Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hej

Vesteruplund, søger en "der har nogen års erfaring" kontorassistent. Du vel få dig en solid sidemandsoplæring, fra de dage du har bruge for.

Opgaver:

*Ordrebehandlig, primært via e-mail

*Oprettelse af bogholderi og regnskab

*Telefonkontakt til og fra kunder

Du er sådan at du kan hvorlede 20 -til 25 timer, der fordeles over ugen. Hvor du kan sende din ansøgning til e-mail: vesteruplund@outlook.dk

Med venlig hilsen

Vesteruplund.dk

v/Anlægsgartneri

Kem Kristensen


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048339Phoenix-22d0024612019-06-24T00:00:00Hej

Vesteruplund, søger en "der har nogen års erfaring" kontorassistent. Du vel få dig en solid sidemandsoplæring, fra de dage du har bruge for.

Opgaver:

*Ordrebehandlig, primært via e-mail

*Oprettelse af bogholderi og regnskab

*Telefonkontakt til og fra kunder

Du er sådan at du kan hvorlede 20 -til 25 timer, der fordeles over ugen. Hvor du kan sende din ansøgning til e-mail: vesteruplund@outlook.dk

Med venlig hilsen

Vesteruplund.dk

v/Anlægsgartneri

Kem Kristensen

2019-07-15T00:53:16.517 Vesteruplund, søger en der har nogen års erfaring kontorassistent. Du vel få dig en solid sidemandsoplæring, fra de dage du har bruge for. Opgaver: *Ordrebehandlig, primært via e-mail *Oprettelse af bogholderi og regnskab *Telefonkontakt til og fra kunder Du er sådan at du kan hvorlede 20 -til 25 timer, der fordeles over ugen. Hvor du kan sende din ansøgning til e-mail: vesteruplund@outlook.dk Med venlig hilsen Vesteruplund.dk v Anlægsgartneri Kem Kristensen11jobnet22d00246100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-14T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3551713Anlægsgaard11Skovvejen 326000KoldingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent782819JobNet5009028500902810024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22d00246https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=22d00246https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22d00246&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=22d00246&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonHej1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362122328noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330120830BUPL Sydjylland søger sekretær til barselsvikariatRobot BUPL Sydjylland søger sekretær til barselsvikariat BUPL Sydjylland søger barselsvikar for sekretær med ansættelse den 1. februar 2020. Jobfunktionerne er meget alsidige. Det spænder bl.a. over mødeindkaldelser, renskrivning af dagsordner og referater, korrekturlæsning, medlemsregistrering, udarbejdelse af lister, orientering til medlemmer, telefonbetjening, booking af interne og eksterne lokaler, indkøb af møbler, kontorartikler og meget mere. Hovedopgaverne er: Sekretærfunktion for ledelsen i BUPL Sydjylland. Indhentning af tilbud og afslutning af aftaler vedr. merchandise m.v. Medlemsregistrering. Telefonbetjening. Deltage i netværk, uddannelse og lign. som har relation til ovenstående opgaver. Styring af BUPL Sydjyllands TR-portal. Deltage i sekretariatets øvrige opgavevaretagelse. Krav forventninger: Du er fortrolig med og har stort kendskab til IT herunder Office-pakken. Du kender måske til Outlook og GetOrganized journaliseringssystem. Det er en fordel med kendskab til medlemssystemer. Du har let ved at sætte dig ind i ny software. Du er skarp til at læse korrektur. Vi håber, at du som menneske: Kan arbejde struktureret. Har evne til selv at tage initiativer og se arbejdsopgaver. Er fleksibel og åben over for nye opgaver. Har et positivt og imødekommende sind og er serviceminded. Vi tilbyder En spændende stilling i en fagforening, der er præget af aktivitet og engagement. Vi har en afvekslende hverdag med en uformel omgangstone. Vi har kontor i Kolding, og du vil indgå i et sekretariat på godt 20 medarbejdere. Herudover er der seks valgte (ansatte) faglige sekretærer, som også vil være daglige samarbejdspartnere. Tiltrædelse Stillingen er et tidsbegrænset barselsvikariat med start den 1. februar 2020 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesforhold følger BUPL fagforeningernes fælles overenskomst. Lønnen fastsættes ud fra stillingens funktioner og dine kvalifikationer. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Sekretariatsleder i BUPL Sydjylland Iver Rose Vejersø. Mail: ivi@bupl.dk eller mobil: 20 55 27 87. Ansøgningsfrist og ansøgning Du bedes maile din ansøgning med relevante bilag til sydjylland-job@bupl.dk, så vi har den senest tirsdag den 10. december 2019. Ansættelsessamtaler Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 51.

BUPL Sydjylland søger sekretær til barselsvikariat

 

BUPL Sydjylland søger barselsvikar for sekretær med ansættelse den 1. februar 2020.

 

Jobfunktionerne er meget alsidige. Det spænder bl.a. over mødeindkaldelser, renskrivning af dagsordner og referater, korrekturlæsning, medlemsregistrering, udarbejdelse af lister, orientering til medlemmer, telefonbetjening, booking af interne og eksterne lokaler, indkøb af møbler, kontorartikler og meget mere.

 

Hovedopgaverne er:

  • Sekretærfunktion for ledelsen i BUPL Sydjylland.
  • Indhentning af tilbud og afslutning af aftaler vedr. merchandise m.v.
  • Medlemsregistrering.
  • Telefonbetjening.
  • Deltage i netværk, uddannelse og lign. som har relation til ovenstående opgaver.
  • Styring af BUPL Sydjyllands TR-portal.
  • Deltage i sekretariatets øvrige opgavevaretagelse.

 

Krav/forventninger:

  • Du er fortrolig med og har stort kendskab til IT herunder Office-pakken.
  • Du kender måske til Outlook og GetOrganized journaliseringssystem.
  • Det er en fordel med kendskab til medlemssystemer.
  • Du har let ved at sætte dig ind i ny software.
  • Du er skarp til at læse korrektur.

 

Vi håber, at du som menneske:

  • Kan arbejde struktureret.
  • Har evne til selv at tage initiativer og se arbejdsopgaver.
  • Er fleksibel og åben over for nye opgaver.
  • Har et positivt og imødekommende sind og er serviceminded.

Vi tilbyder En spændende stilling i en fagforening, der er præget af aktivitet og engagement. Vi har en afvekslende hverdag med en uformel omgangstone. Vi har kontor i Kolding, og du vil indgå i et sekretariat på godt 20 medarbejdere. Herudover er der seks valgte (ansatte) faglige sekretærer, som også vil være daglige samarbejdspartnere.

Tiltrædelse Stillingen er et tidsbegrænset barselsvikariat med start den 1. februar 2020 eller snarest derefter.

 

Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesforhold følger BUPL fagforeningernes fælles overenskomst.

Lønnen fastsættes ud fra stillingens funktioner og dine kvalifikationer.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Sekretariatsleder i BUPL Sydjylland Iver Rose Vejersø. Mail: ivi@bupl.dk eller mobil: 20 55 27 87.

Ansøgningsfrist og ansøgning Du bedes maile din ansøgning med relevante bilag til sydjylland-job@bupl.dk, så vi har den senest tirsdag den 10. december 2019.

 

Ansættelsessamtaler

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 51.

 

BUPL SydjyllandKolding2019-11-08T00:00:002019-12-10T00:00:00
330119500Kontorassistent - 37 timerRobot Vognmandsfirmaet P. Fournaise A S har travlt og vi søger derfor en dygtig medarbejder til vores kontor i Fredericia. Virksomheden beskæftiger i alt ca. 70 dygtige medarbejdere, hvoraf ca. 60 udfører mange forskellige kørsels- og logistikopgaver, primært i Trekantområdet. På kontoret er vi 10 medarbejdere, som beskæftiger sig med kørselsdisponering, salg, indkøb, løn- og bogholderi samt administrative opgaver af forskellig art. Dine arbejdsopgaver: Allround kontoropgaver som: Fakturering, forefaldende bogholderiopgaver samt assistance i lønafdelingen Oprettelse- og vedligeholdelse af kundekartotek Assistance i.f.m. kørselsdisponering og logistikopgaver Ad hoc administrative opgaver Din erfaring: Du er allround kontoruddannet og rutineret bruger af Microsofts produkter, har kendskab til Microsoft Dynamics C5 eller lignende økonomisystem og mestrer almindelig forekommende bogholderimæssige- samt administrative opgaver. Kendskab til vognmandsbranchen vil være en fordel, men ikke et krav Din person: Du har talent for at finde løsninger, og kan holde mange bolde i luften i en til tider hektisk hverdag blandt travle kolleger. Som person er du udadvendt med et godt humør, du kan arbejde selvstændigt og kan tage tingene af dig selv. Du er fleksibel i forhold til at være på når opgaverne kræver det. Du er struktureret og har ordenssans. Du kan sætte tingene i system, så deadlines og indgåede aftaler kan overholdes. Ansøgningen bilagt relevante referencer sendes på mail til marianne@p-fournaise.dk senest fredag, den 15. november 2019.

Vognmandsfirmaet P. Fournaise A/S har travlt og vi søger derfor en dygtig medarbejder til vores kontor i Fredericia.

Virksomheden beskæftiger i alt ca. 70 dygtige medarbejdere, hvoraf ca. 60 udfører mange forskellige kørsels- og logistikopgaver, primært i Trekantområdet.

På kontoret er vi 10 medarbejdere, som beskæftiger sig med kørselsdisponering, salg, indkøb, løn- og bogholderi samt administrative opgaver af forskellig art.

Dine arbejdsopgaver:

Allround kontoropgaver som:

  • Fakturering, forefaldende bogholderiopgaver samt assistance i lønafdelingen
  • Oprettelse- og vedligeholdelse af kundekartotek
  • Assistance i.f.m. kørselsdisponering og logistikopgaver
  • Ad hoc administrative opgaver

Din erfaring:

  • Du er allround kontoruddannet og rutineret bruger af Microsofts produkter, har kendskab til Microsoft Dynamics C5 eller lignende økonomisystem og mestrer almindelig forekommende bogholderimæssige- samt administrative opgaver.
  • Kendskab til vognmandsbranchen vil være en fordel, men ikke et krav

Din person:

  • Du har talent for at finde løsninger, og kan holde mange bolde i luften i en til tider hektisk hverdag blandt travle kolleger.
  • Som person er du udadvendt med et godt humør, du kan arbejde selvstændigt og kan tage tingene af dig selv.
  • Du er fleksibel i forhold til at ”være på” når opgaverne kræver det.
  • Du er struktureret og har ordenssans.
  • Du kan sætte tingene i system, så deadlines og indgåede aftaler kan overholdes.

Ansøgningen bilagt relevante referencer sendes på mail til

marianne@p-fournaise.dk 

senest fredag, den 15. november 2019.

P FOURNAISE A/SFredericia2019-11-07T00:00:002019-11-15T00:00:00
330114260Kontorassistent med erfaring i lønafregningBasic Har du erfaring med administrativt arbejde, herunder bogføring, løn og andet tastearbejde? Så er du måske den kontorassistent, vi leder efter. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en fleksibel kontorassistent, der arbejder selvstændigt og struktureret. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.: Administrative opgaver Tastearbejde Dokumenthåndtering Telefonbetjening Forefaldende kontorarbejde Bogføring Lønbehandling Faglige kompetencer: Du er uddannet inden for kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har gerne kendskab til Economics og Danløn Du har erfaring med IT på brugerniveau Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.Har du erfaring med administrativt arbejde, herunder bogføring, løn og andet tastearbejde? Så er du måske den kontorassistent, vi leder efter.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en fleksibel kontorassistent, der arbejder selvstændigt og struktureret.

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

  • Administrative opgaver
  • Tastearbejde
  • Dokumenthåndtering
  • Telefonbetjening
  • Forefaldende kontorarbejde
  • Bogføring
  • Lønbehandling


Faglige kompetencer:

  • Du er uddannet inden for kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har gerne kendskab til Economics og Danløn
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau
  • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne


Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

ORS/Small/e4e3eae5_logo.pngJKS A/SSkanderborg2019-10-29T17:01:55.6132019-11-29T00:00:00
3301165052 ledige stillinger som sagsbehandler med kontorfaglig baggrund til Team JordfordelingRobot Interesserer du dig for samspillet mellem natur, miljø og landbrug? Har du lyst til at medvirke til køb og salg af landbrugsarealer med det formål at skabe mere natur? Så er du måske vores nye kollega i Tønder. Korrekt og rettidig sagsbehandling Vi har myndighedsopgaven, hvor du kommer til at arbejde med opgaver i relation til berigtigelse af handler med særligt landbrugsejendomme på skøde eller mange samtidige ejendomsoverdragelser i jordfordelinger. Dine arbejdsopgaver er at: klargøre en jordfordeling til kendelse, herunder gennemgå den færdige jordfordeling i forhold til gældende areallovgivning sikre overensstemmelse mellem jordfordelingens aftaler og grafisk gengivelse på ejendomskort indkalde til offentlige møder med jordfordelingskommissionen, hvor du også er mødeleder foretage panthaverhøringer og forberede ind- og udbetaling af købs- og salgssummer tinglyse jordfordelingskendelser og skøder udforme udbudsmateriale til den matrikulære opmåling og vurdere de indkomne bud ekspedere udstyknings- og arealoverførselssager Du vil skulle bidrage til faglig sparring med kolleger i teamet og på tværs i organisationen og samarbejde med eksterne, som for eksempel pengeinstitutter, landinspektører, Tinglysningsretten og Geodatastyrelsen. Sammen med dine kolleger vedligeholder og udvikler du vores skriftlige materiale fx brevskabeloner, vejledninger og sagsbehandlingsinstrukser. Dit arbejdssted er vores kontor i Tønder, men du vil også skulle køre til møder rundt i landet, når vi rundt omkring i hele landet fx holder møder i jordfordelingerne. Du skal forvente omkring 15-20 rejsedage om året. Vi stiller naturligvis en tjenestebil til rådighed. Administrativ stærk profil med økonomisk flair Du er kontoruddannet, og vi ser gerne, at du har erfaring med sagsbehandlingsopgaver fra et pengeinstitut, en ejendomsmægler eller fra advokatbranchen. Du er initiativrig, skaber hurtigt et overblik, sikrer god kvalitet og korrekt sagsbehandling, overholder mål og frister uden at gå på kompromis med kvaliteten og detaljerne, også i hektiske perioder. Du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt og finder det naturligt at tale i større forsamlinger. Velkommen til enheden Jordfordeling og Landbrugslov din nye arbejdsplads Jordfordeling og Landbrugslov er en enhed med erfarne medarbejdere, der arbejder i tre teams med planlægning af jordfordelinger samt administration og sagsbehandling i forhold til Jordfordelingsloven og Landbrugsloven. Du få 49 fagligt dygtige og engagerede kolleger, og vi hører til i gode og velindrettede kontorlokaler i den gamle kaserne i Tønder. Vi har en åben og ærlig ledelsesstil, tilbyder medarbejderne gode udviklingsmuligheder og har fokus på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Du bliver en del af Team Jordfordeling et team med 20 medarbejdere. Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO (Det statslige område) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Pionér Allé 9, 6270 Tønder. Stillingerne ønskes besat pr. 1. januar 2020. Kontakt Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Marianne Kjeldtoft Hansen på telefon 93 59 73 17. Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk job. Ansøgning Søg stillingerne ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis (inkl. karakterer) og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på Søg stilling ) senest søndag den 17. november 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 26. november 2019 i Tønder.Interesserer du dig for samspillet mellem natur, miljø og landbrug? Har du lyst til at medvirke til køb og salg af landbrugsarealer med det formål at skabe mere natur? Så er du måske vores nye kollega i Tønder.

Korrekt og rettidig sagsbehandling
Vi har myndighedsopgaven, hvor du kommer til at arbejde med opgaver i relation til berigtigelse af handler med særligt landbrugsejendomme på skøde eller mange samtidige ejendomsoverdragelser i jordfordelinger.

Dine arbejdsopgaver er at:

  • klargøre en jordfordeling til kendelse, herunder
    • gennemgå den færdige jordfordeling i forhold til gældende areallovgivning
    • sikre overensstemmelse mellem jordfordelingens aftaler og grafisk gengivelse på ejendomskort
    • indkalde til offentlige møder med jordfordelingskommissionen, hvor du også er mødeleder
  • foretage panthaverhøringer og forberede ind- og udbetaling af købs- og salgssummer
  • tinglyse jordfordelingskendelser og skøder
  • udforme udbudsmateriale til den matrikulære opmåling og vurdere de indkomne bud
  • ekspedere udstyknings- og arealoverførselssager
Du vil skulle bidrage til faglig sparring med kolleger i teamet og på tværs i organisationen og samarbejde med eksterne, som for eksempel pengeinstitutter, landinspektører, Tinglysningsretten og Geodatastyrelsen.

Sammen med dine kolleger vedligeholder og udvikler du vores skriftlige materiale fx brevskabeloner, vejledninger og sagsbehandlingsinstrukser.

Dit arbejdssted er vores kontor i Tønder, men du vil også skulle køre til møder rundt i landet, når vi rundt omkring i hele landet fx holder møder i jordfordelingerne. Du skal forvente omkring 15-20 rejsedage om året. Vi stiller naturligvis en tjenestebil til rådighed.

Administrativ stærk profil med økonomisk flair
Du er kontoruddannet, og vi ser gerne, at du har erfaring med sagsbehandlingsopgaver fra et pengeinstitut, en ejendomsmægler eller fra advokatbranchen.

Du er initiativrig, skaber hurtigt et overblik, sikrer god kvalitet og korrekt sagsbehandling, overholder mål og frister uden at gå på kompromis med kvaliteten og detaljerne, også i hektiske perioder. Du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt og finder det naturligt at tale i større forsamlinger.

Velkommen til enheden Jordfordeling og Landbrugslov – din nye arbejdsplads
Jordfordeling og Landbrugslov er en enhed med erfarne medarbejdere, der arbejder i tre teams med planlægning af jordfordelinger samt administration og sagsbehandling i forhold til Jordfordelingsloven og Landbrugsloven. Du få 49 fagligt dygtige og engagerede kolleger, og vi hører til i gode og velindrettede kontorlokaler i den gamle kaserne i Tønder. Vi har en åben og ærlig ledelsesstil, tilbyder medarbejderne gode udviklingsmuligheder og har fokus på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Du bliver en del af Team Jordfordeling – et team med 20 medarbejdere.

Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO (Det statslige område) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Pionér Allé 9, 6270 Tønder.

Stillingerne ønskes besat pr. 1. januar 2020.

Kontakt
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Marianne Kjeldtoft Hansen på telefon 93 59 73 17.

Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk/job.

Ansøgning
Søg stillingerne ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis (inkl. karakterer) og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest søndag den 17. november 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 26. november 2019 i Tønder.



LandbrugsstyrelsenTønder2019-11-01T00:00:002019-11-17T00:00:00
330111385Salgskoordinator/sagsbehandlerRobot Sagsbehandler salgskoordinator søges. home Esbjerg Erfaren, energisk, smilende og serviceminded sagsbehandler salgskoordinator. Vi er på udkik efter en erfaren kollega som sagsbehandler salgskoordinator - enten på fuldtid eller på deltid - afgørende af den rette kandidat. Det er et krav at du allerede er beskæftiget i med vores branche, og du er rutineret i alle arbejdsopgaver som sagsbehandler. Om du sidder eller har siddet på et ejendommæglerkontor, advokatkontor eller lignende vil være afgørende for vores valg. Du brænder for den administrative del af en ejendomshandel, arbejder struktureret med en positiv og udadvendt attitude, og kan lide at have travlt. Du træder ind i et velfungerende team af søde og dygtige kollegaer, som har t mål i hverdagen - nemlig at skabe de bedst mulige resultater for vores kunder og derigennem os selv. Vi har ekstremt stor fokus på vores kunder og vores betydning for køber og sælger. Vi ønsker at vores nye kollega har et godt humør, er imødekommende, er god til at tage initiativ samt har en god ordenssans. Som menneske trives du bedst ved selv at have indflydelse på dine arbejdsopgaver, samtidig med at du fungerer godt i et team med et fælles mål. Jobbet vil være med opgaver i såvel førsalg, købsaftaleskrivning samt alle andre forskelligartede kontorfunktioner. Du bliver en del af home Behrendsen Christensen som driver forretninger i Esbjerg, Varde, Bramming og Ribe. Virksomheden er en veletableret og solid virksomhed med ca. 25 medarbejdere. Vi er kvalitetsbevidste og højtuddannede. Vi har stor fokus på efteruddannelse både internt i kæden og via Dansk Ejendomsmæglerforening. Din ansøgning vil blive behandlet med fuld diskretion. Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller efter aftale. Indeholder du ovenstående egenskaber og ønsker du at være en del af Sydvestjyllands bedst sælgende ejendomsmægler med ca. 600 handler årligt, så send din ansøgning og cv via nedenstående link. Kom Godt Hjem ! home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et 100 ejet datterselskab af Realkredit Danmark. I home er det vores ambition at være danskernes førstevalg, når de skal handle bolig. Det prøver vi at gøre os fortjent til gennem vores handlinger og adfærd i vores daglige arbejde. Vi glæder os til at modtage din ansøgning via vores hjemmeside - www.home.dk.

Sagsbehandler/salgskoordinator søges.

home Esbjerg

Erfaren, energisk, smilende og serviceminded sagsbehandler/salgskoordinator.

Vi er på udkik efter en erfaren kollega som sagsbehandler /salgskoordinator - enten på fuldtid eller på deltid - afgørende af den rette kandidat.

Det er et krav at du allerede er beskæftiget i/med vores branche, og du er rutineret i alle arbejdsopgaver som sagsbehandler. Om du sidder eller har siddet på et ejendommæglerkontor, advokatkontor eller lignende vil være afgørende for vores valg. Du brænder for den administrative del af en ejendomshandel, arbejder struktureret med en positiv og udadvendt attitude, og kan lide at have travlt.

Du træder ind i et velfungerende team af søde og dygtige kollegaer, som har ét mål i hverdagen - nemlig at skabe de bedst mulige resultater for vores kunder og derigennem os selv. Vi har ekstremt stor fokus på vores kunder og vores betydning for køber og sælger.

Vi ønsker at vores nye kollega har et godt humør, er imødekommende, er god til at tage initiativ samt har en god ordenssans. Som menneske trives du bedst ved selv at have indflydelse på dine arbejdsopgaver, samtidig med at du fungerer godt i et team med et fælles mål.

Jobbet vil være med opgaver i såvel førsalg, købsaftaleskrivning samt alle andre forskelligartede kontorfunktioner.

Du bliver en del af home Behrendsen & Christensen som driver forretninger i Esbjerg, Varde, Bramming og Ribe. Virksomheden er en veletableret og solid virksomhed med ca. 25 medarbejdere. Vi er kvalitetsbevidste og højtuddannede. Vi har stor fokus på efteruddannelse både internt i kæden og via Dansk Ejendomsmæglerforening.

Din ansøgning vil blive behandlet med fuld diskretion.


Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller efter aftale.

Indeholder du ovenstående egenskaber og ønsker du at være en del af Sydvestjyllands bedst sælgende ejendomsmægler med ca. 600 handler årligt, så send din ansøgning og cv via nedenstående link.

Kom Godt Hjem !

home er ejendomsmæglerkæde for Danske Bank-koncernen og et 100 % ejet datterselskab af Realkredit Danmark. I home er det vores ambition at være danskernes førstevalg, når de skal handle bolig. Det prøver vi at gøre os fortjent til gennem vores handlinger og adfærd i vores daglige arbejde.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via vores hjemmeside - www.home.dk.

home Esbjerg - StrandbygadeEsbjerg2019-10-24T00:00:002019-12-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

BUPL Sydjylland søger sekretær til barselsvikariat

BUPL Sydjylland

Kolding
BUPL Sydjylland søger sekretær til barselsvikariat BUPL Sydjylland søger barselsvikar for sekretær med ansættelse den 1. februar 2020. Jobfunktionerne er meget alsidige. Det spænder bl.a. over mødeindkaldelser, renskrivning af dagsordner og referate...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Kontorassistent - 37 timer

P FOURNAISE A/S

Fredericia
Vognmandsfirmaet P. Fournaise A S har travlt og vi søger derfor en dygtig medarbejder til vores kontor i Fredericia. Virksomheden beskæftiger i alt ca. 70 dygtige medarbejdere, hvoraf ca. 60 udfører mange forskellige kørsels- og logistikopgaver, pri...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Kontorassistent med erfaring i lønafregning

JKS A/S

Skanderborg
Har du erfaring med administrativt arbejde, herunder bogføring, løn og andet tastearbejde? Så er du måske den kontorassistent, vi leder efter. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en fleksibel kontorassistent, der arbejder sel...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

2 ledige stillinger som sagsbehandler med kontorfaglig baggrund til Team Jordfordeling

Landbrugsstyrelsen

Tønder
Interesserer du dig for samspillet mellem natur, miljø og landbrug? Har du lyst til at medvirke til køb og salg af landbrugsarealer med det formål at skabe mere natur? Så er du måske vores nye kollega i Tønder. Korrekt og rettidig sagsbehandling Vi ...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Salgskoordinator/sagsbehandler

home Esbjerg - Strandbygade

Esbjerg
Sagsbehandler salgskoordinator søges. home Esbjerg Erfaren, energisk, smilende og serviceminded sagsbehandler salgskoordinator. Vi er på udkik efter en erfaren kollega som sagsbehandler salgskoordinator - enten på fuldtid eller på deltid - afgørende...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019