Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Helicopter Wing Karup søger en medarbejder til personal management

Vil du arbejde med mennesker og har du lyst til at indgå i et stærkt fagligt miljø, der er præget af engagement, intensitet og daglige udfordringer? Så er en spændende og udfordrende stilling som medarbejder ved A1 i Helicopter Wing Karup (HW) helt sikkert noget for dig.

Om os

Helicopter Wing Karup har en klar international profil og huser alle Forsvarets helikoptere og Eskadrille 660. Helicopter Wing Karup træner og udsender helikopterbidrag til indsættelse i verdens brændpunkter. Ved Eskadrille 660 understøttes alle Flyvevåbnets udsendelser samt deltagelse i andre værns udsendelser. Helicopter Wing Karup støtter Hæren, Søværnet, Rigspolitiet, Politiets aktionsstyrker samt udøver søredningstjeneste. Endvidere forestår Helicopter Wing Karup basisuddannelse af piloter til Forsvaret.

Om stillingen

Som medarbejder i A1 HR er du ansvarlig for sygdomshåndtering af alle medarbejdere ved HW i samarbejde med Forsvarets Sygemeldingskontor (SYBA).

Du medvirker til vejledning af medarbejdere/chef/ledere med rådgivning/koordinering/iværksættelse af kontakt til SYBA, Sygefraværssamtaler, Mulighedserklæring/friattester/§56 aftaler/fastholdelsesplaner i samarbejde med chef/ledere.

Du medvirker til vejledning af medarbejdere/chef/ledere ved kritisk sygdom, rundbordssamtaler med kommuner (VITAS), udfærdigelser af anke (i samarbejde med SYBA) ifm mistet refusioner ved sygdom, ophør af variable ydelser ved sygdom, barns sygdom og plejeorlov.

Øvrige opgaver:
Registrering og videre sendelse af dokumenter vedr. forældre- og barselsorlov til HW administrationskontorer, udfærdige sygdomsstatistikker og status vedr. langtidssygemeldte til ledelsen, samt vedligeholdelse af bestemmelser ved HW vedr. sygdom, og ansvarlig for FTR-P arkiv. Medvirker til kvalitetssikring og kontrol af personudtalelser (PU) og bedømmelser, herunder evt. iværksættelse af yderligere foranstaltning, f.eks. videresender til påtegning ved chef HW, fremsendelse af færdiggjort PU og bedømmelser til FPS og ajourføring af regneark vedr. FOKUS.

Medvirke til rådgivning af chefer/ledere ift handleplaner, FTR-P notat og ansættelsesretlige reaktioner, kontakt til FPS JURA, samt medvirker til sagsbehandling og forvaltning af medarbejdere ansat under det sociale kapitel.

Arbejdsmængden kombineret med funktionens øvrige opgaver kan til tider kan være høj - om end med stor fleksibilitet.

Om dig

Du er befalingsmand, konstabel eller civil med kontoruddannelse med interesse og/eller erfaring inden for HR-området, evt. fra en personaleadministrativ stilling i Forsvaret.
Det vigtigste er ikke graden, men at du er den rette person med personlige kompetencer til at kunne løse de anførte opgaver.

Vi tilbyder dig et godt arbejdsmiljø, der værdsætter intern sparring og videndeling - elementer der er nødvendige for, at du kan træffe beslutninger indenfor dit ansvarsområde.

Det falder dig naturligt at samarbejde med andre og danne relationer på tværs af hele HW.

Du er en ansvarsbevidst sagsbehandler, der arbejder målrettet med en helheds- og resultatorienteret tilgang til opgaveløsningen. Du arbejder professionelt, er udadvendt og kommunikerer klart og tydeligt, såvel i skrift som i tale.

Det vil være en fordel, hvis du har brugererfaring med Office produkter, SAP og Captia som er vores primære IT systemer, samt at du har kørekort til personbil.

Ansættelsesvilkår

Søger du stillingen som militær:
Stillingen er på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjeneste-mand. Løn m.v. er reguleret ved CO1O fællesoverenskomsten og organisationsaftale for Centralforeningen for stampersonel.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvaret, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til internationale operationer.
Såfremt du er udpeget til INTOPS, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Søger du stillingen som kontorassistent er følgende gældende:
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 1 eller 2. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Dit faste tjenestested vil være Flyvestation Karup.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte elementleder, chefsergent Bent Nielsen på tlf.: 72 84 21 18.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår ved militær ansættelse, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Camilla Lindholm Johnsen på mail: FPS-BA-BS310@mil.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår ved civil ansættelse, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Bettina Sønderhøj på mail: FPS-BA-BS326@mil.dk.

Ansøgningsfristen er 14. januar 2018, og der gennemføres samtaler umiddelbart herefter. Stillingen er til besættelse 01. marts 2018.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets Koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytækning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726955Phoenix-dc96a5ab12017-12-14T14:01:08.600Helicopter Wing Karup søger en medarbejder til personal managementVil du arbejde med mennesker og har du lyst til at indgå i et stærkt fagligt miljø, der er præget af engagement, intensitet og daglige udfordringer? Så er en spændende og udfordrende stilling som medarbejder ved A1 i Helicopter Wing Karup (HW) helt sikkert noget for dig.

Om os

Helicopter Wing Karup har en klar international profil og huser alle Forsvarets helikoptere og Eskadrille 660. Helicopter Wing Karup træner og udsender helikopterbidrag til indsættelse i verdens brændpunkter. Ved Eskadrille 660 understøttes alle Flyvevåbnets udsendelser samt deltagelse i andre værns udsendelser. Helicopter Wing Karup støtter Hæren, Søværnet, Rigspolitiet, Politiets aktionsstyrker samt udøver søredningstjeneste. Endvidere forestår Helicopter Wing Karup basisuddannelse af piloter til Forsvaret.

Om stillingen

Som medarbejder i A1 HR er du ansvarlig for sygdomshåndtering af alle medarbejdere ved HW i samarbejde med Forsvarets Sygemeldingskontor (SYBA).

Du medvirker til vejledning af medarbejdere/chef/ledere med rådgivning/koordinering/iværksættelse af kontakt til SYBA, Sygefraværssamtaler, Mulighedserklæring/friattester/§56 aftaler/fastholdelsesplaner i samarbejde med chef/ledere.

Du medvirker til vejledning af medarbejdere/chef/ledere ved kritisk sygdom, rundbordssamtaler med kommuner (VITAS), udfærdigelser af anke (i samarbejde med SYBA) ifm mistet refusioner ved sygdom, ophør af variable ydelser ved sygdom, barns sygdom og plejeorlov.

Øvrige opgaver:
Registrering og videre sendelse af dokumenter vedr. forældre- og barselsorlov til HW administrationskontorer, udfærdige sygdomsstatistikker og status vedr. langtidssygemeldte til ledelsen, samt vedligeholdelse af bestemmelser ved HW vedr. sygdom, og ansvarlig for FTR-P arkiv. Medvirker til kvalitetssikring og kontrol af personudtalelser (PU) og bedømmelser, herunder evt. iværksættelse af yderligere foranstaltning, f.eks. videresender til påtegning ved chef HW, fremsendelse af færdiggjort PU og bedømmelser til FPS og ajourføring af regneark vedr. FOKUS.

Medvirke til rådgivning af chefer/ledere ift handleplaner, FTR-P notat og ansættelsesretlige reaktioner, kontakt til FPS JURA, samt medvirker til sagsbehandling og forvaltning af medarbejdere ansat under det sociale kapitel.

Arbejdsmængden kombineret med funktionens øvrige opgaver kan til tider kan være høj - om end med stor fleksibilitet.

Om dig

Du er befalingsmand, konstabel eller civil med kontoruddannelse med interesse og/eller erfaring inden for HR-området, evt. fra en personaleadministrativ stilling i Forsvaret.
Det vigtigste er ikke graden, men at du er den rette person med personlige kompetencer til at kunne løse de anførte opgaver.

Vi tilbyder dig et godt arbejdsmiljø, der værdsætter intern sparring og videndeling - elementer der er nødvendige for, at du kan træffe beslutninger indenfor dit ansvarsområde.

Det falder dig naturligt at samarbejde med andre og danne relationer på tværs af hele HW.

Du er en ansvarsbevidst sagsbehandler, der arbejder målrettet med en helheds- og resultatorienteret tilgang til opgaveløsningen. Du arbejder professionelt, er udadvendt og kommunikerer klart og tydeligt, såvel i skrift som i tale.

Det vil være en fordel, hvis du har brugererfaring med Office produkter, SAP og Captia som er vores primære IT systemer, samt at du har kørekort til personbil.

Ansættelsesvilkår

Søger du stillingen som militær:
Stillingen er på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjeneste-mand. Løn m.v. er reguleret ved CO1O fællesoverenskomsten og organisationsaftale for Centralforeningen for stampersonel.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvaret, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til internationale operationer.
Såfremt du er udpeget til INTOPS, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Søger du stillingen som kontorassistent er følgende gældende:
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 1 eller 2. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Dit faste tjenestested vil være Flyvestation Karup.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte elementleder, chefsergent Bent Nielsen på tlf.: 72 84 21 18.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår ved militær ansættelse, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Camilla Lindholm Johnsen på mail: FPS-BA-BS310@mil.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår ved civil ansættelse, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Bettina Sønderhøj på mail: FPS-BA-BS326@mil.dk.

Ansøgningsfristen er 14. januar 2018, og der gennemføres samtaler umiddelbart herefter. Stillingen er til besættelse 01. marts 2018.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets Koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytækning.
2018-01-15T00:50:30.360 Vil du arbejde med mennesker og har du lyst til at indgå i et stærkt fagligt miljø, der er præget af engagement, intensitet og daglige udfordringer? Så er en spændende og udfordrende stilling som medarbejder ved A1 i Helicopter Wing Karup (HW) helt sikkert noget for dig. Om os Helicopter Wing Karup har en klar international profil og huser alle Forsvarets helikoptere og Eskadrille 660. Helicopter Wing Karup træner og udsender helikopterbidrag til indsættelse i verdens brændpunkter. Ved Eskadrille 660 understøttes alle Flyvevåbnets udsendelser samt deltagelse i andre værns udsendelser. Helicopter Wing Karup støtter Hæren, Søværnet, Rigspolitiet, Politiets aktionsstyrker samt udøver søredningstjeneste. Endvidere forestår Helicopter Wing Karup basisuddannelse af piloter til Forsvaret. Om stillingen Som medarbejder i A1 HR er du ansvarlig for sygdomshåndtering af alle medarbejdere ved HW i samarbejde med Forsvarets Sygemeldingskontor (SYBA). Du medvirker til vejledning af medarbejdere chef ledere med rådgivning koordinering iværksættelse af kontakt til SYBA, Sygefraværssamtaler, Mulighedserklæring friattester §56 aftaler fastholdelsesplaner i samarbejde med chef ledere. Du medvirker til vejledning af medarbejdere chef ledere ved kritisk sygdom, rundbordssamtaler med kommuner (VITAS), udfærdigelser af anke (i samarbejde med SYBA) ifm mistet refusioner ved sygdom, ophør af variable ydelser ved sygdom, barns sygdom og plejeorlov. Øvrige opgaver: Registrering og videre sendelse af dokumenter vedr. forældre- og barselsorlov til HW administrationskontorer, udfærdige sygdomsstatistikker og status vedr. langtidssygemeldte til ledelsen, samt vedligeholdelse af bestemmelser ved HW vedr. sygdom, og ansvarlig for FTR-P arkiv. Medvirker til kvalitetssikring og kontrol af personudtalelser (PU) og bedømmelser, herunder evt. iværksættelse af yderligere foranstaltning, f.eks. videresender til påtegning ved chef HW, fremsendelse af færdiggjort PU og bedømmelser til FPS og ajourføring af regneark vedr. FOKUS. Medvirke til rådgivning af chefer ledere ift handleplaner, FTR-P notat og ansættelsesretlige reaktioner, kontakt til FPS JURA, samt medvirker til sagsbehandling og forvaltning af medarbejdere ansat under det sociale kapitel. Arbejdsmængden kombineret med funktionens øvrige opgaver kan til tider kan være høj - om end med stor fleksibilitet. Om dig Du er befalingsmand, konstabel eller civil med kontoruddannelse med interesse og eller erfaring inden for HR-området, evt. fra en personaleadministrativ stilling i Forsvaret. Det vigtigste er ikke graden, men at du er den rette person med personlige kompetencer til at kunne løse de anførte opgaver. Vi tilbyder dig et godt arbejdsmiljø, der værdsætter intern sparring og videndeling - elementer der er nødvendige for, at du kan træffe beslutninger indenfor dit ansvarsområde. Det falder dig naturligt at samarbejde med andre og danne relationer på tværs af hele HW. Du er en ansvarsbevidst sagsbehandler, der arbejder målrettet med en helheds- og resultatorienteret tilgang til opgaveløsningen. Du arbejder professionelt, er udadvendt og kommunikerer klart og tydeligt, såvel i skrift som i tale. Det vil være en fordel, hvis du har brugererfaring med Office produkter, SAP og Captia som er vores primære IT systemer, samt at du har kørekort til personbil. Ansættelsesvilkår Søger du stillingen som militær: Stillingen er på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjeneste-mand. Løn m.v. er reguleret ved CO1O fællesoverenskomsten og organisationsaftale for Centralforeningen for stampersonel. Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvaret, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til internationale operationer. Såfremt du er udpeget til INTOPS, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning. Søger du stillingen som kontorassistent er følgende gældende: Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er indplaceret i løngruppe 2, sats 1 eller 2. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Dit faste tjenestested vil være Flyvestation Karup. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet. Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer. KONTAKT OG ANSØGNING Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte elementleder, chefsergent Bent Nielsen på tlf.: 72 84 21 18. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår ved militær ansættelse, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Camilla Lindholm Johnsen på mail: FPS-BA-BS310@mil.dk. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår ved civil ansættelse, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Bettina Sønderhøj på mail: FPS-BA-BS326@mil.dk. Ansøgningsfristen er 14. januar 2018, og der gennemføres samtaler umiddelbart herefter. Stillingen er til besættelse 01. marts 2018. Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets Koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytækning.11Jobnetdc96a5ab100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-14T00:00:0000100EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3049101Civile stillinger11Herningvej 307470Karup JDKDanmarkORS/blank.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500608JobNet47139571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc96a5abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc96a5abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc96a5ab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc96a5ab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration351715415importimport_dc96a5abDKDanmarkDKDanmarkda-DK