Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HH Simonsen A/S i Skærbæk søger en dygtig kunde-servicemedarbejder.

Vi drømmer om at finde en dygtig kundeservicemedarbejder, der måler sin egen succes i tilfredse kunder. Vi lever nemlig af glade kunder. Vi tilbyder en spændende 25 timers stilling med gode arbejdsforhold i et afslappet og ambitiøst arbejdsmiljø.
Du vil få en central rolle i virksomhedens kundeservice.

Dine primære opgaver vil bestå af:

• Kommunikation med vores kunder på telefon og mail
• Ordremodtagelse og tastning
• Håndtering af serviceordninger
• Pakning af post, print af flyers mv.
• Lettere administrative opgaver
• Samarbejde med bl.a. marketing og lageret
• Diverse ad-hoc opgaver

DINE KVALIFIKATIONER
Du elsker den gode kundekontakt og vil gøre alt for at give kunden den bedste service.
Du er god til at kommunikere skriftligt.
Desuden forventer vi, at du arbejder struktureret og har en udpræget ordenssans i din tilgang til opgaverne. Du er en teamplayer og værdsætter det gode og brede samarbejde.
Vi lægger vægt på, at du er positiv, udadvendt og har et gå-på-mod, der smitter.
Spørgsmål til stillingen eller til HH Simonsen A/S? Kontakt økonomichef Stig Jensen på tlf.: 73 75 10 14.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og ansøgninger vil blive behandlet løbende. Sidste frist for ansøgning fredag den 9. februar 2018.
Ansøgning sendes til info@hhsimonsen.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

HH Simonsen A/S er et af Skandinaviens største frisør-grossitfirmaer og med beliggenhed i 6780 Skærbæk, og med 19 ansatte. Vi designer og producerer professionelle stylingprodukter og elartikler til frisørbranchen – både herhjemme og i udlandet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329739778Phoenix-398a91ff12018-01-12T05:01:20.883HH Simonsen A/S i Skærbæk søger en dygtig kunde-servicemedarbejder.Vi drømmer om at finde en dygtig kundeservicemedarbejder, der måler sin egen succes i tilfredse kunder. Vi lever nemlig af glade kunder. Vi tilbyder en spændende 25 timers stilling med gode arbejdsforhold i et afslappet og ambitiøst arbejdsmiljø.
Du vil få en central rolle i virksomhedens kundeservice.

Dine primære opgaver vil bestå af:

• Kommunikation med vores kunder på telefon og mail
• Ordremodtagelse og tastning
• Håndtering af serviceordninger
• Pakning af post, print af flyers mv.
• Lettere administrative opgaver
• Samarbejde med bl.a. marketing og lageret
• Diverse ad-hoc opgaver

DINE KVALIFIKATIONER
Du elsker den gode kundekontakt og vil gøre alt for at give kunden den bedste service.
Du er god til at kommunikere skriftligt.
Desuden forventer vi, at du arbejder struktureret og har en udpræget ordenssans i din tilgang til opgaverne. Du er en teamplayer og værdsætter det gode og brede samarbejde.
Vi lægger vægt på, at du er positiv, udadvendt og har et gå-på-mod, der smitter.
Spørgsmål til stillingen eller til HH Simonsen A/S? Kontakt økonomichef Stig Jensen på tlf.: 73 75 10 14.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og ansøgninger vil blive behandlet løbende. Sidste frist for ansøgning fredag den 9. februar 2018.
Ansøgning sendes til info@hhsimonsen.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

HH Simonsen A/S er et af Skandinaviens største frisør-grossitfirmaer og med beliggenhed i 6780 Skærbæk, og med 19 ansatte. Vi designer og producerer professionelle stylingprodukter og elartikler til frisørbranchen – både herhjemme og i udlandet.
2018-02-10T02:00:39.340 Vi drømmer om at finde en dygtig kundeservicemedarbejder, der måler sin egen succes i tilfredse kunder. Vi lever nemlig af glade kunder. Vi tilbyder en spændende 25 timers stilling med gode arbejdsforhold i et afslappet og ambitiøst arbejdsmiljø. Du vil få en central rolle i virksomhedens kundeservice. Dine primære opgaver vil bestå af: • Kommunikation med vores kunder på telefon og mail • Ordremodtagelse og tastning • Håndtering af serviceordninger • Pakning af post, print af flyers mv. • Lettere administrative opgaver • Samarbejde med bl.a. marketing og lageret • Diverse ad-hoc opgaver DINE KVALIFIKATIONER Du elsker den gode kundekontakt og vil gøre alt for at give kunden den bedste service. Du er god til at kommunikere skriftligt. Desuden forventer vi, at du arbejder struktureret og har en udpræget ordenssans i din tilgang til opgaverne. Du er en teamplayer og værdsætter det gode og brede samarbejde. Vi lægger vægt på, at du er positiv, udadvendt og har et gå-på-mod, der smitter. Spørgsmål til stillingen eller til HH Simonsen A S? Kontakt økonomichef Stig Jensen på tlf.: 73 75 10 14. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og ansøgninger vil blive behandlet løbende. Sidste frist for ansøgning fredag den 9. februar 2018. Ansøgning sendes til info@hhsimonsen.dk Vi glæder os til at høre fra dig. HH Simonsen A S er et af Skandinaviens største frisør-grossitfirmaer og med beliggenhed i 6780 Skærbæk, og med 19 ansatte. Vi designer og producerer professionelle stylingprodukter og elartikler til frisørbranchen både herhjemme og i udlandet.11Jobnet398a91ff100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-09T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3074963HH SIMONSEN A/S11Energivej 256780SkærbækDKDanmarkORS/blank.png0
info@hhsimonsen.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent508485JobNet47356121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=398a91ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=398a91ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=398a91ff&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=398a91ff&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352213926info@hhsimonsen.dkinfo@hhsimonsen.dkDKDanmarkDKDanmark3299373103 stillinger ved Group VH, EsbjergRobot Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere. Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer: Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik Behersker engelsk og tysk i skrift og tale Fornemmelse for godt købmandsskab Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen 1) Teknisk support - Teknisk hjælp til salg - Udarbejdelse af styklister - Stor hydraulisk forståelse - Teknisk vejledning af kunder - Oprettelse af reperationssager og prisfastsættelse 2) Produktions-tekniker - Oprette simple styklister - Assistent til teststand - Udføre reperations opgørelser - Retur disk produktion 3) PTA assistent - Udarbejdelse af typeskilte - Produktionsplanlægning - Sikkerhedsopgaver - ISO Vedligeholdelse Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring. Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret. Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver. Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling. Ansøgningfrist er 28. februar 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann ( 45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing ( 45 20 29 30 77). Sådan ansøger du Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk mærket Teknisk Support i emnefeltet.

Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere.

Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer:

  • Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik
  • Behersker engelsk og tysk i skrift og tale
  • Fornemmelse for godt købmandsskab
  • Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav
  • Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen

1) Teknisk support

- Teknisk hjælp til salg

- Udarbejdelse af styklister

- Stor hydraulisk forståelse

- Teknisk vejledning af kunder

- Oprettelse af reperationssager og prisfastsættelse

 

2) Produktions-tekniker

- Oprette simple styklister

- Assistent til teststand

- Udføre reperations opgørelser

- Retur disk / produktion

 

3) PTA assistent

- Udarbejdelse af typeskilte

- Produktionsplanlægning

- Sikkerhedsopgaver

- ISO Vedligeholdelse

 

Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring.

Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret.
Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver.
Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling.

Ansøgningfrist er 28. februar 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann (+45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing (+45 20 29 30 77).

Sådan ansøger du

Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os
en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk – mærket "Teknisk Support" i emnefeltet.

GroupVH A/SEsbjerg V2019-01-07T00:00:002019-02-28T00:00:00
329923803betterpeople A/S søger kvalitetsbevidst teknisk supporter til STØTEK A/SRobot Er du faglig ærekær, og har du erfaring med PLC styring og mekanisk samt elektronisk vedligehold? Nyder du at hjælpe andre, og vil du tage del i at levere ambitiøs, teknisk kundeservice i en international, vækstdrevet koncern? Så bliv STØTEKs nye tekniske supporter! Alsidig teknisk rolle med plads til selvstændighed I takt med virksomhedens fortsatte vækst søger de nu en teknisk supporter, der selvstændigt kan yde service og support til kunderne, som blandt andet er inden for automobilindustrien. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af support til kunderne via telefon og mail, koordinering af servicebesøg samt udarbejdelse af undervisningsmaterialer. Der er tale om et selvstændigt og udfordrende job, som du selv har indflydelse på udviklingen af. Arbejdsopgaverne er afvekslende, kommandovejene er korte, og der er mulighed for et stort og bredt ansvarsområde med mange bolde i luften. Du bliver en del af et behageligt arbejdsmiljø med en frisk omgangstone, hvor der er fokus på vækst og udvikling. Faglig stærk og serviceminded teknisk supporter Dine kvalifikationer har du opnået gennem tidligere hands-on arbejde, hvor du har beskæftiget dig med både mekaniske og elektriske vedholdsopgaver såvel som service og kundesupport. Du har erfaring med PLC styring, og har du kendskab til Siemens TIA Portal og eventuelt Allen Bradley, er det en fordel. Du er formentlig uddannet automatiktekniker, industrielektriker eller lignende, hvilket er med til at gør dig i stand til selvstændigt at varetage de forekommende opgaver. Som person er du kvalitetsbevidst samtidig med, at du har fokus på enhver deadline. Du kan begå dig på engelsk, og din lyst til at rådgive kunderne og levere professionel service er ikke til at tage fejl af. Du arbejder struktureret og tager selvstændigt ansvar, ligesom du naturligt skaber den systematik, opgaven kræver. Du er faglig ærekær og har seriøse ambitioner på både egne og virksomheds vegne. International koncern inden for støberiovne STØTEK A S er en økonomisk stærk, ekspansiv og international anerkendt producent af energieffektive støberiovne til aluminium. Virksomheden er ISO 9001 certificeret og eksporterer til store dele af verden. STØTEKs kunder findes primært i automobilindustrien, hvor der for eksempel kan nævnes VW, AUDI og Chrysler. Virksomheden har hovedkontor i Vojens tæt ved Haderslev samt salgsselskaber i Sverige, USA, Kina, Polen, Tjekkiet, Spanien og Italien. STØTEK beskæftiger i dag 75-80 medarbejdere. Kunne du tænke dig at høre mere? Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples kommercielle direktør, Ida Storm på 45 9386 5656 eller is@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du faglig ærekær, og har du erfaring med PLC styring og mekanisk samt elektronisk vedligehold? Nyder du at hjælpe andre, og vil du tage del i at levere ambitiøs, teknisk kundeservice i en international, vækstdrevet koncern? Så bliv STØTEKs nye tekniske supporter!

Alsidig teknisk rolle med plads til selvstændighed

I takt med virksomhedens fortsatte vækst søger de nu en teknisk supporter, der selvstændigt kan yde service og support til kunderne, som blandt andet er inden for automobilindustrien. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af support til kunderne via telefon og mail, koordinering af servicebesøg samt udarbejdelse af undervisningsmaterialer. Der er tale om et selvstændigt og udfordrende job, som du selv har indflydelse på udviklingen af. Arbejdsopgaverne er afvekslende, kommandovejene er korte, og der er mulighed for et stort og bredt ansvarsområde med mange bolde i luften. Du bliver en del af et behageligt arbejdsmiljø med en frisk omgangstone, hvor der er fokus på vækst og udvikling.

Faglig stærk og serviceminded teknisk supporter

Dine kvalifikationer har du opnået gennem tidligere hands-on arbejde, hvor du har beskæftiget dig med både mekaniske og elektriske vedholdsopgaver såvel som service og kundesupport. Du har erfaring med PLC styring, og har du kendskab til Siemens TIA Portal og eventuelt Allen Bradley, er det en fordel. Du er formentlig uddannet automatiktekniker, industrielektriker eller lignende, hvilket er med til at gør dig i stand til selvstændigt at varetage de forekommende opgaver. Som person er du kvalitetsbevidst samtidig med, at du har fokus på enhver deadline. Du kan begå dig på engelsk, og din lyst til at rådgive kunderne og levere professionel service er ikke til at tage fejl af. Du arbejder struktureret og tager selvstændigt ansvar, ligesom du naturligt skaber den systematik, opgaven kræver. Du er faglig ærekær og har seriøse ambitioner på både egne og virksomheds vegne.

International koncern inden for støberiovne

STØTEK A/S er en økonomisk stærk, ekspansiv og international anerkendt producent af energieffektive støberiovne til aluminium. Virksomheden er ISO 9001 certificeret og eksporterer til store dele af verden. STØTEKs kunder findes primært i automobilindustrien, hvor der for eksempel kan nævnes VW, AUDI og Chrysler. Virksomheden har hovedkontor i Vojens tæt ved Haderslev samt salgsselskaber i Sverige, USA, Kina, Polen, Tjekkiet, Spanien og Italien. STØTEK beskæftiger i dag 75-80 medarbejdere.

Kunne du tænke dig at høre mere?

Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples kommercielle direktør, Ida Storm på +45 9386 5656 eller is@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SVojens2018-12-06T00:00:002019-01-31T00:00:00
329942398Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHaderslev2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942448Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SEsbjerg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942293Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SKolding2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

3 stillinger ved Group VH, Esbjerg

GroupVH A/S

Esbjerg V
Vi søger motiverede kollegaere med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye ...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

betterpeople A/S søger kvalitetsbevidst teknisk supporter til STØTEK A/S

betterpeople A/S

Vojens
Er du faglig ærekær, og har du erfaring med PLC styring og mekanisk samt elektronisk vedligehold? Nyder du at hjælpe andre, og vil du tage del i at levere ambitiøs, teknisk kundeservice i en international, vækstdrevet koncern? Så bliv STØTEKs nye te...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Haderslev
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Esbjerg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Kolding
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019