Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hjemmeplejen Humlebakken, Social og sundhedsassistent til aftenvagt

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 

Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation
 
Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende arbejde med fokus på faglighed og udvikling i høj fart.
  • Nogle fantastiske kolleger
  • Udfordrende i forhold til at arbejde med bl. Digirehab og klippekort hvor borgeren er i centrum og fokus på kerneopgaven.
  • Medinddragelse i forhold til egen vagtplan og mulighed for at arbejde hver 3. weekend.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Forventet ansættelse snarest, eller efter nærmere aftale.
  • Aftenvagt 3-2-2 med mulighed for dagvagter på nogle hverdage.
  • Vikariat indtil d. 31. august 2019 med mulighed for fastansættelse.
Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde selvstændigt som social- og sundhedsassistent med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde. …
  • At arbejde målrettet med kerneopgaven med stort fokus på den rehabiliterende tankegang.
  • At være en god rollemodel og sparringspartner for kolleger og sparringspartnere.
Faglige kompetencer:
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab
  • At du kan se udfordringer i at arbejde i en hverdag med mange udfordringer og til tider højt tempo
  • At du kan arbejde med rehabilitering samt arbejde koordinerende og i tæt tværfagligt samarbejde med kolleger.
  • At du kan varetage opgaver ud fra serviceloven og sundhedsloven, samt kan arbejde ud fra en sundhedsfremmende og forebyggende indsats.
  • At du har humor
Personlige kompetencer:
  • At du har overblikket i det daglige arbejde med fokus på kerneopgaven
  • At du kan bidrage med godt humør og en positiv indstilling
  • At du an bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø
  • At du er aktiv og nysgerrig i din egen læring og videreudvikling som social- og sundhedsassistent
  • At du er ansvarsbevist, og god til at samarbejde på tværs med forskellige samarbejdspartnere
  • At du er selvstændig og udfører alle dine opgaver med nærvær, ansvar og respekt for at sikre det bedst mulige for den enkelte beboer
  • At du medvirker til at fremme, at vores borgere lever en selvstændig tilværelse
Arbejdsstedets adresse:
Hjemmeplejen Humlebakken, Gasværksvej 3, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Hjemmeplejeleder Pia Brink på tlf. 99824833                                               
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942080Phoenix-5d9a989212019-01-14T16:00:28.683Hjemmeplejen Humlebakken, Social og sundhedsassistent til aftenvagtI Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation
 
Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende arbejde med fokus på faglighed og udvikling i høj fart.
  • Nogle fantastiske kolleger
  • Udfordrende i forhold til at arbejde med bl. Digirehab og klippekort hvor borgeren er i centrum og fokus på kerneopgaven.
  • Medinddragelse i forhold til egen vagtplan og mulighed for at arbejde hver 3. weekend.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Forventet ansættelse snarest, eller efter nærmere aftale.
  • Aftenvagt 3-2-2 med mulighed for dagvagter på nogle hverdage.
  • Vikariat indtil d. 31. august 2019 med mulighed for fastansættelse.
Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde selvstændigt som social- og sundhedsassistent med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde. …
  • At arbejde målrettet med kerneopgaven med stort fokus på den rehabiliterende tankegang.
  • At være en god rollemodel og sparringspartner for kolleger og sparringspartnere.
Faglige kompetencer:
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab
  • At du kan se udfordringer i at arbejde i en hverdag med mange udfordringer og til tider højt tempo
  • At du kan arbejde med rehabilitering samt arbejde koordinerende og i tæt tværfagligt samarbejde med kolleger.
  • At du kan varetage opgaver ud fra serviceloven og sundhedsloven, samt kan arbejde ud fra en sundhedsfremmende og forebyggende indsats.
  • At du har humor
Personlige kompetencer:
  • At du har overblikket i det daglige arbejde med fokus på kerneopgaven
  • At du kan bidrage med godt humør og en positiv indstilling
  • At du an bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø
  • At du er aktiv og nysgerrig i din egen læring og videreudvikling som social- og sundhedsassistent
  • At du er ansvarsbevist, og god til at samarbejde på tværs med forskellige samarbejdspartnere
  • At du er selvstændig og udfører alle dine opgaver med nærvær, ansvar og respekt for at sikre det bedst mulige for den enkelte beboer
  • At du medvirker til at fremme, at vores borgere lever en selvstændig tilværelse
Arbejdsstedets adresse:
Hjemmeplejen Humlebakken, Gasværksvej 3, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Hjemmeplejeleder Pia Brink på tlf. 99824833                                               
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 

2019-02-16T00:50:50.847 I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: Et spændende arbejde med fokus på faglighed og udvikling i høj fart. Nogle fantastiske kolleger Udfordrende i forhold til at arbejde med bl. Digirehab og klippekort hvor borgeren er i centrum og fokus på kerneopgaven. Medinddragelse i forhold til egen vagtplan og mulighed for at arbejde hver 3. weekend. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Forventet ansættelse snarest, eller efter nærmere aftale. Aftenvagt 3-2-2 med mulighed for dagvagter på nogle hverdage. Vikariat indtil d. 31. august 2019 med mulighed for fastansættelse. Dine primære opgaver vil være: At arbejde selvstændigt som social- og sundhedsassistent med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde. At arbejde målrettet med kerneopgaven med stort fokus på den rehabiliterende tankegang. At være en god rollemodel og sparringspartner for kolleger og sparringspartnere. Faglige kompetencer: Er uddannet social- og sundhedsassistent Er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab At du kan se udfordringer i at arbejde i en hverdag med mange udfordringer og til tider højt tempo At du kan arbejde med rehabilitering samt arbejde koordinerende og i tæt tværfagligt samarbejde med kolleger. At du kan varetage opgaver ud fra serviceloven og sundhedsloven, samt kan arbejde ud fra en sundhedsfremmende og forebyggende indsats. At du har humor Personlige kompetencer: At du har overblikket i det daglige arbejde med fokus på kerneopgaven At du kan bidrage med godt humør og en positiv indstilling At du an bidrage til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø At du er aktiv og nysgerrig i din egen læring og videreudvikling som social- og sundhedsassistent At du er ansvarsbevist, og god til at samarbejde på tværs med forskellige samarbejdspartnere At du er selvstændig og udfører alle dine opgaver med nærvær, ansvar og respekt for at sikre det bedst mulige for den enkelte beboer At du medvirker til at fremme, at vores borgere lever en selvstændig tilværelse Arbejdsstedets adresse:Hjemmeplejen Humlebakken, Gasværksvej 3, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Hjemmeplejeleder Pia Brink på tlf. 99824833 Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix5d9a9892101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=104059e7-babe-4d57-9bfe-4b03073fa9400EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3435139HJEMMEPLEJE HUMLEBAKKEN11Gasværksvej 39000AalborgDKDanmarkORS/5d9a9892_logo.gifORS/Small/5d9a9892_logo.gif0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset693738EmplyMinimum pakken - 35 dagef788bf00-edcf-4b70-a486-629b469996a5_337450001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d9a9892https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d9a9892https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d9a9892&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d9a9892&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/5.jpgSom Social- og sundhedsassistent hos HJEMMEPLEJE HUMLEBAKKEN kommer du til at gøre en forskel og efterlade et godt indtryk.12008001Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg360113227akri-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDKDanmark329984461Social- og sundhedassistent, Nattevagt 3-2-2 rul - Plejeboliger OtiumgårdenBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: Et spændende og afvekslende job med mange udfordringer, hvor du selv har mulighed for at være med til at sætte dagsordenen, samt give dit besyv til et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere Stor mulighed for at udnytte dine faglige, såvel som personlige kompetencer En god introduktion til en spændende hverdag på en travl arbejdsplads Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Plejehjemmet Otiumgården består af 43 plejeboliger fordelt på 2 huse. 7A demenshus med 9 beboere og Huset med 34 beboere.Den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang. Det betyder at plejepersonalet er meget bevidste om beboernes egne ressourcer og arbejder målrettet efter at bevare og styrke disse.På Otiumgården arbejder vi med kerneopgaven ud fra flg værdi: Vi ønsker at give beboerne livskvalitet ved at se det enkelte individ. Vi ønsker at Otiumgården er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde Nattevagt i 3-2-2 vagtplan rul Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 29. april 2019 Forventet ansættelse: 15. maj 2019 eller snarest muligt Dine primære opgaver vil være: At varetage opgaver inden for Service- og Sundhedsloven. Faglige kompetencer: At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig At du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper Personlige kompetencer: At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye ideer At du har et positivt menneskesyn At du kan bidrage med godt humør og en positiv livsindstilling Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Otiumgården, Otiumvej 7, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Lotte Lund Jakobsen Leder 99825801 eller Bente Krogh Ass. Leder 99825802 Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende og afvekslende job med mange udfordringer, hvor du selv har mulighed for at være med til at sætte dagsordenen, samt give dit besyv til et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere
  • Stor mulighed for at udnytte dine faglige, såvel som personlige kompetencer
  • En god introduktion til en spændende hverdag på en travl arbejdsplads
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Plejehjemmet Otiumgården består af 43 plejeboliger fordelt på 2 huse. 7A demenshus med 9 beboere og Huset med 34 beboere.

Den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang. Det betyder at plejepersonalet er meget bevidste om beboernes egne ressourcer og arbejder målrettet efter at bevare og styrke disse.

På Otiumgården arbejder vi med kerneopgaven ud fra flg værdi: ”Vi ønsker at give beboerne livskvalitet ved at se det enkelte individ. Vi ønsker at Otiumgården er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde”
  • Nattevagt i 3-2-2 vagtplan rul
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 29. april 2019
  • Forventet ansættelse: 15. maj 2019 eller snarest muligt
Dine primære opgaver vil være:
  • At varetage opgaver inden for Service- og Sundhedsloven.
Faglige kompetencer:
  • At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • At du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper
Personlige kompetencer:
  • At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye ideer
  • At du har et positivt menneskesyn
  • At du kan bidrage med godt humør og en positiv livsindstilling
Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Otiumgården, Otiumvej 7, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Lotte Lund Jakobsen Leder 99825801 eller Bente Krogh Ass. Leder 99825802                                                               

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/82bd4985_logo.gifPlejeboliger OtiumgårdenAalborg2019-03-26T12:01:08.6532019-04-25T00:00:00
330004336Social- og sundhedsassistent, aftenvagt, Plejeboliger SmedegårdenBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation.Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på, og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde et spændende og afvekslende job med høj faglighed og et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere stor mulighed for at udnytte dine faglige såvel som personlige kompetencer. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads der er n ledig stilling samtaler forventes afholdt den 29. april 2019 forventet ansættelsesdato er den 1. juni 2019 Plejehjemmet Smedegården består af 72 plejeboliger fordelt på 6 boenheder, hvoraf 2 er for demente der er rengøringsassistenter til varetagelse af den daglige rengøring vask af beboernes tøj og linned varetages af ekstern leverandør der er tilknyttet et aktivitetscenter den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang. Dine primære opgaver vil være at varetage opgaver inden for Serviceloven og Sundhedsloven. Faglige kompetencer. Du er uddannet social-og sundhedsassistent har kendskab til dokumentation herunder kendskab til opgaver i forhold til Serviceloven og Sundhedsloven. Personlige kompetencer. Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig er fleksibel i forhold til opgaveløsning løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er. Arbejdsstedets adressePlejehjemmet Smedegården, Smedegårdsvej 58, 9220 Aalborg Øst.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Jette Kongstad eller assisterende leder Pia Christensen på tlf. 9931 3660. Løn- og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.StraffeattestForud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetMål og indsatser 2015-2016Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse.  Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:

Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation.

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på, og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde
  • et spændende og afvekslende job med høj faglighed og et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere
  • stor mulighed for at udnytte dine faglige såvel som personlige kompetencer.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads
  • der er én ledig stilling
  • samtaler forventes afholdt den 29. april 2019
  • forventet ansættelsesdato er den 1. juni 2019
  • Plejehjemmet Smedegården består af 72 plejeboliger fordelt på 6 boenheder, hvoraf 2 er for demente
  • der er rengøringsassistenter til varetagelse af den daglige rengøring
  • vask af beboernes tøj og linned varetages af ekstern leverandør
  • der er tilknyttet et aktivitetscenter
  • den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang.
 Dine primære opgaver vil være
  • at varetage opgaver inden for Serviceloven og Sundhedsloven.
Faglige kompetencer. Du
  • er uddannet social-og sundhedsassistent
  • har kendskab til dokumentation; herunder kendskab til opgaver i forhold til Serviceloven og Sundhedsloven.
Personlige kompetencer. Du 
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • er fleksibel i forhold til opgaveløsning
  • løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer.
Arbejdsstedets adresse
Plejehjemmet Smedegården, Smedegårdsvej 58, 9220 Aalborg Øst.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Jette Kongstad eller assisterende leder Pia Christensen på tlf. 9931 3660.                             
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Straffeattest
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2015-2016

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

ORS/Small/1001d86f_logo.gifPlejeboliger SmedegårdenAalborg Øst2019-04-10T11:01:31.9002019-04-25T00:00:00
330005551Pædagog, Social- og Sundhedsassistent eller ErgoterapeutBasic Pædagog, social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo-og dagtilbuddet Syrenbakken Vi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32 timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbuddet Syrenbakken. Om organisationen SyrenbakkenOrganisationen er en del af ældre- og handicapforvaltningen og fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysiske handicaps. Organisationen Syrenbakken består af et botilbuddet med 42 boliger fordelt på 4 enheder, og 2 dagtilbud fordelt på 2 matrikler.Personalegruppen består af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger og SSA er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL, vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne.Vores tilgangVi tager afsæt i en neurofaglig tilgang og arbejder målbaseret med indsatsmål, der tager udgangspunkt i borgernes ressourcer, ønsker og behov. Målsætningen i organisationen er, at vi i vores daglige handlinger tager afsæt i Med Hverdagen som Drivkraft .Det betyder, at vi arbejder målrettet med, at den enkelte borger kommer til at mestre sit liv på en sådan måde, at den enkelte oplever et liv med størst mulig grad af selvstændighed og livskvalitet. Det tilstræbes at den enkelte borger vedligeholder og udvikler kognitive, sociale, fysiske og psykiske færdigheder bedst muligt. Dette i samarbejde med borgernes netværk. Der er i hverdagen derfor høj fokus på, at den enkelte borger bidrager ind i aktiviteter og gøremål, og d t at kunne være noget for andre. Borgernes fysiske funktionsniveau er meget individuelt hvilket bevirker, at du skal agere i mange forskellige situationer. Om Jobbet:Dine opgaver vil bl.a. bestå i:At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes målAt yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADLAt yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøgUdarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i EKJ CURAAt støtte borgerne i kommunikation og sociale relationerAt indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kollegerAt udføre lettere rengøringsopgaverDu skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. år i ca. 4 døgn.Vi forventer:Du har en proffesionsbachelor i pædagogik, uddannet social- og sundhedsassistent eller ErgoterapeutAt du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabiliteringAt du kan reflektere over din praksis og er god til at holde overblik over dagens gøremål, også i pressede situationerDu er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljøAlle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerneDu er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger og der kan forekomme udad reagerende adfærdDu er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationenDu er fleksibel og med stor selvstændighedAt du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del af hverdagen.Vi kan tilbyde en arbejdsplads:Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tæt integration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Vi prioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derfor fælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tager afsæt i det hele menneske og neuro-faglig tilgang. Arbejdsstedets adresse:Botilbuddet, Syrenbakken 49, 9400 Nørresundby Vil du vide mere:For yderlig oplysninger er du velkommen til at kontakteAssisterende leder Tina Kilschow på mail: tki-aeh@aalborg.dk eller tlf.: 2520-5559 Løn og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Pædagog, social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo-og dagtilbuddet Syrenbakken
 
Vi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32 timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbuddet Syrenbakken.
 
Om organisationen Syrenbakken
Organisationen er en del af ældre- og handicapforvaltningen og fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysiske handicaps. Organisationen Syrenbakken består af et botilbuddet med 42 boliger fordelt på 4 enheder, og 2 dagtilbud fordelt på 2 matrikler.
Personalegruppen består af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger og SSA´er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL, vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne.

Vores tilgang
Vi tager afsæt i en neurofaglig tilgang og arbejder målbaseret med indsatsmål, der tager udgangspunkt i borgernes ressourcer, ønsker og behov. Målsætningen i organisationen er, at vi i vores daglige handlinger tager afsæt i ”Med Hverdagen som Drivkraft”.
Det betyder, at vi arbejder målrettet med, at den enkelte borger kommer til at mestre sit liv på en sådan måde, at den enkelte oplever et liv med størst mulig grad af selvstændighed og livskvalitet. Det tilstræbes at den enkelte borger vedligeholder og udvikler kognitive, sociale, fysiske og psykiske færdigheder bedst muligt. Dette i samarbejde med borgernes netværk. Der er i hverdagen derfor høj fokus på, at den enkelte borger bidrager ind i aktiviteter og gøremål, og dét at kunne være noget for andre. Borgernes fysiske funktionsniveau er meget individuelt hvilket bevirker, at du skal agere i mange forskellige situationer.
 
Om Jobbet:
Dine opgaver vil bl.a. bestå i:
At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes mål
At yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADL
At yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøg
Udarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i EKJ/CURA
At støtte borgerne i kommunikation og sociale relationer
At indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kolleger
At udføre lettere rengøringsopgaver
Du skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. år i ca. 4 døgn.

Vi forventer:
Du har en proffesionsbachelor i pædagogik, uddannet social- og sundhedsassistent eller Ergoterapeut
At du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabilitering
At du kan reflektere over din praksis og er god til at holde overblik over dagens gøremål, også i pressede situationer
Du er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljø
Alle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerne
Du er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger og der kan forekomme udad reagerende adfærd
Du er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationen
Du er fleksibel og med stor selvstændighed
At du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del af hverdagen.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads:
Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tæt integration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Vi prioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derfor fælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tager afsæt i det hele menneske og neuro-faglig tilgang.
 
Arbejdsstedets adresse:
Botilbuddet, Syrenbakken 49, 9400 Nørresundby
 
Vil du vide mere:
For yderlig oplysninger er du velkommen til at kontakte
Assisterende leder Tina Kilschow på mail: tki-aeh@aalborg.dk eller tlf.: 2520-5559
 
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation
 
 
  • Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

  •  


ORS/Small/bb1c5cf8_logo.gifBo- og dagtilbud SyrenbakkenNørresundby2019-04-11T14:04:56.7502019-05-02T00:00:00
330006752Social- og sundhedassistent, Nattevagt - Plejeboliger Thulebakken,Basic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: Et spændende og afvekslende job med mange udfordringer, hvor du selv har mulighed for at være med til at sætte dagsordenen, samt give dit besyv til et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere Stor mulighed for at udnytte dine faglige, såvel som personlige kompetencer En god introduktion til en spændende hverdag på en travl arbejdsplads Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Plejehjemmet Thulebakken består af 72 plejeboliger fordelt på 3 huse. Den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang. Det betyder at plejepersonalet er meget bevidste om beboernes egne ressourcer og arbejder målrettet efter at bevare og styrke disse. Samtalerne forventes afholdt 29.-30.04.19 Forventet ansættelse: 01.06.19 eller gerne tidligere Mulighed for ekstra vagter Dine primære opgaver vil være: At varetage opgaver inden for Service- og Sundhedsloven. Faglige kompetencer: At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig At du er ansvarsbevist og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper Personlige kompetencer: At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye ideer At du har et positivt menneskesyn At du kan bidrage med godt humør og en positiv livsindstilling Arbejdsstedets adresse:Thulebakken, Thulebakken 20, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Pia S. Madsen på tlf. 9931 5336. Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende og afvekslende job med mange udfordringer, hvor du selv har mulighed for at være med til at sætte dagsordenen, samt give dit besyv til et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere
  • Stor mulighed for at udnytte dine faglige, såvel som personlige kompetencer
  • En god introduktion til en spændende hverdag på en travl arbejdsplads
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Plejehjemmet Thulebakken består af 72 plejeboliger fordelt på 3 huse. Den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang. Det betyder at plejepersonalet er meget bevidste om beboernes egne ressourcer og arbejder målrettet efter at bevare og styrke disse.
  • Samtalerne forventes afholdt 29.-30.04.19
  • Forventet ansættelse: 01.06.19 eller gerne tidligere
  • Mulighed for ekstra vagter
Dine primære opgaver vil være:
  • At varetage opgaver inden for Service- og Sundhedsloven.
Faglige kompetencer:
  • At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • At du er ansvarsbevist og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper
Personlige kompetencer:
  • At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye ideer
  • At du har et positivt menneskesyn
  • At du kan bidrage med godt humør og en positiv livsindstilling
Arbejdsstedets adresse:
Thulebakken, Thulebakken 20, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Pia S. Madsen på tlf. 9931 5336.                               

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/b2ac83dc_logo.gifPlejeboliger ThulebakkenAalborg2019-04-12T16:03:51.2332019-04-26T00:00:00
330008864Social- og sundhedshjælpere/social- og sundhedsassistenter, Gug PlejeboligerBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk.Gug Plejehjem giver dig nu muligheden for at komme og arbejde sammen med os. Vi vil derfor gerne invitere dig til at søge en stilling her hos os, hvis du er en dygtig social- og sundhedsassistent social- og sundhedshjælper. Vi arbejder hele tiden med hverdagsrehabilitering sociale tilgangsvinkler.Hos os har det lige så stor værdi at have tid til at læse højt fra avisen, holde i hånd - i det hele taget tage udgangspunkt i borgernes ønsker og behov, som det har at give sonde eller dosere medicin.Dine kolleger er i langt overvejende grad social- og sundhedsassistenter, og alle har vi - ud over vores faglige kompetencer også personlige kompetencer, som hele tiden er i spil.Vi arbejder i teams, men hjælper selvfølgelig hinanden på tværs af vores afdelinger.Vores arbejdsforhold er supergode, og vi forstår at passe på hinanden. Vi når vores opgaver i det daglige, og vi har forståelse for hinandens små særheder.Vi kan tilbyde et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer at blive en del at et professionelt, engageret og fleksibelt team en hverdag, hvor to dage ikke er ens en arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt psykisk arbejdsmiljø vægtes højt god introduktion til en spændende hverdag koordinering faglig sparing med øvrige faggrupper daglig triage, hvor faglighed og nytænkning er i højsædet. Lidt om stillingen og din nye arbejdspladsGug Plejehjem er i en spændende forandringsproces. Det betyder, at vi er vokset fra 25 pladser til at bestå af i alt 65 pladser, fordelt på 41 faste almindelige pladser og 24 midlertidige pladser.Vil du være med til at præge etableringen og udviklingen af et nyt Gug Plejehjem, er dette stillingen for dig.Stillingerne er på 30 timer uge i dag- aftenvagter og nattevagter.Forventet ansættelsesdato er hurtigst muligt - dog senest 1. juni 2019.Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende, så skynd dig at søge hvis du ønsker at være med til at sætte præg på en ny arbejdsplads. Dine primære opgaver vil være at udføre pleje- og omsorgsopgaver i henhold til Serviceloven og Sundhedsloven varetage helhedsplejen hos den enkelte beboer indgå som aktiv samarbejdspartner i et team af fagpersoner på plejehjemmet arbejde selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer dokumentere, lige nu i Care, men fra oktober i vores nye system Cura, ud fra gældende retningslinjer indgå i et godt og konstruktivt samarbejde med beboere og pårørende. Faglige kompetencer. Du er uddannet social og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper med en høj faglighed har en faglig viden - også inden for demensområdet har et godt overblik og kan tage ansvar er velfunderet i Care, Smart Care og FMK kan arbejde rehabiliterende. Personlige kompetencer. Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig er målrettet og resultatorienteret, besidder god ordenssans samt et godt overblik i en travl arbejdsdag kan bevare overblikket i pressede situationer løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er har et godt humør og en positiv tilgang til arbejdet er indstillet på at se nye løsninger og muligheder frem for begrænsninger har gode samarbejds- og kommunikationsevner har en positiv indstilling og er lydhør over for andres synspunkter bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø er stabil. Arbejdsstedets adresseFortunavej 2, 9210 Aalborg SØVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Annemarie Flou på tlf. 9931 6621. Løn- og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.StraffeattestForud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommuneLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetMål og indsatser 2015-2016Send ansøgning Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk.
Gug Plejehjem giver dig nu muligheden for at komme og arbejde sammen med os. Vi vil derfor gerne invitere dig til at søge en stilling her hos os, hvis du er en dygtig social- og sundhedsassistent/social- og sundhedshjælper.
 
Vi arbejder hele tiden med hverdagsrehabilitering/sociale tilgangsvinkler.
Hos os har det lige så stor værdi at have tid til at læse højt fra avisen, holde i hånd - i det hele taget tage udgangspunkt i borgernes ønsker og behov, som det har at give sonde eller dosere medicin.

Dine kolleger er i langt overvejende grad social- og sundhedsassistenter, og alle har vi - ud over vores faglige kompetencer – også personlige kompetencer, som hele tiden er i spil.
Vi arbejder i teams, men hjælper selvfølgelig hinanden på tværs af vores afdelinger.
Vores arbejdsforhold er supergode, og vi forstår at passe på hinanden. Vi når vores opgaver i det daglige, og vi har forståelse for hinandens små særheder.

Vi kan tilbyde
  • et spændende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer
  • at blive en del at et professionelt, engageret og fleksibelt team
  • en hverdag, hvor to dage ikke er ens
  • en arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt psykisk arbejdsmiljø vægtes højt
  • god introduktion til en spændende hverdag
  • koordinering/faglig sparing med øvrige faggrupper
  • daglig triage, hvor faglighed og nytænkning er i højsædet.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads
Gug Plejehjem er i en spændende forandringsproces. Det betyder, at vi er vokset fra 25 pladser til at bestå af i alt 65 pladser, fordelt på 41 faste almindelige pladser og 24 midlertidige pladser.

Vil du være med til at præge etableringen og udviklingen af et "nyt" Gug Plejehjem, er dette stillingen for dig.

Stillingerne er på 30 timer/uge i dag-/aftenvagter og nattevagter.

Forventet ansættelsesdato er hurtigst muligt - dog senest 1. juni 2019.

Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende, så skynd dig at søge hvis du ønsker at være med til at sætte præg på en ny arbejdsplads.
 
Dine primære opgaver vil være at
  • udføre pleje- og omsorgsopgaver i henhold til Serviceloven og Sundhedsloven
  • varetage helhedsplejen hos den enkelte beboer
  • indgå som aktiv samarbejdspartner i et team af fagpersoner på plejehjemmet
  • arbejde selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer
  • dokumentere, lige nu i Care, men fra oktober i vores nye system Cura, ud fra gældende retningslinjer
  • indgå i et godt og konstruktivt samarbejde med beboere og pårørende.
Faglige kompetencer. Du 
  • er uddannet social og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper med en høj faglighed
  • har en faglig viden - også inden for demensområdet
  • har et godt overblik og kan tage ansvar
  • er velfunderet i Care, Smart Care og FMK
  • kan arbejde rehabiliterende.
Personlige kompetencer. Du 
 
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • er målrettet og resultatorienteret, besidder god ordenssans samt et godt overblik i en travl arbejdsdag
  • kan bevare overblikket i pressede situationer
  • løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • har et godt humør og en positiv tilgang til arbejdet
  • er indstillet på at se nye løsninger og muligheder frem for begrænsninger
  • har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • har en positiv indstilling og er lydhør over for andres synspunkter
  • bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø
  • er stabil.
Arbejdsstedets adresse
Fortunavej 2, 9210 Aalborg SØ

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Annemarie Flou på tlf. 9931 6621.                  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Straffeattest
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet
Mål og indsatser 2015-2016

Send ansøgning
 Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

ORS/Small/8abe431c_logo.gifPlejeboliger GugAalborg SØ2019-04-17T10:00:14.5232019-04-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedassistent, Nattevagt 3-2-2 rul - Plejeboliger Otiumgården

Plejeboliger Otiumgården

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Social- og sundhedsassistent, aftenvagt, Plejeboliger Smedegården

Plejeboliger Smedegården

Aalborg Øst
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.I ldre- og Ha...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Pædagog, Social- og Sundhedsassistent eller Ergoterapeut

Bo- og dagtilbud Syrenbakken

Nørresundby
Pædagog, social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo-og dagtilbuddet Syrenbakken Vi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32 timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbudde...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

Social- og sundhedassistent, Nattevagt - Plejeboliger Thulebakken,

Plejeboliger Thulebakken

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Social- og sundhedshjælpere/social- og sundhedsassistenter, Gug Plejeboliger

Plejeboliger Gug

Aalborg SØ
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk.Gug Plejehjem giver dig nu muligheden for at komme og arbejde sammen med os. Vi...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019