Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hjemmevejledere til Center City (fast stilling og barselsvikariat)

Gør en forskel for borgere, kolleger og ledelse – træd ind over dørtærsklen.  
 
Center City søger to hjemmevejledere til hhv. en fast stilling og et barselsvikariat. Begge stillinger er op 37 timer pr. uge på hverdage, fortrinsvis i dagtimerne. Tiltrædelse den 1. september 2019.  
 
Dine faglige kompetencer
Du kan dokumentere at være uddannet sygeplejerske, ergoterapeut, fysioterapeut, pædagog, socialrådgiver eller social- og sundhedsassistent. Du kan endvidere dokumentere at have minimum to års erfaring fra socialpsykiatrien eller behandlingspsykiatrien, varetaget kontaktpersonfunktion og en solid viden om psykiatriske sygdomme og symptomer.  
 
Opfylder du ovenstående faglige kompetencer, så læs videre i stillingsopslaget.  
  
Vi leverer støtte iht. SEL §85 til udsatte mennesker med psykisk sygdom i eget hjem. Det betyder, at du en stor del af tiden arbejder alene, indimellem også i situationer som kan være følelsesmæssige belastende eller risikofyldte.  
 
Din profil
Grundet det selvstændige arbejde forventer vi, at du kan reflektere over de borgerforløb, som du har ansvaret for og ikke mindst bringe sager op, hvor udvikling i borgerforløbet er minimale eller stagnerer. Dine refleksioner skal afspejle faglige overvejelser for valg af metode, og du skal være lydhør overfor andres input, når en ny tilgang er nødvendig.  
 
Du skal på trods af det selvstændige arbejde være en teamplayer og kunne indgå i et fællesskab omkring, at kerneopgaven konkret løses af dig, men løsninger genereres i fællesskabet. Du har forståelse for, at du er ansat i en politisk organisation og kan arbejde jf. forvaltningens strategier og mål med den forståelse for strategierne, som de er omsat på vores arbejdsplads.  
 
Du kan måske ikke alt, når du starter i jobbet, men du kan gøre opmærksom på, hvad der udfordrer dig fra start. Du kan bede om og tage imod tilbud om hjælp, dvs. du inden for en aftalt periode er klar på at få lært, hvad der skal til, evt. forandre din tilgang, kunne give udtryk for din uenighed og acceptere, at enighed ikke er et mål i sig selv.  
 
Derudover værdsætter du en direkte atmosfære, hvor udfordringer, konflikter, uenighed, enighed, fejl og succeser m.m. bliver italesat.  
 
Din fornemmeste opgave er at fastholde borgerens fokus mod at blive uafhængig af støtte, samtidig med at du skaber en professionel og konstruktiv alliance med borgerne. Den gode alliance er den arbejdsrelation, som har fælles mål og derved skaber udvikling indenfor en afgrænset periode. Du skal kunne acceptere, at en god alliance ikke er det samme som at have en god relation og acceptere, at vi skifter hjemmevejleder, hvis borgers forløb med samme hjemmevejleder varer over to år.     
 
Om os
Du bliver en del af en kultur, som arbejder ud fra, at der ikke altid er en rigtig løsning, men at der kan være flere løsninger i spil. Til tider bestemmer retningslinjer, servicelov og strategier den rigtige løsning. 
 
Vi har et godt arbejdsmiljø, fordi vi holder fokus på det gode arbejdsmiljø, og hvordan vi skaber det. Vi arbejder med en fælles feedbackkultur, som giver trivsel bl.a. ud fra en fælles aftale om altid at udfordre antagelser, være nysgerrige og ikke tage det sagte for pålydende.  
 
Hos hjemmevejlederne er vi optaget af at levere god kvalitet med udgangspunkt i Socialstrategien indenfor de givne rammer med borgeren i centrum. Vi arbejder med tre evidensbaserede metoder: Feedback Informed Treatment (jf. Socialstyrelsens hjemmeside), Motiverende Samtale og Low Arousal.  
 
Til samtalen vil vi efterspørge på hvilket niveau, du bestrider følgende opgaver
  • Dansk i skrift og tale
  • Kendskab til at dokumentere ift. mål og handlinger – gerne kendskab til CSC 
  • Færdigheder ift. IT-systemer og på hvilket niveau, du går til nye systemer  
  • Evnen til at agere loyalt overfor organisationens rammer og ledelsens beslutninger  
  • Evnen til at strukturere og nå dine arbejdsopgaver, vha. Outlooks funktioner samt håndtering af mail
  • Evnen til at agere i uenighed både med kolleger, ledelse og ift. borgerne
  • Endvidere konkrete eksempler på, hvordan du forestiller dig at kunne agere i overensstemmelse med det, vi efterspørger i annoncen og i de overordnende strategier
Vi tilbyder en arbejdsplads med fokus på det gode arbejdsmiljø og medarbejderindflydelse, ambitiøse og videbegærlige kolleger, tydelig og synlig ledelse, som evner at følge op, faste teammøder, FIT-supervision, kontinuerlig undervisning og fokus på de evidensbaserede metoder m.m. Alle ansatte bliver uddannet på Metropol med et diplommodul i Rehabilitering fordelt over 10 uger.  
 
Facts
Vi er beliggende på Korsgade, 2200 København N.  Geografisk dækker vi et større område fordelt over Østerbro/City og Vesterbro/Valby. Dit transportmiddel er din cykel. 
 
Løn- og ansættelsesforhold
Løn iht. gældende overenskomst. 
 
Vi indhenter referencer samt offentlig straffeattest i forbindelse med ansættelsen.
 
Københavns Kommune er røgfri arbejdsplads.  
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lene Filsø på 5163 7015.
 
Du kan læse mere om os jf. Center Citys § 85-støtte her
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019
Angiv tydeligt, om du søger fast stilling eller vikariat.  
Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV og uddannelsesbevis.
Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 27, mandag den 1. juli 2019.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028290Phoenix-dc94225112019-05-21T16:01:33.947Hjemmevejledere til Center City (fast stilling og barselsvikariat)
Gør en forskel for borgere, kolleger og ledelse – træd ind over dørtærsklen.  
 
Center City søger to hjemmevejledere til hhv. en fast stilling og et barselsvikariat. Begge stillinger er op 37 timer pr. uge på hverdage, fortrinsvis i dagtimerne. Tiltrædelse den 1. september 2019.  
 
Dine faglige kompetencer
Du kan dokumentere at være uddannet sygeplejerske, ergoterapeut, fysioterapeut, pædagog, socialrådgiver eller social- og sundhedsassistent. Du kan endvidere dokumentere at have minimum to års erfaring fra socialpsykiatrien eller behandlingspsykiatrien, varetaget kontaktpersonfunktion og en solid viden om psykiatriske sygdomme og symptomer.  
 
Opfylder du ovenstående faglige kompetencer, så læs videre i stillingsopslaget.  
  
Vi leverer støtte iht. SEL §85 til udsatte mennesker med psykisk sygdom i eget hjem. Det betyder, at du en stor del af tiden arbejder alene, indimellem også i situationer som kan være følelsesmæssige belastende eller risikofyldte.  
 
Din profil
Grundet det selvstændige arbejde forventer vi, at du kan reflektere over de borgerforløb, som du har ansvaret for og ikke mindst bringe sager op, hvor udvikling i borgerforløbet er minimale eller stagnerer. Dine refleksioner skal afspejle faglige overvejelser for valg af metode, og du skal være lydhør overfor andres input, når en ny tilgang er nødvendig.  
 
Du skal på trods af det selvstændige arbejde være en teamplayer og kunne indgå i et fællesskab omkring, at kerneopgaven konkret løses af dig, men løsninger genereres i fællesskabet. Du har forståelse for, at du er ansat i en politisk organisation og kan arbejde jf. forvaltningens strategier og mål med den forståelse for strategierne, som de er omsat på vores arbejdsplads.  
 
Du kan måske ikke alt, når du starter i jobbet, men du kan gøre opmærksom på, hvad der udfordrer dig fra start. Du kan bede om og tage imod tilbud om hjælp, dvs. du inden for en aftalt periode er klar på at få lært, hvad der skal til, evt. forandre din tilgang, kunne give udtryk for din uenighed og acceptere, at enighed ikke er et mål i sig selv.  
 
Derudover værdsætter du en direkte atmosfære, hvor udfordringer, konflikter, uenighed, enighed, fejl og succeser m.m. bliver italesat.  
 
Din fornemmeste opgave er at fastholde borgerens fokus mod at blive uafhængig af støtte, samtidig med at du skaber en professionel og konstruktiv alliance med borgerne. Den gode alliance er den arbejdsrelation, som har fælles mål og derved skaber udvikling indenfor en afgrænset periode. Du skal kunne acceptere, at en god alliance ikke er det samme som at have en god relation og acceptere, at vi skifter hjemmevejleder, hvis borgers forløb med samme hjemmevejleder varer over to år.     
 
Om os
Du bliver en del af en kultur, som arbejder ud fra, at der ikke altid er en rigtig løsning, men at der kan være flere løsninger i spil. Til tider bestemmer retningslinjer, servicelov og strategier den rigtige løsning. 
 
Vi har et godt arbejdsmiljø, fordi vi holder fokus på det gode arbejdsmiljø, og hvordan vi skaber det. Vi arbejder med en fælles feedbackkultur, som giver trivsel bl.a. ud fra en fælles aftale om altid at udfordre antagelser, være nysgerrige og ikke tage det sagte for pålydende.  
 
Hos hjemmevejlederne er vi optaget af at levere god kvalitet med udgangspunkt i Socialstrategien indenfor de givne rammer med borgeren i centrum. Vi arbejder med tre evidensbaserede metoder: Feedback Informed Treatment (jf. Socialstyrelsens hjemmeside), Motiverende Samtale og Low Arousal.  
 
Til samtalen vil vi efterspørge på hvilket niveau, du bestrider følgende opgaver
  • Dansk i skrift og tale
  • Kendskab til at dokumentere ift. mål og handlinger – gerne kendskab til CSC 
  • Færdigheder ift. IT-systemer og på hvilket niveau, du går til nye systemer  
  • Evnen til at agere loyalt overfor organisationens rammer og ledelsens beslutninger  
  • Evnen til at strukturere og nå dine arbejdsopgaver, vha. Outlooks funktioner samt håndtering af mail
  • Evnen til at agere i uenighed både med kolleger, ledelse og ift. borgerne
  • Endvidere konkrete eksempler på, hvordan du forestiller dig at kunne agere i overensstemmelse med det, vi efterspørger i annoncen og i de overordnende strategier
Vi tilbyder en arbejdsplads med fokus på det gode arbejdsmiljø og medarbejderindflydelse, ambitiøse og videbegærlige kolleger, tydelig og synlig ledelse, som evner at følge op, faste teammøder, FIT-supervision, kontinuerlig undervisning og fokus på de evidensbaserede metoder m.m. Alle ansatte bliver uddannet på Metropol med et diplommodul i Rehabilitering fordelt over 10 uger.  
 
Facts
Vi er beliggende på Korsgade, 2200 København N.  Geografisk dækker vi et større område fordelt over Østerbro/City og Vesterbro/Valby. Dit transportmiddel er din cykel. 
 
Løn- og ansættelsesforhold
Løn iht. gældende overenskomst. 
 
Vi indhenter referencer samt offentlig straffeattest i forbindelse med ansættelsen.
 
Københavns Kommune er røgfri arbejdsplads.  
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lene Filsø på 5163 7015.
 
Du kan læse mere om os jf. Center Citys § 85-støtte her
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019
Angiv tydeligt, om du søger fast stilling eller vikariat.  
Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV og uddannelsesbevis.
Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 27, mandag den 1. juli 2019.
 

2019-06-22T09:51:13.407 Gør en forskel for borgere, kolleger og ledelse træd ind over dørtærsklen. Center City søger to hjemmevejledere til hhv. en fast stilling og et barselsvikariat. Begge stillinger er op 37 timer pr. uge på hverdage, fortrinsvis i dagtimerne. Tiltrædelse den 1. september 2019. Dine faglige kompetencer Du kan dokumentere at være uddannet sygeplejerske, ergoterapeut, fysioterapeut, pædagog, socialrådgiver eller social- og sundhedsassistent. Du kan endvidere dokumentere at have minimum to års erfaring fra socialpsykiatrien eller behandlingspsykiatrien, varetaget kontaktpersonfunktion og en solid viden om psykiatriske sygdomme og symptomer. Opfylder du ovenstående faglige kompetencer, så læs videre i stillingsopslaget. Vi leverer støtte iht. SEL §85 til udsatte mennesker med psykisk sygdom i eget hjem. Det betyder, at du en stor del af tiden arbejder alene, indimellem også i situationer som kan være følelsesmæssige belastende eller risikofyldte. Din profil Grundet det selvstændige arbejde forventer vi, at du kan reflektere over de borgerforløb, som du har ansvaret for og ikke mindst bringe sager op, hvor udvikling i borgerforløbet er minimale eller stagnerer. Dine refleksioner skal afspejle faglige overvejelser for valg af metode, og du skal være lydhør overfor andres input, når en ny tilgang er nødvendig. Du skal på trods af det selvstændige arbejde være en teamplayer og kunne indgå i et fællesskab omkring, at kerneopgaven konkret løses af dig, men løsninger genereres i fællesskabet. Du har forståelse for, at du er ansat i en politisk organisation og kan arbejde jf. forvaltningens strategier og mål med den forståelse for strategierne, som de er omsat på vores arbejdsplads. Du kan måske ikke alt, når du starter i jobbet, men du kan gøre opmærksom på, hvad der udfordrer dig fra start. Du kan bede om og tage imod tilbud om hjælp, dvs. du inden for en aftalt periode er klar på at få lært, hvad der skal til, evt. forandre din tilgang, kunne give udtryk for din uenighed og acceptere, at enighed ikke er et mål i sig selv. Derudover værdsætter du en direkte atmosfære, hvor udfordringer, konflikter, uenighed, enighed, fejl og succeser m.m. bliver italesat. Din fornemmeste opgave er at fastholde borgerens fokus mod at blive uafhængig af støtte, samtidig med at du skaber en professionel og konstruktiv alliance med borgerne. Den gode alliance er den arbejdsrelation, som har fælles mål og derved skaber udvikling indenfor en afgrænset periode. Du skal kunne acceptere, at en god alliance ikke er det samme som at have en god relation og acceptere, at vi skifter hjemmevejleder, hvis borgers forløb med samme hjemmevejleder varer over to år. Om os Du bliver en del af en kultur, som arbejder ud fra, at der ikke altid er en rigtig løsning, men at der kan være flere løsninger i spil. Til tider bestemmer retningslinjer, servicelov og strategier den rigtige løsning. Vi har et godt arbejdsmiljø, fordi vi holder fokus på det gode arbejdsmiljø, og hvordan vi skaber det. Vi arbejder med en fælles feedbackkultur, som giver trivsel bl.a. ud fra en fælles aftale om altid at udfordre antagelser, være nysgerrige og ikke tage det sagte for pålydende. Hos hjemmevejlederne er vi optaget af at levere god kvalitet med udgangspunkt i Socialstrategien indenfor de givne rammer med borgeren i centrum. Vi arbejder med tre evidensbaserede metoder: Feedback Informed Treatment (jf. Socialstyrelsens hjemmeside), Motiverende Samtale og Low Arousal. Til samtalen vil vi efterspørge på hvilket niveau, du bestrider følgende opgaver Dansk i skrift og tale Kendskab til at dokumentere ift. mål og handlinger gerne kendskab til CSC Færdigheder ift. IT-systemer og på hvilket niveau, du går til nye systemer Evnen til at agere loyalt overfor organisationens rammer og ledelsens beslutninger Evnen til at strukturere og nå dine arbejdsopgaver, vha. Outlooks funktioner samt håndtering af mail Evnen til at agere i uenighed både med kolleger, ledelse og ift. borgerne Endvidere konkrete eksempler på, hvordan du forestiller dig at kunne agere i overensstemmelse med det, vi efterspørger i annoncen og i de overordnende strategier Vi tilbyder en arbejdsplads med fokus på det gode arbejdsmiljø og medarbejderindflydelse, ambitiøse og videbegærlige kolleger, tydelig og synlig ledelse, som evner at følge op, faste teammøder, FIT-supervision, kontinuerlig undervisning og fokus på de evidensbaserede metoder m.m. Alle ansatte bliver uddannet på Metropol med et diplommodul i Rehabilitering fordelt over 10 uger. Facts Vi er beliggende på Korsgade, 2200 København N. Geografisk dækker vi et større område fordelt over Østerbro City og Vesterbro Valby. Dit transportmiddel er din cykel. Løn- og ansættelsesforhold Løn iht. gældende overenskomst. Vi indhenter referencer samt offentlig straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Københavns Kommune er røgfri arbejdsplads. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lene Filsø på 5163 7015. Du kan læse mere om os jf. Center Citys § 85-støtte her Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019 Angiv tydeligt, om du søger fast stilling eller vikariat. Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV og uddannelsesbevis. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 27, mandag den 1. juli 2019.10Phoenixdc942251101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158516&DepartmentId=21663&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3531125Afd.1 - Hjemmevejlederne CC11Korsgade 302200København NDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent764591KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15851600021-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc942251https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc942251https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc942251&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc942251&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/2.jpgØnsker du et spændende job som Hjemmevejleder? Hos Afd.1 - Hjemmevejlederne CC tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale346009Hjemmevejleder9Undervisning og pædagogik361844776mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330049168Ernæringassistent til Børnekompasset i ValbyBasic Brænder du for din faglighed og for at lave smagfuld mad til børn og voksne? Så er du måske den nye kollega i vores køkkenteam. Stillingen er på 35 timer ugentligt med start hurtigst muligt. Mødetiden kan planlægges mellem kl. 07.-15.00. Vi er en integreret daginstitution på flere matrikler med 88 børnehavebørn, 60 vuggestuebørn og en masse voksne, som er sultne og forventer mad af høj kvalitet. Stillingen er primært i vuggestueafdelingen. I Børnekompasset følger vi fødevarestyrelses anbefalinger for kost til børn i daginstitutioner. Vi har stor fokus på madmod, madglæde og råvarekendskab hos børnene igennem sæsonerne. Vi prioriterer mad der stimulerer børnenes sanser, høj økologiprocent, bæredygtighed, mindre madspild og at maden er lavet fra bunden af. Vi forventer, at du er dygtig til at lave mad i store gryder, som smager fantastisk har erfaring og kan arbejde effektivt både kan arbejde alene og være en del af et team på tværs af matrikler har fokus på den kulinariske kvalitet af maden, samt smag og sensorik forstår vigtigheden af samarbejdet med det pædagogiske personale har it-kendskab og kan bestille varer i Kvantum og holde dig opdateret i KbhBarn er villig til at påtage dig rutineopgaver i forbindelse med køkkenet, såsom rengøring, opvask m.m. tager del i affaldssorteringen Vi kan tilbyde et klyngenetværk med udvikling og sparring i fokus udviklingspotentiale med mulighed for at deltage i kurser mulighed for at udvikle rammerne for at lave madaktiviteter med børnene Børnekompasset er en del af Valby Vesterbro Kgs. Enghave Klynge C og ligger på Carl Th Dreyers Vej i Valby. Ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er på 35 timer ugentlig. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Krista Lüth på 6020 1547 eller Elsebet Sørensen på 2257 3738. Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 31.

Brænder du for din faglighed og for at lave smagfuld mad til børn og voksne? Så er du måske den nye kollega i vores køkkenteam.

Stillingen er på 35 timer ugentligt med start hurtigst muligt. Mødetiden kan planlægges mellem kl. 07.-15.00.

Vi er en integreret daginstitution på flere matrikler med 88 børnehavebørn, 60 vuggestuebørn og en masse voksne, som er sultne og forventer mad af høj kvalitet. Stillingen er primært i vuggestueafdelingen.

I Børnekompasset følger vi fødevarestyrelses anbefalinger for kost til børn i daginstitutioner. Vi har stor fokus på madmod, madglæde og råvarekendskab hos børnene igennem sæsonerne. Vi prioriterer mad der stimulerer børnenes sanser, høj økologiprocent, bæredygtighed, mindre madspild og at maden er lavet fra bunden af.

Vi forventer, at du

  • er dygtig til at lave mad i store gryder, som smager fantastisk
  • har erfaring og kan arbejde effektivt
  • både kan arbejde alene og være en del af et team på tværs af matrikler
  • har fokus på den kulinariske kvalitet af maden, samt smag og sensorik
  • forstår vigtigheden af samarbejdet med det pædagogiske personale
  • har it-kendskab og kan bestille varer i Kvantum og holde dig opdateret i KbhBarn
  • er villig til at påtage dig rutineopgaver i forbindelse med køkkenet, såsom rengøring, opvask m.m.
  • tager del i affaldssorteringen

Vi kan tilbyde

  • et klyngenetværk med udvikling og sparring i fokus
  • udviklingspotentiale med mulighed for at deltage i kurser
  • mulighed for at udvikle rammerne for at lave madaktiviteter med børnene

Børnekompasset er en del af Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge C og ligger på Carl Th Dreyers Vej i Valby.

Ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er på 35 timer ugentlig.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Krista Lüth på 6020 1547 eller Elsebet Sørensen på 2257 3738.

Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 31.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnekompassetValby2019-06-25T16:03:38.1402019-07-26T00:00:00
330045743Brænder du for specialpædagogik i børnehøjde i alment dagtilbud?Robot Brænder du for specialpædagogik i børnehøjde i alment dagtilbud? Så kan det være dig vi leder efter. Vi søger to uddannede pædagoger til vores børnehus. n til vuggestue og n til børnehave begge på 35 timer. Vi er et alment integreret dagtilbud med børn i alderen 0-6 år med 6 vuggestuegrupper og 4 børnehavegrupper. Der ud over har vi 6 særlig formålspladser til børn med særlige behov. Disse pladser er fuldt integreret på stuerne men med ekstra personaletimer. Vi er et stort hus fordelt på tre afdelinger på to matrikler, med 4 fire legepladser samt gårdhaver - så det virker ikke stort i dagligdagen da vi er opdelt. Vi er en selvejende institution under Børneringen og sætter stor pris på det selvejende. Vi vægter faglighed og relationer rigtig højt. De pædagoger vi søger kan derfor opfylde nedenstående: Kan skabe en tæt og tryg relation til det enkelte barn samt familie Har et iboende drive for at videreudvikle egen praksis og dygtig gøre sig inden for det pædagogiske felt Har evnen til at kunne arbejde under pres og se muligheder frem for begrænsninger Prioritere det psykiske arbejdsmiljø ved at være en åben og god kollega Kan se mulighederne i at arbejde med børn i potentielt udsatte positioner og med særlige behov Er frisk på implementere den nye dagtilbudslov samt de nye styrkede læreplaner Har indsigt samt respekt for, at familier er forskellige med forskellige behov og forudsætninger Kan arbejde indenfor vores åbningstider 6.45 17.15 man- ons og 6.45 16.45 tors-fre. Som institution kan vi bidrage med: Mange gode kollegaer Et fokuseret arbejde med de nye styrkede læreplaner Fokus på pædagogernes faglige udvikling En opbakkende forældregruppe samt forældrebestyrelse Muligheder for efteruddannelse da Frederiksberg kommune har en del at tilbyde pædagogerne Et tæt samarbejde mellem ledelse og medarbejdere båret på tillid og respekt Et tæt samarbejde med PPR Tvungen sundhedsforsikring gennem Tryg Vi forventer, at du kan sætte fællesskabet først og kan omsætte din viden til praksis for derigennem at kunne videreudvikle den pædagogiske praksis. Du skal kunne arbejde struktureret samt have overblikket til at bryde strukturen når det er nødvendigt. En god pædagog kan hive noget op af hatten når situationen kræver det, så du skal kunne gå forrest og vise vejen for børnegruppen. Vi vil meget gerne vise vores hus frem inden du sender en ansøgning med CV samt uddannelsesbevis. Så kontakt leder Maria W. Ravn på 23 83 00 92 eller konst. souschef Catharina Kristiansen på 38 76 00 00 og lav en aftale. Ansøgningsfristen er fredag d. 19. juli. Der vil løbende blive afholdt samtaler herefter alt efter ansøgers sommerferie. Start 1 8 eller 1 9 2019 eller snarest herefter.

Brænder du for specialpædagogik i børnehøjde i alment dagtilbud?

Så kan det være dig vi leder efter.

Vi søger to uddannede pædagoger til vores børnehus. Én til vuggestue og én til børnehave begge på 35 timer.

Vi er et alment integreret dagtilbud med børn i alderen 0-6 år med 6 vuggestuegrupper og 4 børnehavegrupper. Der ud over har vi 6 særlig formålspladser til børn med særlige behov. Disse pladser er fuldt integreret på stuerne men med ekstra personaletimer.

Vi er et stort hus fordelt på tre afdelinger på to matrikler, med 4 fire legepladser samt gårdhaver - så det virker ikke stort i dagligdagen da vi er opdelt. Vi er en selvejende institution under Børneringen og sætter stor pris på det selvejende.

Vi vægter faglighed og relationer rigtig højt.

De pædagoger vi søger kan derfor opfylde nedenstående:

  • Kan skabe en tæt og tryg relation til det enkelte barn samt familie
  • Har et iboende drive for at videreudvikle egen praksis og dygtig gøre sig inden for det pædagogiske felt
  • Har evnen til at kunne arbejde under pres og se muligheder frem for begrænsninger
  • Prioritere det psykiske arbejdsmiljø ved at være en åben og god kollega
  • Kan se mulighederne i at arbejde med børn i potentielt udsatte positioner og med særlige behov
  • Er frisk på implementere den nye dagtilbudslov samt de nye styrkede læreplaner
  • Har indsigt samt respekt for, at familier er forskellige med forskellige behov og forudsætninger
  • Kan arbejde indenfor vores åbningstider 6.45—17.15 man- ons og 6.45—16.45 tors-fre.

Som institution kan vi bidrage med:

  • Mange gode kollegaer
  • Et fokuseret arbejde med de nye styrkede læreplaner
  • Fokus på pædagogernes faglige udvikling
  • En opbakkende forældregruppe samt forældrebestyrelse
  • Muligheder for efteruddannelse da Frederiksberg kommune har en del at tilbyde pædagogerne
  • Et tæt samarbejde mellem ledelse og medarbejdere båret på tillid og respekt
  • Et tæt samarbejde med PPR
  • Tvungen sundhedsforsikring gennem Tryg

 

 

Vi forventer, at du kan sætte fællesskabet først og kan omsætte din viden til praksis for derigennem at kunne videreudvikle den pædagogiske praksis. Du skal kunne arbejde struktureret samt have overblikket til at bryde strukturen når det er nødvendigt. En god pædagog kan hive noget op af hatten når situationen kræver det, så du skal kunne gå forrest og vise vejen for børnegruppen.

Vi vil meget gerne vise vores hus frem inden du sender en ansøgning med CV samt uddannelsesbevis.  

Så kontakt leder Maria W. Ravn på 23 83 00 92 eller konst. souschef Catharina Kristiansen på 38 76 00 00 og lav en aftale.

Ansøgningsfristen er fredag d. 19. juli. Der vil løbende blive afholdt samtaler herefter alt efter ansøgers sommerferie. Start 1/8 eller 1/9 2019 eller snarest herefter.      

Børnehuset PelikanenFrederiksberg2019-06-20T00:00:002019-07-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ernæringassistent til Børnekompasset i Valby

Børnekompasset

Valby
Brænder du for din faglighed og for at lave smagfuld mad til børn og voksne? Så er du måske den nye kollega i vores køkkenteam. Stillingen er på 35 timer ugentligt med start hurtigst muligt. Mødetiden kan planlægges mellem kl. 07.-15.00. Vi er en in...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Brænder du for specialpædagogik i børnehøjde i alment dagtilbud?

Børnehuset Pelikanen

Frederiksberg
Brænder du for specialpædagogik i børnehøjde i alment dagtilbud? Så kan det være dig vi leder efter. Vi søger to uddannede pædagoger til vores børnehus. n til vuggestue og n til børnehave begge på 35 timer. Vi er et alment integreret dagtilbud med b...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:19. juli 2019