HK Sydjylland søger medarbejder til medlemsservice

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du gøre os endnu stærkere? HK Sydjylland søger en serviceminded medarbejder til vores medlemsservice

Kan du se dig selv som en del af en fælles faglig servicekultur med medlemmet i centrum, hvor vi sammen løser vores arbejdsopgaver professionelt og til tiden? Så er det dig, vi er på jagt efter! 

Da en af vores kolleger har fået nyt arbejde tættere på sin bopælsadresse, søger vi nu en ny serviceminded kollega til vores medlemsservice.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder:
Din kerneopgave bliver telefonisk kontakt til vores medlemmer, herunder:

  • opsøgende telefonisk rådgivning af medlemmer, som overvejer at melde sig ud af HK. Du skal kunne både vejlede og rådgive medlemmer, som overvejer at melde sig ud
  • bemanding af gruppetelefon i vores telefontid
  • bemanding af HKs medlemskontaktcenter – den digitale indgangsdør til HK – to dage ugentligt.

Dine arbejdsopgaver er telefonisk og digital kommunikation med vores medlemmer. Du skal derfor have stor lyst til at give vores medlemmer en god og professionel service gennem telefon, diverse online platforme m.m.

Vi lægger vægt på, at du:

  • har et positivt syn på og forståelse for fagbevægelsens idegrundlag og ved, hvorfor det er vigtigt at være medlem af en OK-fagforening og kan forklare og argumentere for det
  • trives med en hverdag, hvor telefonisk og digital kommunikation med medlemmer er omdrejningspunktet
  • er empatisk og en aktiv lytter, der kan håndtere alle typer af henvendelser og også rumme medlemmers evt. frustrationer
  • er god til at formulere og forklare dig letforståeligt på skrift og i tale på dansk, og kan begå dig på engelsk
  • kan agere serviceminded, professionelt og balancere mellem hensynet til det enkelte medlem og gældende regler og lovgivning
  • kan indgå i et team, både lokalt og virtuelt, der deles om at nå deres opgaver
  • tager ansvar for og holder de aftaler, som vi laver med hinanden og vores medlemmer.

Derudover er det en fordel, at du:

  • er god til at sætte dig godt ind i hele spektret af medlemstilbud og ydelser, og kan bruge den viden aktivt
  • har flair for at holde din viden up-to-date, dele viden med andre og er opsøgende på at lære nyt
  • har erfaring med medlems- og kundeservice primært pr. telefon, på mail, chat og via sociale medier.

Din erfaring kan være erhvervet i mange forskellige funktioner, f.eks. borgerrettede funktioner, medlems- og kunderegistrering.

Vi kan tilbyde:

  • et spændende job med flekstid, frihed under ansvar, gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • grundig oplæring i arbejdsopgaver og IT-systemer samt løbende opfølgning med leder/kolleger
  • en uformel arbejdsplads med højt til loftet og engagerede medarbejdere, som ”larmer” på den gode måde
  • tæt samarbejde i et lille team i Kolding, som er en del af en større organisation på ca. 90 i HK Sydjylland med endnu flere kolleger i resten af landet.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt placeret mellem kl. 8.00 og 17.15 på alle hverdage, fredag til kl. 16.15 efter en nærmere fastlagt plan.

Ansøgning m.m.
Dit arbejdssted er i Kolding og løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Vi tilbyder løn, arbejdsgiverbetalt pension, særlig feriegodtgørelse og fritvalgskonto på et attraktivt niveau.

Send din motiverede ansøgning og CV via hjemmesiden: www.hk.dk/jobs senest den 18. maj. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Samtaler finder sted tirsdag den 24. maj.
Der bliver anvendt DISC profilanalyse og evt. en case i forbindelse med ansættelsessamtalerne.

HK ønsker at fremme ligestilling og opfordrer alle uanset køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Yderligere oplysninger 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fagchef Stephan Raahede Kristiansen (tlf.: 4115 1842).

 

Læs mere om HK Sydjylland som arbejdsplads her: https://www.hk.dk/omhk/afdeling/sydjylland/om-hk-sydjylland.

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


HK Sydjylland søger medarbejder til medlemsservice

Kan du gøre os endnu stærkere? HK Sydjylland søger en serviceminded medarbejder til vores medlemsservice

Kan du se dig selv som en del af en fælles faglig servicekultur med medlemmet i centrum, hvor vi sammen løser vores arbejdsopgaver professionelt og til tiden? Så er det dig, vi er på jagt efter! 

Da en af vores kolleger har fået nyt arbejde tættere på sin bopælsadresse, søger vi nu en ny serviceminded kollega til vores medlemsservice.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder:
Din kerneopgave bliver telefonisk kontakt til vores medlemmer, herunder:

  • opsøgende telefonisk rådgivning af medlemmer, som overvejer at melde sig ud af HK. Du skal kunne både vejlede og rådgive medlemmer, som overvejer at melde sig ud
  • bemanding af gruppetelefon i vores telefontid
  • bemanding af HKs medlemskontaktcenter – den digitale indgangsdør til HK – to dage ugentligt.

Dine arbejdsopgaver er telefonisk og digital kommunikation med vores medlemmer. Du skal derfor have stor lyst til at give vores medlemmer en god og professionel service gennem telefon, diverse online platforme m.m.

Vi lægger vægt på, at du:

  • har et positivt syn på og forståelse for fagbevægelsens idegrundlag og ved, hvorfor det er vigtigt at være medlem af en OK-fagforening og kan forklare og argumentere for det
  • trives med en hverdag, hvor telefonisk og digital kommunikation med medlemmer er omdrejningspunktet
  • er empatisk og en aktiv lytter, der kan håndtere alle typer af henvendelser og også rumme medlemmers evt. frustrationer
  • er god til at formulere og forklare dig letforståeligt på skrift og i tale på dansk, og kan begå dig på engelsk
  • kan agere serviceminded, professionelt og balancere mellem hensynet til det enkelte medlem og gældende regler og lovgivning
  • kan indgå i et team, både lokalt og virtuelt, der deles om at nå deres opgaver
  • tager ansvar for og holder de aftaler, som vi laver med hinanden og vores medlemmer.

Derudover er det en fordel, at du:

  • er god til at sætte dig godt ind i hele spektret af medlemstilbud og ydelser, og kan bruge den viden aktivt
  • har flair for at holde din viden up-to-date, dele viden med andre og er opsøgende på at lære nyt
  • har erfaring med medlems- og kundeservice primært pr. telefon, på mail, chat og via sociale medier.

Din erfaring kan være erhvervet i mange forskellige funktioner, f.eks. borgerrettede funktioner, medlems- og kunderegistrering.

Vi kan tilbyde:

  • et spændende job med flekstid, frihed under ansvar, gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • grundig oplæring i arbejdsopgaver og IT-systemer samt løbende opfølgning med leder/kolleger
  • en uformel arbejdsplads med højt til loftet og engagerede medarbejdere, som ”larmer” på den gode måde
  • tæt samarbejde i et lille team i Kolding, som er en del af en større organisation på ca. 90 i HK Sydjylland med endnu flere kolleger i resten af landet.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt placeret mellem kl. 8.00 og 17.15 på alle hverdage, fredag til kl. 16.15 efter en nærmere fastlagt plan.

Ansøgning m.m.
Dit arbejdssted er i Kolding og løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Vi tilbyder løn, arbejdsgiverbetalt pension, særlig feriegodtgørelse og fritvalgskonto på et attraktivt niveau.

Send din motiverede ansøgning og CV via hjemmesiden: www.hk.dk/jobs senest den 18. maj. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Samtaler finder sted tirsdag den 24. maj.
Der bliver anvendt DISC profilanalyse og evt. en case i forbindelse med ansættelsessamtalerne.

HK ønsker at fremme ligestilling og opfordrer alle uanset køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Yderligere oplysninger 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fagchef Stephan Raahede Kristiansen (tlf.: 4115 1842).

 

Læs mere om HK Sydjylland som arbejdsplads her: https://www.hk.dk/omhk/afdeling/sydjylland/om-hk-sydjylland.

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.