Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Høje-Taastrup Kommune søger visitator vikar til vores udskrivningsteam

Har du lyst til at få en vigtig og faglig udfordrende rolle i vores udskrivelsesteam? Har du erfaring som visitator?
Er du god til at tænke i helheder, rehabilitering og tværfagligt samarbejde omkring den enkelte borger?
Så har vi et spændende 7 måneders vikariat til dig!

Vi søger pr. 1. februar 2021 en visitator vikar 32 timer om ugen til vores udskrivningsteam, som sammen med 3 engagerede og dygtige kolleger skal varetage sagsbehandling i forhold til udskrivelseskoordinering, opfølgende hjemmebesøg, tildeling af pleje- og ældreboliger, samt § 94 ansøgninger.

Udskrivningsteamet er en del af Myndighedsteam med i alt 28 medarbejdere, der behandler alle sager om visitation til praktisk hjælp og personlig pleje, ansøgninger til pleje- og ældreboliger, hjælpemidler, boligændringer, handicapbiler, samt koordinering af hjerneskadeområdet. Myndighedsteamet er opdelt i 2 enheder, frontteam og specialteam. Den ledige stilling er i specialteamet, hvor vi er en tværfaglig gruppe på 9 medarbejdere og 1 teamleder.

Vores arbejdsdag i teamet er kendetegnet ved høj faglighed, tæt og godt samarbejde, fælles ansvar for opgaveløsningen og ikke mindst plads til humor. I vores tilgang til den enkelte borger, tager vi afsæt i borgerens ønsker og behov med rehabilitering og tværfaglighed i fokus.

Vi kan tilbyde et job med spændende, alsidige og komplekse visitationsopgaver. Vi lægger vægt på introduktion og løbende supervision til opgaveløsningen. Du vil være selvtilrettelæggende i jobbet og stillingen er uden vagter. Vikariatet løber fra 1. februar 2021 til og med 31. august 2021, med mulighed for forlængelse.

Vi har brug for, at du har følgende kvalifikationer:

  • Sundhedsfaglig bacheloruddannelse som sygeplejerske, ergo- eller fysioterapeut
  • Erfaring som visitator og gerne erfaring med udskrivningskoordinering
  • Dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt
  • Har personlig gennemslagskraft og gode samarbejdsevner
  • Er god til at skabe overblik over borgerens samlede behov og inddrage borgeren og de pårørende.
  • Er engageret, tænker fremadrettet og konstruktivt
  • Er fleksibel, servicemindet og har et godt humør
  • Kørekort

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte teamleder Helle Langberg, tlf. 91165814, e-mail: hellela@htk.dk , efter den 5. januar 2021

Ansøgningsfrist: Den 18. januar 2021
Ansættelsessamtalerne forventes afholdes den 27. januar 2021.



 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.