Holding selskab søger bogholder/regnskabsansvarlig

Kan du lide at arbejde med en bred vifte af regnskabsopgaver og vil du være med til at opbygge regnskabsafdelingen i vores holdingselskab med 4 datterselskaber, der alle beskæftiger sig inden for entreprenør- og byggebranchen?

Du vil få ansvaret for de daglige regnskabsopgaver i Holding selskabet og enkelte af datterselskaberne samt være drivkraften for at videreudvikle regnskabsområdet og sikre at systemer og processer er klar til den fremtidige vækst. Øvrige selskaber har selvstændig bogholder ansat, men det vil være dit ansvar at sikre ensartethed på tværs af selskaberne.

I dag anvendes bl.a. C5 og E-conomic, men planen er at skifte til et nyere/mere omfattende regnskabssystem inden for 3-4 måneder.

Ansvarsområde:

  • Fakturering, finans-, debitor- og kreditorbogholderi samt likviditetsstyring.
  • Momsregnskab, afstemning samt indberetning til offentlige myndigheder.
  • Lønkørsel/lønadministration for pt. ca. 10 funktionærer og 15 timelønnede.
  • Budgetudarbejdelse/budgetopfølgning.
  • Udarbejde materiale/rapportering til bestyrelsen.
  • Udarbejde revisionsmateriale til brug for årsregnskabet samt have den overordnede dialog med revisionen.
  • Diverse ad hoc- og projektopgaver.

Du kommer til at referere direkte til den administrerende direktør.

Kvalifikationer:

  • Du har en regnskabs- eller revisor uddannelse og har min. 5 års erfaring fra lignende stillinger.
  • Evt. erfaring med opfølgning på projekter og igangværende arbejder er en fordel.
  • Du er vant til at sidde med ansvaret for den daglige bogføring samt debitor-/kreditorstyring.
  • Tilegner dig viden omkring den gældende lovgivning.
  • Erfaring med lønadministration – og evt. kendskab til Danløn.
  • God IT-erfaring og superbruger i Excel.
  • Du er vant til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver.
  • Du trives i et omskifteligt miljø, da arbejdsopgaverne kan variere. 

Vi tilbyder:

  • Vi kan tilbyde dig et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed i vækst.
  • Du får en central placering som direktørens højre hånd og vil være med til at udvikle de systemer og processer, der skal til for at sikre den videre udvikling af virksomheden.
  • Gode forhold i en kultur hvor kvalitet, tillid og ordholdenhed er i højsædet.
  • Mulighed for uddannelse og personlig udvikling.
  • Løn og ansættelsesvilkår, der matcher dine kvalifikationer samt sundheds- og pensionsordning.

Tiltrædelse: snarest muligt - senest d. 1. januar 2021

Timer pr. uge: 30-37 timer/uge

Ansøgningsfrist: 30. november 2020

Samtaler forventes afholdt løbende.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Adm. Direktør Steen Justesen på tlf. 2373 3102.

Ansøgningen sendes på mail til info@hbygholding.dk.

H Byg Holding A/S er holdingselskab for i alt 4 selskaber, som i en årrække har beskæftiget sig inden for entreprenør- og byggebranchen på Sjælland. H Byg Holding er beliggende i Taastrup, hvor også datterselskaberne har adresse. I alt er der ca. 50 ansatte i koncernen fordelt på de 4 forretningsenheder.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.