Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Home - Start Kolding søger vikar for lokalkoordinator til 20 timer ugentligt -fra d. 1.10.19 - d. 30.06.20

Generelt :
Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet.
Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi har eksisteret i 5 år. Vi støtter familier ud fra Home-Start DK’s værdigrundlag og principper. For yderligere oplysninger se www.home-start.dk

Arbejdsopgaver:
Sammen med den nuværende koordinator at:
  • Rekruttere frivillige og skabe match med familier
  • Afholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning
  • Vejlede og følge op på familier der får hjælp
  • Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatet
  • Samarbejde med offentlige og private organisationer
  • Deltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisation
Kvalifikationer og erfaring:
  • Social- eller sundhedsfaglig uddannelse
  • Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier
  • Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejde
  • Gode samarbejdsevner og selvstændighed
  • God til overblik, struktur og har it-kundskaber
  • Gode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaring
  • Gerne erfaring med økonomi/administration/fundraising
  • Kørekort og rådighed over bil
  • Fleksibilitet ift. arbejdstider
Det vægtes at du er bosiddende i Kolding Kommune.

Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til:

Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16.
Ansøgningsfrist: d. 19.08. kl 12

Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument mailes via knappen "Send ansøgning".
Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 27.08 på Jupitervej 4, 1.s 6000 Kolding


Social- og sundhedsassistent SSA SSH social og sundhedshjælper

Se mere på vores ansøgersite: https://koldinghome-start.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330059562Phoenix-996afa3712019-07-15T02:04:15.773Home - Start Kolding søger vikar for lokalkoordinator til 20 timer ugentligt -fra d. 1.10.19 - d. 30.06.20
Generelt :
Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet.
Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi har eksisteret i 5 år. Vi støtter familier ud fra Home-Start DK’s værdigrundlag og principper. For yderligere oplysninger se www.home-start.dk

Arbejdsopgaver:
Sammen med den nuværende koordinator at:
  • Rekruttere frivillige og skabe match med familier
  • Afholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning
  • Vejlede og følge op på familier der får hjælp
  • Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatet
  • Samarbejde med offentlige og private organisationer
  • Deltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisation
Kvalifikationer og erfaring:
  • Social- eller sundhedsfaglig uddannelse
  • Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier
  • Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejde
  • Gode samarbejdsevner og selvstændighed
  • God til overblik, struktur og har it-kundskaber
  • Gode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaring
  • Gerne erfaring med økonomi/administration/fundraising
  • Kørekort og rådighed over bil
  • Fleksibilitet ift. arbejdstider
Det vægtes at du er bosiddende i Kolding Kommune.

Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til:

Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16.
Ansøgningsfrist: d. 19.08. kl 12

Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument mailes via knappen "Send ansøgning".
Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 27.08 på Jupitervej 4, 1.s 6000 Kolding


Social- og sundhedsassistent SSA SSH social og sundhedshjælper

Se mere på vores ansøgersite: https://koldinghome-start.brandero.com

2019-08-19T00:52:33.280 Generelt : Home-Start Familiekontakt støtter småbørnsfamilier under pres ved at frivillige hjælper familien praktisk og personligt i hjemmet. Home-Start Familiekontakt Kolding er en lokalafdeling af landsorganisationen Home-Start Familiekontakt. Vi har eksisteret i 5 år. Vi støtter familier ud fra Home-Start DK s værdigrundlag og principper. For yderligere oplysninger se www.home-start.dk Arbejdsopgaver: Sammen med den nuværende koordinator at:Rekruttere frivillige og skabe match med familierAfholde forberedelseskurser for frivillige og give individuel rådgivning Vejlede og følge op på familier der får hjælp Samarbejde med den lokale bestyrelse og landssekretariatetSamarbejde med offentlige og private organisationerDeltage i intern kompetenceudvikling, og sparring med den landsdækkende organisation Kvalifikationer og erfaring:Social- eller sundhedsfaglig uddannelse Erfaring med socialt arbejde og arbejde med familier Gerne erfaring med frivilligt socialt arbejdeGode samarbejdsevner og selvstændighedGod til overblik, struktur og har it-kundskaberGode skriftlige og mundtlige formidlingskompetencer, gerne undervisningserfaringGerne erfaring med økonomi administration fundraisingKørekort og rådighed over bilFleksibilitet ift. arbejdstider Det vægtes at du er bosiddende i Kolding Kommune. Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til: Formand for bestyrelsen, Gitta Blume 5349 2170, bedst efter kl 16. Ansøgningsfrist: d. 19.08. kl 12 Ansøgning vedhæftet CV i et sammenhængende dokument mailes via knappen Send ansøgning . Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 27.08 på Jupitervej 4, 1.s 6000 Kolding Social- og sundhedsassistent SSA SSH social og sundhedshjælper Se mere på vores ansøgersite: https: koldinghome-start.brandero.comkoldinghome-start.brandero.com10Phoenix996afa37101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-18T00:00:000000https://koldinghome-start.brandero.com/job/home-start-kolding-soeger-vikar-for-lokalkoordinator-til-20-timer-ugentligt-fra-d-11019-d-300620-666820475#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3562347Home Start familiekonta -Kolding11Junghansvej 1216000KoldingDKDanmarkORS/996afa37_logo.jpegORS/Small/996afa37_logo.jpeg0privat@gittablume.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent792497MwCareerSiteMedium04f38841-d08b-4f78-81e7-f6d5f36beba8000115-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=996afa37https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=996afa37https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=996afa37&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=996afa37&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362199731Gitta Blumeprivat@gittablume.dkDanmarkDanmark330076688Teglgårdshuset i Middelfart Kommune søger faglig koordinatorBasic Har du relevant koordinatorerfaring og stærke relationelle kompetencer? Brænder du for det specialiserede voksenområde? Er den rehabiliterende arbejdsform og et godt arbejdsmiljø dit kompas?Så kan du blive vores kommende faglige koordinator. Center Døgn, Teglgårdshuset i Middelfart Kommune søger til en nyoprettet funktion, en faglig koordinator som kan fungere i et tværfagligt miljø. Stillingen er med ansættelse pr. 1. november eller snarest muligt. Teglgårdshuset er et botilbud jævnfør servicelovens §§ 107 og 108. Målgruppen er borgere indenfor psykiatri og misbrug. Det der karakteriserer borgerne, er massive sociale problemer og konfliktfyldte forhold til omgivelserne samt vanskeligheder ved at honorere krav og forventninger. Der er generelt tale om borgere med svage sociale kompetencer og manglende netværk. Flere har dom til behandling, og derfor er samarbejdet med tværprofessionelle samarbejdspartnere en vigtig del af arbejdet. Teglgårdshuset er en del af Center Døgn i Middelfart Kommune. Center Døgn og Teglgårdshuset forandrer og udvikler sig og vi har brug for en fagligt bevidst og engageret faglig koordinator, som vil være en del af vores udvikling og forandring. Vil du være med i denne proces, og kan du se dig selv, i tæt samarbejde med ledelsen- understøtte det tværfaglige samarbejde, vil vi give dig muligheden for, at være på en dynamisk arbejdsplads, hvor spændende temaer præger vores organisation. Som faglig koordinator kan du være med til at kvalitetssikre Center Døgn, og Teglgårdshusets praksis. Vi har berøring med mange myndigheder med forskellige krav. Du skal derfor have indgående kendskab til Socialtilsynet og Styrelsen for Patientsikkerhed. Du skal have et bredt kendskab til gældende lovgivning på området samt viden om Databeskyttelse og Arbejdsmiljølov. Du skal være stærkt funderet i Voksenudredningsmetoden (VUM), og du skal kunne dokumentere resultat af dit og medarbejdernes arbejde. Du skal fungere som sparringspartner for medarbejderne, deltage på teammøder, koordineringsmøder og personalemøder. Du skal understøtte, undervise og udvikle medarbejderne i forhold til faglighed, metoder og krav. Du kan tillidsfuldt og loyalt fungere, som et naturligt bindeled mellem medarbejdere og ledelse. Du kan sammen med ledelsen implementere nye metoder, systematisere og forenkle arbejdsgange samt sikre den daglige struktur og prioritering af opgaver. Du kan fungere, og bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag. Du har fingeren på pulsen, og hjælper til når det er nødvendigt. Du kan være med til at udvikle Teglgårdshuset, så vi kan blive ved med at tilbyde gode faglige løsninger på fremtidens udfordringer for borgerne. Stillingen indebærer ikke personaleledelse. Det kræves, at man kan være faglig leder uden formel ledelseskompetence. Det betyder, at koordinatoren skal kunne navigere i dette felt.Faglige kravDu har et godt kendskab til målgruppen. Du har erfaring fra socialområdet. Du har erfaring med at arbejde i døgntilbud. Du har solide IT-kundskaber og erfaring med effektmåling. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men i udvælgelsen lægger vi vægt på at du f.eks. er uddannet ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske- eller har anden relevant social- eller sundhedsfaglig uddannelse. Du har kendskab til takstfinansiering. Du har erfaring med at arbejde tværfagligt. Vi anvender på nuværende tidspunkt Sensum-Bosted som dokumentationssystem, men overgår i oktober 2019 til KMD Nexus. Erfaring med KMD Nexus vil være en fordel.PersonlighedDu er struktureret, systematisk og vedholdende. Du er tydelig i din formidling, og besidder stærke kompetencer skriftligt og mundtligt.Du har lyst til at arbejde med strukturer, systemer, arbejdsgange og formidling. Du kan få ting til at ske- og du brænder for at udvikle Teglgårdshuset. Du er passioneret og stolt af dit arbejde Vi kan tilbydeen spændende arbejdsplads, hvor du får lov at udvikle dine kompetencer. Dygtige, og engagerede kollegaer. en attraktiv arbejdsplads hvor dialog, faglig udvikling og kollegial sparring er i fokusen arbejdsplads, hvor vi vægter det gode tværfaglige samarbejde en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads med fokus på god trivsel og faglig udviklingDu skal have kørekort. OpgaverDen faglige koordinator: deltager dagligt i koordineringsmøder. deltager i statusmøder, sammen med- og for ledelsen. medvirker til den enkelte afdelings daglige drift i ledelsens fravær indenfor eget kompetenceområde. Ved behov for ledelsesmæssig involvering, forestår den faglige koordinator kontakten. deltager i personalemøder, monofaglige møder og teammøder. er en understøttende samarbejdspartner mellem ledelse og medarbejdere, og fungerer som mødeleder i ledelsen fravær. tager referater, og journaliserer. udarbejder indplaceringer, og beregner takst sammen med medarbejdere og ledelse. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Ansøgningsfristen er den 12. september 2019 klokken 12.00. Der afholdes ansættelsessamtaler den 18. september 2019. Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne er der mulighed for at kontakte afdelingsleder Gert Nielsen på telefon 20 27 09 88 indenfor normal arbejdstid eller på mail: gert.osterlundnielsen@middelfart.dk

Har du relevant koordinatorerfaring og stærke relationelle kompetencer? Brænder du for det specialiserede voksenområde? Er den rehabiliterende arbejdsform og et godt arbejdsmiljø dit kompas?

Så kan du blive vores kommende faglige koordinator.


Center Døgn, Teglgårdshuset i Middelfart Kommune søger til en nyoprettet funktion, en faglig koordinator som kan fungere i et tværfagligt miljø. Stillingen er med ansættelse pr. 1. november eller snarest muligt.

Teglgårdshuset er et botilbud jævnfør servicelovens §§ 107 og 108. Målgruppen er borgere indenfor psykiatri og misbrug. Det der karakteriserer borgerne, er massive sociale problemer og konfliktfyldte forhold til omgivelserne samt vanskeligheder ved at honorere krav og forventninger. Der er generelt tale om borgere med svage sociale kompetencer og manglende netværk. Flere har dom til behandling, og derfor er samarbejdet med tværprofessionelle samarbejdspartnere en vigtig del af arbejdet. Teglgårdshuset er en del af Center Døgn i Middelfart Kommune.

Center Døgn og Teglgårdshuset forandrer og udvikler sig og vi har brug for en fagligt bevidst og engageret faglig koordinator, som vil være en del af vores udvikling og forandring. Vil du være med i denne proces, og kan du se dig selv, i tæt samarbejde med ledelsen- understøtte det tværfaglige samarbejde, vil vi give dig muligheden for, at være på en dynamisk arbejdsplads, hvor spændende temaer præger vores organisation.

Som faglig koordinator kan du være med til at kvalitetssikre Center Døgn, og Teglgårdshusets praksis. Vi har berøring med mange myndigheder med forskellige krav. Du skal derfor have indgående kendskab til Socialtilsynet og Styrelsen for Patientsikkerhed. Du skal have et bredt kendskab til gældende lovgivning på området samt viden om Databeskyttelse og Arbejdsmiljølov. Du skal være stærkt funderet i Voksenudredningsmetoden (VUM), og du skal kunne dokumentere resultat af dit og medarbejdernes arbejde. Du skal fungere som sparringspartner for medarbejderne, deltage på teammøder, koordineringsmøder og personalemøder. Du skal understøtte, undervise og udvikle medarbejderne i forhold til faglighed, metoder og krav.

Du kan tillidsfuldt og loyalt fungere, som et naturligt bindeled mellem medarbejdere og ledelse. Du kan sammen med ledelsen implementere nye metoder, systematisere og forenkle arbejdsgange samt sikre den daglige struktur og prioritering af opgaver. Du kan fungere, og bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag. Du har fingeren på pulsen, og hjælper til når det er nødvendigt.

Du kan være med til at udvikle Teglgårdshuset, så vi kan blive ved med at tilbyde gode faglige løsninger på fremtidens udfordringer for borgerne.

Stillingen indebærer ikke personaleledelse. Det kræves, at man kan være faglig leder uden formel ledelseskompetence. Det betyder, at koordinatoren skal kunne navigere i dette felt.

Faglige krav
Du har et godt kendskab til målgruppen.

Du har erfaring fra socialområdet.

Du har erfaring med at arbejde i døgntilbud.

Du har solide IT-kundskaber og erfaring med effektmåling.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men i udvælgelsen lægger vi vægt på at du f.eks. er uddannet ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske- eller har anden relevant social- eller sundhedsfaglig uddannelse.

Du har kendskab til takstfinansiering.

Du har erfaring med at arbejde tværfagligt.

Vi anvender på nuværende tidspunkt Sensum-Bosted som dokumentationssystem, men overgår i oktober 2019 til KMD Nexus. Erfaring med KMD Nexus vil være en fordel.

Personlighed

Du er struktureret, systematisk og vedholdende. Du er tydelig i din formidling, og besidder stærke kompetencer skriftligt og mundtligt.

Du har lyst til at arbejde med strukturer, systemer, arbejdsgange og formidling.


Du kan få ting til at ske- og du brænder for at udvikle Teglgårdshuset.

Du er passioneret og stolt af dit arbejde

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads, hvor du får lov at udvikle dine kompetencer.
  • Dygtige, og engagerede kollegaer.
  • en attraktiv arbejdsplads hvor dialog, faglig udvikling og kollegial sparring er i fokus
  • en arbejdsplads, hvor vi vægter det gode tværfaglige samarbejde
  • en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads med fokus på god trivsel og faglig udvikling

Du skal have kørekort.

Opgaver

Den faglige koordinator:

  • deltager dagligt i koordineringsmøder.

  • deltager i statusmøder, sammen med- og for ledelsen.

  • medvirker til den enkelte afdelings daglige drift i ledelsens fravær indenfor eget kompetenceområde. Ved behov for ledelsesmæssig involvering, forestår den faglige koordinator kontakten.

  • deltager i personalemøder, monofaglige møder og teammøder.

  • er en understøttende samarbejdspartner mellem ledelse og medarbejdere, og fungerer som mødeleder i ledelsen fravær.

  • tager referater, og journaliserer.

  • udarbejder indplaceringer, og beregner takst sammen med medarbejdere og ledelse.
     

Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer.

Ansøgningsfristen er den 12. september 2019 klokken 12.00.

Der afholdes ansættelsessamtaler den 18. september 2019.

Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne er der mulighed for at kontakte afdelingsleder Gert Nielsen på telefon 20 27 09 88 indenfor normal arbejdstid eller på mail: gert.osterlundnielsen@middelfart.dk
ORS/Small/21638c69_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-08-21T17:01:34.3072019-09-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teglgårdshuset i Middelfart Kommune søger faglig koordinator

Middelfart Kommune

Middelfart
Har du relevant koordinatorerfaring og stærke relationelle kompetencer? Brænder du for det specialiserede voksenområde? Er den rehabiliterende arbejdsform og et godt arbejdsmiljø dit kompas?Så kan du blive vores kommende faglige koordinator. Center ...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:11. september 2019