Horsens Kommune søger en teknisk servicemedarbejder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en teknisk servicemedarbejder til det nye rådhus på Chr M Østergaards Vej, der kan hjælpe med at sikre den løbende bygningsdrift af Rådhuset.

Dine arbejdsopgaver:

  • Praktiske opgaver i den almindelige drift og vedligeholdelse af bygningerne
  • Ommøblering
  • Affaldshåndtering
  • Diverse serviceopgaver for brugerne af Rådhuset.
  • Ved behov kan man blive udsendt til opgaver på Jobcenteret eller Borgerservice
Kvalifikationer:
  • Er serviceminded, imødekommende og hjælpsom
  • Det er en fordel, hvis du har en baggrund som håndværker. Det vigtigste er, at du har hænderne skruet godt på.
  • Du skal have kørekort kategori B, og det er en fordel hvis du kan køre med en trailer
Din afdeling

Du vil blive en del af Intern Service, som er en afdeling med 26 medarbejdere. Intern Service dækker over rådhusbetjentene, teknisk service medarbejdere, husassistenter og kantine. Fælles for opgaverne i Intern Service er, at vi servicerer, og vi hjælper til, hvor der er brug for det. Vi hjælper hinanden og løfter i flok.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation. Lønnen fastsættes efter principperne for Ny Løn.

Der er tale om 1 stilling på 30 timer.

Ansøgning

Ansøgningsfrist er søndag den 5. marts 2023.

Vi forventer at afholde samtalerne i uge 11.

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Joanna Beck, der er afdelingsleder for Intern Service, på tlf. 21 39 91 13




 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Horsens Kommune søger en teknisk servicemedarbejder

Vi søger en teknisk servicemedarbejder til det nye rådhus på Chr M Østergaards Vej, der kan hjælpe med at sikre den løbende bygningsdrift af Rådhuset.

Dine arbejdsopgaver:

  • Praktiske opgaver i den almindelige drift og vedligeholdelse af bygningerne
  • Ommøblering
  • Affaldshåndtering
  • Diverse serviceopgaver for brugerne af Rådhuset.
  • Ved behov kan man blive udsendt til opgaver på Jobcenteret eller Borgerservice
Kvalifikationer:
  • Er serviceminded, imødekommende og hjælpsom
  • Det er en fordel, hvis du har en baggrund som håndværker. Det vigtigste er, at du har hænderne skruet godt på.
  • Du skal have kørekort kategori B, og det er en fordel hvis du kan køre med en trailer
Din afdeling

Du vil blive en del af Intern Service, som er en afdeling med 26 medarbejdere. Intern Service dækker over rådhusbetjentene, teknisk service medarbejdere, husassistenter og kantine. Fælles for opgaverne i Intern Service er, at vi servicerer, og vi hjælper til, hvor der er brug for det. Vi hjælper hinanden og løfter i flok.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation. Lønnen fastsættes efter principperne for Ny Løn.

Der er tale om 1 stilling på 30 timer.

Ansøgning

Ansøgningsfrist er søndag den 5. marts 2023.

Vi forventer at afholde samtalerne i uge 11.

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Joanna Beck, der er afdelingsleder for Intern Service, på tlf. 21 39 91 13




 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.