Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Horsens Kommune søger konsulent med åbenlyst kommunikationstalent

Horsens er en visionær kommune, der offensivt og gennem stærke alliancer med borgere, virksomheder, kultur- og foreningsliv lev­­­erer bemærkelsesværdige resultater ift. både velfærd, erhvervsliv og befolkningsvækst. Til direktionens centrale stab Strategi og Kommunikation søger vi en dynamisk kollega, der kan og vil være med til at sætte retning for en af Danmarks hurtigst voksende kommuner – og samtidig fortælle om det.
 
Hvis vi selv skal sige det, så kommer du til at arbejde der, hvor det er allersjovest. I en kommune med 7.000 kolleger og mere end 90.000 borgere er vi placeret helt tæt på borgmester, kommunaldirektør og direktion, hvor de overordnede strategiske linjer for Horsens Kommunes udvikling bliver fastlagt. Samtidig har vi rigtig meget kontakt med kommunens mange forskellige afdelinger og institutioner og ikke mindst de mange mennesker, virksomheder og organisationer, der står bag de spændende projekter og initiativer, der findes inden for kommunegrænsen.


Jobbet
I Strategi og Kommunikation får du 14 engagerede og dygtige kolleger med forskellige kommunikations- og samfundsvidenskabelige uddannelser. Her bliver bl.a. arbejdet med borgmesterbetjening, politikudvikling, erhvervsudvikling, interessevaretagelse, kultur og oplevelser, turisme, udvalgsbetjening - og med masser af kommunikation på mange forskellige platforme.  
 
Vi har brug for en kollega med en solid uddannelsesmæssig baggrund. Det kunne f.eks. være indenfor statskundskab, offentlig administration, journalistik eller kommunikationsvidenskab. Samtidig må du meget gerne have relevant erhvervserfaring fra en offentlig instans eller på kommunikationsområdet – enten gennem praktikker, studenterjobs eller ordinær ansættelse. Erfaring er dog ikke et krav, og du er også velkommen til at søge, hvis du er nyuddannet.
 
Du skal kunne lidt af det hele. Du kommer både til at lave klassiske sekretariatsopgaver, der kræver struktureret metode, analytisk sans og en god portion politisk tæft. Og du kommer til at lave kommunikationsopgaver, der kræver lækkert sprog og en flydende pen, når vi skal kommunikere til og med mange forskellige mennesker på flere forskellige platforme. Vi leder med andre ord efter en kollega, der:
 

  • kan skabe resultater sammen med andre
  • har en veludviklet situationsfornemmelse
  • har et lækkert, enkelt og flydende skriftligt sprog, der både kan bruges til taler, pressemeddelelser og på sociale medier
  • kan inspirere og rådgive med lige dele respekt og gennemslagskraft
  • er i stand til at skabe overblik, prioritere og forenkle
  • har erfaring med (eller interesse for) at arbejde strategisk i en politisk ledet organisation
  • har en relevant akademisk uddannelse
  • er sød og sjov at arbejde sammen med
 
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og er til besættelse hurtigst muligt eller senest pr. 1. oktober 2019. Løn efter overenskomst.
 
Yderligere information
Har du specifikke spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Vi vil dog gerne holde lidt sommerferie, så vi er helt arbejdsfriske igen til august. Derfor håber vi, du kan vente med spørgsmålene til uge 32 (5.-9. august).
 
Du kan kontakte
Konsulent Mikkel Staffensen på mista@horsens.dk eller 24 40 76 81
Chef for Strategi og Kommunikation Mette Faust Kjær på mfkj@horsens.dk eller 20 36 96 17

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning og CV senest den 12. august 2019 kl. 12.00.
Første samtalerunde forventes afholdt tirsdag den 20. august. Anden samtalerunde forventes afholdt mandag den 26. august. Der gennemføres test og udarbejdes personprofil imellem de to samtalerunder.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049526Phoenix-33d367ca12019-06-26T17:00:28.570Horsens Kommune søger konsulent med åbenlyst kommunikationstalentHorsens er en visionær kommune, der offensivt og gennem stærke alliancer med borgere, virksomheder, kultur- og foreningsliv lev­­­erer bemærkelsesværdige resultater ift. både velfærd, erhvervsliv og befolkningsvækst. Til direktionens centrale stab Strategi og Kommunikation søger vi en dynamisk kollega, der kan og vil være med til at sætte retning for en af Danmarks hurtigst voksende kommuner – og samtidig fortælle om det.
 
Hvis vi selv skal sige det, så kommer du til at arbejde der, hvor det er allersjovest. I en kommune med 7.000 kolleger og mere end 90.000 borgere er vi placeret helt tæt på borgmester, kommunaldirektør og direktion, hvor de overordnede strategiske linjer for Horsens Kommunes udvikling bliver fastlagt. Samtidig har vi rigtig meget kontakt med kommunens mange forskellige afdelinger og institutioner og ikke mindst de mange mennesker, virksomheder og organisationer, der står bag de spændende projekter og initiativer, der findes inden for kommunegrænsen.


Jobbet
I Strategi og Kommunikation får du 14 engagerede og dygtige kolleger med forskellige kommunikations- og samfundsvidenskabelige uddannelser. Her bliver bl.a. arbejdet med borgmesterbetjening, politikudvikling, erhvervsudvikling, interessevaretagelse, kultur og oplevelser, turisme, udvalgsbetjening - og med masser af kommunikation på mange forskellige platforme.  
 
Vi har brug for en kollega med en solid uddannelsesmæssig baggrund. Det kunne f.eks. være indenfor statskundskab, offentlig administration, journalistik eller kommunikationsvidenskab. Samtidig må du meget gerne have relevant erhvervserfaring fra en offentlig instans eller på kommunikationsområdet – enten gennem praktikker, studenterjobs eller ordinær ansættelse. Erfaring er dog ikke et krav, og du er også velkommen til at søge, hvis du er nyuddannet.
 
Du skal kunne lidt af det hele. Du kommer både til at lave klassiske sekretariatsopgaver, der kræver struktureret metode, analytisk sans og en god portion politisk tæft. Og du kommer til at lave kommunikationsopgaver, der kræver lækkert sprog og en flydende pen, når vi skal kommunikere til og med mange forskellige mennesker på flere forskellige platforme. Vi leder med andre ord efter en kollega, der:
 
  • kan skabe resultater sammen med andre
  • har en veludviklet situationsfornemmelse
  • har et lækkert, enkelt og flydende skriftligt sprog, der både kan bruges til taler, pressemeddelelser og på sociale medier
  • kan inspirere og rådgive med lige dele respekt og gennemslagskraft
  • er i stand til at skabe overblik, prioritere og forenkle
  • har erfaring med (eller interesse for) at arbejde strategisk i en politisk ledet organisation
  • har en relevant akademisk uddannelse
  • er sød og sjov at arbejde sammen med
 
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og er til besættelse hurtigst muligt eller senest pr. 1. oktober 2019. Løn efter overenskomst.
 
Yderligere information
Har du specifikke spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Vi vil dog gerne holde lidt sommerferie, så vi er helt arbejdsfriske igen til august. Derfor håber vi, du kan vente med spørgsmålene til uge 32 (5.-9. august).
 
Du kan kontakte
Konsulent Mikkel Staffensen på mista@horsens.dk eller 24 40 76 81
Chef for Strategi og Kommunikation Mette Faust Kjær på mfkj@horsens.dk eller 20 36 96 17

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning og CV senest den 12. august 2019 kl. 12.00.
Første samtalerunde forventes afholdt tirsdag den 20. august. Anden samtalerunde forventes afholdt mandag den 26. august. Der gennemføres test og udarbejdes personprofil imellem de to samtalerunder.

2019-08-01T00:52:11.120 Horsens er en visionær kommune, der offensivt og gennem stærke alliancer med borgere, virksomheder, kultur- og foreningsliv lev erer bemærkelsesværdige resultater ift. både velfærd, erhvervsliv og befolkningsvækst. Til direktionens centrale stab Strategi og Kommunikation søger vi en dynamisk kollega, der kan og vil være med til at sætte retning for en af Danmarks hurtigst voksende kommuner og samtidig fortælle om det. Hvis vi selv skal sige det, så kommer du til at arbejde der, hvor det er allersjovest. I en kommune med 7.000 kolleger og mere end 90.000 borgere er vi placeret helt tæt på borgmester, kommunaldirektør og direktion, hvor de overordnede strategiske linjer for Horsens Kommunes udvikling bliver fastlagt. Samtidig har vi rigtig meget kontakt med kommunens mange forskellige afdelinger og institutioner og ikke mindst de mange mennesker, virksomheder og organisationer, der står bag de spændende projekter og initiativer, der findes inden for kommunegrænsen.JobbetI Strategi og Kommunikation får du 14 engagerede og dygtige kolleger med forskellige kommunikations- og samfundsvidenskabelige uddannelser. Her bliver bl.a. arbejdet med borgmesterbetjening, politikudvikling, erhvervsudvikling, interessevaretagelse, kultur og oplevelser, turisme, udvalgsbetjening - og med masser af kommunikation på mange forskellige platforme. Vi har brug for en kollega med en solid uddannelsesmæssig baggrund. Det kunne f.eks. være indenfor statskundskab, offentlig administration, journalistik eller kommunikationsvidenskab. Samtidig må du meget gerne have relevant erhvervserfaring fra en offentlig instans eller på kommunikationsområdet enten gennem praktikker, studenterjobs eller ordinær ansættelse. Erfaring er dog ikke et krav, og du er også velkommen til at søge, hvis du er nyuddannet. Du skal kunne lidt af det hele. Du kommer både til at lave klassiske sekretariatsopgaver, der kræver struktureret metode, analytisk sans og en god portion politisk tæft. Og du kommer til at lave kommunikationsopgaver, der kræver lækkert sprog og en flydende pen, når vi skal kommunikere til og med mange forskellige mennesker på flere forskellige platforme. Vi leder med andre ord efter en kollega, der: kan skabe resultater sammen med andre har en veludviklet situationsfornemmelse har et lækkert, enkelt og flydende skriftligt sprog, der både kan bruges til taler, pressemeddelelser og på sociale medier kan inspirere og rådgive med lige dele respekt og gennemslagskraft er i stand til at skabe overblik, prioritere og forenkle har erfaring med (eller interesse for) at arbejde strategisk i en politisk ledet organisation har en relevant akademisk uddannelse er sød og sjov at arbejde sammen med AnsættelsesvilkårStillingen er på fuld tid og er til besættelse hurtigst muligt eller senest pr. 1. oktober 2019. Løn efter overenskomst. Yderligere informationHar du specifikke spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Vi vil dog gerne holde lidt sommerferie, så vi er helt arbejdsfriske igen til august. Derfor håber vi, du kan vente med spørgsmålene til uge 32 (5.-9. august). Du kan kontakte Konsulent Mikkel Staffensen på mista@horsens.dk eller 24 40 76 81Chef for Strategi og Kommunikation Mette Faust Kjær på mfkj@horsens.dk eller 20 36 96 17AnsøgningsfristVi skal have din ansøgning og CV senest den 12. august 2019 kl. 12.00.Første samtalerunde forventes afholdt tirsdag den 20. august. Anden samtalerunde forventes afholdt mandag den 26. august. Der gennemføres test og udarbejdes personprofil imellem de to samtalerunder.10Phoenix33d367ca101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=60fbaae9-b025-48ac-acaf-a97376cfff480EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3552763Strategi og Kommunikation11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent784188HorsensKommuneMinimum302700026-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=33d367cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=33d367cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=33d367ca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=33d367ca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonHorsens Kommune søger konsulent med åbenlyst kommunikationstalent1Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362138437mista@horsens.dkDanmarkDanmark330113441Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning søger en ny rusmiddelkonsulentBasic Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse 1. januar 2020. Du kommer til at arbejde efter SEL 101 og SUL 141 med voksne, primært i ambulante forløb men også i grupper. Hvis du vil noget, hvis du kan noget og hvis man kan se det på de resultater, du har været med til at skabe sammen med borgere og samarbejdspartnere, så kan denne stilling være noget for dig.For at løse opgaverne skal du være i stand til at bringe både dine personlige og professionelle kompetencer i spil, dette er særligt vigtigt, da de fleste forløb kræver en tværfaglig indsats i tæt samspil med en eller flere samarbejdspartnere. Vores kerneopgave er at bidrage til at forløse borgernes potentiale. Din opgave er at facilitere forløb, der gør at borgerne kan leve et så selvstændigt og aktivt et liv som muligt med minimeret behov for offentlig hjælp.Vi leverer rusmiddelbehandling, der gør at borgeren i stand til at opnå kontrol over sit rusmiddelindtag. Vi arbejder med afsæt i MI og kognitive metoder samt almindeligt anerkendte socialpædagogiske metoder. Vi sætter retningVed at skabe de bedste resultaterVi får sat handling bag ordeneVed at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte mål Vi bygger broVed at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsningerVi frigør energiVed at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt team Dine faglige kvalifikationer Du har en professionsbachelor eller tilsvarende uddannelse Du har erfaring af social- eller beskæftigelsesområdet Du kan have uddannelse i MI, ACT eller andre kognitive metoder Du kan have erfaring med rusmiddelbehandling efter MI eller kognitive metoder fx MOVE(metodeprojektet) Du har erfaring med at arbejde med borgere i meget udsatte positioner eller kan redegøre overbevisende for at du er i stand til det, på grund af en anden erfaring Vi forventer At du er fokuseret på at løsninger findes i fællesskab med borgeren og i samarbejde med det private og professionelle netværk. At du arbejder struktureret At du trives med et højt arbejdstempo At du er robust At du har humør og gå-på-mod At du er en god kollega Vi tilbyder Et spændende arbejdsplads med et tårnhøjt ambitionsniveau Gode udviklingsmuligheder Fantastiske kollegaer Ekstern supervision Link til HPS strategi Hjemmeside Org. diagram Spørgsmål til stillingen kan rettes til Søren Riber på tlf. 40329196 eller mail sori@horsens.dk Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn.Ansøgningsfrist: fredag d. 22. november kl. 10.Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag d. 27. november. Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning er en del af SHR Specialvejledning, Hjemløse- og Rusmiddelindsatser er organiseret i chefområdet: Handicap Psykiatri og Socialt Udsatte.Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse 1. januar 2020. Du kommer til at arbejde efter SEL § 101 og SUL § 141 med voksne, primært i ambulante forløb men også i grupper.
 
Hvis du vil noget, hvis du kan noget og hvis man kan se det på de resultater, du har været med til at skabe sammen med borgere og samarbejdspartnere, så kan denne stilling være noget for dig.
For at løse opgaverne skal du være i stand til at bringe både dine personlige og professionelle kompetencer i spil, dette er særligt vigtigt, da de fleste forløb kræver en tværfaglig indsats i tæt samspil med en eller flere samarbejdspartnere.
 
Vores kerneopgave er at bidrage til at forløse borgernes potentiale. Din opgave er at facilitere forløb, der gør at borgerne kan leve et så selvstændigt og aktivt et liv som muligt med minimeret behov for offentlig hjælp.
Vi leverer rusmiddelbehandling, der gør at borgeren i stand til at opnå kontrol over sit rusmiddelindtag. Vi arbejder med afsæt i MI og kognitive metoder samt almindeligt anerkendte socialpædagogiske metoder.
 
Vi sætter retning
Ved at skabe de bedste resultater
Vi får sat handling bag ordene
Ved at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte mål 
Vi bygger bro
Ved at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsninger
Vi frigør energi
Ved at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt team
  
Dine faglige kvalifikationer
  • Du har en professionsbachelor eller tilsvarende uddannelse
  • Du har erfaring af social- eller beskæftigelsesområdet
  • Du kan have uddannelse i MI, ACT eller andre kognitive metoder
  • Du kan have erfaring med rusmiddelbehandling efter MI eller kognitive metoder fx MOVE(metodeprojektet)
  • Du har erfaring med at arbejde med borgere i meget udsatte positioner eller kan redegøre overbevisende for at du er i stand til det, på grund af en anden erfaring
Vi forventer
  • At du er fokuseret på at løsninger findes i fællesskab med borgeren og i samarbejde med det private og professionelle netværk.
  • At du arbejder struktureret
  • At du trives med et højt arbejdstempo
  • At du er robust
  • At du har humør og gå-på-mod                 
  • At du er en god kollega           
Vi tilbyder
  • Et spændende arbejdsplads med et tårnhøjt ambitionsniveau
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Fantastiske kollegaer
  • Ekstern supervision
Link til  
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Søren Riber på tlf. 40329196 eller mail sori@horsens.dk
 
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn.
Ansøgningsfrist: fredag d. 22. november kl. 10.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag d. 27. november.
 
Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning er en del af SHR ”Specialvejledning, Hjemløse- og Rusmiddelindsatser” er organiseret i chefområdet: Handicap Psykiatri og Socialt Udsatte.
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegSHR - Specialvejledning, Hjemløse- og RusmiddelindsatsHorsens2019-10-28T16:01:35.9132019-11-22T00:00:00
330113258Tale-Høre KonsulentRobot Om jobbetPPR Hedensted kommune søger en tale-hørekonsulent på 30 timer ugentligt i en fast stilling fra 1. januar 2020 eller snarest derefter. Hedensted PPR er et dynamisk kontor. Vi har psykologer, tale-hørekonsulenter, læsekonsulenter, fysioterapeuter, og en lærer ansat. Organisatorisk er PPR personalet placeret under Kerneområdet Læring og distriktsopdelte i tre sammensatte områdehuse, hvor det tale-hørepædagogiske arbejde udføres i tæt samarbejde med de øvrige ansatte på PPR samt med socialrådgivere og sundhedsplejersker. Der er fokus på at etablere inkluderende fællesskaber for alle børn og unge. Stillingen vil som udgangspunkt være tilknyttet den afdeling der er placeret i Juelsminde. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af: Tilstedeværelsestid i daginstitutioner og skoler. Udvikling af positive sprog- og læringsmiljøer. Forebyggende og konsultativt arbejde i samarbejde med kollegaer i PPR. Rådgivning og vejledning til forældre, lærere, pædagoger og andre samarbejdspartnere. Talepædagogiske undersøgelser på indstillede børn. Opfølgning og revurdering. Periodevis undervisning. Vejledning i alternativ kommunikation. Din profilVi søger en tale-hørekonsulent audiologopæd logopæd der: Er uddannet audiologopæd, logopæd eller som har en relevant diplomuddannelse med specialer inden for tale og sprog. Erfaringer med konsultativt arbejde, så du kan inspirere til pædagogisk udvikling indenfor fagområdet. Kan indgå i et udviklende mono- og tværfagligt teamsamarbejde. Erfaringer med at omsætte teoretisk viden til praktisk pædagogik overfor børn, forældre og professionelle. Meget gerne erfaringer med at tænke kreative og inkluderende tanker om børn i specialklasser og kunne iværksætte handling overfor dem. Gerne med interesse for arbejdet med børn med erhvervede hjerneskader. Være god til at have mange bolde i luften og gribe dem. Kan arbejde selvstændigt og har overblik i forhold til at strukturere og prioritere i arbejdsopgaver. Kunne prioritere i opgaverne og styre kalenderen. Derfor skal du vælge osVi tilbyder: En spændende arbejdsplads med et bredt arbejdsområde indenfor både småbørns- og skoleområdet. Et udviklende samarbejde, der er fyld med engagement, faglighed, humor, energi og arbejdsglæde. Stor selvstændighed i tilrettelæggelsen af arbejdet. Et fællesskab om arbejdet med at være konsultative og skabe forebyggende sammenhænge. Gode efteruddannelsesmuligheder og muligheder for personlig udvikling. En kultur med et givende og gensidigt respektfyldt samarbejde med forældre, pædagoger, lærere og øvrige kerneområder. Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Hvis du vil vide mereAnsættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 26. november 2019. Er din nysgerrighed vakt, og matcher du ovenstående, og du ønsker yderligere oplysninger, henvend dig til PPR leder Jonas Fischer Friederichsen tlf. 2048 4497. Læs mere om PPR Hedensted: http: www.hedensted.dk borger familie,-boern-og-unge skole-og-sfo ppr

Om jobbet
PPR Hedensted kommune søger en tale-hørekonsulent på 30 timer ugentligt i en fast stilling fra 1. januar 2020 eller snarest derefter.

Hedensted PPR er et dynamisk kontor. Vi har psykologer, tale-hørekonsulenter, læsekonsulenter, fysioterapeuter, og en lærer ansat.

Organisatorisk er PPR personalet placeret under ”Kerneområdet Læring” og distriktsopdelte i tre sammensatte områdehuse, hvor det tale-hørepædagogiske arbejde udføres i tæt samarbejde med de øvrige ansatte på PPR samt med socialrådgivere og sundhedsplejersker. Der er fokus på at etablere inkluderende fællesskaber for alle børn og unge. Stillingen vil som udgangspunkt være tilknyttet den afdeling der er placeret i Juelsminde.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Tilstedeværelsestid i daginstitutioner og skoler.
  • Udvikling af positive sprog- og læringsmiljøer.
  • Forebyggende og konsultativt arbejde i samarbejde med kollegaer i PPR.
  • Rådgivning og vejledning til forældre, lærere, pædagoger og andre samarbejdspartnere.
  • Talepædagogiske undersøgelser på indstillede børn.
  • Opfølgning og revurdering.
  • Periodevis undervisning.
  • Vejledning i alternativ kommunikation.

 

Din profil
Vi søger en tale-hørekonsulent/audiologopæd/logopæd der:

  • Er uddannet audiologopæd, logopæd eller som har en relevant diplomuddannelse med specialer inden for tale og sprog.
  • Erfaringer med konsultativt arbejde, så du kan inspirere til pædagogisk udvikling indenfor fagområdet.
  • Kan indgå i et udviklende mono- og tværfagligt teamsamarbejde.
  • Erfaringer med at omsætte teoretisk viden til praktisk pædagogik overfor børn, forældre og professionelle.
  • Meget gerne erfaringer med at tænke kreative og inkluderende tanker om børn i specialklasser og kunne iværksætte handling overfor dem.
  • Gerne med interesse for arbejdet med børn med erhvervede hjerneskader.
  • Være god til at have mange bolde i luften – og gribe dem.
  • Kan arbejde selvstændigt og har overblik i forhold til at strukturere og prioritere i arbejdsopgaver.
  • Kunne prioritere i opgaverne og styre kalenderen.

 

Derfor skal du vælge os
Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads med et bredt arbejdsområde indenfor både småbørns- og skoleområdet.
  • Et udviklende samarbejde, der er fyld med engagement, faglighed, humor, energi og arbejdsglæde.
  • Stor selvstændighed i tilrettelæggelsen af arbejdet.
  • Et fællesskab om arbejdet med at være konsultative og skabe forebyggende sammenhænge.
  • Gode efteruddannelsesmuligheder og muligheder for personlig udvikling.
  • En kultur med et givende og gensidigt respektfyldt samarbejde med forældre, pædagoger, lærere og øvrige kerneområder.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

 

Hvis du vil vide mere
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 26. november 2019.

Er din nysgerrighed vakt, og matcher du ovenstående, og du ønsker yderligere oplysninger, henvend dig til PPR leder Jonas Fischer Friederichsen tlf. 2048 4497.

Læs mere om PPR Hedensted: http://www.hedensted.dk/borger/familie,-boern-og-unge/skole-og-sfo/ppr

Rådhuset HedenstedHedensted2019-10-28T00:00:002019-11-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning søger en ny rusmiddelkonsulent

SHR - Specialvejledning, Hjemløse- og Rusmiddelindsats

Horsens
Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse 1. januar 2020. Du kommer til at arbejde efter SEL 101 og SUL 141 med voksne, primært i ambulante forløb men også i grupper. Hvis du vil noget, hvis du kan noget og hvis man kan se det på de resultater, du h...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Tale-Høre Konsulent

Rådhuset Hedensted

Hedensted
Om jobbetPPR Hedensted kommune søger en tale-hørekonsulent på 30 timer ugentligt i en fast stilling fra 1. januar 2020 eller snarest derefter. Hedensted PPR er et dynamisk kontor. Vi har psykologer, tale-hørekonsulenter, læsekonsulenter, fysioterape...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:19. november 2019