Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Horsens Kommune søger økonomi- og administrationschef til direktørområdet Uddannelse og Arbejdsmarked

Du har nu muligheden for at blive chef i en af landets store og hurtigst voksende kommuner.  Du kan få en central placering i kommunen og få ansvaret for en lang række centrale initiativer og blandt andet understøttelsen af dagtilbud, skoler og ungecentrets daglige virke og udvikling. Har du sans for tal og bogstaver og kan du agere ledelsesmæssigt i stor kompleksitet? Har du de rette kompetencer og kan du honorere en stor opgave og et stort ansvar på flere af Horsens Kommunes store velfærdsområder, så er du måske den nye økonomi- og administrationschef i Horsens Kommune.
 
Opgaverne
Økonomi- og administrationsafdelingens hovedopgave er at understøtte direktøren og fagcheferne i deres varetagelse af den politiske betjening. Afdelingen skal  sikre den økonomiske og administrative ledelse på hele området  og understøtte de decentrale ledere på dagtilbud- og skoleområdet.
Nogle af dine hovedopgaver bliver at monitorere processer, dagsordener og beslutninger, at koordinere de fælles indsatser og varetage den daglige drift på eget chefområde.
Du får ledelsen af tre team med fagligt kompetente og ansvarlige medarbejdere, der hver dag understøtter kerneydelsen og sikrer at borgere oplever god kvalitet i de kommunale ydelser.
Du vil indgå i et chefteam, der både kan og vil  - og hvor de fælles løsninger og indsatser prioriteres til gavn for dem det handler om - nemlig børnene og de unge.
 
Vi tilbyder
En central placering i en ambitiøs kommune. En spændende stilling, der rummer en bred vifte af opgaver - men også en krævende stilling, hvor fokus på de mange daglige udfordringer skal balanceres med fastholdelsen af det strategiske blik.  Her er et særskilt fokus på kerneydelserne og værdierne helhed, resultater, respekt og kvalitet er centrale for både din og dine kollegers opgaveudførelse.

Vi forventer
Du er analytisk stærk, arbejder systematisk - med evnen til at slippe detaljen - og har en god portion ledelseserfaring fra en politisk styret organisation.

Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Jesper Lund Madsen, Genitor på telefon 22898525/jlm@genitor.dk eller direktør Tanja Nyborg på telefon 24614033.


Der er udarbejdet en job- og personprofil, som kan hentes via www.genitor.dk eller via dette link

Søg stillingen via nedenstående link senest 17. juni 2019.
https://genitor.dk/stilling/100957/

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029750Phoenix-42a8dc4112019-05-23T09:00:04.563Horsens Kommune søger økonomi- og administrationschef til direktørområdet Uddannelse og ArbejdsmarkedDu har nu muligheden for at blive chef i en af landets store og hurtigst voksende kommuner.  Du kan få en central placering i kommunen og få ansvaret for en lang række centrale initiativer og blandt andet understøttelsen af dagtilbud, skoler og ungecentrets daglige virke og udvikling. Har du sans for tal og bogstaver og kan du agere ledelsesmæssigt i stor kompleksitet? Har du de rette kompetencer og kan du honorere en stor opgave og et stort ansvar på flere af Horsens Kommunes store velfærdsområder, så er du måske den nye økonomi- og administrationschef i Horsens Kommune.
 
Opgaverne
Økonomi- og administrationsafdelingens hovedopgave er at understøtte direktøren og fagcheferne i deres varetagelse af den politiske betjening. Afdelingen skal  sikre den økonomiske og administrative ledelse på hele området  og understøtte de decentrale ledere på dagtilbud- og skoleområdet.
Nogle af dine hovedopgaver bliver at monitorere processer, dagsordener og beslutninger, at koordinere de fælles indsatser og varetage den daglige drift på eget chefområde.
Du får ledelsen af tre team med fagligt kompetente og ansvarlige medarbejdere, der hver dag understøtter kerneydelsen og sikrer at borgere oplever god kvalitet i de kommunale ydelser.
Du vil indgå i et chefteam, der både kan og vil  - og hvor de fælles løsninger og indsatser prioriteres til gavn for dem det handler om - nemlig børnene og de unge.
 
Vi tilbyder
En central placering i en ambitiøs kommune. En spændende stilling, der rummer en bred vifte af opgaver - men også en krævende stilling, hvor fokus på de mange daglige udfordringer skal balanceres med fastholdelsen af det strategiske blik.  Her er et særskilt fokus på kerneydelserne og værdierne helhed, resultater, respekt og kvalitet er centrale for både din og dine kollegers opgaveudførelse.

Vi forventer
Du er analytisk stærk, arbejder systematisk - med evnen til at slippe detaljen - og har en god portion ledelseserfaring fra en politisk styret organisation.

Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Jesper Lund Madsen, Genitor på telefon 22898525/jlm@genitor.dk eller direktør Tanja Nyborg på telefon 24614033.


Der er udarbejdet en job- og personprofil, som kan hentes via www.genitor.dk eller via dette link

Søg stillingen via nedenstående link senest 17. juni 2019.
https://genitor.dk/stilling/100957/

 

2019-06-18T00:51:32.207 Du har nu muligheden for at blive chef i en af landets store og hurtigst voksende kommuner. Du kan få en central placering i kommunen og få ansvaret for en lang række centrale initiativer og blandt andet understøttelsen af dagtilbud, skoler og ungecentrets daglige virke og udvikling. Har du sans for tal og bogstaver og kan du agere ledelsesmæssigt i stor kompleksitet? Har du de rette kompetencer og kan du honorere en stor opgave og et stort ansvar på flere af Horsens Kommunes store velfærdsområder, så er du måske den nye økonomi- og administrationschef i Horsens Kommune. OpgaverneØkonomi- og administrationsafdelingens hovedopgave er at understøtte direktøren og fagcheferne i deres varetagelse af den politiske betjening. Afdelingen skal sikre den økonomiske og administrative ledelse på hele området og understøtte de decentrale ledere på dagtilbud- og skoleområdet.Nogle af dine hovedopgaver bliver at monitorere processer, dagsordener og beslutninger, at koordinere de fælles indsatser og varetage den daglige drift på eget chefområde.Du får ledelsen af tre team med fagligt kompetente og ansvarlige medarbejdere, der hver dag understøtter kerneydelsen og sikrer at borgere oplever god kvalitet i de kommunale ydelser.Du vil indgå i et chefteam, der både kan og vil - og hvor de fælles løsninger og indsatser prioriteres til gavn for dem det handler om - nemlig børnene og de unge. Vi tilbyderEn central placering i en ambitiøs kommune. En spændende stilling, der rummer en bred vifte af opgaver - men også en krævende stilling, hvor fokus på de mange daglige udfordringer skal balanceres med fastholdelsen af det strategiske blik. Her er et særskilt fokus på kerneydelserne og værdierne helhed, resultater, respekt og kvalitet er centrale for både din og dine kollegers opgaveudførelse.Vi forventerDu er analytisk stærk, arbejder systematisk - med evnen til at slippe detaljen - og har en god portion ledelseserfaring fra en politisk styret organisation.Yderligere oplysningerHvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Jesper Lund Madsen, Genitor på telefon 22898525 jlm@genitor.dk eller direktør Tanja Nyborg på telefon 24614033.Der er udarbejdet en job- og personprofil, som kan hentes via www.genitor.dk eller via dette linkSøg stillingen via nedenstående link senest 17. juni 2019.https: genitor.dk stilling 10095710Phoenix42a8dc41101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8d7c84f5-5568-4007-a752-e617ad0046470EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3532717Uddannelse og Arbejdsmarked11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent765947HorsensKommuneMinimum296600023-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=42a8dc41https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=42a8dc41https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=42a8dc41&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=42a8dc41&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgHorsens Kommune søger økonomi- og administrationschef til direktørområdet Uddannelse og Arbejdsmarked12008001Dansk3Læse/ tale933246Økonomi- og administrationschef3Økonomi361854417pbs@horsens.dkDanmarkDanmark330097434Innovationsfonden søger økonomi- og administrationschefRobot Har du solid ledelseserfaring inden for økonomi og administration og vil være med til at drive fremtidens løsninger inden for klima, velfærd og sundhed? Så er du måske Innovationsfondens nye økonomi- og administrationschef. Innovationsfonden er sat i verden for at finde løsninger på samfundsmæssige udfordringer og skabe vækst og værdi for Danmark. Fonden er en uafhængig organisation under Uddannelses- og Forskningsministeriet og har til formål at investere i iværksættere, forskere og virksomheder med potentiale til at skabe værdi for Danmark. Hvert år investerer fonden ca. 1, 5 mia. kr. i forsknings- og innovationsprojekter og har en aktiv portefølje af projekter på knap 7 mia. kr. Om stillingen Som økonomi- og administrationschef i Innovationsfonden har du både ansvar for fondens investerings-og driftsbudget og for fondens administration og IT. Du skal, i samarbejde med fondens øvrige direktion og bestyrelse, sikre professionel økonomistyring, herunder budgetlægning af både fondens investerings- og driftsbudget, løbende afrapportering til fondens bestyrelse, ledelsesgruppe og eksterne parter mv., årsafslutning, og du har ansvaret for kontakt til Rigsrevisionen, Statens Administration m.fl. og fondens tilsynsmyndighed. Du har også ansvaret for at sikre en effektiv og kundeorienteret behandling af regnskaber mv. fra fondens projekter og sikre samarbejde og sammenhæng i fondens samlede porteføljearbejde. Du får ansvaret for at udvikle fonden mod en endnu mere datadrevet organisation, og du skal stille dig i spidsen for udvikling af fondens nye datastrategi. Som ansvarlig for fondens IT-infrastruktur skal du sikre, at fonden kan fungere som en effektiv virtuel arbejdsplads, og at de centrale sagsgange er solidt IT-understøttet. Endelig har du ansvaret for fondens HR-funktion, ledelsessupport og reception. Fonden har som en del af Bedre Balance II flyttet sit hovedkontor fra København til Aarhus og samtidig etableret en regional model med kontorer i Odense, Aalborg og København. Du bliver en del af fondens direktion, og sammen med direktionen og den øvrige ledelsesgruppe skal du fortsætte implementering af fondens nye organisering og virke. Ligeledes forventer vi, at du indgår aktivt i udvikling og implementering af fondens strategi og sammen med dine kollegaer deltager i den generelle udvikling af fonden. Du refererer til direktøren og har ansvaret for ca. 20 medarbejdere. Om dig Vi forestiller os, at du har solid ledererfaring, en uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi og har erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i en anden statslig organisation. Du har personlig gennemslagskraft og du formår at vinde respekt og forståelse både internt og eksternt. Du har overblik, styr på detaljer og en proaktiv tilgang med fokus på samarbejde, optimering og understøttelse af fondens formål. Vi forventer at du: Har erfaring med udarbejdelse af budgetter, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelse i staten Har erfaring med bevillingsadministration og kan sikre stabil drift, drive effektivisering af processer og sikre kundefokus i administrationen Har kendskab til finanslovsprocesser, revision og tilsyn i statsligt regi Har styr på offentlig forvaltning og formår at omsætte regler og rammer til at understøtte fondens aktiviteter uden unødigt bureaukrati Er en dygtig personaleleder, som sikrer høj trivsel, motivation og effektivitet blandt dine medarbejdere Kan skabe rammerne for en god faglig og professionel kultur i dine teams med fokus på kvalitet og udvikling Du kan sikre tværgående sammenhæng og forstår at inddrage medarbejderes ressourcer på tværs af teams Har interesse for fondens virkeområde og lyst til at tage et operationelt og strategisk ansvar for fondens udvikling Er løsningsorienteret og formår at skabe gode interne såvel som eksterne samarbejdsrelationer Din nye hverdag Vi er pt. ca. 60 engagerede medarbejdere i Innovationsfonden med forskellig faglig baggrund, der alle brænder for at gøre gode idéer til virkelighed. Omgangstonen er uformel og to the point . Du får arbejdssted i Aarhus sammen med dine teams, men du skal påregne rejseaktivitet mellem fondens forskellige lokaliteter og i forbindelse med møder med fondens samarbejdspartnere. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes i henhold til gældende overenskomst for akademikere i staten. Stillingen er indplaceret som chefkonsulent med personaleledelse. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret direktør Tore Duvold på tore.duvold@innofond.dk eller 6190 5066 Søg stillingen Klik på knappen søg stillingen eller søg via vores hjemmeside www.innovationsfonden.dk. Vi skal have din ansøgning senest søndag den 20. oktober 2019. Vi holder 2 samtalerunder. Mellem 1. og 2. samtalerunde gennemføres en ledertest af udvalgte kandidater hos Genitor ApS, som ligeledes deltager i 2. samtalerunde. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Uddannelses- og Forskningsministeriet er medlem af foreningen Nydansker.Har du solid ledelseserfaring inden for økonomi og administration og vil være med til at drive fremtidens løsninger inden for klima, velfærd og sundhed? Så er du måske Innovationsfondens nye økonomi- og administrationschef.

Innovationsfonden er sat i verden for at finde løsninger på samfundsmæssige udfordringer og skabe vækst og værdi for Danmark. Fonden er en uafhængig organisation under Uddannelses- og Forskningsministeriet og har til formål at investere i iværksættere, forskere og virksomheder med potentiale til at skabe værdi for Danmark. Hvert år investerer fonden ca. 1, 5 mia. kr. i forsknings- og innovationsprojekter og har en aktiv portefølje af projekter på knap 7 mia. kr.

Om stillingen
Som økonomi- og administrationschef i Innovationsfonden har du både ansvar for fondens investerings-og driftsbudget og for fondens administration og IT. Du skal, i samarbejde med fondens øvrige direktion og bestyrelse, sikre professionel økonomistyring, herunder budgetlægning af både fondens investerings- og driftsbudget, løbende afrapportering til fondens bestyrelse, ledelsesgruppe og eksterne parter mv., årsafslutning, og du har ansvaret for kontakt til Rigsrevisionen, Statens Administration m.fl. og fondens tilsynsmyndighed.

Du har også ansvaret for at sikre en effektiv og kundeorienteret behandling af regnskaber mv. fra fondens projekter og sikre samarbejde og sammenhæng i fondens samlede porteføljearbejde.

Du får ansvaret for at udvikle fonden mod en endnu mere datadrevet organisation, og du skal stille dig i spidsen for udvikling af fondens nye datastrategi. Som ansvarlig for fondens IT-infrastruktur skal du sikre, at fonden kan fungere som en effektiv virtuel arbejdsplads, og at de centrale sagsgange er solidt IT-understøttet. Endelig har du ansvaret for fondens HR-funktion, ledelsessupport og reception.

Fonden har som en del af Bedre Balance II flyttet sit hovedkontor fra København til Aarhus og samtidig etableret en regional model med kontorer i Odense, Aalborg og København. Du bliver en del af fondens direktion, og sammen med direktionen og den øvrige ledelsesgruppe skal du fortsætte implementering af fondens nye organisering og virke. Ligeledes forventer vi, at du indgår aktivt i udvikling og implementering af fondens strategi og sammen med dine kollegaer deltager i den generelle udvikling af fonden.

Du refererer til direktøren og har ansvaret for ca. 20 medarbejdere.

Om dig
Vi forestiller os, at du har solid ledererfaring, en uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi og har erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i en anden statslig organisation.

Du har personlig gennemslagskraft og du formår at vinde respekt og forståelse både internt og eksternt. Du har overblik, styr på detaljer og en proaktiv tilgang med fokus på samarbejde, optimering og understøttelse af fondens formål.

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med udarbejdelse af budgetter, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelse i staten
  • Har erfaring med bevillingsadministration og kan sikre stabil drift, drive effektivisering af processer og sikre kundefokus i administrationen
  • Har kendskab til finanslovsprocesser, revision og tilsyn i statsligt regi
  • Har styr på offentlig forvaltning og formår at omsætte regler og rammer til at understøtte fondens aktiviteter uden unødigt bureaukrati
  • Er en dygtig personaleleder, som sikrer høj trivsel, motivation og effektivitet blandt dine medarbejdere
  • Kan skabe rammerne for en god faglig og professionel kultur i dine teams med fokus på kvalitet og udvikling
  • Du kan sikre tværgående sammenhæng og forstår at inddrage medarbejderes ressourcer på tværs af teams
  • Har interesse for fondens virkeområde og lyst til at tage et operationelt og strategisk ansvar for fondens udvikling
  • Er løsningsorienteret og formår at skabe gode interne såvel som eksterne samarbejdsrelationer
Din nye hverdag
Vi er pt. ca. 60 engagerede medarbejdere i Innovationsfonden med forskellig faglig baggrund, der alle brænder for at gøre gode idéer til virkelighed. Omgangstonen er uformel og ”to the point”.
Du får arbejdssted i Aarhus sammen med dine teams, men du skal påregne rejseaktivitet mellem fondens forskellige lokaliteter og i forbindelse med møder med fondens samarbejdspartnere.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes i henhold til gældende overenskomst for akademikere i staten. Stillingen er indplaceret som chefkonsulent med personaleledelse. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret direktør Tore Duvold på tore.duvold@innofond.dk eller 6190 5066

Søg stillingen
Klik på knappen ”søg stillingen” eller søg via vores hjemmeside www.innovationsfonden.dk. Vi skal have din ansøgning senest søndag den 20. oktober 2019.

Vi holder 2 samtalerunder. Mellem 1. og 2. samtalerunde gennemføres en ledertest af udvalgte kandidater hos Genitor ApS, som ligeledes deltager i 2. samtalerunde.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Uddannelses- og Forskningsministeriet er medlem af foreningen Nydansker.



Aarhus Danmarks InnovationsfondAarhus C2019-09-30T00:00:002019-11-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Innovationsfonden søger økonomi- og administrationschef

Aarhus Danmarks Innovationsfond

Aarhus C
Har du solid ledelseserfaring inden for økonomi og administration og vil være med til at drive fremtidens løsninger inden for klima, velfærd og sundhed? Så er du måske Innovationsfondens nye økonomi- og administrationschef. Innovationsfonden er sat ...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:3. november 2019