Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-Assistent til administrative HR opgaver i SkatePro

Motiveres du af at koordinere og håndtere administrative HR opgaver? Er du detaljeorienteret og struktureret? Har du lyst til at være en del af en voksende actionsportvirksomhed og en HR afdeling i udvikling? Og har du mod på at springe ud i en nyoprettet stilling? Så kan stillingen som administrativ HR medarbejder være noget for dig!

Det er gået rigtigt stærkt i år, og derfor mangler vi nu en HR assistent til at varetage de  administrative opgaver og processer indenfor HR. Du vil få et stort medansvar i at drive HR opgaver, og du vil hurtigt føle at din indsats vil gøre en forskel. Vi garanterer en hverdag med fart på, som vil styrke dine kompetencer og udvikling indenfor HR. Du vil refererer til vores HR-ansvarlige og være en del af et mindre team på to medarbejdere - den ene vil være dig.


OM SKATEPRO

SkatePro blev stiftet i 1996. Vi er en af Europas største Ecommerce virksomheder inden for Action Sport. Vi ønsker at “Support, Inspire, Grow” action sport. Vi er en idealistisk virksomhed, som ikke anbefaler noget, vi ikke selv kan stå inde for. Vi er være troværdige, professionelle og kundeorienteret.

Vi har vundet Børsens Gazellepris 5 gange, og E-handelsprisen 5 gange. Vi har endvidere vundet Guldprisen og fået sølv i den europæiske e-handelspris i 2015. Vi har fundet EY Entrepreneur of the year og være top 5 finalist i 2018. Du vil blive en del af en virksomhed, hvor der er over 20 forskellige nationaliteter ansat i Søften i Aarhus. Vores gennemsnitsalder er 27 år. Vi prioriterer sociale arrangementer uden for arbejdstiden højt, hvor vi tager på waveboard, ski-tur, inline-marathon i Berlin, DHL-stafetten o.lign. aktiviteter sammen.


DINE ARBEJDSOPGAVER VIL PRIMÆRT VÆRE

  • Rekruttering 
    • Jobopslag, screening, samtaler, afslag, kontrakter, oprettelse af nye medarbejdere
  • Onboarding
    • Preboarding, onboarding, praktisk onboarding primært for udenlandske medarbejder (cpr numre, indflytning i lejligheder, hjælp til buskort, ændring af skatteoplysninger, oprettelse af dansk bankkonti mv.)
  • Exittalks
  • Eventkoordinering 
    • Julefrokost, sommerfest, Berlin Inline-marathon samt andre action sport events Administrative opgaver indenfor HR
  • Vedligehold af interne HR dokumenter 
  • Surveys - (Enps & onboarding)
  • Administration af personalegoder - fødselsdage, jubilæum, buskort, pensionsmøder, massage
  • Andre ad-hoc opgaver (relateret til HR eller direktion)


PERSONLIGE OG FAGLIGE KOMPETENCER

  • Du har en baggrund eller erfaring indenfor HR
  • Du trives i høj grad med administrative opgaver
  • Du er detaljeorienteret og kan spotte fejl der forbedrer det store billede
  • Du er struktureret, handlekraftig og selvstændig
  • Du har gerne en interesse og erfaring indenfor vores actionsportfelt med ski, surf, BMX eller skate
  • Du er klar på at håndtere mange forskellige opgaver og have mange bolde i luften
  • Du er en teamplayer, og har en interesse i at løfte i flok
  • Du er muligvis nyuddannet eller har mod på at forbedre dine kompetencer indenfor administrativ HR
  • Du taler og skriver engelsk på et højt niveau, da vi er en international virksomhed hvor alt kommunikation internt skriftligt såvel som talt foregår på engelsk.


VI TILBYDER

Et uformelt internationalt arbejdsmiljø med meget målrettede medarbejdere. Vi har mange forskellige uddannelses- og erfaringsmæssige baggrunde, såvel som nationaliteter. Fælles for os er at vi brænder for actionsport, e-commerce og at give kunden den gode oplevelse og support. 

Atmosfæren er uformel og afslappet, og vi elsker at have det sjovt med hinanden imens vi er på arbejde. Vi afholder årligt en masse sociale arrangementer, som du frit kan deltage i - og som du selv skal koordinere.

Har du brug for et sted at bo, så kan vi også hjælpe med et værelse i Aarhus midtby.



PRAKTISK INFO

  • 37 timer ugentligt
  • Opstart hurtigst muligt, men vi venter på den rette kandidat
  • Ansøgningsfrist: Vi holder samtalerne løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt
  • Arbejdssted: Omega 6, Søften, 8382 Hinnerup

Finder du stillingen interessant, så send din ansøgning og CV samt dine forventninger til løn til job@skatepro.dk.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-ansvarlig Line Jørgensen på line.j@skatepro.com

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.