Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR Business Partner

HR-partnerrolle i en uhøjtidelig og succesfuld virksomhed
OK er en sund energiforretning, som hele tiden udvikler sig. Derfor er der behov for at supplere HR-afdelingen med en HR-partner, der kan understøtte de forretningsmæssige mål i tæt samspil med ledere og medarbejdere i organisationen. OK tilbyder en spændende stilling i en HR afdeling, som er i hastig forandring. HR er positioneret som en stærk partner for forretningen og har ambitiøse mål og ønsker om at levere høj kvalitet. Målstyring, opfølgning og resultater er i centrum, og OK HR insisterer på at bruge og udvikle teamets kompetencer og at samarbejde på et højt, professionelt niveau.

Dit ansvarsområde
Du får direkte reference til HR- og Kommunikationschefen og bliver en del af HR-afdelingen, der nu består af fire medarbejdere. Med udgangspunkt i den overordnede forretningsstrategi og HR-strategien skal du og det øvrige team understøtte udviklingen af forretningen, lederne og medarbejderne. Udviklingen skal ske gennem eksisterende og nye HR-aktiviteter og -processer og ikke mindst i løbende dialog og sparring med ledere og medarbejdere hos OK. Du bliver en vigtig sparringspartner for forretningens ledere og medarbejdere og får en bred kontaktflade til alle niveauer i organisationen. Det forventes, at du kan servicere alle medarbejdergrupper i organisationen på alle HR-relaterede ydelser, herunder rekruttering og ansættelse, organisationsudvikling, individuel kompetenceudvikling samt planlægning og gennemførelse af uddannelsesprogrammer, talentpleje, medarbejdersamtaler og håndtering af ad hoc personalesager.

Erfaren og forretningsorienteret HR-profil
Du har en relevant teoretisk baggrund suppleret med mindst fem års erfaring som HR-partner eller HR-generalist med et tilsvarende ansvar. Du kan dokumentere, at du evner at omsætte din erfaring til en praktisk, forretningsorienteret tilgang til HR. Som person har du gennemslagskraft, et godt overblik og arbejder selvstændigt og målrettet. Du er en imødekommende og dygtig kommunikator, som evner at inspirere dine omgivelser og skabe positiv respekt om din person. Sidst men ikke mindst er du omstillingsparat og trives med forandringer.

Arbejdsstedet er på OK's hovedkontor i Viby ved Aarhus med regelmæssige besøg på OK's øvrige lokaliteter i Fredericia og Køge.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Direktør Poul Lillesø Hansen på telefon 20 85 10 40 eller via mail poul.hansen@mercuriurval.com. Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV. Referencenummer: DK-04553.

 


Energiselskabet OK
OK er et dansk kundeejet energiselskab og totalleverandør af energi-produkter, serviceydelser og rådgivning til private og erhvervslivet i hele Danmark. OK vil være en nøglespiller på fremtidens energimarked, og har ambitiøse planer for vækst og udvikling inden for eksisterende såvel som nye energiområder.

OK har hovedkontor i Viby J og holder dagligt cirka 550 medarbejdere beskæftiget. Foruden olie og benzin leverer OK smøremidler, naturgas, el og varmepumpeløsninger til private og til erhvervslivet. OK ønsker at give kunderne et frit, fornuftigt og ansvarligt energivalg - nu og i fremtiden.



Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her