Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-konsulent med drive og gåpåmod (løntilskud)

Er du uddannet inden for HR eller kommunikation? Trives du med administrative opgaver i alle afskygninger og mange bolde i luften? Er du en skarp formidler, og har du gåpåmod og et godt servicegen? Så er det måske lige dig, vi er på udkig efter.

HR i Assens Kommune søger en engageret og initiativrig HR-konsulent til en løntilskudsstilling med start snarest muligt.
 
Hvem er vi  
Du bliver en del af et ambitiøst og fagligt stærkt HR-team bestående af 6 konsulenter, som varetager en bred palet af opgaver bl.a. organisationsudvikling, arbejdsmiljø, rekruttering, kompetenceudvikling, lederudvikling og aktivt medborgerskab.  
 
HR-teamet er en del af vores organisations- og personaleafdeling, der tæller 31 gode kolleger, som er fordelt i afdelingens øvrige teams: Kommunikation, Forhandling & Personalejura, Team Løn og vores interne sundhedsordning.  
 
Vi er placeret på rådhuset i Assens, hvor vi har gode fysiske og tværfaglige rammer og deler storrum med engagerede kolleger fra Kommunikation.  
 
Om jobbet  
Dit primære arbejdsområde bliver inden for rekruttering, men du kommer også til at arbejde med andre opgaver i samarbejde med hele HR-teamet.  
 
Derfor er det vigtigt, at du kan overskue flere opgaver på én gang, og at du er god til at samarbejde og udvikle opgaveløsningen sammen med dine kolleger. Du skal også kunne tage ansvar for dine egne opgaver og kunne prioritere dem, så deadlines overholdes.  
 
Eksempler på arbejdsopgaver:  
  • assistere med vores rekrutteringssystem, HR Manager, dvs. udarbejde, kvalitetssikre og publicere stillingsopslag
  • supportere og rådgive vores ledere ifm. rekruttering          
  • bidrage til planlægning og gennemførelse af temadage, workshops m.v.      
  • understøtte kommunikationen ift. HR-tiltag  
  • opdatere og oprette nyheder til vores intranet
  • diverse administrative og praktiske ad hoc opgaver.   
Hvem er du  
Vi forestiller os, at du:  
  • har en relevant uddannelse inden for HR, kommunikation eller organisation  
  • har lyst til at arbejde med og udvikle HR og byder ind med idéer til dette  
  • er imødekommende, hjælpsom og god til at samarbejde  
  • har gode formuleringsevner – både mundtligt og skrifteligt – og styr på retstavning og kommatering  
  • har stærke IT-kundskaber og et skarpt øje for opsætning og layout  
  • er selvkørende og har mod på at kaste dig ud i mange forskelligartede opgaver
  • er god til at planlægge og kommer i mål med dine opgaver
  • er positiv og indgår med godt humør i det kollegiale fællesskab.      
Desuden lægger vi vægt på, at du er udadvendt og kan tale med alle – høj som lav – da vi har kontakt til og servicerer hele organisationen.  
 
Ansættelsesvilkår  
Løntilskudsstillingen starter med otte ugers virksomhedspraktik og overgår herefter til fire måneders job med løntilskud. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk  eller www.politi.dk
 
Du skal være berettiget til job med løntilskud for at kunne søger stillingen. Er du i tvivl om betingelserne for offentligt løntilskud, kan du kontakte dit lokale jobcenter eller din A-kasse.
 
Vil du vide mere  
Du er velkommen til at kontakte HR-konsulent Katja Mickley på tlf. 64 74 74 25 for yderligere oplysninger om stillingen.  
 
Vi glæder os til at høre fra dig!  


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her