HR-koordinator

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for HR, og har du erfaring med opgaver indenfor tiltrækning, udvikling og fastholdelse af medarbejdere på alle niveauer i en dynamisk virksomhed, hvor både kunde- og medarbejdertilfredshed har højest prioritet? Så er jobbet som HR-koordinator måske noget for dig.

  AVAS søger en engageret HR-koordinator til en nyoprettet stilling med en stor kontaktflade, hvor god service, sparring og professionel hjælp til dine kolleger vil være i højsædet.

Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed med et meget højt aktivitetsniveau.   Du vil blive involveret i opgaver og projekter på flere forskellige niveauer i organisationen.

Din primære rolle vil være på det operationelle niveau, hvor du i tæt samarbejde med direktøren og funktionscheferne primært skal være med til at udvikle og fastholde vore engagerede medarbejdere og optimere virksomhedens personaleadministrative processer.   HR-opgaver som gør en forskel for organisationen Med reference til direktøren får du en dagligdag med selvstændigt ansvar og indflydelse på planlægning af din arbejdsdag. Du kommer til at arbejde med mange forskellige opgaver indenfor HR-paletten. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Planlægge og gennemføre introduktionsprogrammer til nye medarbejdere samt aktiviteter i relation til medarbejderudvikling og uddannelsesplanlægning.
  • Planlægge, gennemføre og administrere medarbejderudviklingssamtaler i driftsaktiviteterne sammen med afdelingslederne.
  • Deltage i rekrutteringsopgaver og rekrutteringsprocesser.
  • Planlægge og koordinere interne kurser i AVAS.
  • Planlægge og gennemføre aktiviteter i relation til kultur- og værdipleje i AVAS.
  • Deltage i trivselsanalyser og aktiviteter til udvikling af medarbejdertilfredshed.
  • Samarbejde med kvalitets- og miljøansvarlig om overholdelsen af virksomhedens standarder.
  • Tovholder i intern kommunikation på tværs af afdelinger.
  • Almen HR-administration herunder vedligeholdelse af stamdata.
  • Vedligehold af GDPR-procedure for HR.
  • Opdatering af personalehåndbog og koordinering af intern HR-info.
  • Opfølgning på sygefravær og dagpenge refusion.
  • Assistere med forberedelser og materialer til ledermøder m.m.

Din uddannelse er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har solid erfaring med en bred vifte af HR-opgaver. Du brænder for ”HR i samspil med forretningen”. Du er positivt indstillet overfor alle typer af opgaver relateret til området. Du tager initiativ og ved, at detaljer og struktur er alt afgørende, når man arbejder med HR-data.

Interesserer du dig for ovenstående, og har du lyst til at være en del af et dynamisk team med en uhøjtidelig atmosfære og højt til loftet? Er du en ildsjæl, der trives med system i tingene og kan sætte de personalemæssige ressourcer højt på dagsordenen? Så kan det være netop dig, vi søger!  

Dine kvalifikationer Vi forestiller os, at du har solid erfaring fra en lignende funktion i en HR-afdeling i en service eller fremstillingsvirksomhed. Vi forventer desuden, at du:

  • er en holdspiller, der vægter samarbejde og trivsel højt.
  • behersker dansk i skrift og tale på "modersmål niveau".
  • kan indgå på forskellige niveauer og respekterer de forskellige fagligheder, du møder på vejen.
  • har gode formidlingsevner og formår at sætte fokus, når det er vigtigt.
  • kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Det er desuden et krav, at du har kørekort til almindelig personbil, så du kan komme rundt mellem vore afdelinger.

Ansættelsesforhold Vi tilbyder en fast stilling med løn efter kvalifikationer. Dit faste arbejdssted er Kystvejen 52, 9400 Nørresundby.

Kontakt

Har du spørgsmål til herværende stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan R. Kjelgaard, telefon 40 25 45 88 eller e-mail jrk@avas.dk

Ansøgningsfrist

Ansøgninger behandles løbende og skal være os i hænde senest den 20. august 2021 kl. 12.00. Ansøgning sendes til job@avas.dk

Fakta om AVAS AVAS leverer specialiserede transport- og logistikløsninger primært til industri-, entreprenør-, håndværks- og detailvirksomheder. Vi beskæftiger mere end 130 ansatte, oplever stor vækst og servicerer kunder i hele Danmark. Vi har afdelinger i Nørresundby og Aarhus. Vi prioriterer kvalitet, miljø og arbejdsmiljø højt, ligesom vi også arbejder målrettet med bæredygtighed, herunder FN´s 17 verdensmål.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


HR-koordinator

Brænder du for HR, og har du erfaring med opgaver indenfor tiltrækning, udvikling og fastholdelse af medarbejdere på alle niveauer i en dynamisk virksomhed, hvor både kunde- og medarbejdertilfredshed har højest prioritet? Så er jobbet som HR-koordinator måske noget for dig.

  AVAS søger en engageret HR-koordinator til en nyoprettet stilling med en stor kontaktflade, hvor god service, sparring og professionel hjælp til dine kolleger vil være i højsædet.

Der er tale om et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed med et meget højt aktivitetsniveau.   Du vil blive involveret i opgaver og projekter på flere forskellige niveauer i organisationen.

Din primære rolle vil være på det operationelle niveau, hvor du i tæt samarbejde med direktøren og funktionscheferne primært skal være med til at udvikle og fastholde vore engagerede medarbejdere og optimere virksomhedens personaleadministrative processer.   HR-opgaver som gør en forskel for organisationen Med reference til direktøren får du en dagligdag med selvstændigt ansvar og indflydelse på planlægning af din arbejdsdag. Du kommer til at arbejde med mange forskellige opgaver indenfor HR-paletten. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Planlægge og gennemføre introduktionsprogrammer til nye medarbejdere samt aktiviteter i relation til medarbejderudvikling og uddannelsesplanlægning.
  • Planlægge, gennemføre og administrere medarbejderudviklingssamtaler i driftsaktiviteterne sammen med afdelingslederne.
  • Deltage i rekrutteringsopgaver og rekrutteringsprocesser.
  • Planlægge og koordinere interne kurser i AVAS.
  • Planlægge og gennemføre aktiviteter i relation til kultur- og værdipleje i AVAS.
  • Deltage i trivselsanalyser og aktiviteter til udvikling af medarbejdertilfredshed.
  • Samarbejde med kvalitets- og miljøansvarlig om overholdelsen af virksomhedens standarder.
  • Tovholder i intern kommunikation på tværs af afdelinger.
  • Almen HR-administration herunder vedligeholdelse af stamdata.
  • Vedligehold af GDPR-procedure for HR.
  • Opdatering af personalehåndbog og koordinering af intern HR-info.
  • Opfølgning på sygefravær og dagpenge refusion.
  • Assistere med forberedelser og materialer til ledermøder m.m.

Din uddannelse er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har solid erfaring med en bred vifte af HR-opgaver. Du brænder for ”HR i samspil med forretningen”. Du er positivt indstillet overfor alle typer af opgaver relateret til området. Du tager initiativ og ved, at detaljer og struktur er alt afgørende, når man arbejder med HR-data.

Interesserer du dig for ovenstående, og har du lyst til at være en del af et dynamisk team med en uhøjtidelig atmosfære og højt til loftet? Er du en ildsjæl, der trives med system i tingene og kan sætte de personalemæssige ressourcer højt på dagsordenen? Så kan det være netop dig, vi søger!  

Dine kvalifikationer Vi forestiller os, at du har solid erfaring fra en lignende funktion i en HR-afdeling i en service eller fremstillingsvirksomhed. Vi forventer desuden, at du:

  • er en holdspiller, der vægter samarbejde og trivsel højt.
  • behersker dansk i skrift og tale på "modersmål niveau".
  • kan indgå på forskellige niveauer og respekterer de forskellige fagligheder, du møder på vejen.
  • har gode formidlingsevner og formår at sætte fokus, når det er vigtigt.
  • kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Det er desuden et krav, at du har kørekort til almindelig personbil, så du kan komme rundt mellem vore afdelinger.

Ansættelsesforhold Vi tilbyder en fast stilling med løn efter kvalifikationer. Dit faste arbejdssted er Kystvejen 52, 9400 Nørresundby.

Kontakt

Har du spørgsmål til herværende stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan R. Kjelgaard, telefon 40 25 45 88 eller e-mail jrk@avas.dk

Ansøgningsfrist

Ansøgninger behandles løbende og skal være os i hænde senest den 20. august 2021 kl. 12.00. Ansøgning sendes til job@avas.dk

Fakta om AVAS AVAS leverer specialiserede transport- og logistikløsninger primært til industri-, entreprenør-, håndværks- og detailvirksomheder. Vi beskæftiger mere end 130 ansatte, oplever stor vækst og servicerer kunder i hele Danmark. Vi har afdelinger i Nørresundby og Aarhus. Vi prioriterer kvalitet, miljø og arbejdsmiljø højt, ligesom vi også arbejder målrettet med bæredygtighed, herunder FN´s 17 verdensmål.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.