Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-koordinator til Feriepartner i Nordjylland

Vil du gøre karriere inden for HR-området i turistbranchen og have kontor i lyse lokaler med udsigt til Vesterhavet, hvor bølgebrus er soundtracket til din arbejdsdag?

Stillingen er nyoprettet og sker på baggrund af en markant vækst de seneste år. Der er direkte reference til den adm. direktør, og du får ansvar for koordinering af alle virksomhedens HR-aktiviteter. I tæt samarbejde med lederteamet bidrager du til, at organisationen fortsat ledes på en måde, der sikrer en høj medarbejdertilfredshed, trivsel og et kompetenceniveau, der matcher markedets behov på både kortere og længere sigt.

Du bidrager desuden til, at HR-aktiviteterne understøtter forretningsstrategien i overensstemmelse med virksomhedens værdier og personalepolitik. Formålet med stillingen er i øvrigt at aflaste den adm. direktør i forhold til administrative opgaver, at være sparringspartner for ledelsen og medvirke til videreudvikling af personaleområdet.

Hos os får du

Du får ikke bare søde kollegaer, der har lyst til en bid mad efter arbejde eller familiedage i Fårup Sommerland – du kan også se frem til en dagligdag i fantastiske omgivelser med udsigt over den ikoniske, hvide Vesterhavsstrand. Vi er derudover kendetegnet af en flad organisationsstruktur og korte beslutningsveje, og du kommer til at arbejde ved en stabil virksomhed i vækst med ambitioner og potentiale for meget mere. Da du har ansvaret for koordinering af samtlige HR-aktiviteter i tæt samarbejde med ledelsen, får du rig mulighed for at sætte dit præg på virksomheden. Faglige udfordringer og variation i arbejdsopgaverne er der samtidig rigeligt af.

Vi holder en munter og energisk tone i virksomheden, der ikke bare er med til at holde på vores medarbejdere, men også er fundament for den gode start for nye kollegaer” forklarer adm. direktør Jan Brusgaard.

For at få succes i jobbet

Det er en fordel, hvis du har en relevant uddannelse og/eller relevante erfaringer i forhold til arbejdsopgaverne. Du bor ca. max 30 minutter fra arbejdspladsen eller er klar på at flytte til en bopæl med den afstand. Det interesserer dig at arbejde bredt med HR-området, og du har naturligt en struktureret tilgang til dine opgaver. Det skræmmer dig ikke, at en stor del af opgaverne i stillingen er administrative og lavpraktiske. Du er i stand til at kommunikere og samarbejde med alle typer af mennesker; du har således en konstruktiv og løsningsorienteret tilgang til problemer. Din indstilling er positiv over for både opgaver og kollegaer, og du trives med en til tider hektisk hverdag.

Opgaverne veksler bl.a. mellem
  • Tiltrække og fastholde de rette timelønnede, elever og praktikanter. Skabe et endnu stærkere fællesskab i hele virksomheden.
  • Bidrage til en løbende udvikling af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i henhold til den af ledelsen vedtagne kompetenceudviklingspolitik.
  • Sikre at personaleansvarlige ledere har den nødvendige info og de optimale værktøjer til rådighed.
  • Fast bisidder i AMU; mødeindkaldelse, referat og implementering af beslutninger vedtaget af AMU.
  • Sikre at der gennemføres værdiskabende medarbejderudviklingssamtaler (MUS) i virksomheden.
  • Løbende opdatering af personalepolitik og personalehåndbog.
  • Målinger af fravær og medarbejderomsætning i tæt samarbejde med økonomichefen.
  • Ad hoc rådgivning for ledere om personalejuridiske forhold - evt. med assistance fra eksterne rådgivere.
  • I tæt samarbejde med den adm. direktør evaluere og evt. revidere rekrutteringspolitikken årligt, så det fungerer optimalt. Du sørger for, at de personaleansvarlige har de nødvendige værktøjer til rådighed, bidrager med vejledning og er bisidder til ansættelsessamtaler.
  • Medvirke til at der er en introduktionsplan for alle nye medarbejdere. Du står til rådighed med vejledning for de personaleansvarlige i forbindelse med at udarbejde planen.
  • Ansvarlig for at gennemføre årlige medarbejdertilfredshedsundersøgelser. Du sikrer, at resultaterne præsenteres for alle medarbejdere, og at der igangsættes opfølgende indsatser ud fra resultaterne.
Om Feriepartner

På kontoret i Nr. Vorupør bliver du en fast del af vores familieejede virksomhed, der også driver campingpladsen, byens supermarked og dertil 6 lokale sommerhusudlejningsbureauer på andre lokationer i Nordjylland. Feriepartner er en sæsonpræget arbejdsplads, hvor der om sommeren er godt gang i driften og i efteråret travlt med at lukke regnskaberne. Det er dog langt fra kun udvikling af forretningen, vi har fokus på. Vi sætter medarbejdernes personlige udvikling i højsædet, og vi arrangerer derfor ofte faglige og sociale events, der styrker både kompetencer og det kollegiale fællesskab. Det hjælper du til at fastholde og videreudvikle. Vi har desuden en jordnær virksomhedskultur og tror på frihed under ansvar.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330079425Phoenix-9e3efcc712019-08-27T00:00:00HR-koordinator til Feriepartner i NordjyllandVil du gøre karriere inden for HR-området i turistbranchen og have kontor i lyse lokaler med udsigt til Vesterhavet, hvor bølgebrus er soundtracket til din arbejdsdag?

Stillingen er nyoprettet og sker på baggrund af en markant vækst de seneste år. Der er direkte reference til den adm. direktør, og du får ansvar for koordinering af alle virksomhedens HR-aktiviteter. I tæt samarbejde med lederteamet bidrager du til, at organisationen fortsat ledes på en måde, der sikrer en høj medarbejdertilfredshed, trivsel og et kompetenceniveau, der matcher markedets behov på både kortere og længere sigt.

Du bidrager desuden til, at HR-aktiviteterne understøtter forretningsstrategien i overensstemmelse med virksomhedens værdier og personalepolitik. Formålet med stillingen er i øvrigt at aflaste den adm. direktør i forhold til administrative opgaver, at være sparringspartner for ledelsen og medvirke til videreudvikling af personaleområdet.

Hos os får du

Du får ikke bare søde kollegaer, der har lyst til en bid mad efter arbejde eller familiedage i Fårup Sommerland – du kan også se frem til en dagligdag i fantastiske omgivelser med udsigt over den ikoniske, hvide Vesterhavsstrand. Vi er derudover kendetegnet af en flad organisationsstruktur og korte beslutningsveje, og du kommer til at arbejde ved en stabil virksomhed i vækst med ambitioner og potentiale for meget mere. Da du har ansvaret for koordinering af samtlige HR-aktiviteter i tæt samarbejde med ledelsen, får du rig mulighed for at sætte dit præg på virksomheden. Faglige udfordringer og variation i arbejdsopgaverne er der samtidig rigeligt af.

Vi holder en munter og energisk tone i virksomheden, der ikke bare er med til at holde på vores medarbejdere, men også er fundament for den gode start for nye kollegaer” forklarer adm. direktør Jan Brusgaard.

For at få succes i jobbet

Det er en fordel, hvis du har en relevant uddannelse og/eller relevante erfaringer i forhold til arbejdsopgaverne. Du bor ca. max 30 minutter fra arbejdspladsen eller er klar på at flytte til en bopæl med den afstand. Det interesserer dig at arbejde bredt med HR-området, og du har naturligt en struktureret tilgang til dine opgaver. Det skræmmer dig ikke, at en stor del af opgaverne i stillingen er administrative og lavpraktiske. Du er i stand til at kommunikere og samarbejde med alle typer af mennesker; du har således en konstruktiv og løsningsorienteret tilgang til problemer. Din indstilling er positiv over for både opgaver og kollegaer, og du trives med en til tider hektisk hverdag.

Opgaverne veksler bl.a. mellem
  • Tiltrække og fastholde de rette timelønnede, elever og praktikanter. Skabe et endnu stærkere fællesskab i hele virksomheden.
  • Bidrage til en løbende udvikling af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i henhold til den af ledelsen vedtagne kompetenceudviklingspolitik.
  • Sikre at personaleansvarlige ledere har den nødvendige info og de optimale værktøjer til rådighed.
  • Fast bisidder i AMU; mødeindkaldelse, referat og implementering af beslutninger vedtaget af AMU.
  • Sikre at der gennemføres værdiskabende medarbejderudviklingssamtaler (MUS) i virksomheden.
  • Løbende opdatering af personalepolitik og personalehåndbog.
  • Målinger af fravær og medarbejderomsætning i tæt samarbejde med økonomichefen.
  • Ad hoc rådgivning for ledere om personalejuridiske forhold - evt. med assistance fra eksterne rådgivere.
  • I tæt samarbejde med den adm. direktør evaluere og evt. revidere rekrutteringspolitikken årligt, så det fungerer optimalt. Du sørger for, at de personaleansvarlige har de nødvendige værktøjer til rådighed, bidrager med vejledning og er bisidder til ansættelsessamtaler.
  • Medvirke til at der er en introduktionsplan for alle nye medarbejdere. Du står til rådighed med vejledning for de personaleansvarlige i forbindelse med at udarbejde planen.
  • Ansvarlig for at gennemføre årlige medarbejdertilfredshedsundersøgelser. Du sikrer, at resultaterne præsenteres for alle medarbejdere, og at der igangsættes opfølgende indsatser ud fra resultaterne.
Om Feriepartner

På kontoret i Nr. Vorupør bliver du en fast del af vores familieejede virksomhed, der også driver campingpladsen, byens supermarked og dertil 6 lokale sommerhusudlejningsbureauer på andre lokationer i Nordjylland. Feriepartner er en sæsonpræget arbejdsplads, hvor der om sommeren er godt gang i driften og i efteråret travlt med at lukke regnskaberne. Det er dog langt fra kun udvikling af forretningen, vi har fokus på. Vi sætter medarbejdernes personlige udvikling i højsædet, og vi arrangerer derfor ofte faglige og sociale events, der styrker både kompetencer og det kollegiale fællesskab. Det hjælper du til at fastholde og videreudvikle. Vi har desuden en jordnær virksomhedskultur og tror på frihed under ansvar.

2019-10-20T00:50:26.820 Vil du gøre karriere inden for HR-området i turistbranchen og have kontor i lyse lokaler med udsigt til Vesterhavet, hvor bølgebrus er soundtracket til din arbejdsdag? Stillingen er nyoprettet og sker på baggrund af en markant vækst de seneste år. Der er direkte reference til den adm. direktør, og du får ansvar for koordinering af alle virksomhedens HR-aktiviteter. I tæt samarbejde med lederteamet bidrager du til, at organisationen fortsat ledes på en måde, der sikrer en høj medarbejdertilfredshed, trivsel og et kompetenceniveau, der matcher markedets behov på både kortere og længere sigt. Du bidrager desuden til, at HR-aktiviteterne understøtter forretningsstrategien i overensstemmelse med virksomhedens værdier og personalepolitik. Formålet med stillingen er i øvrigt at aflaste den adm. direktør i forhold til administrative opgaver, at være sparringspartner for ledelsen og medvirke til videreudvikling af personaleområdet. Hos os får du Du får ikke bare søde kollegaer, der har lyst til en bid mad efter arbejde eller familiedage i Fårup Sommerland du kan også se frem til en dagligdag i fantastiske omgivelser med udsigt over den ikoniske, hvide Vesterhavsstrand. Vi er derudover kendetegnet af en flad organisationsstruktur og korte beslutningsveje, og du kommer til at arbejde ved en stabil virksomhed i vækst med ambitioner og potentiale for meget mere. Da du har ansvaret for koordinering af samtlige HR-aktiviteter i tæt samarbejde med ledelsen, får du rig mulighed for at sætte dit præg på virksomheden. Faglige udfordringer og variation i arbejdsopgaverne er der samtidig rigeligt af. Vi holder en munter og energisk tone i virksomheden, der ikke bare er med til at holde på vores medarbejdere, men også er fundament for den gode start for nye kollegaer forklarer adm. direktør Jan Brusgaard. For at få succes i jobbet Det er en fordel, hvis du har en relevant uddannelse og eller relevante erfaringer i forhold til arbejdsopgaverne. Du bor ca. max 30 minutter fra arbejdspladsen eller er klar på at flytte til en bopæl med den afstand. Det interesserer dig at arbejde bredt med HR-området, og du har naturligt en struktureret tilgang til dine opgaver. Det skræmmer dig ikke, at en stor del af opgaverne i stillingen er administrative og lavpraktiske. Du er i stand til at kommunikere og samarbejde med alle typer af mennesker du har således en konstruktiv og løsningsorienteret tilgang til problemer. Din indstilling er positiv over for både opgaver og kollegaer, og du trives med en til tider hektisk hverdag. Opgaverne veksler bl.a. mellem Tiltrække og fastholde de rette timelønnede, elever og praktikanter. Skabe et endnu stærkere fællesskab i hele virksomheden. Bidrage til en løbende udvikling af medarbejdernes faglige og personlige kompetencer i henhold til den af ledelsen vedtagne kompetenceudviklingspolitik. Sikre at personaleansvarlige ledere har den nødvendige info og de optimale værktøjer til rådighed. Fast bisidder i AMU mødeindkaldelse, referat og implementering af beslutninger vedtaget af AMU. Sikre at der gennemføres værdiskabende medarbejderudviklingssamtaler (MUS) i virksomheden. Løbende opdatering af personalepolitik og personalehåndbog. Målinger af fravær og medarbejderomsætning i tæt samarbejde med økonomichefen. Ad hoc rådgivning for ledere om personalejuridiske forhold - evt. med assistance fra eksterne rådgivere. I tæt samarbejde med den adm. direktør evaluere og evt. revidere rekrutteringspolitikken årligt, så det fungerer optimalt. Du sørger for, at de personaleansvarlige har de nødvendige værktøjer til rådighed, bidrager med vejledning og er bisidder til ansættelsessamtaler. Medvirke til at der er en introduktionsplan for alle nye medarbejdere. Du står til rådighed med vejledning for de personaleansvarlige i forbindelse med at udarbejde planen. Ansvarlig for at gennemføre årlige medarbejdertilfredshedsundersøgelser. Du sikrer, at resultaterne præsenteres for alle medarbejdere, og at der igangsættes opfølgende indsatser ud fra resultaterne. Om Feriepartner På kontoret i Nr. Vorupør bliver du en fast del af vores familieejede virksomhed, der også driver campingpladsen, byens supermarked og dertil 6 lokale sommerhusudlejningsbureauer på andre lokationer i Nordjylland. Feriepartner er en sæsonpræget arbejdsplads, hvor der om sommeren er godt gang i driften og i efteråret travlt med at lukke regnskaberne. Det er dog langt fra kun udvikling af forretningen, vi har fokus på. Vi sætter medarbejdernes personlige udvikling i højsædet, og vi arrangerer derfor ofte faglige og sociale events, der styrker både kompetencer og det kollegiale fællesskab. Det hjælper du til at fastholde og videreudvikle. Vi har desuden en jordnær virksomhedskultur og tror på frihed under ansvar.11jobnet9e3efcc7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-19T00:00:000000https://asgaardrecruitment.dk/stillingsopslag/?hr=show-job/473940EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3582061Asgaard Recruitment11Vesterhavsgade 44, Nr. Vorupør7700ThistedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent810282JobNet5032301503230110020-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e3efcc7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e3efcc7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e3efcc7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e3efcc7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonHR-koordinator til Feriepartner i Nordjylland1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362394701noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330104580Aalborg Forsyning søger faglig koordinator til Aalborg Renseanlæg ØstProfile Aalborg Forsyning, Vanddivisionen søger en faglig koordinator gerne maskinmester til Aalborg Renseanlæg Øst. Om jobbetVi driver, vedligeholder, optimerer, udvikler og fornyer spildevandsbehandlingen på 2 større renseanlæg, der tilsammen kan rense spildevand for op til 500.000 personer.Vi producerer energi og biobrændsel til industrien og blev energineutrale i 2012.Vi arbejder ud fra vores visioner, strategier og handlingsplaner bl.a. med forsyningssikkerhed, ressourceudnyttelse, og med at understøtte tankegangen i cirkulær økonomi og FN s 17 Verdensmål for bæredygtig udvikling med fokus på klima, sundhed, miljø. Du vil: Medvirke til at sikre fremtidens sundhed i Aalborg Kommune gennem en effektiv spildevandsbehandling Medvirke til optimering og fornyelse af maskiner, bygninger m.m. på Renseanlæg Øst, der også er en risikovirksomhed Deltage i den daglige drift og vedligehold af Renseanlæg Øst med spildevandsrensning, biogasanlæg og slamtørringsanlæg Være ansvarlig for koordinering af opgaver indenfor fagområdet Være ansvarlig for driftsøkonomi, herunder varebestilling Deltage i sparring med Renseanlæg Vest Deltage i forefaldende arbejde som f.eks. rundvisning af gæster, samt deltage i rådighedsvagt Være med til at videreudvikle et godt arbejdsmiljø og indgå i et velkvalificeret og uhøjtideligt team Dine kvalifikationer Vi forventer, at du: Er uddannet maskinmester eller lignende med relevant uddannelse eller faglig baggrund Kan omsætte teknisk viden til procesorienteret handling Har lyst til at arbejde med spildevandsrensning og ressourceanlæg Har lyst til at medvirke i at skabe optimale løsninger Er engageret, fleksibel og positiv Kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre Har evne til at bevare overblikket også når det går stærkt Om osAalborg Forsyning, Vanddivisionen for Vand er forankret i Aalborg Vand Holding A S, der ejer og driver 4 datterselskaber herunder Aalborg Vand A S, der leverer ca. 6,6 mio. m3 rent drikkevand om året til ca. 113.000 forbrugere Aalborg Kloak A S, der transporterer og renser 27 mio. m3 spildevand for ca. 225.000 forbrugere og fra virksomheder i Aalborg og Rebild Kommuner. Mottoet i Aalborg Vand A S er Rent Vand Hver dag, Altid og mottoet i Aalborg Kloak A S er Separat? Det er klart! og de er mere end bare ord. Hos os er det faglige niveau og effektiviteten i selskaberne allerede i mesterklasse - et niveau og en ambition, der skal fastholdes og styrkes fremadrettet. AnsættelsesforholdVi tilbyder en 37 timers stilling med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsestidspunktet er snarest muligt. Du er velkommen til at kontakte Afsnitsleder, Kim Wiese Nielsen på tlf. 4173 9231 eller Teamleder, Alija Sejdijevic på tlf. 4173 9225, hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om stillingen. Ansøgningsfristen er den 7. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt midt i november 2019.Aalborg Forsyning, Vanddivisionen søger en faglig koordinator – gerne maskinmester til Aalborg Renseanlæg Øst.
 
Om jobbet
Vi driver, vedligeholder, optimerer, udvikler og fornyer spildevandsbehandlingen på 2 større renseanlæg, der tilsammen kan rense spildevand for op til 500.000 personer.
Vi producerer energi og biobrændsel til industrien og blev energineutrale i 2012.

Vi arbejder ud fra vores visioner, strategier og handlingsplaner bl.a. med forsyningssikkerhed, ressourceudnyttelse, og med at understøtte tankegangen i cirkulær økonomi og FN’s 17 Verdensmål for bæredygtig udvikling med fokus på klima, sundhed, miljø.
 
Du vil:
  • Medvirke til at sikre fremtidens sundhed i Aalborg Kommune gennem en effektiv spildevandsbehandling
  • Medvirke til optimering og fornyelse af maskiner, bygninger m.m. på Renseanlæg Øst, der også er en risikovirksomhed
  • Deltage i den daglige drift og vedligehold af Renseanlæg Øst med spildevandsrensning, biogasanlæg og slamtørringsanlæg
  • Være ansvarlig for koordinering af opgaver indenfor fagområdet
  • Være ansvarlig for driftsøkonomi, herunder varebestilling
  • Deltage i sparring med Renseanlæg Vest
  • Deltage i forefaldende arbejde som f.eks. rundvisning af gæster, samt deltage i rådighedsvagt
  • Være med til at videreudvikle et godt arbejdsmiljø og indgå i et velkvalificeret og uhøjtideligt team
 
Dine kvalifikationer
 
Vi forventer, at du:
  • Er uddannet maskinmester eller lignende med relevant uddannelse eller faglig baggrund
  • Kan omsætte teknisk viden til procesorienteret  handling
  • Har lyst til at arbejde med spildevandsrensning og ressourceanlæg
  • Har lyst til at medvirke i at skabe optimale løsninger
  • Er engageret, fleksibel og positiv
  • Kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre
  • Har evne til at bevare overblikket – også når det går stærkt
Om os
Aalborg Forsyning, Vanddivisionen  for Vand er forankret i Aalborg Vand Holding A/S, der ejer og driver 4 datterselskaber – herunder;
  • Aalborg Vand A/S, der leverer ca. 6,6 mio. m3 rent drikkevand om året til ca. 113.000 forbrugere
  • Aalborg Kloak A/S, der transporterer og renser 27 mio. m3 spildevand for ca. 225.000 forbrugere og fra virksomheder i Aalborg og Rebild Kommuner.
 
Mottoet i Aalborg Vand A/S er; Rent Vand – Hver dag, Altid og mottoet i Aalborg Kloak A/S er; Separat? Det er klart! – og de er mere end bare ord. Hos os er det faglige niveau og effektiviteten i selskaberne allerede i mesterklasse - et niveau og en ambition, der skal fastholdes og styrkes fremadrettet.
 
Ansættelsesforhold
Vi tilbyder en 37 timers stilling med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsestidspunktet er snarest muligt.
 
Du er velkommen til at kontakte Afsnitsleder, Kim Wiese Nielsen på tlf. 4173 9231 eller Teamleder, Alija Sejdijevic på tlf. 4173 9225, hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om stillingen.
 
Ansøgningsfristen er den 7. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt midt i november 2019.
 

ORS/Small/b2ed2f5c_logo.gifAFV Innovation og VidendelingNørresundby2019-10-10T12:02:29.5302019-11-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Aalborg Forsyning søger faglig koordinator til Aalborg Renseanlæg Øst

AFV Innovation og Videndeling

Nørresundby
Aalborg Forsyning, Vanddivisionen søger en faglig koordinator gerne maskinmester til Aalborg Renseanlæg Øst. Om jobbetVi driver, vedligeholder, optimerer, udvikler og fornyer spildevandsbehandlingen på 2 større renseanlæg, der tilsammen kan rense sp...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:7. november 2019