Jobtype: Fastansættelse
Geografi: Herlev
Sprog: Dansk & engelsk
Erfaring ønskes: Minimum 5 års erfaring med HR & Løn bogholderi
Krav til systemkendskab: Oracle og Visma samt lyst til at lære mere om de andre programmer
Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren lønningsbogholder til en førende international teknologivirksomhed.
Du får en varieret hverdag, hvor der vil være en blanding af mange forskellige typer opgaver, og hvor det er vigtigt, at du både kan arbejde selvstændigt og som en del af teamet.
Dine primære opgaver vil bestå af lønbehandling/lønkørsel, besvarelse af lønrelaterede spørgsmål fra både medarbejdere og ledere, indrapportering til offentlige myndigheder, bogføring og afstemning af løn, lønrefusioner og diverse statistikker samt en del kursus og HR relateret arbejde.
Derudover vil du spille en vigtig rolle i optimering og effektivisering af arbejdsprocesser i Lønteamet, samt være aktiv deltager i forbindelse med implementering af nye systemer.
Om jobbet:
- Erfaren i dansk lovgivning inden for ansættelsesret samt overenskomster (HR opgaver)
- Lønopsætning/-kørsel
- Håndtering af refusioner, fravær m.m.
- Administrative opgaver som kursus, nyansættelser, fratrædelser m.fl.
- Lave Løn. kontrakter, administration m.m.
Om dig:
- Kommer fra en international virksomhed
- Uddannelsesbaggrund i regnskab
- Minimum 5 års erfaring med Løn Bogholderi og HR
- Gode engelskkundskaber, da det er en stor international virksomhed
- Du har/har haft ansvaret for administration af, og lønudbetalinger til, et større antal medarbejdere
- Du kan bogføre løn og foretage lønafstemninger
- Du har flair for, og lyst til, at sætte dig ind i nye systemer
- Du taler og skriver dansk og Engelsk på højt niveau
https://worksupply.dk/
Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 22284
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk