Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-medarbejder

Holstebro, Midt- og Vestjyllands Politi
Erfaren HR-medarbejder søges til spændende stilling ved Midt- og Vestjyllands Politi.

Om jobbet:
Stillingen er placeret i politikredsens HR-afdeling, som består af en personaleadministrativ enhed, en tjenesteplanlægningsenhed, samt HR-udvikling/uddannelse.

Dine opgaver består af:
• Personale- og lønadministration – herunder sagsbehandling vedr. interne og eksterne stillinger, lokalløn/ny løn, dataregistrering, kontrolopgaver, kursusadministration, rapportering til ledelsen m.m..
• Deltagelse i projekt- og procesarbejde indenfor afdelingens område
• Forestå uddannelse og generel vejledning af politikredsens ansatte
• Andre ad hoc opgaver

Kompetencer:
Medarbejderen skal møde de kompetencekrav, der stilles til medarbejderniveauet i politiet, hvilket blandt andet indebærer, at pågældende skal:
• Evne at omsætte faglig viden til konkret resultatskabende adfærd og sikrer kvalitet i opgaveløsningen
• Optræder serviceminded, professionelt og etisk korrekt
• Kan samarbejde med eksterne parter
• Repræsenterer politiet godt udadtil
• Udviser den nødvendige handlekraft og træffer effektive beslutninger
• Skaber resultater og sikrer fremdrift i egen opgaveløsning
• Tænker ud over egne arbejdsopgaver og på tværs af fag og organisation
• Forstår, at egen viden er vigtig for andre, og at andres viden er vigtigt input til egen opgaveløsning
• Udviser vilje og evne til at indgå i samarbejdsrelationer med andre omkring opgaveløsningen
• Løser opgaverne i overensstemmelse med mål og retning
• Kommunikerer respektfuldt med ledere og medarbejdere og ”ser” det menneske, man står over for
• Er i stand til at håndtere konflikter gennem en åben og lydhør tilgang
• Interesserer sig for kollegaerne og bidrager til trivsel i enheden
• Tager ansvar for og medvirker til at udvikle og styrke opgaveløsningen

Uddannelses- og erfaringskrav:
Vi forventer, at du:
• Har en administrativ uddannelse, politiuddannelse eller anden relevant uddannelse
• Har HR erfaring hvor du evt. har behandlet komplicerede personalesager. Du må gerne have erfaring med arbejde i SAP.
• Har gode kommunikative egenskaber og er serviceminded
• Er i besiddelse af gode IT kompetencer
• Er i stand til hurtigt at tilegne dig ny viden
• Er robust og i stand til at arbejde under pres
• Har godt humør og gode samarbejdsevner
• Kan arbejde i teams i egen afdeling og på tværs af afdelinger i organisationen

Vi tilbyder:
• Spændende arbejdsopgaver i et aktivt arbejdsmiljø blandt engagerede medarbejdere, hvor vi lægger stor vægt på god trivsel i dagligdagen
• En fleksibel arbejdsplads
• Ansættelse med et timeantal på 37 timer inkl. frokostpause

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Arbejdssted er placeret på adressen Stationsvej 74, Holstebro.

Ansættelse snarest muligt.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning
Yderligere oplysninger kan fås ved telefonisk henvendelse på hverdage mellem kl. 10.00 – 14.00 til:

Marlene B. Olesen, sektionsleder i HR, tlf. 4084 6298.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her