Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-medarbejdere med administrativt fokus

Er du nysgerrig og trives du med at udvikle og skabe forandring inden for HR og rekruttering? Er du god til at videndele og i stand til at sætte dig ind i lovgivningen på statens område i forhold til et universitet i udvikling? Så er du måske en af de medarbejdere, som vi søger i Administrationscenter ST til vores HR afdeling. Stillingerne er i Aarhus med tiltrædelse pr. 1. januar 2020 eller snarest muligt.

De administrative HR opgaver løses i teams, hvorfor samarbejde, videndeling og datadisciplin er centrale egenskaber for at sikre flow og fremdrift i opgaverne både i og på tværs af teams.

Dine primære opgaver vil derfor være:

  • Personaleadministration for institutter/centre i henhold til gældende lovgivning og retningslinjer for ansættelse af både videnskabelige og teknisk administrative medarbejdere – såvel danske som internationale
  • Rekrutteringsprocessen i AU HR´s rekrutteringssystem (EMPLY)
  • Behandling af personalesager i det personaleadministrative IT-system (WorkZone)
  • Udarbejdelse af ansættelsesbreve og lønforhandling
  • Indtastning af løn i HR LØN
  • Håndtering af arbejds- og opholdstilladelser for internationale medarbejdere
  • Deltage i tværgående arbejdsgrupper/projekter med fokus på bl.a. procesoptimering
  • At medvirke til udvikling og implementering af fælles løsninger og ensartede arbejdsgange.
  • For en af stillingerne vil vi lægge vægt på mere end almindelig god IT forståelse og lyst til at udforske hvad systemerne kan og gerne meget højt brugerniveau i Excel.

Du vil i din opgavevaretagelse kunne trække på relevant specialiseret hjælp fra kollegaer samt AU HR’s fælles administration.

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse
  • Har solid erfaring med HR administrative opgaver – gerne på det offentlige område
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer, herunder sikrer rettidig inddragelse af kolleger eller andre interessenter
  • Er struktureret, kvalitetsbevidst og trives i en travl hverdag
  • Har erfaring med både selvstændig opgavevaretagelse og teamwork
  • Har gode formidlingsevner på både dansk og engelsk
  • Er erfaren bruger af Officepakken (i særdeleshed Word, Excel og Outlook)
  • Har en nysgerrig tilgang til brugen af HR IT-systemer og optimering af arbejdsgange
  • Er indstillet på begrænset mødeaktiviteter på fakultets geografier, så kørekort vil være en fordel.

Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med stor selvstændighed i opgaveløsning
  • En stor kontaktflade på en alsidig arbejdsplads med international berøringsflade
  • Et arbejdsmiljø præget af høje faglige ambitioner, tempo og frihed under ansvar
  • Samarbejde i teams, med fokus på faglig udvikling af såvel den enkelte medarbejder som det samlede team
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, humor og at fællesskabet fungerer både fagligt og socialt
  • Mulighed for deltagelse i udvikling af arbejdsgange, HR-systemer og implementering af disse
  • Introduktionsforløb og sidemandsoplæring fra kollegaer.

Ansættelsesvilkår og løn
Ansættelsen er på fuld tid og med tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst, hvilket f.eks. kunne være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere eller AC-overenskomsten.

Samtaler forventes afholdt i 47.

Science and Technology på Aarhus Universitet
Vi består af 16 enheder med ca. 3000 medarbejdere, som administrationen understøtter, for at Aarhus Universitet kan levere det bedste indenfor sine kerneområder: Forskning, undervisning, talentudvikling og videnudveksling/myndighedsbetjening.
HR afdelingen er en del af fakultetets administrationscenter, som består af ca. 400 medarbejdere. Vores opgave er at understøtte ledelsen på vores 16 enheder fordelt på flere geografier i Danmark og levere driftssikker og løsningsorienteret service til fakultetet. HR afdelingen består af i alt 22 medarbejdere fordelt på tre teams. Organisatorisk refererer du til HR chef Dorthe M. Andersen.
Vi har stor fokus på procesoptimering, fælles praksis og standarder samt videndeling på tværs af Administrationscenter ST og med AUs fælles administration. Dette fremgår bl.a. af vores interne strategi for Administrationscenter ST, som du kan læse mere her

Arbejdsstedet og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Ny Munkegade 120, 8000 Aarhus C, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Spørgsmål og ansøgning
For yderligere information om stillingen kan følgende kontaktes: HR Chef Dorthe M. Andersen, mobil +45 6020 2799, e-mail: dma@au.dk.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
4. november 2019

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330104934Phoenix-7b2f0fc512019-10-10T00:00:00HR-medarbejdere med administrativt fokusEr du nysgerrig og trives du med at udvikle og skabe forandring inden for HR og rekruttering? Er du god til at videndele og i stand til at sætte dig ind i lovgivningen på statens område i forhold til et universitet i udvikling? Så er du måske en af de medarbejdere, som vi søger i Administrationscenter ST til vores HR afdeling. Stillingerne er i Aarhus med tiltrædelse pr. 1. januar 2020 eller snarest muligt.

De administrative HR opgaver løses i teams, hvorfor samarbejde, videndeling og datadisciplin er centrale egenskaber for at sikre flow og fremdrift i opgaverne både i og på tværs af teams.

Dine primære opgaver vil derfor være:
  • Personaleadministration for institutter/centre i henhold til gældende lovgivning og retningslinjer for ansættelse af både videnskabelige og teknisk administrative medarbejdere – såvel danske som internationale
  • Rekrutteringsprocessen i AU HR´s rekrutteringssystem (EMPLY)
  • Behandling af personalesager i det personaleadministrative IT-system (WorkZone)
  • Udarbejdelse af ansættelsesbreve og lønforhandling
  • Indtastning af løn i HR LØN
  • Håndtering af arbejds- og opholdstilladelser for internationale medarbejdere
  • Deltage i tværgående arbejdsgrupper/projekter med fokus på bl.a. procesoptimering
  • At medvirke til udvikling og implementering af fælles løsninger og ensartede arbejdsgange.
  • For en af stillingerne vil vi lægge vægt på mere end almindelig god IT forståelse og lyst til at udforske hvad systemerne kan og gerne meget højt brugerniveau i Excel.

Du vil i din opgavevaretagelse kunne trække på relevant specialiseret hjælp fra kollegaer samt AU HR’s fælles administration.

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse
  • Har solid erfaring med HR administrative opgaver – gerne på det offentlige område
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer, herunder sikrer rettidig inddragelse af kolleger eller andre interessenter
  • Er struktureret, kvalitetsbevidst og trives i en travl hverdag
  • Har erfaring med både selvstændig opgavevaretagelse og teamwork
  • Har gode formidlingsevner på både dansk og engelsk
  • Er erfaren bruger af Officepakken (i særdeleshed Word, Excel og Outlook)
  • Har en nysgerrig tilgang til brugen af HR IT-systemer og optimering af arbejdsgange
  • Er indstillet på begrænset mødeaktiviteter på fakultets geografier, så kørekort vil være en fordel.

Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med stor selvstændighed i opgaveløsning
  • En stor kontaktflade på en alsidig arbejdsplads med international berøringsflade
  • Et arbejdsmiljø præget af høje faglige ambitioner, tempo og frihed under ansvar
  • Samarbejde i teams, med fokus på faglig udvikling af såvel den enkelte medarbejder som det samlede team
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, humor og at fællesskabet fungerer både fagligt og socialt
  • Mulighed for deltagelse i udvikling af arbejdsgange, HR-systemer og implementering af disse
  • Introduktionsforløb og sidemandsoplæring fra kollegaer.

Ansættelsesvilkår og løn
Ansættelsen er på fuld tid og med tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst, hvilket f.eks. kunne være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere eller AC-overenskomsten.

Samtaler forventes afholdt i 47.

Science and Technology på Aarhus Universitet
Vi består af 16 enheder med ca. 3000 medarbejdere, som administrationen understøtter, for at Aarhus Universitet kan levere det bedste indenfor sine kerneområder: Forskning, undervisning, talentudvikling og videnudveksling/myndighedsbetjening.
HR afdelingen er en del af fakultetets administrationscenter, som består af ca. 400 medarbejdere. Vores opgave er at understøtte ledelsen på vores 16 enheder fordelt på flere geografier i Danmark og levere driftssikker og løsningsorienteret service til fakultetet. HR afdelingen består af i alt 22 medarbejdere fordelt på tre teams. Organisatorisk refererer du til HR chef Dorthe M. Andersen.
Vi har stor fokus på procesoptimering, fælles praksis og standarder samt videndeling på tværs af Administrationscenter ST og med AUs fælles administration. Dette fremgår bl.a. af vores interne strategi for Administrationscenter ST, som du kan læse mere her

Arbejdsstedet og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Ny Munkegade 120, 8000 Aarhus C, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Spørgsmål og ansøgning
For yderligere information om stillingen kan følgende kontaktes: HR Chef Dorthe M. Andersen, mobil +45 6020 2799, e-mail: dma@au.dk.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
4. november 2019

 

2019-11-05T00:51:11.600 Er du nysgerrig og trives du med at udvikle og skabe forandring inden for HR og rekruttering? Er du god til at videndele og i stand til at sætte dig ind i lovgivningen på statens område i forhold til et universitet i udvikling? Så er du måske en af de medarbejdere, som vi søger i Administrationscenter ST til vores HR afdeling. Stillingerne er i Aarhus med tiltrædelse pr. 1. januar 2020 eller snarest muligt. De administrative HR opgaver løses i teams, hvorfor samarbejde, videndeling og datadisciplin er centrale egenskaber for at sikre flow og fremdrift i opgaverne både i og på tværs af teams. Dine primære opgaver vil derfor være:Personaleadministration for institutter centre i henhold til gældende lovgivning og retningslinjer for ansættelse af både videnskabelige og teknisk administrative medarbejdere såvel danske som internationaleRekrutteringsprocessen i AU HR´s rekrutteringssystem (EMPLY)Behandling af personalesager i det personaleadministrative IT-system (WorkZone)Udarbejdelse af ansættelsesbreve og lønforhandlingIndtastning af løn i HR LØNHåndtering af arbejds- og opholdstilladelser for internationale medarbejdereDeltage i tværgående arbejdsgrupper projekter med fokus på bl.a. procesoptimeringAt medvirke til udvikling og implementering af fælles løsninger og ensartede arbejdsgange.For en af stillingerne vil vi lægge vægt på mere end almindelig god IT forståelse og lyst til at udforske hvad systemerne kan og gerne meget højt brugerniveau i Excel. Du vil i din opgavevaretagelse kunne trække på relevant specialiseret hjælp fra kollegaer samt AU HR s fælles administration. Vi forventer, at du:Har en relevant uddannelseHar solid erfaring med HR administrative opgaver gerne på det offentlige områdeKan bevare overblikket i pressede situationer, herunder sikrer rettidig inddragelse af kolleger eller andre interessenterEr struktureret, kvalitetsbevidst og trives i en travl hverdagHar erfaring med både selvstændig opgavevaretagelse og teamworkHar gode formidlingsevner på både dansk og engelskEr erfaren bruger af Officepakken (i særdeleshed Word, Excel og Outlook)Har en nysgerrig tilgang til brugen af HR IT-systemer og optimering af arbejdsgangeEr indstillet på begrænset mødeaktiviteter på fakultets geografier, så kørekort vil være en fordel. Vi tilbyder:En arbejdsplads med stor selvstændighed i opgaveløsningEn stor kontaktflade på en alsidig arbejdsplads med international berøringsfladeEt arbejdsmiljø præget af høje faglige ambitioner, tempo og frihed under ansvarSamarbejde i teams, med fokus på faglig udvikling af såvel den enkelte medarbejder som det samlede teamEn dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, humor og at fællesskabet fungerer både fagligt og socialtMulighed for deltagelse i udvikling af arbejdsgange, HR-systemer og implementering af disseIntroduktionsforløb og sidemandsoplæring fra kollegaer. Ansættelsesvilkår og løn Ansættelsen er på fuld tid og med tiltrædelse 1. januar 2020 eller snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst, hvilket f.eks. kunne være fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere eller AC-overenskomsten. Samtaler forventes afholdt i 47. Science and Technology på Aarhus Universitet Vi består af 16 enheder med ca. 3000 medarbejdere, som administrationen understøtter, for at Aarhus Universitet kan levere det bedste indenfor sine kerneområder: Forskning, undervisning, talentudvikling og videnudveksling myndighedsbetjening. HR afdelingen er en del af fakultetets administrationscenter, som består af ca. 400 medarbejdere. Vores opgave er at understøtte ledelsen på vores 16 enheder fordelt på flere geografier i Danmark og levere driftssikker og løsningsorienteret service til fakultetet. HR afdelingen består af i alt 22 medarbejdere fordelt på tre teams. Organisatorisk refererer du til HR chef Dorthe M. Andersen. Vi har stor fokus på procesoptimering, fælles praksis og standarder samt videndeling på tværs af Administrationscenter ST og med AUs fælles administration. Dette fremgår bl.a. af vores interne strategi for Administrationscenter ST, som du kan læse mere her Arbejdsstedet og ansættelsesområde Arbejdsstedet er Ny Munkegade 120, 8000 Aarhus C, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner. Spørgsmål og ansøgning For yderligere information om stillingen kan følgende kontaktes: HR Chef Dorthe M. Andersen, mobil 45 6020 2799, e-mail: dma@au.dk. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 4. november 201911jobnet7b2f0fc5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-04T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=9b1e1bbb-38e4-4ebd-bd03-ff29f35939290EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3628875Aarhus Universitet11Ny Munkegade 1208000Aarhus CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent837310JobNet5057173505717310010-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b2f0fc5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b2f0fc5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b2f0fc5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b2f0fc5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgHR-medarbejdere med administrativt fokus12007971Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration363093664noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330114260Kontorassistent med erfaring i lønafregningBasic Har du erfaring med administrativt arbejde, herunder bogføring, løn og andet tastearbejde? Så er du måske den kontorassistent, vi leder efter. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en fleksibel kontorassistent, der arbejder selvstændigt og struktureret. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.: Administrative opgaver Tastearbejde Dokumenthåndtering Telefonbetjening Forefaldende kontorarbejde Bogføring Lønbehandling Faglige kompetencer: Du er uddannet inden for kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har gerne kendskab til Economics og Danløn Du har erfaring med IT på brugerniveau Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.Har du erfaring med administrativt arbejde, herunder bogføring, løn og andet tastearbejde? Så er du måske den kontorassistent, vi leder efter.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en fleksibel kontorassistent, der arbejder selvstændigt og struktureret.

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

  • Administrative opgaver
  • Tastearbejde
  • Dokumenthåndtering
  • Telefonbetjening
  • Forefaldende kontorarbejde
  • Bogføring
  • Lønbehandling


Faglige kompetencer:

  • Du er uddannet inden for kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har gerne kendskab til Economics og Danløn
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau
  • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne


Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

ORS/Small/e4e3eae5_logo.pngJKS A/SSkanderborg2019-10-29T17:01:55.6132019-11-29T00:00:00
330107821Sekretær søgesRobot Aarhus Efterskole søger en erfaren og grundig medarbejder, der kan løse sekretæropgaver for skolens ledelse samt have kontakt til forældre og samarbejdspartnere. Som sekretær er du gerne imødekommende og hjælpsom, når du taler med forældre og samarbejdspartnere fortrolig med relevante it-programmer og har flair for it, herunder for at redigere hjemmeside erfaren inden for betjening af ledelse og bestyrelse velformuleret i både intern og ekstern kommunikation og kan håndtere aftaler med samarbejdspartnere om eksempelvis indlejninger på skolen Du bliver en del af en dygtig, alsidig og engageret medarbejderstab. I det daglige vil du arbejde tæt sammen med skolens ledelse forstander, viceforstander samt bestyrelse. Aarhus Efterskole er en moderne, værdibaseret og almendannende skole i den grundtvigske tradition, hvor livet med unge mennesker præger hverdagen. Skolen er velfungerende med 144 elever og et mangfoldigt fagtilbud. Se mere på www.aarhusefterskole.dk Vi er indstillede på at dække de forskellige arbejdsopgaver med eventuelt to deltidsstillinger med hovedvægt på henholdsvis forretningsføring og sekretæropgaver (se stillingsopslag som bogholder forretningsfører), alt efter hvad du som medarbejder kan tilbyde. Vores dygtige sekretær og bogholder gennem flere år ønsker at trappe ned de kommende måneder, hvorfor der er god tid til overlevering og indkøring, alt efter hvornår ansættelsen træder i kraft. Der vil i begrænset omfang være aften- og weekendarbejde i forbindelse med eksempelvis åbent hus-arrangementer og bestyrelsesmøder. Løn efter aftale og kvalifikation med udgangspunkt i Efterskoleforeningens lønstatistik på området. Ansøgningsfrist: mandag den 18. november 2019 Ansøgning og relevante bilag sendes til job@aarhusefterskole.dk Ved eventuelle spørgsmål kan forstander Rasmus Bro Henriksen kontaktes på telefon 5118 2036

Aarhus Efterskole søger en erfaren og grundig medarbejder, der kan løse sekretæropgaver for skolens ledelse samt have kontakt til forældre og samarbejdspartnere. 

Som sekretær er du gerne

  • imødekommende og hjælpsom, når du taler med forældre og samarbejdspartnere
  • fortrolig med relevante it-programmer og har flair for it, herunder for at redigere hjemmeside
  • erfaren inden for betjening af ledelse og bestyrelse
  • velformuleret i både intern og ekstern kommunikation og kan håndtere aftaler med samarbejdspartnere om eksempelvis indlejninger på skolen

 

Du bliver en del af en dygtig, alsidig og engageret medarbejderstab. I det daglige vil du arbejde tæt sammen med skolens ledelse – forstander, viceforstander samt bestyrelse.

Aarhus Efterskole er en moderne, værdibaseret og almendannende skole i den grundtvigske tradition, hvor livet med unge mennesker præger hverdagen. Skolen er velfungerende med 144 elever og et mangfoldigt fagtilbud. Se mere på www.aarhusefterskole.dk

 

Vi er indstillede på at dække de forskellige arbejdsopgaver med eventuelt to deltidsstillinger med hovedvægt på henholdsvis forretningsføring og sekretæropgaver (se stillingsopslag som bogholder/forretningsfører), alt efter hvad du som medarbejder kan tilbyde. Vores dygtige sekretær og bogholder gennem flere år ønsker at trappe ned de kommende måneder, hvorfor der er god tid til overlevering og indkøring, alt efter hvornår ansættelsen træder i kraft.

 

Der vil i begrænset omfang være aften- og weekendarbejde i forbindelse med eksempelvis åbent hus-arrangementer og bestyrelsesmøder.

 

Løn efter aftale og kvalifikation – med udgangspunkt i Efterskoleforeningens lønstatistik på området.

 

Ansøgningsfrist: mandag den 18. november 2019

 

Ansøgning og relevante bilag sendes til job@aarhusefterskole.dk

 

Ved eventuelle spørgsmål kan forstander Rasmus Bro Henriksen kontaktes på telefon 5118 2036

 

Den Selvejende Institution Aarhus EfterskoleHøjbjerg2019-10-16T00:00:002019-11-18T00:00:00
330096008Sekretariatsassistent til FTLFRobot FTLF DOCA Sekretariatsassistent til FTLF Vi søger en struktureret og initiativrig sekretariats assistent som brænder for sejlads. Du vil indgå i et team med sekretariatets anden medarbejder, og blive en del af en dynamisk hverdag hvor handlekraft, ansvarlighed og systematik er højt værdsat. Dine primære opgaver vil være: Rådgivning af medlemmerne omkring langturssejlads Gaste formidling Registrering af skippere og gaste søgende både Indsamling af data i forbindelse med båd certifikater Virke som sælger af foreningen og foreningens kurser Forefaldende administrative opgaver Planlægning af foreningens aktiviteter Du kan se mere om FTLF på: www.ftlf.dk Vi forventer at du er stabil, skriver og taler dansk, engelsk og gerne andre fremmedsprog. Du skal være en habil bruger af Microsoft Office programmerne, og hvis du har kendskab til Winkas systemet vil det være en fordel. Du vil få reference til sekretariatslederen. Arbejdssted: På sekretariatskontoret i Århus. Stillingen er på 25 timer om ugen. Løn efter kvalifikationer. Start senest 1 1 2020 gerne tidligere. Ansøgning til sekretariatsleder Tove Enggård på: tove@ftlf.dk Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Tove på tlf: 8618 2495 FTLF hjælper med at GØRe DRØMMEN OM LANGFART I EGEN BÅD TIL VIRKELIGHED Få inspiration, viden og værktøjer til at gøre din drøm om langfart til virkelighed. I vores forening møder du erfarne langtursejlere og andre drømmere. Vi giver dig vind i sejlene til at realisere din drøm. Du har måske båden, og du har helt sikkert drømmen om at komme på langtur, men du mangler det sidste skub. Det kan Foreningen til Langtursejladsens Fremme (FTLF) give dig. Siden 1985 har foreningen hjulpet hundredvis af danske sejlere ud på verdenshavene, så vi ved, hvad der skal til: Viden, værktøjer, kompetencer, mod og inspiration. Som medlem af FTLF får du alt det - og lidt til.

FTLF/DOCA

Sekretariatsassistent til FTLF

Vi søger en struktureret og initiativrig sekretariats assistent som brænder for sejlads.

Du vil indgå i et team med sekretariatets anden medarbejder, og blive en del af en dynamisk hverdag hvor handlekraft, ansvarlighed og systematik er højt værdsat.

Dine primære opgaver vil være:

  • Rådgivning af medlemmerne omkring langturssejlads
  • Gaste formidling
  • Registrering af skippere og gaste søgende både
  • Indsamling af data i forbindelse med båd certifikater
  • Virke som sælger af foreningen og foreningens kurser
  • Forefaldende administrative opgaver
  • Planlægning af foreningens aktiviteter

Du kan se mere om FTLF på: www.ftlf.dk

Vi forventer at du er stabil, skriver og taler dansk, engelsk og gerne andre fremmedsprog. Du skal være en habil bruger af Microsoft Office programmerne, og hvis du har kendskab til Winkas systemet vil det være en fordel.

Du vil få reference til sekretariatslederen.

Arbejdssted: På sekretariatskontoret i Århus.

Stillingen er på 25 timer om ugen.

Løn efter kvalifikationer.

Start senest 1/1 2020 gerne tidligere.

Ansøgning til sekretariatsleder Tove Enggård på: tove@ftlf.dk

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Tove på tlf: 8618 2495

FTLF hjælper med at GØRe DRØMMEN OM LANGFART I EGEN BÅD TIL VIRKELIGHED

Få inspiration, viden og værktøjer til at gøre din drøm om langfart til virkelighed. I vores forening møder du erfarne langtursejlere og andre drømmere. Vi giver dig vind i sejlene til at realisere din drøm. Du har måske båden, og du har helt sikkert drømmen om at komme på langtur, men du mangler det sidste skub. Det kan Foreningen til Langtursejladsens Fremme (FTLF) give dig. Siden 1985 har foreningen hjulpet hundredvis af danske sejlere ud på verdenshavene, så vi ved, hvad der skal til: Viden, værktøjer, kompetencer, mod og inspiration. Som medlem af FTLF får du alt det - og lidt til.

Foreningen Til Langtursejladsens Fremme/ Danish Ocean Cruising AssociationAarhus C2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
330123965To ph.d.-administratorer søges til ph.d.-administrationen ved Science and Technology (ST), Aarhus UniversitetRobot Brænder du for administration og kan du lide bredde og afveksling i dine opgaver?Har du lyst til at arbejde med ph.d.-administration på en af Danmarks største ph.d.-skoler?Vil du gerne være en del af et dedikeret og professionelt team? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så kan vi måske skabe noget godt sammen. Vi søger en to nye kolleger i ph.d.-administrationen ved Science and Technology (ST) med start d. 1. januar eller snarest derefter. Begge stillinger er tidsubegrænsede fuldtidsstillinger. Ph.d.-administrationen er en del af det administrative center på ST, Aarhus Universitet, der retter sig mod fakultetets faglige miljøer og varetager en bred vifte af opgaver. Ph.d.-administrationen på ST består af 10 medarbejdere, som hovedsageligt beskæftiger sig med servicering af de mere end 700 ph.d.-studerende og videnskabelige miljøer i stort set alle spørgsmål vedr. ph.d., lige fra opslag, indskrivninger, stipendietildelinger, HR- og personaleadministration, til bedømmelser, ph.d.-forsvar, sekretariatsbetjening af udvalg og ledelsesinformation til ph.d.-skoleledelsen. Opgaven bliver dermed sammen med de øvrige medarbejdere i ph.d.-administrationen at understøtte fakultetets ph.d.-skole Graduate School of Science and Technology (GSST). Stillingerne omfatter bl.a. følgende arbejdsopgaver:Administration af de ph.d.-studerendes studieforløb (fra indskrivning til tildeling af ph.d.-graden) med særligt ansvar for og betjening af et institut.Besvarelse af henvendelser fra ansøgere og ph.d.-studerende og faglige miljøer ofte via mail.Skriftlig kommunikation via web (TYPO3).Ad hoc driftsopgaver ift. ph.d.-administration. Den konkrete sammensætning af arbejdsopgaver fordeles i afdelingen efter en samlet vurdering af behov, ønsker og kompetencer. Ønskede kompetencer Du arbejder selvstændigt, struktureret og målrettet, og trives i en hverdag præget af driftsopgaver. Du er professionel og konstruktiv i opgaveløsning. Udadvendthed og evnen til sikkert og overbevisende at kommunikere med ph.d.-studerende, forskere og øvrige samarbejdspartnere vil være vigtige personlige karakteristika. Du vil få en bred samarbejdsflade på ph.d.-området, hvor særligt samarbejde med kollegaer på ph.d.-skolen, institutterne, og programformændene er afgørende for at kunne opfylde målsætningerne i jobbet. Det er derfor vigtigt, at du har stærke samarbejdsevner, er serviceminded og kan agere i et mangfoldigt forskningsmiljø. Du er imødekommende og trives godt med en bred kontaktflade, og formår at skabe tillid hos kollegaer og samarbejdspartnere. Det er en forudsætning for at komme i betragtning til jobbet, at du imødekommer følgende kvalifikationer:En relevant uddannelse.Gerne erfaring med offentlig administration.Du har let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer.Du har forståelse for de særlige vilkår, der gør sig gældende i en politisk ledet organisation.Du er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på dansk og engelsk, da en stor andel af vores ph.d.-studerende er udenlandske.Du evner at indgå konstruktivt og løsningsorienteret i et team.Du er effektiv, struktureret og procesorienteret.Du trives med driftsopgaver. Det vil være en fordel, hvis du har forudgående erfaring med ph.d.-administration. Vi tilbyderEt godt teamsamarbejde samt nær og daglig kontakt til ledelsenEt uformelt arbejdsmiljøEn alsidig og udfordrende stillingMulighed for personlig og faglig udvikling. Du bliver en del af et professionelt, godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer, som besidder både bred og dyb viden på området. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til funktionschef Damian A. Hertoft Goldberg på tlf. 93 50 89 10. Samtaler forventes i uge 50. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 1. december 2019
  • Brænder du for administration og kan du lide bredde og afveksling i dine opgaver?
  • Har du lyst til at arbejde med ph.d.-administration på en af Danmarks største ph.d.-skoler?
  • Vil du gerne være en del af et dedikeret og professionelt team?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så kan vi måske skabe noget godt sammen.

Vi søger en to nye kolleger i ph.d.-administrationen ved Science and Technology (ST) med start d. 1. januar eller snarest derefter. Begge stillinger er tidsubegrænsede fuldtidsstillinger.

Ph.d.-administrationen er en del af det administrative center på ST, Aarhus Universitet, der retter sig mod fakultetets faglige miljøer og varetager en bred vifte af opgaver.

Ph.d.-administrationen på ST består af 10 medarbejdere, som hovedsageligt beskæftiger sig med servicering af de mere end 700 ph.d.-studerende og videnskabelige miljøer i stort set alle spørgsmål vedr. ph.d., lige fra opslag, indskrivninger, stipendietildelinger, HR- og personaleadministration, til bedømmelser, ph.d.-forsvar, sekretariatsbetjening af udvalg og ledelsesinformation til ph.d.-skoleledelsen.

Opgaven bliver dermed sammen med de øvrige medarbejdere i ph.d.-administrationen at understøtte fakultetets ph.d.-skole Graduate School of Science and Technology (GSST).

Stillingerne omfatter bl.a. følgende arbejdsopgaver:
  • Administration af de ph.d.-studerendes studieforløb (fra indskrivning til tildeling af ph.d.-graden) med særligt ansvar for og betjening af et institut.
  • Besvarelse af henvendelser fra ansøgere og ph.d.-studerende og faglige miljøer ofte via mail.
  • Skriftlig kommunikation via web (TYPO3).
  • Ad hoc driftsopgaver ift. ph.d.-administration.

Den konkrete sammensætning af arbejdsopgaver fordeles i afdelingen efter en samlet vurdering af behov, ønsker og kompetencer.

Ønskede kompetencer
Du arbejder selvstændigt, struktureret og målrettet, og trives i en hverdag præget af driftsopgaver. Du er professionel og konstruktiv i opgaveløsning. Udadvendthed og evnen til sikkert og overbevisende at kommunikere med ph.d.-studerende, forskere og øvrige samarbejdspartnere vil være vigtige personlige karakteristika.

Du vil få en bred samarbejdsflade på ph.d.-området, hvor særligt samarbejde med kollegaer på ph.d.-skolen, institutterne, og programformændene er afgørende for at kunne opfylde målsætningerne i jobbet. Det er derfor vigtigt, at du har stærke samarbejdsevner, er serviceminded og kan agere i et mangfoldigt forskningsmiljø.

Du er imødekommende og trives godt med en bred kontaktflade, og formår at skabe tillid hos kollegaer og samarbejdspartnere.

Det er en forudsætning for at komme i betragtning til jobbet, at du imødekommer følgende kvalifikationer:
  • En relevant uddannelse.
  • Gerne erfaring med offentlig administration.
  • Du har let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer.
  • Du har forståelse for de særlige vilkår, der gør sig gældende i en politisk ledet organisation.
  • Du er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på dansk og engelsk, da en stor andel af vores ph.d.-studerende er udenlandske.
  • Du evner at indgå konstruktivt og løsningsorienteret i et team.
  • Du er effektiv, struktureret og procesorienteret.
  • Du trives med driftsopgaver.

Det vil være en fordel, hvis du har forudgående erfaring med ph.d.-administration.

Vi tilbyder
  • Et godt teamsamarbejde samt nær og daglig kontakt til ledelsen
  • Et uformelt arbejdsmiljø
  • En alsidig og udfordrende stilling
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Du bliver en del af et professionelt, godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med engagerede og hjælpsomme kollegaer, som besidder både bred og dyb viden på området.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til funktionschef Damian A. Hertoft Goldberg på tlf. 93 50 89 10.

Samtaler forventes i uge 50.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
1. december 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-11-13T00:00:002019-12-01T00:00:00
330118643Administrativ medarbejder til Udførerområdet - Børn og Familie i Favrskov KommuneRobot Vi søger en dygtig, initiativrig og serviceminded medarbejder til administrative og praktiske opgaverUdførerområdet, Børn og Familie, består af Familie- og Ungehuset, som er dagbehandlende indsatser til børn, unge og familier, og af Åhuset, som er Favrskov Kommunes døgntilbud til børn, der ikke kan bo hos deres forældre. Vi er ca. 50 medarbejdere i Udførerområdet, som alle har mere eller mindre kontakt med den administrative medarbejder. Begge tilbud er geografisk beliggende i Hadsten.Stillingen er berammet til 24 timer uge, og placering af arbejdstiden aftales nærmere.Som administrativ medarbejder lægger vi vægt på, at du som personkan lide at være på en arbejdsplads, der arbejder med børn, unge og familier, som har brug for hjælp i en periode af deres liv.kan lide, at der er mange bolde i luften på én gangkommer med dine ideer til, hvordan dine arbejdsopgaver kan løsesgiver en hånd med i forhold til praktiske opgaverhar humoristisk sans.Vi lægger vægt på følgende kvalifikationerDu er skarp til IT og har gerne erfaring med KMD EDH-system eller lyst til at blive erfaren i det og ønskeligt som superbruger, da der er brug for, at du kan oplære nye ansatte i dette systemDu har erfaring med bogholderi og bl.a. kan stå for udbetaling af lommepenge til de børn, der bor i ÅhusetKan bistå med materialesamling til tilsyn og indberetning til tilbudsportalenVil stå for indkøb via kommunens indkøbsportal og være tovholder på bestilling af håndværkere og rengøringHar lyst til at løse diverse forfaldende opgaver, der opstår.Yderligere oplysningerAnsøgningsfrist er 11. december 2019.Der vil være ansættelsessamtaler torsdag 19. december 2019Løn efter gældende overenskomst.Stillingen refererer til afdelingslederen, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lise Lester på telefon 20 20 81 78 eller sende en mail på lles@favrskov.dk.Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.Søg jobbetVi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger på favrskov.dk jobFavrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskVi søger en dygtig, initiativrig og serviceminded medarbejder til administrative og praktiske opgaver

Udførerområdet, Børn og Familie, består af Familie- og Ungehuset, som er dagbehandlende indsatser til børn, unge og familier, og af Åhuset, som er Favrskov Kommunes døgntilbud til børn, der ikke kan bo hos deres forældre. Vi er ca. 50 medarbejdere i Udførerområdet, som alle har mere eller mindre kontakt med den administrative medarbejder. Begge tilbud er geografisk beliggende i Hadsten.

Stillingen er berammet til 24 timer/uge, og placering af arbejdstiden aftales nærmere.

Som administrativ medarbejder lægger vi vægt på, at du som person
  • kan lide at være på en arbejdsplads, der arbejder med børn, unge og familier, som har brug for hjælp i en periode af deres liv.
  • kan lide, at der er mange bolde i luften på én gang
  • kommer med dine ideer til, hvordan dine arbejdsopgaver kan løses
  • giver en hånd med i forhold til praktiske opgaver
  • har humoristisk sans.

Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer
  • Du er skarp til IT og har gerne erfaring med KMD EDH-system eller lyst til at blive erfaren i det og ønskeligt som superbruger, da der er brug for, at du kan oplære nye ansatte i dette system
  • Du har erfaring med bogholderi og bl.a. kan stå for udbetaling af lommepenge til de børn, der bor i Åhuset
  • Kan bistå med materialesamling til tilsyn og indberetning til tilbudsportalen
  • Vil stå for indkøb via kommunens indkøbsportal og være tovholder på bestilling af håndværkere og rengøring
  • Har lyst til at løse diverse forfaldende opgaver, der opstår.

Yderligere oplysninger
Ansøgningsfrist er 11. december 2019.

Der vil være ansættelsessamtaler torsdag 19. december 2019

Løn efter gældende overenskomst.

Stillingen refererer til afdelingslederen, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lise Lester på telefon 20 20 81 78 eller sende en mail på lles@favrskov.dk.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger på favrskov.dk/job

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneUlstrup2019-11-06T00:00:002019-12-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorassistent med erfaring i lønafregning

JKS A/S

Skanderborg
Har du erfaring med administrativt arbejde, herunder bogføring, løn og andet tastearbejde? Så er du måske den kontorassistent, vi leder efter. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en fleksibel kontorassistent, der arbejder sel...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Sekretær søges

Den Selvejende Institution Aarhus Efterskole

Højbjerg
Aarhus Efterskole søger en erfaren og grundig medarbejder, der kan løse sekretæropgaver for skolens ledelse samt have kontakt til forældre og samarbejdspartnere. Som sekretær er du gerne imødekommende og hjælpsom, når du taler med forældre og samarb...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Sekretariatsassistent til FTLF

Foreningen Til Langtursejladsens Fremme/ Danish Ocean Cruising Association

Aarhus C
FTLF DOCA Sekretariatsassistent til FTLF Vi søger en struktureret og initiativrig sekretariats assistent som brænder for sejlads. Du vil indgå i et team med sekretariatets anden medarbejder, og blive en del af en dynamisk hverdag hvor handlekraft, a...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019

To ph.d.-administratorer søges til ph.d.-administrationen ved Science and Technology (ST), Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus C
Brænder du for administration og kan du lide bredde og afveksling i dine opgaver?Har du lyst til at arbejde med ph.d.-administration på en af Danmarks største ph.d.-skoler?Vil du gerne være en del af et dedikeret og professionelt team? Hvis du kan s...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Administrativ medarbejder til Udførerområdet - Børn og Familie i Favrskov Kommune

Favrskov Kommune

Ulstrup
Vi søger en dygtig, initiativrig og serviceminded medarbejder til administrative og praktiske opgaverUdførerområdet, Børn og Familie, består af Familie- og Ungehuset, som er dagbehandlende indsatser til børn, unge og familier, og af Åhuset, som er F...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:11. december 2019