Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-partner til rekruttering og personalejura

Brænder du for at sikre kvalificeret service og sparring inden for hele HR-området? Vi søger en HR-partner til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, som gennem HR-ydelser bidrager til, at styrelsen når sine mål.

Du vil indgå i et team, der udover dig består af tre HR-partnere, tre administrative medarbejdere og en teamleder (jurist), der sammen håndterer personaleadministrative, personalejuridiske og udviklingsopgaver på HR-området. Teamet er en del af Center for ressourcer, der også dækker en række andre stabsfunktioner tæt på styrelsens direktion.

Dine væsentligste opgaver:

  • Deltage i rekrutteringer og ansvar for udarbejdelse af ansættelseskontrakter
  • Rådgive om overenskomster og personalejuridiske forhold
  • Håndtere personalerelaterede opgaver inden for hele HR-paletten
  • Servicere vicedirektører og kontorchefer samt øvrige medarbejdere med en bred vifte af HR-ydelser
  • Videreudvikle HR-processer

Din profil:

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring inden for HR – gerne fra statslige institutioner
  • Har erfaring med de administrative og driftsrelaterede opgaver i en HR-funktion
  • Er stærk i HR-systemer
  • Er god til tal og Excel
  • Har kendskab til løn og nøgletal
  • Er god til at tilegne dig forretningsforståelse
  • Er serviceorienteret, god til at lytte, kommunikere og sparre
  • Har stort overblik, er struktureret og systematisk
  • Har øje for optimering
  • Har en relevant akademisk uddannelse, gerne som jurist
  • Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er en fast stilling på 37 timer på fuldmægtigniveau. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet. Vi er ca. 480 medarbejdere fordelt på mange forskellige faggrupper, der udgør en bred vifte af specialister og generalister. Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Birgitte Randrup på tlf. 4178 0383.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 1. maj 2018.

Der vil blive anvendt test i rekrutteringen.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792603Phoenix-331fc31912018-04-12T18:05:41.620HR-partner til rekruttering og personalejuraBrænder du for at sikre kvalificeret service og sparring inden for hele HR-området? Vi søger en HR-partner til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, som gennem HR-ydelser bidrager til, at styrelsen når sine mål.

Du vil indgå i et team, der udover dig består af tre HR-partnere, tre administrative medarbejdere og en teamleder (jurist), der sammen håndterer personaleadministrative, personalejuridiske og udviklingsopgaver på HR-området. Teamet er en del af Center for ressourcer, der også dækker en række andre stabsfunktioner tæt på styrelsens direktion.

Dine væsentligste opgaver:

  • Deltage i rekrutteringer og ansvar for udarbejdelse af ansættelseskontrakter
  • Rådgive om overenskomster og personalejuridiske forhold
  • Håndtere personalerelaterede opgaver inden for hele HR-paletten
  • Servicere vicedirektører og kontorchefer samt øvrige medarbejdere med en bred vifte af HR-ydelser
  • Videreudvikle HR-processer

Din profil:

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring inden for HR – gerne fra statslige institutioner
  • Har erfaring med de administrative og driftsrelaterede opgaver i en HR-funktion
  • Er stærk i HR-systemer
  • Er god til tal og Excel
  • Har kendskab til løn og nøgletal
  • Er god til at tilegne dig forretningsforståelse
  • Er serviceorienteret, god til at lytte, kommunikere og sparre
  • Har stort overblik, er struktureret og systematisk
  • Har øje for optimering
  • Har en relevant akademisk uddannelse, gerne som jurist
  • Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er en fast stilling på 37 timer på fuldmægtigniveau. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet. Vi er ca. 480 medarbejdere fordelt på mange forskellige faggrupper, der udgør en bred vifte af specialister og generalister. Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Birgitte Randrup på tlf. 4178 0383.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 1. maj 2018.

Der vil blive anvendt test i rekrutteringen.


2018-05-02T00:50:55.193 Brænder du for at sikre kvalificeret service og sparring inden for hele HR-området? Vi søger en HR-partner til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, som gennem HR-ydelser bidrager til, at styrelsen når sine mål. Du vil indgå i et team, der udover dig består af tre HR-partnere, tre administrative medarbejdere og en teamleder (jurist), der sammen håndterer personaleadministrative, personalejuridiske og udviklingsopgaver på HR-området. Teamet er en del af Center for ressourcer, der også dækker en række andre stabsfunktioner tæt på styrelsens direktion. Dine væsentligste opgaver: Deltage i rekrutteringer og ansvar for udarbejdelse af ansættelseskontrakter Rådgive om overenskomster og personalejuridiske forhold Håndtere personalerelaterede opgaver inden for hele HR-paletten Servicere vicedirektører og kontorchefer samt øvrige medarbejdere med en bred vifte af HR-ydelser Videreudvikle HR-processer Din profil: Vi forventer, at du: Har erfaring inden for HR gerne fra statslige institutioner Har erfaring med de administrative og driftsrelaterede opgaver i en HR-funktion Er stærk i HR-systemer Er god til tal og Excel Har kendskab til løn og nøgletal Er god til at tilegne dig forretningsforståelse Er serviceorienteret, god til at lytte, kommunikere og sparre Har stort overblik, er struktureret og systematisk Har øje for optimering Har en relevant akademisk uddannelse, gerne som jurist Løn og ansættelsesforhold Stillingen er en fast stilling på 37 timer på fuldmægtigniveau. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet. Vi er ca. 480 medarbejdere fordelt på mange forskellige faggrupper, der udgør en bred vifte af specialister og generalister. Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Birgitte Randrup på tlf. 4178 0383. Ansøgning Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest den 1. maj 2018. Der vil blive anvendt test i rekrutteringen.11Jobnet331fc319100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112413&DepartmentId=9142&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3213991Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen11Edvard Thomsens Vej 142300København S41780383DKDanmark155.6319619012.57784880
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554234JobNet48085281000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=331fc319https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=331fc319https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=331fc319&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=331fc319&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/1.jpgEr du den nye Partner i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen?12008561Dansk3Læse/ tale121022Partner28Industri354319645Charlotte Lisachlj@tbst.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK