Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-specialist til spændende stilling i en global virksomhed i vækst

Har du et hjerte der banker for løn, analyser og HR Systemer og en forkærlighed for Excel? Så har du nu mulighed for at blive en del af HR-afdelingen hos Actona Company. Vi leder efter den helt rigtige kollega, som har solid erfaring inden for området og trives med stort ansvar.

Vores fire kollegaer i HR-afdelingen har en ledig stol til en målbevidst og omstillingsparat specialist. Sammen fokuserer vi på drift og udvikling af vores løn i ind- og udland og HR-systemer, samt vedligeholdelse, udvikling og optimering af disse områder.

”Som HR-specialist er du en nøgleperson i Actona Company A/S i forhold til hele vores Løn administration og HR-systemer. Hos os får du, udover de spændende opgaver, en masse udfordringer og sparring. Der er fart over feltet - og vi er vilde med det” Stephen Harpøth, HR-Chef

Få ansvar for lønprocessen og HR Systemer fra A-Z

I en stilling hvor der er mange forskelligartede opgaver, vil du i samarbejde med vores erfarne lønspecialist være ansvarlig for hele processen omkring løn, dvs. alt fra den daglige administration og månedlige lønkørsel, til udbetaling af løn til ind- og udenlandske medarbejdere samt hjemtagelse af refusioner mv. Derfor er det vigtigt, at du er systematisk og logisk i din opgavetilgang og opgaveløsning. Vi arbejder med EPOS Løn-, HR- og Portal systemer, og her får du også en stor andel i at videreudvikle og optimere processerne og brugen omkring disse systemer.

Som en del af din hverdag hos Actona Company skal du løse opgaver såsom:

  • Lønopgaver for medarbejdere i Danmark og udlandet
  • HR- og personaleadministration - herunder kontraktudarbejdelse
  • Udarbejdelse af analyser og statistikker
  • Videreudvikling og optimering af HR-systemerne
  • Opsætning og udtræk af tidsregistreringer
  • Hjemtagelse af refusioner og lønafstemninger
  • Opsætning og gennemførsel af trivselsundersøgelse i Actona Company
  • Indberetning til diverse myndigheder og samarbejdspartnere
  • Ad hoc-opgaver inden for løn- og personaleområdet

Succes i jobbet

Med lønadministration, analyser, statistikker og systemer i centrum trives du med at arbejde efter opsatte mål inden for en deadline. Du søger altid at opnå den bedst mulige kvalitet og har fokus på at skabe et godt samarbejde på tværs af organisationen. I jobbet vil der være en del rutineopgaver men også nogle udviklings- og optimeringsopgaver, hvor du skal være i stand til at reflektere over opståede problemstillinger og tage en rationel beslutning.

For at få succes i stillingen forventes det, at du:

  • har drive, er proaktiv, systematisk og detaljeorienteret
  • har praktisk erfaring med lønadministration samt HR-analyser og statistikker
  • er god til at arbejde selvstændigt, men værdsætter sparring i teamet
  • trives med en udadvendt rolle og stor berøringsflade
  • har flair for IT og erfaring med EPOS systemer vil være en fordel
  • interesserer dig for optimering og er stærk i MS Office pakken - særligt Excel
  • har en forretningsorienteret tilgang til arbejdet
  • kan kommunikere flydende på dansk og engelsk

Hvad du kan forvente af Actona Company

Hos Actona Company får du et spændende job i et internationalt miljø, hvor der er rig mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og din hverdag. HR-teamet er i konstant udvikling og arbejder ambitiøst med vores opgaver. Du vil indgå i et uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø, hvor der er favorable vilkår såsom kantineordning, sundhedsforsikring og personalekøb.

Vores hovedkontor ligger centralt placeret i det midtjyske med kun 4 km fra motorvejen i Holstebro og 20 minutters kørsel fra Herning og 50 minutter fra Silkeborg og Viborg.

Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende samtaler og tager stillingsopslaget ned, når den rette kollega er fundet.

Info - Du kan også læse mere om, hvordan det er at være ansat i Actona Company her - http://www.actona.dk/karriere/moed-dine-kollegaer/

Databeskyttelseserklæring
http://www.actona.dk/karriere/persondatapolitik/

Om os

Actona Company A/S er en danskejet international møbelvirksomhed med hovedkontor ved Holstebro. Her findes ligeledes vores europæiske distributionscenter samt et af Nordeuropas mest inspirerende møbelshowrooms. Actona Company A/S har en sund økonomi og omsætter på verdensplan for mere end 1,9 mia. DKK. Virksomheden beskæftiger på verdensplan over 1.360 medarbejdere. Møbelproduktionen finder primært sted i Asien og Østeuropa i et tæt samarbejde med eksterne underleverandører. Desuden ejer og driver Actona Company eget Trading selskab i Kina og to polster fabrikker i hhv. Ukraine og Kina. Actona Company har været leverandør til førende detailhandlere i mere end 35 år og vores produkter er i dag til salg i mere end 90 lande. Se mere på www.actonacompany.com.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.