Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR udviklingskonsulent med særligt fokus på forretning og teknologi.

Er du up to date på de nyeste velfærdsteknologier og digitaliseringsindsatser? Er du en god procesfacilitator? Får du øje på muligheder for afbureaukratisering og regelforenkling? Og har du eventuelt kendskab til at drive forretning i det offentlige eller mod på at prøve kræfter med det?

Vi søger en erfaren udviklingskonsulent, der kan løfte HR-opgaver på strategisk, taktisk og operationelt niveau.

Lidt om Herning Kommune og HR og Organisation
HR-afdelingen i Herning Kommune har de seneste år været på en spændende rejse. Vi arbejder med strategisk fokus og på mandat fra direktionen for at løfte direktionens HR-ambitioner. HR-ambitionerne handler om at understøtte og styrke god ledelse og organisatorisk udvikling på tværs af forvaltninger og sektorer, med det sigte at skabe bedre løsninger for borgere og erhvervsliv i Herning Kommune.

I Herning Kommune er der højt til loftet og en stor respekt for praksis. Vi har mottoet "Her er alle muligheder åbne". Det betyder, at vi i Herning har modet til at afprøve nye løsninger og gå forrest på vigtige og nye initiativer.

For HR-afdelingens arbejde betyder det, at vi selv har mod, kompetencer og idéer til at tænke stort og være medskabende i Herning Kommunes fremtid.

Opgaver
Dine vigtigste opgaver vil være:

  • at skabe overblik, muligheder og implementere velfærdsteknologiske og digitale løsninger
  • deltage i og være tovholder for arbejdsgrupper, netværk og relevante fora
  • sikre løbende evaluering af indsatser
  • udfærdige afrapportering, status og håndtere effektmål
  • følge udviklingen og medvirke til at sikre, at kommunen er på forkant og til stadighed sikrer høj kvalitet i vore indsatser og en effektiv tilrettelæggelse
  • komme med anbefalinger til afbureaukratisering og regelforenkling.

I HR og Organisation er vi særligt rettet mod forvaltningerne. Vi arbejder sammen med forvaltningerne i et tæt samarbejde med kommunens IT- og Digitaliseringsafdeling.

Dine kompetencer
Vi forestiller os, at du har en akademisk baggrund og flere års erfaring med ovenstående opgaver. Derudover forventer vi, at:
  • du har interesse for, og erfaring med, velfærdsteknologi og digitale løsninger
  • du har fingeren på pulsen inden for trends og tendenser i offentlig ledelse
  • du har erfaring som projektleder og kan koordinere, formidle, facilitere og lede processer og projekter
  • du har gode kommunikative evner, og du kan formidle og kommunikere i skrift og i tale til alle niveauer i organisationen
  • du er god til at netværke og samarbejde med erhvervsliv, uddannelsesinstitutioner, region, andre kommuner og aktører inden for digitalisering og velfærdsteknologi
  • du er innovativ og tænker i nye måder at løse opgaverne på
  • du kan agere i en politisk styret organisation
  • du er vedholdende, og du kan skabe solide resultater
  • du kan balancere rollerne som konsulent som vidensperson inden for digitalisering og teknologisk udvikling og som betroet strategisk rådgiver for Herning Kommunes ledere
  • du er teamplayer og deler naturligt viden og erfaringer med dine kolleger.

Om os
Du vil få plads i HR og Organisation, som beskæftiger sig med ledelses- og organisationsudvikling, og du vil referere til HR-chefen. Herudover er HR Jura
en del af afdelingen.

Vi tilbyder gode muligheder for din egen personlige og faglige udvikling, og vi arbejder med sparring og feedback som redskaber i det daglige arbejde.

Stillingen er en fuldtidsstilling.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR chef Benedikte Lohfert på tlf. 30 55 18 97 eller hrubl@herning.dk eller HR udviklingskonsulent Maria Holst på tlf. 24 79 08 69 eller hrumh@herning.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 12. august 2019 kl. 8.00.

Vi forventer at afholde samtaler løbende, og stillingen ønsket besat senest 1. oktober 2019.

I forbindelse med rekrutteringen vil der eventuelt blive benyttet case- og personprofil.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033889Phoenix-e1d1f63112019-05-29T00:00:00HR udviklingskonsulent med særligt fokus på forretning og teknologi.Er du up to date på de nyeste velfærdsteknologier og digitaliseringsindsatser? Er du en god procesfacilitator? Får du øje på muligheder for afbureaukratisering og regelforenkling? Og har du eventuelt kendskab til at drive forretning i det offentlige eller mod på at prøve kræfter med det?

Vi søger en erfaren udviklingskonsulent, der kan løfte HR-opgaver på strategisk, taktisk og operationelt niveau.

Lidt om Herning Kommune og HR og Organisation
HR-afdelingen i Herning Kommune har de seneste år været på en spændende rejse. Vi arbejder med strategisk fokus og på mandat fra direktionen for at løfte direktionens HR-ambitioner. HR-ambitionerne handler om at understøtte og styrke god ledelse og organisatorisk udvikling på tværs af forvaltninger og sektorer, med det sigte at skabe bedre løsninger for borgere og erhvervsliv i Herning Kommune.

I Herning Kommune er der højt til loftet og en stor respekt for praksis. Vi har mottoet "Her er alle muligheder åbne". Det betyder, at vi i Herning har modet til at afprøve nye løsninger og gå forrest på vigtige og nye initiativer.

For HR-afdelingens arbejde betyder det, at vi selv har mod, kompetencer og idéer til at tænke stort og være medskabende i Herning Kommunes fremtid.

Opgaver
Dine vigtigste opgaver vil være:
  • at skabe overblik, muligheder og implementere velfærdsteknologiske og digitale løsninger
  • deltage i og være tovholder for arbejdsgrupper, netværk og relevante fora
  • sikre løbende evaluering af indsatser
  • udfærdige afrapportering, status og håndtere effektmål
  • følge udviklingen og medvirke til at sikre, at kommunen er på forkant og til stadighed sikrer høj kvalitet i vore indsatser og en effektiv tilrettelæggelse
  • komme med anbefalinger til afbureaukratisering og regelforenkling.

I HR og Organisation er vi særligt rettet mod forvaltningerne. Vi arbejder sammen med forvaltningerne i et tæt samarbejde med kommunens IT- og Digitaliseringsafdeling.

Dine kompetencer
Vi forestiller os, at du har en akademisk baggrund og flere års erfaring med ovenstående opgaver. Derudover forventer vi, at:
  • du har interesse for, og erfaring med, velfærdsteknologi og digitale løsninger
  • du har fingeren på pulsen inden for trends og tendenser i offentlig ledelse
  • du har erfaring som projektleder og kan koordinere, formidle, facilitere og lede processer og projekter
  • du har gode kommunikative evner, og du kan formidle og kommunikere i skrift og i tale til alle niveauer i organisationen
  • du er god til at netværke og samarbejde med erhvervsliv, uddannelsesinstitutioner, region, andre kommuner og aktører inden for digitalisering og velfærdsteknologi
  • du er innovativ og tænker i nye måder at løse opgaverne på
  • du kan agere i en politisk styret organisation
  • du er vedholdende, og du kan skabe solide resultater
  • du kan balancere rollerne som konsulent som vidensperson inden for digitalisering og teknologisk udvikling og som betroet strategisk rådgiver for Herning Kommunes ledere
  • du er teamplayer og deler naturligt viden og erfaringer med dine kolleger.

Om os
Du vil få plads i HR og Organisation, som beskæftiger sig med ledelses- og organisationsudvikling, og du vil referere til HR-chefen. Herudover er HR Jura
en del af afdelingen.

Vi tilbyder gode muligheder for din egen personlige og faglige udvikling, og vi arbejder med sparring og feedback som redskaber i det daglige arbejde.

Stillingen er en fuldtidsstilling.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR chef Benedikte Lohfert på tlf. 30 55 18 97 eller hrubl@herning.dk eller HR udviklingskonsulent Maria Holst på tlf. 24 79 08 69 eller hrumh@herning.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 12. august 2019 kl. 8.00.

Vi forventer at afholde samtaler løbende, og stillingen ønsket besat senest 1. oktober 2019.

I forbindelse med rekrutteringen vil der eventuelt blive benyttet case- og personprofil.

 

2019-07-28T00:50:34.457 Er du up to date på de nyeste velfærdsteknologier og digitaliseringsindsatser? Er du en god procesfacilitator? Får du øje på muligheder for afbureaukratisering og regelforenkling? Og har du eventuelt kendskab til at drive forretning i det offentlige eller mod på at prøve kræfter med det?Vi søger en erfaren udviklingskonsulent, der kan løfte HR-opgaver på strategisk, taktisk og operationelt niveau.Lidt om Herning Kommune og HR og OrganisationHR-afdelingen i Herning Kommune har de seneste år været på en spændende rejse. Vi arbejder med strategisk fokus og på mandat fra direktionen for at løfte direktionens HR-ambitioner. HR-ambitionerne handler om at understøtte og styrke god ledelse og organisatorisk udvikling på tværs af forvaltninger og sektorer, med det sigte at skabe bedre løsninger for borgere og erhvervsliv i Herning Kommune.I Herning Kommune er der højt til loftet og en stor respekt for praksis. Vi har mottoet Her er alle muligheder åbne . Det betyder, at vi i Herning har modet til at afprøve nye løsninger og gå forrest på vigtige og nye initiativer.For HR-afdelingens arbejde betyder det, at vi selv har mod, kompetencer og idéer til at tænke stort og være medskabende i Herning Kommunes fremtid.OpgaverDine vigtigste opgaver vil være:at skabe overblik, muligheder og implementere velfærdsteknologiske og digitale løsningerdeltage i og være tovholder for arbejdsgrupper, netværk og relevante forasikre løbende evaluering af indsatserudfærdige afrapportering, status og håndtere effektmålfølge udviklingen og medvirke til at sikre, at kommunen er på forkant og til stadighed sikrer høj kvalitet i vore indsatser og en effektiv tilrettelæggelsekomme med anbefalinger til afbureaukratisering og regelforenkling.I HR og Organisation er vi særligt rettet mod forvaltningerne. Vi arbejder sammen med forvaltningerne i et tæt samarbejde med kommunens IT- og Digitaliseringsafdeling.Dine kompetencerVi forestiller os, at du har en akademisk baggrund og flere års erfaring med ovenstående opgaver. Derudover forventer vi, at:du har interesse for, og erfaring med, velfærdsteknologi og digitale løsningerdu har fingeren på pulsen inden for trends og tendenser i offentlig ledelsedu har erfaring som projektleder og kan koordinere, formidle, facilitere og lede processer og projekterdu har gode kommunikative evner, og du kan formidle og kommunikere i skrift og i tale til alle niveauer i organisationendu er god til at netværke og samarbejde med erhvervsliv, uddannelsesinstitutioner, region, andre kommuner og aktører inden for digitalisering og velfærdsteknologidu er innovativ og tænker i nye måder at løse opgaverne pådu kan agere i en politisk styret organisationdu er vedholdende, og du kan skabe solide resultaterdu kan balancere rollerne som konsulent som vidensperson inden for digitalisering og teknologisk udvikling og som betroet strategisk rådgiver for Herning Kommunes lederedu er teamplayer og deler naturligt viden og erfaringer med dine kolleger.Om osDu vil få plads i HR og Organisation, som beskæftiger sig med ledelses- og organisationsudvikling, og du vil referere til HR-chefen. Herudover er HR Juraen del af afdelingen.Vi tilbyder gode muligheder for din egen personlige og faglige udvikling, og vi arbejder med sparring og feedback som redskaber i det daglige arbejde.Stillingen er en fuldtidsstilling.Løn- og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst.Yderligere oplysningerHvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR chef Benedikte Lohfert på tlf. 30 55 18 97 eller hrubl@herning.dk eller HR udviklingskonsulent Maria Holst på tlf. 24 79 08 69 eller hrumh@herning.dkAnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest den 12. august 2019 kl. 8.00.Vi forventer at afholde samtaler løbende, og stillingen ønsket besat senest 1. oktober 2019.I forbindelse med rekrutteringen vil der eventuelt blive benyttet case- og personprofil.11jobnete1d1f631100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2330&ERId=355210EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3537000Herning Kommune11Torvet 57400Herning96282828DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769652JobNet4997170499717010028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1d1f631https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1d1f631https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1d1f631&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1d1f631&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonHR udviklingskonsulent med særligt fokus på forretning og teknologi.1Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration361949319noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330083869Udviklingskonsulent til Regional UdviklingBasic Vil du være med til at skabe Fremtidens Syddanmark? Regional Udvikling søger en engageret og alsidig kollega til Strategisekretariatet for den regionale udviklingsstrategi. I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi er organiseret i fem afdelinger: Vand og jord, Klima og Ressourcer, Uddannelse og Mobilitet, Sundhedsinnovation og Kultur samt Sekretariat og Analyse. Om jobbet Strategisekretariatet arbejder med udvikling, implementering og forankring af den regionale udviklingsstrategi samt med tværgående fyrtårnsprojekter. Organisatorisk er Strategisekretariatet placeret i Afdeling for Sundhedsinnovation og Kultur, men opgaverne går oftest på tværs af afdelinger. Eksempelvis er de tværgående indsatser inden for digitalisering og datacentre forankret i Strategisekretariatet. Den regionale udviklingsstrategi 2020-2023 for Region Syddanmark, Fremtidens Syddanmark, foreligger i udkast, og skal sendes i offentlig høring i efteråret. Den forventes politisk vedtaget primo 2020. Udviklingsstrategien sætter fokus på de områder, hvor vi som region kan spille en særlig rolle, og hvor vi i fælleskab med samarbejdspartnere i hele regionen har værktøjer til at løfte fælles udfordringer og udnytte regionens særlige potentialer. Strategien har FN s verdensmål som ramme. Vi søger på den baggrund en kollega, som bl.a. kan bidrage til: Strategiudvikling, -eksekvering og -opfølgning. Løbende sagsbehandling, projektudvikling og projektopfølgning. Udarbejdelse af dagsordenspunkter, notater og oplæg til politikere og ledelse, samt Identificering og modning af nye strategiske dagsordener og udviklingsmuligheder. Din profil Vi vil bl.a. lægge vægt på følgende kompetencer: Relevant videregående uddannelse. Erfaring med eller kompetencer inden for strategiudvikling og -eksekvering. Interesse og flair for arbejdet i en politisk styret organisation, kombineret med evnen til at kommunikere klart og enkelt. Kendskab til og gerne erfaring med at tilrettelægge, facilitere og sikre fremdrift i udviklingsprojekter og -initiativer. Samarbejdsevner ift. en bred kreds af eksterne interessenter og kolleger på tværs af afdelinger. Har du erfaring med arbejdet i en politisk-administrativ organisation og med strategiudvikling i praksis, vil det være en fordel, men du kan også være nyuddannet med de rette kompetencer. Det vil også være et plus, hvis du har kendskab til regional udvikling og til relevante samarbejdsparter i Syddanmark. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende stilling med mange forskellige opgaver og kontaktflader. Vi er en arbejdsplads med en uformel tone og et godt kollegialt sammenhold, hvor samarbejde, erfaringsudveksling og et stærkt fagligt miljø er i højsædet. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Jeppe Kristensen på tlf. 5164 1013 eller afdelingschef Dorthe Kusk på tlf. 2920 1801. Ansøgningsfristen er den 29. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 41. Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Der er forventet tiltrædelse senest 1. december 2019.

Vil du være med til at skabe Fremtidens Syddanmark?

Regional Udvikling søger en engageret og alsidig kollega til Strategisekretariatet for den regionale udviklingsstrategi.

I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi er organiseret i fem afdelinger: Vand og jord, Klima og Ressourcer, Uddannelse og Mobilitet, Sundhedsinnovation og Kultur samt Sekretariat og Analyse.

Om jobbet
Strategisekretariatet arbejder med udvikling, implementering og forankring af den regionale udviklingsstrategi samt med tværgående fyrtårnsprojekter. Organisatorisk er Strategisekretariatet placeret i Afdeling for Sundhedsinnovation og Kultur, men opgaverne går oftest på tværs af afdelinger. Eksempelvis er de tværgående indsatser inden for digitalisering og datacentre forankret i Strategisekretariatet.

Den regionale udviklingsstrategi 2020-2023 for Region Syddanmark, Fremtidens Syddanmark, foreligger i udkast, og skal sendes i offentlig høring i efteråret. Den forventes politisk vedtaget primo 2020. Udviklingsstrategien sætter fokus på de områder, hvor vi som region kan spille en særlig rolle, og hvor vi i fælleskab med samarbejdspartnere i hele regionen har værktøjer til at løfte fælles udfordringer og udnytte regionens særlige potentialer. Strategien har FN’s verdensmål som ramme.

Vi søger på den baggrund en kollega, som bl.a. kan bidrage til:

  • Strategiudvikling, -eksekvering og -opfølgning.
  • Løbende sagsbehandling, projektudvikling og projektopfølgning.
  • Udarbejdelse af dagsordenspunkter, notater og oplæg til politikere og ledelse, samt
  • Identificering og modning af nye strategiske dagsordener og udviklingsmuligheder.

Din profil
Vi vil bl.a. lægge vægt på følgende kompetencer:

  • Relevant videregående uddannelse.
  • Erfaring med eller kompetencer inden for strategiudvikling og -eksekvering.
  • Interesse og flair for arbejdet i en politisk styret organisation, kombineret med evnen til at kommunikere klart og enkelt.
  • Kendskab til og gerne erfaring med at tilrettelægge, facilitere og sikre fremdrift i udviklingsprojekter og -initiativer.
  • Samarbejdsevner ift. en bred kreds af eksterne interessenter og kolleger på tværs af afdelinger.

Har du erfaring med arbejdet i en politisk-administrativ organisation og med strategiudvikling i praksis, vil det være en fordel, men du kan også være nyuddannet med de rette kompetencer. Det vil også være et plus, hvis du har kendskab til regional udvikling og til relevante samarbejdsparter i Syddanmark.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling med mange forskellige opgaver og kontaktflader. Vi er en arbejdsplads med en uformel tone og et godt kollegialt sammenhold, hvor samarbejde, erfaringsudveksling og et stærkt fagligt miljø er i højsædet.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Jeppe Kristensen på tlf. 5164 1013 eller afdelingschef Dorthe Kusk på tlf. 2920 1801.

Ansøgningsfristen er den 29. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 41.

Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Der er forventet tiltrædelse senest 1. december 2019.

ORS/Small/dc9cc908_logo.pngSundhedsinnovation og KulturVejle2019-09-04T13:00:59.0502019-09-29T00:00:00
330078078HR-udviklingskonsulent til Teknik & MiljøBasic Med strategisk forståelse og hovedet fuld af gode idéer Til en spændende stilling i en udviklingsorienteret forvaltning, hvor du får mulighed for at skabe nye rammer og være med til at sætte retningen i et forholdsvis nyorganiseret HR-team. I Teknik & Miljø er der er taget hul på en nytænkning af HR-området, hvilket giver dig gode muligheder for at få indflydelse og sætte dit personlige aftryk på at udvikle og forme en spændende HR-stilling i relation til Teknik& Miljøs fremadrettede strategi og opgaveløsning på HR-området. Om jobbet Du bliver en del af et team på fire-fem medarbejdere, der i øjeblikket består af en personalejurist, en HR-personalekonsulent, en HR-assistent og en elev, som sammen betjener Teknik & Miljøs ca. 370 medarbejdere. I Teknik & Miljø fokuserer vi på vores serviceniveau. Vi leverer service med vilje til hele organisationen. Vi bestræber os hver dag på at levere personlig service og finde enkle løsninger i tæt samarbejde med dem, vi betjener. Som kolleger sætter vi en ære i at spille hinanden gode og benytte os af relevante digitale løsninger til at arbejde smartere. Du skal kunne se dig selv deltage og bidrage til et fællesskab, der bl.a. bygger på disse værdier. Du vil få ansvar for varierede opgaver Proceskonsulent på udviklingsopgaver i forvaltningen og sparringspartner for lederne i forhold til strategiske og praktiske spørgsmål omkring personaleledelse Katalysator, facilitator og sparringspartner ift. understøttelse og udvikling af alle niveauer i vores forvaltning herunder teamprocesser og teamudvikling Sammen med HR-kollegaer sikre, at HR-værktøjerne til enhver tid understøtter strategien og forvaltningens behov Indgå i et tæt samarbejde med Koncern HR i Vejle Kommune på forskellige udviklingsopgaver Bidrage proaktivt til, at de rette kompetencer er til stede i organisationen Forskelligartede opgaver, der vedrører ledelse samt kompetence- og organisationsudvikling, arbejdsmiljø, uddannelse og branding I tæt samarbejde med vores leverandører af forskellige uddannelses- og udviklingsaktiviteter at tilrettelægge og facilitere forskellige uddannelses- og udviklingsforløb inden for medarbejder- og lederudvikling Spotte behovene og selv virke i rollen som intern udviklingskonsulent i forbindelse med gennemførelse af forskellige medarbejder-, team- og lederudviklingsforløb Alsidige HR-kompetencer Du har flere års dokumenteret erfaring inden for HR-området fra en større organisation samt erfaring med projektledelse af HR-projekter og processer. Sandsynligvis kommer du med en akademisk baggrund, der giver dig en god ballast til at analysere og forstå forretningsbehov på et strategisk niveau, og hvilket gør dig i stand til at udarbejde koncepter og værktøjer, som kan understøtte organisationens chefer og ledere. Endvidere har du god erfaring med digitale værktøjer og nyskabende digitale scenarier, hvorved udvikling og forankring tænkes ind i alt, der sættes i gang. Med gode kommunikative egenskaber og et stort kendskab til arbejdsmiljø, projektledelse og administration bevæger du dig ubesværet på alle niveauer i en stor organisation. Du har fingeren på pulsen inden for trends og tendenser i offentlig ledelse og er god til at skabe overblik, muligheder og implementere digitale løsninger. Det er desuden vigtigt, at du med en teamorienteret tilgang arbejder opsøgende og involverende i forhold til interessenter, ligesom du er struktureret og evner at prioritere din tid og dine opgaver. Mulighed for indflydelse Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads i en rivende udvikling med højt til loftet og viljen til forandring, hvor du får ansvar og råderum og dermed mulighed for at sætte dit personlige præg på resultater og udviklingen i HR-funktionen samt organisationen som helhed. Vi er et forholdsvis nyt HR-team bestående af engagerede og dedikerede kolleger med godt humør, hjælpsomhed og god faglig sparring, og vi glæder os til, at du bliver en del af holdet. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn. Yderligere oplysninger Flere oplysninger fås ved henvendelse til afdelingsleder for Staben, Politik & Kommunikation, Sina Petersen på tlf.: 24898764 mandage 9:00-10:00 eller mail: sinpe@vejle.dk Du kan læse mere om os på www.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 17. september 2019. Første runde samtaler forventes at foregå torsdag den 19. september 2019. Ansøgere, som går videre, kan forvente, at 2. samtale foregår tirsdag den 24. september 2019 Tiltrædelse den 1. november 2019, eller snarest derefter. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale.

Med strategisk forståelse og hovedet fuld af gode idéer
Til en spændende stilling i en udviklingsorienteret forvaltning, hvor du får mulighed for at skabe nye rammer og være med til at sætte retningen i et forholdsvis nyorganiseret HR-team.

I Teknik & Miljø er der er taget hul på en nytænkning af HR-området, hvilket giver dig gode muligheder for at få indflydelse og sætte dit personlige aftryk på at udvikle og forme en spændende HR-stilling i relation til Teknik& Miljøs fremadrettede strategi og opgaveløsning på HR-området.

Om jobbet
Du bliver en del af et team på fire-fem medarbejdere, der i øjeblikket består af en personalejurist, en HR-personalekonsulent, en HR-assistent og en elev, som sammen betjener Teknik & Miljøs ca. 370 medarbejdere. 

I Teknik & Miljø fokuserer vi på vores serviceniveau. Vi leverer ”service med vilje” til hele organisationen. Vi bestræber os hver dag på at levere personlig service og finde enkle løsninger i tæt samarbejde med dem, vi betjener. Som kolleger sætter vi en ære i at spille hinanden gode og benytte os af relevante digitale løsninger til at arbejde smartere. Du skal kunne se dig selv deltage og bidrage til et fællesskab, der bl.a. bygger på disse værdier. 

Du vil få ansvar for varierede opgaver

  • Proceskonsulent på udviklingsopgaver i forvaltningen og sparringspartner for lederne i forhold til strategiske og praktiske spørgsmål omkring personaleledelse
  • Katalysator, facilitator og sparringspartner ift. understøttelse og udvikling af alle niveauer i vores forvaltning herunder teamprocesser og teamudvikling
  • Sammen med HR-kollegaer sikre, at HR-værktøjerne til enhver tid understøtter strategien og forvaltningens behov
  • Indgå i et tæt samarbejde med Koncern HR i Vejle Kommune på forskellige udviklingsopgaver
  • Bidrage proaktivt til, at de rette kompetencer er til stede i organisationen
  • Forskelligartede opgaver, der vedrører ledelse samt kompetence- og organisationsudvikling, arbejdsmiljø, uddannelse og branding
  • I tæt samarbejde med vores leverandører af forskellige uddannelses- og udviklingsaktiviteter at tilrettelægge og facilitere forskellige uddannelses- og udviklingsforløb inden for medarbejder- og lederudvikling
  • Spotte behovene og selv virke i rollen som intern udviklingskonsulent i forbindelse med gennemførelse af forskellige medarbejder-, team- og lederudviklingsforløb

Alsidige HR-kompetencer
Du har flere års dokumenteret erfaring inden for HR-området fra en større organisation samt erfaring med projektledelse af HR-projekter og processer. Sandsynligvis kommer du med en akademisk baggrund, der giver dig en god ballast til at analysere og forstå forretningsbehov på et strategisk niveau, og hvilket gør dig i stand til at udarbejde koncepter og værktøjer, som kan understøtte organisationens chefer og ledere. Endvidere har du god erfaring med digitale værktøjer og nyskabende digitale scenarier, hvorved udvikling og forankring tænkes ind i alt, der sættes i gang.

Med gode kommunikative egenskaber og et stort kendskab til arbejdsmiljø, projektledelse og administration bevæger du dig ubesværet på alle niveauer i en stor organisation. Du har fingeren på pulsen inden for trends og tendenser i offentlig ledelse og er god til at skabe overblik, muligheder og implementere digitale løsninger. Det er desuden vigtigt, at du med en teamorienteret tilgang arbejder opsøgende og involverende i forhold til interessenter, ligesom du er struktureret og evner at prioritere din tid og dine opgaver.

Mulighed for indflydelse
Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads i en rivende udvikling med højt til loftet og viljen til forandring, hvor du får ansvar og råderum og dermed mulighed for at sætte dit personlige præg på resultater og udviklingen i HR-funktionen samt organisationen som helhed.

Vi er et forholdsvis nyt HR-team bestående af engagerede og dedikerede kolleger med godt humør, hjælpsomhed og god faglig sparring, og vi glæder os til, at du bliver en del af holdet.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst og regler om ny løn. 

Yderligere oplysninger
Flere oplysninger fås ved henvendelse til afdelingsleder for Staben, Politik & Kommunikation, Sina Petersen på tlf.: 24898764 mandage 9:00-10:00 eller mail: sinpe@vejle.dk

Du kan læse mere om os på www.vejle.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 17. september 2019.

Første runde samtaler forventes at foregå torsdag den 19. september 2019.

Ansøgere, som går videre, kan forvente, at 2. samtale foregår tirsdag den 24. september 2019

Tiltrædelse den 1. november 2019, eller snarest derefter.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med 2. samtale.

 

ORS/Small/b88b7623_logo.pngTeknik & MiljøVejle2019-08-24T12:00:01.1502019-09-17T00:00:00
330087631Vil du være med til at løfte det dansk-tyske samarbejde?Basic Regional Udvikling søger en engageret og netværksorienteret kollega, der har lyst til at videreudvikle regionens deltagelse i dansk-tyske samarbejde. I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi er organiseret i fem afdelinger: Vand og Jord, Klima og Ressourcer, Uddannelse og Mobilitet, Sundhedsinnovation og Kultur samt Sekretariat og Analyse. Du bliver placeret i Sundhedsinnovation og Kultur, hvor regionens internationale arbejde i forbindelse med regional udvikling er placeret. Jobbet Syddanmark har som grænseregion en særlig mulighed for at skabe udvikling gennem samarbejde med vores sydlige naboregion, Slesvig-Holsten, og stor interesse i at bidrage til gode regionale levevilkår med udsyn og samarbejde på tværs af grænsen. Derfor er det også ambitionen med den nye regionale udviklingsstrategi, Fremtidens Syddanmark 2020-23, at videreudvikle og synliggøre de udviklingspotentialer, som ligger ved landegrænsen og porten mod syd, bl.a. gennem samarbejdet inden for strategiens forskellige spor. Et vigtigt omdrejningspunkt for det dansk-tyske samarbejde er en række samarbejder, aftaler og programmer, herunder særligt samarbejdet mellem Region Syddanmark og delstaten Slesvig-Holsten, det nuværende og det fremtidige dansk-tyske Interreg A-program samt det grænsenære samarbejde, herunder Region Sønderjylland-Schleswig samarbejdet. Vi søger en udviklingskonsulent, som skal: være drivkraft i udmøntningen af ambitionerne i den regionale udviklingsstrategi i forhold til det dansk-tyske samarbejde. sekretariatsbetjene syddanske regionsrådspolitikere og medlemmer af diverse samarbejdsorganer, herunder Region Sønderjylland-Schleswig. medvirke i forhandlingerne om fremtidens dansk-tyske Interreg-program og i arbejdet i Interreg-udvalgets formandskab. koordinere og være drivkraft i strategi og årsplaner for samarbejdet mellem delstaten Slesvig-Holsten og Region Syddanmark. spotte udviklingsmuligheder og facilitere tværgående udviklingsprocesser i relation til det dansk-tyske samarbejde. understøtte samarbejde med en bred kreds af aktører om udvikling af nye dansk-tyske initiativer. Vi er en arbejdsplads med en uformel omgangstone, et godt kollegialt samarbejde og et højt ambitionsniveau. Vi arbejder i og på tværs af teams, og du kommer til at indgå i et stærkt fagligt miljø. Vi stiller høje krav til fagligheden og forventer, at du løbende holder dig ajour med viden og kvalifikationer. Vi tilbyder gode muligheder for kompetenceudvikling. Vores forventninger til dig Den ideelle kandidat kan bl.a. fremvise følgende kompetencer: Samfundsvidenskabelig eller anden relevant akademisk uddannelse. Stærke kommunikationsevner skriftligt og mundtlig på dansk og gode sprogkundskaber på tysk. Forståelse for og solid erfaring med at tilrettelægge og drive strategiske processer og komplekse samarbejdsinitiativer i en politisk kontekst, gerne i en dansk-tysk kontekst. Personlig gennemslagskraft og evne til at navigere i et komplekst aktørfelt med mange interesser på spil. Interesse for og gerne kendskab til regionalt dansk-tysk samarbejde og Interreg. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Dagligt arbejdssted vil være Regionshuset, Damhaven 12 i Vejle. Der forventes en del mødeaktivitet udenfor Regionshuset. Yderligere oplysninger om Region Syddanmark kan du finde på www.regionsyddanmark.dk. Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du meget velkommen til at kontakte chefkonsulent Kasper Westh på 7663 1456 eller afdelingschef Dorthe Kusk, tlf. 2920 1801. Ansøgningsfrist Ansøgningsfrist er søndag 29. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 43. Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Regional Udvikling søger en engageret og netværksorienteret kollega, der har lyst til at videreudvikle regionens deltagelse i dansk-tyske samarbejde.

I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi er organiseret i fem afdelinger: Vand og Jord, Klima og Ressourcer, Uddannelse og Mobilitet, Sundhedsinnovation og Kultur samt Sekretariat og Analyse. Du bliver placeret i Sundhedsinnovation og Kultur, hvor regionens internationale arbejde i forbindelse med regional udvikling er placeret.

Jobbet
Syddanmark har som grænseregion en særlig mulighed for at skabe udvikling gennem samarbejde med vores sydlige naboregion, Slesvig-Holsten, og stor interesse i at bidrage til gode regionale levevilkår med udsyn og samarbejde på tværs af grænsen. Derfor er det også ambitionen med den nye regionale udviklingsstrategi, Fremtidens Syddanmark 2020-23, at videreudvikle og synliggøre de udviklingspotentialer, som ligger ved landegrænsen og porten mod syd, bl.a. gennem samarbejdet inden for strategiens forskellige spor.

Et vigtigt omdrejningspunkt for det dansk-tyske samarbejde er en række samarbejder, aftaler og programmer, herunder særligt samarbejdet mellem Region Syddanmark og delstaten Slesvig-Holsten, det nuværende og det fremtidige dansk-tyske Interreg A-program samt det grænsenære samarbejde, herunder Region Sønderjylland-Schleswig samarbejdet.

Vi søger en udviklingskonsulent, som skal:

  • være drivkraft i udmøntningen af ambitionerne i den regionale udviklingsstrategi i forhold til det dansk-tyske samarbejde.
  • sekretariatsbetjene syddanske regionsrådspolitikere og medlemmer af diverse samarbejdsorganer, herunder Region Sønderjylland-Schleswig.
  • medvirke i forhandlingerne om fremtidens dansk-tyske Interreg-program og i arbejdet i Interreg-udvalgets formandskab.
  • koordinere og være drivkraft i strategi og årsplaner for samarbejdet mellem delstaten Slesvig-Holsten og Region Syddanmark.
  • spotte udviklingsmuligheder og facilitere tværgående udviklingsprocesser i relation til det dansk-tyske samarbejde.
  • understøtte samarbejde med en bred kreds af aktører om udvikling af nye dansk-tyske initiativer.

Vi er en arbejdsplads med en uformel omgangstone, et godt kollegialt samarbejde og et højt ambitionsniveau. Vi arbejder i og på tværs af teams, og du kommer til at indgå i et stærkt fagligt miljø. Vi stiller høje krav til fagligheden og forventer, at du løbende holder dig ajour med viden og kvalifikationer. Vi tilbyder gode muligheder for kompetenceudvikling.

Vores forventninger til dig
Den ideelle kandidat kan bl.a. fremvise følgende kompetencer:

  • Samfundsvidenskabelig eller anden relevant akademisk uddannelse.
  • Stærke kommunikationsevner skriftligt og mundtlig på dansk og gode sprogkundskaber på tysk.
  • Forståelse for og solid erfaring med at tilrettelægge og drive strategiske processer og komplekse samarbejdsinitiativer i en politisk kontekst, gerne i en dansk-tysk kontekst.
  • Personlig gennemslagskraft og evne til at navigere i et komplekst aktørfelt med mange interesser på spil.
  • Interesse for og gerne kendskab til regionalt dansk-tysk samarbejde og Interreg.

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Dagligt arbejdssted vil være Regionshuset, Damhaven 12 i Vejle. Der forventes en del mødeaktivitet udenfor Regionshuset.

Yderligere oplysninger om Region Syddanmark kan du finde på www.regionsyddanmark.dk.

Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du meget velkommen til at kontakte chefkonsulent Kasper Westh på 7663 1456 eller afdelingschef Dorthe Kusk, tlf. 2920 1801.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er søndag 29. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 43.

Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

ORS/Small/13f6eb03_logo.pngSundhedsinnovation og KulturVejle2019-09-10T17:06:00.3602019-09-29T00:00:00
330087051International Trainer, SKOV AcademyRobot SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experience from the industry to extend our core team at SKOV Academy. The responsibilities will be development and delivery of training in class-rooms or web-based. End-users are trained in optimal operation of SKOV systems, whereas SKOV dealers, service partners and employees are trained in selling, installing and commissioning of SKOV systems. In your new job you can look forward to a great range of exciting and challenging tasks but your main focus areas will be: Development of class room training material i.e. lectures, slide packs, exercises. Delivery of training at SKOV in Glyngoere, Denmark and at customers premises globally. Development of sales and service broadcasts as well as video tutorials for products and functionality. Contribute to the continued development of SKOV Academy, including development of new and innovative training methods. In order to be a success in your new job we expect that you: have a relevant technical degree, B.Sc. or similar. Experience from the agricultural industry and or climate solutions will be beneficial. have knowledge within some of the following areas: building construction, ventilation, heating, cooling, control regulation, management systems. are an experienced trainer preferably with experience from an equivalent job in an international organization. can travel 40-60 days per year. On the personal level you are dynamic and outgoing always putting the customer in focus. You work independently and you are passionate about training and being in the spotlight. We take it for granted that you are fluent in English and that you are a proficient PC user who can use various IT tools (Microsoft Office, learning development tools). Your workplace will be at our headquarters in Glyngoere. If you would like to learn more about the job, you are welcome to contact Academy Manager Mads Elkjær. We offer you: Working on the global market and having a unique know-how and a strong range of products, SKOV can offer professional challenges and career opportunities. The company has its head office in Glyngoere, Denmark, subsidiaries in Thailand, China, Russia and USA and sales offices in more than 20 countries. SKOV employs more than 385 skilled and dedicated members of staff who work in a culture characterized by an open, professional and respectful tone. The work environment is informal, and you are offered good working conditions with flexibility and freedom with responsibility. The company is doing well, and as the potential is great globally, we expect additional growth in the coming years. This requires the ability to set the direction, to be professional and increase efficiency. Because of this, we can offer an exciting and varied job in a dynamic and result-oriented company with an open-minded atmosphere. For the right person, it is a perfect time to get on board and influence development. Application: If you are interested in the job, please send your application, CV and relevant attachments by clicking Apply. We will be assessing the applications on an ongoing basis, so send your application as soon as possible.

SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experience from the industry to extend our core team at SKOV Academy.                           

The responsibilities will be development and delivery of training in class-rooms or web-based. End-users are trained in optimal operation of SKOV systems, whereas SKOV dealers, service partners and employees are trained in selling, installing and commissioning of SKOV systems.

In your new job you can look forward to a great range of exciting and challenging tasks but your main focus areas will be:

  • Development of class room training material i.e. lectures, slide packs, exercises.
  • Delivery of training at SKOV in Glyngoere, Denmark and at customers’ premises globally.
  • Development of sales and service broadcasts as well as video tutorials for products and functionality.
  • Contribute to the continued development of SKOV Academy, including development of new and innovative training methods.

In order to be a success in your new job we expect that you:

  • have a relevant technical degree, B.Sc. or similar. Experience from the agricultural industry and/or climate solutions will be beneficial.
  • have knowledge within some of the following areas: building construction, ventilation, heating, cooling, control & regulation, management systems.
  • are an experienced trainer preferably with experience from an equivalent job in an international organization.
  • can travel 40-60 days per year.

On the personal level you are dynamic and outgoing always putting the customer in focus. You work independently and you are passionate about training and being in the spotlight. We take it for granted that you are fluent in English and that you are a proficient PC user who can use various IT tools (Microsoft Office, learning development tools). Your workplace will be at our headquarters in Glyngoere.

If you would like to learn more about the job, you are welcome to contact Academy Manager Mads Elkjær.

We offer you:
Working on the global market and having a unique know-how and a strong range of products, SKOV can offer professional challenges and career opportunities. The company has its head office in Glyngoere, Denmark, subsidiaries in Thailand, China, Russia and USA and sales offices in more than 20 countries. SKOV employs more than 385 skilled and dedicated members of staff who work in a culture characterized by an open, professional and respectful tone. The work environment is informal, and you are offered good working conditions with flexibility and freedom with responsibility.

The company is doing well, and as the potential is great globally, we expect additional growth in the coming years. This requires the ability to set the direction, to be professional and increase efficiency. Because of this, we can offer an exciting and varied job in a dynamic and result-oriented company with an open-minded atmosphere. For the right person, it is a perfect time to get on board and influence development.

Application:
If you are interested in the job, please send your application, CV and relevant attachments by clicking Apply.

We will be assessing the applications on an ongoing basis, so send your application as soon as possible.

SKOV A/S GLYNGØRERoslev2019-09-10T00:00:002019-10-06T00:00:00
330087037International Trainer, SKOV AcademyRobot SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experience from the industry to extend our core team at SKOV Academy. The responsibilities will be development and delivery of training in class-rooms or web-based. End-users are trained in optimal operation of SKOV systems, whereas SKOV dealers, service partners and employees are trained in selling, installing and commissioning of SKOV systems. In your new job you can look forward to a great range of exciting and challenging tasks but your main focus areas will be: Development of class room training material i.e. lectures, slide packs, exercises. Delivery of training at SKOV in Glyngoere, Denmark and at customers premises globally. Development of sales and service broadcasts as well as video tutorials for products and functionality. Contribute to the continued development of SKOV Academy, including development of new and innovative training methods. In order to be a success in your new job we expect that you: have a relevant technical degree, B.Sc. or similar. Experience from the agricultural industry and or climate solutions will be beneficial. have knowledge within some of the following areas: building construction, ventilation, heating, cooling, control regulation, management systems. are an experienced trainer preferably with experience from an equivalent job in an international organization. can travel 40-60 days per year. On the personal level you are dynamic and outgoing always putting the customer in focus. You work independently and you are passionate about training and being in the spotlight. We take it for granted that you are fluent in English and that you are a proficient PC user who can use various IT tools (Microsoft Office, learning development tools). Your workplace will be at our headquarters in Glyngoere. If you would like to learn more about the job, you are welcome to contact Academy Manager Mads Elkjær. We offer you: Working on the global market and having a unique know-how and a strong range of products, SKOV can offer professional challenges and career opportunities. The company has its head office in Glyngoere, Denmark, subsidiaries in Thailand, China, Russia and USA and sales offices in more than 20 countries. SKOV employs more than 385 skilled and dedicated members of staff who work in a culture characterized by an open, professional and respectful tone. The work environment is informal, and you are offered good working conditions with flexibility and freedom with responsibility. The company is doing well, and as the potential is great globally, we expect additional growth in the coming years. This requires the ability to set the direction, to be professional and increase efficiency. Because of this, we can offer an exciting and varied job in a dynamic and result-oriented company with an open-minded atmosphere. For the right person, it is a perfect time to get on board and influence development. Application: If you are interested in the job, please send your application, CV and relevant attachments by clicking Apply. We will be assessing the applications on an ongoing basis, so send your application as soon as possible.

SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experience from the industry to extend our core team at SKOV Academy.                           

The responsibilities will be development and delivery of training in class-rooms or web-based. End-users are trained in optimal operation of SKOV systems, whereas SKOV dealers, service partners and employees are trained in selling, installing and commissioning of SKOV systems.

In your new job you can look forward to a great range of exciting and challenging tasks but your main focus areas will be:

  • Development of class room training material i.e. lectures, slide packs, exercises.
  • Delivery of training at SKOV in Glyngoere, Denmark and at customers’ premises globally.
  • Development of sales and service broadcasts as well as video tutorials for products and functionality.
  • Contribute to the continued development of SKOV Academy, including development of new and innovative training methods.

In order to be a success in your new job we expect that you:

  • have a relevant technical degree, B.Sc. or similar. Experience from the agricultural industry and/or climate solutions will be beneficial.
  • have knowledge within some of the following areas: building construction, ventilation, heating, cooling, control & regulation, management systems.
  • are an experienced trainer preferably with experience from an equivalent job in an international organization.
  • can travel 40-60 days per year.

On the personal level you are dynamic and outgoing always putting the customer in focus. You work independently and you are passionate about training and being in the spotlight. We take it for granted that you are fluent in English and that you are a proficient PC user who can use various IT tools (Microsoft Office, learning development tools). Your workplace will be at our headquarters in Glyngoere.

If you would like to learn more about the job, you are welcome to contact Academy Manager Mads Elkjær.

We offer you:
Working on the global market and having a unique know-how and a strong range of products, SKOV can offer professional challenges and career opportunities. The company has its head office in Glyngoere, Denmark, subsidiaries in Thailand, China, Russia and USA and sales offices in more than 20 countries. SKOV employs more than 385 skilled and dedicated members of staff who work in a culture characterized by an open, professional and respectful tone. The work environment is informal, and you are offered good working conditions with flexibility and freedom with responsibility.

The company is doing well, and as the potential is great globally, we expect additional growth in the coming years. This requires the ability to set the direction, to be professional and increase efficiency. Because of this, we can offer an exciting and varied job in a dynamic and result-oriented company with an open-minded atmosphere. For the right person, it is a perfect time to get on board and influence development.

Application:
If you are interested in the job, please send your application, CV and relevant attachments by clicking Apply.

We will be assessing the applications on an ongoing basis, so send your application as soon as possible.

SKOV A/S GLYNGØRERoslev2019-09-10T00:00:002019-10-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingskonsulent til Regional Udvikling

Sundhedsinnovation og Kultur

Vejle
Vil du være med til at skabe Fremtidens Syddanmark? Regional Udvikling søger en engageret og alsidig kollega til Strategisekretariatet for den regionale udviklingsstrategi. I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling ...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

HR-udviklingskonsulent til Teknik & Miljø

Teknik & Miljø

Vejle
Med strategisk forståelse og hovedet fuld af gode idéer Til en spændende stilling i en udviklingsorienteret forvaltning, hvor du får mulighed for at skabe nye rammer og være med til at sætte retningen i et forholdsvis nyorganiseret HR-team. I Teknik...
Indrykket:24. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019

Vil du være med til at løfte det dansk-tyske samarbejde?

Sundhedsinnovation og Kultur

Vejle
Regional Udvikling søger en engageret og netværksorienteret kollega, der har lyst til at videreudvikle regionens deltagelse i dansk-tyske samarbejde. I Regional Udvikling arbejder vi med at understøtte den regionale udvikling i Region Syddanmark. Vi...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

International Trainer, SKOV Academy

SKOV A/S GLYNGØRE

Roslev
SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experie...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

International Trainer, SKOV Academy

SKOV A/S GLYNGØRE

Roslev
SKOV continues its successful growth strategy which includes increased focus on competence development of SKOV end-users, SKOV dealers and service partners, and SKOV employees. As a part of this development, we are looking for a trainer with experie...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019