Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-udviklingskonsulent til HR & Løn Afdeling

Forskning viser, at kun 10 % af alle forandrings- og udviklingsprocesser er succesfulde. Vil du være med til at gøre det bedre?

Formår du at se og formidle de store sammenhænge på tværs af individ, gruppe, leder og organisation? Har du dertil en velassorteret HR-værkstøjkasse, mod til at træde ind i forskellige kontekster, arbejde fleksibelt med frustrationsniveauet i rummet og bruge redskaberne? Så hører vi i Faxe Kommune gerne fra dig!

Lidt om os og stillingen:
Stillingen er placeret i HR & Løn Afdelingen, som organisatorisk er forankret i Center for HR, Økonomi & IT. Centeret bidrager til drift og udvikling, gennem koordination og tværgående indsatser, i kommunens øvrige centre.

HR & Løn Afdelingen leverer en bred vifte af ydelser, bl.a. løn, personalejura, og for HR-udviklingsteamet, som du bliver en del af, bl.a. ledelses- og organisationsudvikling, intern uddannelse, MED- og arbejdsmiljø samt trivsel og sundhed. Vi samarbejder på tværs af opgaver og faggrænser. For at varetage stillingen er det vigtigt, at du har erfaring med at facilitere processer, begå dig i en politisk styret organisation på flere niveauer, lede mindre projekter samt undervise. Du har relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring, f.eks. indenfor det psykosociale område, HR, humaniora, jura, samfundsvidenskab eller lignende.

Vi bringer os selv i spil med løsninger af høj kvalitet, som matcher vore arbejdspladsers  behov. Vi evaluerer og udvikler løbende på løsninger og egen praksis. Vi hjælper hinanden på vejen fra ide til handling, og forventer, at du selvstændigt tager ansvar for konsulentopgaverne, og evaluerer på effekten af din intervention.

Din opgaveportefølje vil bl.a. bestå af flg.:

  • Ledelsesrådgivning- og sparring
  • Konflikthåndtering og mediation, også i grupper
  • Ledelses- og organisationsudviklingsforløb, inkl. projektledelse
  • Facilitering og undervisning
  • Drift og udvikling af arbejdsmiljøområdet
  • Undervisning på interne kurser og uddannelser, afholdelse af workshops og temadage
  • Administration og brug af psykometriske tests i rekrutterings- og udviklingsøjemed
  • Øvrige administrative opgaver

Du vil få et tæt samarbejde på flere niveauer, både indenfor og udenfor afdelingen, hvilket betyder, at du geografisk ofte vil befinde dig ude på arbejdspladserne i kommunen. Der vil indgå administrative elementer i dine opgaver.

I din professionelle værktøjskasse forventer vi, at du:

  • Har gode relationsevner, på alle niveauer
  • Kan koble strategisk forståelse med operationel praksis
  • Har et knivskarpt opgavefokus, i tæt samarbejde med arbejdspladsen
  • Udfører fleksibel procesledelse og – konsultation, med dybde og kant
  • Har en stærk kommunikations- og formidlingsevne, både på skrift og i tale

Som person i denne professionelle rolle er du god til at:

  • Skabe tillid – du lytter og indgår i dialog, og udfordrer konstruktivt
  • Smitte med dit faglige engagement – du kan begejstre og begejstres
  • Bevæge dig i kompleksitet – du kan håndtere helheden med fokus på detaljen
  • Trives med et højt tempo, tætte deadlines og til tider høje følelsesmæssige krav
  • Spille dine kolleger og dig selv god – du bidrager positivt til samarbejdet og sagen

Herudover lægger vi stor vægt på at du:

  • Er teamorienteret, du kan arbejde tværfagligt
  • Har erfaring fra en politisk styret organisation, gerne kommune
  • Er risikovillig og har et syn på fejl som en del af enhver læringsproces
  • Er kompetent med elementer i Microsoft Office-pakken; Outlook, PPT, Excel, etc.
  • Er bidragende til det positive arbejdsmiljø i afdelingen

Din ansøgning:
Din ansøgning må fylde maksimalt én A4 side, fulgt af dit CV. Du skal dertil skrive en synopsis på maksimalt én A4 side over din opfattelse af, hvad der er særligt vigtigt ved enten:

  1. Succesfuld forandringsledelse i en politisk styret organisation, eller
  2. Nedbringelse af sygefraværet i en stramt skåret økonomi, eller
  3. Lederudvikling i en travl hverdag med en innovationsdagsorden

Ansøgning og synopsis skal være samlet i ét dokument. Derudover vil vi bede dig om at vedhæfte CV og relevante eksamenspapirer, kompetencebeviser, diplomer og evt. autorisationsbevis.

Rekrutteringsprocessen kort:
Der afholdes 1. og 2. samtale i processen. Går du videre til 2. samtale, vil der være både case-arbejde og en lille faciliteringsøvelse som en del af denne. Du vil i så fald også blive bedt om at udfylde en personlighedstest (Human Developer). Feedback på testresultat gives op til 2. samtale. Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med 2. samtale.

Ansøgningsfrist:
Der er ansøgningsfrist fredag den 18. oktober 2019. Der vil blive afholdt 1. ansættelsessamtale onsdag den 23. oktober 2019. Invitation til samtalen udsendes mandag den 21. oktober 2019. 2. ansættelsessamtale gennemføres mandag den 28. oktober 2019. Tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer om ugen.

Vilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der er gode kompetenceudviklingsmuligheder i Faxe Kommune.

Få mere information om Faxe Kommune på vores hjemmeside: www.faxekommune.dk eller kontakt Afdelingsleder, Imran Akbar på telefon 40 46 23 33 for yderligere oplysninger.

Du søger stillingen, ved at trykke på ”Ansøg”. Udfyld formularen, og vedhæft udover din ansøgning og synopsis i ét dokument, CV og relevante bilag, for eksempel eksamensbeviser m.m.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091527Phoenix-d27bb4aa12019-09-17T18:02:56.610HR-udviklingskonsulent til HR & Løn Afdeling

Forskning viser, at kun 10 % af alle forandrings- og udviklingsprocesser er succesfulde. Vil du være med til at gøre det bedre?

Formår du at se og formidle de store sammenhænge på tværs af individ, gruppe, leder og organisation? Har du dertil en velassorteret HR-værkstøjkasse, mod til at træde ind i forskellige kontekster, arbejde fleksibelt med frustrationsniveauet i rummet og bruge redskaberne? Så hører vi i Faxe Kommune gerne fra dig!

Lidt om os og stillingen:
Stillingen er placeret i HR & Løn Afdelingen, som organisatorisk er forankret i Center for HR, Økonomi & IT. Centeret bidrager til drift og udvikling, gennem koordination og tværgående indsatser, i kommunens øvrige centre.

HR & Løn Afdelingen leverer en bred vifte af ydelser, bl.a. løn, personalejura, og for HR-udviklingsteamet, som du bliver en del af, bl.a. ledelses- og organisationsudvikling, intern uddannelse, MED- og arbejdsmiljø samt trivsel og sundhed. Vi samarbejder på tværs af opgaver og faggrænser. For at varetage stillingen er det vigtigt, at du har erfaring med at facilitere processer, begå dig i en politisk styret organisation på flere niveauer, lede mindre projekter samt undervise. Du har relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring, f.eks. indenfor det psykosociale område, HR, humaniora, jura, samfundsvidenskab eller lignende.

Vi bringer os selv i spil med løsninger af høj kvalitet, som matcher vore arbejdspladsers  behov. Vi evaluerer og udvikler løbende på løsninger og egen praksis. Vi hjælper hinanden på vejen fra ide til handling, og forventer, at du selvstændigt tager ansvar for konsulentopgaverne, og evaluerer på effekten af din intervention.

Din opgaveportefølje vil bl.a. bestå af flg.:

  • Ledelsesrådgivning- og sparring
  • Konflikthåndtering og mediation, også i grupper
  • Ledelses- og organisationsudviklingsforløb, inkl. projektledelse
  • Facilitering og undervisning
  • Drift og udvikling af arbejdsmiljøområdet
  • Undervisning på interne kurser og uddannelser, afholdelse af workshops og temadage
  • Administration og brug af psykometriske tests i rekrutterings- og udviklingsøjemed
  • Øvrige administrative opgaver

Du vil få et tæt samarbejde på flere niveauer, både indenfor og udenfor afdelingen, hvilket betyder, at du geografisk ofte vil befinde dig ude på arbejdspladserne i kommunen. Der vil indgå administrative elementer i dine opgaver.

I din professionelle værktøjskasse forventer vi, at du:

  • Har gode relationsevner, på alle niveauer
  • Kan koble strategisk forståelse med operationel praksis
  • Har et knivskarpt opgavefokus, i tæt samarbejde med arbejdspladsen
  • Udfører fleksibel procesledelse og – konsultation, med dybde og kant
  • Har en stærk kommunikations- og formidlingsevne, både på skrift og i tale

Som person i denne professionelle rolle er du god til at:

  • Skabe tillid – du lytter og indgår i dialog, og udfordrer konstruktivt
  • Smitte med dit faglige engagement – du kan begejstre og begejstres
  • Bevæge dig i kompleksitet – du kan håndtere helheden med fokus på detaljen
  • Trives med et højt tempo, tætte deadlines og til tider høje følelsesmæssige krav
  • Spille dine kolleger og dig selv god – du bidrager positivt til samarbejdet og sagen

Herudover lægger vi stor vægt på at du:

  • Er teamorienteret, du kan arbejde tværfagligt
  • Har erfaring fra en politisk styret organisation, gerne kommune
  • Er risikovillig og har et syn på fejl som en del af enhver læringsproces
  • Er kompetent med elementer i Microsoft Office-pakken; Outlook, PPT, Excel, etc.
  • Er bidragende til det positive arbejdsmiljø i afdelingen

Din ansøgning:
Din ansøgning må fylde maksimalt én A4 side, fulgt af dit CV. Du skal dertil skrive en synopsis på maksimalt én A4 side over din opfattelse af, hvad der er særligt vigtigt ved enten:

  1. Succesfuld forandringsledelse i en politisk styret organisation, eller
  2. Nedbringelse af sygefraværet i en stramt skåret økonomi, eller
  3. Lederudvikling i en travl hverdag med en innovationsdagsorden

Ansøgning og synopsis skal være samlet i ét dokument. Derudover vil vi bede dig om at vedhæfte CV og relevante eksamenspapirer, kompetencebeviser, diplomer og evt. autorisationsbevis.

Rekrutteringsprocessen kort:
Der afholdes 1. og 2. samtale i processen. Går du videre til 2. samtale, vil der være både case-arbejde og en lille faciliteringsøvelse som en del af denne. Du vil i så fald også blive bedt om at udfylde en personlighedstest (Human Developer). Feedback på testresultat gives op til 2. samtale. Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med 2. samtale.

Ansøgningsfrist:
Der er ansøgningsfrist fredag den 18. oktober 2019. Der vil blive afholdt 1. ansættelsessamtale onsdag den 23. oktober 2019. Invitation til samtalen udsendes mandag den 21. oktober 2019. 2. ansættelsessamtale gennemføres mandag den 28. oktober 2019. Tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer om ugen.

Vilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der er gode kompetenceudviklingsmuligheder i Faxe Kommune.

Få mere information om Faxe Kommune på vores hjemmeside: www.faxekommune.dk eller kontakt Afdelingsleder, Imran Akbar på telefon 40 46 23 33 for yderligere oplysninger.

Du søger stillingen, ved at trykke på ”Ansøg”. Udfyld formularen, og vedhæft udover din ansøgning og synopsis i ét dokument, CV og relevante bilag, for eksempel eksamensbeviser m.m.

2019-10-19T00:51:34.250 Forskning viser, at kun 10 af alle forandrings- og udviklingsprocesser er succesfulde. Vil du være med til at gøre det bedre? Formår du at se og formidle de store sammenhænge på tværs af individ, gruppe, leder og organisation? Har du dertil en velassorteret HR-værkstøjkasse, mod til at træde ind i forskellige kontekster, arbejde fleksibelt med frustrationsniveauet i rummet og bruge redskaberne? Så hører vi i Faxe Kommune gerne fra dig! Lidt om os og stillingen: Stillingen er placeret i HR & Løn Afdelingen, som organisatorisk er forankret i Center for HR, Økonomi & IT. Centeret bidrager til drift og udvikling, gennem koordination og tværgående indsatser, i kommunens øvrige centre. HR & Løn Afdelingen leverer en bred vifte af ydelser, bl.a. løn, personalejura, og for HR-udviklingsteamet, som du bliver en del af, bl.a. ledelses- og organisationsudvikling, intern uddannelse, MED- og arbejdsmiljø samt trivsel og sundhed. Vi samarbejder på tværs af opgaver og faggrænser. For at varetage stillingen er det vigtigt, at du har erfaring med at facilitere processer, begå dig i en politisk styret organisation på flere niveauer, lede mindre projekter samt undervise. Du har relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring, f.eks. indenfor det psykosociale område, HR, humaniora, jura, samfundsvidenskab eller lignende. Vi bringer os selv i spil med løsninger af høj kvalitet, som matcher vore arbejdspladsers behov. Vi evaluerer og udvikler løbende på løsninger og egen praksis. Vi hjælper hinanden på vejen fra ide til handling, og forventer, at du selvstændigt tager ansvar for konsulentopgaverne, og evaluerer på effekten af din intervention. Din opgaveportefølje vil bl.a. bestå af flg.: Ledelsesrådgivning- og sparring Konflikthåndtering og mediation, også i grupper Ledelses- og organisationsudviklingsforløb, inkl. projektledelse Facilitering og undervisning Drift og udvikling af arbejdsmiljøområdet Undervisning på interne kurser og uddannelser, afholdelse af workshops og temadage Administration og brug af psykometriske tests i rekrutterings- og udviklingsøjemed Øvrige administrative opgaver Du vil få et tæt samarbejde på flere niveauer, både indenfor og udenfor afdelingen, hvilket betyder, at du geografisk ofte vil befinde dig ude på arbejdspladserne i kommunen. Der vil indgå administrative elementer i dine opgaver. I din professionelle værktøjskasse forventer vi, at du: Har gode relationsevner, på alle niveauer Kan koble strategisk forståelse med operationel praksis Har et knivskarpt opgavefokus, i tæt samarbejde med arbejdspladsen Udfører fleksibel procesledelse og konsultation, med dybde og kant Har en stærk kommunikations- og formidlingsevne, både på skrift og i tale Som person i denne professionelle rolle er du god til at: Skabe tillid du lytter og indgår i dialog, og udfordrer konstruktivt Smitte med dit faglige engagement du kan begejstre og begejstres Bevæge dig i kompleksitet du kan håndtere helheden med fokus på detaljen Trives med et højt tempo, tætte deadlines og til tider høje følelsesmæssige krav Spille dine kolleger og dig selv god du bidrager positivt til samarbejdet og sagen Herudover lægger vi stor vægt på at du: Er teamorienteret, du kan arbejde tværfagligt Har erfaring fra en politisk styret organisation, gerne kommune Er risikovillig og har et syn på fejl som en del af enhver læringsproces Er kompetent med elementer i Microsoft Office-pakken Outlook, PPT, Excel, etc. Er bidragende til det positive arbejdsmiljø i afdelingen Din ansøgning: Din ansøgning må fylde maksimalt én A4 side, fulgt af dit CV. Du skal dertil skrive en synopsis på maksimalt én A4 side over din opfattelse af, hvad der er særligt vigtigt ved enten: Succesfuld forandringsledelse i en politisk styret organisation, eller Nedbringelse af sygefraværet i en stramt skåret økonomi, eller Lederudvikling i en travl hverdag med en innovationsdagsorden Ansøgning og synopsis skal være samlet i ét dokument. Derudover vil vi bede dig om at vedhæfte CV og relevante eksamenspapirer, kompetencebeviser, diplomer og evt. autorisationsbevis. Rekrutteringsprocessen kort: Der afholdes 1. og 2. samtale i processen. Går du videre til 2. samtale, vil der være både case-arbejde og en lille faciliteringsøvelse som en del af denne. Du vil i så fald også blive bedt om at udfylde en personlighedstest (Human Developer). Feedback på testresultat gives op til 2. samtale. Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med 2. samtale. Ansøgningsfrist: Der er ansøgningsfrist fredag den 18. oktober 2019. Der vil blive afholdt 1. ansættelsessamtale onsdag den 23. oktober 2019. Invitation til samtalen udsendes mandag den 21. oktober 2019. 2. ansættelsessamtale gennemføres mandag den 28. oktober 2019. Tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer om ugen. Vilkår: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der er gode kompetenceudviklingsmuligheder i Faxe Kommune. Få mere information om Faxe Kommune på vores hjemmeside: www.faxekommune.dk eller kontakt Afdelingsleder, Imran Akbar på telefon 40 46 23 33 for yderligere oplysninger. Du søger stillingen, ved at trykke på Ansøg . Udfyld formularen, og vedhæft udover din ansøgning og synopsis i ét dokument, CV og relevante bilag, for eksempel eksamensbeviser m.m.10Phoenixd27bb4aa101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1372&ProjectId=144450&DepartmentId=20021&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxe3613845Faxe Kommune11Frederiksgade 94690HaslevDKDanmarkORS/faxe.gifORS/faxe.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent825234FaxeKommunePremium14445001117-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d27bb4aahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d27bb4aahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d27bb4aa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d27bb4aa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/1.jpgHR-udviklingskonsulent til HR & Løn Afdeling12008491Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration30Human Resources362747992akbar@faxekommune.dkDanmarkDanmark330126305Ungeguide / fastholdelseskonsulentRobot Om jobbet Ungeindsatsen i Jobcenter Kalundborg søger en ny kollega som har lyst til at være med til at gøre en forskel for de unge i Kalundborg Kommune. Målsætningen er at vi sammen skal skabe en ungeindsats der virkeligt gør en forskel, hvilket kræver såvel nytænkning, dygtige medarbejdere og ressourcer. Vi har derfor flere meget spændende udviklingsinitiativer undervejs. Ungeindsatsen er højt prioriteret i Kalundborg, hvorfor der i 2020 vil blive afsat endnu flere ressourcer til dette vigtige område. Vil du være med til at gøre en forskel for Kalundborgs unge, så vil vi meget gerne have en ansøgning fra dig. Opgaverne vil være forskelligartede, bl.a.: •Hjælpe den unge med at komme videre i uddannelse •Hjælpe den unge med at undersøge sine muligheder i forhold til uddannelse •Hjælpe den unge med at blive fastholdt i uddannelse •Undervisning i forskellige emner •Individuel coaching samt coaching i grupper •Vejledning •Hjælp til jobsøgning •Hjælp til at understøtte uddannelsesplan •Understøtte det virksomhedsrettede arbejde Din opgave vil bestå i at motivere, afklare og opkvalificere unge og hjælpe dem videre på deres vej mod uddannelse job. Det er vigtigt at du er stærk i relationsarbejde og at du kan opnå en god kontakt med målgruppen med henblik på at kunne hjælpe dem videre i job eller uddannelse. Du vil også have en del administrativt arbejde i form af beskrivelser og registreringer. Dine samarbejdspartnere vil være mange - eksempelvis kan nævnes rådgivere i Jobcentret, virksomhedskonsulenter, Uddannelsesvejledere, Uddannelsesinstitutioner, virksomheder og tværfaglige samarbejdspartnere som f.eks. misbrugscenter og psykiatri. Din profil •Du er dygtig til relationsarbejde •Du har vejledningskompetencer •Du er i stand til, på en empatisk måde at indgå i en konstruktiv dialog med både ledige borgere og vores samarbejdspartnere. •Du er robust, systematisk og mestrer en tydelig kommunikation - både skriftligt og mundtligt. •Du skal kunne trives i et miljø hvor der ofte er rigtig mange bolde i luften på én gang. •Du har et godt humør, er smilende og imødekommende og har en positiv indstilling og gode samarbejdsevner. •Du er selvstændig i opgavevaretagelsen, og er god til motivations- og afklaringsarbejde. •Du kan håndtere konfliktsituationer. Derfor skal du vælge os Vi er en arbejdsplads, hvor engagement og arbejdsglæde er nøgleord, og du bliver en vigtig del af et stort team. Du vil få en hverdag med afvekslende arbejdsopgaver og med målrettet kompetenceudvikling på arbejdspladsen. Du vil få mulighed for høj grad af indflydelse og mulighed for at sætte præg på hverdagen, i samarbejde med dine kollegaer. Løn og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer ugentlig. Løn efter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere Yderligere oplysninger kan du få ved at kontakte Leder af Ung og Jobklar Qerim Selmani på tlf. 51826194 eller Driftskoordinator Camilla Lauridsen, på tlf. 29387784 Du kan også benytte jobcenterets email: Jobcenter@kalundborg.dk Ansøgning Ansøgningsfrist er d. 12. december 2019Ansøgning med oplysning om tidligere beskæftigelse sendes via digitalt link. Der afholdes 1. samtalerunde d. 19. december 2019 Om os Kalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendt Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest

Om jobbet
Ungeindsatsen i Jobcenter Kalundborg søger en ny kollega som har lyst til at være med til at gøre en forskel for de unge i Kalundborg Kommune. Målsætningen er at vi sammen skal skabe en ungeindsats der virkeligt gør en forskel, hvilket kræver såvel nytænkning, dygtige medarbejdere og ressourcer. Vi har derfor flere meget spændende udviklingsinitiativer undervejs.
Ungeindsatsen er højt prioriteret i Kalundborg, hvorfor der i 2020 vil blive afsat endnu flere ressourcer til dette vigtige område. Vil du være med til at gøre en forskel for Kalundborgs unge, så vil vi meget gerne have en ansøgning fra dig.

Opgaverne vil være forskelligartede, bl.a.:

•Hjælpe den unge med at komme videre i uddannelse
•Hjælpe den unge med at undersøge sine muligheder i forhold til uddannelse
•Hjælpe den unge med at blive fastholdt i uddannelse
•Undervisning i forskellige emner
•Individuel coaching samt coaching i grupper
•Vejledning
•Hjælp til jobsøgning
•Hjælp til at understøtte uddannelsesplan
•Understøtte det virksomhedsrettede arbejde

Din opgave vil bestå i at motivere, afklare og opkvalificere unge og hjælpe dem videre på deres vej mod uddannelse / job. Det er vigtigt at du er stærk i relationsarbejde og at du kan opnå en god kontakt med målgruppen med henblik på at kunne hjælpe dem videre i job eller uddannelse.
Du vil også have en del administrativt arbejde i form af beskrivelser og registreringer.
Dine samarbejdspartnere vil være mange - eksempelvis kan nævnes rådgivere i Jobcentret, virksomhedskonsulenter, Uddannelsesvejledere, Uddannelsesinstitutioner, virksomheder og tværfaglige samarbejdspartnere som f.eks. misbrugscenter og psykiatri.

 

Din profil
•Du er dygtig til relationsarbejde
•Du har vejledningskompetencer
•Du er i stand til, på en empatisk måde at indgå i en konstruktiv dialog med både ledige borgere og vores samarbejdspartnere.
•Du er robust, systematisk og mestrer en tydelig kommunikation - både skriftligt og mundtligt.
•Du skal kunne trives i et miljø hvor der ofte er rigtig mange bolde i luften på én gang.
•Du har et godt humør, er smilende og imødekommende og har en positiv indstilling og gode samarbejdsevner.
•Du er selvstændig i opgavevaretagelsen, og er god til motivations- og afklaringsarbejde.

•Du kan håndtere konfliktsituationer.

 

Derfor skal du vælge os
Vi er en arbejdsplads, hvor engagement og arbejdsglæde er nøgleord, og du bliver en vigtig del af et stort team. Du vil få en hverdag med afvekslende arbejdsopgaver og med målrettet kompetenceudvikling på arbejdspladsen. Du vil få mulighed for høj grad af indflydelse og mulighed for at sætte præg på hverdagen, i samarbejde med dine kollegaer.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer ugentlig. Løn efter gældende overenskomst.

 

Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger kan du få ved at kontakte Leder af Ung og Jobklar Qerim Selmani på tlf. 51826194 eller Driftskoordinator Camilla Lauridsen, på tlf. 29387784

Du kan også benytte jobcenterets email: Jobcenter@kalundborg.dk

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist er d. 12. december 2019Ansøgning med oplysning om tidligere beskæftigelse sendes via digitalt link.

Der afholdes 1. samtalerunde d. 19. december 2019

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendt Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig
produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.
Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk


I Kalundborg kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest

Jobcenter KalundborgKalundborg2019-11-18T00:00:002019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ungeguide / fastholdelseskonsulent

Jobcenter Kalundborg

Kalundborg
Om jobbet Ungeindsatsen i Jobcenter Kalundborg søger en ny kollega som har lyst til at være med til at gøre en forskel for de unge i Kalundborg Kommune. Målsætningen er at vi sammen skal skabe en ungeindsats der virkeligt gør en forskel, hvilket kræ...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019