HUawei og Samsung Tekniker Trainee

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei.
Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark
Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Apple, Samsung, Huawei og Acer, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye certificeret tekniker 

 

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs   
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift på modersmåls niveau
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087991Phoenix-dc87caf512019-09-11T00:00:00HUawei og Samsung Tekniker Trainee

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei.
Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark
Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Apple, Samsung, Huawei og Acer, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye certificeret tekniker 

 

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs   
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift på modersmåls niveau
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei. Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Apple, Samsung, Huawei og Acer, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Skal du være vores nye certificeret tekniker Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal beherske dansk både i tale og skrift på modersmåls niveau Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som tekniker, hvis du ikke allerede er det. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.11jobnetdc87caf5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-03T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3605812MENTECH GLOSTRUP A/S11Hovedvejen 92600GlostrupDKDanmark0
job@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent820618JobNet5041575504157510009-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc87caf5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc87caf5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc87caf5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc87caf5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/12.jpgHUawei og Samsung Tekniker Trainee12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT362669014job@mentech.dkjob@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark330102442Apple ACMT/IOS TeknikerRobot Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup..Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet. Vi er Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.Derudover er vi Samsung, Acer og Huawei Autoriseret service center. Vi forventer at : Du er udadvendt, præsentabel og smilende Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACMT certificeringl Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive dansk på modersmåls niveau. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den aller bedste service Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Mulighed for videreuddannelse inden for faget - Mulighed for udvikling. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at  arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT).  

Mentech A/S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup..Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.
Vi er Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.Derudover er vi Samsung, Acer og Huawei Autoriseret service center.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt, præsentabel og smilende
  • Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificeringl
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk på modersmåls niveau. 
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den aller bedste service

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Mulighed for videreuddannelse inden for faget
  • - Mulighed for udvikling.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-10-08T00:00:002019-11-29T00:00:00
330106174IT Supporter eller IT FlairRobot Har du en IT Supporter uddannelse eller har du IT Flair så læs her. Vi har en opgave i Ballerup i uge 46 og 47 hvor vi skal assistere vores kunde med letter it opgaver. I forbindelse med flytning skal vi hjælpe med følgende opgaver. Opsætning af IT Arbejdspladsen Tilkobling af kabler Assistere med lettere IT support i forbindelse med opsætning Vi tænker du evt. er: IT Uddannet IT erfaring Du er studerende men har IT flair med godt kendskab til HW og SW samt Office pakken. Arbejder vil foregår i dagtimerne 8-16 på kundens adresse i Ballerup. Der vil på opgaven være en Teamleder som vil styre de ressourcer der er tilknyttet og man vil derfor arbejde under kommando efter Teamlederen. Vi skal bruge følgende i uge 46 47. Mandag 13 personer Tirsdag 4 personer Onsdag-fredag 3 personer Lønnen er 130 kr. pr time. Vi arbejder på at det er de samme folk begge uger så vil du med så skal du ligge dit CV, Billede Straffeattest op på portalen. følg vejledningen i linket her. https: powerpeople.temponizer.dk index.php?page ansoeg reference IMACD-ØST Kontaktperson på denne opgave er Henrik Kongsbak hko@powerpeople.dk

Har du en IT Supporter uddannelse eller har du IT Flair så læs her.

Vi har en opgave i Ballerup i uge 46 og 47 hvor vi skal assistere vores kunde med letter it opgaver.

I forbindelse med flytning skal vi hjælpe med følgende opgaver.

  • Opsætning af IT Arbejdspladsen
  • Tilkobling af kabler
  • Assistere med lettere IT support i forbindelse med opsætning

 

Vi tænker du evt. er:

  • IT Uddannet / IT erfaring
  • Du er studerende men har IT flair med godt kendskab til HW og SW samt Office pakken.

Arbejder vil foregår i dagtimerne 8-16 på kundens adresse i Ballerup.

Der vil på opgaven være en Teamleder som vil styre de ressourcer der er tilknyttet og man vil derfor arbejde under kommando efter Teamlederen.

Vi skal bruge følgende i uge 46 & 47.

Mandag                                         13 personer

Tirsdag                                          4 personer

Onsdag-fredag                               3 personer

 

Lønnen er 130 kr. pr time.

 

Vi arbejder på at det er de samme folk begge uger så vil du med så skal du ligge dit CV, Billede & Straffeattest op på portalen.

følg vejledningen i linket her.

https://powerpeople.temponizer.dk/index.php?page=ansoeg&reference=IMACD-ØST

 

Kontaktperson på denne opgave er

Henrik Kongsbak

hko@powerpeople.dk

POWER PEOPLE DANMARK ApSBallerup2019-10-13T00:00:002019-11-06T00:00:00
330107570Medarbejder til event management I Statens IT's Service Operation CenterRobot Er du en mødestabil, morgenfrisk medarbejder med et godt overblik og brænder du for event og incident håndtering? Statens It arbejder på at skabe fundamentet for den fortsatte digitalisering i staten. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere systemer. Vi har således ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre høj tværgående standard for it-service i staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten. Om stillingen Som en del af Service Operation Centers faste personale skal du proaktivt være med til at sikre en sikker og stabil drift samt højkundetilfredshed. Du bliver en del af overvågningsteamet og skal være god til at samarbejde med de teams og specialister, som skal agere på events fra vores overvågning. Derudover skal du kunne forstå og se sammenhænge imellem de processer som Service Operation Center har ansvaret for. Service Operation Center er et centralt omdrejningspunkt i Statens It. Udover overvågningsopgaven er Incident og Problem management også en kerneopgave i Driftscenteret. Service Operation Center er en del af Serviceområdet, som består af ca. 100 medarbejdere fordelt på 7 teams. Udgangspunktet for Serviceområdet er at levere den gode brugeroplevelser for de ca. 23.500 ansatte i Staten, som vi supporterer, og udvikle området i takt med resten af organisationen. Det overordnede formål med Service Operation Center er at: • Sikre sikker, stabil og effektiv drift for 23.500 brugere • koordinere fejlmeldinger så brugerne oplever hurtig og effektiv fejlløsning • sikre god og proaktiv kunde kommunikation under større hændelser • proaktivt hindre fejl i at opstå og følge målrettet op på fejl og alarmer • udføre datadrevet analyse på tværs af centrale ITIL processer. Dine opgaver vil være at • Udføre daglige driftstjek på baggrund af driftsinstrukser. • Håndtere central overvågning, udføre instrukser og eskalering af requests eller incidents på baggrund af alarmer. • Vurdere og gennemskue sammenhænge på baggrund af de forskellige overvågningsbilleder. • Skabe et samlet overblik over driftssituationen både på service, system og kundeniveau. • Målrette indsatsen (eskaleringen) så driftsforstyrrelser hurtigt og effektivt kan blive løst i Driftsorganisationen. • Skabe løbende forbedringer i håndtering af alarmer og driftsoverblik. • Opbygge viden og dokumentation så andelen af incidents, der oprettes på baggrund af alarmer, kan løses med det samme i Service Operation Center. • Sparre med de øvrige medarbejdere i teamet omkring trends og sammenhænge mellem events, incidents og problems. • Være med til at videreudvikle og automatisere event management processen. Om dig Du er den helt rigtige til jobbet, hvis du: • Har basisviden og erfaring med overvågning af en stor driftsplatform med mere end 23.500 brugere. • Har kendskab til Service Management og Overvågningssystemer. • Har bred teknisk viden inden for infrastruktur. • Har proces- og kundefokus og kan afgøre, hvad der i en given situation er vigtigt for helheden. • Har kendskab til ITIL. • Vil indgå i en vagtturnus i åbningstiden 6.30 -17.00. Som person er du: • Selvstændig, opsøgende og har overblik med fokus på kvalitetsforbedringer, idet opgaven også omfatter løbende innovative forbedringer og opbygning af viden i Driftscenteret. • Samarbejdsorienteret, idet Service Operation Center har snitflader til mange teams i Statens It. • Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. • Vant til at arbejde under pres, og du er god til at bevare overblikket og holde hovedet koldt i pressede situationer. • Systematisk, opfølgende og vedholdende. Om os Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området på tværs af statens mange institutioner. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder Lotte Erdmann på mail lotte.erdmann@statens-it.dk eller tlf. 72 31 14 47. Ansøgning Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via StatenseRekruttering- tryk på knappen Søg her senest den 31. oktober 2019. Statens It opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Er du en mødestabil, morgenfrisk medarbejder med et godt overblik og brænder du for event og incident håndtering?

Statens It arbejder på at skabe fundamentet for den fortsatte digitalisering i staten. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle driften af mange ministeriers it og høste stordriftsfordelene ved at sammenlægge og standardisere systemer. Vi har således ansvaret for at drive en effektiv it-understøttelse og sikre høj tværgående standard for it-service i staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten.


Om stillingen
Som en del af Service Operation Centers faste personale skal du proaktivt være med til at sikre en sikker og stabil drift samt højkundetilfredshed. Du bliver en del af overvågningsteamet og skal være god til at samarbejde med de teams og specialister, som skal agere på events fra vores overvågning. Derudover skal du kunne forstå og se sammenhænge imellem de processer som Service Operation Center har ansvaret for.

Service Operation Center er et centralt omdrejningspunkt i Statens It. Udover overvågningsopgaven er Incident og Problem management også en kerneopgave i Driftscenteret.

Service Operation Center er en del af Serviceområdet, som består af ca. 100 medarbejdere fordelt på 7 teams. Udgangspunktet for Serviceområdet er at levere den gode brugeroplevelser for de ca. 23.500 ansatte i Staten, som vi supporterer, og udvikle området i takt med resten af organisationen.

Det overordnede formål med Service Operation Center er at:
• Sikre sikker, stabil og effektiv drift for 23.500 brugere
• koordinere fejlmeldinger så brugerne oplever hurtig og effektiv fejlløsning
• sikre god og proaktiv kunde kommunikation under større hændelser
• proaktivt hindre fejl i at opstå og følge målrettet op på fejl og alarmer
• udføre datadrevet analyse på tværs af centrale ITIL processer.

Dine opgaver vil være at
• Udføre daglige driftstjek på baggrund af driftsinstrukser.
• Håndtere central overvågning, udføre instrukser og eskalering af requests eller incidents
på baggrund af alarmer.
• Vurdere og gennemskue sammenhænge på baggrund af de forskellige overvågningsbilleder.
• Skabe et samlet overblik over driftssituationen både på service, system og kundeniveau.
• Målrette indsatsen (eskaleringen) så driftsforstyrrelser hurtigt og effektivt kan blive løst
i Driftsorganisationen.
• Skabe løbende forbedringer i håndtering af alarmer og driftsoverblik.
• Opbygge viden og dokumentation så andelen af incidents, der oprettes på baggrund af alarmer,
kan løses med det samme i Service Operation Center.
• Sparre med de øvrige medarbejdere i teamet omkring trends og sammenhænge mellem
events, incidents og problems.
• Være med til at videreudvikle og automatisere event management processen.

Om dig
Du er den helt rigtige til jobbet, hvis du:
• Har basisviden og erfaring med overvågning af en stor driftsplatform med mere end 23.500 brugere.
• Har kendskab til Service Management og Overvågningssystemer.
• Har bred teknisk viden inden for infrastruktur.
• Har proces- og kundefokus og kan afgøre, hvad der i en given situation er vigtigt for helheden.
• Har kendskab til ITIL.
• Vil indgå i en vagtturnus i åbningstiden 6.30 -17.00.

Som person er du:
• Selvstændig, opsøgende og har overblik med fokus på kvalitetsforbedringer, idet opgaven
også omfatter løbende innovative forbedringer og opbygning af viden i Driftscenteret.
• Samarbejdsorienteret, idet Service Operation Center har snitflader til mange teams i Statens It.
• Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt.
• Vant til at arbejde under pres, og du er god til at bevare overblikket og holde hovedet
koldt i pressede situationer.
• Systematisk, opfølgende og vedholdende.

Om os
Vi tilbyder et job i en åben, uformel og dynamisk organisation, præget af et meget højt fagligt niveau og med en uformel og fleksibel arbejdsform med dygtige og kompetente kolleger. Du vil få mulighed for at være med til at præge udviklingen på it-området på tværs af statens mange institutioner.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder Lotte Erdmann på mail lotte.erdmann@statens-it.dk eller tlf. 72 31 14 47.

Ansøgning
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via StatenseRekruttering- tryk på knappen ”Søg her” senest den 31. oktober 2019.

Statens It opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.






Statens ItBallerup2019-10-15T00:00:002019-10-31T00:00:00
330101377Teamleder til hotline i softwarevirksomhedRobot Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse for medarbejdere og kunder i verdens mest spændende fagområde. Vi søger lige nu en teamleder, som kan stå i spidsen for vores hotline afdeling. Vi leder efter dig, der kan planlægge, motivere, koordinere og tage ansvar for afdelingen i en travl hverdag. Du vil have din daglige gang i hotline, hvor din vigtigste opgave bliver den daglige ledelse af medarbejderne i hotline, hvilket indebærer at kunne få dine medarbejdere til at rette fokus mod kernens opgave samt den gode kundeoplevelse, så kunden får en fuldendt serviceoplevelse. Arbejdsopgaver Daglig ledelse af hotline teamet Sikre coaching og udvikling af alle medarbejdere Sikre planlægning af opgaver og fokusområder God kommunikation og samarbejde med husets andre afdelinger og kunder Ressourceplanlægning, herunder ansvar for rekruttering, ansættelser og udvikling Planlægning af ferie, fravær, træning og vagtplaner i tæt samarbejde med kundechef Deltage i implementeringer og projekter i kundeservice og på tværs af organisationen Gennemgang, opfølgning og kvalitetssikring af indrapporterede kundesager Bemanding på telefonen ved spidsbelastning Rapportering og statistik på telefoner, samtaletider, mails og effektivitet i afdelingen Om jobbet Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Ofte vil spørgsmålene kræve nærmere undersøgelse, hvorfor du også kommer til at have tæt kontakt til vores andre afdelinger. Vi er en afdeling med mange facetter og kan tilbyde en alsidig hverdag, hvor du vil få en bred viden og forståelse for A-Datas produkter og sundhedssektoren. Hotline består af otte ildsjæle, som brænder for at give kunden den bedste kundeoplevelse. I supporten arbejder medarbejderne rigtig tæt sammen, så du vil blive en del af et stærkt team, som hjælper hinanden på kryds og tværs. Ind i mellem løser Hotlines medarbejdere også andre opgaver såsom hjemmesider, VPN, backup for kunder samt hjælper med at forberede konverteringer af nye kunder. Vigtigst af alt skal kunden mærke, at der er en oprigtig interesse for at hjælpe. Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Din profil Har gerne erfaring fra lign. stilling i dag eller ser dette som din næste, naturlige udfordring uddannet inden for service og eller kundeoplevelser Analytisk, struktureret og procesorienteret Løsningsorienteret og selvstændig af natur Overblik, ser mønstre og går gerne forrest Empatisk, nysgerrig, serviceminded og ligefrem Omstillingsparat, fleksibel og har et højt drive Lyst til at udvikle dine omgivelser og god til at lede og fordele Erfaring med forandringsledelse er en fordel Du har flair for IT Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale Du har kørekort B Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer. Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med. Om A-Data A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet. Fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet. Løn efter kvalifikationer. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende. Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre. Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30. Kontakt Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk Ansøgningen mærkes Teamleder til hotline i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 38 77 00 40. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse for medarbejdere og kunder i verdens mest spændende fagområde.

Vi søger lige nu en teamleder, som kan stå i spidsen for vores hotline afdeling. Vi leder efter dig, der kan planlægge, motivere, koordinere og tage ansvar for afdelingen i en travl hverdag.

Du vil have din daglige gang i hotline, hvor din vigtigste opgave bliver den daglige ledelse af medarbejderne i hotline, hvilket indebærer at kunne få dine medarbejdere til at rette fokus mod kernens opgave samt den gode kundeoplevelse, så kunden får en fuldendt serviceoplevelse.

Arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af hotline teamet
  • Sikre coaching og udvikling af alle medarbejdere
  • Sikre planlægning af opgaver og fokusområder
  • God kommunikation og samarbejde med husets andre afdelinger og kunder
  • Ressourceplanlægning, herunder ansvar for rekruttering, ansættelser og udvikling
  • Planlægning af ferie, fravær, træning og vagtplaner i tæt samarbejde med kundechef
  • Deltage i implementeringer og projekter i kundeservice og på tværs af organisationen
  • Gennemgang, opfølgning og kvalitetssikring af indrapporterede kundesager
  • Bemanding på telefonen ved spidsbelastning
  • Rapportering og statistik på telefoner, samtaletider, mails og effektivitet i afdelingen

Om jobbet

Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Ofte vil spørgsmålene kræve nærmere undersøgelse, hvorfor du også kommer til at have tæt kontakt til vores andre afdelinger.

Vi er en afdeling med mange facetter og kan tilbyde en alsidig hverdag, hvor du vil få en bred viden og forståelse for A-Datas produkter og sundhedssektoren.

Hotline består af otte ildsjæle, som brænder for at give kunden den bedste kundeoplevelse. I supporten arbejder medarbejderne rigtig tæt sammen, så du vil blive en del af et stærkt team, som hjælper hinanden på kryds og tværs. Ind i mellem løser Hotlines medarbejdere også andre opgaver såsom hjemmesider, VPN, backup for kunder samt hjælper med at forberede konverteringer af nye kunder.

Vigtigst af alt skal kunden mærke, at der er en oprigtig interesse for at hjælpe.

Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne.

Din profil

  • Har gerne erfaring fra lign. stilling i dag eller ser dette som din næste, naturlige udfordring
  • uddannet inden for service og/eller kundeoplevelser
  • Analytisk, struktureret og procesorienteret
  • Løsningsorienteret og selvstændig af natur
  • Overblik, ser mønstre og går gerne forrest
  • Empatisk, nysgerrig, serviceminded og ligefrem
  • Omstillingsparat, fleksibel og har et højt drive
  • Lyst til at udvikle dine omgivelser og god til at lede og fordele
  • Erfaring med forandringsledelse er en fordel
  • Du har flair for IT
  • Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale 
  • Du har kørekort B

Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer.

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

Om A-Data

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe, kage og god stemning er i højsædet.

Løn efter kvalifikationer. Straffeattest skal kunne forevises på forlangende.

Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre.

Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30.

Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes "Teamleder til hotline" i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 38 77 00 40. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

A-DATA A/SRødovre2019-10-04T00:00:002019-11-26T00:00:00
330100470Incident Manager til Center for It, Medico og TelefoniRobot Center for It, Medico og Telefoni søger en erfaren Incident Manager med stort engagement, god teknisk indsigt og lyst til at være en del af vores Drift og Support enhed. Region Hovedstaden etablerede i januar 2012 Danmarks største offentlige It-, Medico- og Telefonivirksomhed. Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) har ansvaret for anskaffelse, vedligeholdelse, drift og udvikling af al It, Medicoteknik og Telefoni for Region Hovedstadens hospitaler, tværgående virksomheder og centerstabe, med ca. 60.000 It-brugere. Ansvar og opgaver Du vil indgå i sektionen Drift, der blandt andet varetager Incident-, Problem-, Change- og Demand management processerne. Du vil blive en del af et team på i alt tre, som har ansvar for Region Hovedstadens incidenthåndtering, hvor vi blandt er ansvarlige for opfølgning af incidents på tværs af hele Center for It, Medico og Telefoni. Vi sikrer opfølgning af incidents i forhold til SLA og har daglig kontakt til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere. Herudover er vores opgaver bl.a.: at understøtte at sektionerne og CIMT følger incident management processen udvikling og vedligeholdelse af incident management processen udvikling og vedligeholdelse af undervisningsmateriale udmeldinger til bedre procesforståelse rapportering og analyser Du vil også komme til at indgå i Major Incident. Om dig Vi forventer, at du har erfaring fra en lignende stilling enten fra det private eller det offentlige. Herudover har du forståelse for ITIL og erfaring med incidentprocesserne, baseret på ITIL Best practice og besidder en god forretnings- og procesforståelse. Det forventes endvidere, at du: er certificeret som minimum ITIL Foundation V. 3.0. besidder gode samarbejdsevner og trives godt i et team (også tværorganisatorisk) har gennemslagskraft og er vedholdende er analytisk og arbejder struktureret med dine opgaver har en operationel tilgang til opgaverne Som er person forventer vi, at du er humoristisk, initiativrig og robust. Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, som gør at du kan begå dig sammen med kollegaer med forskellige opgaver og baggrunde. Vi lægger også vægt på, at du: er social og rummelig er opmærksom, loyal og lyttende sætter pris på at yde en god service og sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler er udadvendt og klar til at indgå i en central rolle med mange kontaktflader Vi tilbyder Et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv. Udover spændende opgaver, er der også rig mulighed for både personlig og faglig udvikling. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og har et godt sammenhold med en uformel omgangstone. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen eller os, er du velkommen til at kontakte sektionschef Anita Kragh Nielsen på tlf. 21 39 99 50 eller e-mail: anita.kragh.nielsen@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her, senest den 20. oktober 2019. Center for It, Medico og Telefoni som arbejdsplads Center for It, Medico og Telefoni er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler It, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder. Vi hjælper hospitalerne til at bruge teknologien rigtigt og effektivt, så borgerne får den bedste behandling. Samtidig vil vi bidrage til at udvikle sundhedsvæsenet, fordi effektiv og brugervenlig teknologi er en forudsætning for behandling af højkvalitet. Når du får job hos os, får du et arbejde i et dynamisk og tværfagligt miljø med faglige udfordringer. Vi giver dig relevant uddannelse træning inden for fagområdet, og du får mulighed for at arbejde i et spændende felt mellem teknik og det kliniske arbejde på hospitalerne med indflydelse på planlægning af din arbejdstid. Du kan læse mere om Center for It, Medico og Telefoni her: https: www.regionh.dk imtCenter for It, Medico og Telefoni søger en erfaren Incident Manager med stort engagement, god teknisk indsigt og lyst til at være en del af vores Drift og Support enhed.

Region Hovedstaden etablerede i januar 2012 Danmarks største offentlige It-, Medico- og Telefonivirksomhed. Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) har ansvaret for anskaffelse, vedligeholdelse, drift og udvikling af al It, Medicoteknik og Telefoni for Region Hovedstadens hospitaler, tværgående virksomheder og centerstabe, med ca. 60.000 It-brugere.

Ansvar og opgaver
Du vil indgå i sektionen Drift, der blandt andet varetager Incident-, Problem-, Change- og Demand management processerne.
Du vil blive en del af et team på i alt tre, som har ansvar for Region Hovedstadens incidenthåndtering, hvor vi blandt er ansvarlige for opfølgning af incidents på tværs af hele Center for It, Medico og Telefoni. Vi sikrer opfølgning af incidents i forhold til SLA og har daglig kontakt til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.

Herudover er vores opgaver bl.a.:

  • at understøtte at sektionerne og CIMT følger incident management processen
  • udvikling og vedligeholdelse af incident management processen
  • udvikling og vedligeholdelse af undervisningsmateriale/ udmeldinger til bedre procesforståelse
  • rapportering og analyser
Du vil også komme til at indgå i Major Incident.

Om dig
Vi forventer, at du har erfaring fra en lignende stilling enten fra det private eller det offentlige. Herudover har du forståelse for ITIL og erfaring med incidentprocesserne, baseret på ITIL Best practice og besidder en god forretnings- og procesforståelse.

Det forventes endvidere, at du:

  • er certificeret som minimum ITIL Foundation V. 3.0.
  • besidder gode samarbejdsevner og trives godt i et team (også tværorganisatorisk)
  • har gennemslagskraft og er vedholdende
  • er analytisk og arbejder struktureret med dine opgaver
  • har en operationel tilgang til opgaverne
Som er person forventer vi, at du er humoristisk, initiativrig og robust. Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, som gør at du kan begå dig sammen med kollegaer med forskellige opgaver og baggrunde.

Vi lægger også vægt på, at du:

  • er social og rummelig
  • er opmærksom, loyal og lyttende
  • sætter pris på at yde en god service og sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • er udadvendt og klar til at indgå i en central rolle med mange kontaktflader
Vi tilbyder
Et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv. Udover spændende opgaver, er der også rig mulighed for både personlig og faglig udvikling.
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og har et godt sammenhold med en uformel omgangstone.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen eller os, er du velkommen til at kontakte sektionschef Anita Kragh Nielsen på tlf. 21 39 99 50 eller e-mail: anita.kragh.nielsen@regionh.dk

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her, senest den 20. oktober 2019.

Center for It, Medico og Telefoni som arbejdsplads
Center for It, Medico og Telefoni er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler It, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder.

Vi hjælper hospitalerne til at bruge teknologien rigtigt og effektivt, så borgerne får den bedste behandling. Samtidig vil vi bidrage til at udvikle sundhedsvæsenet, fordi effektiv og brugervenlig teknologi er en forudsætning for behandling af højkvalitet.

Når du får job hos os, får du et arbejde i et dynamisk og tværfagligt miljø med faglige udfordringer. Vi giver dig relevant uddannelse/træning inden for fagområdet, og du får mulighed for at arbejde i et spændende felt mellem teknik og det kliniske arbejde på hospitalerne med indflydelse på planlægning af din arbejdstid.

Du kan læse mere om Center for It, Medico og Telefoni her: https://www.regionh.dk/imt

It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-10-03T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Apple ACMT/IOS Tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

IT Supporter eller IT Flair

POWER PEOPLE DANMARK ApS

Ballerup
Har du en IT Supporter uddannelse eller har du IT Flair så læs her. Vi har en opgave i Ballerup i uge 46 og 47 hvor vi skal assistere vores kunde med letter it opgaver. I forbindelse med flytning skal vi hjælpe med følgende opgaver. Opsætning af IT ...
Indrykket:13. oktober 2019
Udløbsdato:6. november 2019

Medarbejder til event management I Statens IT's Service Operation Center

Statens It

Ballerup
Er du en mødestabil, morgenfrisk medarbejder med et godt overblik og brænder du for event og incident håndtering? Statens It arbejder på at skabe fundamentet for den fortsatte digitalisering i staten. Vi driver it-omkostningerne ned ved at samle dri...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Teamleder til hotline i softwarevirksomhed

A-DATA A/S

Rødovre
Kan du engagere og motivere et team, så vores kunder får den bedste serviceoplevelse? Måske har du været teamleder for et mindre team, eller har ambitioner om dette - vi søger nemlig dig, som sprudler med entusiasme og vil skabe den bedste oplevelse...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Incident Manager til Center for It, Medico og Telefoni

It- medico og telefoni

København Ø
Center for It, Medico og Telefoni søger en erfaren Incident Manager med stort engagement, god teknisk indsigt og lyst til at være en del af vores Drift og Support enhed. Region Hovedstaden etablerede i januar 2012 Danmarks største offentlige It-, Me...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019