Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hvidborg søger en regnskabsmedarbejdere

Hvidborg er vokset og har nu 4 afdelinger og vores daglige økonomistyring er blevet for meget for en administrativ medarbejder. Derfor søger vi en bogholder/regnskabsmedarbejder i 18,5 timer om ugen, fordelt på 3 dage, hurtigst muligt eller senest pr. 1. maj 2018.

Hvidborg er en institution for børn og familier, under landsforeningen LIVSVÆRK, drevet i tæt samarbejde med Hvidovre kommune. Målgruppen er børn i alderen 5-14 år og deres familier. Institutionen består af 4 afdelinger; en døgnbehandlingsafdeling for 12 børn, en intern skole med dagbehandling for 20 børn, et børnefamiliehus for 14 børn og familier og et nyoprettet barndomshjem for 7 børn og unge.

Du bliver en del af en administration bestående af en fuldtids administrativ medarbejder, 4 afdelingsledere, socialrådgiver, psykolog og forstander. Der er tæt dagligt samarbejde med LIVSVÆRKS administration om alle vores økonomi- og personaleopgaver.

De primære arbejdsopgaver vil være:

  • Daglig bogføring
  • Fakturabehandling. Kontering, betaling og opfølgning.
  • Ugentlig kasse- og bankafstemning
  • Regnskabs bilag og dokumentation til LIVSVÆRK,
  • Budgettering og budgetopfølgning til afdelingsledere, Forstander og Bestyrelse.
  • Afstemning og klargøring af materiale til Revisionen i forbindelse med årsafslutning m.m.
  • Receptionslignende opgaver som telefonpasning, post, fællesmail, bestillinger mm. i fællesskab med den administrative medarbejder.

Vi søger en regnskabsmedarbejder der:

  • Har en fagrelevant uddannelse.
  • Matcher ovenstående arbejdsopgaver.
  • Det vil være en fordel med kendskab til;
    • Navision/Nav (bogføring, fakturabehandling og rapportering)
    • at du er fortrolig med Excel
  • Er dynamisk, med hang til systematik og struktur
  • Er servicemindet i forhold til medarbejdere og vores mange samarbejdspartnere.
  • Evner at arbejde selvstændigt.
  • Er positiv og kan bevare overblikket i en travl og udfordrende hverdag.

Vi tilbyder

  • En institution med en synlig ledelse og værdier.
  • Et spændende og udfordrende arbejde med meget afvekslende arbejdsopgaver.
  • Gode og engagerede kolleger.
  • Søde børn og familier.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Flere oplysninger

For yderligere oplysninger kontakt forstander Mikala Frølich, 36780012.

Du kan læse mere om os på www.hvidborg.dk

Ansøgning med relevant dokumentation om uddannelse samt fra tidligere arbejdsforhold sendes til: hvidborg@hvidovre.dk – mærket bogholder.

Ansøgningen skal være Hvidborg i hænde senest fredag den 16. marts 2018 kl.12.00.

Samtaler forventes afviklet onsdag den 21. marts 2018.

Flere oplysninger kan findes på Hvidborgs hjemmeside www.hvidborg.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329775654Phoenix-e2865aa712018-03-14T02:52:21.433Hvidborg søger en regnskabsmedarbejdere

Hvidborg er vokset og har nu 4 afdelinger og vores daglige økonomistyring er blevet for meget for en administrativ medarbejder. Derfor søger vi en bogholder/regnskabsmedarbejder i 18,5 timer om ugen, fordelt på 3 dage, hurtigst muligt eller senest pr. 1. maj 2018.

Hvidborg er en institution for børn og familier, under landsforeningen LIVSVÆRK, drevet i tæt samarbejde med Hvidovre kommune. Målgruppen er børn i alderen 5-14 år og deres familier. Institutionen består af 4 afdelinger; en døgnbehandlingsafdeling for 12 børn, en intern skole med dagbehandling for 20 børn, et børnefamiliehus for 14 børn og familier og et nyoprettet barndomshjem for 7 børn og unge.

Du bliver en del af en administration bestående af en fuldtids administrativ medarbejder, 4 afdelingsledere, socialrådgiver, psykolog og forstander. Der er tæt dagligt samarbejde med LIVSVÆRKS administration om alle vores økonomi- og personaleopgaver.

De primære arbejdsopgaver vil være:

  • Daglig bogføring
  • Fakturabehandling. Kontering, betaling og opfølgning.
  • Ugentlig kasse- og bankafstemning
  • Regnskabs bilag og dokumentation til LIVSVÆRK,
  • Budgettering og budgetopfølgning til afdelingsledere, Forstander og Bestyrelse.
  • Afstemning og klargøring af materiale til Revisionen i forbindelse med årsafslutning m.m.
  • Receptionslignende opgaver som telefonpasning, post, fællesmail, bestillinger mm. i fællesskab med den administrative medarbejder.

Vi søger en regnskabsmedarbejder der:

  • Har en fagrelevant uddannelse.
  • Matcher ovenstående arbejdsopgaver.
  • Det vil være en fordel med kendskab til;
    • Navision/Nav (bogføring, fakturabehandling og rapportering)
    • at du er fortrolig med Excel
  • Er dynamisk, med hang til systematik og struktur
  • Er servicemindet i forhold til medarbejdere og vores mange samarbejdspartnere.
  • Evner at arbejde selvstændigt.
  • Er positiv og kan bevare overblikket i en travl og udfordrende hverdag.

Vi tilbyder

  • En institution med en synlig ledelse og værdier.
  • Et spændende og udfordrende arbejde med meget afvekslende arbejdsopgaver.
  • Gode og engagerede kolleger.
  • Søde børn og familier.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Flere oplysninger

For yderligere oplysninger kontakt forstander Mikala Frølich, 36780012.

Du kan læse mere om os på www.hvidborg.dk

Ansøgning med relevant dokumentation om uddannelse samt fra tidligere arbejdsforhold sendes til: hvidborg@hvidovre.dk – mærket bogholder.

Ansøgningen skal være Hvidborg i hænde senest fredag den 16. marts 2018 kl.12.00.

Samtaler forventes afviklet onsdag den 21. marts 2018.

Flere oplysninger kan findes på Hvidborgs hjemmeside www.hvidborg.dk

2018-04-29T00:50:10.203 Hvidborg er vokset og har nu 4 afdelinger og vores daglige økonomistyring er blevet for meget for en administrativ medarbejder. Derfor søger vi en bogholder regnskabsmedarbejder i 18,5 timer om ugen, fordelt på 3 dage, hurtigst muligt eller senest pr. 1. maj 2018. Hvidborg er en institution for børn og familier, under landsforeningen LIVSV RK, drevet i tæt samarbejde med Hvidovre kommune. Målgruppen er børn i alderen 5-14 år og deres familier. Institutionen består af 4 afdelinger en døgnbehandlingsafdeling for 12 børn, en intern skole med dagbehandling for 20 børn, et børnefamiliehus for 14 børn og familier og et nyoprettet barndomshjem for 7 børn og unge. Du bliver en del af en administration bestående af en fuldtids administrativ medarbejder, 4 afdelingsledere, socialrådgiver, psykolog og forstander. Der er tæt dagligt samarbejde med LIVSV RKS administration om alle vores økonomi- og personaleopgaver. De primære arbejdsopgaver vil være: Daglig bogføring Fakturabehandling. Kontering, betaling og opfølgning. Ugentlig kasse- og bankafstemning Regnskabs bilag og dokumentation til LIVSV RK, Budgettering og budgetopfølgning til afdelingsledere, Forstander og Bestyrelse. Afstemning og klargøring af materiale til Revisionen i forbindelse med årsafslutning m.m. Receptionslignende opgaver som telefonpasning, post, fællesmail, bestillinger mm. i fællesskab med den administrative medarbejder. Vi søger en regnskabsmedarbejder der: Har en fagrelevant uddannelse. Matcher ovenstående arbejdsopgaver. Det vil være en fordel med kendskab til Navision Nav (bogføring, fakturabehandling og rapportering) at du er fortrolig med Excel Er dynamisk, med hang til systematik og struktur Er servicemindet i forhold til medarbejdere og vores mange samarbejdspartnere. Evner at arbejde selvstændigt. Er positiv og kan bevare overblikket i en travl og udfordrende hverdag. Vi tilbyder En institution med en synlig ledelse og værdier. Et spændende og udfordrende arbejde med meget afvekslende arbejdsopgaver. Gode og engagerede kolleger. Søde børn og familier. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Flere oplysninger For yderligere oplysninger kontakt forstander Mikala Frølich, 36780012. Du kan læse mere om os på www.hvidborg.dk Ansøgning med relevant dokumentation om uddannelse samt fra tidligere arbejdsforhold sendes til: hvidborg@hvidovre.dk mærket bogholder. Ansøgningen skal være Hvidborg i hænde senest fredag den 16. marts 2018 kl.12.00. Samtaler forventes afviklet onsdag den 21. marts 2018. Flere oplysninger kan findes på Hvidborgs hjemmeside www.hvidborg.dk11Jobnete2865aa7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-28T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3134784Behandlingshjemmet Hvidborg11Neergårds Alle 62650HvidovreDKDanmark0
Hvidborg@hvidovre.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent538173JobNet47907961000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e2865aa7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e2865aa7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e2865aa7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e2865aa7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgEr du struktureret og ansvarsbevidst? Hos Behandlingshjemmet Hvidborg er det egenskaber vi værdsætter i høj grad.12007951Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi353667998Mikala FrølichHvidborg@hvidovre.dkDKDanmarkDKDanmark329921564Regnskabsmedarbejder til international koncernBasic Har du en allround regnskabsbaggrund og solid erfaring med debitorområdet? Vil du gerne håndtere flere virksomhedsbrands? Og kunne du tænke dig at samarbejde med regnskabsteamet i en international koncern? Så vil vi gerne høre fra dig Vi søger en medarbejder til et vikariat med henblik på fast job hos vores kunde en international virksomhed beliggende i Glostrup. Virksomheden har flere forskellige globale brands. Der er tale om en jobmulighed med ansættelsesstart snarest muligt så kontakt os endelig, hvis stillingen lyder interessant for dig. Du arbejder i dybden og i bredden for virksomhedens danske og svenske afdeling med bl.a. følgende: Bogføring af ind- og udbetalingerBankafstemninger og afstemning af kontoudtogSende kontoudtog og rykkereModtage betalingspåmindelser og rentenotaerUploade fakturaer, samt videresende til godkendelseTjekke mailbokse og opdatering af Excel-ark Dine faglige kvalifikationer: Du har solid debitorerfaring og erfaring med kreditorbogholderi og afstemningerDu er rutineret bruger af Excel og har erfaring med SAPDu bevæger dig hjemmevant i OutlookDet er en fordel, hvis du kender IFS og ReadSoft Dine personlige egenskaber: Du trækker på solid faglig erfaring og er derfor selvkørende i det dagligeDu tager helt naturligt ansvar for dine opgaverDu arbejder med en høj grad af struktur og tålmodighedDu vil gerne lære nyt og kan omstille dig efter opgaverneDu kan lide at være en del af en afdeling, hvor humor og en frisk tone bliver værdsat Hvis du vil videre: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tine Nissen Kornum på tlf.: 33 24 40 80. Send os din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket herunder:https: centrum-personale.dk ledige-stillinger oekonomiregnskab ledig-stilling ?refid 3337-03381 Vi indkalder kandidater til samtale løbende.Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dkHar du en allround regnskabsbaggrund og solid erfaring med debitorområdet? Vil du gerne håndtere flere virksomhedsbrands? Og kunne du tænke dig at samarbejde med regnskabsteamet i en international koncern?

Så vil vi gerne høre fra dig; Vi søger en medarbejder til et vikariat med henblik på fast job hos vores kunde – en international virksomhed beliggende i Glostrup. Virksomheden har flere forskellige globale brands.

Der er tale om en jobmulighed med ansættelsesstart snarest muligt – så kontakt os endelig, hvis stillingen lyder interessant for dig.

Du arbejder i dybden og i bredden for virksomhedens danske og svenske afdeling med bl.a. følgende:

  • Bogføring af ind- og udbetalinger
  • Bankafstemninger og afstemning af kontoudtog
  • Sende kontoudtog og rykkere
  • Modtage betalingspåmindelser og rentenotaer
  • Uploade fakturaer, samt videresende til godkendelse
  • Tjekke mailbokse og opdatering af Excel-ark
Dine faglige kvalifikationer:
  • Du har solid debitorerfaring og erfaring med kreditorbogholderi og afstemninger
  • Du er rutineret bruger af Excel og har erfaring med SAP
  • Du bevæger dig hjemmevant i Outlook
  • Det er en fordel, hvis du kender IFS og ReadSoft
Dine personlige egenskaber:
  • Du trækker på solid faglig erfaring og er derfor selvkørende i det daglige
  • Du tager helt naturligt ansvar for dine opgaver
  • Du arbejder med en høj grad af struktur og tålmodighed
  • Du vil gerne lære nyt og kan omstille dig efter opgaverne
  • Du kan lide at være en del af en afdeling, hvor humor og en frisk tone bliver værdsat
Hvis du vil videre:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tine Nissen Kornum på tlf.: 33 24 40 80.

Send os din ansøgning og dit CV – snarest muligt – via linket herunder:
https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/oekonomiregnskab/ledig-stilling/?refid=3337-03381

Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

ORS/Small/1cbc24d3_logo.pngCentrum Personale A/SBrøndby2018-12-03T15:02:43.3332019-01-31T00:00:00
329927124Stærk regnskabsmedarbejder søges til handelsvirksomhed i GlostrupBasic Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder får du en alsidig og selvstændig hverdag i en handelsvirksomhed i udvikling. Du bliver en del af en regnskabsfunktion, der består af i alt syv medarbejdere fordelt i Danmark og Sverige. Der er plads til, at du selv kan præge funktionen og tage initiativ til at udvikle processer. Dine opgaver vil bl.a. være: Arbejdsopgaver Kreditorer Debitorer Afstemninger Rykkerprocedure Kreditvurdering Fakturahåndtering Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en international handelsvirksomhed med over 70.000 ansatte på verdensplan der primært arbejder med B2B. I Danmark er der 30 medarbejdere, der arbejder i et dynamisk og ungt arbejdsmiljø. Der er høj grad af autonomi, gensidig tillid og respekt for hinanden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforskning, pensionsordning, frokost- og frugtordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du stabil, loyal og har gåpåmod, ligesom du er en person med et godt humør. Du er en selvstændig medarbejder, som tager ansvar for dine opgaver og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Du har en struktureret og systematisk arbejdsstil og sætter en ære i at levere til tiden. Dertil er du god til at bevare overblikket og er proaktiv, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. IT-kompetencer Du har gode IT kompetencer og er stærk i Excel. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til SAP. Uddannelse Erfaring fra en lignende stilling. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder får du en alsidig og selvstændig hverdag i en handelsvirksomhed i udvikling. Du bliver en del af en regnskabsfunktion, der består af i alt syv medarbejdere fordelt i Danmark og Sverige. Der er plads til, at du selv kan præge funktionen og tage initiativ til at udvikle processer. Dine opgaver vil bl.a. være:

Arbejdsopgaver

  • Kreditorer
  • Debitorer
  • Afstemninger
  • Rykkerprocedure
  • Kreditvurdering
  • Fakturahåndtering
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en international handelsvirksomhed med over 70.000 ansatte på verdensplan der primært arbejder med B2B. I Danmark er der 30 medarbejdere, der arbejder i et dynamisk og ungt arbejdsmiljø. Der er høj grad af autonomi, gensidig tillid og respekt for hinanden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforskning, pensionsordning, frokost- og frugtordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du stabil, loyal og har gåpåmod, ligesom du er en person med et godt humør. Du er en selvstændig medarbejder, som tager ansvar for dine opgaver og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Du har en struktureret og systematisk arbejdsstil og sætter en ære i at levere til tiden. Dertil er du god til at bevare overblikket og er proaktiv, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat.

IT-kompetencer

Du har gode IT kompetencer og er stærk i Excel. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til SAP.

Uddannelse

Erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/600b4425_logo.jpegProselectionKøbenhavn2018-12-13T12:00:26.8472019-02-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsmedarbejder til international koncern

Centrum Personale A/S

Brøndby
Har du en allround regnskabsbaggrund og solid erfaring med debitorområdet? Vil du gerne håndtere flere virksomhedsbrands? Og kunne du tænke dig at samarbejde med regnskabsteamet i en international koncern? Så vil vi gerne høre fra dig Vi søger en me...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

Stærk regnskabsmedarbejder søges til handelsvirksomhed i Glostrup

Proselection

København
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder får du en alsidig og selvstændig hverdag i en handelsvirksomhed i udvikling. Du bliver en del af en regnskabsfunktion, der består af i alt syv medarbejdere fordelt i Danmark og Sverige. Der er plads til, at du se...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:11. februar 2019