Hvidovre Kommune søger sæsonmedarbejder til Vej og parkafdelingen
Vi søger aktive medarbejdere til 37 timer/i 6 måneder, med ansættelse 1. april 2020
Arbejdsopgaverne vil bestå af pleje af planter, belægning, inventar, fjernelse af affald, vedligeholdelse af kommunens vejnet og andet forefaldende arbejde.
Forventede kvalifikationer:
- Medarbejdere som er positive, ansvarlige, servicemindede og gerne med erfaring fra kommunal vej og parkdrift.
Ansøgningskrav:
- Arbejdssproget er dansk, gyldigt førerbevis B.
- Der indhentes børneattest índen ansættelsen
Virksomheden tilbyder:
- En arbejdsplads i udvikling og gode arbejdsforhold
Ansættelsesforhold og løn fastsættes efter gældende overenskomst, ud fra princippet i Ny løn.
Ansøgningsfristen er d. 26. februar 2020
Ansættelsessamtaler forventes i uge 10
Ønsker du at vide mere om stillingerne kan du kontakte Driftsleder Claus Kofod 51 58 77 07 eller
Koordinator Klaus Hansen 25 40 51 66 og Kim Nielsen 51 58 77 19.