Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hvidovre Privatskole søger lærere

Da vores skole vokser, søger vi 2-3 nye kollegaer til at undervise vores elever og udvikle skolen.
Vi har behov for lærere, der kan undervise i bl.a. naturfag (udskoling) og musik, idræt og dansk (indskoling).
Vores vision er at sikre en høj faglig og social trivsel for alle elever. Vi ønsker at være en skole/arbejdsplads, hvor der er plads til alle, hvor mangfoldighed ses som en ressource, og hvor alle har lyst til at lære og være. Vi lægger vægt på at skolen får etableret solide læringsmiljøer, hvor læringen er synlig, med tydelige læringsmål, evaluering og feedback.

Vi forventer, at du:

  • er læreruddannet eller har tilsvarende kompetencer
  • tør stille (høje)krav til eleverne og tror på deres potentialer
  • er bevidst om vigtigheden af klasserumsledelse
  • har indsigt i at målfastsætte og arbejde med evaluering og feedback
  • har et positivt og åbent livssyn
  • har lyst til at være en del af et positivt fællesskab omkring den fortsatte udvikling af skolen
  • ser et tæt samarbejde med forældre som en styrke
Vi tilbyder:
  • en ny skole, med dejlige børn, hvor vi i fællesskab skal bygge videre på fundamentet, som er skolens værdigrundlag
  • en skole, hvor lærere og pædagoger arbejder tæt sammen og som begge har fokus på elevernes trivsel og læringsmål
  • et fagligt og inspirerende arbejdsmiljø med plads til visioner og kreativitet
  • en skole hvor teamets fælles forberedelse foregår på skolen, og hvor individuel forberedelse foregår, hvor du finder bedst
  • en arbejdsplads med plads til humor
Yderligere oplysninger om skolen og stillingen kan fås hos skoleleder Anders Horn på 5555 2653.

Ansøgning:
Ansøgning, med relevante bilag, sendes til: job@hvidovre­privatskole.dk, så vi har den senest d. 8. maj 2018. I emnefeltet skal du skrive “lærerjob”. Samtaler afholdes d. 15. og 16. maj.

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingerne ønskes besat pr. 1. august. Løn i henhold til gældende overenskomst.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329794300Phoenix-356fbe4c12018-04-16T16:00:13.350Hvidovre Privatskole søger lærereDa vores skole vokser, søger vi 2-3 nye kollegaer til at undervise vores elever og udvikle skolen.
Vi har behov for lærere, der kan undervise i bl.a. naturfag (udskoling) og musik, idræt og dansk (indskoling).
Vores vision er at sikre en høj faglig og social trivsel for alle elever. Vi ønsker at være en skole/arbejdsplads, hvor der er plads til alle, hvor mangfoldighed ses som en ressource, og hvor alle har lyst til at lære og være. Vi lægger vægt på at skolen får etableret solide læringsmiljøer, hvor læringen er synlig, med tydelige læringsmål, evaluering og feedback.

Vi forventer, at du:
  • er læreruddannet eller har tilsvarende kompetencer
  • tør stille (høje)krav til eleverne og tror på deres potentialer
  • er bevidst om vigtigheden af klasserumsledelse
  • har indsigt i at målfastsætte og arbejde med evaluering og feedback
  • har et positivt og åbent livssyn
  • har lyst til at være en del af et positivt fællesskab omkring den fortsatte udvikling af skolen
  • ser et tæt samarbejde med forældre som en styrke
Vi tilbyder:
  • en ny skole, med dejlige børn, hvor vi i fællesskab skal bygge videre på fundamentet, som er skolens værdigrundlag
  • en skole, hvor lærere og pædagoger arbejder tæt sammen og som begge har fokus på elevernes trivsel og læringsmål
  • et fagligt og inspirerende arbejdsmiljø med plads til visioner og kreativitet
  • en skole hvor teamets fælles forberedelse foregår på skolen, og hvor individuel forberedelse foregår, hvor du finder bedst
  • en arbejdsplads med plads til humor
Yderligere oplysninger om skolen og stillingen kan fås hos skoleleder Anders Horn på 5555 2653.

Ansøgning:
Ansøgning, med relevante bilag, sendes til: job@hvidovre­privatskole.dk, så vi har den senest d. 8. maj 2018. I emnefeltet skal du skrive “lærerjob”. Samtaler afholdes d. 15. og 16. maj.

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingerne ønskes besat pr. 1. august. Løn i henhold til gældende overenskomst.
 
2018-05-09T00:50:35.530 Da vores skole vokser, søger vi 2-3 nye kollegaer til at undervise vores elever og udvikle skolen.Vi har behov for lærere, der kan undervise i bl.a. naturfag (udskoling) og musik, idræt og dansk (indskoling).Vores vision er at sikre en høj faglig og social trivsel for alle elever. Vi ønsker at være en skole arbejdsplads, hvor der er plads til alle, hvor mangfoldighed ses som en ressource, og hvor alle har lyst til at lære og være. Vi lægger vægt på at skolen får etableret solide læringsmiljøer, hvor læringen er synlig, med tydelige læringsmål, evaluering og feedback.Vi forventer, at du:er læreruddannet eller har tilsvarende kompetencertør stille (høje)krav til eleverne og tror på deres potentialerer bevidst om vigtigheden af klasserumsledelsehar indsigt i at målfastsætte og arbejde med evaluering og feedbackhar et positivt og åbent livssynhar lyst til at være en del af et positivt fællesskab omkring den fortsatte udvikling af skolenser et tæt samarbejde med forældre som en styrke Vi tilbyder:en ny skole, med dejlige børn, hvor vi i fællesskab skal bygge videre på fundamentet, som er skolens værdigrundlagen skole, hvor lærere og pædagoger arbejder tæt sammen og som begge har fokus på elevernes trivsel og læringsmålet fagligt og inspirerende arbejdsmiljø med plads til visioner og kreativiteten skole hvor teamets fælles forberedelse foregår på skolen, og hvor individuel forberedelse foregår, hvor du finder bedsten arbejdsplads med plads til humor Yderligere oplysninger om skolen og stillingen kan fås hos skoleleder Anders Horn på 5555 2653.Ansøgning:Ansøgning, med relevante bilag, sendes til: job@hvidovre­privatskole.dk, så vi har den senest d. 8. maj 2018. I emnefeltet skal du skrive lærerjob . Samtaler afholdes d. 15. og 16. maj.Løn og ansættelsesvilkår:Stillingerne ønskes besat pr. 1. august. Løn i henhold til gældende overenskomst.10Phoenix356fbe4c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-08T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3217738Hvidovre Privatskole11Kettegård Alle 22650HvidovreDKDanmarkORS/356fbe4c_logo.pngORS/Small/356fbe4c_logo.png0
job@hvidovre-privatskole.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent555588PhoenixPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=356fbe4chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=356fbe4chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=356fbe4c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=356fbe4c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Undervisning og pædagogik?12008111Dansk3Læse/ tale233104Lærer9Undervisning og pædagogik354428560job@hvidovre-privatskole.dkjob@hvidovre-privatskole.dkDKDanmarkDKDanmark329926691Lærer med hjerterum og høje ambitionerBasic Vil du være med til at undervise på en skole med engagement, holdånd, høje mål og kolleger, der hver dag gør en forskel i børnenes liv? Vi søger en uddannet lærer fuld tid med viden om talepædagogik til vores talehøreafdeling på Baltorpskolen. Din primære opgave bliver dansk, billedkunst og understøttende undervisning i vores lille 1.-2.TH samt varetagelse af tale-høre-undervisningen i klassen. Desuden skal, du sammen med din teammakker, der også er matematiklærer m.v. i klassen, deles om klasselæreropgaven. Du vil få holdtimer i klassen således, at du og din teammakker kan skabe et udviklende læringsmiljø sammen. TALEHØREAFDELINGEN OG DIGTalehøreafdelingen er en afdeling, der består af to tilbud et skoletilbud for elever med talevanskeligheder og et tilbud for elever med høretab. Vi blander de to elevgrupper, da vi arbejder ud fra samme arbejdsgrundlag. Vores arbejdsgrundlag er et stærkt fokus på elevernes sproglige udvikling. Vores mål er at alle elever udvikler et godt talesprog i den tid de går i vores afdeling. Vi arbejder med totalkommunikation og understøtter vores undervisning visuelt og med høj differentiering.Vi arbejder på at være så tæt på almenmiljøet som muligt og er en stor del af det daglige liv i almenmiljøet. Vi har høje forventninger til både elever og hinanden, så vores elever bliver så dygtige som muligt mens de går i vores tilbud.Eleverne modtager undervisning efter folkeskoleloven og har derfor helt de samme fagrækker med de samme faglige krav som folkeskoleloven og klassetrinnet foreskriver.Den klasse, du skal være klasselærer i består af 7 elever i 1.-2.klasse. Der er både tale- og høreelever i klassen. Flere af eleverne har dyspraksi og andre har ikke noget talesprog. Kendetegnende for målgruppen er, at elevgruppen har massive sproglige vanskeligheder. Du skal derfor være skarp på det logopædiske område og have lyst til at arbejde med denne børnegruppe. Vores lærere, der varetager tale-høre-undervisningen mødes n gang om ugen, hvor der er mulighed for sparring og videndeling.Eleverne er nysgerrige og videbegærlige, men mangler dig. Vi har et godt skolehjemsamarbejde, der er præget af tillid og tæt kommunikation om barnets udvikling.Vi bruger Meebook som digital læringsplatform.LEDELSE T T PÅSom led i Ballerup Kommunes nye ledelsesstruktur er vi n distriktsskoleleder, n administrativ leder og ni pædagogiske ledere på Baltorpskolen. Det betyder, at du som lærer hos os får en tæt relation til din leder og løbende mulighed for observation og feedback på din undervisning. Arbejdstiden for lærere her på Baltorpskolen indebærer 33 timers fleksibel tilstedeværelse, og en fuldtidslærer underviser max 25 lektioner om ugen. Der er reduktion i undervisningstid for nyuddannede. LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation Du skal vedhæfte dit lærereksamensbevis til ansøgningen. YDERLIGERE INFORMATIONLyder det umiddelbart, som om det kunne være noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig. Kontakt os endelig for nærmere information. Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til konstitueret leder af Talehøreafdelingen Kirsten Møller Ørberg på mail krbe@balk.dk eller telefon 2160 4953 eller distriktskoleleder Kirsten Reiser Weiland på mail kirw@balk.dk eller på telefon 2497 3008.ANSØGNINGSFRIST: 21. JANUAR 2018Samtaler afholdes i uge 5Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vil du være med til at undervise på en skole med engagement, holdånd, høje mål og kolleger, der hver dag gør en forskel i børnenes liv?
 
Vi søger en uddannet lærer fuld tid med viden om talepædagogik til vores talehøreafdeling på Baltorpskolen.

Din primære opgave bliver dansk, billedkunst og understøttende undervisning i vores lille 1.-2.TH samt varetagelse af tale-høre-undervisningen i klassen. Desuden skal, du sammen med din teammakker, der også er matematiklærer m.v. i klassen, deles om klasselæreropgaven. Du vil få holdtimer i klassen således, at du og din teammakker kan skabe et udviklende læringsmiljø sammen.
 
TALEHØREAFDELINGEN  – OG DIG
Talehøreafdelingen er en afdeling, der består af to tilbud; et skoletilbud for elever med talevanskeligheder og et tilbud for elever med høretab. Vi blander de to elevgrupper, da vi arbejder ud fra samme arbejdsgrundlag. Vores arbejdsgrundlag er et stærkt fokus på elevernes sproglige udvikling. Vores mål er at alle elever udvikler et godt talesprog i den tid de går i vores afdeling. Vi arbejder med totalkommunikation og understøtter vores undervisning visuelt og med høj differentiering.

Vi arbejder på at være så tæt på almenmiljøet som muligt og er en stor del af det daglige liv i almenmiljøet. Vi har høje forventninger til både elever og hinanden, så vores elever bliver så dygtige som muligt mens de går i vores tilbud.

Eleverne modtager undervisning efter folkeskoleloven og har derfor helt de samme fagrækker med de samme faglige krav som folkeskoleloven og klassetrinnet foreskriver.

Den klasse, du skal være klasselærer i består af 7 elever i 1.-2.klasse. Der er både tale- og høreelever i klassen. Flere af eleverne har dyspraksi og andre har ikke noget talesprog. Kendetegnende for målgruppen er, at elevgruppen har massive sproglige vanskeligheder. Du skal derfor være skarp på det logopædiske område og have lyst til at arbejde med denne børnegruppe. Vores lærere, der varetager tale-høre-undervisningen mødes én gang om ugen, hvor der er mulighed for sparring og videndeling.

Eleverne er nysgerrige og videbegærlige, men mangler dig. Vi har et godt skolehjemsamarbejde, der er præget af tillid og tæt kommunikation om barnets udvikling.

Vi bruger Meebook som digital læringsplatform.

LEDELSE TÆT PÅ
Som led i Ballerup Kommunes nye ledelsesstruktur er vi én distriktsskoleleder, én administrativ leder og ni pædagogiske ledere på Baltorpskolen. Det betyder, at du som lærer hos os får en tæt relation til din leder og løbende mulighed for observation og feedback på din undervisning. Arbejdstiden for lærere her på Baltorpskolen indebærer 33 timers fleksibel tilstedeværelse, og en fuldtidslærer underviser max 25 lektioner om ugen. Der er reduktion i undervisningstid for nyuddannede.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation
 
Du skal vedhæfte dit lærereksamensbevis til ansøgningen.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Lyder det umiddelbart, som om det kunne være noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig. Kontakt os endelig for nærmere information. Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til konstitueret leder af Talehøreafdelingen Kirsten Møller Ørberg på mail krbe@balk.dk eller telefon 2160 4953 eller distriktskoleleder Kirsten Reiser Weiland på mail kirw@balk.dk eller på telefon 2497 3008.

ANSØGNINGSFRIST: 21. JANUAR 2018
Samtaler afholdes i uge 5

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngCenter for HR og OrganisationsudviklingAlbertslund2018-12-12T16:00:32.2532019-01-16T00:00:00
329927769Lærer til gruppeordningen for børn med sociale og emotionelle udfordringer.Basic Herstedøster Skole søger snarest muligt 1 lærer til vores specialgrupper for børn med sociale og emotionelle vanskeligheder.Stillingen er en fast stilling på fuld tid.Som lærer ser vi gerne, at du: Har erfaring med børnegruppen. Har linjefagskompetence indenfor matematik, Natur Teknologi og gerne kreativt anlagt. Har visioner og lyst til at arbejde målrettet med at kvalitetssikre og udvikle det faglige og sociale lærings- og fritidsmiljø i et tæt konstruktivt samarbejde med alle skolens ansatte. Skaber sammenhængskraft mellem de læringsrum, som lærere og pædagoger skaber. Ønsker at arbejde i et ofte hektisk miljø og kan bevare overblikket med fokus på elevernes udvikling, trivsel og faglighed, selv i meget travle situationer. For stillingen gælder, at: Du bliver tilknyttet indskolingsgruppen, hvor børnene er i alderen 7-11 år. Der er op til 8 børn i en gruppe. Du vil indgå i et tæt teamsamarbejde med både lærere og pædagoger, og i dette udvikle et struktureret, visuelt understøttet læringsmiljø. Grupperne er placeret i lokaler i forlængelse af skolens indskoling. I de selvstændige grupperum er der både tænkt i skole og fritid SFO. Du skal arbejde ud fra en anerkendende pædagogik, hvor dagen er struktureret af forudsigelige og tydelige rammer med en individuel og faglig differentieret tilgang til det enkelte barn. Du skal indgå i et samarbejde med gruppens øvrige medarbejdere og medarbejderne, der arbejder i mellemtrins gruppen. Grupperne har et tæt samarbejde og er i høj grad selvstyrende. Du skal deltage på en lejrskole årligt. Vi er en skole i god udvikling og vi har nogle gode faciliteter i form af egen stor sportshal, airtrack, fodboldbane, Vestskoven m.v.Personalegoder: Høj social kapital, dygtige og hjælpsomme kolleger, egen arbejdsplads og kaffe te og frugt m.m.Herstedøster Skole er en firesporet skole med 1000 elever og to specialklasserækker for børn med autisme og socio-emotionelle vanskeligheder. Vi ligger i grønne områder lige op til Vestskoven. Der er gode offentlige transportmidler fra Glostrup og Albertslund Station og vi er lette at komme til i bil eller på cykel.I Albertslund Kommune er vi ambitiøse på alle børns vegne. Vi lægger vægt på, at børnene trives i fællesskaber. Derfor prioriterer vi læring, fordybelse og dannelse højt sammen med udvikling af de sociale kompetencer.I Albertslund Kommune er der højt til loftet, langt mellem væggene og plads til det skæve. Vi har gensidig initiativpligt. Gennem forpligtende dialog skaber vi i fællesskab gode og fleksible rammer for arbejdet i skolen hele tiden med kerneopgaven i centrum. I Albertslund Kommune er vi ambitiøse på alle børns vegne.I Albertslund Kommune skal alle børn have mulighed for at udfolde deres personlige kompetencer og udleve deres passion. De voksne opmuntrer børnene og de unge til at forfølge deres mål også de mest ambitiøse. Børnenes læring og udvikling foregår både inden for og uden for institutionens mure. I naturen. Sammen med andre.Velkommen til Albertslund byen for børnene, det grønne og fællesskabet!Yderligere oplysningerDu kan få mere at vide på skolens hjemmeside eller ved henvendelse til afdelingsleder for specialklasserne Mads Brøns Pedersen via kontoret på 43 68 73 00. Du er også velkommen til at komme og se klasserne efter aftale.AnsøgningDin ansøgning med CV, samt kopi af eksamensbevis, skal være skolen i hænde senest 21. januar 2018 kl. 12.00. Der afholdes ansættelsessamtaler løbende, og der ansættes løbende. Ansøgere vil høre noget senest den 31. januar 2019.Herstedøster Skole søger snarest muligt 1 lærer til vores specialgrupper for børn med sociale og emotionelle vanskeligheder.

Stillingen er en fast stilling på fuld tid.
Som lærer ser vi gerne, at du:
  • Har erfaring med børnegruppen.
  • Har linjefagskompetence indenfor matematik, Natur/Teknologi og gerne kreativt anlagt.
  • Har visioner og lyst til at arbejde målrettet med at kvalitetssikre og udvikle det faglige og sociale lærings- og fritidsmiljø i et tæt konstruktivt samarbejde med alle skolens ansatte.
  • Skaber sammenhængskraft mellem de læringsrum, som lærere og pædagoger skaber.
  • Ønsker at arbejde i et ofte hektisk miljø og kan bevare overblikket med fokus på elevernes udvikling, trivsel og faglighed, selv i meget travle situationer.
For stillingen gælder, at:
  • Du bliver tilknyttet indskolingsgruppen, hvor børnene er i alderen 7-11 år. Der er op til 8 børn i en gruppe.
  • Du vil indgå i et tæt teamsamarbejde med både lærere og pædagoger, og i dette udvikle et struktureret, visuelt understøttet læringsmiljø. Grupperne er placeret i lokaler i forlængelse af skolens indskoling. I de selvstændige grupperum er der både tænkt i skole og fritid – SFO.
  • Du skal arbejde ud fra en anerkendende pædagogik, hvor dagen er struktureret af forudsigelige og tydelige rammer med en individuel og faglig differentieret tilgang til det enkelte barn. 
  • Du skal indgå i et samarbejde med gruppens øvrige medarbejdere og medarbejderne, der arbejder i mellemtrins gruppen. Grupperne har et tæt samarbejde og er i høj grad selvstyrende.
  • Du skal deltage på en lejrskole årligt. 
 
Vi er en skole i god udvikling og vi har nogle gode faciliteter i form af egen stor sportshal, airtrack, fodboldbane, Vestskoven m.v.

Personalegoder: Høj social kapital, dygtige og hjælpsomme kolleger, egen arbejdsplads og kaffe/te og frugt m.m.

Herstedøster Skole er en firesporet skole med 1000 elever og to specialklasserækker for børn med autisme og socio-emotionelle vanskeligheder. Vi ligger i grønne områder lige op til Vestskoven. Der er gode offentlige transportmidler fra Glostrup og Albertslund Station og vi er lette at komme til i bil eller på cykel.

I Albertslund Kommune er vi ambitiøse på alle børns vegne. Vi lægger vægt på, at børnene trives i fællesskaber. Derfor prioriterer vi læring, fordybelse og dannelse højt sammen med udvikling af de sociale kompetencer.

I Albertslund Kommune er der højt til loftet, langt mellem væggene og plads til det skæve. Vi har gensidig initiativpligt. Gennem forpligtende dialog skaber vi i fællesskab gode og fleksible rammer for arbejdet i skolen – hele tiden med kerneopgaven i centrum. I Albertslund Kommune er vi ambitiøse på alle børns vegne.
I Albertslund Kommune skal alle børn have mulighed for at udfolde deres personlige kompetencer og udleve deres passion. De voksne opmuntrer børnene og de unge til at forfølge deres mål også de mest ambitiøse. Børnenes læring og udvikling foregår både inden for og uden for institutionens mure. I naturen. Sammen med andre.
Velkommen til Albertslund – byen for børnene, det grønne og fællesskabet!

Yderligere oplysninger
Du kan få mere at vide på skolens hjemmeside eller ved henvendelse til afdelingsleder for specialklasserne Mads Brøns Pedersen via kontoret på 43 68 73 00. Du er også velkommen til at komme og se klasserne efter aftale.

Ansøgning
Din ansøgning med CV, samt kopi af eksamensbevis, skal være skolen i hænde senest 21. januar 2018 kl. 12.00. Der afholdes ansættelsessamtaler løbende, og der ansættes løbende. Ansøgere vil høre noget senest den 31. januar 2019.
 
 
 

Herstedøster SkoleAlbertslund2018-12-14T14:00:31.8002019-01-18T00:00:00
329922356Engageret og struktureret lærer til skole- og dagbehandlingsinstitutionen FrederikshøjBasic Tænker du innovativt omkring undervisning, og vil du have et job i et miljø, der består af spændende tværprofessionelt samarbejde? Skole- og dagbehandlingsinstitutionen Frederikshøj søger en engageret og struktureret lærer til udskolingen. Om Frederikshøj Frederikshøj er en skole- og dagbehandlingsinstitution i Vanløse, der netop har igangsat en omfattende omstilling til en målgruppe med større støttebehov. Institutionen skal samtidigt være med til at udvikle mere fleksible indsatser til børn og unge, som skal inkluderes i folkeskolen. Institutionen har et klart mål om at gå nye veje i samarbejde med børnene, de unge og deres netværk for sammen at skabe bedre muligheder for selvstændige ungdomsliv og uddannelse. Fokus skal være på samskabelse, medborgerskab, skole uddannelse beskæftigelse og nye fællesskaber. Frederikshøj er i dag kendetegnet ved at være en institution med høj faglighed og stort fokus på skolegang. Der er ansat pædagoger, lærere, psykolog, socialrådgivere og to afdelingsledere m.fl. på institutionen. Frederikshøj er normeret til 48 børn i alderen 5-17 år. De er fordelt på fire forskellige teams. Vores målgruppe er børn og unge i skolealderen med udsathed og sociale, psykologiske og psykiatriske vanskeligheder. Flere af børnene har ekstrovert adfærd og diagnoser indenfor det psykiatriske område såsom ADHD, autisme og tilknytningsforstyrrelse. Frederikshøj er desuden i gang med at udvikle en ny afdeling til børn og unge med alvorlig ekstrovert adfærd, som kan profitere af en særlig social- og skoleindsats. Vi søger derfor en lærer, der kan tænke innovativt omkring undervisning, da eleverne sjældent er motiveret for skolearbejde. Organisatorisk hører Frederikshøj til i Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP) Borgercenter Børn og Unge (BBU) i Københavns Kommunes Socialforvaltning. Centret består af syv specialiserede dagbehandlings- og døgntilbud for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov. Vi søger en uddannet lærer på fuld tid, som kan fastholde og udvikle struktur i arbejdet med børn har lyst til og gerne erfaring med at arbejde med vores målgruppe er didaktisk velfunderet og kan undervise differentieret er engageret, åben og tydelig i sin adfærd er god til samarbejde tværfagligt og kender til voksenstyrede forløb er fortrolig med individuelt tilrettelagte undervisningsforløb kan formulere sig i skrift og tale i forbindelse med observationer, oplæg og møder har en interesse eller erfaring indenfor specialundervisning Vi har behov for at dække fagene matematik, biologi og fysik kemi, og vi vil naturligvis også gerne høre, hvilke fagområder du i øvrigt har kompetencer indenfor. Du skal have lyst til at være en del af et team, hvor alle faggrupper samarbejder om opgaven omkring børnene. I teamet skal du både kunne arbejde selvstændigt og gå forrest og kunne tage følgeskab og udføre andres ideer. Vi kan tilbyde et job i et miljø, der består af spændende tværprofessionelt samarbejde mellem pædagoger, lærere, psykolog, socialrådgivere og teknisk administrativt personale. Vi tilbyder et fagligt stærkt arbejdsfællesskab i et til tider travlt hus en uhøjtidelig omgangstone og masser af humor et job i et miljø, der består af spændende tværprofessionelt samarbejde Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Stillingen er en fuldtidsstilling, og den er til tiltrædelse snarest muligt. Center for Socialpædagogik og Psykiatri indhenter børne- og straffeattest samt udvidede referencer som led i rekrutteringen. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Marie Hedengran Linnet på 6161 1026. Skole og dagbehandling Frederikshøj er placeret på Primulavej i Vanløse. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2018 Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt i uge 51.
Tænker du innovativt omkring undervisning, og vil du have et job i et miljø, der består af spændende tværprofessionelt samarbejde? 
 
Skole- og dagbehandlingsinstitutionen Frederikshøj søger en engageret og struktureret lærer til udskolingen. 
 
Om Frederikshøj 
Frederikshøj er en skole- og dagbehandlingsinstitution i Vanløse, der netop har igangsat en omfattende omstilling til en målgruppe med større støttebehov. Institutionen skal samtidigt være med til at udvikle mere fleksible indsatser til børn og unge, som skal inkluderes i folkeskolen. 
 
Institutionen har et klart mål om at gå nye veje i samarbejde med børnene, de unge og deres netværk for sammen at skabe bedre muligheder for selvstændige ungdomsliv og uddannelse. Fokus skal være på samskabelse, medborgerskab, skole/uddannelse/beskæftigelse og nye fællesskaber.  
 
Frederikshøj er i dag kendetegnet ved at være en institution med høj faglighed og stort fokus på skolegang. Der er ansat pædagoger, lærere, psykolog, socialrådgivere og to afdelingsledere m.fl. på institutionen. Frederikshøj er normeret til 48 børn i alderen 5-17 år. De er fordelt på fire forskellige teams. 
 
Vores målgruppe er børn og unge i skolealderen med udsathed og sociale, psykologiske og psykiatriske vanskeligheder. Flere af børnene har ekstrovert adfærd og diagnoser indenfor det psykiatriske område såsom ADHD, autisme og tilknytningsforstyrrelse.
 
Frederikshøj er desuden i gang med at udvikle en ny afdeling til børn og unge med alvorlig ekstrovert adfærd, som kan profitere af en særlig social- og skoleindsats. Vi søger derfor en lærer, der kan tænke innovativt omkring undervisning, da eleverne sjældent er motiveret for skolearbejde.
 
Organisatorisk hører Frederikshøj til i Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP)/Borgercenter Børn og Unge (BBU) i Københavns Kommunes Socialforvaltning. Centret består af syv specialiserede dagbehandlings- og døgntilbud for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov. 
 
Vi søger en uddannet lærer på fuld tid, som 
  • kan fastholde og udvikle struktur i arbejdet med børn 
  • har lyst til og gerne erfaring med at arbejde med vores målgruppe 
  • er didaktisk velfunderet og kan undervise differentieret 
  • er engageret, åben og tydelig i sin adfærd 
  • er god til samarbejde tværfagligt og kender til voksenstyrede forløb 
  • er fortrolig med individuelt tilrettelagte undervisningsforløb 
  • kan formulere sig i skrift og tale i forbindelse med observationer, oplæg og møder 
  • har en interesse eller erfaring indenfor specialundervisning
Vi har behov for at dække fagene matematik, biologi og fysik/kemi, og vi vil naturligvis også gerne høre, hvilke fagområder du i øvrigt har kompetencer indenfor.  
 
Du skal have lyst til at være en del af et team, hvor alle faggrupper samarbejder om opgaven omkring børnene. I teamet skal du både kunne arbejde selvstændigt og gå forrest og kunne tage følgeskab og udføre andres ideer.
 
Vi kan tilbyde et job i et miljø, der består af spændende tværprofessionelt samarbejde mellem pædagoger, lærere, psykolog, socialrådgivere og teknisk/administrativt personale. 
 
Vi tilbyder
  • et fagligt stærkt arbejdsfællesskab i et til tider travlt hus
  • en uhøjtidelig omgangstone og masser af humor
  • et job i et miljø, der består af spændende tværprofessionelt samarbejde 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. 
 
Stillingen er en fuldtidsstilling, og den er til tiltrædelse snarest muligt. 
 
Center for Socialpædagogik og Psykiatri indhenter børne- og straffeattest samt udvidede referencer som led i rekrutteringen. 
 
Yderligere oplysninger  
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Marie Hedengran Linnet på 6161 1026. 
 
Skole og dagbehandling Frederikshøj er placeret på Primulavej i Vanløse. 
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2018
Ansættelsessamtalerne vil blive afholdt i uge 51.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFrederikshøj SkoleFrederiksberg2018-12-04T12:02:31.8332018-12-18T00:00:00
329922335Lærer til Frederiksgård SkoleBasic Frederiksgård Skole søger en lærer pr. 1. februar 2019. Vi tilbyder en fast lærerstilling med et skema i 6. klasse, som indeholder matematik, idræt, n t og understøttende undervisning. Stillingen er i en klasse for elever med lettere generelle indlæringsvanskeligheder. Om skolen Frederiksgård Skole er en specialskole med ca. 145 elever fra børnehaveklasse til 10. klasse, som deler sig i to kategorier: Elever med lettere generelle indlæringsvanskeligheder (ca. 116 elever). Elever med en autisme diagnose (ca. 28 elever). Vi er ca. 70 engagerede medarbejdere, heraf 40 lærere og 10 pædagoger, som arbejder i selvstyrende læringsteam omkring grundskole og udskoling. Lærere, pædagoger og ledelse arbejder i fællesskab på at skabe de bedste faglige og pædagogiske rammer og udviklingsmuligheder for eleverne. Vi vægter et tæt og aktivt forældresamarbejde på alle niveauer og lægger vægt på trivsel og omhu omkring løsningen af den fælles opgave. Langt de fleste af vores elever med lettere generelle indlæringsvanskeligheder, fra børnehaveklasse til 10. klasse, går på specialfritidshjemmet, der fysisk er placeret i skolebygningen. Det betyder, at der i dagligdagen er et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger i det stærke samarbejde . Fritidshjemmet er organiseret som KKFO og er en del af skolens organisation. Om dig Du har erfaring med og viden om specialundervisning for børn med særlige behov. Vi lægger vægt på, at du kender til klasseledelse, arbejder med læringsmål og undervisningsdifferentiering samt er god til at danne og arbejde med relationer. Vi forventer, at du som lærer brænder for specialområdet, har ambitioner på elevernes vegne og er parat til at påtage dig klasselæreransvar. På Frederiksgård Skole arbejder vi med en anerkendende pædagogik, hvilket vi også forventer af dig. Vi forventer ligeledes, at du finder det naturligt at indgå i et aktivt og forpligtende teamsamarbejde med kollegaer og ledelse omkring alle opgaver. Vi tilbyder en engageret medarbejdergruppe, som er interesseret i at udvikle den fælles pædagogiske praksis en skole, hvor vi lægger vægt på at nå længst muligt med afsæt i den enkelte elevs potentialer en skole, hvor de menneskelige værdier sættes højt en skole, hvor vi forsøger at løse problemerne dér, hvor de opstår en skole med traditioner, trivsel og god stemning. Vil du vide mere Stillingen er omfattet af Overenskomst for lærere m.fl. i folkeskolen og i Københavns Kommune og Arbejdstidsaftalerne for lærere i den primærkommunale folkeskole og i Københavns Kommune . Du kan læse mere på vores hjemmeside www.frg.kk.dk og du er velkommen til at kontakte skoleleder Morten Leer på 2482 4976 eller souschef Jørgen Bang på 2335 1220, hvis du har spørgsmål. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2018 Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 51.
Frederiksgård Skole søger en lærer pr. 1. februar 2019.  
 
Vi tilbyder en fast lærerstilling med et skema i 6. klasse, som indeholder matematik, idræt, n/t og understøttende undervisning. Stillingen er i en klasse for elever med lettere generelle indlæringsvanskeligheder.  
 
Om skolen 
Frederiksgård Skole er en specialskole med ca. 145 elever fra børnehaveklasse til 10. klasse, som deler sig i to kategorier:  
  • Elever med lettere generelle indlæringsvanskeligheder (ca. 116 elever).  
  • Elever med en autisme diagnose (ca. 28 elever).
Vi er ca. 70 engagerede medarbejdere, heraf 40 lærere og 10 pædagoger, som arbejder i selvstyrende læringsteam omkring grundskole og udskoling. Lærere, pædagoger og ledelse arbejder i fællesskab på at skabe de bedste faglige og pædagogiske rammer og udviklingsmuligheder for eleverne. Vi vægter et tæt og aktivt forældresamarbejde på alle niveauer og lægger vægt på trivsel og omhu omkring løsningen af den fælles opgave.  
 
Langt de fleste af vores elever med lettere generelle indlæringsvanskeligheder, fra børnehaveklasse til 10. klasse, går på specialfritidshjemmet, der fysisk er placeret i skolebygningen. Det betyder, at der i dagligdagen er et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger i ”det stærke samarbejde”. Fritidshjemmet er organiseret som KKFO og er en del af skolens organisation.  
 
Om dig  
Du har erfaring med og viden om specialundervisning for børn med særlige behov. Vi lægger vægt på, at du kender til klasseledelse, arbejder med læringsmål og undervisningsdifferentiering samt er god til at danne og arbejde med relationer.  
 
Vi forventer, at du som lærer brænder for specialområdet, har ambitioner på elevernes vegne og er parat til at påtage dig klasselæreransvar. På Frederiksgård Skole arbejder vi med en anerkendende pædagogik, hvilket vi også forventer af dig. Vi forventer ligeledes, at du finder det naturligt at indgå i et aktivt og forpligtende teamsamarbejde med kollegaer og ledelse omkring alle opgaver.  
 
Vi tilbyder 
  • en engageret medarbejdergruppe, som er interesseret i at udvikle den fælles pædagogiske praksis  
  • en skole, hvor vi lægger vægt på at nå længst muligt med afsæt i den enkelte elevs potentialer  
  • en skole, hvor de menneskelige værdier sættes højt  
  • en skole, hvor vi forsøger at løse problemerne dér, hvor de opstår  
  • en skole med traditioner, trivsel og god stemning.
Vil du vide mere 
Stillingen er omfattet af ”Overenskomst for lærere m.fl. i folkeskolen og i Københavns Kommune” og ”Arbejdstidsaftalerne for lærere i den primærkommunale folkeskole og i Københavns Kommune”.  
 
Du kan læse mere på vores hjemmeside www.frg.kk.dk og du er velkommen til at kontakte skoleleder Morten Leer på 2482 4976 eller souschef Jørgen Bang på 2335 1220, hvis du har spørgsmål.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2018 
Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 51.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFrederiksgård SkoleFrederiksberg2018-12-04T12:01:40.0732018-12-18T00:00:00
329921780Koordinator (lærer) til ressourcecenter og dansk i 6. klasse på Guldberg SkoleBasic Guldberg Skole søger dygtig og engageret lærer til at koordinere udskolingens pædagogiske lærings- og ressourcecenter samt være dansklærer for en af vores dejlige 6. klasser. Skolens ressourcecenter fungerer som omdrejningspunkt for skolens indsatser i forhold til faglighed og inklusion. Ressourcecentret koordinerer de indsatser, der skal gøre skolen i stand til at møde eleverne, hvor de er, og er lærernes direkte adgang til sparring og vejledning, når opgaverne ikke kan løses inden for det almindelige teamsamarbejde. Ressourcecenter-teamet består af lærere og pædagoger med efteruddannelse inden for inkluderende pædagogik og vejledning inden for fagene, samt fx skolepsykolog og skolesocialrådgiver. I stillingen ligger desuden undervisningstimer i dansk og kristendom på 6. årgang. Her vil du blive en del af et velfungerende lærerteam omkring årgangen, og dele kontaktlærerfunktionen med klassens matematiklærer. Dine opgaver som koordinator for ressourcecentret er, at understøtte den flerfaglige og konstruktive dialog om børn med særlige udfordringer have blik for hvordan almenundervisningen kan styrkes til gavn for alle børn koordinere samspillet mellem ressourcepersoner, årgangsteam og eksterne samarbejdspartnere koordinere skolens ressourcer i ressourcecentret herunder tilrettelægge skemalægge indsatser medvirke til videndeling, udvikling og implementering på hele skolen af fælles metoder, der fremmer inklusion og anerkendelse af den enkelte elev være tovholder i diverse sammenhænge sammenskrive skoleudtalelser og underretninger i samarbejde med lærerne udfærdige indsatsbeskrivelse i samarbejde med det øvrige personale fungere som sparringspartner for ledelsen Vi forventer, at du har stærke kompetencer og erfaringer inden for såvel almen- og specialområdet har lyst og kompetencer til at sætte din viden i spil sammen med andre faggrupper kan håndtere pædagogiske problemstillinger og løse konflikter konstruktivt, anerkendende og inkluderende har blik for det skæve og stor empati prioriterer et tæt forældresamarbejde har gode samarbejdsevner, tålmodighed og en god portion humor har fokus på muligheder og kan indgå i forandringsprocesser kan holde mange bolde i luften og samtidig bevare overblikket har en anerkendende og respektfuld tilgang til andre du kan lide at undervise. Undervisningstimerne vil være faglig støtte specialtimer eller AKT Vi ser gerne, at du har en læsevejlederuddannelse har erfaring med kollegial vejledning og supervision Om os På Guldberg Skole lægger vi vægt på i en god stemning at være et stærkt, sundt og åbent fællesskab, karakteriseret ved interesse og omsorg for hinanden samt en professionel tilgang til opgaven. Vi er fokuseret på opgaven, men vægter samtidig den sociale trivsel for både voksne og børn højt. Vi tror på, at udvikling og trivsel skabes i den daglige interesse for fag, relationer og klasseledelse. Vi er samarbejdende og inddragende i forhold til forældrene. Guldberg Skole er en folkeskole med stærk lokal opbakning. Skolen ligger på Indre Nørrebro. Vi har ca. 950 elever og 85 ansatte. Skolen er afdelingsopdelt på to matrikler. Vi har en engageret forældregruppe og glade børn fra forskellige miljøer. Vi har et tæt og stærkt samarbejde med fritidsinstitution og klub. Du kan læse mere om skolen på www.guldbergskole.kk.dk Løn- og ansættelsesforhold Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelse den 1. januar 2019 eller snarest derefter. Yderligere information Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte souschef Dorte Weile eller afdelingsleder Henrik Persson på 3366 4747. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV, uddannelsesbevis og andre relevante bilag. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. december 2018 Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 51.
Guldberg Skole søger dygtig og engageret lærer til at koordinere udskolingens pædagogiske lærings- og ressourcecenter samt være dansklærer for en af vores dejlige 6. klasser.
 
Skolens ressourcecenter fungerer som omdrejningspunkt for skolens indsatser i forhold til faglighed og inklusion. Ressourcecentret koordinerer de indsatser, der skal gøre skolen i stand til at møde eleverne, hvor de er, og er lærernes direkte adgang til sparring og vejledning, når opgaverne ikke kan løses inden for det almindelige teamsamarbejde. 
 
Ressourcecenter-teamet består af lærere og pædagoger med efteruddannelse inden for inkluderende pædagogik og vejledning inden for fagene, samt fx skolepsykolog og skolesocialrådgiver. 
 
I stillingen ligger desuden undervisningstimer i dansk og kristendom på 6. årgang. Her vil du blive en del af et velfungerende lærerteam omkring årgangen, og dele kontaktlærerfunktionen med klassens matematiklærer. 
 
Dine opgaver som koordinator for ressourcecentret er, at
  • understøtte den flerfaglige og konstruktive dialog om børn med særlige udfordringer 
  • have blik for hvordan almenundervisningen kan styrkes til gavn for alle børn 
  • koordinere samspillet mellem ressourcepersoner, årgangsteam og eksterne samarbejdspartnere 
  • koordinere skolens ressourcer i ressourcecentret – herunder tilrettelægge/skemalægge indsatser 
  • medvirke til videndeling, udvikling og implementering på hele skolen af fælles metoder, der fremmer inklusion og anerkendelse af den enkelte elev 
  • være tovholder i diverse sammenhænge 
  • sammenskrive skoleudtalelser og underretninger i samarbejde med lærerne 
  • udfærdige indsatsbeskrivelse i samarbejde med det øvrige personale 
  • fungere som sparringspartner for ledelsen 
Vi forventer, at du 
  • har stærke kompetencer og erfaringer inden for såvel almen- og specialområdet 
  • har lyst og kompetencer til at sætte din viden i spil sammen med andre faggrupper 
  • kan håndtere pædagogiske problemstillinger og løse konflikter konstruktivt, anerkendende og inkluderende 
  • har blik for det skæve og stor empati 
  • prioriterer et tæt forældresamarbejde 
  • har gode samarbejdsevner, tålmodighed og en god portion humor 
  • har fokus på muligheder og kan indgå i forandringsprocesser 
  • kan holde mange bolde i luften og samtidig bevare overblikket 
  • har en anerkendende og respektfuld tilgang til andre 
  • du kan lide at undervise. Undervisningstimerne vil være faglig støtte/specialtimer eller AKT
Vi ser gerne, at du 
  • har en læsevejlederuddannelse 
  • har erfaring med kollegial vejledning og supervision 
Om os  
På Guldberg Skole lægger vi vægt på i en god stemning at være et stærkt, sundt og åbent fællesskab, karakteriseret ved interesse og omsorg for hinanden samt en professionel tilgang til opgaven.  
 
Vi er fokuseret på opgaven, men vægter samtidig den sociale trivsel for både voksne og børn højt. Vi tror på, at udvikling og trivsel skabes i den daglige interesse for fag, relationer og klasseledelse. Vi er samarbejdende og inddragende i forhold til forældrene.  
 
Guldberg Skole er en folkeskole med stærk lokal opbakning. Skolen ligger på Indre Nørrebro. Vi har ca. 950 elever og 85 ansatte. Skolen er afdelingsopdelt på to matrikler. Vi har en engageret forældregruppe og glade børn fra forskellige miljøer. Vi har et tæt og stærkt samarbejde med fritidsinstitution og klub.  
 
Du kan læse mere om skolen på www.guldbergskole.kk.dk
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst.  
 
Ansættelse den 1. januar 2019 eller snarest derefter.  
 
Yderligere information  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte souschef Dorte Weile eller afdelingsleder Henrik Persson på 3366 4747.  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV, uddannelsesbevis og andre relevante bilag.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. december 2018 
Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 51.
 
 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngGuldberg SkoleFrederiksberg2018-12-03T16:01:23.2202018-12-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lærer med hjerterum og høje ambitioner

Center for HR og Organisationsudvikling

Albertslund
Vil du være med til at undervise på en skole med engagement, holdånd, høje mål og kolleger, der hver dag gør en forskel i børnenes liv? Vi søger en uddannet lærer fuld tid med viden om talepædagogik til vores talehøreafdeling på Baltorpskolen. Din p...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:16. januar 2019

Lærer til gruppeordningen for børn med sociale og emotionelle udfordringer.

Herstedøster Skole

Albertslund
Herstedøster Skole søger snarest muligt 1 lærer til vores specialgrupper for børn med sociale og emotionelle vanskeligheder.Stillingen er en fast stilling på fuld tid.Som lærer ser vi gerne, at du: Har erfaring med børnegruppen. Har linjefagskompete...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

Engageret og struktureret lærer til skole- og dagbehandlingsinstitutionen Frederikshøj

Frederikshøj Skole

Frederiksberg
Tænker du innovativt omkring undervisning, og vil du have et job i et miljø, der består af spændende tværprofessionelt samarbejde? Skole- og dagbehandlingsinstitutionen Frederikshøj søger en engageret og struktureret lærer til udskolingen. Om Freder...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Lærer til Frederiksgård Skole

Frederiksgård Skole

Frederiksberg
Frederiksgård Skole søger en lærer pr. 1. februar 2019. Vi tilbyder en fast lærerstilling med et skema i 6. klasse, som indeholder matematik, idræt, n t og understøttende undervisning. Stillingen er i en klasse for elever med lettere generelle indlæ...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Koordinator (lærer) til ressourcecenter og dansk i 6. klasse på Guldberg Skole

Guldberg Skole

Frederiksberg
Guldberg Skole søger dygtig og engageret lærer til at koordinere udskolingens pædagogiske lærings- og ressourcecenter samt være dansklærer for en af vores dejlige 6. klasser. Skolens ressourcecenter fungerer som omdrejningspunkt for skolens indsatse...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:17. december 2018