Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hydrauliker - til dynamisk maskinfabrik med innovative løsninger

Vil du gerne have den bedste start på din karriere, og kan du se dig selv gå ind i et udviklingsforløb, som ender i at du bliver ekspert indenfor hydrauliksystemer til vores innovative løsninger? Og har du en faglig baggrund som landbrugs-/entreprenørmaskinmekaniker eller andet relevant praktisk hydraulikerfaring fra industri/marine/offshore, og har læst videre til maskiningeniør eller maskinmester? Så er det måske noget for dig at blive hydrauliker i SH Groups engineeringafdeling.

SH Group A/S leverer maskinløsninger indenfor marine, offshore og wind globalt, og har høje tekniske kompetencer indenfor mekanik, hydraulik og el/automation. Vores medarbejdere er meget fleksible og ansvarlige, og det har givet os et godt ry i markedet. Vi formår derfor at have vækst og tilfredse kunder, samtidig med at vi opnår en god indtjening gennem skarp styring af projekterne og produktionen. Vi søger nu en ambitiøs person, som vil udvikle sig til at blive hydraulikekspert hos os.

Vi tilbyder

  • En spændende rolle i et udfordrende teknisk miljø, med rig mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Gode muligheder for at bruge og udvikle din faglige viden indenfor hydraulik og systemløsninger
  • Mulighed for at komme ind i en virksomhed med stor egenproduktion på de nyeste maskiner, og stor hydraulisk viden
  • Gode arbejdsforhold, herunder kantine - og sundhedsforskringsordning
  • Gode hjælpsomme kolleger i vores ca. 75 mand store tekniske afdeling
  • Løn efter kvalifikationer

Primære arbejdsopgaver

  • Deltage i udviklings- og designopgaver på hydraulik til vores innovative maskiner, som bruges indenfor marine/offshore/wind
  • Udføre beregninger og dokumentere systemløsninger
  • Specificere og indkøbe komponenter fra leverandører
  • Specificere og tegne komponenter til egenproduktion, f.eks. hydraulikblokke og power units
  • Udføre risikoanalyser og CE-validering ift. maskindirektivet og andre standarder
  • Deltage i projektafvikling og forestå den hydrauliske del af projektleverancen
  • Deltage i dialog med klasseselskabet
  • Deltage i øvrige opgaver i afdeling, herunder assistere i ferieperioder

For den rette person med interesse i hydraulik, vil det være drømmejobbet, hvor du får mulighed for at lære alle de tekniske og personlige kompetencer til at opnå en ekspertrolle i en teknisk tung virksomhed. Vores miljø er præget af ambitioner og en vilje til at gå den ekstra mil, for at slå konkurrenterne og tilfredsstille ambitiøse kunder.

Din profil

  • Du har en faglig baggrund som landbrugs-/entreprenørmaskinmekaniker eller andet relevant praktisk hydraulikerfaring fra industri/marine/offshore, og har efterfølgende læst til maskiningeniør eller maskinmester
  • Du har stor interesse i at udvikle og specificere hydrauliske løsninger, som virker i praksis og som er lette at vedligeholde for vores kunder
  • Du vil gerne lære at udarbejde diagrammer og produktionsgrundlag, og sikre de optimale hydralikpakker til projekterne
  • IT på rimeligt højt niveau – herunder gerne CAD
  • Det er vigtigt du har et ambitiøst, åbent, imødekommende og robust væsen, da din kontaktflade internt og eksternt vil være stor
  • Bopæl Fyn/Langeland, eller vilje til at flytte til området
  • Engelsk til professionelt arbejdsbrug er nødvendigt for at udføre stillingen

For en umiddelbar vurdering af din profil, kontakt vores HR Partner, Proces Support A/S, Per Schorling på telefon +45 2332 5825.

Ansøgning og CV uploades online som .pdf
Klik på knappen "Søg stillingen" og udfyld formularen.

Bemærk! Vi indkalder til samtale, så søg stillingen straks, hvis det har din interesse.

Alle ansøgninger behandles 100% fortroligt.

SH Group A/S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske, mekaniske og elektriske systemløsninger til marine-, offshore-, og windsektorer, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor/repræsentation flere steder i verden.

SH Group A/S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 330 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden selv.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330076957Phoenix-95ea2df712019-08-22T00:00:00Hydrauliker - til dynamisk maskinfabrik med innovative løsninger

Vil du gerne have den bedste start på din karriere, og kan du se dig selv gå ind i et udviklingsforløb, som ender i at du bliver ekspert indenfor hydrauliksystemer til vores innovative løsninger? Og har du en faglig baggrund som landbrugs-/entreprenørmaskinmekaniker eller andet relevant praktisk hydraulikerfaring fra industri/marine/offshore, og har læst videre til maskiningeniør eller maskinmester? Så er det måske noget for dig at blive hydrauliker i SH Groups engineeringafdeling.

SH Group A/S leverer maskinløsninger indenfor marine, offshore og wind globalt, og har høje tekniske kompetencer indenfor mekanik, hydraulik og el/automation. Vores medarbejdere er meget fleksible og ansvarlige, og det har givet os et godt ry i markedet. Vi formår derfor at have vækst og tilfredse kunder, samtidig med at vi opnår en god indtjening gennem skarp styring af projekterne og produktionen. Vi søger nu en ambitiøs person, som vil udvikle sig til at blive hydraulikekspert hos os.

Vi tilbyder

  • En spændende rolle i et udfordrende teknisk miljø, med rig mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Gode muligheder for at bruge og udvikle din faglige viden indenfor hydraulik og systemløsninger
  • Mulighed for at komme ind i en virksomhed med stor egenproduktion på de nyeste maskiner, og stor hydraulisk viden
  • Gode arbejdsforhold, herunder kantine - og sundhedsforskringsordning
  • Gode hjælpsomme kolleger i vores ca. 75 mand store tekniske afdeling
  • Løn efter kvalifikationer

Primære arbejdsopgaver

  • Deltage i udviklings- og designopgaver på hydraulik til vores innovative maskiner, som bruges indenfor marine/offshore/wind
  • Udføre beregninger og dokumentere systemløsninger
  • Specificere og indkøbe komponenter fra leverandører
  • Specificere og tegne komponenter til egenproduktion, f.eks. hydraulikblokke og power units
  • Udføre risikoanalyser og CE-validering ift. maskindirektivet og andre standarder
  • Deltage i projektafvikling og forestå den hydrauliske del af projektleverancen
  • Deltage i dialog med klasseselskabet
  • Deltage i øvrige opgaver i afdeling, herunder assistere i ferieperioder

For den rette person med interesse i hydraulik, vil det være drømmejobbet, hvor du får mulighed for at lære alle de tekniske og personlige kompetencer til at opnå en ekspertrolle i en teknisk tung virksomhed. Vores miljø er præget af ambitioner og en vilje til at gå den ekstra mil, for at slå konkurrenterne og tilfredsstille ambitiøse kunder.

Din profil

  • Du har en faglig baggrund som landbrugs-/entreprenørmaskinmekaniker eller andet relevant praktisk hydraulikerfaring fra industri/marine/offshore, og har efterfølgende læst til maskiningeniør eller maskinmester
  • Du har stor interesse i at udvikle og specificere hydrauliske løsninger, som virker i praksis og som er lette at vedligeholde for vores kunder
  • Du vil gerne lære at udarbejde diagrammer og produktionsgrundlag, og sikre de optimale hydralikpakker til projekterne
  • IT på rimeligt højt niveau – herunder gerne CAD
  • Det er vigtigt du har et ambitiøst, åbent, imødekommende og robust væsen, da din kontaktflade internt og eksternt vil være stor
  • Bopæl Fyn/Langeland, eller vilje til at flytte til området
  • Engelsk til professionelt arbejdsbrug er nødvendigt for at udføre stillingen

For en umiddelbar vurdering af din profil, kontakt vores HR Partner, Proces Support A/S, Per Schorling på telefon +45 2332 5825.

Ansøgning og CV uploades online som .pdf
Klik på knappen "Søg stillingen" og udfyld formularen.

Bemærk! Vi indkalder til samtale, så søg stillingen straks, hvis det har din interesse.

Alle ansøgninger behandles 100% fortroligt.

SH Group A/S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske, mekaniske og elektriske systemløsninger til marine-, offshore-, og windsektorer, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor/repræsentation flere steder i verden.

SH Group A/S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 330 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden selv.

2019-10-16T00:51:23.380 Vil du gerne have den bedste start på din karriere, og kan du se dig selv gå ind i et udviklingsforløb, som ender i at du bliver ekspert indenfor hydrauliksystemer til vores innovative løsninger? Og har du en faglig baggrund som landbrugs- entreprenørmaskinmekaniker eller andet relevant praktisk hydraulikerfaring fra industri marine offshore, og har læst videre til maskiningeniør eller maskinmester? Så er det måske noget for dig at blive hydrauliker i SH Groups engineeringafdeling. SH Group A S leverer maskinløsninger indenfor marine, offshore og wind globalt, og har høje tekniske kompetencer indenfor mekanik, hydraulik og el automation. Vores medarbejdere er meget fleksible og ansvarlige, og det har givet os et godt ry i markedet. Vi formår derfor at have vækst og tilfredse kunder, samtidig med at vi opnår en god indtjening gennem skarp styring af projekterne og produktionen. Vi søger nu en ambitiøs person, som vil udvikle sig til at blive hydraulikekspert hos os. Vi tilbyder En spændende rolle i et udfordrende teknisk miljø, med rig mulighed for personlig og faglig udvikling Gode muligheder for at bruge og udvikle din faglige viden indenfor hydraulik og systemløsninger Mulighed for at komme ind i en virksomhed med stor egenproduktion på de nyeste maskiner, og stor hydraulisk viden Gode arbejdsforhold, herunder kantine - og sundhedsforskringsordning Gode hjælpsomme kolleger i vores ca. 75 mand store tekniske afdeling Løn efter kvalifikationer Primære arbejdsopgaver Deltage i udviklings- og designopgaver på hydraulik til vores innovative maskiner, som bruges indenfor marine offshore wind Udføre beregninger og dokumentere systemløsninger Specificere og indkøbe komponenter fra leverandører Specificere og tegne komponenter til egenproduktion, f.eks. hydraulikblokke og power units Udføre risikoanalyser og CE-validering ift. maskindirektivet og andre standarder Deltage i projektafvikling og forestå den hydrauliske del af projektleverancen Deltage i dialog med klasseselskabet Deltage i øvrige opgaver i afdeling, herunder assistere i ferieperioder For den rette person med interesse i hydraulik, vil det være drømmejobbet, hvor du får mulighed for at lære alle de tekniske og personlige kompetencer til at opnå en ekspertrolle i en teknisk tung virksomhed. Vores miljø er præget af ambitioner og en vilje til at gå den ekstra mil, for at slå konkurrenterne og tilfredsstille ambitiøse kunder. Din profil Du har en faglig baggrund som landbrugs- entreprenørmaskinmekaniker eller andet relevant praktisk hydraulikerfaring fra industri marine offshore, og har efterfølgende læst til maskiningeniør eller maskinmester Du har stor interesse i at udvikle og specificere hydrauliske løsninger, som virker i praksis og som er lette at vedligeholde for vores kunder Du vil gerne lære at udarbejde diagrammer og produktionsgrundlag, og sikre de optimale hydralikpakker til projekterne IT på rimeligt højt niveau herunder gerne CAD Det er vigtigt du har et ambitiøst, åbent, imødekommende og robust væsen, da din kontaktflade internt og eksternt vil være stor Bopæl Fyn Langeland, eller vilje til at flytte til området Engelsk til professionelt arbejdsbrug er nødvendigt for at udføre stillingen For en umiddelbar vurdering af din profil, kontakt vores HR Partner, Proces Support A S, Per Schorling på telefon 45 2332 5825. Ansøgning og CV uploades online som .pdf Klik på knappen Søg stillingen og udfyld formularen. Bemærk! Vi indkalder til samtale, så søg stillingen straks, hvis det har din interesse. Alle ansøgninger behandles 100 fortroligt. SH Group A S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske, mekaniske og elektriske systemløsninger til marine-, offshore-, og windsektorer, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor repræsentation flere steder i verden. SH Group A S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 330 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden selv.11jobnet95ea2df7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-15T00:00:000000http://www.processupport.dk/jobopslag/?hr=show-job/474360EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynSvendborg3582058SH Group A/S11Kuopiovej 205700SvendborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent810480JobNet5032553503255310020-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95ea2df7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=95ea2df7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95ea2df7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95ea2df7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/5.jpgHydrauliker - til dynamisk maskinfabrik med innovative løsninger12008011Dansk3Læse/ tale214501Maskiningeniør20Ingeniør og naturvidenskab362394694noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330115257Ingeniør med fokus på intelligente bremsesystemerRobot Verdens førende leverandør af bremsesystemer Vil du være med på holdet? Så er du måske lige den nye medarbejder, som vi leder efter. Da Svendborg Brakes bremsetekniske afdeling står overfor store udfordringer fremadrettet, søger vi en dygtig medarbejder, som stræber efter at drive bremseteknik til det næste niveau Du er måske ikke ekspert i dag, men dine ambitioner går i den retning. Du får bl.a. følgende opgaver ansvarsområder: Tekniske justeringer af kerneproduktet samt udvikling af Next Generation bremsesystemer Konstruktion design af bremsesystemer og komponenter Sikre gennemførelse af test af disse konstruktioner i vores eget testcenter produktion Teknisk dokumentation i form af tegning og styklister Inddragelse i udviklingsprojekter i samarbejde med salg og kunder globalt Omsætte kundespecifikationer til interne produkt- konstruktionsopgaver Teknisk salgs support udarbejde tilbud og business cases på baggrund af kundekrav Kvalifikationer: Den ideelle kandidat har en relevant uddannelse som maskiningeniør eller maskinmester og besidder et par års erfaring indenfor udvikling og konstruktion. Vant til at arbejde med projektledelse og til at gebærde sig internationalt Overblik, selvstændig og struktureret med respekt for tidsplaner og kravspecifikationer Godt kendskab til 3D programmer, gerne CREO og AutoCAD Gerne vant til at arbejde i et ISO-miljø og have kendskab til APQP4WIND eller TS standarder Gode engelskkundskaber Vi tilbyder: Et spændende og selvstændigt job med afvekslende opgaver Et uhøjtideligt arbejdsmiljø med en god omgangstone og rig mulighed for vidensdeling Gode muligheder for personlig og faglig udvikling Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, attraktiv kantineordning Du er velkommen til at kontakte Technical Manager, Thomas Christensen på telefon 5214 0452 for nærmere information. Er jobbet lige noget for dig, så send en ansøgning og uddybende CV på nedenstående link hurtigst muligt. Se www.svendborg-brakes.com for yderlig information. Svendborg Brakes creates high growth for both customers and ourselves by innovating, testing and delivering world class braking solutions. We are value driven and customer focused, and we continuously strive for superior and unmatched quality in design, products, testing, certification and services. This makes us Global Leading Experts and the preferred and trusted provider in the field of intelligent braking solutions. Svendborg Brakes, part of Altra Motion, is a leading global designer and manufacturer of quality power transmission and motion control products utilized on a variety of industrial and renewable energy applications.

Verdens førende leverandør af bremsesystemer

Vil du være med på holdet?

Så er du måske lige den nye medarbejder, som vi leder efter. Da Svendborg Brakes’ bremsetekniske afdeling står overfor store udfordringer fremadrettet, søger vi en dygtig medarbejder, som stræber efter at drive bremseteknik til det næste niveau Du er måske ikke ekspert i dag, men dine ambitioner går i den retning.

Du får bl.a. følgende opgaver & ansvarsområder:

  • Tekniske justeringer af kerneproduktet samt udvikling af ”Next Generation” bremsesystemer
  • Konstruktion / design af bremsesystemer og komponenter
  • Sikre gennemførelse af test af disse konstruktioner i vores eget testcenter / produktion
  • Teknisk dokumentation i form af tegning og styklister
  • Inddragelse i udviklingsprojekter i samarbejde med salg og kunder globalt
  • Omsætte kundespecifikationer til interne produkt-/konstruktionsopgaver
  • Teknisk salgs support / udarbejde tilbud og business cases på baggrund af kundekrav

Kvalifikationer:

  • Den ideelle kandidat har en relevant uddannelse som maskiningeniør eller maskinmester og besidder et par års erfaring indenfor udvikling og konstruktion.
  • Vant til at arbejde med projektledelse og til at gebærde sig internationalt
  • Overblik, selvstændig og struktureret med respekt for tidsplaner og kravspecifikationer
  • Godt kendskab til 3D programmer, gerne CREO og AutoCAD
  • Gerne vant til at arbejde i et ISO-miljø og have kendskab til APQP4WIND eller TS standarder
  • Gode engelskkundskaber

Vi tilbyder:

  • Et spændende og selvstændigt job med afvekslende opgaver
  • Et uhøjtideligt arbejdsmiljø med en god omgangstone og rig mulighed for vidensdeling
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, attraktiv kantineordning

Du er velkommen til at kontakte Technical Manager, Thomas Christensen på telefon 5214 0452 for nærmere information.

Er jobbet lige noget for dig, så send en ansøgning og uddybende CV på nedenstående link hurtigst muligt.

Se www.svendborg-brakes.com for yderlig information.

Svendborg Brakes creates high growth for both customers and ourselves by innovating, testing and delivering world class braking solutions. We are value driven and customer focused, and we continuously strive for superior and unmatched quality in design, products, testing, certification and services. This makes us Global Leading Experts and the preferred and trusted provider in the field of intelligent braking solutions.

Svendborg Brakes, part of Altra Motion, is a leading global designer and manufacturer of quality power transmission
and motion control products utilized on a variety of industrial and renewable energy applications.

Svendborg Brakes ApSVejstrup2019-10-31T00:00:002019-12-24T00:00:00
330134262Maskinkonstruktør til R&DRobot Maskintekniker ingeniør eller lign Glunz Jensen i Nyborg, søger vi en maskinkonstruktør med erfaring inden for maskinkonstruktion i 3D. Glunz Jensen har i en årrække været igennem en omstillingsproces med sammenlægninger af bl.a. produktion fra Italien til Nyborg, omkostningsreducering og strategiske ændringer, hvor innovative produkter og kvalitetsmaskiner er essentielle for virksomhedens udvikling. Hertil søger vi dig, der evt. kommer med en baggrund som maskiningeniør, maskintekniker eller lign. Det vigtigste for succes i jobbet er dog, at du har oparbejdet erfaring inden for maskinkonstruktion, hvorved du kan styrke projektafdelingen i udviklingen af de bedste kvalitetsmaskiner til trykindustrien. Stillingen som vi søger besat i R D afdelingen, indeholder konstruktion af maskinerne fra bunden, samt delkonstruktion, hvor du i samarbejde med de 12 dedikerede medarbejdere i R D afdelingen vil skulle bidrage på forskellige områder, som mekanik, el og software. Stillingen vil indeholde opgaver, der i høj grad omhandler id generering, konstruktion design, samt opbygning af prototyper. For at kunne håndtere opgaven inden for konstruktion af Glunz Jensens specialmaskiner, kræver det at du er pro - bruger af 3D og det vil være en fordel hvis du har kendskab til programmet Creo. Da stillingen i R D afdelingen er meget afvekslende, er det en fordel hvis du har indsigt i mange forskellige områder, inden for f.eks. Servo - teknologi, termoteknologi, sensorløsninger, udsugning og ventilation, pneumatik, hydraulik og åbne transmissioner som kæder, remme og tandhjul. Stillingen indeholder endvidere en vis grad af notatskrivning fra kundemøder med projektleder og kunder, hvor detaljeret notatmateriale er vigtigt for både kunder og projektleder. Jobbet indeholder desuden nogen grad af projektledelse. For at stillingen er et stærkt match for begge parter, forestiller vi os at du brænder for at benytte din alsidige baggrund indenfor maskinteknik, samt bidrage til projekterne med dine stærke erfaringer og detaljeorienterede egenskaber, indenfor 3D konstruktion. Det er endvidere værdifuldt for R D afdelingen, at du er åben over for mange forskelligartede opgaver, hvor der ofte kan indgå opgaveskift, alt afhængig af projektledernes vurdering af opgavernes vigtighed. Samtidig har du forståelsen for at visse projekter kræver en ekstra arbejdsindsats, for at nå frem til afslutningen på projektet. Som en del af det, at skulle udarbejde notater for projektlederen ved kundemøder, ser du opgaven som en spændende udfordring og afveksling, der kan videreudvikle dine kommunikative evner, samt produktindsigt. IT kendskab : Virksomheden benytter Creo parametric i R D afdelingen, samt AX Dynamics som ERP system. Sprogkundskaber : Engelsk i skrift og tale er essentielt i stillingen, da virksomheden er internationalt ejet og der ofte kommunikeres på engelsk. Glunz Jensen tilbyder et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor anerkendelse er vigtigt for at vi kommer frem til de rette løsninger og målsætninger. Til stillingen tilbydes løn efter kvalifikationer inkl. pc, frokostordning og pension iflg. overenskomst. Forventet opstart aftales med rette kandidat. Rekrutteringshuset, varetager rekrutteringsprocessen for Glunz Jensen, og finder du stillingen relevant for dig og ønsker at ansøge stillingen eller blot høre nærmere, bedes du kontakte ansvarlig konsulent Jesper Laurholt på 71 74 76 60, eller fremsende CV ansøgning på jl@rekrutteringhuset.dk. Vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor der ikke er fastsat deadline for ansøgning.

Maskintekniker / ingeniør eller lign

Glunz & Jensen i Nyborg, søger vi en maskinkonstruktør med erfaring inden for maskinkonstruktion i 3D.

Glunz & Jensen har i en årrække været igennem en omstillingsproces med sammenlægninger af bl.a. produktion fra Italien til Nyborg, omkostningsreducering og strategiske ændringer, hvor innovative produkter og kvalitetsmaskiner er essentielle for virksomhedens udvikling.

Hertil søger vi dig, der evt. kommer med en baggrund som maskiningeniør, maskintekniker eller lign.

Det vigtigste for succes i jobbet er dog, at du har oparbejdet erfaring inden for maskinkonstruktion, hvorved du kan styrke projektafdelingen i udviklingen af de bedste kvalitetsmaskiner til trykindustrien.

Stillingen som vi søger besat i R&D afdelingen, indeholder konstruktion af maskinerne fra bunden, samt delkonstruktion, hvor du i samarbejde med de 12 dedikerede medarbejdere i R&D afdelingen vil skulle bidrage på forskellige områder, som mekanik, el og software.

Stillingen vil indeholde opgaver, der i høj grad omhandler idégenerering, konstruktion/design, samt opbygning af prototyper.

For at kunne håndtere opgaven inden for konstruktion af Glunz & Jensens specialmaskiner, kræver det at du er pro - bruger af 3D og det vil være en fordel hvis du har kendskab til programmet Creo.

Da stillingen i R&D afdelingen er meget afvekslende, er det en fordel hvis du har indsigt i mange forskellige områder, inden for f.eks. Servo - teknologi, termoteknologi, sensorløsninger, udsugning og ventilation, pneumatik, hydraulik og åbne transmissioner som kæder, remme og tandhjul.

Stillingen indeholder endvidere en vis grad af notatskrivning fra kundemøder med projektleder og kunder, hvor detaljeret notatmateriale er vigtigt for både kunder og projektleder. Jobbet indeholder desuden nogen grad af projektledelse.

For at stillingen er et stærkt match for begge parter, forestiller vi os at du brænder for at benytte din alsidige baggrund indenfor maskinteknik, samt bidrage til projekterne med dine stærke erfaringer og detaljeorienterede egenskaber, indenfor 3D konstruktion.

Det er endvidere værdifuldt for R&D afdelingen, at du er åben over for mange forskelligartede opgaver, hvor der ofte kan indgå opgaveskift, alt afhængig af projektledernes vurdering af opgavernes vigtighed. Samtidig har du forståelsen for at visse projekter kræver en ekstra arbejdsindsats, for at nå frem til afslutningen på projektet.

Som en del af det, at skulle udarbejde notater for projektlederen ved kundemøder, ser du opgaven som en spændende udfordring og afveksling, der kan videreudvikle dine kommunikative evner, samt produktindsigt.

IT kendskab : Virksomheden benytter Creo parametric i R&D afdelingen, samt AX Dynamics som ERP system.

Sprogkundskaber : Engelsk i skrift og tale er essentielt i stillingen, da virksomheden er internationalt ejet og der ofte kommunikeres på engelsk.

Glunz & Jensen tilbyder et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor anerkendelse er vigtigt for at vi kommer frem til de rette løsninger og målsætninger.

Til stillingen tilbydes løn efter kvalifikationer inkl. pc, frokostordning og pension iflg. overenskomst.

Forventet opstart aftales med rette kandidat.

Rekrutteringshuset, varetager rekrutteringsprocessen for Glunz & Jensen, og finder du stillingen relevant for dig og ønsker at ansøge stillingen eller blot høre nærmere, bedes du kontakte ansvarlig konsulent Jesper Laurholt på 71 74 76 60, eller fremsende CV + ansøgning på jl@rekrutteringhuset.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor der ikke er fastsat deadline for ansøgning.

rekrutteringshusetNyborg2019-12-03T00:00:002020-01-24T00:00:00
330136397Konstruktør/UdviklingsingeniørRobot OM STILLINGEN Din væsentligste opgave bliver konstruktion af løsninger til industrien og aktuelt hospitalssektoren i tæt samarbejde med virksomhedens sælgere, programmører og projektledere. Du vil komme til at sidde i Research Development, hvor du skal arbejde selvstændigt såvel som i teams, og du vil blive stillet overfor faglige udfordringer, hvor al din viden og ekspertise vil blive anvendt, udfordret og udviklet. Du og dine kolleger har en indgående interesse for mekanik og produktion, samt et engagement og en høj faglighed som dagligt kommer i spil i forhold til udvikling og design af kundetilpassede løsninger af høj kvalitet. Du vil arbejde med kundespecifikke projekter i tæt samarbejde med softwareafdelingen, kunderne, underleverandører og montageafdelingen. Som ny konstruktør skal du være med til at sikre virksomhedens position som markedsledende indenfor udvikling af højteknologiske bearbejdningsanlæg og kundetilpassede automationsløsninger til mange forskellige brancher. OM DIG Vi forventer, at du: Har gerne erfaring fra maskin- eller automationsbranchen (ikke ultimativt krav) Har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør, maskintekniker, produktionsteknolog eller lignende Har indgående erfaring som konstruktør af tekniske løsninger Har indgående erfaring med PLC og anden styring af tekniske løsninger Har kendskab til robotteknologi og robotapplikationer Har en struktureret arbejdsform og har tilegnet dig et indgående kendskab til 3D-programmer som eksempelvis Inventor. Trives i en flad organisation og kan skabe tillid blandt kolleger og samarbejdspartnere gennem en løsningsorienteret tilgang til opgaver og udfordringer. Er innovativ, kan tænke ud af boksen og kan bringe nye ideer ind i organisationen. SPROG Dansk flydende Engelsk gerne flydende i skrift og tale og gerne tysk i tale DU FÅR Du får en spændende position i en dynamisk automationsvirksomhed med succes, blandt andet inden for hospitalssektoren og med mange store projekter undervejs. Det er netop Research Development& 39 s evne til at levere de rette løsninger, der er og bliver fundamentet for den nuværende og fremtidige succes. Research Development består af ca. 12 engagerede medarbejdere, og du bliver en del af et veletableret team, der igennem værdifuld sparring giver dig mulighed for både faglig og personlig udvikling fremover. Din hverdag vil være præget af stor faglig kontaktflade på tværs af virksomheden. Gibotech er præget af en uformel kultur, der skaber glæde og innovation og samtidigt afføder store ambitioner og stolthed ved arbejdet og de resultater, der skabes i fællesskab. GAGEPAKKE Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer og erfaring. STARTTIDSPUNKT Snarest muligt

OM STILLINGEN

Din væsentligste opgave bliver konstruktion af løsninger til industrien og aktuelt hospitalssektoren i tæt samarbejde med virksomhedens sælgere, programmører og projektledere.

Du vil komme til at sidde i Research & Development, hvor du skal arbejde selvstændigt såvel som i teams, og du vil blive stillet overfor faglige udfordringer, hvor al din viden og ekspertise vil blive anvendt, udfordret og udviklet.

Du og dine kolleger har en indgående interesse for mekanik og produktion, samt et engagement og en høj faglighed som dagligt kommer i spil i forhold til udvikling og design af kundetilpassede løsninger af høj kvalitet.

Du vil arbejde med kundespecifikke projekter i tæt samarbejde med softwareafdelingen, kunderne, underleverandører og montageafdelingen.

Som ny konstruktør skal du være med til at sikre virksomhedens position som markedsledende indenfor udvikling af højteknologiske bearbejdningsanlæg og kundetilpassede automationsløsninger til mange forskellige brancher.

OM DIG

Vi forventer, at du:

  • Har gerne erfaring fra maskin- eller automationsbranchen – (ikke ultimativt krav)
  • Har en uddannelsesmæssig baggrund som maskiningeniør, maskintekniker, produktionsteknolog eller lignende
  • Har indgående erfaring som konstruktør af tekniske løsninger
  • Har indgående erfaring med PLC og anden styring af tekniske løsninger
  • Har kendskab til robotteknologi og robotapplikationer
  • Har en struktureret arbejdsform og har tilegnet dig et indgående kendskab til 3D-programmer som eksempelvis Inventor.
  • Trives i en flad organisation og kan skabe tillid blandt kolleger og samarbejdspartnere gennem en løsningsorienteret tilgang til opgaver og udfordringer.
  • Er innovativ, kan tænke ud af boksen og kan bringe nye ideer ind i organisationen.

SPROG

Dansk – flydende

Engelsk gerne flydende i skrift og tale og gerne tysk i tale

DU FÅR

Du får en spændende position i en dynamisk automationsvirksomhed med succes, blandt andet inden for hospitalssektoren og med mange store projekter undervejs. Det er netop Research & Development's evne til at levere de rette løsninger, der er og bliver fundamentet for den nuværende og fremtidige succes.

Research & Development består af ca. 12 engagerede medarbejdere, og du bliver en del af et veletableret team, der igennem værdifuld sparring giver dig mulighed for både faglig og personlig udvikling fremover.

Din hverdag vil være præget af stor faglig kontaktflade på tværs af virksomheden. Gibotech er præget af en uformel kultur, der skaber glæde og innovation og samtidigt afføder store ambitioner og stolthed ved arbejdet og de resultater, der skabes i fællesskab.

GAGEPAKKE

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer og erfaring.

STARTTIDSPUNKT

Snarest muligt

Gibotech A/SOdense SØ2019-12-06T00:00:002020-01-29T00:00:00
330134020SCE Engineer, Electrical PWI TasksRobot Combine your engineering skills and manufacturing experience Are you looking for a job where you can apply your engineering skills? Do you have experience from a manufacturing environment? Would you like to be a part of a dynamic, international organisation? Then please take a closer look at this opportunity! MHI Vestas Offshore wind is a joint venture between Vestas Wind Systems A S and Mitsubishi Heavy Industries, and we are currently looking for an Electrical Engineer to join our factory on Lindø, Denmark. Tasks responsibilities: You will… …primarily be working on our Production Work Instructions (PWI) with special focus on electrical instructions. This is to support a stable production process and identify opportunities for takt time reduction. You will also be responsible for: Delivery and management of production supporting documents (FMEAs, Technical Reports, Risk Assessments, Work Instructions, etc.) Improve and optimise the production process based on production output, cost reduction and safety improvement targets Secure that the production basis is well documented and translated for all processes Adaptable for rapid advancement processes Work closely with the Quality department on identification of critical issues, prioritising and improving projects Maintain high safety standards and work with the HSE department to report incidents and manage risks out of the process Be aware of non-conforming processes or products and implement corrective actions Apply Lean tools to the processes Skills experience: Our new colleague… …has an electrical background, preferably minimum a bachelor s degree and at least three years of experience with production process engineering from a manufacturing environment. To succeed in this position, you must be a team player and understand how to work in line and matrix organisations. You have strong communication skills, and we expect you to speak and write English fluently. Knowing Danish language will be an additional credit. Lastly, it is very important that you understand safety and quality processes and reporting. We expect that you: Can read, understand and create electrical drawings Have experience with and knowledge of high voltage and control systems Have experience with 3D illustration software (preferred, not required) Are an experienced user of Microsoft Office, especially Word and Excel Can design, run and evaluate trials and prepare the appropriate documentation Join us if you… ...want to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Manufacturing, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development A role where you will have great impact on improving our manufacturing processes Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Team Lead, Karthikeyan Natarajan, on 45 7150 5429. Your primary work location will be Lindø, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Combine your engineering skills and manufacturing experience

Are you looking for a job where you can apply your engineering skills? Do you have experience from a manufacturing environment? Would you like to be a part of a dynamic, international organisation? Then please take a closer look at this opportunity!

MHI Vestas Offshore wind is a joint venture between Vestas Wind Systems A/S and Mitsubishi Heavy Industries, and we are currently looking for an Electrical Engineer to join our factory on Lindø, Denmark. 

Tasks & responsibilities: You will…

…primarily be working on our Production Work Instructions (PWI) with special focus on electrical instructions. This is to support a stable production process and identify opportunities for takt time reduction. 

You will also be responsible for: 

  • Delivery and management of production supporting documents (FMEAs, Technical Reports, Risk Assessments, Work Instructions, etc.)
  • Improve and optimise the production process based on production output, cost reduction and safety improvement targets
  • Secure that the production basis is well documented and translated for all processes
  • Adaptable for rapid advancement processes
  • Work closely with the Quality department on identification of critical issues, prioritising and improving projects
  • Maintain high safety standards and work with the HSE department to report incidents and manage risks out of the process
  • Be aware of non-conforming processes or products and implement corrective actions
  • Apply Lean tools to the processes

Skills & experience: Our new colleague…

…has an electrical background, preferably minimum a bachelor’s degree and at least three years of experience with production/process engineering from a manufacturing environment. To succeed in this position, you must be a team player and understand how to work in line and matrix organisations. You have strong communication skills, and we expect you to speak and write English fluently. Knowing Danish language will be an additional credit. Lastly, it is very important that you understand safety and quality processes and reporting.

We expect that you: 

  • Can read, understand and create electrical drawings
  • Have experience with and knowledge of high voltage and control systems
  • Have experience with 3D illustration software (preferred, not required)
  • Are an experienced user of Microsoft Office, especially Word and Excel
  • Can design, run and evaluate trials and prepare the appropriate documentation

Join us if you…

...want to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

In Manufacturing, we offer you:

  • Great colleagues that support each other and work together
  • Excellent opportunities for professional and personal development
  • A role where you will have great impact on improving our manufacturing processes

Apply now

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Team Lead, Karthikeyan Natarajan, on +45 7150 5429. Your primary work location will be Lindø, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. 

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

 

MHI Vestas Offshore Wind A/SMunkebo2019-12-02T00:00:002020-01-27T00:00:00
330131994Technical Quality Engineer, Odense, DenmarkRobot Are you passionate about robots, quality and processes and considered a go to person? An exciting Company We are a leading manufacturer of collaborative mobile robots, and as a company we are both ambitious and passionate in everything we do. To support our growth and quality journey, we are looking for a Technical Quality Engineer. With base at our HQ in Odense, Denmark, you will be part of a can-do culture with great focus on teamwork. As part of our Quality function, your main area of responsibility will be to drive i.e. quality improvements, root cause analysis and the development implementation of a Management System. The team currently consists of 3 employees, and you will report to our Quality Director. Process-oriented mind-set and structured ways of working in delivering quality support We are a fast-growing company, and development of products are of course happening at a high pace. This means that you will enter into a highly dynamic role, where you will have to juggle between different quality tasks, quality improvement projects, etc. You will be an important contributor and driver in the maturing of the MiR organization towards a process-oriented and quality focused organization. Your key tasks will be to: • Drive the management of quality cases improvement projects including root cause analysis together with relevant stakeholders • Develop and implement a Management System tailored to MiR s needs based upon the framework of ISO standards • Drive the implementation and improvement of quality owned processes • Support quality data collection and reporting • Lead and facilitate audits and lessons learned • Drive quality awareness and train the organization Limited travel activity must be expected. About you Professional competencies 4-6 years of experience from a similar role Advanced experience from a technical company within electrical or mechanical products Intermediate experience with FMEA, control plans, corrective action and root cause analysis Strong English communication skills Super-user in Office 365, IT systems used for records document management and management systems Fundamental experience with quality performance reporting Intermediate experience with audits (as internal or lead auditor) Advanced experience in working with interpretation of ISO standards, including ISO9001:2015 Personal qualifications Outgoing, curious in nature and comfortable with technology Self-motivated and a strong collaborator A go to person at all levels of the organization Passionate about communicating quality subjects to different audiences You thrive in a dynamic, international environment where deadlines can be tight, and everyone give their best to reach the goals Application If you believe this is your chance to develop personally and professionally together with some of the most talented people in the industry, please send us your application and your CV as quickly as possible via the Click here to apply button. Employment by agreement ideally as quickly as possible. Please note that we will conduct interviews on an ongoing basis until the position is filled. If you have any questions, please contact Mette Udengaard Juliussen, Quality Director muj@mir-robots.com Tlf.: 45 31353162 Mobile Industrial Robots A S is a leading manufacturer of collaborative mobile robots. We are dedicated to developing user-friendly, flexible and safe robots to help companies increase the efficiency of their operations. These unique, collaborative robots are now used by manufacturers in a wide range of industries and healthcare sectors to automate their in-house transportation. As a first mover in the field, we have enjoyed a rapid, worldwide adoption of our unique and innovative robots. Mobile Industrial Robots is an international and ambitious company, having dedicated employees who are passionate about making a difference and creating success and innovation within the world of robotics. We are represented worldwide with branch offices and through an extensive distributor network. Please visit our website for more information: https: www.mobile-industrial-robots.com Application deadline: As soon as possible

Are you passionate about robots, quality and processes and considered a ‘go to’ person?

An exciting Company

We are a leading manufacturer of collaborative mobile robots, and as a company we are both ambitious and passionate in everything we do. To support our growth and quality journey, we are looking for a Technical Quality Engineer. With base at our HQ in Odense, Denmark, you will be part of a ‘can-do’ culture with great focus on teamwork.

As part of our Quality function, your main area of responsibility will be to drive i.e. quality improvements, root cause analysis and the development & implementation of a Management System. The team currently consists of 3 employees, and you will report to our Quality Director.

Process-oriented mind-set and structured ways of working in delivering quality support

We are a fast-growing company, and development of products are of course happening at a high pace. This means that you will enter into a highly dynamic role, where you will have to juggle between different quality tasks, quality improvement projects, etc.

You will be an important contributor and driver in the maturing of the MiR organization towards a process-oriented and quality focused organization.

Your key tasks will be to:

• Drive the management of quality cases & improvement projects including root cause analysis together with relevant stakeholders

• Develop and implement a Management System tailored to MiR's needs based upon the framework of ISO standards

• Drive the implementation and improvement of quality owned processes

• Support quality data collection and reporting

• Lead and facilitate audits and lessons learned

• Drive quality awareness and train the organization

 Limited travel activity must be expected.

 About you

Professional competencies

  • 4-6 years of experience from a similar role
  • Advanced experience from a technical company within electrical or mechanical products
  • Intermediate experience with FMEA, control plans, corrective action and root cause analysis
  • Strong English communication skills
  • Super-user in Office 365, IT systems used for records & document management and management systems
  • Fundamental experience with quality performance reporting
  • Intermediate experience with audits (as internal or lead auditor)
  • Advanced experience in working with interpretation of ISO standards, including ISO9001:2015

Personal qualifications

  • Outgoing, curious in nature and comfortable with technology
  • Self-motivated and a strong collaborator
  • A ‘go to’ person at all levels of the organization
  • Passionate about communicating quality subjects to different audiences
  • You thrive in a dynamic, international environment where deadlines can be tight, and everyone give their best to reach the goals

Application

If you believe this is your chance to develop personally and professionally together with some of the most talented people in the industry, please send us your application and your CV as quickly as possible via the “Click here to apply” button.

Employment by agreement – ideally as quickly as possible.

Please note that we will conduct interviews on an ongoing basis until the position is filled.

If you have any questions, please contact

Mette Udengaard Juliussen, Quality Director
muj@mir-robots.com
Tlf.: +45 31353162

Mobile Industrial Robots A/S is a leading manufacturer of collaborative mobile robots. We are dedicated to developing user-friendly, flexible and safe robots to help companies increase the efficiency of their operations.

These unique, collaborative robots are now used by manufacturers in a wide range of industries and healthcare sectors to automate their in-house transportation.

As a first mover in the field, we have enjoyed a rapid, worldwide adoption of our unique and innovative robots.

Mobile Industrial Robots is an international and ambitious company, having dedicated employees who are passionate about making a difference and creating success and innovation within the world of robotics.

We are represented worldwide with branch offices and through an extensive distributor network.

Please visit our website for more information: https://www.mobile-industrial-robots.com

Application deadline:
As soon as possible

Mobile Industrial Robots A/SOdense SØ2019-11-28T00:00:002019-12-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ingeniør med fokus på intelligente bremsesystemer

Svendborg Brakes ApS

Vejstrup
Verdens førende leverandør af bremsesystemer Vil du være med på holdet? Så er du måske lige den nye medarbejder, som vi leder efter. Da Svendborg Brakes bremsetekniske afdeling står overfor store udfordringer fremadrettet, søger vi en dygtig medarbe...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:24. december 2019

Maskinkonstruktør til R&D

rekrutteringshuset

Nyborg
Maskintekniker ingeniør eller lign Glunz Jensen i Nyborg, søger vi en maskinkonstruktør med erfaring inden for maskinkonstruktion i 3D. Glunz Jensen har i en årrække været igennem en omstillingsproces med sammenlægninger af bl.a. produktion fra Ital...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:24. januar 2020

Konstruktør/Udviklingsingeniør

Gibotech A/S

Odense SØ
OM STILLINGEN Din væsentligste opgave bliver konstruktion af løsninger til industrien og aktuelt hospitalssektoren i tæt samarbejde med virksomhedens sælgere, programmører og projektledere. Du vil komme til at sidde i Research Development, hvor du s...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:29. januar 2020

SCE Engineer, Electrical PWI Tasks

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Munkebo
Combine your engineering skills and manufacturing experience Are you looking for a job where you can apply your engineering skills? Do you have experience from a manufacturing environment? Would you like to be a part of a dynamic, international orga...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:27. januar 2020

Technical Quality Engineer, Odense, Denmark

Mobile Industrial Robots A/S

Odense SØ
Are you passionate about robots, quality and processes and considered a go to person? An exciting Company We are a leading manufacturer of collaborative mobile robots, and as a company we are both ambitious and passionate in everything we do. To sup...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019