Hyggeligt hotel i Tårnby søger receptionist (deltid)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at blive en del af Danmarks sødeste receptionist-team? Go Hotel Copenhagen søger en serviceminded og ansvarsbevidst deltidsreceptionist. 

Go Hotel Copenhagen er et 2-stjernet hotel i Tårnby med 219 værelser, tæt på togstation og lufthavnen, hvor personalets service er i centrum. Vi mangler dig, som godt kan lide at have mange bolde i luften og som samtidig gerne vil være med til at sikre et højt serviceniveau.

Stillingen er en deltidsstilling på minimum 44 timer pr. måned. Vagterne ligger i tidsrummet 07:00-24:00, både i hverdage, hver anden weekend og på nogle helligdage. Der vil være mulighed for en del ekstra timer over sommeren.

Arbejdsopgaver:

  • Imødekommende, glad og jordnær servicering af vores gæster
  • Sikre en professionel og god check in/out
  • Reservationer og bevarelse af diverse mails m.m.
  • Telefonbetjening
  • Kasseafstemning
  • Salg fra vores bar samt lettere rengøring af vores nyrenoveret lobby
  • Fakturering af firmakunder og bookingagenter
  • Overholde brand og sikkerhedsprocedurer
  • Diverse øvrige rutiner
  • Ad Hoc-opgaver

 

Vi tilbyder: 

  • Gode kollegaer som sammen er et stærk team, der alle arbejder for at yde den bedste service.
  • En alsidig arbejdsplads hvor to dage aldrig er ens
  • En uformel tone, hvor godt humør er noget vi værdsætter
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på arbejdsgangene på hotellet – vi værdsætter vores medarbejderes input
  • Pension, sundhedsforsikring, betalt ferie og feriefridage (6 uger om året)
  • Minimum to (festlige) personalearrangementer om året
  • Løn efter overenskomsten mellem Horesta of 3F

Om dig: 

  • Du brænder for hotelbranchen og har gerne erfaring herfra
  • Du taler og forstår dansk samt behersker engelsk i skrift og tale, og har forståelse for de skandinaviske sprog
  • Du forstår at bevare overblikket i stressede situationer
  • Du har flair for IT og bookingsystemer – vi benytter primært Office-pakken og Mews (hotelsystem)
  • Du har en god energi og en positiv indstilling
  • Du er ansvarsbevidst og pro-aktiv – du tager ansvar for dit arbejde og din arbejdsplads
  • Du er mødestabil og fleksibel
  • Du har læst hele jobopslaget inden du ansøger – husk at nævne dette i din ansøgning!

Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning, CV samt et vellignende billede på mail fom@go-hotel.com – Att.: Assisterende Receptionschef Smilla Mariussen. 

Hvis du har nogle spørgsmål til jobbet, beder vi dig kontakte os via e-mail fremfor telefonopkald. 

Der vil blive indkaldt til samtaler løbende.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Hyggeligt hotel i Tårnby søger receptionist (deltid)

Har du lyst til at blive en del af Danmarks sødeste receptionist-team? Go Hotel Copenhagen søger en serviceminded og ansvarsbevidst deltidsreceptionist. 

Go Hotel Copenhagen er et 2-stjernet hotel i Tårnby med 219 værelser, tæt på togstation og lufthavnen, hvor personalets service er i centrum. Vi mangler dig, som godt kan lide at have mange bolde i luften og som samtidig gerne vil være med til at sikre et højt serviceniveau.

Stillingen er en deltidsstilling på minimum 44 timer pr. måned. Vagterne ligger i tidsrummet 07:00-24:00, både i hverdage, hver anden weekend og på nogle helligdage. Der vil være mulighed for en del ekstra timer over sommeren.

Arbejdsopgaver:

  • Imødekommende, glad og jordnær servicering af vores gæster
  • Sikre en professionel og god check in/out
  • Reservationer og bevarelse af diverse mails m.m.
  • Telefonbetjening
  • Kasseafstemning
  • Salg fra vores bar samt lettere rengøring af vores nyrenoveret lobby
  • Fakturering af firmakunder og bookingagenter
  • Overholde brand og sikkerhedsprocedurer
  • Diverse øvrige rutiner
  • Ad Hoc-opgaver

 

Vi tilbyder: 

  • Gode kollegaer som sammen er et stærk team, der alle arbejder for at yde den bedste service.
  • En alsidig arbejdsplads hvor to dage aldrig er ens
  • En uformel tone, hvor godt humør er noget vi værdsætter
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på arbejdsgangene på hotellet – vi værdsætter vores medarbejderes input
  • Pension, sundhedsforsikring, betalt ferie og feriefridage (6 uger om året)
  • Minimum to (festlige) personalearrangementer om året
  • Løn efter overenskomsten mellem Horesta of 3F

Om dig: 

  • Du brænder for hotelbranchen og har gerne erfaring herfra
  • Du taler og forstår dansk samt behersker engelsk i skrift og tale, og har forståelse for de skandinaviske sprog
  • Du forstår at bevare overblikket i stressede situationer
  • Du har flair for IT og bookingsystemer – vi benytter primært Office-pakken og Mews (hotelsystem)
  • Du har en god energi og en positiv indstilling
  • Du er ansvarsbevidst og pro-aktiv – du tager ansvar for dit arbejde og din arbejdsplads
  • Du er mødestabil og fleksibel
  • Du har læst hele jobopslaget inden du ansøger – husk at nævne dette i din ansøgning!

Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning, CV samt et vellignende billede på mail fom@go-hotel.com – Att.: Assisterende Receptionschef Smilla Mariussen. 

Hvis du har nogle spørgsmål til jobbet, beder vi dig kontakte os via e-mail fremfor telefonopkald. 

Der vil blive indkaldt til samtaler løbende.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.