Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

I Hadsten søges bygherrerådgiver med forståelse for salg

Vi har rigtig stor succes og travlhed i butikken, og vi har brug for hjælp til vores konstant voksende antal af kundehenvendelser.

De specifikke arbejdsopgaver er beskrevet nedenfor, men overordnet søger vi en dygtig og serviceminded bygherrerådgiver, som kan agere i privatkundemarkedet og har, stor forståelse for fugtteknik og skimmelsvampe.

Din primære opgave vil være kundekontakt via telefon og mail, og vil foregå fra vores kontor beliggende i Voldum ved Hadsten. Du vil således være ansvarlig for hovednummeret, hvor kunderne henvender sig med deres problemer og tvivlsspørgsmål.

https://www.byggesagkyndig.nu/jobs/bygherreraadgiver-god-forstaaelse-salg/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329778339Phoenix-436e30e812018-03-16T00:00:00I Hadsten søges bygherrerådgiver med forståelse for salg

Vi har rigtig stor succes og travlhed i butikken, og vi har brug for hjælp til vores konstant voksende antal af kundehenvendelser.

De specifikke arbejdsopgaver er beskrevet nedenfor, men overordnet søger vi en dygtig og serviceminded bygherrerådgiver, som kan agere i privatkundemarkedet og har, stor forståelse for fugtteknik og skimmelsvampe.

Din primære opgave vil være kundekontakt via telefon og mail, og vil foregå fra vores kontor beliggende i Voldum ved Hadsten. Du vil således være ansvarlig for hovednummeret, hvor kunderne henvender sig med deres problemer og tvivlsspørgsmål.

https://www.byggesagkyndig.nu/jobs/bygherreraadgiver-god-forstaaelse-salg/

2018-05-12T00:50:32.537 Vi har rigtig stor succes og travlhed i butikken, og vi har brug for hjælp til vores konstant voksende antal af kundehenvendelser. De specifikke arbejdsopgaver er beskrevet nedenfor, men overordnet søger vi en dygtig og serviceminded bygherrerådgiver, som kan agere i privatkundemarkedet og har, stor forståelse for fugtteknik og skimmelsvampe. Din primære opgave vil være kundekontakt via telefon og mail, og vil foregå fra vores kontor beliggende i Voldum ved Hadsten. Du vil således være ansvarlig for hovednummeret, hvor kunderne henvender sig med deres problemer og tvivlsspørgsmål. https: www.byggesagkyndig.nu jobs bygherreraadgiver-god-forstaaelse-salg11Jobnet436e30e8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-11T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3138703BYGGESAGKYNDIG.NU ApS11Voldum-Rud Vej 348370Hadsten87102101DKDanmark0
ksv@byggesagkyndig.nuDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent541228JobNet47969151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=436e30e8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=436e30e8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=436e30e8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=436e30e8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos BYGGESAGKYNDIG.NU ApS er dette netop hvad du bliver mødt af.12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg353725113Kristian Svendsenksv@byggesagkyndig.nuDKDanmarkDKDanmark329955083SÆLGER TIL DIGITALE LØSNINGER OG ONLINE MARKEDSFØRINGRobot Mødebooking og salgsmøder Med reference til direktøren og i tæt dialog med dine faglige kolleger bliver det din opgave at identificere og kontakte potentielle kunder i hele landet og gennemføre salgsmøder. Derudover håndterer du leads og følger op på tidligere kunder. På møderne afdækker du kundens behov, præsenterer mulige digitale løsninger, rådgiver kunden og får ordren med hjem. Du uddannes løbende i de digitale løsninger og støttes i hverdagen af et team af specialister indenfor onlinesynlighed, digital konceptudvikling og -strategi, web-design, kommunikation, content management, teknisk søgeoptimering og sociale medier. Troværdig relationsskaber med drive Din uddannelse er ikke afgørende. Har du brancheerfaring eller netværk i det digitale miljø er det en fordel men ikke et krav. Det vigtigste er, at du brænder for opsøgende og vedligeholdende salg til erhvervskunder og at du har en naturlig interesse i værdiskabende digitale løsninger. Du er i stand til selv at planlægge og gennemføre din salgsindsats samt løbende rapportere om din aktivitet og dine resultater. Af natur er du tillidsfuld og troværdig, og du er god til at opbygge nye relationer. Du har drive og formår at bide dig fast, også når salgsprocessen trækker ud. Du er god til at lytte, både når du mødes med kunden og når du samarbejder med dine faglige kolleger. Du tilbydes: Et selvstændigt ansvar for virksomhedens opsøgende og vedligeholdende salg Fast løn med resultatbonus Masser af opgaver, et dynamisk miljø og en god læringsplatform Professionelt udstyr og dejlige faciliteter. Og ikke mindst et godt socialt fællesskab både i og uden for arbejdstiden. Send din ansøgning ved at klikke på linket Søg stillingen . Vi indkalder løbende til samtale, så ansøg gerne i dag. Onlinesynlighed.dk er et digitalt bureau i vækst, der arbejder med datadrevet marketing og rådgivning om online markedsføring med høj ekspertise indenfor synlighed på nettet. Værktøjerne er SEO, Google Ads, sociale medie-annoncering og mange andre spændende digitale marketingydelser. Bureauet ligger i dejlige faciliteter i Hadsten midtby, lige midt mellem Århus og Randers og beskæftiger pt. 5 medarbejdere samt en række tilknyttede freelancere.

Mødebooking og salgsmøder

Med reference til direktøren og i tæt dialog med dine faglige kolleger bliver det din opgave at identificere og kontakte potentielle kunder i hele landet og gennemføre salgsmøder. Derudover håndterer du leads og følger op på tidligere kunder. På møderne afdækker du kundens behov, præsenterer mulige digitale løsninger, rådgiver kunden og får ordren med hjem. Du uddannes løbende i de digitale løsninger og støttes i hverdagen af et team af specialister indenfor onlinesynlighed, digital konceptudvikling og -strategi, web-design, kommunikation, content management, teknisk søgeoptimering og sociale medier.

Troværdig relationsskaber med drive

Din uddannelse er ikke afgørende. Har du brancheerfaring eller netværk i det digitale miljø er det en fordel men ikke et krav. Det vigtigste er, at du brænder for opsøgende og vedligeholdende salg til erhvervskunder og at du har en naturlig interesse i værdiskabende digitale løsninger. Du er i stand til selv at planlægge og gennemføre din salgsindsats samt løbende rapportere om din aktivitet og dine resultater. Af natur er du tillidsfuld og troværdig, og du er god til at opbygge nye relationer. Du har drive og formår at bide dig fast, også når salgsprocessen trækker ud. Du er god til at lytte, både når du mødes med kunden og når du samarbejder med dine faglige kolleger.

Du tilbydes:

Et selvstændigt ansvar for virksomhedens opsøgende og vedligeholdende salg

Fast løn med resultatbonus

Masser af opgaver, et dynamisk miljø og en god læringsplatform

Professionelt udstyr og dejlige faciliteter.

Og ikke mindst et godt socialt fællesskab både i og uden for arbejdstiden.

Send din ansøgning ved at klikke på linket ”Søg stillingen”.
Vi indkalder løbende til samtale, så ansøg gerne i dag.

Onlinesynlighed.dk er et digitalt bureau i vækst, der arbejder med datadrevet marketing og rådgivning om online markedsføring med høj ekspertise indenfor synlighed på nettet. Værktøjerne er SEO, Google Ads, sociale medie-annoncering og mange andre spændende digitale marketingydelser. Bureauet ligger i dejlige faciliteter i Hadsten midtby, lige midt mellem Århus og Randers og beskæftiger pt. 5 medarbejdere samt en række tilknyttede freelancere.

Elgaard MancomHadsten2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329937759Vi udvider alle vores hold! Skal du være en del af succesen?Robot Hos OnLine Telemarketing Aarhus ApS udvider vi alle vores salgsteams og vi er derfor på jagt efter nye salgskonsulenter, der sætter en ære i det gode salg og god kvalitet. Vi mangler salgskonsulenter til opsøgende salg af forskellige produkter til det danske erhvervs- og privatmarked. Hvem er vi? OnLine Telemarketing ApS er en af landets mest erfarne telemarketingvirksomheder. Med den rette oplæring, løbende salgstræning og en attraktiv lønmodel danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som salgskonsulenter hos OnLine Telemarketing ApS får du en fast grundløn samt en særdeles attraktiv bonusordning. Du er dermed selv med til at bestemme, hvor meget du vil tjene, da du bliver lønnet ud fra dine salgsresultater. Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en meget stor ære i at levere god kvalitet i vores arbejde. Vi har samlet set over 250 medarbejdere, som er klar til at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere hos os! Hvem er du? Du har måske arbejdet med telemarketing eller salg tidligere det er dog ikke et krav! Du har lyst til at sælge Du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk Du er udadvendt og energisk Du sætter en stor ære i at leverer et godt stykke arbejde Du er ansvars- og kvalitetsbevidst Du er god til at skabe kunderelationer Du trives med at arbejde selvstændigt Du holder hovedet koldt i pressede situationer Du har en vindermentalitet og du er indstillet på, at nå dine mål Praktisk information: Arbejdspladsen er placeret i hjertet af Aarhus C, på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne er forskellige alt efter, hvilket hold man arbejder på de er dog i tidsrummet 8.15-18.00. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte HR-medarbejder Ellen Wolff på 88 13 19 00, tast 3. Skal du have en plads på et af vores salgsteams? Så send os din ansøgning i dag og kom til opstart allerede om nogle dage! Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos OnLine Telemarketing Aarhus ApS udvider vi alle vores salgsteams og vi er derfor på jagt efter nye salgskonsulenter, der sætter en ære i det gode salg og god kvalitet. Vi mangler salgskonsulenter til opsøgende salg af forskellige produkter til det danske erhvervs- og privatmarked. 

Hvem er vi?

OnLine Telemarketing ApS er en af landets mest erfarne telemarketingvirksomheder. Med den rette oplæring, løbende salgstræning og en attraktiv lønmodel danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som salgskonsulenter hos OnLine Telemarketing ApS får du en fast grundløn samt en særdeles attraktiv bonusordning. Du er dermed selv med til at bestemme, hvor meget du vil tjene, da du bliver lønnet ud fra dine salgsresultater. Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en meget stor ære i at levere god kvalitet i vores arbejde.

Vi har samlet set over 250 medarbejdere, som er klar til at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere hos os!

Hvem er du?

  • Du har måske arbejdet med telemarketing eller salg tidligere – det er dog ikke et krav!
  • Du har lyst til at sælge
  • Du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • Du er udadvendt og energisk
  • Du sætter en stor ære i at leverer et godt stykke arbejde
  • Du er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Du er god til at skabe kunderelationer
  • Du trives med at arbejde selvstændigt
  • Du holder hovedet koldt i pressede situationer
  • Du har en vindermentalitet og du er indstillet på, at nå dine mål

Praktisk information:

Arbejdspladsen er placeret i hjertet af Aarhus C, på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne er forskellige alt efter, hvilket hold man arbejder på – de er dog i tidsrummet 8.15-18.00. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte HR-medarbejder Ellen Wolff på 88 13 19 00, tast 3. 

Skal du have en plads på et af vores salgsteams? Så send os din ansøgning i dag og kom til opstart allerede om nogle dage!

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
329934107Vil du være med til at sikre danske hjem mod indbrud og brand? Så har vi jobbet til dig!Robot Da vi udvider vores Verisure-hold er vi på jagt efter flere salgskonsulenter til opsøgende salg af alarmløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med salg af alarmløsninger til B2C-marked vil være en fordel, men ikke et krav, da du får en grundig oplæring samt løbende salgstræning. Hvad får du? Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi Danmarks mest aggressive og attraktive løn-model med både fast timeløn OG bonusordning uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn. Der er en target-løn på 30.000 kr. om måneden, men der er som sagt rig mulighed for at tjene betydeligt mere. Du får også: Grundig oplæring og løbende salgstræning Fede sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier Billig og lækker frokostordning med mad udefra Arbejdsplads i hjertet af Aarhus med åen som tættest nabo Hvad skal der til for at blive vores nye salgskonsulent på Verisure-opgaven? For at blive vores nye salgskonsulent forventer vi at du: Kan føre en velformuleret dialog på dansk og at du har talegaverne i orden Har en god og smittende energi og et godt humør Trives med at arbejde selvstændigt Er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst Brænder for at sælge har lyst til at lære at sælge Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne er mandag-torsdag kl. 9.00-17.00 og fredag kl. 9.00-15.45. Skal du have en plads op vores Verisure-hold? Så send os din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart. Du kan sende din ansøgning til vores e-mail aarhus@oltm.dk eller via vores hjemmeside https: oltm.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig!

Da vi udvider vores Verisure-hold er vi på jagt efter flere salgskonsulenter til opsøgende salg af alarmløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med salg af alarmløsninger til B2C-marked vil være en fordel, men ikke et krav, da du får en grundig oplæring samt løbende salgstræning.

Hvad får du?

Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi Danmarks mest aggressive og attraktive løn-model med både fast timeløn OG bonusordning uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn. Der er en target-løn på 30.000 kr. om måneden, men der er som sagt rig mulighed for at tjene betydeligt mere.

Du får også:

  • Grundig oplæring og løbende salgstræning
  • Fede sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier
  • Billig og lækker frokostordning med mad udefra
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus med åen som tættest nabo

 

Hvad skal der til for at blive vores nye salgskonsulent på Verisure-opgaven?

For at blive vores nye salgskonsulent forventer vi at du:

  • Kan føre en velformuleret dialog på dansk og at du har talegaverne i orden
  • Har en god og smittende energi og et godt humør
  • Trives med at arbejde selvstændigt
  • Er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Brænder for at sælge/har lyst til at lære at sælge

Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne er mandag-torsdag kl. 9.00-17.00 og fredag kl. 9.00-15.45.

Skal du have en plads op vores Verisure-hold? Så send os din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart. Du kan sende din ansøgning til vores e-mail aarhus@oltm.dk eller via vores hjemmeside https://oltm.dk/job/.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2018-12-28T00:00:002019-02-21T00:00:00
329934104Skal du starte 2019 ud med et nyt, spændende og lærerigt job i et dygtigt salgsteam?Robot Vi leder efter flere udadvendte og energiske salgskonsulenter til vores meget dygtige Telenor B2C-hold. Som salgskonsulent på vores Telenor B2C-hold skal du sidde med opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav, da vores dygtige teamchef vil stå for en grundig oplæring af dig. Der vil også være løbende salgstræning, så der er rig mulighed for at tilegne sig en masse kompetencer inden for salg. For at blive en af vores nye super-sælgere kræver det, at du er fyldt med gå-på-mod og at du har talegaverne i orden. Derudover skal du også kunne nikke genkendende til nedenstående: du kan føre en velformuleret dialog på dansk du er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst du kan skabe gode kunderelationer du er udadvendt og energisk du er mødestabil du har lyst til at sælge du er indehaver af et stort vinder-gen og du kæmper for at blive nr. 1 Hvad tilbyder vi? Som vores salgskonsulent på Telenor B2C-opgaven får du: en fast timeløn og attraktiv bonusordning uden loft grundig oplæring i produkter og salgsteknikker, samt løbende træning mulighed for at blive en del af et dygtigt og professionelt salgsteam gode og behjælpelig kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere sjove personalearrangementer og interne konkurrencer med flotte præmier lækker frokostordning med mad udefra mulighed for hurtig opstart Praktisk information Arbejdstiderne på vores Telenor B2C-hold er mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45. Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. Vil du starte 2019 ud med et spændende og lærerigt job i et dygtigt og professionelt salgsteam? Så send os din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende. Ansøgning og CV kan sendes til aarhus@oltm.dk eller via vores hjemmeside https: oltm.dk job . Hvis du sender din ansøgning til vores e-mail bedes du venligst skrive i emnefeltet, at du ønsker at søge stillingen som salgskonsulent til vores Telenor B2C-hold- Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter flere udadvendte og energiske salgskonsulenter til vores meget dygtige Telenor B2C-hold. Som salgskonsulent på vores Telenor B2C-hold skal du sidde med opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav, da vores dygtige teamchef vil stå for en grundig oplæring af dig. Der vil også være løbende salgstræning, så der er rig mulighed for at tilegne sig en masse kompetencer inden for salg. 

For at blive en af vores nye super-sælgere kræver det, at du er fyldt med gå-på-mod og at du har talegaverne i orden. Derudover skal du også kunne nikke genkendende til nedenstående:

  • du kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • du er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst 
  • du kan skabe gode kunderelationer
  • du er udadvendt og energisk 
  • du er mødestabil
  • du har lyst til at sælge
  • du er indehaver af et stort vinder-gen og du kæmper for at blive nr. 1 

Hvad tilbyder vi?

Som vores salgskonsulent på Telenor B2C-opgaven får du:

  • en fast timeløn og attraktiv bonusordning uden loft
  • grundig oplæring i produkter og salgsteknikker, samt løbende træning
  • mulighed for at blive en del af et dygtigt og professionelt salgsteam
  • gode og behjælpelig kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer med flotte præmier 
  • lækker frokostordning med mad udefra
  • mulighed for hurtig opstart 

 

Praktisk information 

Arbejdstiderne på vores Telenor B2C-hold er mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45. Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. 

 

Vil du starte 2019 ud med et spændende og lærerigt job i et dygtigt og professionelt salgsteam? Så send os din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende. Ansøgning og CV kan sendes til aarhus@oltm.dk eller via vores hjemmeside https://oltm.dk/job/. Hvis du sender din ansøgning til vores e-mail bedes du venligst skrive i emnefeltet, at du ønsker at søge stillingen som salgskonsulent til vores Telenor B2C-hold- 

Vi glæder os til at høre fra dig! 

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2018-12-28T00:00:002019-02-21T00:00:00
329934077Erhvervskonsulenter søges til opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked!Robot Er du på jagt efter et job i et professionelt og lærerigt arbejdsmiljø? Som vores nye erhvervskonsulent på vores Telenor B2B-hold får du mulighed for, at lave opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked. Vi ser helst at du har erfaring med telemarketing, men det er bestemt ikke et krav. Vores dygtige teamchef vil nemlig stå for en grundig oplæring af dig. Derudover er der også løbende salgstræning og rig mulighed for videreuddannelse. Om os OnLine Telemarketing ApS blev grundlagt i 1999, og vi er i dag en af de mest erfarne og succesfulde telemarketingvirksomheder i hele landet med afdelinger i Odense og Aarhus. Vi beskæftiger hver dag 250 personer, og vores kundegruppe består af flere store, velrenommerede virksomheder heriblandt Telenor. Om Telenor Med 2000 ansatte er Telenor det næststørste teleselskab i Danmark, og en del af det 6. største teleselskab i verdenen Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan, udover massiv vækst, også prale af at have Danmarks bredeste dækning og en prisbelønnet kundeservice. Hvad får du som vores nye salgskonsulent? Når du bliver ansat som erhvervskonsulent på vores Telenor Erhverv-hold får du: En af landets mest attraktive løn-modeller med fast grundløn og provisionsordning uden loft En meget grundig oplæring og løbende salgstræning af vores dygtige teamchef Et stærkt samarbejde med Telenor, hvor vi fungerer som deres eksterne salgsafdeling Kontor i hjertet af Aarhus med åen som tætteste nabo Gode kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere Uformel omgangstone med stort fokus på resultater og trivsel Mulighed for at hurtig opstart Hvad forventer vi af dig? For at blive vores nye salgskonsulent på vores Telenor B2B-hold forventer vi at du: Kan føre en velformuleret dialog på dansk, da vi kun sælger til det danske marked Er udadvendt og har et højt humør Holder af at være på Er mødestabil og overholder dine aftaler både med os, dine kunder og Telenor Er kvalitetsbevidst Har lyst til at sælge Tager ikke et nej for et nej Brænder for at sælge Praktisk information: Arbejdstiderne på vores Telenor Erhverv-hold er mandag-torsdag 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45. Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. Skal du have en plads på vores Telenor Erhverv-hold? Send os din ansøgning dit CV i dag og vores rekrutteringsansvarlige Sofie vil kontakte dig snarest! Der er mulighed for at starte allerede om få dage!

Er du på jagt efter et job i et professionelt og lærerigt arbejdsmiljø? Som vores nye erhvervskonsulent på vores Telenor B2B-hold får du mulighed for, at lave opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked. Vi ser helst at du har erfaring med telemarketing, men det er bestemt ikke et krav. Vores dygtige teamchef vil nemlig stå for en grundig oplæring af dig. Derudover er der også løbende salgstræning og rig mulighed for videreuddannelse.

Om os

OnLine Telemarketing ApS blev grundlagt i 1999, og vi er i dag en af de mest erfarne og succesfulde telemarketingvirksomheder i hele landet med afdelinger i Odense og Aarhus. Vi beskæftiger hver dag 250 personer, og vores kundegruppe består af flere store, velrenommerede virksomheder – heriblandt Telenor.

 

Om Telenor

Med 2000 ansatte er Telenor det næststørste teleselskab i Danmark, og en del af det 6. største teleselskab i verdenen Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan, udover massiv vækst, også prale af at have Danmarks bredeste dækning og en prisbelønnet kundeservice.

 

Hvad får du som vores nye salgskonsulent?

Når du bliver ansat som erhvervskonsulent på vores Telenor Erhverv-hold får du:

  • En af landets mest attraktive løn-modeller med fast grundløn og provisionsordning uden loft
  • En meget grundig oplæring og løbende salgstræning af vores dygtige teamchef
  • Et stærkt samarbejde med Telenor, hvor vi fungerer som deres eksterne salgsafdeling
  • Kontor i hjertet af Aarhus med åen som tætteste nabo
  • Gode kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere
  • Uformel omgangstone med stort fokus på resultater og trivsel
  • Mulighed for at hurtig opstart

Hvad forventer vi af dig?

For at blive vores nye salgskonsulent på vores Telenor B2B-hold forventer vi at du:

  • Kan føre en velformuleret dialog på dansk, da vi kun sælger til det danske marked
  • Er udadvendt og har et højt humør
  • Holder af at være ”på”
  • Er mødestabil og overholder dine aftaler – både med os, dine kunder og Telenor
  • Er kvalitetsbevidst
  • Har lyst til at sælge
  • Tager ikke et nej for et nej
  • Brænder for at sælge 

Praktisk information:

Arbejdstiderne på vores Telenor Erhverv-hold er mandag-torsdag 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45. Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. 

Skal du have en plads på vores Telenor Erhverv-hold? Send os din ansøgning + dit CV i dag og vores rekrutteringsansvarlige Sofie vil kontakte dig snarest! Der er mulighed for at starte allerede om få dage!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2018-12-28T00:00:002019-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SÆLGER TIL DIGITALE LØSNINGER OG ONLINE MARKEDSFØRING

Elgaard Mancom

Hadsten
Mødebooking og salgsmøder Med reference til direktøren og i tæt dialog med dine faglige kolleger bliver det din opgave at identificere og kontakte potentielle kunder i hele landet og gennemføre salgsmøder. Derudover håndterer du leads og følger op p...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Vi udvider alle vores hold! Skal du være en del af succesen?

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Hos OnLine Telemarketing Aarhus ApS udvider vi alle vores salgsteams og vi er derfor på jagt efter nye salgskonsulenter, der sætter en ære i det gode salg og god kvalitet. Vi mangler salgskonsulenter til opsøgende salg af forskellige produkter til d...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Vil du være med til at sikre danske hjem mod indbrud og brand? Så har vi jobbet til dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Da vi udvider vores Verisure-hold er vi på jagt efter flere salgskonsulenter til opsøgende salg af alarmløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med salg af alarmløsninger til B2C-marked vil være en fordel, men ikke et krav, da du får en grun...
Indrykket:28. december 2018
Udløbsdato:21. februar 2019

Skal du starte 2019 ud med et nyt, spændende og lærerigt job i et dygtigt salgsteam?

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Vi leder efter flere udadvendte og energiske salgskonsulenter til vores meget dygtige Telenor B2C-hold. Som salgskonsulent på vores Telenor B2C-hold skal du sidde med opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med tele...
Indrykket:28. december 2018
Udløbsdato:21. februar 2019

Erhvervskonsulenter søges til opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Er du på jagt efter et job i et professionelt og lærerigt arbejdsmiljø? Som vores nye erhvervskonsulent på vores Telenor B2B-hold får du mulighed for, at lave opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked. Vi ser helst at du har ...
Indrykket:28. december 2018
Udløbsdato:21. februar 2019