Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Idræt- og Folkeoplysning søger fritidsadministrator

Allerød Kommune, afdeling for Idræt og Folkeoplysning søger fritidsadministrator til spændende og udfordrende administrative opgaver inden for kultur- og idrætsområdet
 
Idræt og Folkeoplysning har ansvaret for administration og udvikling af fritidsområdet i Allerød Kommune. Vi er en lille enhed organiseret under Teknik og Drift, hvor vi har et godt tværgående samarbejde. Vores fokus er rettet mod brugerne af kommunens anlæg, og vi har løbende tæt dialog med kommunens egne brugere, idrætsforeninger og andre interessenter der er med til at sikre at Allerød Kommune har gode rammer for fritidslivet.

Arbejdstiden er mellem 32 - 37 timer om ugen, efter nærmere aftale.

Allerød Kommune har netop vedtaget en fælles vision for kommunen og den er sammen med Fritidspolitikken grundlaget for vores arbejde. Vores ene fritidsadministrator stopper ved udgangen af maj måned, og vi søger derfor en ny til at indgå i vores team. Idræt og Folkeoplysning er en afdeling med ”højt til loftet” og en flad struktur hvor medindflydelse og medansvar vægtes meget højt. Arbejdstiden styrer du selv i dialog med dine kollegaer, og du skal forvente spidsbelastningsperioder med højere arbejdspres.
 
Kerneopgaverne i Idræt og Folkeoplysning, er:

  • Administration af folkeoplysningsloven, serviceloven og kommunalfuldmagtsreglerne.
  • Drift og udvikling af kommunens bookingsystem
  • Generel foreningsservice og –rådgivning. Herunder administrativ støtte til foreninger i forbindelse med diverse arrangementer inden for fritidsområdet, som fx foreningernes dag, Aktiv Fritid, kulturugen, Allerød på X og tværs, klassekampen og Allerød skole cup.
  • Betjening af Kultur- og Idrætsudvalget, folkeoplysningsudvalg (Fritidsnævnet) og 11 brugerråd.
  • Gøre ejendomme og arealer tilgængelig for flest mulige i samarbejde med resten af Teknik og Drift.
     
Om stillingen som fritidsadministrator
Dine primære opgaver, er:
  • Administration, styring og service i forbindelse med lån og leje af kommunale lokaler og udendørsanlæg.
  • Opdatering og udvikling af Allerød Kommunes hjemmeside til fritidsområdet, Aktiv Allerød, samt informationsskærme på anlæg.
  • Almene økonomiopgaver i Prisme
  • Administration af tilskud på aftenskoleområdet
  • Tilsyn med foreninger og generel foreningsvejledning.
  • Journalisering i kommunens ESDH system Acadre.
 
Vi forventer, at du:
  • Har konkret erfaring med kultur, idræt og folkeoplysning enten via arbejde, fritid eller uddannelse.
  • Har en relevant administrativ eller akademisk baggrund eller erfaring med administrative og regnskabsmæssige opgaver i en kultur- og idrætsforvaltning.
  • Er positiv, rummelig og god til at formulere dig såvel skriftligt som mundtligt.
  • Har erfaring med økonomistyringssystemer.
  • Har flair for anvendelse af it-systemer og generelt indsigt i front-end og back-end programmering.
  • Er struktureret og praksisnær og kan trives i en omskiftelig hverdag, hvor skarp prioritering af opgaver er et grundvilkår.
  • Er innovativ og omstillingsparat, så vi løbende optimerer vores opgavevaretagelse og ressourcer.
     

Løn- og ansættelsesvilkår vil - som udgangspunkt - blive fastsat efter gældende overenskomst for kontorpersonale, da hovedvægten af arbejdsopgaverne er af administrativ karakter. Der vil dog, efter en konkret vurdering, være mulighed for, at det er overenskomst for akademikere, der er den forhandlingsberettigede organisation.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest den 16. juni 2019. Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.

Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler i uge 26 og 27.  

Du er velkommen til at kontakte leder af fritidsområdet Jacob Poulsen på 21 77 39 76 for at høre nærmere om stillingen.

Vi glæder os til at modtage og læse din ansøgning. 

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028826Phoenix-e0cffd7e12019-05-22T12:00:48.030Idræt- og Folkeoplysning søger fritidsadministratorAllerød Kommune, afdeling for Idræt og Folkeoplysning søger fritidsadministrator til spændende og udfordrende administrative opgaver inden for kultur- og idrætsområdet
 
Idræt og Folkeoplysning har ansvaret for administration og udvikling af fritidsområdet i Allerød Kommune. Vi er en lille enhed organiseret under Teknik og Drift, hvor vi har et godt tværgående samarbejde. Vores fokus er rettet mod brugerne af kommunens anlæg, og vi har løbende tæt dialog med kommunens egne brugere, idrætsforeninger og andre interessenter der er med til at sikre at Allerød Kommune har gode rammer for fritidslivet.

Arbejdstiden er mellem 32 - 37 timer om ugen, efter nærmere aftale.

Allerød Kommune har netop vedtaget en fælles vision for kommunen og den er sammen med Fritidspolitikken grundlaget for vores arbejde. Vores ene fritidsadministrator stopper ved udgangen af maj måned, og vi søger derfor en ny til at indgå i vores team. Idræt og Folkeoplysning er en afdeling med ”højt til loftet” og en flad struktur hvor medindflydelse og medansvar vægtes meget højt. Arbejdstiden styrer du selv i dialog med dine kollegaer, og du skal forvente spidsbelastningsperioder med højere arbejdspres.
 
Kerneopgaverne i Idræt og Folkeoplysning, er:
  • Administration af folkeoplysningsloven, serviceloven og kommunalfuldmagtsreglerne.
  • Drift og udvikling af kommunens bookingsystem
  • Generel foreningsservice og –rådgivning. Herunder administrativ støtte til foreninger i forbindelse med diverse arrangementer inden for fritidsområdet, som fx foreningernes dag, Aktiv Fritid, kulturugen, Allerød på X og tværs, klassekampen og Allerød skole cup.
  • Betjening af Kultur- og Idrætsudvalget, folkeoplysningsudvalg (Fritidsnævnet) og 11 brugerråd.
  • Gøre ejendomme og arealer tilgængelig for flest mulige i samarbejde med resten af Teknik og Drift.
     
Om stillingen som fritidsadministrator
Dine primære opgaver, er:
  • Administration, styring og service i forbindelse med lån og leje af kommunale lokaler og udendørsanlæg.
  • Opdatering og udvikling af Allerød Kommunes hjemmeside til fritidsområdet, Aktiv Allerød, samt informationsskærme på anlæg.
  • Almene økonomiopgaver i Prisme
  • Administration af tilskud på aftenskoleområdet
  • Tilsyn med foreninger og generel foreningsvejledning.
  • Journalisering i kommunens ESDH system Acadre.
 
Vi forventer, at du:
  • Har konkret erfaring med kultur, idræt og folkeoplysning enten via arbejde, fritid eller uddannelse.
  • Har en relevant administrativ eller akademisk baggrund eller erfaring med administrative og regnskabsmæssige opgaver i en kultur- og idrætsforvaltning.
  • Er positiv, rummelig og god til at formulere dig såvel skriftligt som mundtligt.
  • Har erfaring med økonomistyringssystemer.
  • Har flair for anvendelse af it-systemer og generelt indsigt i front-end og back-end programmering.
  • Er struktureret og praksisnær og kan trives i en omskiftelig hverdag, hvor skarp prioritering af opgaver er et grundvilkår.
  • Er innovativ og omstillingsparat, så vi løbende optimerer vores opgavevaretagelse og ressourcer.
     

Løn- og ansættelsesvilkår vil - som udgangspunkt - blive fastsat efter gældende overenskomst for kontorpersonale, da hovedvægten af arbejdsopgaverne er af administrativ karakter. Der vil dog, efter en konkret vurdering, være mulighed for, at det er overenskomst for akademikere, der er den forhandlingsberettigede organisation.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest den 16. juni 2019. Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.

Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler i uge 26 og 27.  

Du er velkommen til at kontakte leder af fritidsområdet Jacob Poulsen på 21 77 39 76 for at høre nærmere om stillingen.

Vi glæder os til at modtage og læse din ansøgning. 

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

2019-06-17T00:53:25.693 Allerød Kommune, afdeling for Idræt og Folkeoplysning søger fritidsadministrator til spændende og udfordrende administrative opgaver inden for kultur- og idrætsområdet Idræt og Folkeoplysning har ansvaret for administration og udvikling af fritidsområdet i Allerød Kommune. Vi er en lille enhed organiseret under Teknik og Drift, hvor vi har et godt tværgående samarbejde. Vores fokus er rettet mod brugerne af kommunens anlæg, og vi har løbende tæt dialog med kommunens egne brugere, idrætsforeninger og andre interessenter der er med til at sikre at Allerød Kommune har gode rammer for fritidslivet.Arbejdstiden er mellem 32 - 37 timer om ugen, efter nærmere aftale.Allerød Kommune har netop vedtaget en fælles vision for kommunen og den er sammen med Fritidspolitikken grundlaget for vores arbejde. Vores ene fritidsadministrator stopper ved udgangen af maj måned, og vi søger derfor en ny til at indgå i vores team. Idræt og Folkeoplysning er en afdeling med højt til loftet og en flad struktur hvor medindflydelse og medansvar vægtes meget højt. Arbejdstiden styrer du selv i dialog med dine kollegaer, og du skal forvente spidsbelastningsperioder med højere arbejdspres. Kerneopgaverne i Idræt og Folkeoplysning, er: Administration af folkeoplysningsloven, serviceloven og kommunalfuldmagtsreglerne. Drift og udvikling af kommunens bookingsystem Generel foreningsservice og rådgivning. Herunder administrativ støtte til foreninger i forbindelse med diverse arrangementer inden for fritidsområdet, som fx foreningernes dag, Aktiv Fritid, kulturugen, Allerød på X og tværs, klassekampen og Allerød skole cup. Betjening af Kultur- og Idrætsudvalget, folkeoplysningsudvalg (Fritidsnævnet) og 11 brugerråd. Gøre ejendomme og arealer tilgængelig for flest mulige i samarbejde med resten af Teknik og Drift. Om stillingen som fritidsadministratorDine primære opgaver, er: Administration, styring og service i forbindelse med lån og leje af kommunale lokaler og udendørsanlæg. Opdatering og udvikling af Allerød Kommunes hjemmeside til fritidsområdet, Aktiv Allerød, samt informationsskærme på anlæg. Almene økonomiopgaver i Prisme Administration af tilskud på aftenskoleområdet Tilsyn med foreninger og generel foreningsvejledning. Journalisering i kommunens ESDH system Acadre. Vi forventer, at du: Har konkret erfaring med kultur, idræt og folkeoplysning enten via arbejde, fritid eller uddannelse. Har en relevant administrativ eller akademisk baggrund eller erfaring med administrative og regnskabsmæssige opgaver i en kultur- og idrætsforvaltning. Er positiv, rummelig og god til at formulere dig såvel skriftligt som mundtligt. Har erfaring med økonomistyringssystemer. Har flair for anvendelse af it-systemer og generelt indsigt i front-end og back-end programmering. Er struktureret og praksisnær og kan trives i en omskiftelig hverdag, hvor skarp prioritering af opgaver er et grundvilkår. Er innovativ og omstillingsparat, så vi løbende optimerer vores opgavevaretagelse og ressourcer. Løn- og ansættelsesvilkår vil - som udgangspunkt - blive fastsat efter gældende overenskomst for kontorpersonale, da hovedvægten af arbejdsopgaverne er af administrativ karakter. Der vil dog, efter en konkret vurdering, være mulighed for, at det er overenskomst for akademikere, der er den forhandlingsberettigede organisation.Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest den 16. juni 2019. Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler i uge 26 og 27. Du er velkommen til at kontakte leder af fritidsområdet Jacob Poulsen på 21 77 39 76 for at høre nærmere om stillingen.Vi glæder os til at modtage og læse din ansøgning. Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.10Phoenixe0cffd7e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000010https://alleroed.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=87aefa47-288f-49d2-abb9-61dc5ebdd9610EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3531558Teknik og Drift11Bjarkesvej 23450AllerødDKDanmarkORS/e0cffd7e_logo.jpegORS/Small/e0cffd7e_logo.jpeg0
tigr@alleroed.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent765125EmplyMinimum pakken - 35 dagee4bf7160-bab9-4617-a293-25df7a3c8c7e_430100022-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0cffd7ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0cffd7ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0cffd7e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0cffd7e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgIdræt- og Folkeoplysning søger fritidsadministrator12007971Dansk3Læse/ tale123102Administrator5Kontor og administration361845627Tina Grundsøetigr@alleroed.dkDanmarkDanmarkda-DK