Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IKT-koordinator til Nyt Hvidovre Hospital

Har du erfaring med og brænder for at arbejde med IKT?

Trives du i en hverdag med en bred vifte af opgaver og passionerede kollegaer med forskellige faglige baggrunde?

Så er du måske den nye IKT-koordinator for Nyt Amager Hvidovre Hospital (NAHH).

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.
I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?

Om stillingen
Arbejdsopgaverne vil have fokus på at støtte op om IKT-processerne i Nyt Amager Hvidovre Hospital.

Som bygherre og IKT-koordinator er det din opgave at sikre brugen af IKT-værktøjer igennem alle projektets faser samt sikre at IKT-processen bliver fulgt af vores rådgivere og samarbejdspartnere.

De primære opgaver vil være:

  • administration af IKT-værktøjer
  • oprettelse og afmelding af brugere i diverse systemer og understøtte i brugen af IKT-værktøjerne
  • at være sparringspartner og støtte for projektledere hensyn til IKT
  • at være ansvarlig for rum- og artikeldatabase
  • koordinering med den øvrige IKT-organisation (BIM-koordinator, IKT-koordinator,
  • IKT-leder) for at optimere og evaluere de opstillede arbejdsgange og anvendte skabeloner
  • kvalitetssikring af projektdokumentation internt og fra vores rådgivere
  • at være fagansvarligt for IKT på alle projekter på Amager og Hvidovre Hospital
Du vil indgå som projektmedarbejder på det nye Hvidovre Hospital, der er forankret i CEJ og få en løbende opgavedialog med projektlederne, øvrige medarbejdere og ikke mindst vores eksterne samarbejdspartnere.
Du vil referer til byggechef for byggesektion 3, Malene Nygaard Kristensen.

Om dig
Vi forventer, at du er engageret, selvkørende og har en relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, teknisk designer eller lignende. Du har mellem 5-10 års erfaring eller mere inden for IKT.

Vi forventer, at du:

  • er engageret, pligtopfyldende og har humor
  • er omhyggelig, struktureret og servicemindet
  • har erfaring med de gængse tegneprogrammer; AutoCAD, Revit mv.
  • er erfaren bruger af Projektwebs (Region H benytter RIB)
  • har godt kendskab til IKT-processen og interessenternes roller eller måske en IKT -lederuddannelse
Vi tilbyder
En hverdag med spændende udfordringer, hvor strukturer er under opbygning, ambitionerne er høje og fællesskabet på tværs af CEJ er uformelt.

Vi har travlt, men vi prioriterer, at du har balance mellem arbejds- og privatliv.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdsstedet er primært på Hvidovre Hospital.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Byggechef Malene Nygaard Kristensen på telefon 20136471 eller mail: malene.nygaard.kristensen@regionh.dk

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist d. 1. marts 2020 – eller når vi har fundet den rette kandidat.

Vi holder samtaler løbende så vent ikke med at sende din ansøgning.



Vi ser frem til at høre fra dig.






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330147451Phoenix-9e005b9512019-12-23T00:00:00IKT-koordinator til Nyt Hvidovre HospitalHar du erfaring med og brænder for at arbejde med IKT?

Trives du i en hverdag med en bred vifte af opgaver og passionerede kollegaer med forskellige faglige baggrunde?

Så er du måske den nye IKT-koordinator for Nyt Amager Hvidovre Hospital (NAHH).

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.
I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?

Om stillingen
Arbejdsopgaverne vil have fokus på at støtte op om IKT-processerne i Nyt Amager Hvidovre Hospital.

Som bygherre og IKT-koordinator er det din opgave at sikre brugen af IKT-værktøjer igennem alle projektets faser samt sikre at IKT-processen bliver fulgt af vores rådgivere og samarbejdspartnere.

De primære opgaver vil være:

  • administration af IKT-værktøjer
  • oprettelse og afmelding af brugere i diverse systemer og understøtte i brugen af IKT-værktøjerne
  • at være sparringspartner og støtte for projektledere hensyn til IKT
  • at være ansvarlig for rum- og artikeldatabase
  • koordinering med den øvrige IKT-organisation (BIM-koordinator, IKT-koordinator,
  • IKT-leder) for at optimere og evaluere de opstillede arbejdsgange og anvendte skabeloner
  • kvalitetssikring af projektdokumentation internt og fra vores rådgivere
  • at være fagansvarligt for IKT på alle projekter på Amager og Hvidovre Hospital
Du vil indgå som projektmedarbejder på det nye Hvidovre Hospital, der er forankret i CEJ og få en løbende opgavedialog med projektlederne, øvrige medarbejdere og ikke mindst vores eksterne samarbejdspartnere.
Du vil referer til byggechef for byggesektion 3, Malene Nygaard Kristensen.

Om dig
Vi forventer, at du er engageret, selvkørende og har en relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, teknisk designer eller lignende. Du har mellem 5-10 års erfaring eller mere inden for IKT.

Vi forventer, at du:

  • er engageret, pligtopfyldende og har humor
  • er omhyggelig, struktureret og servicemindet
  • har erfaring med de gængse tegneprogrammer; AutoCAD, Revit mv.
  • er erfaren bruger af Projektwebs (Region H benytter RIB)
  • har godt kendskab til IKT-processen og interessenternes roller eller måske en IKT -lederuddannelse
Vi tilbyder
En hverdag med spændende udfordringer, hvor strukturer er under opbygning, ambitionerne er høje og fællesskabet på tværs af CEJ er uformelt.

Vi har travlt, men vi prioriterer, at du har balance mellem arbejds- og privatliv.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdsstedet er primært på Hvidovre Hospital.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Byggechef Malene Nygaard Kristensen på telefon 20136471 eller mail: malene.nygaard.kristensen@regionh.dk

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist d. 1. marts 2020 – eller når vi har fundet den rette kandidat.

Vi holder samtaler løbende så vent ikke med at sende din ansøgning.



Vi ser frem til at høre fra dig.





2020-02-02T00:50:39.443 Har du erfaring med og brænder for at arbejde med IKT? Trives du i en hverdag med en bred vifte af opgaver og passionerede kollegaer med forskellige faglige baggrunde? Så er du måske den nye IKT-koordinator for Nyt Amager Hvidovre Hospital (NAHH). Om os Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri. Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel? Om stillingen Arbejdsopgaverne vil have fokus på at støtte op om IKT-processerne i Nyt Amager Hvidovre Hospital. Som bygherre og IKT-koordinator er det din opgave at sikre brugen af IKT-værktøjer igennem alle projektets faser samt sikre at IKT-processen bliver fulgt af vores rådgivere og samarbejdspartnere. De primære opgaver vil være: administration af IKT-værktøjer oprettelse og afmelding af brugere i diverse systemer og understøtte i brugen af IKT-værktøjerne at være sparringspartner og støtte for projektledere hensyn til IKT at være ansvarlig for rum- og artikeldatabase koordinering med den øvrige IKT-organisation (BIM-koordinator, IKT-koordinator, IKT-leder) for at optimere og evaluere de opstillede arbejdsgange og anvendte skabeloner kvalitetssikring af projektdokumentation internt og fra vores rådgivere at være fagansvarligt for IKT på alle projekter på Amager og Hvidovre Hospital Du vil indgå som projektmedarbejder på det nye Hvidovre Hospital, der er forankret i CEJ og få en løbende opgavedialog med projektlederne, øvrige medarbejdere og ikke mindst vores eksterne samarbejdspartnere. Du vil referer til byggechef for byggesektion 3, Malene Nygaard Kristensen. Om dig Vi forventer, at du er engageret, selvkørende og har en relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, teknisk designer eller lignende. Du har mellem 5-10 års erfaring eller mere inden for IKT. Vi forventer, at du: er engageret, pligtopfyldende og har humor er omhyggelig, struktureret og servicemindet har erfaring med de gængse tegneprogrammer AutoCAD, Revit mv. er erfaren bruger af Projektwebs (Region H benytter RIB) har godt kendskab til IKT-processen og interessenternes roller eller måske en IKT -lederuddannelse Vi tilbyder En hverdag med spændende udfordringer, hvor strukturer er under opbygning, ambitionerne er høje og fællesskabet på tværs af CEJ er uformelt. Vi har travlt, men vi prioriterer, at du har balance mellem arbejds- og privatliv. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt. Arbejdsstedet er primært på Hvidovre Hospital. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Byggechef Malene Nygaard Kristensen på telefon 20136471 eller mail: malene.nygaard.kristensen@regionh.dk Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen. Ansøgningsfrist d. 1. marts 2020 eller når vi har fundet den rette kandidat. Vi holder samtaler løbende så vent ikke med at sende din ansøgning. Vi ser frem til at høre fra dig.11jobnet9e005b95100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=222106&DepartmentId=21829&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3681020Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400Hillerød20136471DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent876674JobNet5092538509253810023-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e005b95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e005b95https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e005b95&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e005b95&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgIKT-koordinator til Nyt Hvidovre Hospital12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration363790547Malenenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK