Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IKT- og datakoordinator til ejendomsdrift i Københavns Ejendomme og Indkøb

Kan du omsætte Københavns Ejendomme og Indkøbs ambitioner om at blive en datadrevet organisation til handling? Har du erfaring med informations- og kommunikationsteknoliger i byggerier og digitale forandringsprojekter? Så er du måske vores nye IKT- og datakoordinator. 

Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for drift og vedligeholdelse af kommunens ejendomme. I Planlægning og Byggeri til Drift arbejder vi med strategi, planlægning og programmer indenfor ejendomsvedligehold, Byggeri til Drift, miljø-, sundhed- og sikkerhedsscreeningsprogrammer, energi m.m.

Vi har nu brug for en medarbejder, der kan hjælpe os med at sikre korrekt driftsdata fra vores bygge- og vedligeholdelsesprojekter. Vi søger en medarbejder, som kan være med til at udvikle processer og arbejdsgange og sikre, at vi i endnu højere grad udnytter de muligheder, der ligger i digitaliseringen af vores ejendomme og byggerier.

Arbejdsopgaver
Der vil ligge forskellige opgaver på dit bord. Men den første og største opgave bliver at være tovholder på udviklingsarbejdet med at sikre den informationen, der ligger i de digitale afleveringer fra vores nybyggerier og renoveringsprojekter. I Københavns Kommune har vi mange hundrede bygge-, renovering- og vedligeholdelsesprojekter hvert år. Al relevant information, der genereres i disse projekter, skal vi have taget hånd om, kvalitetssikret og lagt ind i vores forskellige fagsystemer, så det kan bidrage til en effektiv ejendomsdrift.

Du vil indgå i en arbejdsgruppe, som skal udvikle en systemunderstøttelse til de digitale afleveringer fra byggesager. Du vil fungere som bindeled mellem forretningen og vores digitaliseringskontor, der er ansvarlig for systemudviklingen. Du vil med denne opgave komme til at arbejde tæt sammen med vores IKT-vejledere, Byggeri til Drift-koordinator og vores digitaliseringsenhed.

Herudover er der følgende opgaver, som du vil kunne komme til at arbejde med

  • Strukturere og analysere data: ejendoms-, energi- og D&V-data
  • Understøtte arbejdet med datagovernance
  • Understøtte de forandringsprocesser, som nye systemer og arbejdsgange fordrer
  • Udarbejde ledelsesinformation

Om dig
Vi lægger vægt på, at du

  • har erfaring med IKT-ledelse
  • har erfaring med informations- og kommunikationsteknologier i byggeriet og god forståelse for betydning af data i en driftsorganisation
  • har erfaring med digitale forandringsprocesser og datagovernance  
  • kan lide at forholde dig til store mængder data og strukturere dem
  • har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt
  • har erfaring fra en kommune eller stor organisation
  • kan arbejde selvstændigt og forholder dig nysgerrigt og opsøgende, når nye udfordringer præsenterer sig
  • trives i og bidrager til et godt og uformelt arbejdsmiljø
  • har en relevant akademisk uddannelse

Om os
Stillingen er placeret i enheden Planlægning og Byggeri til Drift.  Enheden har en bred opgaveportefølje med base indenfor ejendomsvedligehold, Byggeri til Drift, miljø-, sundhed- og sikkerhedsscreeningsprogrammer, energi m.m. Vi har et spændende og stærkt fagligt miljø, hvor vi tænker løsninger på tværs.

Det giver også mulighed for personlig udvikling og med tiden at prøve kræfter med nye opgaver. Enheden er en del af Center for Vedligehold, Energi og Teknik i Københavns Ejendomme og Indkøb, som er en del af Økonomiforvaltningen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsansættelse på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med Københavns Kommune. Stillingen besættes snarest muligt.

Du skal arbejde på Borups Allé, 2400 København NV.

Mere information
Uddybende spørgsmål kan rettes til enhedschef Lina Maria Johnson på 2688 4520.

Søg via nedenstående link senest mandag den 3. august 2020
Sammen med din motiverede ansøgning beder vi dig uploade dit CV, relevante uddannelsesbeviser og referencer.
Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.