Incident Manager - Ballerup

Har du en relevant teknisk uddannelse eller erfaring med incident management? Har du en alsidige tekniske profil og trives du med at arbejde tæt på kunden? Kan du både begå dig på applikationer og drift? Kan du fungerer som bindeled mellem support, udvikling, drift, Delivery Managers, Service Delivery Managers og kunder? Så er du måske den nye kollega vi søger!


Om jobbet

Du får arbejdsplads i Ballerup og vil indgå i et tæt samarbejde med et dygtigt og dedikeret team på 10 personer i Costumer Service. Vi håndterer vores kunders Incidents og Service Requests. Herudover tilbyder vi kurser og undervisning.


I Costumer Service værdsætter vi at der er højt til loftet, plads til de gode ideer og vi hjælper hinanden. Tonen er uformel og vi syntes det skal være sjovt at gå på arbejde - også selvom vi har travlt.

 

Du skal sikre at:

  • incidents bliver modtaget og behandlet professionelt, på tværs af hele kundesegmentet
  • at der er fremdrift på eskalerede sager internt og eksternt
  • løbende information til vores kunder
  • få en normal driftssituation reetableret for den fejlmeldte service hurtigst muligt, under hensyntagen til den indgåede aftale for den pågældende service
  • du har overblik over samtlige incidents på tværs af kunder
  • der følges op på mængden af incidents, deres status og fremdrift i løsningen af incidents, herunder identificering og eskalering af eventuelle trends.
  • planlægge, implementere og videreudvikle Incident Management-processen – fra identificering af incidenten, til servicen er reetableret, og kunden er informeret
  • følge op på processens effektivitet og udførelse, herunder løbende review af incidents registrering, sagsbehandling og afslutning
  • der er tæt kommunikation og koordinering med andre afdelinger i KMD, øvrige Incident Managers og Supportere

 

Dine faglige kompetencer

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse, fx datamatiker eller en lignende teknisk uddannelse. Du har evt. også et par års erfaring men det er ikke et krav, hvis du har den rette indstilling. Herudover er du:

 

  • Teknisk velfunderet
  • Har kendskab til ITIL-processerne
  • God til at koordinere og kommunikere
  • Velformuleret mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk


Som person er du:

  • positiv og har en løsningsorienteret tilgang til dine opgaver
  • resultatorienteret og selvstændig, og har samarbejdsevner ud over det sædvanlige
  • god til at tage positive dialoger med vores kunder
  • vedholdende og kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket
  • god til at begå dig på alle organisatoriske niveauer
  • en person som trives i en uforudsigelig hverdag
  • god til at tilpasse dig forskellige opgaver
  • Samarbejdsorienteret og tager ansvar for egen læring

 

Vores team:
Vi arbejder analytisk og struktureret og vi er eksperter i at udlede og konkludere på tekniske problemstillinger. Du trives i et team, hvor vi deler viden, er der for hinanden og det er vigtigt at du har lyst til at tage initiativ og at du har gå på mod.

 

Vi er et dynamisk team som hjælper hinanden og stemningen i vores team er god - vi synes at det skal være sjovt at gå på arbejde - hver dag!

 

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Tine Enghave, på te@kmd.dk

 

Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning hurtigst muligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045872Phoenix-3f880bde12019-06-19T10:02:08.977Incident Manager - Ballerup

Har du en relevant teknisk uddannelse eller erfaring med incident management? Har du en alsidige tekniske profil og trives du med at arbejde tæt på kunden? Kan du både begå dig på applikationer og drift? Kan du fungerer som bindeled mellem support, udvikling, drift, Delivery Managers, Service Delivery Managers og kunder? Så er du måske den nye kollega vi søger!


Om jobbet

Du får arbejdsplads i Ballerup og vil indgå i et tæt samarbejde med et dygtigt og dedikeret team på 10 personer i Costumer Service. Vi håndterer vores kunders Incidents og Service Requests. Herudover tilbyder vi kurser og undervisning.


I Costumer Service værdsætter vi at der er højt til loftet, plads til de gode ideer og vi hjælper hinanden. Tonen er uformel og vi syntes det skal være sjovt at gå på arbejde - også selvom vi har travlt.

 

Du skal sikre at:

  • incidents bliver modtaget og behandlet professionelt, på tværs af hele kundesegmentet
  • at der er fremdrift på eskalerede sager internt og eksternt
  • løbende information til vores kunder
  • få en normal driftssituation reetableret for den fejlmeldte service hurtigst muligt, under hensyntagen til den indgåede aftale for den pågældende service
  • du har overblik over samtlige incidents på tværs af kunder
  • der følges op på mængden af incidents, deres status og fremdrift i løsningen af incidents, herunder identificering og eskalering af eventuelle trends.
  • planlægge, implementere og videreudvikle Incident Management-processen – fra identificering af incidenten, til servicen er reetableret, og kunden er informeret
  • følge op på processens effektivitet og udførelse, herunder løbende review af incidents registrering, sagsbehandling og afslutning
  • der er tæt kommunikation og koordinering med andre afdelinger i KMD, øvrige Incident Managers og Supportere

 

Dine faglige kompetencer

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse, fx datamatiker eller en lignende teknisk uddannelse. Du har evt. også et par års erfaring men det er ikke et krav, hvis du har den rette indstilling. Herudover er du:

 

  • Teknisk velfunderet
  • Har kendskab til ITIL-processerne
  • God til at koordinere og kommunikere
  • Velformuleret mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk


Som person er du:

  • positiv og har en løsningsorienteret tilgang til dine opgaver
  • resultatorienteret og selvstændig, og har samarbejdsevner ud over det sædvanlige
  • god til at tage positive dialoger med vores kunder
  • vedholdende og kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket
  • god til at begå dig på alle organisatoriske niveauer
  • en person som trives i en uforudsigelig hverdag
  • god til at tilpasse dig forskellige opgaver
  • Samarbejdsorienteret og tager ansvar for egen læring

 

Vores team:
Vi arbejder analytisk og struktureret og vi er eksperter i at udlede og konkludere på tekniske problemstillinger. Du trives i et team, hvor vi deler viden, er der for hinanden og det er vigtigt at du har lyst til at tage initiativ og at du har gå på mod.

 

Vi er et dynamisk team som hjælper hinanden og stemningen i vores team er god - vi synes at det skal være sjovt at gå på arbejde - hver dag!

 

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Tine Enghave, på te@kmd.dk

 

Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Har du en relevant teknisk uddannelse eller erfaring med incident management? Har du en alsidige tekniske profil og trives du med at arbejde tæt på kunden? Kan du både begå dig på applikationer og drift? Kan du fungerer som bindeled mellem support, udvikling, drift, Delivery Managers, Service Delivery Managers og kunder? Så er du måske den nye kollega vi søger! Om jobbet Du får arbejdsplads i Ballerup og vil indgå i et tæt samarbejde med et dygtigt og dedikeret team på 10 personer i Costumer Service. Vi håndterer vores kunders Incidents og Service Requests. Herudover tilbyder vi kurser og undervisning. I Costumer Service værdsætter vi at der er højt til loftet, plads til de gode ideer og vi hjælper hinanden. Tonen er uformel og vi syntes det skal være sjovt at gå på arbejde - også selvom vi har travlt. Du skal sikre at: incidents bliver modtaget og behandlet professionelt, på tværs af hele kundesegmentetat der er fremdrift på eskalerede sager internt og eksterntløbende information til vores kunderfå en normal driftssituation reetableret for den fejlmeldte service hurtigst muligt, under hensyntagen til den indgåede aftale for den pågældende servicedu har overblik over samtlige incidents på tværs af kunderder følges op på mængden af incidents, deres status og fremdrift i løsningen af incidents, herunder identificering og eskalering af eventuelle trends.planlægge, implementere og videreudvikle Incident Management-processen fra identificering af incidenten, til servicen er reetableret, og kunden er informeretfølge op på processens effektivitet og udførelse, herunder løbende review af incidents registrering, sagsbehandling og afslutningder er tæt kommunikation og koordinering med andre afdelinger i KMD, øvrige Incident Managers og Supportere Dine faglige kompetencer Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse, fx datamatiker eller en lignende teknisk uddannelse. Du har evt. også et par års erfaring men det er ikke et krav, hvis du har den rette indstilling. Herudover er du: Teknisk velfunderetHar kendskab til ITIL-processerneGod til at koordinere og kommunikereVelformuleret mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk Som person er du: positiv og har en løsningsorienteret tilgang til dine opgaverresultatorienteret og selvstændig, og har samarbejdsevner ud over det sædvanligegod til at tage positive dialoger med vores kundervedholdende og kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikketgod til at begå dig på alle organisatoriske niveaueren person som trives i en uforudsigelig hverdaggod til at tilpasse dig forskellige opgaverSamarbejdsorienteret og tager ansvar for egen læring Vores team:Vi arbejder analytisk og struktureret og vi er eksperter i at udlede og konkludere på tekniske problemstillinger. Du trives i et team, hvor vi deler viden, er der for hinanden og det er vigtigt at du har lyst til at tage initiativ og at du har gå på mod. Vi er et dynamisk team som hjælper hinanden og stemningen i vores team er god - vi synes at det skal være sjovt at gå på arbejde - hver dag! Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Tine Enghave, på te@kmd.dk Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning hurtigst muligt.10Phoenix3f880bde101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000https://onta.me/r/5d09e194b4f250EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3549562KMD A/S11Lautrupparken 402750BallerupDKDanmarkORS/3f880bde_logo.jpegORS/Small/3f880bde_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent780642PhoenixSpecialpakke 200118-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f880bdehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f880bdehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f880bde&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f880bde&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/10.jpgEr du den nye Incident Manager i KMD A/S?12008001Dansk3Læse/ tale937401Incident Manager1IT362109451aj@ontame.ioDanmarkDanmark330060143Incident Manager with attitudeRobot Are you passionate about working in IT Business Support? Together, we can power the future as a European payments champion Working for Nets, you ll become part of an exciting growth journey. We ve set out to make it easier and more intuitive to handle payments, because we see it as the foundation for growth and progress both in commerce and society. In IT Business Support (ITBS) our contribution is being the Nordic one-point-of entry for all customers internal and external to Nets. Our team is responsible for monitoring, incident management, change management, problem management and customer information management. Ie. we are responsible for an aligned and structured communication internally as well as externally towards our customers. ITBS was established as focal point January 2017, where event managers incident managers are working around the clock 24 7 365. In this role, you ll power an easier tomorrow for all of us You re expected to develop your talent and aim higher as you work to change payments. You ll build on our proven track record of developing and delivering innovative and reliable solutions and our strengths as a Nordic leader with 50 years of experience within payment solutions. Your key responsibilities are accountable for all IT incidents, ensuring end-to-end ownership throughout the lifecycle of an incident, close collaboration with internal and external stakeholders, facilitating task forces and post incident reviews, working 24 7 365 4 shift rotation on average 32,5 hours per week. You contribute with skills, ambitions and that little personal twist that makes us succeed It s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it s your personality that makes the difference to succeed in this role. Especially the little twists we all have that makes us personalities instead of just a person, eg. the ability to stay curiousand ask the right questions. Your professional qualifications include: You thrive in a busy, fast paced team environment Ability to keep a level head during busy periods Focus on solving the incidents tasks Commited in taking a decision and lead the way In challenging situations, you have a positive attitude and focus on solution You are willing to work in shift rotation Besides that little twist in your personality that makes you, we are looking for a colleague who: You are career driven by curiosity and customer insights You are service minded and have an outside-in perspective solving issues You want to a make a difference and be progressive Changing the future of payments takes strong personalities Joining Nets, you ll join a fast-growing tech company. Together, our size and your ideas have the impact to shape the world of digital payments. Trusted by 240 banks and 400,000 merchant customers and backed by ambitious owners who understand our industry, we have the foundation to succeed. You ll work and learn alongside skilled and open-minded colleagues and leaders in a supportive, international and informal team culture. Our customers rely on you all to help them stay ahead of the competition by making life easier every day for their customers… you and me. Power your career. Apply now! Are you interested in hearing more about this opportunity, please contact Maximilian Ringslev, Head of Incident Management - mcrin@nets.eu We conduct background checks on relevant candidates through our partner Semac, www.semac.no. At Nets, we specialise in powering digital payments. We connect banks, businesses and consumers via an international network facilitating digital payments. Spanning across the Nordic region, we provide a broad range of card services, account payment services and merchant payment solutions. We offer great payments, great ideas, great network - delivered by great people. About 2,500 dedicated colleagues work at Nets throughout the Nordic region. As the backbone of the Nordic payments ecosystem with solutions touching people s everyday lives, we have experts in every field from law to heavy back-end programming. Our size and diversity opens up great opportunities for our employees to move forward in their careers and their skills and professional interest develop. We believe that personal freedom is the key to a dynamic and innovative working environment. We therefore inspire people to think and act independently and creatively. Along with the individual freedom comes a strong tradition of teamwork. Working closely together across professions and borders is an essential part of our culture and a natural part of our complex services. Read more at www.nets.eu.

Are you passionate about working in IT Business Support? 

Together, we can power the future as a European payments champion  

Working for Nets, you’ll become part of an exciting growth journey. We’ve set out to make it easier and more intuitive to handle payments, because we see it as the foundation for growth and progress both in commerce and society. In IT Business Support (ITBS) our contribution is being the Nordic one-point-of entry for all customers internal and external to Nets.

Our team is responsible for monitoring, incident management, change management, problem management and customer information management. Ie. we are responsible for an aligned and structured communication internally as well as externally towards our customers.

ITBS was established as focal point January 2017, where event managers & incident managers are working around the clock 24/7/365.

 

In this role, you’ll power an easier tomorrow for all of us  

You’re expected to develop your talent and aim higher as you work to change payments. You’ll build on our proven track record of developing and delivering innovative and reliable solutions and our strengths as a Nordic leader with 50 years of experience within payment solutions. Your key responsibilities are accountable for all IT incidents, ensuring end-to-end ownership throughout the lifecycle of an incident, close collaboration with internal and external stakeholders, facilitating task forces and post incident reviews, working 24/7/365 – 4 shift rotation on average 32,5 hours per week.

You contribute with skills, ambitions and that little personal twist that makes us succeed

It’s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it’s your personality that makes the difference to succeed in this role. Especially the little twists we all have that makes us personalities instead of just a person, eg. the ability to stay curiousand ask the right questions.

 

Your professional qualifications include: 

  • You thrive in a busy, fast paced team environment
  • Ability to keep a level head during busy periods
  • Focus on solving the incidents/tasks
  • Commited in taking a decision and lead the way
  • In challenging situations, you have a positive attitude and focus on solution
  • You are willing to work in shift rotation

 

 Besides that little twist in your personality that makes you, we are looking for a colleague who: 

  • You are career driven by curiosity and customer insights
  • You are service minded and have an outside-in perspective solving issues
  • You want to a make a difference and be progressive

 

Changing the future of payments takes strong personalities

Joining Nets, you’ll join a fast-growing tech company. Together, our size and your ideas have the impact to shape the world of digital payments. Trusted by 240 banks and 400,000+ merchant customers and backed by ambitious owners who understand our industry, we have the foundation to succeed. You’ll work and learn alongside skilled and open-minded colleagues and leaders in a supportive, international and informal team culture. Our customers rely on you all to help them stay ahead of the competition by making life easier every day for their customers… you and me.

 

Power your career. Apply now!

Are you interested in hearing more about this opportunity, please contact Maximilian Ringslev, Head of Incident Management - mcrin@nets.eu 

We conduct background checks on relevant candidates through our partner Semac, www.semac.no

At Nets, we specialise in powering digital payments. We connect banks, businesses and consumers via an international network facilitating digital payments. Spanning across the Nordic region, we provide a broad range of card services, account payment services and merchant payment solutions. We offer great payments, great ideas, great network - delivered by great people. 

About 2,500 dedicated colleagues work at Nets throughout the Nordic region. As the backbone of the Nordic payments ecosystem with solutions touching people's everyday lives, we have experts in every field from law to heavy back-end programming. Our size and diversity opens up great opportunities for our employees to move forward in their careers and their skills and professional interest develop. 

We believe that personal freedom is the key to a dynamic and innovative working environment. We therefore inspire people to think and act independently and creatively. Along with the individual freedom comes a strong tradition of teamwork. Working closely together across professions and borders is an essential part of our culture and a natural part of our complex services. 

Read more at www.nets.eu.

NETS Denmark A/SBallerup2019-07-15T00:00:002019-08-12T00:00:00
330045438Head of Delivery - SAP Application Management Services - BallerupBasic I KMD vedligeholder vi en række af Danmarks største og mest moderne SAP-applikationer - og der kommer flere til. KMD s SAP Division har fået vokseværk og er blevet en ERP Division. Selvom vi har øget bredden, har vi stadig stor styrke og dybde med omkring 400 SAP-specialister. Vi sætter til stadighed et markant aftryk på hele SAP-økosystemet gennem publikationer, SAP-mentorer, indlæg på konferencer samt som arrangør og talrigt repræsenteret indlægsholder på SAP Inside Track flere steder i Europa. Vi har brug for flere skarpe hoveder for at fastholde og udbygge vores position. I vores Application Management Services (AMS) forretning oplever vi stor vækst både i det offentlige og private segment. På det offentlige marked driver vi bl.a. SAP-løsninger for SKAT, Københavns Kommune Moderniseringsstyrelsen og Udbetaling Danmark. KMD har udviklet og drifter i dag over 400 it-systemer, som understøtter Velfærdsdanmark og følger danskerne gennem hele livet. På det private marked driver vi bl.a. løsninger for produktionsvirksomheder samt inden for finans, energi og forsyning. Til at understøtte væksten har vi brug for flere ledende kræfter. Om jobbet I rollen som Head of Delivery skal du lede vedligehold og videreudvikling af SAP-løsninger med kunden i centrum. Du skal sikre, at leverancerne, der er aftalt med kunden, kommer til tiden og i den aftalte kvalitet. Samtidig skal du være med til at sikre, at dine leverancer er rentable og at nye salgsmuligheder løbende identificeres, udvikles og resulterer i nye ordrer. Du leder et team samlet omkring kunden. Du skal sikre, at teamet performer og udvikles, men også at alle medarbejdere trives i teamet og med de opgaver, der er. Mange teams er geografisk spredte, hvor en del af teamet sidder i vores afdeling i Warszawa eller i vores Offshore Development Center i Bangalore, Indien. Du og dine Head of Delivery kolleger sikrer på tværs, at vi dels får det bedste ud af alle vores ressourcer, og dels får skabt de bedste kundeoplevelser. Sammen sikrer I, at vores processer for etablering og udførelse af Application Management Services er up to date og afspejler best practise på området. I jobbet indgår følgende ansvarsområder: • Daglig styring af leverancer og fejlrettelser • Ledelse af teamet, der er tilknyttet opgaven • Dialog med kunden • Efterlevelse af SLA og rapportering herom • Contract management • Identifikation af salgsmuligheder og dialog med KMDs salgsorganisation herom Om dig Du skal først og fremmest være kommercielt tænkende. Du skal tænke i værdiskabelse for kunden, for KMD og for vores medarbejdere. Du er god til at sætte dig i kundens sted og har god forretningsforståelse. Dit kommercielle mindset gør, at du forfølger en positiv business case i alt, hvad du foretager dig. Du er struktureret og analytisk i din tilgang til opgaverne og dit fokus er ofte på standardisering, automatisering samt effektivisering. Du er en teamplayer med fokus på fælles mål og vision. Samtidigt tager du lederrollen på dig, går forrest og tager ansvar i både gode og dårlige tider. Du har formentlig kendskab til SAP enten fra en lignende stilling, som projektleder, specialist eller arkitekt. Du må altså rigtigt gerne komme med en faglig relevant baggrund, men forventningen er, at du har erfaring og kan dokumentere gode resultater med leveranceledelse. Vores leverancer sker ofte med udgangspunkt i ITIL-processerne, så kendskab til disse vil være en fordel, herunder specielt hvis du tidligere har arbejdet med Application Management. Derudover er erfaring med contract management en fordel. Interesseret? Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Area Director Peder Greve på 4525665836. Vi afholder samtaler og ansætter løbende, så send din ansøgning allerede i dag. Love it_Live it KMD er Danmarks største, sjoveste og mest seriøse legeplads for it-talenter. Vi er 1.000 it-specialister, der arbejder med Java, Microsoft, Mainframe, SAP, arkitektur, test og projektledelse. I KMD er vi ligeglade med, hvor du får dine gode ideer. Bare du deler dem med os. Er du klar til at logge på dit livs stærkeste netværk?

I KMD vedligeholder vi en række af Danmarks største og mest moderne SAP-applikationer - og der kommer flere til. KMD’s SAP Division har fået vokseværk og er blevet en ERP Division. Selvom vi har øget bredden, har vi stadig stor styrke og dybde med omkring 400 SAP-specialister. Vi sætter til stadighed et markant aftryk på hele SAP-økosystemet gennem publikationer, SAP-mentorer, indlæg på konferencer samt som arrangør og talrigt repræsenteret indlægsholder på SAP Inside Track flere steder i Europa. Vi har brug for flere skarpe hoveder for at fastholde og udbygge vores position.

 

I vores Application Management Services (AMS) forretning oplever vi stor vækst både i det offentlige og private segment. På det offentlige marked driver vi bl.a. SAP-løsninger for SKAT, Københavns Kommune Moderniseringsstyrelsen og Udbetaling Danmark. KMD har udviklet og drifter i dag over 400 it-systemer, som understøtter Velfærdsdanmark og følger danskerne gennem hele livet. På det private marked driver vi bl.a. løsninger for produktionsvirksomheder samt inden for finans, energi og forsyning. Til at understøtte væksten har vi brug for flere ledende kræfter.

 

 

Om jobbet

 

I rollen som Head of Delivery skal du lede vedligehold og videreudvikling af SAP-løsninger med kunden i centrum. Du skal sikre, at leverancerne, der er aftalt med kunden, kommer til tiden og i den aftalte kvalitet. Samtidig skal du være med til at sikre, at dine leverancer er rentable og at nye salgsmuligheder løbende identificeres, udvikles og resulterer i nye ordrer.

 

Du leder et team samlet omkring kunden. Du skal sikre, at teamet performer og udvikles, men også at alle medarbejdere trives i teamet og med de opgaver, der er. Mange teams er geografisk spredte, hvor en del af teamet sidder i vores afdeling i Warszawa eller i vores Offshore Development Center i Bangalore, Indien.

 

Du og dine Head of Delivery kolleger sikrer på tværs, at vi dels får det bedste ud af alle vores ressourcer, og dels får skabt de bedste kundeoplevelser. Sammen sikrer I, at vores processer for etablering og udførelse af Application Management Services er up to date og afspejler best practise på området.

 

I jobbet indgår følgende ansvarsområder:

 

•                    Daglig styring af leverancer og fejlrettelser

•                    Ledelse af teamet, der er tilknyttet opgaven

•                    Dialog med kunden

•                    Efterlevelse af SLA og rapportering herom

•                    Contract management

•                    Identifikation af salgsmuligheder og dialog med KMDs salgsorganisation herom

 

 

Om dig

 

Du skal først og fremmest være kommercielt tænkende. Du skal tænke i værdiskabelse for kunden, for KMD og for vores medarbejdere.

 

Du er god til at sætte dig i kundens sted og har god forretningsforståelse. Dit kommercielle mindset gør, at du forfølger en positiv business case i alt, hvad du foretager dig. Du er struktureret og analytisk i din tilgang til opgaverne – og dit fokus er ofte på standardisering, automatisering samt effektivisering.

 

Du er en teamplayer med fokus på fælles mål og vision. Samtidigt tager du lederrollen på dig, går forrest og tager ansvar i både gode og dårlige tider.

 

Du har formentlig kendskab til SAP enten fra en lignende stilling, som projektleder, specialist eller arkitekt. Du må altså rigtigt gerne komme med en faglig relevant baggrund, men forventningen er, at du har erfaring og kan dokumentere gode resultater med leveranceledelse.

 

Vores leverancer sker ofte med udgangspunkt i ITIL-processerne, så kendskab til disse vil være en fordel, herunder specielt hvis du tidligere har arbejdet med Application Management. Derudover er erfaring med contract management en fordel.

 

Interesseret?

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Area Director Peder Greve på +4525665836.  

Vi afholder samtaler og ansætter løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

 

Love it_Live it

KMD er Danmarks største, sjoveste og mest seriøse legeplads for it-talenter. Vi er 1.000 it-specialister, der arbejder med Java, Microsoft, Mainframe, SAP, arkitektur, test og projektledelse. I KMD er vi ligeglade med, hvor du får dine gode ideer. Bare du deler dem med os. Er du klar til at logge på dit livs stærkeste netværk?

ORS/Small/8f7220d6_logo.jpegKMD A/SBallerup2019-06-18T16:01:43.6732019-07-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Incident Manager with attitude

NETS Denmark A/S

Ballerup
Are you passionate about working in IT Business Support? Together, we can power the future as a European payments champion Working for Nets, you ll become part of an exciting growth journey. We ve set out to make it easier and more intuitive to hand...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Head of Delivery - SAP Application Management Services - Ballerup

KMD A/S

Ballerup
I KMD vedligeholder vi en række af Danmarks største og mest moderne SAP-applikationer - og der kommer flere til. KMD s SAP Division har fået vokseværk og er blevet en ERP Division. Selvom vi har øget bredden, har vi stadig stor styrke og dybde med o...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019