Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Incident Manager - Ballerup

Har du en relevant teknisk uddannelse eller erfaring med incident management? Har du en alsidige tekniske profil og trives du med at arbejde tæt på kunden? Kan du både begå dig på applikationer og drift? Kan du fungerer som bindeled mellem support, udvikling, drift, Delivery Managers, Service Delivery Managers og kunder? Så er du måske den nye kollega vi søger!


Om jobbet

Du får arbejdsplads i Ballerup og vil indgå i et tæt samarbejde med et dygtigt og dedikeret team på 10 personer i Costumer Service. Vi håndterer vores kunders Incidents og Service Requests. Herudover tilbyder vi kurser og undervisning.


I Costumer Service værdsætter vi at der er højt til loftet, plads til de gode ideer og vi hjælper hinanden. Tonen er uformel og vi syntes det skal være sjovt at gå på arbejde - også selvom vi har travlt.

 

Du skal sikre at:

  • incidents bliver modtaget og behandlet professionelt, på tværs af hele kundesegmentet
  • at der er fremdrift på eskalerede sager internt og eksternt
  • løbende information til vores kunder
  • få en normal driftssituation reetableret for den fejlmeldte service hurtigst muligt, under hensyntagen til den indgåede aftale for den pågældende service
  • du har overblik over samtlige incidents på tværs af kunder
  • der følges op på mængden af incidents, deres status og fremdrift i løsningen af incidents, herunder identificering og eskalering af eventuelle trends.
  • planlægge, implementere og videreudvikle Incident Management-processen – fra identificering af incidenten, til servicen er reetableret, og kunden er informeret
  • følge op på processens effektivitet og udførelse, herunder løbende review af incidents registrering, sagsbehandling og afslutning
  • der er tæt kommunikation og koordinering med andre afdelinger i KMD, øvrige Incident Managers og Supportere

 

Dine faglige kompetencer

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse, fx datamatiker eller en lignende teknisk uddannelse. Du har evt. også et par års erfaring men det er ikke et krav, hvis du har den rette indstilling. Herudover er du:

 

  • Teknisk velfunderet
  • Har kendskab til ITIL-processerne
  • God til at koordinere og kommunikere
  • Velformuleret mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk


Som person er du:

  • positiv og har en løsningsorienteret tilgang til dine opgaver
  • resultatorienteret og selvstændig, og har samarbejdsevner ud over det sædvanlige
  • god til at tage positive dialoger med vores kunder
  • vedholdende og kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket
  • god til at begå dig på alle organisatoriske niveauer
  • en person som trives i en uforudsigelig hverdag
  • god til at tilpasse dig forskellige opgaver
  • Samarbejdsorienteret og tager ansvar for egen læring

 

Vores team:
Vi arbejder analytisk og struktureret og vi er eksperter i at udlede og konkludere på tekniske problemstillinger. Du trives i et team, hvor vi deler viden, er der for hinanden og det er vigtigt at du har lyst til at tage initiativ og at du har gå på mod.

 

Vi er et dynamisk team som hjælper hinanden og stemningen i vores team er god - vi synes at det skal være sjovt at gå på arbejde - hver dag!

 

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Tine Enghave, på te@kmd.dk

 

Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning hurtigst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045872Phoenix-3f880bde12019-06-19T10:02:08.977Incident Manager - Ballerup

Har du en relevant teknisk uddannelse eller erfaring med incident management? Har du en alsidige tekniske profil og trives du med at arbejde tæt på kunden? Kan du både begå dig på applikationer og drift? Kan du fungerer som bindeled mellem support, udvikling, drift, Delivery Managers, Service Delivery Managers og kunder? Så er du måske den nye kollega vi søger!


Om jobbet

Du får arbejdsplads i Ballerup og vil indgå i et tæt samarbejde med et dygtigt og dedikeret team på 10 personer i Costumer Service. Vi håndterer vores kunders Incidents og Service Requests. Herudover tilbyder vi kurser og undervisning.


I Costumer Service værdsætter vi at der er højt til loftet, plads til de gode ideer og vi hjælper hinanden. Tonen er uformel og vi syntes det skal være sjovt at gå på arbejde - også selvom vi har travlt.

 

Du skal sikre at:

  • incidents bliver modtaget og behandlet professionelt, på tværs af hele kundesegmentet
  • at der er fremdrift på eskalerede sager internt og eksternt
  • løbende information til vores kunder
  • få en normal driftssituation reetableret for den fejlmeldte service hurtigst muligt, under hensyntagen til den indgåede aftale for den pågældende service
  • du har overblik over samtlige incidents på tværs af kunder
  • der følges op på mængden af incidents, deres status og fremdrift i løsningen af incidents, herunder identificering og eskalering af eventuelle trends.
  • planlægge, implementere og videreudvikle Incident Management-processen – fra identificering af incidenten, til servicen er reetableret, og kunden er informeret
  • følge op på processens effektivitet og udførelse, herunder løbende review af incidents registrering, sagsbehandling og afslutning
  • der er tæt kommunikation og koordinering med andre afdelinger i KMD, øvrige Incident Managers og Supportere

 

Dine faglige kompetencer

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse, fx datamatiker eller en lignende teknisk uddannelse. Du har evt. også et par års erfaring men det er ikke et krav, hvis du har den rette indstilling. Herudover er du:

 

  • Teknisk velfunderet
  • Har kendskab til ITIL-processerne
  • God til at koordinere og kommunikere
  • Velformuleret mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk


Som person er du:

  • positiv og har en løsningsorienteret tilgang til dine opgaver
  • resultatorienteret og selvstændig, og har samarbejdsevner ud over det sædvanlige
  • god til at tage positive dialoger med vores kunder
  • vedholdende og kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikket
  • god til at begå dig på alle organisatoriske niveauer
  • en person som trives i en uforudsigelig hverdag
  • god til at tilpasse dig forskellige opgaver
  • Samarbejdsorienteret og tager ansvar for egen læring

 

Vores team:
Vi arbejder analytisk og struktureret og vi er eksperter i at udlede og konkludere på tekniske problemstillinger. Du trives i et team, hvor vi deler viden, er der for hinanden og det er vigtigt at du har lyst til at tage initiativ og at du har gå på mod.

 

Vi er et dynamisk team som hjælper hinanden og stemningen i vores team er god - vi synes at det skal være sjovt at gå på arbejde - hver dag!

 

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Tine Enghave, på te@kmd.dk

 

Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning hurtigst muligt.

2019-07-24T00:50:51.310 Har du en relevant teknisk uddannelse eller erfaring med incident management? Har du en alsidige tekniske profil og trives du med at arbejde tæt på kunden? Kan du både begå dig på applikationer og drift? Kan du fungerer som bindeled mellem support, udvikling, drift, Delivery Managers, Service Delivery Managers og kunder? Så er du måske den nye kollega vi søger! Om jobbet Du får arbejdsplads i Ballerup og vil indgå i et tæt samarbejde med et dygtigt og dedikeret team på 10 personer i Costumer Service. Vi håndterer vores kunders Incidents og Service Requests. Herudover tilbyder vi kurser og undervisning. I Costumer Service værdsætter vi at der er højt til loftet, plads til de gode ideer og vi hjælper hinanden. Tonen er uformel og vi syntes det skal være sjovt at gå på arbejde - også selvom vi har travlt. Du skal sikre at: incidents bliver modtaget og behandlet professionelt, på tværs af hele kundesegmentetat der er fremdrift på eskalerede sager internt og eksterntløbende information til vores kunderfå en normal driftssituation reetableret for den fejlmeldte service hurtigst muligt, under hensyntagen til den indgåede aftale for den pågældende servicedu har overblik over samtlige incidents på tværs af kunderder følges op på mængden af incidents, deres status og fremdrift i løsningen af incidents, herunder identificering og eskalering af eventuelle trends.planlægge, implementere og videreudvikle Incident Management-processen fra identificering af incidenten, til servicen er reetableret, og kunden er informeretfølge op på processens effektivitet og udførelse, herunder løbende review af incidents registrering, sagsbehandling og afslutningder er tæt kommunikation og koordinering med andre afdelinger i KMD, øvrige Incident Managers og Supportere Dine faglige kompetencer Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse, fx datamatiker eller en lignende teknisk uddannelse. Du har evt. også et par års erfaring men det er ikke et krav, hvis du har den rette indstilling. Herudover er du: Teknisk velfunderetHar kendskab til ITIL-processerneGod til at koordinere og kommunikereVelformuleret mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk Som person er du: positiv og har en løsningsorienteret tilgang til dine opgaverresultatorienteret og selvstændig, og har samarbejdsevner ud over det sædvanligegod til at tage positive dialoger med vores kundervedholdende og kan holde mange bolde i luften på samme tid uden at miste overblikketgod til at begå dig på alle organisatoriske niveaueren person som trives i en uforudsigelig hverdaggod til at tilpasse dig forskellige opgaverSamarbejdsorienteret og tager ansvar for egen læring Vores team:Vi arbejder analytisk og struktureret og vi er eksperter i at udlede og konkludere på tekniske problemstillinger. Du trives i et team, hvor vi deler viden, er der for hinanden og det er vigtigt at du har lyst til at tage initiativ og at du har gå på mod. Vi er et dynamisk team som hjælper hinanden og stemningen i vores team er god - vi synes at det skal være sjovt at gå på arbejde - hver dag! Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Tine Enghave, på te@kmd.dk Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har fundet den rigtige, så send din ansøgning hurtigst muligt.10Phoenix3f880bde101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000https://onta.me/r/5d09e194b4f250EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3549562KMD A/S11Lautrupparken 402750BallerupDKDanmarkORS/3f880bde_logo.jpegORS/Small/3f880bde_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent780642PhoenixSpecialpakke 200118-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f880bdehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f880bdehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f880bde&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f880bde&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/10.jpgIncident Manager - Ballerup12008001Dansk3Læse/ tale937401Incident Manager1IT362109451aj@ontame.ioDanmarkDanmarkda-DK