Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indehaver til Struer


 
Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunktion bestående af Faglig afdeling, HR, Økonomi, PR/Marketing samt IT. Vi er i øjenhøjde med vores kunder, og vores hovedmål er at sikre kunderne faglig korrekt betjening. Derfor prioriterer vi et veluddannet og engageret personale højt. Revision Limfjord er medlem af Danske Revisorer – FSR, Revinet og Agrogruppen Danmark.

For at understøtte den fortsatte positive udvikling i firmaet søges nu en

Indehaver til Struer

Revisor – Partner – Ledelse – Forretningsudvikling
Med reference til den administrerende direktør får du ansvar for at udvikle forretningen løbende, som blandt andet indebærer allokering af opgaver og ressourcer, økonomistyring, forretningstiltag for at fastholde og udvikle markedspositionen og derved fremtidssikre virksomhedens konkurrencedygtighed.

Det forventes, at du har en baggrund som godkendt revisor, hvorfra du har en positiv track-record med gode jobkundskaber i forhold til salg, egen kundeportefølje, vedligeholdelse af kunderelationer mv. Desuden forventes det, at du er en god sælger, der er indstillet på at opdyrke nye kunder fra start. Du har en lederprofil, der har en stærk forståelse for personale, som stræber efter at være et forbillede, og som kan stille krav til holdindsats og teamwork, uden at du går på kompromis med egen indsats og egne resultater.

Som person er du positiv, vedholdende og imødekommende, og du er et konkurrencemenneske, der kan gå forrest og vise vejen. Du er udadvendt, har et vindende væsen, og så har du en stor personlighed, der sætter ordentlighed og påpasselighed højt. Du besidder ligeledes en god forretningsforståelse, har gode IT-kompetencer og er god til at kommunikere på flere niveauer.
Du bor i hensigtsmæssig afstand til afdelingen i Struer, og det forventes i den forbindelse, at du har et ønske om at være synlig i lokalområdet gennem deltagelse i lokale aktiviteter, netværk og arrangementer.

Du tilbydes en spændende stilling i et moderne revisionsfirma, som skiller sig ud fra branchen ved et anderledes værdisæt. Som aktiv indehaver vil du, på linje med Revision Limfjords øvrige 14 indehavere, få mulighed for at få indflydelse og for at sætte dit eget præg i firmaet. De enkelte kontorer og afdelinger arbejder på lige vilkår, og du bliver en del af et team af indehavere, for hvem fælles succes står højt på dagsorden.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Thomas Bech +45 22 89 89 76. For yderligere information om Revision Limfjord se www.revisionlimfjord.dk.
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329983761Phoenix-468049ec12019-05-03T00:00:00Indehaver til Struer
 
Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunktion bestående af Faglig afdeling, HR, Økonomi, PR/Marketing samt IT. Vi er i øjenhøjde med vores kunder, og vores hovedmål er at sikre kunderne faglig korrekt betjening. Derfor prioriterer vi et veluddannet og engageret personale højt. Revision Limfjord er medlem af Danske Revisorer – FSR, Revinet og Agrogruppen Danmark.

For at understøtte den fortsatte positive udvikling i firmaet søges nu en

Indehaver til Struer

Revisor – Partner – Ledelse – Forretningsudvikling
Med reference til den administrerende direktør får du ansvar for at udvikle forretningen løbende, som blandt andet indebærer allokering af opgaver og ressourcer, økonomistyring, forretningstiltag for at fastholde og udvikle markedspositionen og derved fremtidssikre virksomhedens konkurrencedygtighed.

Det forventes, at du har en baggrund som godkendt revisor, hvorfra du har en positiv track-record med gode jobkundskaber i forhold til salg, egen kundeportefølje, vedligeholdelse af kunderelationer mv. Desuden forventes det, at du er en god sælger, der er indstillet på at opdyrke nye kunder fra start. Du har en lederprofil, der har en stærk forståelse for personale, som stræber efter at være et forbillede, og som kan stille krav til holdindsats og teamwork, uden at du går på kompromis med egen indsats og egne resultater.

Som person er du positiv, vedholdende og imødekommende, og du er et konkurrencemenneske, der kan gå forrest og vise vejen. Du er udadvendt, har et vindende væsen, og så har du en stor personlighed, der sætter ordentlighed og påpasselighed højt. Du besidder ligeledes en god forretningsforståelse, har gode IT-kompetencer og er god til at kommunikere på flere niveauer.
Du bor i hensigtsmæssig afstand til afdelingen i Struer, og det forventes i den forbindelse, at du har et ønske om at være synlig i lokalområdet gennem deltagelse i lokale aktiviteter, netværk og arrangementer.

Du tilbydes en spændende stilling i et moderne revisionsfirma, som skiller sig ud fra branchen ved et anderledes værdisæt. Som aktiv indehaver vil du, på linje med Revision Limfjords øvrige 14 indehavere, få mulighed for at få indflydelse og for at sætte dit eget præg i firmaet. De enkelte kontorer og afdelinger arbejder på lige vilkår, og du bliver en del af et team af indehavere, for hvem fælles succes står højt på dagsorden.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Thomas Bech +45 22 89 89 76. For yderligere information om Revision Limfjord se www.revisionlimfjord.dk.
 
 

2019-05-20T18:52:15.023 Revision Limfjord er blandt de 20 største revisionsfirmaer i Danmark med 111 medarbejdere. Vi er tæt på dig med seks kontorer i Holstebro, Hurup, Nykøbing Mors, Skive, Struer og Thisted samt repræsentationskontor København Ø. Vi har fælles stabsfunktion bestående af Faglig afdeling, HR, Økonomi, PR Marketing samt IT. Vi er i øjenhøjde med vores kunder, og vores hovedmål er at sikre kunderne faglig korrekt betjening. Derfor prioriterer vi et veluddannet og engageret personale højt. Revision Limfjord er medlem af Danske Revisorer FSR, Revinet og Agrogruppen Danmark. For at understøtte den fortsatte positive udvikling i firmaet søges nu en Indehaver til Struer Revisor Partner Ledelse Forretningsudvikling Med reference til den administrerende direktør får du ansvar for at udvikle forretningen løbende, som blandt andet indebærer allokering af opgaver og ressourcer, økonomistyring, forretningstiltag for at fastholde og udvikle markedspositionen og derved fremtidssikre virksomhedens konkurrencedygtighed. Det forventes, at du har en baggrund som godkendt revisor, hvorfra du har en positiv track-record med gode jobkundskaber i forhold til salg, egen kundeportefølje, vedligeholdelse af kunderelationer mv. Desuden forventes det, at du er en god sælger, der er indstillet på at opdyrke nye kunder fra start. Du har en lederprofil, der har en stærk forståelse for personale, som stræber efter at være et forbillede, og som kan stille krav til holdindsats og teamwork, uden at du går på kompromis med egen indsats og egne resultater. Som person er du positiv, vedholdende og imødekommende, og du er et konkurrencemenneske, der kan gå forrest og vise vejen. Du er udadvendt, har et vindende væsen, og så har du en stor personlighed, der sætter ordentlighed og påpasselighed højt. Du besidder ligeledes en god forretningsforståelse, har gode IT-kompetencer og er god til at kommunikere på flere niveauer. Du bor i hensigtsmæssig afstand til afdelingen i Struer, og det forventes i den forbindelse, at du har et ønske om at være synlig i lokalområdet gennem deltagelse i lokale aktiviteter, netværk og arrangementer. Du tilbydes en spændende stilling i et moderne revisionsfirma, som skiller sig ud fra branchen ved et anderledes værdisæt. Som aktiv indehaver vil du, på linje med Revision Limfjords øvrige 14 indehavere, få mulighed for at få indflydelse og for at sætte dit eget præg i firmaet. De enkelte kontorer og afdelinger arbejder på lige vilkår, og du bliver en del af et team af indehavere, for hvem fælles succes står højt på dagsorden. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A S, Thomas Bech 45 22 89 89 76. For yderligere information om Revision Limfjord se www.revisionlimfjord.dk.11jobnet468049ec100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://revisionlimfjord.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=43b64fb4-4cb8-4a2f-aaad-f7a87960c0820EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvig3493301Revision Limfjord11Ved Fjorden 257600StruerDKDanmark0klmm@revisionlimfjord.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent733321JobNet4964733496473310025-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=468049echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=468049echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=468049ec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=468049ec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Afdelingschef lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361161550Karenklmm@revisionlimfjord.dkDKDanmarkDKDanmark330026687Driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationerRobot Revas søger en udadvendt og serviceorienteret driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationer, der både kan sikre den daglige drift og være med til at udvikle affaldsområdet. Som driftsleder får du ansvar for den daglige drift af Revas affaldscenter, genbrugsstationer og modtagestation for farligt affald. Det bliver din opgave at sikre den daglige udførelse og kontraktoverholdelse mv., da store dele af affaldscentrets og genbrugsstationernes drift foregår i et kontraktligt samarbejde med private aktører, som varetager udførelsen af diverse opgaver for Revas. Du får personaleansvar for 24 dygtige og engagerede medarbejdere, og du bliver en del af en arbejdsplads, der har fokus på det gode arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, tillid og trivsel er et omdrejningspunkt for samarbejdet. Som driftsleder får du fleksibilitet til at tilrettelægge den mest relevante, meningsfulde og effektfulde indsats, og du får gode muligheder for udvikling og sparring. Din opgave bliver desuden at være med til:udarbejdelse af notater og beslutningsoplæg til ledelse, direktør og det politiske niveauudarbejdelse af udbud herunder implementering af de efterfølgende opgaverimplementering af kommende driftsmæssige initiativer som følge af den overordnede affaldsplan (Revas kommende strategi- og handleplan, som aktuelt er under udarbejdelse)udarbejdelse af budget samt budget- og dataopfølgning inden for eget ansvarsområdeudvikling og fastholdelse af eksisterende miljøledelsessystem (DS ISO 14001:2015) samt arbejdsmiljøledelsessystem (DS ISO 45001:2018)styring af vedligeholdelsesopgaver og etablering af nye anlægsprojekter i samarbejde med ledelse, rådgivere og entreprenører.Om dig Vi forventer, at du:kan lede og udvikle medarbejderne i driften og har vilje og lyst til at optimere og udvikle driften,kan arbejde resultatorienteret og efter synlige mål konstruktivt, i en åben og udviklende dialog på tværs af organisationen,har økonomisk indsigt og kan arbejde med kontraktoverholdelse, budgetter, udbud og tilbud og efterkalkulation af samme,har gode IT-kundskaber og kan anvende Microsoft Office-pakken på brugerniveau, er kvalitetsbevidst med god ordenssans,kan skabe overblik og lede projekter.Vi forventer desuden, at du har erfaring i arbejdsledelse og forandringsledelse samt en praktisk tilgang til drift og projektering styring af anlægsopgaver. Det er godt, hvis du desuden har en vis teknisk, it-mæssig og administrativ erfaring. En relevant uddannelse på bachelorniveau kan være passende, men er ikke afgørende. Din erfaring og tilgang vægter højere. Det er en fordel, hvis du har kendskab til affalds- og genanvendelsessektoren herunder indehaver af A-bevis. Dette er dog ingen betingelse. Du vil blive tilbudt at gennemføre relevante kurser og uddannelser indenfor området. Om Revas Revas er Viborg Kommunes kommunale affaldsenhed, som håndterer affald fra kommunens ca. 98.000 indbyggere og virksomheder. Revas administrerer indsamling af dagrenovation, olie- og kemikalieaffald samt genanvendelige materialer. Endvidere forestås den daglige drift af affaldscenter, hvor private aktører kan aflevere affald til viderebehandling, gasanlæg, samt diverse anlæg som knuseanlæg, komposteringsanlæg, jordhotel, modtagestation for olie- og kemikalieaffald samt 6 genbrugsstationer. Revas har for tiden 45 medarbejdere. Herudover er der et stort kontraktligt samarbejde med private aktører, som udfører opgaver for Revas. Om ledelse i Viborg Kommune Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale. Løn og ansættelse Stillingen er på 37 timer og ønskes besat snarest muligt. Lønnes fastsættes efter gældende overenskomst, herunder aftale om lokal løndannelse. Samtaler Første samtale afholdes den 13. juni 2019, og anden samtale afholdes den 20. juni 2019. For ansøgere, der går videre til anden samtale, bliver der udarbejdet personprofil, hvor der i den forbindelse vil være et interview med en konsulent fra Viborg Kommunes HR-afdeling den 17. juni 2019. Få mere at vide Få mere baggrund og fakta om stillingen i job- og kompetenceprofilen og læs mere om Revas på vores hjemmeside www.revas.dk.Revas søger en udadvendt og serviceorienteret driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationer, der både kan sikre den daglige drift og være med til at udvikle affaldsområdet.
 
Som driftsleder får du ansvar for den daglige drift af Revas’ affaldscenter, genbrugsstationer og modtagestation for farligt affald. Det bliver din opgave at sikre den daglige udførelse og kontraktoverholdelse mv., da store dele af affaldscentrets og genbrugsstationernes drift foregår i et kontraktligt samarbejde med private aktører, som varetager udførelsen af diverse opgaver for Revas.

Du får personaleansvar for 24 dygtige og engagerede medarbejdere, og du bliver en del af en arbejdsplads, der har fokus på det gode arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, tillid og trivsel er et omdrejningspunkt for samarbejdet.
 
Som driftsleder får du fleksibilitet til at tilrettelægge den mest relevante, meningsfulde og effektfulde indsats, og du får gode muligheder for udvikling og sparring.
 
Din opgave bliver desuden at være med til:
  • udarbejdelse af notater og beslutningsoplæg til ledelse, direktør og det politiske niveau
  • udarbejdelse af udbud; herunder implementering af de efterfølgende opgaver
  • implementering af kommende driftsmæssige initiativer som følge af den overordnede affaldsplan (Revas’ kommende strategi- og handleplan, som aktuelt er under udarbejdelse)
  • udarbejdelse af budget samt budget- og dataopfølgning inden for eget ansvarsområde
  • udvikling og fastholdelse af eksisterende miljøledelsessystem (DS/ISO 14001:2015) samt arbejdsmiljøledelsessystem (DS/ISO 45001:2018)
  • styring af vedligeholdelsesopgaver og etablering af nye anlægsprojekter i samarbejde med ledelse, rådgivere og entreprenører.
Om dig
Vi forventer, at du:
  • kan lede og udvikle medarbejderne i driften og har vilje og lyst til at optimere og udvikle driften,
  • kan arbejde resultatorienteret og efter synlige mål konstruktivt, i en åben og udviklende dialog på tværs af organisationen,
  • har økonomisk indsigt og kan arbejde med kontraktoverholdelse, budgetter, udbud og tilbud og efterkalkulation af samme,
  • har gode IT-kundskaber og kan anvende Microsoft Office-pakken på brugerniveau, er kvalitetsbevidst med god ordenssans,
  • kan skabe overblik og lede projekter.
Vi forventer desuden, at du har erfaring i arbejdsledelse og forandringsledelse samt en praktisk tilgang til drift og projektering/styring af anlægsopgaver.
 
Det er godt, hvis du desuden har en vis teknisk, it-mæssig og administrativ erfaring. En relevant uddannelse på bachelorniveau kan være passende, men er ikke afgørende. Din erfaring og tilgang vægter højere.
 
Det er en fordel, hvis du har kendskab til affalds- og genanvendelsessektoren – herunder indehaver af A-bevis. Dette er dog ingen betingelse. Du vil blive tilbudt at gennemføre relevante kurser og uddannelser indenfor området.
 
Om Revas
Revas er Viborg Kommunes kommunale affaldsenhed, som håndterer affald fra kommunens ca. 98.000 indbyggere og virksomheder. Revas administrerer indsamling af dagrenovation, olie- og kemikalieaffald samt genanvendelige materialer. Endvidere forestås den daglige drift af affaldscenter, hvor private aktører kan aflevere affald til viderebehandling, gasanlæg, samt diverse anlæg som knuseanlæg, komposteringsanlæg, jordhotel, modtagestation for olie- og kemikalieaffald samt 6 genbrugsstationer.
 
Revas har for tiden 45 medarbejdere. Herudover er der et stort kontraktligt samarbejde med private aktører, som udfører opgaver for Revas.
 
Om ledelse i Viborg Kommune
Som leder i Viborg Kommune bliver du en del af en stor og mangfoldig, politisk styret organisation, hvor ledelse bygger på vores personalepolitiske værdier – Mangfoldighed, Ordentlighed, Dygtighed = MOD, Viborg Kommunes ledelsesgrundlag og MED-aftale.
 
Løn og ansættelse
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat snarest muligt.
Lønnes fastsættes efter gældende overenskomst, herunder aftale om lokal løndannelse.
 
Samtaler
Første samtale afholdes den 13. juni 2019, og anden samtale afholdes den 20. juni 2019. For ansøgere, der går videre til anden samtale, bliver der udarbejdet personprofil, hvor der i den forbindelse vil være et interview med en konsulent fra Viborg Kommunes HR-afdeling den 17. juni 2019.

Få mere at vide
Få mere baggrund og fakta om stillingen i job- og kompetenceprofilen – og læs mere om Revas på vores hjemmeside www.revas.dk.
 

Teknik & MiljøViborg2019-05-17T00:00:002019-06-02T00:00:00
330016008Familiechef med fokus på økonomi, faglighed og trivselRobot Som vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgavenFamiliesektionenPædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)SundhedsplejenMulti, et socialpædagogisk tilbud til unge og familierFamiliecenter SabroegaardenVi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.ForebyggelseDu skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til sager i systemet.Strategisk ledelseVi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https: signatur.frontlab.com Skive Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 754c587b255e4bf59d7710df37bf0436& 46pdf).VilkårAnsættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.AnsøgningsfristOnsdag den 5. juni.Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.AnsøgningSøg stillingen digitalt på skive.dkSøg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkSom vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.

Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge og deres familier. Vi har fokus på at løfte tværfagligheden og skabe helhed i ydelserne på tværs af fagligheder og sektioner, så målgruppen oplever sammenhæng og konsistens i vores forskellige indsatser. Det skal du være med til at understøtte og udvikle sammen med ledere og medarbejdere i afdelingen.

Afdelingen består af 5 sektioner, som alle bidrager til at løse opgaven
  • Familiesektionen
  • Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR)
  • Sundhedsplejen
  • Multi, et socialpædagogisk tilbud til unge og familier
  • Familiecenter Sabroegaarden

Vi arbejder værdibaseret ud fra kommunens værdier: Udvikling, trivsel og ordentlighed. For os betyder det, at opgaven er højeste kontekst, og vi arbejder i en uformel og fleksibel kultur med en høj grad af tillid, hvor vi løser opgaven på tværs af siloer og hierarki.

Forebyggelse
Du skal understøtte vores fokus på forebyggelse og tidlig indsats. Vi har i de senere år flyttet ressourcer fra tunge indsatser til forebyggende foranstaltninger. Fx har vi udviklet et stærkt samarbejde mellem sundhedsplejen og jordemødre i forhold til sårbare gravide. Og vi har en særlig indsats på skoler og i daginstitutioner, hvor udekørende socialrådgivere støtter og vejleder medarbejdere og ledere til at løse udfordringer, før de bliver til ”sager” i systemet.

Strategisk ledelse
Vi forventer, at du har et strategisk sigte i forhold til, hvordan Familieafdelingen skal arbejde sammen med de andre afdelinger i Kultur- og Familieforvaltningen. Det er også din opgave, sammen med chefgruppen at sikre, at vi operationaliserer kommunens overordnede strategier og indsatser, og udmønter og oversætter politiske beslutninger fra politik til faglighed.

Du bliver leder for lederne af de 5 sektioner i afdelingen. Du skal både kunne gå foran og vise retningen, du skal stå ved siden af og støtte dem i deres ledelse, og du skal gå bagved og stole på lederes og medarbejderes store faglighed.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Jan Lund-Andersen på tlf. 22 21 33 88 eller via mail jlan@skivekommune.dk.

Du kan også læse mere om jobbet i jobprofilen (https://signatur.frontlab.com/Skive/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=754c587b255e4bf59d7710df37bf0436.pdf).

Vilkår
Ansættelse og løn sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Vi ønsker, at du tiltræder 1. august.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 5. juni.

Vi forventer at holde samtaler mandag den 17. juni.

Ansøgning
Søg stillingen digitalt på skive.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-05-03T00:00:002019-06-05T00:00:00
330011770Stabschef til Staben for Sundhed og ÆldreRobot 22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du haren akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabeligerfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyringevne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdereøje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spilet stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningenstærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationenkendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https: signatur.frontlab.com Herning Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 352b3f9839e84032b240ec3ab836449d& 46pdf)Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Yderligere informationDu er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.Tidsplan for ansættelsenAnsøgningsfrist: 27. maj 2019Første samtale afholdes 17. juni 2019Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.

Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef er blevet sundheds- og ældrechef i Herning Kommune.

Du vil blive ansvarlig for at lede en i forvejen velfungerende og effektiv stabsfunktion, som løser en række meget forskelligartede drifts- og udviklingsopgaver på tværs af Sundhed og Ældre, og i nogle tilfælde den øvrige kommunale organisation.

Der lægges vægt på, at du besidder en række formelle kvalifikationer i forhold til uddannelse og erfaring, samt en række ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Vi ser gerne, at du har
  • en akademisk uddannelse, sandsynligvis samfundsvidenskabelig
  • erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation, herunder politisk betjening og økonomistyring
  • evne til, og erfaring med, at lede erfarne, kompetente og selvledende medarbejdere
  • øje for, og evne til, at sætte medarbejdernes idéer i spil
  • et stort overblik, der sikrer såvel det strategiske blik samt en vis detaljeringsgrad i forbindelse med opgaveløsningen
  • stærke formidlingsevner, og med en positiv gennemslagskraft skaber resultater i samarbejde med resten af organisationen
  • kendskab til sundheds- og ældreområdet - dette er en fordel, men ikke et krav.

Du skal kunne holde afdelingen på sporet, og være klar over, at stabsfunktionen er en afgørende støttefunktion for hele Sundhed og Ældre. Det er centralt, at du har erfaring med at lede dedikerede og selvstændige medarbejdere, og at du er bevidst om ikke selv at løbe med alle boldene, men at uddelegere. Din tillidsbaserede ledelse skal sikre, at medarbejderne i Staben præsterer og medvirker aktivt til at løfte hele Sundhed og Ældre i opgaveløsningen. Du skal se og lede medarbejderne som en ressource, der er vigtig i hele organisationen for udviklingen af nye løsninger og muligheder.

Som stabschef har du en vigtig rolle som sparringspartner for sundheds- og ældrechefen, og for chefgruppen i Sundhed og Ældre. Du er bevidst om at orientere dig udadtil om hvad der sker på sundheds- og ældreområdet, ligesom du bistår sundheds- og ældrechefen med at sikre overblik over, og opfølgning på, de projekter og indsatser, der løbende sættes i gang i Sundhed og Ældre.

Det er væsentligt, at du er i stand til at tænke tværgående og helhedsorienteret og bidrager aktivt til det tværgående arbejde i Sundhed og Ældre, i forvaltningen og i hele Herning Kommune.

Du kan læse mere om stillingen og afdelingen i Jobprofil - Stabschef (https://signatur.frontlab.com/Herning/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=352b3f9839e84032b240ec3ab836449d.pdf)

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst, efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte sundheds- og ældrechef Anne Christmann Ramsgaard på telefon 96 28 40 70, hvis du har uddybende spørgsmål.

Tidsplan for ansættelsen
Ansøgningsfrist: 27. maj 2019

Første samtale afholdes 17. juni 2019
Anden samtale afholdes eventuelt 21. juni 2019Der gennemføres test i forbindelse med processen.

 

Herning KommuneHerning2019-05-08T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationer

Teknik & Miljø

Viborg
Revas søger en udadvendt og serviceorienteret driftsleder til affaldscenter og genbrugsstationer, der både kan sikre den daglige drift og være med til at udvikle affaldsområdet. Som driftsleder får du ansvar for den daglige drift af Revas affaldscen...
Indrykket:17. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Familiechef med fokus på økonomi, faglighed og trivsel

Skive Kommune

Skive
Som vores nye familiechef i Skive Kommune er det din vigtigste opgave at sikre, at økonomi, faglighed og trivsel går hånd i hånd.Familieafdelingens fælles kerneopgave er at styrke sundheden for børn og unge og hjælpe og støtte udsatte børn og unge o...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Stabschef til Staben for Sundhed og Ældre

Herning Kommune

Herning
22 engagerede og dygtige medarbejdere søger ny chef.Herning Kommune ønsker at besætte stillingen som stabschef i Sundhed og Ældre pr. 1. august 2019. Herning Kommune søger en ny stabschef for Staben for Sundhed og Ældre, da den nuværende stabschef e...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019