Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøb og logistik sekretær til dansk hovedkontor i Aarhus

Til international virksomhed med dansk hovedkontor i Aarhus søges Indkøb og logistik sekretær. 

TOSHSCAN markedsfører, sælger og servicerer billeddiagnostisk udstyr fra Canon Medical Systems, samt Hologic Womens Health, til danske hospitaler og klinikker.

Canon Medical Systems og Hologics produktprogram omfatter High End udstyr som: Ultralydsscannere,Dynamisk Volume CT Scannere, MR Scannere, Angio udstyr, Røntgen udstyr, 3D/4D Workstations, Mammografiudstyr og DXA Scannere.

TOSHSCAN har en stærk position på det danske marked og er i fortsat positiv vækst.

Canon Medical Systems og Hologic er blandt verdens førende leverandører af billeddiagnostisk udstyr og er ofte banebrydende og først med de nyeste teknologier inden for healthcare.

Arbejdsfunktionen indeholder følgende opgaver:

- Indkøb af apparatur, reservedele og forbrugsartikler

- Logistik, fragt samt modtagelse og afsendelse af varer

- Leverandør fakturaer/kreditnota, godkendelse af priser

- Udfaktureringer

- Returneringer

- Apparatur Anmeldelser til SIS/ Udskiftning og indberetning af røntgen dosimetri

- Likviditetsoversigter

- Indberetning af INTRASTAT og el-retur

- Service sekretær vedligeholdelsesaftaler

 

Ideelle kvalifikationer:

- En uddannelse og erfaring med Indkøb og logistik

- Erfaring med Microsoft Navision og CRM

- Praktisk brug af Office pakken

- Akkurat og pligtopfyldende

- Er fleksibel, dynamisk, vedholdende og udadvendt

- Er god til at kommunikere både med kollegaer og kunder

- Er fokuseret på at levere kvalitetsydelser og skabe resultater

 

Sproglige kvalifikationer:

- Flydende dansk i skrift og tale

- Engelsk i skrift og tale

 

Du er bosiddende i Århus og eller nærmeste omegn. 

 

Virksomheden tilbyder:

- Udfordrende og spændende opgaver

- Et spændende job med optimale faglige og personlige udviklingsmuligheder

- En høj grad af selvstændighed i jobbet med frihed under ansvar

- Hverdagen er præget af teamwork og kvalitet i en spændende medico branche

- En tryg og positiv arbejdsplads

- Arbejdstid: 37 timer ugentlig

 

Ansøgning:

Du er bosiddende i Århus og eller nærmeste omegn.

Send din ansøgning mærket "Indkøb og logistik sekretær." vedlagt CV og relevante eksamensbeviser til:

mail@toshscan.dk

Ansøgningsfrist er tirsdag d. 24 april 2018. Der vil blive afholdt jobsamtaler løbende.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789660Phoenix-7e9d9fc212018-04-09T14:01:46.400Indkøb og logistik sekretær til dansk hovedkontor i Aarhus

Til international virksomhed med dansk hovedkontor i Aarhus søges Indkøb og logistik sekretær. 

TOSHSCAN markedsfører, sælger og servicerer billeddiagnostisk udstyr fra Canon Medical Systems, samt Hologic Womens Health, til danske hospitaler og klinikker.

Canon Medical Systems og Hologics produktprogram omfatter High End udstyr som: Ultralydsscannere,Dynamisk Volume CT Scannere, MR Scannere, Angio udstyr, Røntgen udstyr, 3D/4D Workstations, Mammografiudstyr og DXA Scannere.

TOSHSCAN har en stærk position på det danske marked og er i fortsat positiv vækst.

Canon Medical Systems og Hologic er blandt verdens førende leverandører af billeddiagnostisk udstyr og er ofte banebrydende og først med de nyeste teknologier inden for healthcare.

Arbejdsfunktionen indeholder følgende opgaver:

- Indkøb af apparatur, reservedele og forbrugsartikler

- Logistik, fragt samt modtagelse og afsendelse af varer

- Leverandør fakturaer/kreditnota, godkendelse af priser

- Udfaktureringer

- Returneringer

- Apparatur Anmeldelser til SIS/ Udskiftning og indberetning af røntgen dosimetri

- Likviditetsoversigter

- Indberetning af INTRASTAT og el-retur

- Service sekretær vedligeholdelsesaftaler

 

Ideelle kvalifikationer:

- En uddannelse og erfaring med Indkøb og logistik

- Erfaring med Microsoft Navision og CRM

- Praktisk brug af Office pakken

- Akkurat og pligtopfyldende

- Er fleksibel, dynamisk, vedholdende og udadvendt

- Er god til at kommunikere både med kollegaer og kunder

- Er fokuseret på at levere kvalitetsydelser og skabe resultater

 

Sproglige kvalifikationer:

- Flydende dansk i skrift og tale

- Engelsk i skrift og tale

 

Du er bosiddende i Århus og eller nærmeste omegn. 

 

Virksomheden tilbyder:

- Udfordrende og spændende opgaver

- Et spændende job med optimale faglige og personlige udviklingsmuligheder

- En høj grad af selvstændighed i jobbet med frihed under ansvar

- Hverdagen er præget af teamwork og kvalitet i en spændende medico branche

- En tryg og positiv arbejdsplads

- Arbejdstid: 37 timer ugentlig

 

Ansøgning:

Du er bosiddende i Århus og eller nærmeste omegn.

Send din ansøgning mærket "Indkøb og logistik sekretær." vedlagt CV og relevante eksamensbeviser til:

mail@toshscan.dk

Ansøgningsfrist er tirsdag d. 24 april 2018. Der vil blive afholdt jobsamtaler løbende.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

2018-04-25T00:51:19.250 Til international virksomhed med dansk hovedkontor i Aarhus søges Indkøb og logistik sekretær. TOSHSCAN markedsfører, sælger og servicerer billeddiagnostisk udstyr fra Canon Medical Systems, samt Hologic Womens Health, til danske hospitaler og klinikker. Canon Medical Systems og Hologics produktprogram omfatter High End udstyr som: Ultralydsscannere,Dynamisk Volume CT Scannere, MR Scannere, Angio udstyr, Røntgen udstyr, 3D 4D Workstations, Mammografiudstyr og DXA Scannere. TOSHSCAN har en stærk position på det danske marked og er i fortsat positiv vækst. Canon Medical Systems og Hologic er blandt verdens førende leverandører af billeddiagnostisk udstyr og er ofte banebrydende og først med de nyeste teknologier inden for healthcare. Arbejdsfunktionen indeholder følgende opgaver: - Indkøb af apparatur, reservedele og forbrugsartikler - Logistik, fragt samt modtagelse og afsendelse af varer - Leverandør fakturaer kreditnota, godkendelse af priser - Udfaktureringer - Returneringer - Apparatur Anmeldelser til SIS Udskiftning og indberetning af røntgen dosimetri - Likviditetsoversigter - Indberetning af INTRASTAT og el-retur - Service sekretær vedligeholdelsesaftaler Ideelle kvalifikationer: - En uddannelse og erfaring med Indkøb og logistik - Erfaring med Microsoft Navision og CRM - Praktisk brug af Office pakken - Akkurat og pligtopfyldende - Er fleksibel, dynamisk, vedholdende og udadvendt - Er god til at kommunikere både med kollegaer og kunder - Er fokuseret på at levere kvalitetsydelser og skabe resultater Sproglige kvalifikationer: - Flydende dansk i skrift og tale - Engelsk i skrift og tale Du er bosiddende i Århus og eller nærmeste omegn. Virksomheden tilbyder: - Udfordrende og spændende opgaver - Et spændende job med optimale faglige og personlige udviklingsmuligheder - En høj grad af selvstændighed i jobbet med frihed under ansvar - Hverdagen er præget af teamwork og kvalitet i en spændende medico branche - En tryg og positiv arbejdsplads - Arbejdstid: 37 timer ugentlig Ansøgning: Du er bosiddende i Århus og eller nærmeste omegn. Send din ansøgning mærket Indkøb og logistik sekretær. vedlagt CV og relevante eksamensbeviser til: mail@toshscan.dk Ansøgningsfrist er tirsdag d. 24 april 2018. Der vil blive afholdt jobsamtaler løbende. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.11Jobnet7e9d9fc2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3210087TOSHSCAN DANMARK ApS11Søren Frichs Vej 38D8230ÅbyhøjDKDanmark156.1533650010.17579990
mail@toshscan.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent551439JobNet48061041000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e9d9fc2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e9d9fc2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e9d9fc2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e9d9fc2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Sekretær lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale411508Sekretær5Kontor og administration354269201Jeanette Vinge Lovénmail@toshscan.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK