Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøber

pro&co søger for Jakobsens A/S i Aulum

Selvstændigt og udfordrende job i fødevarebranchen

Din primære opgave er at disponere emballager og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover vil du forestå kontraktforhandlinger med leverandører af emballage samt afholdelse af statusmøde med strategiske leverandører indenfor ansvarsområdet. Du får ansvaret for analyse og opfølgning på performance for egne leverandører. Det er en selvfølge for dig, at samarbejdet med leverandørerne baseres på professionalisme og troværdighed. Du arbejder tæt sammen med salgsafdelingen og holder dig opdateret på indgåede salgskontrakter, så du kan lave prognose på behov for indkøb på kategorierne. Du vil ligeledes supportere salg og produktion ved forespørgsler på nye emballager, herunder evt. search efter nye leverandører.

Du har nogle års erfaring med disponering og sourcing. Uddannelsesmæssigt kan du have en baggrund indenfor indkøb, logistik, supply chain eller lignende, der supplerer din praktiske erfaring. Som person er du tillidsvækkende og troværdig og det gode købmandskab er en selvfølge for dig. Du arbejder analytisk og er en god rollemodel for den strukturerede og disciplinerede indsats, og dit overblik sikrer, at du kan agere i en travl organisation. Du skal derfor kunne holde flere opgaver i gang på samme tid og være klar til at yde en fleksibel indsats. Du taler engelsk på forhandlingsniveau og du mestrer MS Office pakken, særligt Excel. Du arbejder selvstændigt med forståelse for tværorganisatorisk effektivitet og samarbejde. Du refererer til supply chain direktøren.

Hos Jakobsens får du stor indflydelse på din egen hverdag i en uformel og flad organisation, hvor der er kort vej fra ide til beslutning i et ungt miljø med fokus på arbejdsglæde i en ambitiøs vinderkultur. Som vækstvirksomhed er der fart over feltet, og der er udpræget iværksætterånd, hvor alle hjælper hinanden med at nå i mål.


Jakobsens er en af Skandinaviens største honningproducenter. Virksomhedens sortiment sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens varemærket eller som private label til detail, industri og catering. Virksomheden ligger i Aulum. Læs mere på www.jakobsens.com


Send din ansøgning til pro&co, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.


Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Mette Bloch Sønderkjær
mbs@proogco.dk
Tlf.: 9660 3203
Tlf.: 3145 3040

Ansøgningsfrist: 
Løbende


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329807684Phoenix-35e0bff812018-05-08T09:00:15.340Indkøber

pro&co søger for Jakobsens A/S i Aulum

Selvstændigt og udfordrende job i fødevarebranchen

Din primære opgave er at disponere emballager og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover vil du forestå kontraktforhandlinger med leverandører af emballage samt afholdelse af statusmøde med strategiske leverandører indenfor ansvarsområdet. Du får ansvaret for analyse og opfølgning på performance for egne leverandører. Det er en selvfølge for dig, at samarbejdet med leverandørerne baseres på professionalisme og troværdighed. Du arbejder tæt sammen med salgsafdelingen og holder dig opdateret på indgåede salgskontrakter, så du kan lave prognose på behov for indkøb på kategorierne. Du vil ligeledes supportere salg og produktion ved forespørgsler på nye emballager, herunder evt. search efter nye leverandører.

Du har nogle års erfaring med disponering og sourcing. Uddannelsesmæssigt kan du have en baggrund indenfor indkøb, logistik, supply chain eller lignende, der supplerer din praktiske erfaring. Som person er du tillidsvækkende og troværdig og det gode købmandskab er en selvfølge for dig. Du arbejder analytisk og er en god rollemodel for den strukturerede og disciplinerede indsats, og dit overblik sikrer, at du kan agere i en travl organisation. Du skal derfor kunne holde flere opgaver i gang på samme tid og være klar til at yde en fleksibel indsats. Du taler engelsk på forhandlingsniveau og du mestrer MS Office pakken, særligt Excel. Du arbejder selvstændigt med forståelse for tværorganisatorisk effektivitet og samarbejde. Du refererer til supply chain direktøren.

Hos Jakobsens får du stor indflydelse på din egen hverdag i en uformel og flad organisation, hvor der er kort vej fra ide til beslutning i et ungt miljø med fokus på arbejdsglæde i en ambitiøs vinderkultur. Som vækstvirksomhed er der fart over feltet, og der er udpræget iværksætterånd, hvor alle hjælper hinanden med at nå i mål.


Jakobsens er en af Skandinaviens største honningproducenter. Virksomhedens sortiment sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens varemærket eller som private label til detail, industri og catering. Virksomheden ligger i Aulum. Læs mere på www.jakobsens.com


Send din ansøgning til pro&co, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.


Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Mette Bloch Sønderkjær
mbs@proogco.dk
Tlf.: 9660 3203
Tlf.: 3145 3040

Ansøgningsfrist: 
Løbende
2018-07-07T00:50:58.603 pro co søger for Jakobsens A S i AulumSelvstændigt og udfordrende job i fødevarebranchen Din primære opgave er at disponere emballager og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover vil du forestå kontraktforhandlinger med leverandører af emballage samt afholdelse af statusmøde med strategiske leverandører indenfor ansvarsområdet. Du får ansvaret for analyse og opfølgning på performance for egne leverandører. Det er en selvfølge for dig, at samarbejdet med leverandørerne baseres på professionalisme og troværdighed. Du arbejder tæt sammen med salgsafdelingen og holder dig opdateret på indgåede salgskontrakter, så du kan lave prognose på behov for indkøb på kategorierne. Du vil ligeledes supportere salg og produktion ved forespørgsler på nye emballager, herunder evt. search efter nye leverandører. Du har nogle års erfaring med disponering og sourcing. Uddannelsesmæssigt kan du have en baggrund indenfor indkøb, logistik, supply chain eller lignende, der supplerer din praktiske erfaring. Som person er du tillidsvækkende og troværdig og det gode købmandskab er en selvfølge for dig. Du arbejder analytisk og er en god rollemodel for den strukturerede og disciplinerede indsats, og dit overblik sikrer, at du kan agere i en travl organisation. Du skal derfor kunne holde flere opgaver i gang på samme tid og være klar til at yde en fleksibel indsats. Du taler engelsk på forhandlingsniveau og du mestrer MS Office pakken, særligt Excel. Du arbejder selvstændigt med forståelse for tværorganisatorisk effektivitet og samarbejde. Du refererer til supply chain direktøren. Hos Jakobsens får du stor indflydelse på din egen hverdag i en uformel og flad organisation, hvor der er kort vej fra ide til beslutning i et ungt miljø med fokus på arbejdsglæde i en ambitiøs vinderkultur. Som vækstvirksomhed er der fart over feltet, og der er udpræget iværksætterånd, hvor alle hjælper hinanden med at nå i mål. Jakobsens er en af Skandinaviens største honningproducenter. Virksomhedens sortiment sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens varemærket eller som private label til detail, industri og catering. Virksomheden ligger i Aulum. Læs mere på www.jakobsens.com Send din ansøgning til pro co, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende. Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakteMette Bloch Sønderkjærmbs@proogco.dkTlf.: 9660 3203Tlf.: 3145 3040Ansøgningsfrist: Løbende10Phoenix35e0bff8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-06T00:00:000000https://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job%2F28701%26locale%3Dda_DK0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3240379Jakobsens A/S11Buntmagervej 207490AulumDKDanmarkORS/35e0bff8_logo.jpegORS/Small/35e0bff8_logo.jpeg0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent567462PhoenixVælg selv0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e0bff8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e0bff8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e0bff8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e0bff8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/8.jpgBrænder du for at blive Indkøber?12007881Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik354851618mbs@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark329968498Indkøber søges til Handicare Auto i HerningBasic Brænder du for at blive en del af en global virksomhed, som hver dag gør en forskel ved at gøre hverdagen lettere for andre? Er du teknisk minded, og har du opnået gode resultater som indkøber i en lignende stilling? Så glæder vi os til at få dig med på holdet som vores nye indkøber hos Handicare Auto. Stillingen Som indkøber hos Handicare Auto bliver du i samarbejde med ledelsen ansvarlig for den operationelle del af indkøb både i Danmark og i Norge, og din primære opgave bliver løbende at forhandle og lukke årsaftaler med vores mange leverandører i ind- og udland. Rejseaktiviteten ligger på gennemsnitligt 40 dage om året, typisk af 1-2 dages varighed. Din funktion vil bl.a. indbefatte: - Kontraktforhandlinger med leverandører og leverandørbesøg - Udvikling af leverandørportefølje - Benchmarking ud mod nye spillere på markedet - Kontrakthåndtering på engelsk - Ansvar for godkendelser i henhold til EU-lovgivningen - Tilbudskalkulationer og beregninger - Messedeltagelse Om dig Du har en relevant indkøbsbaggrund med dokumenterede resultater og er bredt teknisk funderet med en naturlig interesse for mekanik. Du er kommercielt orienteret, trives med kundekontakt, og du befinder dig godt i en forhandlingssituation, uanset om den udspiller sig på engelsk eller på dansk. Du arbejder selvstændigt og tager ansvar, og du har en pragmatisk og løsningsorienteret tilgang til forandringer. Virksomheden tilbyder En nyoprettet stilling i en virksomhed kendetegnet ved et uformelt arbejdsmiljø og et godt socialt sammenhold blandt kollegaerne. Vi værner om vores dygtige medarbejdere og lægger vægt på, at der skabes en god balance mellem arbejdsliv og familieliv. Der tilbydes en lønpakke efter kvalifikationer samt pension. Ansøgning JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på Søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 45 3085 1331. Om Handicare Auto A S Handicare Autos hovedkontor i Herning er base for 40 dedikerede medarbejdere og er en del af den internationale virksomhed, Handicare Group som er børsnoteret med hovedsæde i Stockholm. Handicare er et globalt firma med salg i mere end 20 lande og er markedsledende på området. Vi er ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan heraf 65 ansatte i Danmark. Hos Handicare Auto har vi fokus på at øge vores kunders uafhængighed ved at ombygge biler, så mennesker med handicap ubesværet kan køre selv eller blive transporteret i en bil. Vi er passioneret omkring det arbejde vi udfører og vi er drevet af konstant at forbedre og udvikle vores løsninger, så vi kan gøre hverdagen lettere for vores kunder. Du kan læse mere om virksomheden på www.handicare.dkBrænder du for at blive en del af en global virksomhed, som hver dag gør en forskel ved at gøre hverdagen lettere for andre? Er du teknisk minded, og har du opnået gode resultater som indkøber i en lignende stilling? Så glæder vi os til at få dig med på holdet som vores nye indkøber hos Handicare Auto.
 
 
Stillingen 
Som indkøber hos Handicare Auto bliver du i samarbejde med ledelsen ansvarlig for den operationelle del af indkøb både i Danmark og i Norge, og din primære opgave bliver løbende at forhandle og lukke årsaftaler med vores mange leverandører i ind- og udland. Rejseaktiviteten ligger på gennemsnitligt 40 dage om året, typisk af 1-2 dages varighed. 
 
Din funktion vil bl.a. indbefatte: 
- Kontraktforhandlinger med leverandører og leverandørbesøg 
- Udvikling af leverandørportefølje 
- Benchmarking ud mod nye spillere på markedet 
- Kontrakthåndtering på engelsk 
- Ansvar for godkendelser i henhold til EU-lovgivningen 
- Tilbudskalkulationer og beregninger 
- Messedeltagelse 
 
Om dig 
Du har en relevant indkøbsbaggrund med dokumenterede resultater og er bredt teknisk funderet med en naturlig interesse for mekanik. Du er kommercielt orienteret, trives med kundekontakt, og du befinder dig godt i en forhandlingssituation, uanset om den udspiller sig på engelsk eller på dansk. Du arbejder selvstændigt og tager ansvar, og du har en pragmatisk og løsningsorienteret tilgang til forandringer. 
 
Virksomheden tilbyder 
En nyoprettet stilling i en virksomhed kendetegnet ved et uformelt arbejdsmiljø og et godt socialt sammenhold blandt kollegaerne. Vi værner om vores dygtige medarbejdere og lægger vægt på, at der skabes en god balance mellem arbejdsliv og familieliv. Der tilbydes en lønpakke efter kvalifikationer samt pension. 
 
Ansøgning 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på Søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon +45 3085 1331. 
 
Om Handicare Auto A/S
Handicare Autos hovedkontor i Herning er base for 40 dedikerede medarbejdere og er en del af den internationale virksomhed, Handicare Group som er børsnoteret med hovedsæde i Stockholm. Handicare er et globalt firma med salg i mere end 20 lande og er markedsledende på området. Vi er ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan heraf 65 ansatte i Danmark. Hos Handicare Auto har vi fokus på at øge vores kunders uafhængighed ved at ombygge biler, så mennesker med handicap ubesværet kan køre selv eller blive transporteret i en bil. Vi er passioneret omkring det arbejde vi udfører og vi er drevet af konstant at forbedre og udvikle vores løsninger, så vi kan gøre hverdagen lettere for vores kunder. 
 
Du kan læse mere om virksomheden på www.handicare.dk 
ORS/Small/b97d9b70_logo.pngJKS A/SHerning2019-03-01T08:00:06.3232019-03-29T00:00:00
329981011Operationel indkøber til virksomhed i Brande søgesRobot På vegne af vores kunde i Brande, søger vi kandidater som har en baggrund uddannelse indenfor Indkøb. Det er et krav at du har erfaring indenfor dette område. Der er tale om et vikariat på 6 måneder med mulighed for forlængelse. Som led i stillingen vil du skulle arbejde med operationel indkøb. Du vil skulle have daglig kontakt til leverandører via email eller telefon, herunder rykke og prioritere ordre. Koordinering med det operationelle salgsteam ang. hasteordre. Kompetencer: Kendskab til ordre flowet i SAP for indkøb Salg Engelsk Dansk på business niveau Kendskab til MS Office Outlook, Excel Word Struktureret tilgang til opgaver og stærk evne til at følge op på opgaver God kommunikator evner til at samarbejde Du vil blive en del af en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er en vigtig del af dagsordenen. Virksomheden prioriterer at være ansvarlige for deres medarbejderes sundhed og trivsel, og vi tilbyder løn efter kvalifikationer.

På vegne af vores kunde i Brande, søger vi kandidater som har en baggrund / uddannelse indenfor Indkøb. Det er et krav at du har erfaring indenfor dette område. Der er tale om et vikariat på 6 måneder med mulighed for forlængelse.

Som led i stillingen vil du skulle arbejde med operationel indkøb. Du vil skulle have daglig kontakt til leverandører via email eller telefon, herunder rykke og prioritere ordre. Koordinering med det operationelle salgsteam ang. hasteordre.

Kompetencer:

  • Kendskab til ordre flowet i SAP for indkøb / Salg
  • Engelsk & Dansk på business niveau
  • Kendskab til MS Office – Outlook, Excel & Word
  • Struktureret tilgang til opgaver og stærk evne til at følge op på opgaver
  • God kommunikator & evner til at samarbejde

Du vil blive en del af en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er en vigtig del af dagsordenen. Virksomheden prioriterer at være ansvarlige for deres medarbejderes sundhed og trivsel, og vi tilbyder løn efter kvalifikationer.

ADECCO A/SBrande2019-03-20T00:00:002019-04-05T00:00:00
329981009Kallesoe Machinery i Lem v. Ringkøbing søger en erfaren og dygtig INDKØBERRobot Er du teknisk minded, og har du opnået gode resultater som indkøber i en lignende stilling? Så kan du blive en del af Kallesoe Machinery A S, hvor du får mulighed for som indkøber at blive en nøglemedarbejder i en af branchens førende virksomheder.Hvert projekt og hver ordre er unik hos Kallesoe Machinery, og du vil derfor få mulighed for en hverdag med stor afveksling, hvor du bliver udfordret på dine tekniske kompetencer inden for indkøb. Dine opgaver Indkøb af komponenter til produktionsordrer samt indkøb af lagervarer, hjælpematerialer, værktøj o.lign. Daglig kontakt med leverandører. Diverse adm. opgaver som oprettelse af indkøb, registrering af ordrebekræftelser, opfølgning på restordrer m.m. Identifikation af relevante data i samarbejde med produktion og salg. Opdatering af stamdata i ERP system vedr. leverandør-, indkøbs- og varedata Udarbejdelse af indkøbsplaner i samarbejde med produktionen Din profilDu har flere års erfaring inden for indkøb af tekniske komponenter til jern- og maskinindustrien, og du har en tilbundsgående og detaljeret viden omkring indkøb. Du skal have flair for IT og være teknisk minded også mht. tegningslæsning. Det forventes, at du brænder for indkøb, og at du er innovativ og ser muligheder frem for begrænsninger. Du skal være fleksibel og resultatorienteret samt have gode evner til at skabe og bevare overblikket - også i pressede situationer. Endvidere er du selvstændig og struktureret i forhold til at indgå i et engageret team. Du skal have en åben og serviceminded indstilling over for vore leverandører, og du skal kommunikere godt på alle niveauer. Vi lægger vægt på, at du har en udpræget forretningssans og er en dygtig købmand for at få tingene til at lykkes både internt og eksternt.Du skal være god til engelsk i skrift og tale, og det vil være en fordel, hvis du ligeledes er god til tysk, da du får en international kontaktflade. Er du interesseret- er du velkommen til at kontakte indkøbschef Heidi Karlsen, tlf.: 25 60 22 55. Send hurtigst muligt en ansøgning mærket Indkøber til hlk@kallesoe-as.dk. Vi gør opmærksom på, at vi indkalder ansøgerne løbende, og stillingen vil blive fjernet, så snart den rette kandidat er fundet til jobbet. Der er derfor ikke anført en ansøgningsfrist.

Er du teknisk minded, og har du opnået gode resultater som indkøber i en lignende stilling? – Så kan du blive en del af Kallesoe Machinery A/S, hvor du får mulighed for som indkøber at blive en nøglemedarbejder i en af branchens førende virksomheder.
Hvert projekt og hver ordre er unik hos Kallesoe Machinery, og du vil derfor få mulighed for en hverdag med stor afveksling, hvor du bliver udfordret på dine tekniske kompetencer inden for indkøb.

Dine opgaver

  • Indkøb af komponenter til produktionsordrer samt indkøb af lagervarer, hjælpematerialer, værktøj o.lign. Daglig kontakt med leverandører.
  • Diverse adm. opgaver som oprettelse af indkøb, registrering af ordrebekræftelser, opfølgning på restordrer m.m.
  • Identifikation af relevante data i samarbejde med produktion og salg.
  • Opdatering af stamdata i ERP system vedr. leverandør-, indkøbs- og varedata
  • Udarbejdelse af indkøbsplaner i samarbejde med produktionen


Din profil
Du har flere års erfaring inden for indkøb af tekniske komponenter til jern- og maskinindustrien, og du har en tilbundsgående og detaljeret viden omkring indkøb. Du skal have flair for IT og være teknisk minded også mht. tegningslæsning.

Det forventes, at du brænder for indkøb, og at du er innovativ og ser muligheder frem for begrænsninger. Du skal være fleksibel og resultatorienteret samt have gode evner til at skabe og bevare overblikket - også i pressede situationer. Endvidere er du selvstændig og struktureret i forhold til at indgå i et engageret team.

Du skal have en åben og serviceminded indstilling over for vore leverandører, og du skal kommunikere godt på alle niveauer. Vi lægger vægt på, at du har en udpræget forretningssans og er en dygtig købmand for at få tingene til at lykkes både internt og eksternt.
Du skal være god til engelsk i skrift og tale, og det vil være en fordel, hvis du ligeledes er god til tysk, da du får en international kontaktflade.

Er du interesseret
- er du velkommen til at kontakte indkøbschef Heidi Karlsen, tlf.: 25 60 22 55. Send hurtigst muligt en ansøgning mærket ”Indkøber” til hlk@kallesoe-as.dk. Vi gør opmærksom på, at vi indkalder ansøgerne løbende, og stillingen vil blive fjernet, så snart den rette kandidat er fundet til jobbet. Der er derfor ikke anført en ansøgningsfrist.

KALLESOE MACHINERY A/SLem St2019-03-19T00:00:002019-05-14T00:00:00
329974751Indkøber, KoldingRobot Vetaphone A S i Kolding søger Indkøber Lidt om virksomheden Vetaphone A S blev grundlagt i 1951 af Verner Eisby, opfinderen af Corona behandling. Vetaphone A S er fortsat et privatejet selskab, ejet af Frank Eisby og Jan Eisby, sønner af Verner Eisby. Vetaphone A S er den førende producent af Corona Plasma systemer, der anvendes til at øge overfladens vedhæftning på plast og metalliserede film i Ekstruderings eller Konverterings processer, primært for print og emballagebranchen over hele verden. Hovedkvarteret for Vetaphone A S er beliggende i Kolding, Danmark. Vetaphone A S beskæftiger 75 egne medarbejdere og er repræsenteret i mere end 60 lande. Virksomheden er særdeles velkonsolideret. Vetaphone A S er en virksomhed I rivende udvikling og har en ambitiøs strategi for de kommende år. Derfor er der behov for at udvide indkøbsafdelingen med endnu en dygtig teknisk indkøber. Læs mere om virksomheden på www.vetaphone.com Du tilbydes: En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og meget international orienteret vækst virksomhed, hvor du skal være med til at bringe det faglige niveau op på et endnu højere plan. Du vil blive del af et indkøbsteam som ud over dig består af indkøbschefen og to erfarne indkøbere. Vetaphone har en flad organisation og en uhøjtidelig omgangstone, hvor du kommer til at referere direkte til økonomi- og indkøbschefen. Primære arbejdsopgaver bliver: Operationel disponering og indkøb af tekniske komponenter til levering just-in-time. Oprettelse af indkøbsordrer. Opfølgning på levering og registrering af ordrebekræftelser. Bogføring af indkøbsfakturaer. Lageransvarlig du har ansvaret for korrekt systemmæssig placering på lageret og for budgetopfølgning på total varelagerværdi. NCR behandling mod leverandører og opfølgning på performance. Søgning af nye leverandører i samarbejde med dine kolleger og teknisk afdeling. Indgåelse af leverandør partnerskaber og afledte kontrakter, herunder bufferaftaler og forecast. Vi forventer at du: Er en systematisk person med et stort overblik og ikke mindst teknisk flair. Har relevant teknisk og merkantil indkøbserfaring. Har mindst 5 års erfaring med indkøb og leverandørstyring. Er i stand til at holde mange bolde i luften i en, til tider, hektisk og omskiftelig hverdag med afbrydelser. Er service minded overfor den øvrige organisation og kan holde kunden i centrum. Gerne har erfaring med brugen af indkøbs- og lagermodulet i C5 og har erfaring med brugen af styklister. Arbejder grundigt, præcist og har erfaring i brugen af produktionsstyringssystemer. Kan kommunikere godt på tværs af hele organisationen hvor tonen er uformel. Kan kommunikere på dansk, engelsk og gerne tysk både skriftligt og mundtligt. Du får Et spændende job med mulighed for personlig- og faglig udvikling i meget attraktive nye rammer og i en yderst velkonsolideret virksomhed i meget stor vækst. Fast løn efter kvalifikationer. God pensionsordning med sundhedsforsikring samt diverse benefits. Har ovenstående fanget din interesse? Ønsker du at vide mere om jobbet eller har du spørgsmål om jobbet virksomheden, er du velkommen til at kontakte ERHR Effektiv Rekruttering, Michael Folmann på 21 21 64 64 som varetager opgaven for VETAPHONE A S. Samtaler afholdes løbende og der stiles efter snarlig tiltrædelse, men vi afventer gerne den rette kandidat. Søg stillingen ved at følge linket her på siden ansøgninger modtages kun via hjemmesiden.Vetaphone A/S i Kolding søger Indkøber

Lidt om virksomheden

Vetaphone A/S blev grundlagt i 1951 af Verner Eisby, opfinderen af Corona behandling.
Vetaphone A/S er fortsat et privatejet selskab, ejet af Frank Eisby og Jan Eisby, sønner af Verner Eisby.

Vetaphone A/S er den førende producent af Corona & Plasma systemer, der anvendes til at øge overfladens vedhæftning på plast og metalliserede film i Ekstruderings eller Konverterings processer, primært for print og emballagebranchen over hele verden.

Hovedkvarteret for Vetaphone A/S er beliggende i Kolding, Danmark.
Vetaphone A/S beskæftiger 75 egne medarbejdere og er repræsenteret i mere end 60 lande.

Virksomheden er særdeles velkonsolideret.

Vetaphone A/S er en virksomhed I rivende udvikling og har en ambitiøs strategi for de kommende år. Derfor er der behov for at udvide indkøbsafdelingen med endnu en dygtig teknisk indkøber.

Læs mere om virksomheden på www.vetaphone.com

Du tilbydes:

En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og meget international orienteret vækst virksomhed, hvor du skal være med til at bringe det faglige niveau op på et endnu højere plan.

Du vil blive del af et indkøbsteam som ud over dig består af indkøbschefen og to erfarne indkøbere.

Vetaphone har en flad organisation og en uhøjtidelig omgangstone, hvor du kommer til at referere direkte til økonomi- og indkøbschefen.

Primære arbejdsopgaver bliver:

  • Operationel disponering og indkøb af tekniske komponenter til levering just-in-time.
  • Oprettelse af indkøbsordrer.
  • Opfølgning på levering og registrering af ordrebekræftelser.
  • Bogføring af indkøbsfakturaer.
  • Lageransvarlig – du har ansvaret for korrekt systemmæssig placering på lageret og for budgetopfølgning på total varelagerværdi.
  • NCR behandling mod leverandører og opfølgning på performance.
  • Søgning af nye leverandører i samarbejde med dine kolleger og teknisk afdeling.
  • Indgåelse af leverandør partnerskaber og afledte kontrakter, herunder bufferaftaler og forecast.

Vi forventer at du:

  • Er en systematisk person med et stort overblik og ikke mindst teknisk flair.
  • Har relevant teknisk og merkantil indkøbserfaring.
  • Har mindst 5 års erfaring med indkøb og leverandørstyring.
  • Er i stand til at holde mange bolde i luften i en, til tider, hektisk og omskiftelig hverdag med afbrydelser.
  • Er service minded overfor den øvrige organisation og kan holde kunden i centrum.
  • Gerne har erfaring med brugen af indkøbs- og lagermodulet i C5 og har erfaring med brugen af styklister.
  • Arbejder grundigt, præcist og har erfaring i brugen af produktionsstyringssystemer.
  • Kan kommunikere godt på tværs af hele organisationen hvor tonen er uformel.
  • Kan kommunikere på dansk, engelsk og gerne tysk både skriftligt og mundtligt.

Du får

Et spændende job med mulighed for personlig- og faglig udvikling i meget attraktive nye rammer – og i en yderst velkonsolideret virksomhed i meget stor vækst.
Fast løn efter kvalifikationer. God pensionsordning med sundhedsforsikring samt diverse benefits.

Har ovenstående fanget din interesse?

Ønsker du at vide mere om jobbet eller har du spørgsmål om jobbet/virksomheden, er du velkommen til at kontakte ERHR/Effektiv Rekruttering, Michael Folmann på 21 21 64 64 som varetager opgaven for VETAPHONE A/S.

Samtaler afholdes løbende og der stiles efter snarlig tiltrædelse, men vi afventer gerne den rette kandidat.

Søg stillingen ved at følge linket her på siden – ansøgninger modtages kun via hjemmesiden.

Effektiv RekrutteringKolding2019-03-16T00:00:002019-05-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Indkøber søges til Handicare Auto i Herning

JKS A/S

Herning
Brænder du for at blive en del af en global virksomhed, som hver dag gør en forskel ved at gøre hverdagen lettere for andre? Er du teknisk minded, og har du opnået gode resultater som indkøber i en lignende stilling? Så glæder vi os til at få dig me...
Indrykket:1. marts 2019
Udløbsdato:29. marts 2019

Operationel indkøber til virksomhed i Brande søges

ADECCO A/S

Brande
På vegne af vores kunde i Brande, søger vi kandidater som har en baggrund uddannelse indenfor Indkøb. Det er et krav at du har erfaring indenfor dette område. Der er tale om et vikariat på 6 måneder med mulighed for forlængelse. Som led i stillingen...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:5. april 2019

Kallesoe Machinery i Lem v. Ringkøbing søger en erfaren og dygtig INDKØBER

KALLESOE MACHINERY A/S

Lem St
Er du teknisk minded, og har du opnået gode resultater som indkøber i en lignende stilling? Så kan du blive en del af Kallesoe Machinery A S, hvor du får mulighed for som indkøber at blive en nøglemedarbejder i en af branchens førende virksomheder.H...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Indkøber, Kolding

Effektiv Rekruttering

Kolding
Vetaphone A S i Kolding søger Indkøber Lidt om virksomheden Vetaphone A S blev grundlagt i 1951 af Verner Eisby, opfinderen af Corona behandling. Vetaphone A S er fortsat et privatejet selskab, ejet af Frank Eisby og Jan Eisby, sønner af Verner Eisb...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019