Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøber

pro&co søger for Jakobsens A/S i Aulum

Selvstændigt og udfordrende job i fødevarebranchen

Din primære opgave er at disponere emballager og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover vil du forestå kontraktforhandlinger med leverandører af emballage samt afholdelse af statusmøde med strategiske leverandører indenfor ansvarsområdet. Du får ansvaret for analyse og opfølgning på performance for egne leverandører. Det er en selvfølge for dig, at samarbejdet med leverandørerne baseres på professionalisme og troværdighed. Du arbejder tæt sammen med salgsafdelingen og holder dig opdateret på indgåede salgskontrakter, så du kan lave prognose på behov for indkøb på kategorierne. Du vil ligeledes supportere salg og produktion ved forespørgsler på nye emballager, herunder evt. search efter nye leverandører.

Du har nogle års erfaring med disponering og sourcing. Uddannelsesmæssigt kan du have en baggrund indenfor indkøb, logistik, supply chain eller lignende, der supplerer din praktiske erfaring. Som person er du tillidsvækkende og troværdig og det gode købmandskab er en selvfølge for dig. Du arbejder analytisk og er en god rollemodel for den strukturerede og disciplinerede indsats, og dit overblik sikrer, at du kan agere i en travl organisation. Du skal derfor kunne holde flere opgaver i gang på samme tid og være klar til at yde en fleksibel indsats. Du taler engelsk på forhandlingsniveau og du mestrer MS Office pakken, særligt Excel. Du arbejder selvstændigt med forståelse for tværorganisatorisk effektivitet og samarbejde. Du refererer til supply chain direktøren.

Hos Jakobsens får du stor indflydelse på din egen hverdag i en uformel og flad organisation, hvor der er kort vej fra ide til beslutning i et ungt miljø med fokus på arbejdsglæde i en ambitiøs vinderkultur. Som vækstvirksomhed er der fart over feltet, og der er udpræget iværksætterånd, hvor alle hjælper hinanden med at nå i mål.


Jakobsens er en af Skandinaviens største honningproducenter. Virksomhedens sortiment sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens varemærket eller som private label til detail, industri og catering. Virksomheden ligger i Aulum. Læs mere på www.jakobsens.com


Send din ansøgning til pro&co, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.


Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Mette Bloch Sønderkjær
mbs@proogco.dk
Tlf.: 9660 3203
Tlf.: 3145 3040

Ansøgningsfrist: 
Løbende


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329807684Phoenix-35e0bff812018-05-08T09:00:15.340Indkøber

pro&co søger for Jakobsens A/S i Aulum

Selvstændigt og udfordrende job i fødevarebranchen

Din primære opgave er at disponere emballager og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover vil du forestå kontraktforhandlinger med leverandører af emballage samt afholdelse af statusmøde med strategiske leverandører indenfor ansvarsområdet. Du får ansvaret for analyse og opfølgning på performance for egne leverandører. Det er en selvfølge for dig, at samarbejdet med leverandørerne baseres på professionalisme og troværdighed. Du arbejder tæt sammen med salgsafdelingen og holder dig opdateret på indgåede salgskontrakter, så du kan lave prognose på behov for indkøb på kategorierne. Du vil ligeledes supportere salg og produktion ved forespørgsler på nye emballager, herunder evt. search efter nye leverandører.

Du har nogle års erfaring med disponering og sourcing. Uddannelsesmæssigt kan du have en baggrund indenfor indkøb, logistik, supply chain eller lignende, der supplerer din praktiske erfaring. Som person er du tillidsvækkende og troværdig og det gode købmandskab er en selvfølge for dig. Du arbejder analytisk og er en god rollemodel for den strukturerede og disciplinerede indsats, og dit overblik sikrer, at du kan agere i en travl organisation. Du skal derfor kunne holde flere opgaver i gang på samme tid og være klar til at yde en fleksibel indsats. Du taler engelsk på forhandlingsniveau og du mestrer MS Office pakken, særligt Excel. Du arbejder selvstændigt med forståelse for tværorganisatorisk effektivitet og samarbejde. Du refererer til supply chain direktøren.

Hos Jakobsens får du stor indflydelse på din egen hverdag i en uformel og flad organisation, hvor der er kort vej fra ide til beslutning i et ungt miljø med fokus på arbejdsglæde i en ambitiøs vinderkultur. Som vækstvirksomhed er der fart over feltet, og der er udpræget iværksætterånd, hvor alle hjælper hinanden med at nå i mål.


Jakobsens er en af Skandinaviens største honningproducenter. Virksomhedens sortiment sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens varemærket eller som private label til detail, industri og catering. Virksomheden ligger i Aulum. Læs mere på www.jakobsens.com


Send din ansøgning til pro&co, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.


Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Mette Bloch Sønderkjær
mbs@proogco.dk
Tlf.: 9660 3203
Tlf.: 3145 3040

Ansøgningsfrist: 
Løbende
2018-07-07T00:50:58.603 pro co søger for Jakobsens A S i AulumSelvstændigt og udfordrende job i fødevarebranchen Din primære opgave er at disponere emballager og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover vil du forestå kontraktforhandlinger med leverandører af emballage samt afholdelse af statusmøde med strategiske leverandører indenfor ansvarsområdet. Du får ansvaret for analyse og opfølgning på performance for egne leverandører. Det er en selvfølge for dig, at samarbejdet med leverandørerne baseres på professionalisme og troværdighed. Du arbejder tæt sammen med salgsafdelingen og holder dig opdateret på indgåede salgskontrakter, så du kan lave prognose på behov for indkøb på kategorierne. Du vil ligeledes supportere salg og produktion ved forespørgsler på nye emballager, herunder evt. search efter nye leverandører. Du har nogle års erfaring med disponering og sourcing. Uddannelsesmæssigt kan du have en baggrund indenfor indkøb, logistik, supply chain eller lignende, der supplerer din praktiske erfaring. Som person er du tillidsvækkende og troværdig og det gode købmandskab er en selvfølge for dig. Du arbejder analytisk og er en god rollemodel for den strukturerede og disciplinerede indsats, og dit overblik sikrer, at du kan agere i en travl organisation. Du skal derfor kunne holde flere opgaver i gang på samme tid og være klar til at yde en fleksibel indsats. Du taler engelsk på forhandlingsniveau og du mestrer MS Office pakken, særligt Excel. Du arbejder selvstændigt med forståelse for tværorganisatorisk effektivitet og samarbejde. Du refererer til supply chain direktøren. Hos Jakobsens får du stor indflydelse på din egen hverdag i en uformel og flad organisation, hvor der er kort vej fra ide til beslutning i et ungt miljø med fokus på arbejdsglæde i en ambitiøs vinderkultur. Som vækstvirksomhed er der fart over feltet, og der er udpræget iværksætterånd, hvor alle hjælper hinanden med at nå i mål. Jakobsens er en af Skandinaviens største honningproducenter. Virksomhedens sortiment sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens varemærket eller som private label til detail, industri og catering. Virksomheden ligger i Aulum. Læs mere på www.jakobsens.com Send din ansøgning til pro co, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende. Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakteMette Bloch Sønderkjærmbs@proogco.dkTlf.: 9660 3203Tlf.: 3145 3040Ansøgningsfrist: Løbende10Phoenix35e0bff8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-06T00:00:000000https://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job%2F28701%26locale%3Dda_DK0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3240379Jakobsens A/S11Buntmagervej 207490AulumDKDanmarkORS/35e0bff8_logo.jpegORS/Small/35e0bff8_logo.jpeg0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent567462PhoenixVælg selv0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e0bff8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e0bff8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e0bff8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=35e0bff8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/8.jpgBrænder du for at blive Indkøber?12007881Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik354851618mbs@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark329932059IndkøberRobot Selvstændigt ansvar for indkøb af egne varegrupper samt produktionsplanlægningsopgaver. Din primære opgave er at disponere emballager, handelsvarer og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover vil du forestå kontraktforhandlinger med leverandører af emballage og handelsvarer, samt afholdelse af statusmøde med strategiske leverandører indenfor ansvarsområdet. Du får ansvaret for analyse og opfølgning på performance for egne leverandører. Det er en selvfølge for dig, at samarbejdet med leverandørerne baseres på professionalisme, tillid og troværdighed. Du arbejder tæt sammen med salgsafdelingen, og holder dig opdateret på indgåede salgskontrakter, så du kan lave prognose på behov for indkøb på kategorierne. Du vil ligeledes supportere salg og produktion ved forespørgsler på nye emballager. Du får desuden ansvar for at være backup på virksomhedens produktionsplanlægning. Du har nogle års erfaring med disponering og indkøb. Har du også erfaring med produktionsplanlægning, vil det være en fordel. Uddannelsesmæssigt kan du have en baggrund indenfor indkøb, logistik, supply chain eller lignende, der supplerer din praktiske erfaring. Som person er du tillidsvækkende og troværdig, og det gode købmandskab er en selvfølge for dig. Du arbejder analytisk og er en god rollemodel for den strukturerede og disciplinerede indsats, og dit overblik sikrer, at du kan agere i en travl organisation. Du skal derfor kunne holde flere opgaver i gang på samme tid og være klar til at yde en fleksibel indsats. Du taler engelsk på forhandlingsniveau, og du mestrer MS Office pakken, særligt Excel. Du arbejder selvstændigt med forståelse for tværorganisatorisk effektivitet. Du refererer til Supply Chain Direktøren. Hos Jakobsens får du stor indflydelse på din egen hverdag i en uformel og flad organisation, hvor der er kort vej fra ide til beslutning i et ungt miljø med fokus på arbejdsglæde i en ambitiøs vinderkultur. Som vækstvirksomhed er der fart over feltet, og der er udpræget iværksætterånd, hvor alle hjælper hinanden med at nå i mål. Jakobsens er en af Skandinaviens største honningproducenter. Virksomhedens sortiment sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens og Gårdshonung varemærkerne eller som private label til detail, industri og catering. Virksomheden ligger i Aulum. Læs mere på www.jakobsens.com Send din ansøgning til pro co, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.

Selvstændigt ansvar for indkøb af egne varegrupper samt produktionsplanlægningsopgaver.

Din primære opgave er at disponere emballager, handelsvarer og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover vil du forestå kontraktforhandlinger med leverandører af emballage og handelsvarer, samt afholdelse af statusmøde med strategiske leverandører indenfor ansvarsområdet. Du får ansvaret for analyse og opfølgning på performance for egne leverandører. Det er en selvfølge for dig, at samarbejdet med leverandørerne baseres på professionalisme, tillid og troværdighed. Du arbejder tæt sammen med salgsafdelingen, og holder dig opdateret på indgåede salgskontrakter, så du kan lave prognose på behov for indkøb på kategorierne. Du vil ligeledes supportere salg og produktion ved forespørgsler på nye emballager. Du får desuden ansvar for at være backup på virksomhedens produktionsplanlægning.

Du har nogle års erfaring med disponering og indkøb. Har du også erfaring med produktionsplanlægning, vil det være en fordel. Uddannelsesmæssigt kan du have en baggrund indenfor indkøb, logistik, supply chain eller lignende, der supplerer din praktiske erfaring. Som person er du tillidsvækkende og troværdig, og det gode købmandskab er en selvfølge for dig. Du arbejder analytisk og er en god rollemodel for den strukturerede og disciplinerede indsats, og dit overblik sikrer, at du kan agere i en travl organisation. Du skal derfor kunne holde flere opgaver i gang på samme tid og være klar til at yde en fleksibel indsats. Du taler engelsk på forhandlingsniveau, og du mestrer MS Office pakken, særligt Excel. Du arbejder selvstændigt med forståelse for tværorganisatorisk effektivitet. Du refererer til Supply Chain Direktøren.

Hos Jakobsens får du stor indflydelse på din egen hverdag i en uformel og flad organisation, hvor der er kort vej fra ide til beslutning i et ungt miljø med fokus på arbejdsglæde i en ambitiøs vinderkultur. Som vækstvirksomhed er der fart over feltet, og der er udpræget iværksætterånd, hvor alle hjælper hinanden med at nå i mål.

Jakobsens er en af Skandinaviens største honningproducenter. Virksomhedens sortiment sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens og Gårdshonung varemærkerne eller som private label til detail, industri og catering. Virksomheden ligger i Aulum. Læs mere på www.jakobsens.com

Send din ansøgning til pro&co, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.

pro&co a/sAulum2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
329936910Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - HerningRobot Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder. Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6. Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode. Hvem er du? Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med opbygning af udstilling Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Har kørekort og bil til rådighed i uge 7 Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Ferieafløser . Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder.

Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema/en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6.

Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode.

Hvem er du?

Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med opbygning af udstilling
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Har kørekort og bil til rådighed i uge 7
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Ferieafløser”. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

RELATIONMEDIA A/SHerning2019-01-04T00:00:002019-02-08T00:00:00
329927630Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - BrandeRobot Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder. Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6. Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode. Hvem er du? Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med opbygning af udstilling Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Har kørekort og bil til rådighed i uge 7 Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Ferieafløser . Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder.

Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema/en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6.

Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode.

Hvem er du?

Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med opbygning af udstilling
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Har kørekort og bil til rådighed i uge 7
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Ferieafløser”. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

RELATIONMEDIA A/SBrande2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329927611Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - HolstebroRobot Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder. Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6. Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode. Hvem er du? Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med opbygning af udstilling Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Har kørekort og bil til rådighed i uge 7 Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Ferieafløser . Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder.

Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema/en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6.

Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode.

Hvem er du?

Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med opbygning af udstilling
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Har kørekort og bil til rådighed i uge 7
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Ferieafløser”. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

RELATIONMEDIA A/SHolstebro2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329925997Salgs- og indkøbseleverRobot Kunne du tænke dig at arbejde i en stor, international handelsvirksomhed, hvor dagen i dag ikke ligner dagen i morgen? Hvis du har lyst til at arbejde med leverandører og kunder fra hele verden, så tilbyder vi hos Actona Company en uddannelse som et springbræt til dit videre karriereforløb inden for salg eller indkøb. Kort fortalt Actona Company er en dansk møbelvirksomhed med globalt salg til en lang række af verdens førende detailkæder. Vi har hovedkontor i Tvis ved Holstebro, og vores mere end 270 medarbejdere skaber årligt en omsætning på knap 1,8 mia. kr. Vi nyder alle godt af kantineordning, sundhedsforsikring, pensionsordning, personalekøb og meget mere. Elevuddannelse i Actona Company Det er vigtigt at komme godt fra start og derfor vil du fra begyndelsen blive tilknyttet et team, hvori du vil tage del af de daglige opgaver på lige fod med dine kolleger. Du vil her opnå din praktiske erfaring som et led i din uddannelse, som strækker sig over i alt to år. Sideløbende med dit arbejde vil du gennemgå et teoretisk uddannelsesforløb på i alt otte uger. På uddannelsen får du muligheden for at dygtiggøre dig inden for som salgs- eller indkøbsmetode, international handel, logistik eller forhandlingskommunikation. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte daglig korrespondance med leverandører eller kunder i Fjernøsten, Europa og resten af verden både mundtlig og skriftlig oprettelse og fremsendelse af indkøbsordrer salgsordrer behandling af reklamationer oprettelse af prøvevarer, placering af prøveordrer og opfølgning på varer ad hoc opgaver Vi forestiller os, at du har en HHX-uddannelse eller anden uddannelse, hvor handel har været i fokus kommunikerer flydende på engelsk i tale og skrift. Hvis du kan andre sprog som tysk, spansk eller fransk er det en fordel har interesse for møbler har et højt ambitionsniveau og drive er en teamplayer Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Konsulent Nette Nielsen. Du kan læse mere om uddannelsesmulighederne i Actona Company på vores hjemmeside http: www.actona.dk karriere uddannelse-i-actona Ansøgningsfrist 15. maj 2019, men vi behandler ansøgninger løbende, og stillingen vil blive lukket, når vi har fundet de rette kandidater. Opstart August 2019. Arbejdssted Tvis, Holstebro. Vi ser frem til at høre fra dig. Databeskyttelseserklæring http: www.actona.dk karriere persondatapolitik Actona Company A S Actona Company A S er en danskejet international møbelvirksomhed med hovedkontor ved Holstebro. Her findes ligeledes vores europæiske distributionscenter samt et af Nordeuropas mest inspirerende møbelshowrooms. Actona Company A S har en sund økonomi og omsætter på verdensplan for mere end 1,7 mia. DKK. Virksomheden beskæftiger på verdensplan over 1.350 medarbejdere. Møbelproduktionen finder primært sted i Asien og Østeuropa i et tæt samarbejde med eksterne underleverandører. Desuden ejer og driver Actona Company A S eget tradingselskab i Kina og to polsterfabrikker i hhv. Ukraine og Kina. Actona Company A S har været leverandør til førende detailhandlere i mere end 30 år, og sælger i dag de to produktlinjer ACTONA og INTERSTIL til kunder i mere end 90 lande over hele verden. Se mere på www.actonacompany.com

Kunne du tænke dig at arbejde i en stor, international handelsvirksomhed, hvor dagen i dag ikke ligner dagen i morgen? Hvis du har lyst til at arbejde med leverandører og kunder fra hele verden, så tilbyder vi hos Actona Company en uddannelse som et springbræt til dit videre karriereforløb inden for salg eller indkøb.


Kort fortalt
Actona Company er en dansk møbelvirksomhed med globalt salg til en lang række af verdens førende detailkæder. Vi har hovedkontor i Tvis ved Holstebro, og vores mere end 270 medarbejdere skaber årligt en omsætning på knap 1,8 mia. kr. Vi nyder alle godt af kantineordning, sundhedsforsikring, pensionsordning, personalekøb og meget mere.


Elevuddannelse i Actona Company
Det er vigtigt at komme godt fra start – og derfor vil du fra begyndelsen blive tilknyttet et team, hvori du vil tage del af de daglige opgaver på lige fod med dine kolleger. Du vil her opnå din praktiske erfaring som et led i din uddannelse, som strækker sig over i alt to år. Sideløbende med dit arbejde vil du gennemgå et teoretisk uddannelsesforløb på i alt otte uger. På uddannelsen får du muligheden for at dygtiggøre dig inden for som salgs- eller indkøbsmetode, international handel, logistik eller forhandlingskommunikation.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte

  • daglig korrespondance med leverandører eller kunder i Fjernøsten, Europa og resten af verden – både mundtlig og skriftlig
  • oprettelse og fremsendelse af indkøbsordrer/salgsordrer
  • behandling af reklamationer
  • oprettelse af prøvevarer, placering af prøveordrer og opfølgning på varer
  • ad hoc opgaver

Vi forestiller os, at du

  • har en HHX-uddannelse eller anden uddannelse, hvor handel har været i fokus
  • kommunikerer flydende på engelsk i tale og skrift. Hvis du kan andre sprog som tysk, spansk eller fransk er det en fordel
  • har interesse for møbler
  • har et højt ambitionsniveau og drive
  • er en teamplayer

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Konsulent Nette Nielsen. Du kan læse mere om uddannelsesmulighederne i Actona Company på vores hjemmeside http://www.actona.dk/karriere/uddannelse-i-actona/


Ansøgningsfrist
15. maj 2019, men vi behandler ansøgninger løbende, og stillingen vil blive lukket, når vi har fundet de rette kandidater.

Opstart
August 2019.

Arbejdssted
Tvis, Holstebro.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Databeskyttelseserklæring
http://www.actona.dk/karriere/persondatapolitik/

Actona Company A/S
Actona Company A/S er en danskejet international møbelvirksomhed med hovedkontor ved Holstebro. Her findes ligeledes vores europæiske distributionscenter samt et af Nordeuropas mest inspirerende møbelshowrooms.

Actona Company A/S har en sund økonomi og omsætter på verdensplan for mere end 1,7 mia. DKK. Virksomheden beskæftiger på verdensplan over 1.350 medarbejdere. Møbelproduktionen finder primært sted i Asien og Østeuropa i et tæt samarbejde med eksterne underleverandører. Desuden ejer og driver Actona Company A/S eget tradingselskab i Kina og to polsterfabrikker i hhv. Ukraine og Kina.

Actona Company A/S har været leverandør til førende detailhandlere i mere end 30 år, og sælger i dag de to produktlinjer ACTONA og INTERSTIL til kunder i mere end 90 lande over hele verden. Se mere på www.actonacompany.com

ACTONA COMPANY A/SHolstebro2018-12-17T00:00:002019-02-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Indkøber

pro&co a/s

Aulum
Selvstændigt ansvar for indkøb af egne varegrupper samt produktionsplanlægningsopgaver. Din primære opgave er at disponere emballager, handelsvarer og diverse hjælpemidler til produktionen i rette kvalitet og mængde til den rigtige pris. Derudover v...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019

Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - Herning

RELATIONMEDIA A/S

Herning
Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt fo...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:8. februar 2019

Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - Brande

RELATIONMEDIA A/S

Brande
Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt fo...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - Holstebro

RELATIONMEDIA A/S

Holstebro
Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt fo...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Salgs- og indkøbselever

ACTONA COMPANY A/S

Holstebro
Kunne du tænke dig at arbejde i en stor, international handelsvirksomhed, hvor dagen i dag ikke ligner dagen i morgen? Hvis du har lyst til at arbejde med leverandører og kunder fra hele verden, så tilbyder vi hos Actona Company en uddannelse som et...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:9. februar 2019