Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

INDKØBER søges til international virksomhed, hvor du kommer til at stå for indkøb og den løbende optimering af indkøbsfunktionen

Stillingsbeskrivelse:
Du får en alsidig hverdag, hvor du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, bestående af både de almindelige rutinemæssige opgaver, som forefindes i en indkøbsafdeling, men samtidig får du også mulighed for at opbygge nye systemer samt finde nye leverandører, som du forhandler med og laver nye aftaler inden for udvalgte områder både i Kaleidos régi, men også lejlighedsvis for andre af moderselskabets produktområder og selskaber.

Du får en bred international kontaktflade, idet du sourcer efter nye leverandørmuligheder World Wide, og du vil løbende være i tæt dialog med kollegaerne både hos Kaleido, men også med moderselskabet.

Helt lavpraktisk er du ansvarlig for at finde og udskifte leverandører løbende, disponerer varer og du har ansvaret for også at følge op på, at det er de rigtige varer, som bliver leveret til aftalt pris og kvalitet.

Er der uoverensstemmelser, er det naturligvis også dig, der tager action. Du bliver ansvarlig for, at der løbende bliver målt på omkostningsreducerende tiltag i forbindelse med produktionsprocessen, ligesom det vil være dig, der sikrer at IT systemet løbende bliver opdateret og vedligeholdt.

Du referer i det daglige til den indkøbsansvarlige, der sidder i det kinesiske moderselskab, når du sidder med ansvaret for diverse opgaver med relation til logistik og indkøb i denne nyoprettede stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge.

Du tilbydes:
Du tilbydes en meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange opgaver på én gang.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er en fleksibel og udadvendt person med gode kommunikationsevner, der er i stand til at håndtere mange opgaver på én gang. Du er både meget struktureret og omhyggelig med dine ting, og samtidig god til at planlægge dine opgaver.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling og gerne fra en udviklings- og/eller produktionsvirksomhed, hvor du har arbejdet med indkøb.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund indenfor indkøb.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk i skrift og tale. Samtidig er du en erfaren bruger af IT.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330085732Phoenix-91a7a67612019-09-06T00:00:00INDKØBER søges til international virksomhed, hvor du kommer til at stå for indkøb og den løbende optimering af indkøbsfunktionen

Stillingsbeskrivelse:
Du får en alsidig hverdag, hvor du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, bestående af både de almindelige rutinemæssige opgaver, som forefindes i en indkøbsafdeling, men samtidig får du også mulighed for at opbygge nye systemer samt finde nye leverandører, som du forhandler med og laver nye aftaler inden for udvalgte områder både i Kaleidos régi, men også lejlighedsvis for andre af moderselskabets produktområder og selskaber.

Du får en bred international kontaktflade, idet du sourcer efter nye leverandørmuligheder World Wide, og du vil løbende være i tæt dialog med kollegaerne både hos Kaleido, men også med moderselskabet.

Helt lavpraktisk er du ansvarlig for at finde og udskifte leverandører løbende, disponerer varer og du har ansvaret for også at følge op på, at det er de rigtige varer, som bliver leveret til aftalt pris og kvalitet.

Er der uoverensstemmelser, er det naturligvis også dig, der tager action. Du bliver ansvarlig for, at der løbende bliver målt på omkostningsreducerende tiltag i forbindelse med produktionsprocessen, ligesom det vil være dig, der sikrer at IT systemet løbende bliver opdateret og vedligeholdt.

Du referer i det daglige til den indkøbsansvarlige, der sidder i det kinesiske moderselskab, når du sidder med ansvaret for diverse opgaver med relation til logistik og indkøb i denne nyoprettede stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge.

Du tilbydes:
Du tilbydes en meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange opgaver på én gang.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er en fleksibel og udadvendt person med gode kommunikationsevner, der er i stand til at håndtere mange opgaver på én gang. Du er både meget struktureret og omhyggelig med dine ting, og samtidig god til at planlægge dine opgaver.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling og gerne fra en udviklings- og/eller produktionsvirksomhed, hvor du har arbejdet med indkøb.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund indenfor indkøb.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i engelsk i skrift og tale. Samtidig er du en erfaren bruger af IT.

2019-11-02T00:51:15.640 Stillingsbeskrivelse:Du får en alsidig hverdag, hvor du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, bestående af både de almindelige rutinemæssige opgaver, som forefindes i en indkøbsafdeling, men samtidig får du også mulighed for at opbygge nye systemer samt finde nye leverandører, som du forhandler med og laver nye aftaler inden for udvalgte områder både i Kaleidos r gi, men også lejlighedsvis for andre af moderselskabets produktområder og selskaber.Du får en bred international kontaktflade, idet du sourcer efter nye leverandørmuligheder World Wide, og du vil løbende være i tæt dialog med kollegaerne både hos Kaleido, men også med moderselskabet.Helt lavpraktisk er du ansvarlig for at finde og udskifte leverandører løbende, disponerer varer og du har ansvaret for også at følge op på, at det er de rigtige varer, som bliver leveret til aftalt pris og kvalitet.Er der uoverensstemmelser, er det naturligvis også dig, der tager action. Du bliver ansvarlig for, at der løbende bliver målt på omkostningsreducerende tiltag i forbindelse med produktionsprocessen, ligesom det vil være dig, der sikrer at IT systemet løbende bliver opdateret og vedligeholdt.Du referer i det daglige til den indkøbsansvarlige, der sidder i det kinesiske moderselskab, når du sidder med ansvaret for diverse opgaver med relation til logistik og indkøb i denne nyoprettede stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Du tilbydes:Du tilbydes en meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange opgaver på n gang. Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Egenskaber:Du er en fleksibel og udadvendt person med gode kommunikationsevner, der er i stand til at håndtere mange opgaver på n gang. Du er både meget struktureret og omhyggelig med dine ting, og samtidig god til at planlægge dine opgaver. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en lignende stilling og gerne fra en udviklings- og eller produktionsvirksomhed, hvor du har arbejdet med indkøb. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund indenfor indkøb. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i engelsk i skrift og tale. Samtidig er du en erfaren bruger af IT.11jobnet91a7a676100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-01T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerød3602987PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 813520FarumDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent819672JobNet5041102504110210006-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91a7a676https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=91a7a676https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91a7a676&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91a7a676&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/2.jpgINDKØBER søges til international virksomhed, hvor du kommer til at stå for indkøb og den løbende optimering af indkøbsfunktionen12008031Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik362609253noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330180905INDKØBS- OG LOGISTIKANSVARLIG med flair for IT og god erfaring med indkøb af tekniske produkter/løsningerRobot Stillingsbeskrivelse:Du tilbydes en alsidig og spændende stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Da stillingen er nyoprettet, vil du have gode muligheder for at få stor indflydelse på den rolle i indkøbs- og logistikfunktionen skal have i fremtiden.Du refererer til økonomichefen, men kommer i det daglige til at arbejde tæt sammen med den lageransvarlige, virksomhedens projektledere, teknikere og bogholderiet. Du kommer desuden i høj grad til at samarbejde med underleverandører, da du skal håndtere det daglige operationelle samarbejde med de leverandører, som virksomheden samarbejder med.Du får ansvaret for at udvælge de rette leverandører og dermed sikre konkurrencedygtige indkøbspriser og konditioner, ligesom du står for reklamationsbehandling og forhandling af de årlige kontrakter med udvalgte leverandører.I det daglige kommer du blandt andet til at beskæftige dig med nedenstående opgaver:- indkøb disponering- leverandørkontakt, registrering og evaluering, for derved løbende at tilsikre at kvalitets- og leveringssikkerhedsmål overholdes- reklamationer- opfølgning på leverancer- vedligeholdelse af stamdata- overvågning og opdatering af priser m.v.Derudover er du naturligvis medvirkende i forbindelse med lageroptællinger, udarbejdelse af diverse interne analyser, rapporteringssystemer samt statistikker.Du får en central rolle som tovholder på opgraderingen af virksomhedens ERP system (SAP), som lige er igangsat i Danmark. Kollegaer i andre lande har implementeret SAP sidste år, hvorfor der altid vil være nogle til at supportere dig.Generelt forventes du at få en aktiv rolle i at få eksisterende arbejdsprocedurer og processer gjort mere strømlinet i takt med at ERP systemets mange funktioner implementeres.Du får således en meget alsidig stilling med en bred kontaktflade både internt og eksternt i en stilling, som du i høj grad selv kan være med til at forme. Virksomhedsbeskrivelse:Vores kunde er beskæftiget indenfor salg, installation og drift af avancerede tekniske løsninger.Selskabet er indenfor sin branche markedsledende på det danske marked Arbejdssted:Fyn Du tilbydes:Du tilbydes en meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange spændende opgaver, og hvor du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit eget arbejde, ligesom du hurtigt vil kunne være med til at gøre en forskel. Løn:Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning. Egenskaber:Du er en fleksibel og udadvendt person. Du har gode analytiske evner og arbejder struktureret. Samtidig har du et godt overblik og er i stand til at håndtere mange bolde i luften på n gang, uden at miste overblikket.Du besidder gode samarbejdsevner på tværs af organisationen og er samtidig både vedholdende, selvstændig og initiativtagende. Erhvervserfaring:Det forventes, at du har minimum 5 års erfaring fra lignende stilling, hvor du både har siddet med indkøb af tekniske komponenter og eller i en projektorienteret virksomhed. Uddannelser:Det forventes at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale, og er god til IT. Du er dygtig bruger af Excel og erfaring med SAP og gerne implementering af SAP, ville være en meget stor fordel.

Stillingsbeskrivelse:
Du tilbydes en alsidig og spændende stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Da stillingen er nyoprettet, vil du have gode muligheder for at få stor indflydelse på den rolle i indkøbs- og logistikfunktionen skal have i fremtiden.

Du refererer til økonomichefen, men kommer i det daglige til at arbejde tæt sammen med den lageransvarlige, virksomhedens projektledere, teknikere og bogholderiet. Du kommer desuden i høj grad til at samarbejde med underleverandører, da du skal håndtere det daglige operationelle samarbejde med de leverandører, som virksomheden samarbejder med.

Du får ansvaret for at udvælge de rette leverandører og dermed sikre konkurrencedygtige indkøbspriser og konditioner, ligesom du står for reklamationsbehandling og forhandling af de årlige kontrakter med udvalgte leverandører.

I det daglige kommer du blandt andet til at beskæftige dig med nedenstående opgaver:

- indkøb/disponering
- leverandørkontakt, registrering og evaluering, for derved løbende at tilsikre at kvalitets- og leveringssikkerhedsmål overholdes
- reklamationer
- opfølgning på leverancer
- vedligeholdelse af stamdata
- overvågning og opdatering af priser m.v.

Derudover er du naturligvis medvirkende i forbindelse med lageroptællinger, udarbejdelse af diverse interne analyser, rapporteringssystemer samt statistikker.

Du får en central rolle som tovholder på opgraderingen af virksomhedens ERP system (SAP), som lige er igangsat i Danmark. Kollegaer i andre lande har implementeret SAP sidste år, hvorfor der altid vil være nogle til at supportere dig.

Generelt forventes du at få en aktiv rolle i at få eksisterende arbejdsprocedurer og processer gjort mere strømlinet i takt med at ERP systemets mange funktioner implementeres.

Du får således en meget alsidig stilling med en bred kontaktflade både internt og eksternt i en stilling, som du i høj grad selv kan være med til at forme.

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er beskæftiget indenfor salg, installation og drift af avancerede tekniske løsninger.

Selskabet er indenfor sin branche markedsledende på det danske marked

Arbejdssted:
Fyn

Du tilbydes:
Du tilbydes en meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange spændende opgaver, og hvor du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit eget arbejde, ligesom du hurtigt vil kunne være med til at gøre en forskel.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning.

Egenskaber:
Du er en fleksibel og udadvendt person. Du har gode analytiske evner og arbejder struktureret. Samtidig har du et godt overblik og er i stand til at håndtere mange bolde i luften på én gang, uden at miste overblikket.

Du besidder gode samarbejdsevner på tværs af organisationen og er samtidig både vedholdende, selvstændig og initiativtagende.

Erhvervserfaring:
Det forventes, at du har minimum 5 års erfaring fra lignende stilling, hvor du både har siddet med indkøb af tekniske komponenter og/eller i en projektorienteret virksomhed.

Uddannelser:
Det forventes at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale, og er god til IT. Du er dygtig bruger af Excel og erfaring med SAP og gerne implementering af SAP, ville være en meget stor fordel.

PROFILPARTNERS ApSBirkerød2020-02-18T00:00:002020-03-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

INDKØBS- OG LOGISTIKANSVARLIG med flair for IT og god erfaring med indkøb af tekniske produkter/løsninger

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Du tilbydes en alsidig og spændende stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Da stillingen er nyoprettet, vil du have gode muligheder for at få stor indflydelse på den rolle i indkøbs- og logistikfunktionen sk...
Indrykket:18. februar 2020