Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøber/Kalkulator til byggeri

Cantona System A/S er en danskejet virksomhed med egen produktion af bærende byggesystem samt salg og udvikling af tilhørende facader til forhandlere i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Grønland, Island og Færøerne.

Vi er i gang med nye tiltag og har brug for en indkøber/kalkulator mere, til snarlig tiltrædelse.

Vi søger en indkøber/kalkulator til byggeri, der bliver ansvarlig for indkøb og kalkulationer, men også for strukturering og optimering af hele tilbudsprocessen med de interessenter og samarbejdspartnere, der indgår i den.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger i projektafdelingen. Som indkøber/kalkulator får du ansvaret for indkøb samt kalkulationsudarbejdelse. Opgaven bliver i den forbindelse at håndtere tilbudssagen selvstændigt fra start til slut og inddrage alle relevante parter og interessenter. Du er vant til at arbejde struktureret og målrettet med kunder og tilbud.

Vi ser gerne, at du:

  • har en håndværksmæssig baggrund eller forståelse
  • har erfaring fra et lignende job
  • er motiverende at samarbejde med
  • er fagligt seriøs og kvalitetsbevidst
  • er løsningsorienteret
  • er god til dialog og forhandling
  • er systematisk, analytisk, procesorienteret og målrettet
  • har kørekort

Dine primære opgaver bliver, at:

  • gennemgå udbudsmateriale
  • indhente relevant dokumentation til udarbejdelse af tilbud
  • administrere udbudsdokumenter og rettelsesblade
  • risikovurdere og fastlægge tilbudsstrategi
  • indhente tilbud på leverancer og underentrepriser
  • opmåle og kalkulere delarbejder eller hele tilbudssager
  • forberede materiale til kontrakt
  • deltage i kontraktforhandlinger og sagsoverdragelse
  • sparring omkring udførelsesmetoder med vores projektledere

Vi tilbyder en stilling som både er alsidig, interessant og udfordrende, og du vil indgå i et uformelt miljø med gode kolleger. Løn efter kvalifikationer.

Interesseret?

Ansøgning/CV mv. sendes på mail til: Steffen W. S. Larsen, swsl@frederikshavn.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330109424Phoenix-fc41210812019-10-21T00:00:00Indkøber/Kalkulator til byggeri

Cantona System A/S er en danskejet virksomhed med egen produktion af bærende byggesystem samt salg og udvikling af tilhørende facader til forhandlere i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Grønland, Island og Færøerne.

Vi er i gang med nye tiltag og har brug for en indkøber/kalkulator mere, til snarlig tiltrædelse.

Vi søger en indkøber/kalkulator til byggeri, der bliver ansvarlig for indkøb og kalkulationer, men også for strukturering og optimering af hele tilbudsprocessen med de interessenter og samarbejdspartnere, der indgår i den.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger i projektafdelingen. Som indkøber/kalkulator får du ansvaret for indkøb samt kalkulationsudarbejdelse. Opgaven bliver i den forbindelse at håndtere tilbudssagen selvstændigt fra start til slut og inddrage alle relevante parter og interessenter. Du er vant til at arbejde struktureret og målrettet med kunder og tilbud.

Vi ser gerne, at du:

  • har en håndværksmæssig baggrund eller forståelse
  • har erfaring fra et lignende job
  • er motiverende at samarbejde med
  • er fagligt seriøs og kvalitetsbevidst
  • er løsningsorienteret
  • er god til dialog og forhandling
  • er systematisk, analytisk, procesorienteret og målrettet
  • har kørekort

Dine primære opgaver bliver, at:

  • gennemgå udbudsmateriale
  • indhente relevant dokumentation til udarbejdelse af tilbud
  • administrere udbudsdokumenter og rettelsesblade
  • risikovurdere og fastlægge tilbudsstrategi
  • indhente tilbud på leverancer og underentrepriser
  • opmåle og kalkulere delarbejder eller hele tilbudssager
  • forberede materiale til kontrakt
  • deltage i kontraktforhandlinger og sagsoverdragelse
  • sparring omkring udførelsesmetoder med vores projektledere

Vi tilbyder en stilling som både er alsidig, interessant og udfordrende, og du vil indgå i et uformelt miljø med gode kolleger. Løn efter kvalifikationer.

Interesseret?

Ansøgning/CV mv. sendes på mail til: Steffen W. S. Larsen, swsl@frederikshavn.dk.

2019-12-13T00:51:01.373 Cantona System A S er en danskejet virksomhed med egen produktion af bærende byggesystem samt salg og udvikling af tilhørende facader til forhandlere i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Grønland, Island og Færøerne. Vi er i gang med nye tiltag og har brug for en indkøber kalkulator mere, til snarlig tiltrædelse. Vi søger en indkøber kalkulator til byggeri, der bliver ansvarlig for indkøb og kalkulationer, men også for strukturering og optimering af hele tilbudsprocessen med de interessenter og samarbejdspartnere, der indgår i den. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger i projektafdelingen. Som indkøber kalkulator får du ansvaret for indkøb samt kalkulationsudarbejdelse. Opgaven bliver i den forbindelse at håndtere tilbudssagen selvstændigt fra start til slut og inddrage alle relevante parter og interessenter. Du er vant til at arbejde struktureret og målrettet med kunder og tilbud. Vi ser gerne, at du: har en håndværksmæssig baggrund eller forståelse har erfaring fra et lignende job er motiverende at samarbejde med er fagligt seriøs og kvalitetsbevidst er løsningsorienteret er god til dialog og forhandling er systematisk, analytisk, procesorienteret og målrettet har kørekort Dine primære opgaver bliver, at: gennemgå udbudsmateriale indhente relevant dokumentation til udarbejdelse af tilbud administrere udbudsdokumenter og rettelsesblade risikovurdere og fastlægge tilbudsstrategi indhente tilbud på leverancer og underentrepriser opmåle og kalkulere delarbejder eller hele tilbudssager forberede materiale til kontrakt deltage i kontraktforhandlinger og sagsoverdragelse sparring omkring udførelsesmetoder med vores projektledere Vi tilbyder en stilling som både er alsidig, interessant og udfordrende, og du vil indgå i et uformelt miljø med gode kolleger. Løn efter kvalifikationer. Interesseret? Ansøgning CV mv. sendes på mail til: Steffen W. S. Larsen, swsl@frederikshavn.dk.11jobnetfc412108100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-12T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavn3633890Cantona System A/S11Ålborgvej 93B9300SæbyDKDanmark0swsl@frederikshavn.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent840829JobNet5060373506037310018-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc412108https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc412108https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc412108&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc412108&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIndkøber/Kalkulator til byggeri1Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik363247030swsl@frederikshavn.dkswsl@frederikshavn.dkDKDanmarkDKDanmark330159313SUPPLY MANAGER - Food & BeverageRobot Color Line A S er Norges største og et af Europas førende cruise- og transportrederier. Hvert år transporterer Color Line omkring 4 mio. gæster på rederiets seks skibe. Color Line sejler på fire internationale ruter mellem syv havne i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Color Line driver person- og godstransport, konference, hoteldrift, restauranter, butikker, underholdning og turproduktion. Color Line har i perioden 2004-2008 investeret mere end 8 mia. NOK i nye skibe, havne og koncepter. Color Lines vision er, at blive Europas førende inden for cruise og transport. Se mere på www.colorline.dk. Virksomheden har en klar og ambitiøs strategiplan med fokus på yderligere vækst. Som et led i denne, er der taget beslutning om at styrke sig kommercielt og derfor søges nu en: SUPPLY MANAGER Food Beverage ? Styr på din disponering ? Styr på leverandørerne ? Hands-On ? Udviklingsorienteret ? Har du bevist, at dine indsatser skaber effektivt indkøb og har du lyst til at være en værdiskabende kollega i en succesfuld virksomhed? Hos Color Line får du en spændende hverdag sammen med dedikerede kolleger. Du indgår i en afdeling, som varetager det fulde ansvar for al forsyning til Color Lines skibe. Du vil indgå i et tæt samarbejde med en category manager og sammen vil I sikre såvel den løbende disponering, men i særdeleshed også den løbende udvikling af sortiment ombord på skibene. Du vil således også have din gang på skibene efter behov. Opgaver som naturligt ligger i jobbet: Daglige disponeringer Udarbejde prognoser samt opfølgning herpå Planlægge sæsoner I samarbejde med category manager: Optimere leverandørporteføljen, samt løbende opfølgning og optimering på leverandørperformance Optimering af pakkestørrelser, returemballage etc. Analyse og udvælgelse af leverandører Benchmark af leverandørporteføljen Indhente vareprøver og sikre test ombord på skibene Håndtering af reklamationer overfor leverandører Håndtering af overskuds- samt returvarer Løbende optimering og systematisering af indkøbsprocedurer, værktøjer og metoder Fokus på kvalitetssikring, bæredygtighed og leveringssikkerhed Projektarbejde Tæt samhandling med afdelinger og kategorier på vareforsyning Stærk kommerciel profil med erfaring og mod på mere Du har god erfaring med indkøb og disponering. Vi ser gerne, at du har kommerciel uddannelse med fokus på indkøb. Men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke den vigtigste, det er din erfaring og de resultater du kan skabe derimod. Vi tænker gerne at du må have erfaring med fødevarer, men det er ikke et krav. Du bidrager med erfaring, viden og systematik og har bevist, at du kan være med til at udvikle funktionen yderligere. Du forstår betydningen af godt købmandskab, ligesom du er handlekraftig, selvkørende og initiativrig. Du er analytisk og vedholdende og formår struktureret at omsætte data med fokus på resultatskabelse. Du kommunikerer naturligt på alle niveauer og evner at skabe gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt. Du taler og skriver dansk og engelsk flydende og da du skal have stor kontakt med moderselskabet i Norge, så forventer vi også du kan tale og forstå Norsk i en vis udstrækning. Du er habil IT-bruger og er godt hjemme i MS Office. Vi tilbyder en ansættelse i et særdeles stærkt selskab, hvor der er fokus på fremtiden og der investeres i den. Der er netop åbnet ny logistikcenter i Hirtshals således, at faciliteterne er fremtidssikret. Du får stor indflydelse indenfor dit område og du får meget motiverede og kompetente kolleger at spille sammen med. Du får den nødvendige opbakning og støtte i et godt firma, hvor de stolte værdier er drivkraften. Du vil få en løn som modsvarer dine kvalifikationer, samt de goder der ellers hører sig til. Kan du genkende dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word eller PDF mærket COL-IND til job@varbergmanagement.dk For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Varberg Management ApS, indehaver Jan Varberg på 45 5151 5422.

Color Line A/S er Norges største og et af Europas førende cruise- og transportrederier. Hvert år transporterer Color Line omkring 4 mio. gæster på rederiets seks skibe. Color Line sejler på fire internationale ruter mellem syv havne i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland.

Color Line driver person- og godstransport, konference, hoteldrift, restauranter, butikker, underholdning og turproduktion. Color Line har i perioden 2004-2008 investeret mere end 8 mia. NOK i nye skibe, havne og koncepter.

Color Lines vision er, at blive Europas førende inden for cruise og transport.

Se mere på www.colorline.dk.

Virksomheden har en klar og ambitiøs strategiplan med fokus på yderligere vækst. Som et led i denne, er der taget beslutning om at styrke sig kommercielt og derfor søges nu en:

SUPPLY MANAGER – Food & Beverage
? Styr på din disponering ? Styr på leverandørerne ? Hands-On ? Udviklingsorienteret ?

Har du bevist, at dine indsatser skaber effektivt indkøb og har du lyst til at være en værdiskabende kollega i en succesfuld virksomhed? Hos Color Line får du en spændende hverdag sammen med dedikerede kolleger.

Du indgår i en afdeling, som varetager det fulde ansvar for al forsyning til Color Lines skibe. Du vil indgå i et tæt samarbejde med en category manager og sammen vil I sikre såvel den løbende disponering, men i særdeleshed også den løbende udvikling af sortiment ombord på skibene. Du vil således også have din gang på skibene efter behov.

Opgaver som naturligt ligger i jobbet:

  • Daglige disponeringer
  • Udarbejde prognoser samt opfølgning herpå
  • Planlægge sæsoner
  • I samarbejde med category manager:
    • Optimere leverandørporteføljen, samt løbende opfølgning og optimering på leverandørperformance
    • Optimering af pakkestørrelser, returemballage etc.
    • Analyse og udvælgelse af leverandører
    • Benchmark af leverandørporteføljen
  • Indhente vareprøver og sikre test ombord på skibene
  • Håndtering af reklamationer overfor leverandører
  • Håndtering af overskuds- samt returvarer
  • Løbende optimering og systematisering af indkøbsprocedurer, værktøjer og metoder
  • Fokus på kvalitetssikring, bæredygtighed og leveringssikkerhed
  • Projektarbejde
  • Tæt samhandling med afdelinger og kategorier på vareforsyning

Stærk kommerciel profil med erfaring og mod på mere

Du har god erfaring med indkøb og disponering. Vi ser gerne, at du har kommerciel uddannelse med fokus på indkøb. Men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke den vigtigste, det er din erfaring og de resultater du kan skabe derimod. Vi tænker gerne at du må have erfaring med fødevarer, men det er ikke et krav. Du bidrager med erfaring, viden og systematik og har bevist, at du kan være med til at udvikle funktionen yderligere.

Du forstår betydningen af godt købmandskab, ligesom du er handlekraftig, selvkørende og initiativrig. Du er analytisk og vedholdende og formår struktureret at omsætte data med fokus på resultatskabelse. Du kommunikerer naturligt på alle niveauer og evner at skabe gode samarbejdsrelationer internt såvel som eksternt. Du taler og skriver dansk og engelsk flydende og da du skal have stor kontakt med moderselskabet i Norge, så forventer vi også du kan tale og forstå Norsk i en vis udstrækning. Du er habil IT-bruger og er godt hjemme i MS Office.

Vi tilbyder en ansættelse i et særdeles stærkt selskab, hvor der er fokus på fremtiden og der investeres i den. Der er netop åbnet ny logistikcenter i Hirtshals således, at faciliteterne er fremtidssikret. Du får stor indflydelse indenfor dit område og du får meget motiverede og kompetente kolleger at spille sammen med. Du får den nødvendige opbakning og støtte i et godt firma, hvor de stolte værdier er drivkraften. Du vil få en løn som modsvarer dine kvalifikationer, samt de goder der ellers hører sig til.

Kan du genkende dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word eller PDF mærket ”COL-IND” til job@varbergmanagement.dk For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Varberg Management ApS, indehaver Jan Varberg på + 45 5151 5422.

VARBERG Management ApSAalborg2020-01-17T00:00:002020-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SUPPLY MANAGER - Food & Beverage

VARBERG Management ApS

Aalborg
Color Line A S er Norges største og et af Europas førende cruise- og transportrederier. Hvert år transporterer Color Line omkring 4 mio. gæster på rederiets seks skibe. Color Line sejler på fire internationale ruter mellem syv havne i Danmark, Norge...
Indrykket:17. januar 2020