Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøber/Kalkulator til byggeri

Cantona System A/S er en danskejet virksomhed med egen produktion af bærende byggesystem samt salg og udvikling af tilhørende facader til forhandlere i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Grønland, Island og Færøerne.

Vi er i gang med nye tiltag og har brug for en indkøber/kalkulator mere, til snarlig tiltrædelse.

Vi søger en indkøber/kalkulator til byggeri, der bliver ansvarlig for indkøb og kalkulationer, men også for strukturering og optimering af hele tilbudsprocessen med de interessenter og samarbejdspartnere, der indgår i den.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger i projektafdelingen. Som indkøber/kalkulator får du ansvaret for indkøb samt kalkulationsudarbejdelse. Opgaven bliver i den forbindelse at håndtere tilbudssagen selvstændigt fra start til slut og inddrage alle relevante parter og interessenter. Du er vant til at arbejde struktureret og målrettet med kunder og tilbud.

Vi ser gerne, at du:

  • har en håndværksmæssig baggrund eller forståelse
  • har erfaring fra et lignende job
  • er motiverende at samarbejde med
  • er fagligt seriøs og kvalitetsbevidst
  • er løsningsorienteret
  • er god til dialog og forhandling
  • er systematisk, analytisk, procesorienteret og målrettet
  • har kørekort

Dine primære opgaver bliver, at:

  • gennemgå udbudsmateriale
  • indhente relevant dokumentation til udarbejdelse af tilbud
  • administrere udbudsdokumenter og rettelsesblade
  • risikovurdere og fastlægge tilbudsstrategi
  • indhente tilbud på leverancer og underentrepriser
  • opmåle og kalkulere delarbejder eller hele tilbudssager
  • forberede materiale til kontrakt
  • deltage i kontraktforhandlinger og sagsoverdragelse
  • sparring omkring udførelsesmetoder med vores projektledere

Vi tilbyder en stilling som både er alsidig, interessant og udfordrende, og du vil indgå i et uformelt miljø med gode kolleger. Løn efter kvalifikationer.

Interesseret?

Ansøgning/CV mv. sendes på mail til: Steffen W. S. Larsen, swsl@frederikshavn.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330109424Phoenix-fc41210812019-10-21T00:00:00Indkøber/Kalkulator til byggeri

Cantona System A/S er en danskejet virksomhed med egen produktion af bærende byggesystem samt salg og udvikling af tilhørende facader til forhandlere i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Grønland, Island og Færøerne.

Vi er i gang med nye tiltag og har brug for en indkøber/kalkulator mere, til snarlig tiltrædelse.

Vi søger en indkøber/kalkulator til byggeri, der bliver ansvarlig for indkøb og kalkulationer, men også for strukturering og optimering af hele tilbudsprocessen med de interessenter og samarbejdspartnere, der indgår i den.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger i projektafdelingen. Som indkøber/kalkulator får du ansvaret for indkøb samt kalkulationsudarbejdelse. Opgaven bliver i den forbindelse at håndtere tilbudssagen selvstændigt fra start til slut og inddrage alle relevante parter og interessenter. Du er vant til at arbejde struktureret og målrettet med kunder og tilbud.

Vi ser gerne, at du:

  • har en håndværksmæssig baggrund eller forståelse
  • har erfaring fra et lignende job
  • er motiverende at samarbejde med
  • er fagligt seriøs og kvalitetsbevidst
  • er løsningsorienteret
  • er god til dialog og forhandling
  • er systematisk, analytisk, procesorienteret og målrettet
  • har kørekort

Dine primære opgaver bliver, at:

  • gennemgå udbudsmateriale
  • indhente relevant dokumentation til udarbejdelse af tilbud
  • administrere udbudsdokumenter og rettelsesblade
  • risikovurdere og fastlægge tilbudsstrategi
  • indhente tilbud på leverancer og underentrepriser
  • opmåle og kalkulere delarbejder eller hele tilbudssager
  • forberede materiale til kontrakt
  • deltage i kontraktforhandlinger og sagsoverdragelse
  • sparring omkring udførelsesmetoder med vores projektledere

Vi tilbyder en stilling som både er alsidig, interessant og udfordrende, og du vil indgå i et uformelt miljø med gode kolleger. Løn efter kvalifikationer.

Interesseret?

Ansøgning/CV mv. sendes på mail til: Steffen W. S. Larsen, swsl@frederikshavn.dk.

2019-12-13T00:51:01.373 Cantona System A S er en danskejet virksomhed med egen produktion af bærende byggesystem samt salg og udvikling af tilhørende facader til forhandlere i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Grønland, Island og Færøerne. Vi er i gang med nye tiltag og har brug for en indkøber kalkulator mere, til snarlig tiltrædelse. Vi søger en indkøber kalkulator til byggeri, der bliver ansvarlig for indkøb og kalkulationer, men også for strukturering og optimering af hele tilbudsprocessen med de interessenter og samarbejdspartnere, der indgår i den. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger i projektafdelingen. Som indkøber kalkulator får du ansvaret for indkøb samt kalkulationsudarbejdelse. Opgaven bliver i den forbindelse at håndtere tilbudssagen selvstændigt fra start til slut og inddrage alle relevante parter og interessenter. Du er vant til at arbejde struktureret og målrettet med kunder og tilbud. Vi ser gerne, at du: har en håndværksmæssig baggrund eller forståelse har erfaring fra et lignende job er motiverende at samarbejde med er fagligt seriøs og kvalitetsbevidst er løsningsorienteret er god til dialog og forhandling er systematisk, analytisk, procesorienteret og målrettet har kørekort Dine primære opgaver bliver, at: gennemgå udbudsmateriale indhente relevant dokumentation til udarbejdelse af tilbud administrere udbudsdokumenter og rettelsesblade risikovurdere og fastlægge tilbudsstrategi indhente tilbud på leverancer og underentrepriser opmåle og kalkulere delarbejder eller hele tilbudssager forberede materiale til kontrakt deltage i kontraktforhandlinger og sagsoverdragelse sparring omkring udførelsesmetoder med vores projektledere Vi tilbyder en stilling som både er alsidig, interessant og udfordrende, og du vil indgå i et uformelt miljø med gode kolleger. Løn efter kvalifikationer. Interesseret? Ansøgning CV mv. sendes på mail til: Steffen W. S. Larsen, swsl@frederikshavn.dk.11jobnetfc412108100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-12T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavn3633890Cantona System A/S11Ålborgvej 93B9300SæbyDKDanmark0swsl@frederikshavn.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent840829JobNet5060373506037310018-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc412108https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc412108https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc412108&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc412108&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIndkøber/Kalkulator til byggeri1Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik363247030swsl@frederikshavn.dkswsl@frederikshavn.dkDKDanmarkDKDanmark330187549Strategisk IndkøberRobot Indkøbsafdelingen i Fjord Line har gennem de seneste år gennemgået en konstant udvikling og i forbindelse med denne, præsteret betydelige resultater for selskabet. Tidligere håndterede afdelingen primært indkøb for de kommercielle afdelinger ombord på skibene, for nu at have en finger på pulsen på alle indkøbsrelaterede opgaver i koncernen. Derfor har vi i Fjord Line besluttet at tilføje endnu en ressource til vores strategiske indkøbsteam og søger derfor en strategisk indkøber med erfaring inden for indkøb af produkter og ydelser, som benyttes på tværs af hele organisationen. Fokusområderne vil primært relatere sig til de indkøb, der foretages til henholdsvis salg- og markedsafdelingen, IT-afdelingen, HR-afdelingen, Travel samt til andre administrative funktioner. Sekundært vil rollen få ansvaret for leverandører indenfor Retail områderne Fashion, Accessories og Non Food. Den strategiske indkøber skal inden for sine ansvarsområder deltage i og drive forskellige omkostningsreducerende projekter på tværs af afdelinger, for at tilsikre og forankre potentielle konkurrenceforbedrende tiltag for koncernen. Det er ligeledes funktionens opgave at udvikle og forankre strategier, procedurer og processer for eget område. Indkøberen skal i samråd med de områdeansvarlige samt afdelingsledere, identificere og projekterer omkostningsreducerende tiltag. Det er indkøberens ansvar at forhandle og implementere nye aftaler, som afdelingerne efterfølgende disponerer fra. Specifikationen af behov i forhold til kvalitet og omfang defineres af de ansvarlige for de enkelte afdelinger, men det forventes at den strategiske indkøber bidrager konstruktivt i, at informere afdelingslederne om de muligheder et marked kan tilbyde. Fjord Lines samlede Indkøbsvolumen udgør p.t. et væsentligt trecifret millionbeløb og det forventes at indkøbsafdelingen løbende skal tilsikre direkte besparelser og eller optimeringer i forsyningskæden, som samlet skal bidrage til koncernens samlede konkurrenceevne. Som vores fremtidige strategiske indkøber forventer vi at du: minimum 5 års erfaring med strategisk indkøb. erfaren i cost breakdown analyse. har en analytisk tilgang til projekter. formår at «sælge» dine ideer internt. har indgående kendskab til indkøb af Corporate administrative relaterede indkøb. har en lang eller mellemlang kommerciel uddannelse. er en god købmand. har almen forretningsforståelse. er forhandlingsvant både internt som eksternt. behersker engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau samt forstå de skandinaviske sprog (norsk, dansk, svensk). selvstændigt kan identificere potentialer samt bearbejde og implementerer disse. Fjord Line A S tilbyder en stilling, hvor man i stor grad får mulighed for at sætte sit aftryk på virksomhedens resultater. Der sættes derfor også store krav til den rette kandidat, som selvstændigt skal kunne opnå sine mål. Du vil blive en del af Supply Chain, en afdeling bestående af 10 kolleger og vil med reference til Corporate Supply Chain Manager få dine egne ansvarsområder, hvori du selv udvikler strategier i tråd med koncernens og som tilsikre, at dine ansvarsområder til en hver tid er klart defineret. Din faste arbejdsplads er i Hirtshals og der må forventes 30-40 rejsedage om året. Kan du se dig selv bestride denne stilling? Og udviser du tilmed Handlekraft, Ansvar, Respekt og Engagement, der er Fjord Lines værdier? Så skynd dig at sende en ansøgning ved at klikke på knappen i bunden af siden vi kalder løbende til samtale. For at komme i betragtning til stillingen SKAL ansøgningen sendes via hjemmesiden. ?For yderligere information eller spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Group Supply Chain Manager Lars Munk Müller på 45 2156 8585Indkøbsafdelingen i Fjord Line har gennem de seneste år gennemgået en konstant udvikling og i forbindelse med denne, præsteret betydelige resultater for selskabet. Tidligere håndterede afdelingen primært indkøb for de kommercielle afdelinger ombord på skibene, for nu at have en finger på pulsen på alle indkøbsrelaterede opgaver i koncernen.

Derfor har vi i Fjord Line besluttet at tilføje endnu en ressource til vores strategiske indkøbsteam og søger derfor en strategisk indkøber med erfaring inden for indkøb af produkter og ydelser, som benyttes på tværs af hele organisationen. Fokusområderne vil primært relatere sig til de indkøb, der foretages til henholdsvis salg- og markedsafdelingen, IT-afdelingen, HR-afdelingen, Travel samt til andre administrative funktioner. Sekundært vil rollen få ansvaret for leverandører indenfor Retail områderne Fashion, Accessories og Non Food.

Den strategiske indkøber skal inden for sine ansvarsområder deltage i og drive forskellige omkostningsreducerende projekter på tværs af afdelinger, for at tilsikre og forankre potentielle konkurrenceforbedrende tiltag for koncernen. Det er ligeledes funktionens opgave at udvikle og forankre strategier, procedurer og processer for eget område.

Indkøberen skal i samråd med de områdeansvarlige samt afdelingsledere, identificere og projekterer omkostningsreducerende tiltag. Det er indkøberens ansvar at forhandle og implementere nye aftaler, som afdelingerne efterfølgende disponerer fra.

Specifikationen af behov i forhold til kvalitet og omfang defineres af de ansvarlige for de enkelte afdelinger, men det forventes at den strategiske indkøber bidrager konstruktivt i, at informere afdelingslederne om de muligheder et marked kan tilbyde.

Fjord Lines samlede Indkøbsvolumen udgør p.t. et væsentligt trecifret millionbeløb og det forventes at indkøbsafdelingen løbende skal tilsikre direkte besparelser og/eller optimeringer i forsyningskæden, som samlet skal bidrage til koncernens samlede konkurrenceevne.

Som vores fremtidige strategiske indkøber forventer vi at du:

  • minimum 5 års erfaring med strategisk indkøb.
  • erfaren i ”cost breakdown” analyse.
  • har en analytisk tilgang til projekter.
  • formår at «sælge» dine ideer internt.
  • har indgående kendskab til indkøb af Corporate/administrative relaterede indkøb.
  • har en lang eller mellemlang kommerciel uddannelse.
  • er en god købmand.
  • har almen forretningsforståelse.
  • er forhandlingsvant både internt som eksternt.
  • behersker engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau samt forstå de skandinaviske sprog (norsk, dansk, svensk).
  • selvstændigt kan identificere potentialer samt bearbejde og implementerer disse.
Fjord Line A/S tilbyder en stilling, hvor man i stor grad får mulighed for at sætte sit aftryk på virksomhedens resultater. Der sættes derfor også store krav til den rette kandidat, som selvstændigt skal kunne opnå sine mål.

Du vil blive en del af Supply Chain, en afdeling bestående af 10 kolleger og vil med reference til Corporate Supply Chain Manager få dine egne ansvarsområder, hvori du selv udvikler strategier i tråd med koncernens og som tilsikre, at dine ansvarsområder til en hver tid er klart defineret.

Din faste arbejdsplads er i Hirtshals og der må forventes 30-40 rejsedage om året.

Kan du se dig selv bestride denne stilling? Og udviser du tilmed Handlekraft, Ansvar, Respekt og Engagement, der er Fjord Lines værdier? Så skynd dig at sende en ansøgning ved at klikke på knappen i bunden af siden – vi kalder løbende til samtale.



For at komme i betragtning til stillingen SKAL ansøgningen sendes via hjemmesiden.



?For yderligere information eller spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Group Supply Chain Manager Lars Munk Müller på +45 2156 8585

FJORD LINE DANMARK A/SHirtshals2020-02-19T00:00:002020-03-07T00:00:00
330186380Indkøbsassistent med teknisk indsigt til MME NordicRobot Kan du håndtere ordrer fra start til slut, og vil du være en del af en spændende virksomhed i vækst? Jobbeskrivelse MME Nordic A S er i vækst og søger derfor en engageret og struktureret indkøbsassistent, som bliver en central medarbejder i forhold til at sikre, at projekterne forløber som planlagt. Som indkøbsassistent hos MME får du ansvaret for hele indkøbsprocessen, fra den første bestilling til varen står på hylden. MME er en ordreproducerende virksomhed, hvilket betyder at de enkelte enheder skal bestilles hjem fra gang til gang og i den rigtige rækkefølge i forhold til projektets fremdrift. I den forbindelse er det dit ansvar, at de rette varer bestilles hjem på de rette tidspunkter. Mere konkret vil dine arbejdsopgaver omfatte: Indkøb Varemodtagelse Vareplukning Ordreafgivelse hos underleverandører Opfølgning på indkøb Lægge varer på plads Af- og pålæsning Ad hoc-opgaver På sigt vil du endvidere blive en nøgleperson i den løbende optimering af hele indkøbsprocessen. Din faglige profil Du har en relevant uddannelse indenfor indkøb, og har praktisk erfaring, gerne fra en produktionsvirksomhed. Du behersker dansk og engelsk på et fagligt højt niveau. Du behersker hele Office-pakken. Din personlige profil Du har en direkte, tydelig og respektfuld væremåde, og er ærlig i din kommunikation til kollegaer såvel som samarbejdspartnere. Du er selvstændig, grundig og struktureret, og kan bevare overblikket over komplekse indkøbsprocesser. Du er energisk og løsningsorienteret og i stand til at tage initiativ til optimeringer. MME Nordic A S tilbyder En virksomhed som er præget af værdier som ordentlighed, redelighed og gensidig respekt, hvilket kommer til udtryk internt mellem medarbejdere såvel som udadtil i relation til virksomhedens samarbejdspartnere. Et fagligt stærkt og engageret team bestående af projektledere, projektdeltagere og ingeniører som alle vil gøre sit for, at du hurtigst muligt kommer til at føle dig som en integreret del af teamet. En aktiv personaleforening der sørger for sociale arrangementer, som styrker sammenholdet på tværs af virksomheden. Fordelagtig sundhedsordning. Om virksomheden MME Nordic A S er leverandør af komplette og fremtidssikrede automatiseringsløsninger til førende virksomheder indenfor medicoindustrien i EU. I 2018 fusionerede MME med konstruktionshuset PH Teknik A S og ingeniørvirksomheden Daninco ApS, der nu begge er en del af MME. Med fusionen er mere end 25 års erfaring med automatisering indenfor MedTech-branchen blevet integreret i MME, hvilket gør virksomheden til en unik samarbejdspartner, der varetager alt fra rådgivning til konstruktion. MME har hjemsted i Thisted. Virksomheden blev etableret som følge af medicovirksomhedernes øgede outsourcing af maskinbygningsaktiviteter, og der er på basen i Thisted blevet opbygget en stor viden og erfaring indenfor udvikling og bygning af avancerede maskiner og produktionsanlæg.

Kan du håndtere ordrer fra start til slut, og vil du være en del af en spændende virksomhed i vækst?

Jobbeskrivelse

MME Nordic A/S er i vækst og søger derfor en engageret og struktureret indkøbsassistent, som bliver en central medarbejder i forhold til at sikre, at projekterne forløber som planlagt. Som indkøbsassistent hos MME får du ansvaret for hele indkøbsprocessen, fra den første bestilling til varen står på hylden. MME er en ordreproducerende virksomhed, hvilket betyder at de enkelte enheder skal bestilles hjem fra gang til gang og i den rigtige rækkefølge i forhold til projektets fremdrift. I den forbindelse er det dit ansvar, at de rette varer bestilles hjem på de rette tidspunkter. Mere konkret vil dine arbejdsopgaver omfatte:

  • Indkøb
  • Varemodtagelse
  • Vareplukning
  • Ordreafgivelse hos underleverandører
  • Opfølgning på indkøb
  • Lægge varer på plads
  • Af- og pålæsning
  • Ad hoc-opgaver

På sigt vil du endvidere blive en nøgleperson i den løbende optimering af hele indkøbsprocessen.

Din faglige profil

  • Du har en relevant uddannelse indenfor indkøb, og har praktisk erfaring, gerne fra en produktionsvirksomhed.
  • Du behersker dansk og engelsk på et fagligt højt niveau.
  • Du behersker hele Office-pakken.

Din personlige profil

  • Du har en direkte, tydelig og respektfuld væremåde, og er ærlig i din kommunikation til kollegaer såvel som samarbejdspartnere.
  • Du er selvstændig, grundig og struktureret, og kan bevare overblikket over komplekse indkøbsprocesser.
  • Du er energisk og løsningsorienteret og i stand til at tage initiativ til optimeringer.

MME Nordic A/S tilbyder

  • En virksomhed som er præget af værdier som ordentlighed, redelighed og gensidig respekt, hvilket kommer til udtryk internt mellem medarbejdere såvel som udadtil i relation til virksomhedens samarbejdspartnere.
  • Et fagligt stærkt og engageret team bestående af projektledere, projektdeltagere og ingeniører som alle vil gøre sit for, at du hurtigst muligt kommer til at føle dig som en integreret del af teamet.
  • En aktiv personaleforening der sørger for sociale arrangementer, som styrker sammenholdet på tværs af virksomheden.
  • Fordelagtig sundhedsordning.

Om virksomheden

MME Nordic A/S er leverandør af komplette og fremtidssikrede automatiseringsløsninger til førende virksomheder indenfor medicoindustrien i EU. I 2018 fusionerede MME med konstruktionshuset PH Teknik A/S og ingeniørvirksomheden Daninco ApS, der nu begge er en del af MME. Med fusionen er mere end 25 års erfaring med automatisering indenfor MedTech-branchen blevet integreret i MME, hvilket gør virksomheden til en unik samarbejdspartner, der varetager alt fra rådgivning til konstruktion.

MME har hjemsted i Thisted. Virksomheden blev etableret som følge af medicovirksomhedernes øgede outsourcing af maskinbygningsaktiviteter, og der er på basen i Thisted blevet opbygget en stor viden og erfaring indenfor udvikling og bygning af avancerede maskiner og produktionsanlæg.

Asgaard RecruitmentAalborg Øst2020-02-19T00:00:002020-03-29T00:00:00
330184684Indkøbsansvarlig til Green BoxRobot Green Box er placeret i Aulum og startede i 2014 på ideen om at levere præfabrikerede badeværelser, der er lette, af højeste kvalitet og samtidig konkurrencedygtige på prisen. Hos Green Box får du mulighed for at forme din egen stilling som indkøbsansvarlig. Du får det faglige ansvar for området, og der er ikke personaleledelse i jobbet. Du kommer til at arbejde tæt sammen med en anden indkøber med andre opgaver og ansvarsområder. I refererer til Administrations- og økonomichefen og har et tæt samarbejde med projektafdelingen. Du får hovedansvaret for indkøb, hvilket omfatter indkøb af varer for ca. 75 mio., hvor af det meste er byggematerialer. Det er ambitionen, at budgettet for indkøb er fordoblet om 5 år. Opgaverne i jobbet er indkøb af byggematerialer, vareforbrug til produktionen, årlige indkøbsaftaler med leverandører, storindkøb ifm. projekter, daglige indkøb, planlægning m.m. Det er vigtigt, at de lavpraktiske opgaver ikke skræmmer dig. På den korte bane er succeskriteriet, at du ved, hvordan Green Box fungerer, hvilke leverandører der findes, og at du fastholder de gode relationer. Det er desuden afgørende, at du fastholder leveringssikkerhed til produktionen. På sigt bliver du også målt på at lave gode årsaftaler, at der skabes målbare resultater og markante økonomiske forbedringer inden for indkøb pr. projekt. Hos Green Box får du Mulighed for at forme din egen stilling og fagområde. Et unikt produkt hos en nytænkende virksomhed, der er firstmover i byggebranchen, og hvor du bliver en nøgleperson. At blive en del af en eksplosiv vækstrejse, et selvstændigt job med handlefrihed og kort vej fra tanke til handling. Der er god mulighed for at udvikle din karriere og på sigt at bidrage til produktudvikling. Kollegaer der er nede på jorden, og som brænder for deres arbejde. En arbejdsplads med en ordentlig omgangstone, plads til uenighed, og at der tages godt imod nye kollegaer. Sidemandsoplæring via den eksisterende indkøber. Attraktiv løn der forhandles ud fra kvalifikationer og sundhedsforsikring. Din profil Green Box vækster meget, det går stærkt, og hverdagen kan hurtigt forandre sig. Det ser du helst som spændende. Som minimum er du i stand til at håndtere det som et vilkår. Du har minimum 5 års erfaring med indkøb inden for byggebranchen Du har en solid byggeteknisk forståelse. Særligt i forhold til byggematerialer. Du har godt købmandskab og er stærk til forhandling. Du er omhyggelig, struktureret og driftssikker. Du mestrer engelsk, Navision og budgetøkonomi. Om Green Box Green Box tror på, at præfabrikation er en vigtig forudsætning for Danmarks konkurrencedygtighed i fremtiden, og derfor vil Green Box være med til at facilitere og optimere byggeprocessen gennem produktion af innovative badeværelser. Der er skabt en god og attraktiv arbejdsplads i vækst i Vestjylland - en strategisk placering, der medvirker til et tættere og mere fleksibelt samarbejde med kunderne. Green Box har en innovativ tilgang og elsker at udfordre for at blive dygtigere, mere effektive og se fremad i udviklingsfasen og produktionen. Det kan mærkes lige fra dygtige medarbejdere i produktionen og til tilfredse kunder. Green Box har bedste kvalitetsgodkendelse. Kabinerne har som de eneste danskproducerede kabiner en Sintef-godkendelse, der er den højeste tekniske godkendelse i Skandinavien. Derfor er Green Box badekabiner garanteret topkvalitet hele vejen igennem, og de kan indgå i Svanemærkede byggerier. Green Box er kåret som Børsens Gazelle 2019 og er på fire år vokset med 951 , hvilket har placeret virksomheden på en 6. plads på Børsens Gazelles top ti i Region Midtjylland. Tidligere er virksomheden også kåret som Årets Vækstiværksætter af Erhvervsrådet Herning, Ikast-Brande. Green Box har en sund økonomi og er polstret til realisering af nye vækstplaner.

Green Box er placeret i Aulum og startede i 2014 på ideen om at levere præfabrikerede badeværelser, der er lette, af højeste kvalitet og samtidig konkurrencedygtige på prisen.

Hos Green Box får du mulighed for at forme din egen stilling som indkøbsansvarlig. Du får det faglige ansvar for området, og der er ikke personaleledelse i jobbet. Du kommer til at arbejde tæt sammen med en anden indkøber med andre opgaver og ansvarsområder. I refererer til Administrations- og økonomichefen og har et tæt samarbejde med projektafdelingen.

Du får hovedansvaret for indkøb, hvilket omfatter indkøb af varer for ca. 75 mio., hvor af det meste er byggematerialer. Det er ambitionen, at budgettet for indkøb er fordoblet om 5 år. Opgaverne i jobbet er indkøb af byggematerialer, vareforbrug til produktionen, årlige indkøbsaftaler med leverandører, storindkøb ifm. projekter, daglige indkøb, planlægning m.m. Det er vigtigt, at de lavpraktiske opgaver ikke skræmmer dig.

På den korte bane er succeskriteriet, at du ved, hvordan Green Box fungerer, hvilke leverandører der findes, og at du fastholder de gode relationer. Det er desuden afgørende, at du fastholder leveringssikkerhed til produktionen. På sigt bliver du også målt på at lave gode årsaftaler, at der skabes målbare resultater og markante økonomiske forbedringer inden for indkøb pr. projekt.

Hos Green Box får du

Mulighed for at forme din egen stilling og fagområde. Et unikt produkt hos en nytænkende virksomhed, der er firstmover i byggebranchen, og hvor du bliver en nøgleperson. At blive en del af en eksplosiv vækstrejse, et selvstændigt job med handlefrihed og kort vej fra tanke til handling. Der er god mulighed for at udvikle din karriere og på sigt at bidrage til produktudvikling. Kollegaer der er nede på jorden, og som brænder for deres arbejde. En arbejdsplads med en ordentlig omgangstone, plads til uenighed, og at der tages godt imod nye kollegaer. Sidemandsoplæring via den eksisterende indkøber. Attraktiv løn der forhandles ud fra kvalifikationer og sundhedsforsikring.

Din profil

  • Green Box vækster meget, det går stærkt, og hverdagen kan hurtigt forandre sig. Det ser du helst som spændende. Som minimum er du i stand til at håndtere det som et vilkår.
  • Du har minimum 5 års erfaring med indkøb inden for byggebranchen
  • Du har en solid byggeteknisk forståelse. Særligt i forhold til byggematerialer.
  • Du har godt købmandskab og er stærk til forhandling.
  • Du er omhyggelig, struktureret og driftssikker.
  • Du mestrer engelsk, Navision og budgetøkonomi.

Om Green Box

Green Box tror på, at præfabrikation er en vigtig forudsætning for Danmarks konkurrencedygtighed i fremtiden, og derfor vil Green Box være med til at facilitere og optimere byggeprocessen gennem produktion af innovative badeværelser. Der er skabt en god og attraktiv arbejdsplads i vækst i Vestjylland - en strategisk placering, der medvirker til et tættere og mere fleksibelt samarbejde med kunderne.

Green Box har en innovativ tilgang og elsker at udfordre for at blive dygtigere, mere effektive og se fremad i udviklingsfasen og produktionen. Det kan mærkes lige fra dygtige medarbejdere i produktionen og til tilfredse kunder. Green Box har bedste kvalitetsgodkendelse. Kabinerne har som de eneste danskproducerede kabiner en Sintef-godkendelse, der er den højeste tekniske godkendelse i Skandinavien. Derfor er Green Box badekabiner garanteret topkvalitet hele vejen igennem, og de kan indgå i Svanemærkede byggerier.

Green Box er kåret som Børsens Gazelle 2019 og er på fire år vokset med 951%, hvilket har placeret virksomheden på en 6. plads på Børsens Gazelles top ti i Region Midtjylland. Tidligere er virksomheden også kåret som Årets Vækstiværksætter af Erhvervsrådet Herning, Ikast-Brande. Green Box har en sund økonomi og er polstret til realisering af nye vækstplaner.

Asgaard RecruitmentAalborg Øst2020-02-19T00:00:002020-04-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Strategisk Indkøber

FJORD LINE DANMARK A/S

Hirtshals
Indkøbsafdelingen i Fjord Line har gennem de seneste år gennemgået en konstant udvikling og i forbindelse med denne, præsteret betydelige resultater for selskabet. Tidligere håndterede afdelingen primært indkøb for de kommercielle afdelinger ombord ...
Indrykket:19. februar 2020

Indkøbsassistent med teknisk indsigt til MME Nordic

Asgaard Recruitment

Aalborg Øst
Kan du håndtere ordrer fra start til slut, og vil du være en del af en spændende virksomhed i vækst? Jobbeskrivelse MME Nordic A S er i vækst og søger derfor en engageret og struktureret indkøbsassistent, som bliver en central medarbejder i forhold ...
Indrykket:19. februar 2020

Indkøbsansvarlig til Green Box

Asgaard Recruitment

Aalborg Øst
Green Box er placeret i Aulum og startede i 2014 på ideen om at levere præfabrikerede badeværelser, der er lette, af højeste kvalitet og samtidig konkurrencedygtige på prisen. Hos Green Box får du mulighed for at forme din egen stilling som indkøbsa...
Indrykket:19. februar 2020