Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

INDKØBS- OG LOGISTIKCHEF

Der får ansvaret for 7 medarbejdere i en meget selvstændig stilling, hvor du får stort råderum til selv at tage initiativer og forme din stilling

Virksomhedsbeskrivelse:
METRO THERM blev grundlagt i 1921. Gennem generationer har virksomheden leveret varme og varmt vand til danskerne. Siden 1940’erne har virksomheden udviklet og solgt beholderløsninger. De senere år har virksomheden udvidet fokus til at omfatte varmeløsninger med fjernvarme og vedvarende energi som varmepumper og solvarme; stadig med samme kompromisløse fokus på kvalitet og energioptimering. Som METRO THERM kunde får du et dansk produkt, du er sikker på lever op til gældende danske standarder. METRO THERM vandvarmere og beholdere er både designet og produceret i Danmark, og virksomheden er kvalitets-, miljø- og arbejdsmiljøcertificeret i henhold til gældende ISO-standarder. METRO THERM beskæftiger i dag 110 medarbejdere, og har selskaber i Danmark, Sverige og Norge. METRO THERM A/S ejer KVM-Genvex A/S i Danmark, HØIAX A/S i Norge og METRO THERM AB i Sverige. METRO THERM A/S er ejet af den svenske storkoncern NIBE Industrier AB. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde meget selvstændigt i denne stilling, hvor indkøb og logistik kommer til at optage størstedelen af din tid. Du har det daglige ansvar for de 7 medarbejdere, som sammen med dig udgør indkøbs- og logistikafdelingen.

Du bliver ansvarlig for at virksomheden altid har et konkurrencedygtigt og fleksibelt leverandørberedskab, der lever op til de opstillede krav m.h.t. priser, kvalitet og leveringsevne.

Du står for udbygningen af de gode relationer hos eksisterende leverandører samt for den løbende afdækning af nye leverandørmuligheder. Du følger løbende op på priser og aftaler og står i den forbindelse selv for kontraktforhandling undtagen ved de største aftaler, hvor det vil ske i tæt samarbejde med din chef.

Du får ansvaret for kvalitetsstyringen inden for dit ansvarsområde. Du er garant for en korrekt oprettelse af varer og en løbende vedligeholdelse af data i systemet, og du er primus motor for at indkøbsaftaler og processerne for indkøb, leverancer og lageromsætning løbende bliver forbedret.

Din kontaktflade internt i organisationen bliver meget bred, i det du både har en tæt dialog med produktionen, udviklings- og kvalitetsafdelingen samt med underleverandører.

Du får en alsidig stilling, hvor du både har stor mulighed for at præge din egen dag, og samtidig være med til at præge og forme virksomhedens indkøbs- og logistikfunktion på både strategisk og operationelt niveau.

Egenskaber:
Du er initiativ tagende, resultatorienteret og du har god gennemslagskraft. Samtidigt er du en god kommunikator, der er kommercielt anlagt, god til at forhandle og samtidig i stand til at bibeholde en god stemning.

En person, der både arbejder struktureret og målrettet, er selvstændig og samtidig serviceorienteret og god for at arbejde på tværs af organisationen, vil få størst succes i stillingen.

Du tilbydes:
Ansættelse i en velfungerende og dynamisk organisation med en åben og fri omgangstone, hvor du får et meget selvstændigt job med mange udfordringer og muligheder.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk og dansk på forhandlings niveau i skrift og tale og er vant til at arbejde med IT. Kan du klare dig på tysk, vil det være en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning og andre personalegoder.

Erhvervserfaring:
Du har flere års erfaring med lignende opgaver i en producerende virksomhed.

Uddannelser:
Du har en relevant teknisk og/eller kommerciel uddannelse. Alternativt er du autodidakt og har god erfaring med tekniske produkter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329811599Phoenix-f4ba713c12018-05-14T00:00:00INDKØBS- OG LOGISTIKCHEF

Der får ansvaret for 7 medarbejdere i en meget selvstændig stilling, hvor du får stort råderum til selv at tage initiativer og forme din stilling

Virksomhedsbeskrivelse:
METRO THERM blev grundlagt i 1921. Gennem generationer har virksomheden leveret varme og varmt vand til danskerne. Siden 1940’erne har virksomheden udviklet og solgt beholderløsninger. De senere år har virksomheden udvidet fokus til at omfatte varmeløsninger med fjernvarme og vedvarende energi som varmepumper og solvarme; stadig med samme kompromisløse fokus på kvalitet og energioptimering. Som METRO THERM kunde får du et dansk produkt, du er sikker på lever op til gældende danske standarder. METRO THERM vandvarmere og beholdere er både designet og produceret i Danmark, og virksomheden er kvalitets-, miljø- og arbejdsmiljøcertificeret i henhold til gældende ISO-standarder. METRO THERM beskæftiger i dag 110 medarbejdere, og har selskaber i Danmark, Sverige og Norge. METRO THERM A/S ejer KVM-Genvex A/S i Danmark, HØIAX A/S i Norge og METRO THERM AB i Sverige. METRO THERM A/S er ejet af den svenske storkoncern NIBE Industrier AB. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde meget selvstændigt i denne stilling, hvor indkøb og logistik kommer til at optage størstedelen af din tid. Du har det daglige ansvar for de 7 medarbejdere, som sammen med dig udgør indkøbs- og logistikafdelingen.

Du bliver ansvarlig for at virksomheden altid har et konkurrencedygtigt og fleksibelt leverandørberedskab, der lever op til de opstillede krav m.h.t. priser, kvalitet og leveringsevne.

Du står for udbygningen af de gode relationer hos eksisterende leverandører samt for den løbende afdækning af nye leverandørmuligheder. Du følger løbende op på priser og aftaler og står i den forbindelse selv for kontraktforhandling undtagen ved de største aftaler, hvor det vil ske i tæt samarbejde med din chef.

Du får ansvaret for kvalitetsstyringen inden for dit ansvarsområde. Du er garant for en korrekt oprettelse af varer og en løbende vedligeholdelse af data i systemet, og du er primus motor for at indkøbsaftaler og processerne for indkøb, leverancer og lageromsætning løbende bliver forbedret.

Din kontaktflade internt i organisationen bliver meget bred, i det du både har en tæt dialog med produktionen, udviklings- og kvalitetsafdelingen samt med underleverandører.

Du får en alsidig stilling, hvor du både har stor mulighed for at præge din egen dag, og samtidig være med til at præge og forme virksomhedens indkøbs- og logistikfunktion på både strategisk og operationelt niveau.

Egenskaber:
Du er initiativ tagende, resultatorienteret og du har god gennemslagskraft. Samtidigt er du en god kommunikator, der er kommercielt anlagt, god til at forhandle og samtidig i stand til at bibeholde en god stemning.

En person, der både arbejder struktureret og målrettet, er selvstændig og samtidig serviceorienteret og god for at arbejde på tværs af organisationen, vil få størst succes i stillingen.

Du tilbydes:
Ansættelse i en velfungerende og dynamisk organisation med en åben og fri omgangstone, hvor du får et meget selvstændigt job med mange udfordringer og muligheder.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk og dansk på forhandlings niveau i skrift og tale og er vant til at arbejde med IT. Kan du klare dig på tysk, vil det være en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning og andre personalegoder.

Erhvervserfaring:
Du har flere års erfaring med lignende opgaver i en producerende virksomhed.

Uddannelser:
Du har en relevant teknisk og/eller kommerciel uddannelse. Alternativt er du autodidakt og har god erfaring med tekniske produkter.

2018-07-10T00:50:53.457 Der får ansvaret for 7 medarbejdere i en meget selvstændig stilling, hvor du får stort råderum til selv at tage initiativer og forme din stilling Virksomhedsbeskrivelse: METRO THERM blev grundlagt i 1921. Gennem generationer har virksomheden leveret varme og varmt vand til danskerne. Siden 1940 erne har virksomheden udviklet og solgt beholderløsninger. De senere år har virksomheden udvidet fokus til at omfatte varmeløsninger med fjernvarme og vedvarende energi som varmepumper og solvarme stadig med samme kompromisløse fokus på kvalitet og energioptimering. Som METRO THERM kunde får du et dansk produkt, du er sikker på lever op til gældende danske standarder. METRO THERM vandvarmere og beholdere er både designet og produceret i Danmark, og virksomheden er kvalitets-, miljø- og arbejdsmiljøcertificeret i henhold til gældende ISO-standarder. METRO THERM beskæftiger i dag 110 medarbejdere, og har selskaber i Danmark, Sverige og Norge. METRO THERM A S ejer KVM-Genvex A S i Danmark, HØIAX A S i Norge og METRO THERM AB i Sverige. METRO THERM A S er ejet af den svenske storkoncern NIBE Industrier AB. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060 Stillingsbeskrivelse: Du kommer til at arbejde meget selvstændigt i denne stilling, hvor indkøb og logistik kommer til at optage størstedelen af din tid. Du har det daglige ansvar for de 7 medarbejdere, som sammen med dig udgør indkøbs- og logistikafdelingen. Du bliver ansvarlig for at virksomheden altid har et konkurrencedygtigt og fleksibelt leverandørberedskab, der lever op til de opstillede krav m.h.t. priser, kvalitet og leveringsevne. Du står for udbygningen af de gode relationer hos eksisterende leverandører samt for den løbende afdækning af nye leverandørmuligheder. Du følger løbende op på priser og aftaler og står i den forbindelse selv for kontraktforhandling undtagen ved de største aftaler, hvor det vil ske i tæt samarbejde med din chef. Du får ansvaret for kvalitetsstyringen inden for dit ansvarsområde. Du er garant for en korrekt oprettelse af varer og en løbende vedligeholdelse af data i systemet, og du er primus motor for at indkøbsaftaler og processerne for indkøb, leverancer og lageromsætning løbende bliver forbedret. Din kontaktflade internt i organisationen bliver meget bred, i det du både har en tæt dialog med produktionen, udviklings- og kvalitetsafdelingen samt med underleverandører. Du får en alsidig stilling, hvor du både har stor mulighed for at præge din egen dag, og samtidig være med til at præge og forme virksomhedens indkøbs- og logistikfunktion på både strategisk og operationelt niveau. Egenskaber: Du er initiativ tagende, resultatorienteret og du har god gennemslagskraft. Samtidigt er du en god kommunikator, der er kommercielt anlagt, god til at forhandle og samtidig i stand til at bibeholde en god stemning. En person, der både arbejder struktureret og målrettet, er selvstændig og samtidig serviceorienteret og god for at arbejde på tværs af organisationen, vil få størst succes i stillingen. Du tilbydes: Ansættelse i en velfungerende og dynamisk organisation med en åben og fri omgangstone, hvor du får et meget selvstændigt job med mange udfordringer og muligheder. Sprogkundskaber IT: Du behersker engelsk og dansk på forhandlings niveau i skrift og tale og er vant til at arbejde med IT. Kan du klare dig på tysk, vil det være en fordel. Løn: Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning og andre personalegoder. Erhvervserfaring: Du har flere års erfaring med lignende opgaver i en producerende virksomhed. Uddannelser: Du har en relevant teknisk og eller kommerciel uddannelse. Alternativt er du autodidakt og har god erfaring med tekniske produkter.11Jobnetf4ba713c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-09T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/stillinger/1865/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3246579PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 813460BirkerødDKDanmark0
kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent570961JobNet48236661000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4ba713chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4ba713chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4ba713c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4ba713c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/8.jpgHos PROFILPARTNERS ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007881Dansk3Læse/ tale123503Indkøbschef12Transport og logistik354984195Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark329942264Supply Manager in Inbound Supply ManagementRobot Are you passionate about supply chain management and do you want to be part of a dynamic team that drives supply chain optimization projects within purchasing and planning? Can you handle complex analytical challenges in a diverse set of stakeholders and suppliers? Then, you may be the Supply Manager we are looking for. About the department Raw Material Supply is part of the Sourcing Organisation (SoOp) responsible for planning, purchasing, distribution and warehousing of the thousands of materials going into the production worldwide. Our common goal is to ensure reliable supply of quality products (raw and packaging materials) in regulatory compliance at a competitive cost to Novo Nordisk manufacturing sites globally. You will join a dynamic team, consisting of dedicated supply planners and supply managers. Our team is responsible for driving the supply chain across SoOp in becoming more robust, effective and efficient while ensuring compliance. The position You will be responsible for securing the supply of raw materials while driving optimization projects across the inbound supply chain with the purpose of total cost optimizing the supply of raw materials. The scope of the projects or changes can vary, e.g. focus towards the suppliers, the manufacturing sites, forecasting process or compliance related matters. You will be expected to be a go-to person and provide guidance to two Supply Planners, who perform the operational planning in SAP. In this role you will help determine the supply chain, ordering setup, and lead communication towards suppliers. You are expected to identify better practices and drive process improvements. This team is making optimization changes, so you will have the opportunity to determine the scope, develop and manage these projects, with full support of your management. Therefore, you will be trained in lean thinking and project management, along with regular feedback, to develop your ability to create the future supply chain setup. You will act as a role model in the category and department. You will be managing internal stakeholders on all levels and external suppliers as well as communicate and present on management level. Further, you will be managing the cross-organisational category team on a tactical level. In essence, this is a job with a high degree of independence and where results are achieved through collaboration with your stakeholders. The position is a maternity cover and temporary for 17 months. Qualifications You have an MSc in Supply Chain management or similar field, supplemented with a proven track record within the supply chain management field. You might be a former graduate. You are a high performer with drive, and have proven skills within project management, stakeholder management, communication and presentation. You have a strong analytical mindset both in terms of data and processes. You communicate effectively, meet deadlines and approach tasks in a structured way. You are a dedicated team player who inspires trust amongst colleagues and partners. You have a positive attitude towards challenges and see continuous improvement as a natural part of your job. You have excellent IT skills and working with Excel and PowerPoint is a natural part of your work day. As you will be working in a GMP environment, it is important that you are quality-conscious. Fluent in English is a prerequisite. Working at Novo Nordisk At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development. Contact For further information, please contact Majbritt Dalgaard Kjellerup at 45 3075 1754. Deadline 10 February 2019. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Are you passionate about supply chain management and do you want to be part of a dynamic team that drives supply chain optimization projects within purchasing and planning? Can you handle complex analytical challenges in a diverse set of stakeholders and suppliers?

 

Then, you may be the Supply Manager we are looking for.

 

About the department
Raw Material Supply is part of the Sourcing Organisation (SoOp) responsible for planning, purchasing, distribution and warehousing of the thousands of materials going into the production worldwide. Our common goal is to ensure reliable supply of quality products (raw and packaging materials) in regulatory compliance at a competitive cost to Novo Nordisk manufacturing sites globally.

 

You will join a dynamic team, consisting of dedicated supply planners and supply managers. Our team is responsible for driving the supply chain across SoOp in becoming more robust, effective and efficient while ensuring compliance.

 

The position
You will be responsible for securing the supply of raw materials while driving optimization projects across the inbound supply chain with the purpose of total cost optimizing the supply of raw materials. The scope of the projects or changes can vary, e.g. focus towards the suppliers, the manufacturing sites, forecasting process or compliance related matters.

 

You will be expected to be a go-to person and provide guidance to two Supply Planners, who perform the operational planning in SAP. In this role you will help determine the supply chain, ordering setup, and lead communication towards suppliers.

 

You are expected to identify better practices and drive process improvements. This team is making optimization changes, so you will have the opportunity to determine the scope, develop and manage these projects, with full support of your management. Therefore, you will be trained in lean thinking and project management, along with regular feedback, to develop your ability to create the future supply chain setup.

 

You will act as a role model in the category and department. You will be managing internal stakeholders on all levels and external suppliers as well as communicate and present on management level. Further, you will be managing the cross-organisational category team on a tactical level.

 

In essence, this is a job with a high degree of independence and where results are achieved through collaboration with your stakeholders.

 

The position is a maternity cover and temporary for 17 months.

 

Qualifications
You have an MSc in Supply Chain management or similar field, supplemented with a proven track record within the supply chain management field. You might be a former graduate.

 

You are a high performer with drive, and have proven skills within; project management, stakeholder management, communication and presentation. You have a strong analytical mindset – both in terms of data and processes. You communicate effectively, meet deadlines and approach tasks in a structured way. You are a dedicated team player who inspires trust amongst colleagues and partners. You have a positive attitude towards challenges and see continuous improvement as a natural part of your job.

 

You have excellent IT skills and working with Excel and PowerPoint is a natural part of your work day. As you will be working in a GMP environment, it is important that you are quality-conscious. Fluent in English is a prerequisite. 

 

Working at Novo Nordisk

At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development.

 

Contact

For further information, please contact Majbritt Dalgaard Kjellerup at +45 3075 1754.

 

Deadline

10 February 2019.

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

NOVO NORDISK A/SBagsværd2019-01-14T00:00:002019-02-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Supply Manager in Inbound Supply Management

NOVO NORDISK A/S

Bagsværd
Are you passionate about supply chain management and do you want to be part of a dynamic team that drives supply chain optimization projects within purchasing and planning? Can you handle complex analytical challenges in a diverse set of stakeholder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:10. februar 2019