Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

INDKØBS- OG LOGISTIKCHEF

Der får ansvaret for 7 medarbejdere i en meget selvstændig stilling, hvor du får stort råderum til selv at tage initiativer og forme din stilling

Virksomhedsbeskrivelse:
METRO THERM blev grundlagt i 1921. Gennem generationer har virksomheden leveret varme og varmt vand til danskerne. Siden 1940’erne har virksomheden udviklet og solgt beholderløsninger. De senere år har virksomheden udvidet fokus til at omfatte varmeløsninger med fjernvarme og vedvarende energi som varmepumper og solvarme; stadig med samme kompromisløse fokus på kvalitet og energioptimering. Som METRO THERM kunde får du et dansk produkt, du er sikker på lever op til gældende danske standarder. METRO THERM vandvarmere og beholdere er både designet og produceret i Danmark, og virksomheden er kvalitets-, miljø- og arbejdsmiljøcertificeret i henhold til gældende ISO-standarder. METRO THERM beskæftiger i dag 110 medarbejdere, og har selskaber i Danmark, Sverige og Norge. METRO THERM A/S ejer KVM-Genvex A/S i Danmark, HØIAX A/S i Norge og METRO THERM AB i Sverige. METRO THERM A/S er ejet af den svenske storkoncern NIBE Industrier AB. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde meget selvstændigt i denne stilling, hvor indkøb og logistik kommer til at optage størstedelen af din tid. Du har det daglige ansvar for de 7 medarbejdere, som sammen med dig udgør indkøbs- og logistikafdelingen.

Du bliver ansvarlig for at virksomheden altid har et konkurrencedygtigt og fleksibelt leverandørberedskab, der lever op til de opstillede krav m.h.t. priser, kvalitet og leveringsevne.

Du står for udbygningen af de gode relationer hos eksisterende leverandører samt for den løbende afdækning af nye leverandørmuligheder. Du følger løbende op på priser og aftaler og står i den forbindelse selv for kontraktforhandling undtagen ved de største aftaler, hvor det vil ske i tæt samarbejde med din chef.

Du får ansvaret for kvalitetsstyringen inden for dit ansvarsområde. Du er garant for en korrekt oprettelse af varer og en løbende vedligeholdelse af data i systemet, og du er primus motor for at indkøbsaftaler og processerne for indkøb, leverancer og lageromsætning løbende bliver forbedret.

Din kontaktflade internt i organisationen bliver meget bred, i det du både har en tæt dialog med produktionen, udviklings- og kvalitetsafdelingen samt med underleverandører.

Du får en alsidig stilling, hvor du både har stor mulighed for at præge din egen dag, og samtidig være med til at præge og forme virksomhedens indkøbs- og logistikfunktion på både strategisk og operationelt niveau.

Egenskaber:
Du er initiativ tagende, resultatorienteret og du har god gennemslagskraft. Samtidigt er du en god kommunikator, der er kommercielt anlagt, god til at forhandle og samtidig i stand til at bibeholde en god stemning.

En person, der både arbejder struktureret og målrettet, er selvstændig og samtidig serviceorienteret og god for at arbejde på tværs af organisationen, vil få størst succes i stillingen.

Du tilbydes:
Ansættelse i en velfungerende og dynamisk organisation med en åben og fri omgangstone, hvor du får et meget selvstændigt job med mange udfordringer og muligheder.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk og dansk på forhandlings niveau i skrift og tale og er vant til at arbejde med IT. Kan du klare dig på tysk, vil det være en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning og andre personalegoder.

Erhvervserfaring:
Du har flere års erfaring med lignende opgaver i en producerende virksomhed.

Uddannelser:
Du har en relevant teknisk og/eller kommerciel uddannelse. Alternativt er du autodidakt og har god erfaring med tekniske produkter.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her