Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbsansvarlig


Keolis i Danmark søger en indkøbsansvarlig til en nyoprettet stilling til Teknisk afdeling i vores bus-division

Keolis i Danmark er operatør af offentlig transport for de danske trafikselskaber, hvilket stiller høje krav til sikkerhed, driftsstabilitet, kvalitet og vores konkurrenceevne.

Da det er en nyoprettet stilling, vil du få mulighed for at sætte dit præg på stillingen.

Erfaring fra busbranchen er ikke et krav, men fra transportbranchen ønskeligt.

Din arbejdsplads vil være i vores administration, enten i Glostrup eller i Hvidovre (Avedøre Holme), hvor du får en central rolle med at sikre løbende forbedringer ift. vore 10 værksteders eftermarkedsrelaterede opgaver samt ved nye udbud.

Dine opgaver vil bl.a. være:


  • Sikre, at vi til enhver tid har de skarpeste indkøbsaftaler i branchen

  • Forhandle, beskrive, dokumentere og vedligeholde rammeaftaler og indkøbsprocedurer

  • Samarbejde med andre europæiske Keolis-afdelinger på indkøbsområdet

  • Systematisering og opfølgning af garanti- og reklamationssager

  • Medvirke til miljøforbedrende tiltag i forhold til indkøb

  • Vedligeholdelse af vores interne IT-system for værkstederne bl.a. på vores lagerdatabase

  • Indsamling, analyse og bearbejdning af miljø-, indkøbs og værkstedsdata

  • Ad Hoc opgaver

  • Om dig:

  • Erfaring eller uddannelse i flere af ovenstående opgaver

  • Kan skabe overblik over indkøbsaftaler og værkstedernes behov

  • Du trives med deadlines og er vant til at arbejde efter angivende målsætninger

  • Behersker dansk og engelsk på forhandlingsniveau

  • Erfaring med at arbejde i Excel samt andre programmer i Microsoft Office pakken

  • Lærer nemt nye IT programmer

  • Forløbet:

  • Du kan søge stillingen via vores hjemmeside https://www.keolis.dk/job-karriere/ledige-stillinger/

  • Vi vurderer løbende de indkomne ansøgninger, da vi ønsker ansættelsesstart så hurtigt som muligt. Forventet ansættelsesstart er 1. maj 2018

  • Har du den rette profil, bliver du indkaldt til en første samtale. Her får vi et indtryk af hinanden, ligesom du får flere informationer om jobbet. Herefter skal begge parter vurdere, om vi fortsat synes, at jobbet er det rette for dig. Er det tilfældet, bliver du inviteret til en personlighedstest (online), der danner grundlag for anden samtale. Herefter kan du blive tilbudt jobbet som indkøbsansvarlig i Keolis.

  • Din ansøgning bliver behandlet fortroligt. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge uanset deres køn, alder, etnicitet, handicap eller religion.

  • Løn- og ansættelsesvilkår forhandles ud fra kandidatens kvalifikationer.

  • Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef Michael Stubtoft Petersen på 2558 5315 eller michael.stubtoft@keolis.dk eller HR- og kommunikationschef Kasper Carstensen på 2729 1605.

  • Keolis tilbyder:

    Vi tilbyder dig en fuldtidsstilling med masser af udfordringer i en spændende arbejdsplads, hvor du vil indgå i tæt samarbejde med vores værksteder og den tekniske chef.

    Du vil referere direkte til den tekniske chef.

    I Keolis har vi korte beslutningsveje og en decentral ledelsesfilosofi. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen. Du bliver en del af en koncern med mere end 1.500 medarbejdere i Danmark – og 60.000 verden over. I Danmark har vi ud over driften af Aarhus Letbane også 10 busanlæg med egne værksteder. Dertil kommer at Keolis er verdens førende operatør af letbaner, som vi driver i bl.a. Norge, Frankrig, Australien, Canada og i Danmark.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her