Gem job

INDKØBSANSVARLIG med god erfaring med import fra Asien

Stillingsbeskrivelse:
Der er travlt hos Staco Nordic, der derfor søger en innovativ og dynamisk indkøbs- og logistikansvarlig, der kan stå for den daglige leverandørkontakt og varetage diverse administrative opgaver i relation til indkøbs- og logistikfunktionen.

På baggrund af din gode erfaring med indkøb/logistik, vil du hurtigt selvstændigt kunne varetage de grundlæggende indkøbs- og logistikopgaver, såsom indkøbsdisponering, leverandørkontakt, ajourføring og koordinering af indkøbsordrer, kontakt til speditører og koordinering med eget lager m.v.

Du vil løbende være i dialog med virksomhedens samarbejdspartnere i Asien med fokus på leverandører i Kina, Taiwan, Vietnam og enkelte i Europa.

Det bliver dit ansvar at overvåge og sikre, at kvalitet og priser på det leverede værktøj/bygningsartikler altid er som aftalt, og at priserne altid er konkurrencedygtige i forhold til ændringer i råvarepriserne, som du følger løbende.

I det daglige arbejder du tæt sammen med virksomhedens direktør/ejerleder, som står for de største indkøbsaftaler.

Der er derfor talte om en stilling, hvor du vil få mulighed for at byde ind og få mere ansvar i takt med, at du beviser dit værd. Des flere opgaver du kan varetage selvstændigt, des flere vil du få.

Det forventes, at du enten besidder en generel viden inden for værktøj/bygningsartikler eller, at du kunne tænke dig at fordybe dig inden for området, så du i højere grad kan være medvirkende til at kvalitetssikre leveringer og besvare kundehenvendelser angående produktegenskaber.

Målet er at du rimeligt hurtigt kan fungere som produktspecialisten, der får de henvendelser angående produkter, som ikke kan besvares i Customer Services.

Du får ansvaret for håndtering af specialtilbud i forbindelse med produktudvikling og deltager samtidigt i udvælgelse af nye produkter, som du også er medvirkende til prisfastsætte.

Du tager dig af reklamationer og for den løbende vedligeholdelse af stamdata i egne og eksterne it-systemer.

Du kommer til at arbejde meget på tværs af organisationen, og vil derfor være i løbende dialog med dine kollegaer på lageret og naturligvis med den marketingansvarlige og dine kollegaer i kundeservice, som du supporter med forecast i forbindelse med kampagneplanlægning m.v., og med din viden om produkter generelt og leveringssituationen specielt.

Da du bliver en del af en mindre organisation, forventes det, at du er fleksibel og gerne dækker ind over andre funktioner.

Egenskaber:
Du er en ansvarsbevidst, fleksibel og initiativ tagende person, der har styr på dine ting.

Du er omhyggeligt anlagt og besidder samtidigt et godt drive.

Du er god til at arbejde selvstændigt, men er samtidig også en god teamplayer, der gerne giver dine kollegaer en hjælpende hånd.

Du formår at have mange bolde i luften på én gang og stadig bevare overblikket og gerne med et godt humør.

Uddannelser:
Er du uddannet indenfor branchen eller, ved du lidt om værktøj, vil det være en stor fordel, dog uden at være et krav.

Det vigtigste er, at du har taget en uddannelse og/eller kurser inden for logistik og indkøb, så du også teoretisk er klædt godt på til stillingen.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med import fra Asien og meget gerne fra samme eller beslægtet branche.

Sprogkundskaber/IT:
Du taler og skriver dansk og engelsk på et højt niveau  og er en erfaren bruger af MS Office og specielt Excel.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med iScala eller lignende ERP-systemer.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Du tilbydes:
En udfordrende hverdag med skiftende opgaver i en virksomhed med en fri og uformel omgangstone.

Du arbejder i det daglige tæt samme med direktøren, hvorfor du vil få god mulighed for at byde ind med gode ideer og egne initiativer.

Virksomhedsbeskrivelse:
STACO NORDIC A/S er en danskejet virksomhed, der markedsfører stærke konceptløsninger og kvalitetsprodukter til førende forhandlere inden for håndværk, industri og gør-det-selv-markedet.

Virksomheden er i rivende udvikling og ønsker derfor at udvide medarbejderstaben med flere engagerede ildsjæle, der kan byde ind med deres arbejdskraft og dedikation.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Logistikkoordinator med flair for projektstyring

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Er du stærk i projektstyring og er en dygtig logistikkoordinator? Banedanmark er i fuld gang med at implementere et nyt lager og logistik program, hvori den fremtidige logistik- og forsyningsforretning skal afvikles. Vores forsyningsdisponenter arbej...
22. september 2022

Operations Support, Materials Handling

Agilent

Glostrup
Job Description Arbejdstiden er mandag - torsdag fra kl. 07:00/08:00 til 15:00/16:00 og fredag fra kl. 07:00 til 14:30. Jobbet består bl.a. af: * Plukning af varer * Pakning af forsendelser * Arbejde i SAP * Fokus p- kvalitet Qualifications Vi forven...
21. september 2022

Taktisk indkøber, Global Sourcing

Foss

Hillerød
Så har vi den perfekte udfordring til dig: FOSS Global Sourcing søger en taktisk indkøber til vores team i Hillerød. Global Sourcing er ansvarlig for den globale strategiske og taktiske sourcing til vores produktionssteder i henholdsvis Hillerød og i...
20. september 2022

INDKØBSANSVARLIG med god erfaring med import fra Asien

Stillingsbeskrivelse:
Der er travlt hos Staco Nordic, der derfor søger en innovativ og dynamisk indkøbs- og logistikansvarlig, der kan stå for den daglige leverandørkontakt og varetage diverse administrative opgaver i relation til indkøbs- og logistikfunktionen.

På baggrund af din gode erfaring med indkøb/logistik, vil du hurtigt selvstændigt kunne varetage de grundlæggende indkøbs- og logistikopgaver, såsom indkøbsdisponering, leverandørkontakt, ajourføring og koordinering af indkøbsordrer, kontakt til speditører og koordinering med eget lager m.v.

Du vil løbende være i dialog med virksomhedens samarbejdspartnere i Asien med fokus på leverandører i Kina, Taiwan, Vietnam og enkelte i Europa.

Det bliver dit ansvar at overvåge og sikre, at kvalitet og priser på det leverede værktøj/bygningsartikler altid er som aftalt, og at priserne altid er konkurrencedygtige i forhold til ændringer i råvarepriserne, som du følger løbende.

I det daglige arbejder du tæt sammen med virksomhedens direktør/ejerleder, som står for de største indkøbsaftaler.

Der er derfor talte om en stilling, hvor du vil få mulighed for at byde ind og få mere ansvar i takt med, at du beviser dit værd. Des flere opgaver du kan varetage selvstændigt, des flere vil du få.

Det forventes, at du enten besidder en generel viden inden for værktøj/bygningsartikler eller, at du kunne tænke dig at fordybe dig inden for området, så du i højere grad kan være medvirkende til at kvalitetssikre leveringer og besvare kundehenvendelser angående produktegenskaber.

Målet er at du rimeligt hurtigt kan fungere som produktspecialisten, der får de henvendelser angående produkter, som ikke kan besvares i Customer Services.

Du får ansvaret for håndtering af specialtilbud i forbindelse med produktudvikling og deltager samtidigt i udvælgelse af nye produkter, som du også er medvirkende til prisfastsætte.

Du tager dig af reklamationer og for den løbende vedligeholdelse af stamdata i egne og eksterne it-systemer.

Du kommer til at arbejde meget på tværs af organisationen, og vil derfor være i løbende dialog med dine kollegaer på lageret og naturligvis med den marketingansvarlige og dine kollegaer i kundeservice, som du supporter med forecast i forbindelse med kampagneplanlægning m.v., og med din viden om produkter generelt og leveringssituationen specielt.

Da du bliver en del af en mindre organisation, forventes det, at du er fleksibel og gerne dækker ind over andre funktioner.

Egenskaber:
Du er en ansvarsbevidst, fleksibel og initiativ tagende person, der har styr på dine ting.

Du er omhyggeligt anlagt og besidder samtidigt et godt drive.

Du er god til at arbejde selvstændigt, men er samtidig også en god teamplayer, der gerne giver dine kollegaer en hjælpende hånd.

Du formår at have mange bolde i luften på én gang og stadig bevare overblikket og gerne med et godt humør.

Uddannelser:
Er du uddannet indenfor branchen eller, ved du lidt om værktøj, vil det være en stor fordel, dog uden at være et krav.

Det vigtigste er, at du har taget en uddannelse og/eller kurser inden for logistik og indkøb, så du også teoretisk er klædt godt på til stillingen.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med import fra Asien og meget gerne fra samme eller beslægtet branche.

Sprogkundskaber/IT:
Du taler og skriver dansk og engelsk på et højt niveau  og er en erfaren bruger af MS Office og specielt Excel.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med iScala eller lignende ERP-systemer.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Du tilbydes:
En udfordrende hverdag med skiftende opgaver i en virksomhed med en fri og uformel omgangstone.

Du arbejder i det daglige tæt samme med direktøren, hvorfor du vil få god mulighed for at byde ind med gode ideer og egne initiativer.

Virksomhedsbeskrivelse:
STACO NORDIC A/S er en danskejet virksomhed, der markedsfører stærke konceptløsninger og kvalitetsprodukter til førende forhandlere inden for håndværk, industri og gør-det-selv-markedet.

Virksomheden er i rivende udvikling og ønsker derfor at udvide medarbejderstaben med flere engagerede ildsjæle, der kan byde ind med deres arbejdskraft og dedikation.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Logistikkoordinator med flair for projektstyring

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Er du stærk i projektstyring og er en dygtig logistikkoordinator? Banedanmark er i fuld gang med at implementere et nyt lager og logistik program, hvori den fremtidige logistik- og forsyningsforretning skal afvikles. Vores forsyningsdisponenter arbej...
22. september 2022

Operations Support, Materials Handling

Agilent

Glostrup
Job Description Arbejdstiden er mandag - torsdag fra kl. 07:00/08:00 til 15:00/16:00 og fredag fra kl. 07:00 til 14:30. Jobbet består bl.a. af: * Plukning af varer * Pakning af forsendelser * Arbejde i SAP * Fokus p- kvalitet Qualifications Vi forven...
21. september 2022

Taktisk indkøber, Global Sourcing

Foss

Hillerød
Så har vi den perfekte udfordring til dig: FOSS Global Sourcing søger en taktisk indkøber til vores team i Hillerød. Global Sourcing er ansvarlig for den globale strategiske og taktiske sourcing til vores produktionssteder i henholdsvis Hillerød og i...
20. september 2022