Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

INDKØBSASSISTENT TIL BLEND

VI HAR FORRYGENDE TRAVLT!

DERFOR SØGER VI HANDLEKRAFTIG INDKØBSASSISTENT TIL BLEND MED MOD PÅ NYE UDFORDRINGER OG LYST TIL VARIERENDE ARBEJDSOPGAVER.

Du vil få en assisterende rolle til indkøberen på BLEND i forhold til de daglige indkøbsrelaterede opgaver. Du får en bred kontaktflade, både internt, såvel som internationalt, hvor det forventes, at du har en god dialog med vores leverandører.

Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, og hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres.

ARBEJDSOPGAVER

• Oprettelse af ordrer til leverandører

• Daglig leverandørkontakt/-opfølgning

• Produktions-/ordreopfølgning

• Opfølgning af godkendelsesprøver, lab dips, pre-production, bulk fabric samt shipment samples

• Afskibningskontrol i henhold til deadlines og koordinering af produktionshjemtagelser

• Igangsætning af salgsprøver og opfølgning

• Briefing til Design og Salg på prøvestatus

• Kontinuerlig udfyldelse af follow-up lister på produktion

DIN BAGGRUND

Vi forventer, at du er en stærk og passioneret indkøbsassistent, der elsker at have travlt og ikke tøver når beslutningerne skal tages. Du arbejder målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk, udadvendt og proaktiv, samt forstår at bevare overblikket i hektiske situationer. Du har en vindermentalitet og trives i en spændende og udfordrende stilling, hvor du selv må tage ansvar, og vise handlekraft.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

• Uddannet indkøbsassistent

• Erfaring som indkøbsassistent i tekstilbranchen

• Stærk på tal og analyser

• Kommunikerer flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale

• Kendskab til IT (Navision er en fordel)

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Palle Pilgaard på +45 30526579

ANSØGNINGSFRIST: 24. maj 2019 – men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com – mærket ”Indkøbsass. Blend Vejle"

ARBEJDSSTED: Vejle

TILTRÆDELSE: Snarest

DK Company A/S er en dynamisk og vækstorienteret international virksomhed med passionerede mennesker, der ønsker at gøre en forskel. Produktporteføljen er bred og mulighederne i markedet store. Der designes, produceres og distribueres mellem 4 og 8 kollektioner årligt fra hver af de 17 brands til 14.000 engroskunder og 200 helt og delvist ejede detailbutikker.

Den årlige omsætning er 3,5 mia.kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Spanien og Tyskland. Domicil i Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013367Phoenix-6394903312019-04-30T00:00:00INDKØBSASSISTENT TIL BLEND

VI HAR FORRYGENDE TRAVLT!

DERFOR SØGER VI HANDLEKRAFTIG INDKØBSASSISTENT TIL BLEND MED MOD PÅ NYE UDFORDRINGER OG LYST TIL VARIERENDE ARBEJDSOPGAVER.

Du vil få en assisterende rolle til indkøberen på BLEND i forhold til de daglige indkøbsrelaterede opgaver. Du får en bred kontaktflade, både internt, såvel som internationalt, hvor det forventes, at du har en god dialog med vores leverandører.

Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, og hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres.

ARBEJDSOPGAVER

• Oprettelse af ordrer til leverandører

• Daglig leverandørkontakt/-opfølgning

• Produktions-/ordreopfølgning

• Opfølgning af godkendelsesprøver, lab dips, pre-production, bulk fabric samt shipment samples

• Afskibningskontrol i henhold til deadlines og koordinering af produktionshjemtagelser

• Igangsætning af salgsprøver og opfølgning

• Briefing til Design og Salg på prøvestatus

• Kontinuerlig udfyldelse af follow-up lister på produktion

DIN BAGGRUND

Vi forventer, at du er en stærk og passioneret indkøbsassistent, der elsker at have travlt og ikke tøver når beslutningerne skal tages. Du arbejder målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk, udadvendt og proaktiv, samt forstår at bevare overblikket i hektiske situationer. Du har en vindermentalitet og trives i en spændende og udfordrende stilling, hvor du selv må tage ansvar, og vise handlekraft.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

• Uddannet indkøbsassistent

• Erfaring som indkøbsassistent i tekstilbranchen

• Stærk på tal og analyser

• Kommunikerer flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale

• Kendskab til IT (Navision er en fordel)

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Palle Pilgaard på +45 30526579

ANSØGNINGSFRIST: 24. maj 2019 – men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com – mærket ”Indkøbsass. Blend Vejle"

ARBEJDSSTED: Vejle

TILTRÆDELSE: Snarest

DK Company A/S er en dynamisk og vækstorienteret international virksomhed med passionerede mennesker, der ønsker at gøre en forskel. Produktporteføljen er bred og mulighederne i markedet store. Der designes, produceres og distribueres mellem 4 og 8 kollektioner årligt fra hver af de 17 brands til 14.000 engroskunder og 200 helt og delvist ejede detailbutikker.

Den årlige omsætning er 3,5 mia.kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Spanien og Tyskland. Domicil i Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København

2019-05-25T00:52:16.907 VI HAR FORRYGENDE TRAVLT! DERFOR SØGER VI HANDLEKRAFTIG INDKØBSASSISTENT TIL BLEND MED MOD PÅ NYE UDFORDRINGER OG LYST TIL VARIERENDE ARBEJDSOPGAVER. Du vil få en assisterende rolle til indkøberen på BLEND i forhold til de daglige indkøbsrelaterede opgaver. Du får en bred kontaktflade, både internt, såvel som internationalt, hvor det forventes, at du har en god dialog med vores leverandører. Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, og hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres. ARBEJDSOPGAVER Oprettelse af ordrer til leverandører Daglig leverandørkontakt -opfølgning Produktions- ordreopfølgning Opfølgning af godkendelsesprøver, lab dips, pre-production, bulk fabric samt shipment samples Afskibningskontrol i henhold til deadlines og koordinering af produktionshjemtagelser Igangsætning af salgsprøver og opfølgning Briefing til Design og Salg på prøvestatus Kontinuerlig udfyldelse af follow-up lister på produktion DIN BAGGRUND Vi forventer, at du er en stærk og passioneret indkøbsassistent, der elsker at have travlt og ikke tøver når beslutningerne skal tages. Du arbejder målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk, udadvendt og proaktiv, samt forstår at bevare overblikket i hektiske situationer. Du har en vindermentalitet og trives i en spændende og udfordrende stilling, hvor du selv må tage ansvar, og vise handlekraft. FAGLIGE KVALIFIKATIONER Uddannet indkøbsassistent Erfaring som indkøbsassistent i tekstilbranchen Stærk på tal og analyser Kommunikerer flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale Kendskab til IT (Navision er en fordel) Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Palle Pilgaard på 45 30526579 ANSØGNINGSFRIST: 24. maj 2019 men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com mærket Indkøbsass. Blend Vejle ARBEJDSSTED: Vejle TILTR DELSE: Snarest DK Company A S er en dynamisk og vækstorienteret international virksomhed med passionerede mennesker, der ønsker at gøre en forskel. Produktporteføljen er bred og mulighederne i markedet store. Der designes, produceres og distribueres mellem 4 og 8 kollektioner årligt fra hver af de 17 brands til 14.000 engroskunder og 200 helt og delvist ejede detailbutikker. Den årlige omsætning er 3,5 mia.kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Spanien og Tyskland. Domicil i Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København11jobnet63949033100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3516079DK Company Vejle A/S11Edisonvej 47100VejleDKDanmark0
jobvejle@dkcompany.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750787JobNet4980100498010010029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63949033https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=63949033https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63949033&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63949033&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/2.jpgINDKØBSASSISTENT TIL BLEND12008031Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik361627599Palle Pilgaardjobvejle@dkcompany.comDKDanmarkDKDanmark330128780EXPRESS INDKØBERRobot Vi søger til et barselvikariat en passioneret og ambitiøs express indkøber med mod på nye udfordringer. Du vil få en vigtig rolle i et dynamisk team med ansvar for at skabe og udvikle express styles hos b.young. Vi søger en indkøber, der er produktstærk og kreativ, men samtidig med god forretningssans. Du sikrer, at feedbacken fra salg og kunden bliver omsat til produkter der matcher markederne og deres behov. Du sørger for, at de nuværende b.young kollektioner løbende suppleres med aktuelle varer i sæsonen, og du skal i tæt samarbejde sparring med salg og teamet udvikle varer der dækker behovene hos vores salgsmarkeder. Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres. DIN BAGGRUND Vi forventer, at du er kreativ, iderig og elsker at have travlt. Du arbejder ihærdigt og målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, løsningsorienteret, samt forstår at bevare overblikket i hektiske situationer. Du besidder en naturlig interesse for mode og er i stand til at spotte tidens trends og tendenser. Det falder dig nemt at kombinere din kreative sans med godt købmandskab. Du har en vindermentalitet og trives i en spændende og udfordrende stilling. FAGLIGE KVALIFIKATIONER Du har erfaring med produktudvikling og arbejde med express varer Gerne fortrolig med Navision Du er forhandlings- og rejsevant Du arbejder struktureret med god ordenssans Du kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale Du udviser ansvar og selvstændighed i dit arbejde ARBEJDSOPGAVER Igangsætning af nye produkter express kollektioner Sourcing og udvikling af nye kvaliteter Forhandle pris, kvalitet og levering med vores leverandører Tilsikre det rigtige pris style mix på express kollektioner Forberedelse i forbindelse med kollektionsfremvisninger Daglig opfølgning på prøver, produktion og leveringer Mailkorrespondance med leverandører Inspirations- og leverandørbesøg Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgningsfrist: Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi finder det rigtige match. Vi ser frem til at modtage din ansøgning på: jobvejle@dkcompany.com mærket Express indkøber b.young Arbejdssted: Vejle Tiltrædelse: Snarest

Vi søger til et barselvikariat en passioneret og ambitiøs express indkøber med mod på nye udfordringer. Du vil få en vigtig rolle i et dynamisk team med ansvar for at skabe og udvikle express styles hos b.young.

Vi søger en indkøber, der er produktstærk og kreativ, men samtidig med god forretningssans. Du sikrer, at feedbacken fra salg og kunden bliver omsat til produkter der matcher markederne og deres behov. Du sørger for, at de nuværende b.young kollektioner løbende suppleres med aktuelle varer i sæsonen, og du skal i tæt samarbejde/sparring med salg og teamet udvikle varer der dækker behovene hos vores salgsmarkeder.

Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres.

DIN BAGGRUND

Vi forventer, at du er kreativ, iderig og elsker at have travlt. Du arbejder ihærdigt og målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, løsningsorienteret, samt forstår at bevare overblikket i hektiske situationer. Du besidder en naturlig interesse for mode og er i stand til at spotte tidens trends og tendenser. Det falder dig nemt at kombinere din kreative sans med godt købmandskab. Du har en vindermentalitet og trives i en spændende og udfordrende stilling.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

• Du har erfaring med produktudvikling og arbejde med express varer

• Gerne fortrolig med Navision

• Du er forhandlings- og rejsevant

• Du arbejder struktureret med god ordenssans

• Du kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale

• Du udviser ansvar og selvstændighed i dit arbejde

ARBEJDSOPGAVER

• Igangsætning af nye produkter/express kollektioner

• Sourcing og udvikling af nye kvaliteter

• Forhandle pris, kvalitet og levering med vores leverandører

• Tilsikre det rigtige pris/style mix på express kollektioner

• Forberedelse i forbindelse med kollektionsfremvisninger

• Daglig opfølgning på prøver, produktion og leveringer

• Mailkorrespondance med leverandører

• Inspirations- og leverandørbesøg

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist:

Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi finder det rigtige match.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på: jobvejle@dkcompany.com – mærket ”Express indkøber b.young"

Arbejdssted: Vejle

Tiltrædelse: Snarest

DK Company Vejle A/SVejle2019-11-21T00:00:002019-12-20T00:00:00
330117804Teknisk IndkøberRobot Eltronic FuelTech savner en kompetent medarbejder, der kan varetage høj kvalitet i det tekniske indkøb og sikre at alle krav overholdes. Stillingen Eltronic FuelTech i Hedensted vækster, og vi har travlt med udvikling og produktion af vores produkter til marinebranchen. Vi søger en erfaren og teknisk dygtig kollega til at varetage det tekniske indkøb til vores produkter. Dine primære arbejdsområder bliver: • Teknisk indkøb til produktionen i projekt- og produktmodnings fasen. • Koordinering af materialeprøvninger af råvare og komponenter til produktion. • Afvigelseshåndtering ud mod vores leverandører. • Deltage i vare indgangskontrol og definering af inspektion krav punkter. • Dokumentation af produkt udførsel herunder svejselogs, NDT-rapporter, materiale- og test certifikater. • Vedligeholdelse og optimering af stamdata og konfigurationer tekniske indkøbsspecifikationer. Med tiden kunne den rette også byde ind på flg.: • Holde sig ajour i krav til udførsel i henhold til 3. parts marine krav • Prisoptimering -reduktion på produkter og komponenter. • Bidrage i udviklingsprojekter med teknisk sparring og valg af indkøb leverandører. Du bliver ansvarlig for egne opgaver, men kommer også til at arbejde tæt sammen med vores 3 dygtige og engagerede medarbejdere i Supply Chain afdelingen. Stillingen refererer til Operation Manager og har daglig base på domicilet i Hedensted. Faglige kvalifikationer Vi forestiller os, at du har erfaring med at indkøbe tekniske komponenter. Har du derudover erfaring med klassekrav og tilhørende certifikater er det en betydelig fordel. Væsentligst er, at du har en stærk forståelse for og kendskab til tekniske komponenter, samt brugen af disse indenfor f.eks. proces anlæg. Personlige kvalifikationer Du er dygtig til dit fag og ikke bange for at stå til ansvar. Dertil nyder du at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø med høje standar-der, stabile hverdage og med plads til både humor og seriøsitet. Du vil kunne trives i vores uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt. Du bidrager til den gode stemning, og du betragter hjælpsomhed i teamet som en selvfølge. Vi tilbyder En spændende stilling i en innovativ virksomhed præget af højt humør, et uformelt miljø og fantastiske kolleger. Eltronic er en virksomhed i vækst, og der er derfor gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Vi tilbyder attraktive personaleforhold, fleksible arbejdstider, løn efter kvalifikationer og en hverdag med nogle af landets dygtigste teknikere og fagfolk inden for mekanik, el og meget andet. Vi sætter en ære i at bibeholde den uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt. Eltronic FuelTech Eltronic FuelTech udvikler innovative løsninger til den maritime sektor, som bl.a. gør det muligt for skibe at sejle på alternative brændstoffer såsom LNG, LPG, Ethan og Methanol. Eltronic Fueltech er en selvstændig enhed i Eltronic A S, som er et ingeniørhus etableret i 2000. Vi opererer inden for 3 hovedområder: Production Systems, FuelTech og Wind So-lutions. Kunderne er både nationale og globale virksomheder. Du bliver en del af en virksomhed bestående dedikerede og kompetente elektrikere, programmører, maskiningeniører, maskinmestre og andre teknisk interesserede kollegaer. Eltronic beskæftiger ca. 300 engagerede medarbejdere, hvoraf 33 er beskæftiget i forretningsenheden FuelTech. Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Christian Brøgger, Operation Manager for Eltronic FuelTech på telefon 45 30 65 47 93. Ansøgningsfrist er den 29. november 2019. Vi forbeholder os dog retten til at afkorte processen, hvis rette kandidat dukker op inden da. Ansættelse snarest mulig. Sådan ansøger du

Eltronic FuelTech savner en kompetent medarbejder, der kan varetage høj kvalitet i det tekniske indkøb og sikre at alle krav overholdes.

Stillingen

Eltronic FuelTech i Hedensted vækster, og vi har travlt med udvikling og produktion af vores produkter til marinebranchen. 

Vi søger en erfaren og teknisk dygtig kollega til at varetage det tekniske indkøb til vores produkter. 

Dine primære arbejdsområder bliver:

  • •    Teknisk indkøb til produktionen i projekt- og produktmodnings fasen.
  • •    Koordinering af materialeprøvninger af råvare og komponenter til produktion.
  • •    Afvigelseshåndtering ud mod vores leverandører.
  • •    Deltage i vare indgangskontrol og definering af inspektion krav / punkter.
  • •    Dokumentation af produkt udførsel herunder; svejselogs, NDT-rapporter, materiale- og test certifikater.
  • •    Vedligeholdelse og optimering af stamdata og konfigurationer; tekniske indkøbsspecifikationer. 

Med tiden kunne den rette også byde ind på flg.:

  • •    Holde sig ajour i krav til udførsel i henhold til 3. parts marine krav
  • •    Prisoptimering/-reduktion på produkter og komponenter.
  • •    Bidrage i udviklingsprojekter med teknisk sparring og valg af indkøb/leverandører. 

Du bliver ansvarlig for egne opgaver, men kommer også til at arbejde tæt sammen med vores 3 dygtige og engagerede medarbejdere i Supply Chain afdelingen. Stillingen refererer til Operation Manager og har daglig base på domicilet i Hedensted. 

Faglige kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har erfaring med at indkøbe tekniske komponenter. Har du derudover erfaring med klassekrav og tilhørende certifikater er det en betydelig fordel.

Væsentligst er, at du har en stærk forståelse for og kendskab til tekniske komponenter, samt brugen af disse indenfor f.eks. proces anlæg.

Personlige kvalifikationer

Du er dygtig til dit fag og ikke bange for at stå til ansvar. Dertil nyder du at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø med høje standar-der, stabile hverdage og med plads til både humor og seriøsitet.

Du vil kunne trives i vores uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt. Du bidrager til den gode stemning, og du betragter hjælpsomhed i teamet som en selvfølge.

Vi tilbyder

En spændende stilling i en innovativ virksomhed præget af højt humør, et uformelt miljø og fantastiske kolleger. Eltronic er en virksomhed i vækst, og der er derfor gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt.

Vi tilbyder attraktive personaleforhold, fleksible arbejdstider, løn efter kvalifikationer og en hverdag med nogle af landets dygtigste teknikere og fagfolk inden for mekanik, el og meget andet. Vi sætter en ære i at bibeholde den uformelle organisation, hvor både aktivitetsniveauet og humøret er højt.

Eltronic FuelTech

Eltronic FuelTech udvikler innovative løsninger til den maritime sektor, som bl.a. gør det muligt for skibe at sejle på alternative brændstoffer såsom LNG, LPG, Ethan og Methanol.

Eltronic Fueltech er en selvstændig enhed i Eltronic A/S, som er et ingeniørhus etableret i 2000. Vi opererer inden for 3 hovedområder: Production Systems, FuelTech og Wind So-lutions. Kunderne er både nationale og globale virksomheder. 

Du bliver en del af en virksomhed bestående dedikerede og kompetente elektrikere, programmører, maskiningeniører, maskinmestre og andre teknisk interesserede kollegaer. 

Eltronic beskæftiger ca. 300 engagerede medarbejdere, hvoraf 33 er beskæftiget i forretningsenheden FuelTech.

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Christian Brøgger, Operation Manager for Eltronic FuelTech på telefon +45 30 65 47 93. 

Ansøgningsfrist er den 29. november 2019. 

Vi forbeholder os dog retten til at afkorte processen, hvis rette kandidat dukker op inden da. Ansættelse snarest mulig.

Sådan ansøger du

Eltronic A/SHedensted2019-11-05T00:00:002019-11-29T00:00:00
330116501IndkøberRobot Er du indkøber med sans for detaljen og evnen til at skabe kommercielle resultater? Som indkøber hos Abson Industry vil du komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor indkøb. Opgaverne indebærer sourcing af de rette produkter, forhandling, disponering og overvågning af lageret, afgivelse af indkøbsordrer, oprettelse og ajourføring af varedata og lister. Du kommer til at arbejde i et internationalt miljø, hvor du har den løbende kontakt til leverandørerne samt virksomhedens kontor i Shanghai og sikrer at alle deadlines overholdes, så varerne er hjemme i rette tid, mængde og kvalitet. Du kommer til at fungere i en travl og varieret hverdag, hvor din indsats har stor betydning for hele virksomheden. Du får et job med stor frihed og egne ansvarsområder. Der vil i forbindelse med jobbet være rejseaktivitet i niveauet 30-50 dage. Du har praktisk erfaring fra en lignende indkøbsfunktion. Du evner at tænke i systemer, og har fokus på at optimere indkøbet. Du er vant til at disponere mange varer og er en god købmand. Du besidder en høj grad af effektivitet og systematik og har en høj stresstærskel, som gør dig i stand til at håndtere mange opgaver samtidigt. Din personlighed giver dig gennemslagskraft, og samtidig har du en menneskelig forståelse, som er afgørende for at skabe relationer og kommunikere på tværs af organisationen. Du skal være en habil IT bruger, og kommunikerer flydende på både dansk og engelsk. Jobbet giver gode udviklingsmuligheder i en spændende virksomhed. Du refererer i hverdagen til virksomhedens direktør. Du vil få mulighed for at skabe en spændende hverdag, med det ansvar som jobbet giver. Virksomhedskulturen giver stort råderum for personen, som selv ønsker at skabe og præge jobbet, og hvor man selv kan bestemme, hvor overliggeren skal placeres. Abson Industry er en handelsvirksomhed, der leverer komponenter af metal, plast og glas. Komponenterne bruges primært inden for dørindustrien, møbelindustrien og ventilationsindustrien. Virksomheden blev grundlagt af Anders Bach-Sørensen i 2000. Siden da er virksomheden vokset og er i dag en del af Abson Group, hvor Abson Industry står for produkter til industrien, samt salg og service. Abson Industry har kontor i Ikast og Shanghai. Se mere på www.abson-industry.biz Send din ansøgning samt CV til PRO CO via knappen søg stillingen . Ansøgninger behandles løbende.Er du indkøber med sans for detaljen og evnen til at skabe kommercielle resultater?

Som indkøber hos Abson Industry vil du komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor indkøb. Opgaverne indebærer sourcing af de rette produkter, forhandling, disponering og overvågning af lageret, afgivelse af indkøbsordrer, oprettelse og ajourføring af varedata og lister. Du kommer til at arbejde i et internationalt miljø, hvor du har den løbende kontakt til leverandørerne samt virksomhedens kontor i Shanghai og sikrer at alle deadlines overholdes, så varerne er hjemme i rette tid, mængde og kvalitet. Du kommer til at fungere i en travl og varieret hverdag, hvor din indsats har stor betydning for hele virksomheden. Du får et job med stor frihed og egne ansvarsområder. Der vil i forbindelse med jobbet være rejseaktivitet i niveauet 30-50 dage.

Du har praktisk erfaring fra en lignende indkøbsfunktion. Du evner at tænke i systemer, og har fokus på at optimere indkøbet. Du er vant til at disponere mange varer og er en god købmand. Du besidder en høj grad af effektivitet og systematik og har en høj stresstærskel, som gør dig i stand til at håndtere mange opgaver samtidigt. Din personlighed giver dig gennemslagskraft, og samtidig har du en menneskelig forståelse, som er afgørende for at skabe relationer og kommunikere på tværs af organisationen. Du skal være en habil IT bruger, og kommunikerer flydende på både dansk og engelsk.

Jobbet giver gode udviklingsmuligheder i en spændende virksomhed. Du refererer i hverdagen til virksomhedens direktør. Du vil få mulighed for at skabe en spændende hverdag, med det ansvar som jobbet giver. Virksomhedskulturen giver stort råderum for personen, som selv ønsker at skabe og præge jobbet, og hvor man selv kan bestemme, hvor ”overliggeren” skal placeres.

Abson Industry er en handelsvirksomhed, der leverer komponenter af metal, plast og glas. Komponenterne bruges primært inden for dørindustrien, møbelindustrien og ventilationsindustrien. Virksomheden blev grundlagt af Anders Bach-Sørensen i 2000. Siden da er virksomheden vokset og er i dag en del af Abson Group, hvor Abson Industry står for produkter til industrien, samt salg og service. Abson Industry har kontor i Ikast og Shanghai. Se mere på www.abson-industry.biz

Send din ansøgning samt CV til PRO&CO via knappen "søg stillingen". Ansøgninger behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
330128264Senior Buyer, OEM & ElectronicsRobot Are you an ambitious and dedicated Buyer with technical experience in your categories? Moreover, does a global environment with several stakeholders excite you? Then read more about what Johnson Controls can offer you! At Johnson Controls in Aarhus, Denmark, we are currently looking for a new Senior Buyer to join our team. Johnson Controls is a global organization with more than 100.000 employees dedicated to creating a safe, comfortable and sustainable future through efficient building technologies and solutions. In Denmark, we are specialized in supplying our worldwide customers with HVAC applications and controls within industrial and offshore segments. What you will do As Senior Buyer, you will responsible for identifying, contracting and implementing suppliers for local categories (OEM Electronics). In collaboration with the local Procurement team and our Category Managers, you will implement global agreements as well as setting the demand in the organization. You will experience a broad role in the organization, where you will be participating in improvement projects, identifying opportunities on your own as well as implementing these. We offer you an exciting chance to join a global organization, where we are dedicated to contributing to a sustainable future as well as the development of our employees. You will experience both local and global stakeholders as well as leading industry experts, who will help you on your way to both professional and personal development. How you will do it More specifically, your main tasks will be: Life cycle management of suppliers. Identifying new suppliers, contracting and implementation. Drive NPI at suppliers in your category. Negotiating new existing pricing agreements. Localize global agreements and implement. Cost control responsible for categories OEM and Electronics. Identify and lead participate in continuous improvement projects. What we are looking for We imagine that you hold degree in Business, Finance or related area, and we expect that you carry solid technical experience within your categories. Alternatively, you could be an Engineer with suitable experience education within Procurement. You also possess excellent knowledge of purchasing practices and applicable laws and regulations. As a person, you are analytical, result-driven and accurate with a flair for influencing other people as well as negotiating with external relations. You thrive in a team-oriented environment and an international matrix organization, where you will experience a wide range of different stakeholders. As of such, you are able to communicate effortlessly in English written and verbal. Application Does this sound like you? Then send us your application today through our website, as we screen continuously. If you wish to learn more, please reach out to Director of Procurement, Gert Fassing at 45 2429 8000.

Are you an ambitious and dedicated Buyer with technical experience in your categories? Moreover, does a global environment with several stakeholders excite you? Then read more about what Johnson Controls can offer you! 

At Johnson Controls in Aarhus, Denmark, we are currently looking for a new Senior Buyer to join our team. Johnson Controls is a global organization with more than 100.000 employees dedicated to creating a safe, comfortable and sustainable future through efficient building technologies and solutions. In Denmark, we are specialized in supplying our worldwide customers with HVAC applications and controls within industrial and offshore segments.  

What you will do 

As Senior Buyer, you will responsible for identifying, contracting and implementing suppliers for local categories (OEM & Electronics). In collaboration with the local Procurement team and our Category Managers, you will implement global agreements as well as setting the demand in the organization. You will experience a broad role in the organization, where you will be participating in improvement projects, identifying opportunities on your own as well as implementing these. 

We offer you an exciting chance to join a global organization, where we are dedicated to contributing to a sustainable future as well as the development of our employees. You will experience both local and global stakeholders as well as leading industry experts, who will help you on your way to both professional and personal development. 

How you will do it 

More specifically, your main tasks will be: 

  • Life cycle management of suppliers.
  • Identifying new suppliers, contracting and implementation.
  • Drive NPI at suppliers in your category.
  • Negotiating new / existing pricing agreements.
  • Localize global agreements and implement.
  • Cost control responsible for categories OEM and Electronics.
  • Identify and lead / participate in continuous improvement projects. 

What we are looking for 

We imagine that you hold degree in Business, Finance or related area, and we expect that you carry solid technical experience within your categories. Alternatively, you could be an Engineer with suitable experience/education within Procurement. You also possess excellent knowledge of purchasing practices and applicable laws and regulations. 

As a person, you are analytical, result-driven and accurate with a flair for influencing other people as well as negotiating with external relations. You thrive in a team-oriented environment and an international matrix organization, where you will experience a wide range of different stakeholders. As of such, you are able to communicate effortlessly in English – written and verbal. 

Application 

Does this sound like you? Then send us your application today through our website, as we screen continuously. 

If you wish to learn more, please reach out to Director of Procurement, Gert Fassing at +45 2429 8000.

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApSHøjbjerg2019-11-21T00:00:002019-12-19T00:00:00
330116974Indkøber for VVS og El -artikler hos en stor online forhandlerRobot Vi søger en kollega med bredt kendskab til VVS og El -artikler, som kan fortsætte med opbygningen af den nystartede kategori. Vi er en super ambitiøs virksomhed i rivende udvikling. Vi driver vores forretning med sund fornuft og godt købmandskab og det har vi gjort siden 1996. Vi er meget uformelle, og har det rigtig godt med hinanden. Du vil få masser af ansvar og vi vil sørge for en god oplæring. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor alt går rivende stærk, og hvor du ikke kommer til at kede dig. Kompetencer: Du er proaktiv, selvkørende, struktureret, arbejdsom, udadvendt og en udpræget hold spiller, der gerne går et ekstra skridt for forretningen og kollegaerne. Du skal have en god og bred forståelse af VVS og el artikler, gerne med tidligere baggrund indenfor faget. Hvis du er erfaren bruger af IT systemer og Excel, så er det en fordel. Opgaver: Kategorisering af varer. Oprettelser af varer. Indkøbsadministration. Planlægning af salgsfremmende tiltag (kampagner). Ansvar for hele varegruppen i samarbejde med Kategorichef. Henvendelse: Ansøgning med CV sendes pr. mail til Ivar Hardarson: ih@proshop.com

Vi søger en kollega med bredt kendskab til VVS og El -artikler, som kan fortsætte med opbygningen af den nystartede kategori.

Vi er en super ambitiøs virksomhed i rivende udvikling. Vi driver vores forretning med sund fornuft og godt købmandskab og det har vi gjort siden 1996. Vi er meget uformelle, og har det rigtig godt med hinanden. Du vil få masser af ansvar og vi vil sørge for en god oplæring. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor alt går rivende stærk, og hvor du ikke kommer til at kede dig.

Kompetencer:

Du er proaktiv, selvkørende, struktureret, arbejdsom, udadvendt og en udpræget hold spiller, der gerne går et ekstra skridt for forretningen og kollegaerne.

Du skal have en god og bred forståelse af VVS og el artikler, gerne med tidligere baggrund indenfor faget.

Hvis du er erfaren bruger af IT systemer og Excel, så er det en fordel.

Opgaver:

Kategorisering af varer.

Oprettelser af varer.

Indkøbsadministration.

Planlægning af salgsfremmende tiltag (kampagner).

Ansvar for hele varegruppen i samarbejde med Kategorichef.

 

Henvendelse:

Ansøgning med CV sendes pr. mail til Ivar Hardarson: ih@proshop.com

 

PROSHOP ApSHøjbjerg2019-11-04T00:00:002019-12-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

EXPRESS INDKØBER

DK Company Vejle A/S

Vejle
Vi søger til et barselvikariat en passioneret og ambitiøs express indkøber med mod på nye udfordringer. Du vil få en vigtig rolle i et dynamisk team med ansvar for at skabe og udvikle express styles hos b.young. Vi søger en indkøber, der er produkts...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Teknisk Indkøber

Eltronic A/S

Hedensted
Eltronic FuelTech savner en kompetent medarbejder, der kan varetage høj kvalitet i det tekniske indkøb og sikre at alle krav overholdes. Stillingen Eltronic FuelTech i Hedensted vækster, og vi har travlt med udvikling og produktion af vores produkte...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Indkøber

PRO&CO A/S

Ikast
Er du indkøber med sans for detaljen og evnen til at skabe kommercielle resultater? Som indkøber hos Abson Industry vil du komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor indkøb. Opgaverne indebærer sourcing af de rette produkter, forhand...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Senior Buyer, OEM & Electronics

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApS

Højbjerg
Are you an ambitious and dedicated Buyer with technical experience in your categories? Moreover, does a global environment with several stakeholders excite you? Then read more about what Johnson Controls can offer you! At Johnson Controls in Aarhus,...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:19. december 2019

Indkøber for VVS og El -artikler hos en stor online forhandler

PROSHOP ApS

Højbjerg
Vi søger en kollega med bredt kendskab til VVS og El -artikler, som kan fortsætte med opbygningen af den nystartede kategori. Vi er en super ambitiøs virksomhed i rivende udvikling. Vi driver vores forretning med sund fornuft og godt købmandskab og ...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:26. december 2019