Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

INDKØBSASSISTENT TIL BLEND

VI HAR FORRYGENDE TRAVLT!

DERFOR SØGER VI HANDLEKRAFTIG INDKØBSASSISTENT TIL BLEND MED MOD PÅ NYE UDFORDRINGER OG LYST TIL VARIERENDE ARBEJDSOPGAVER.

Du vil få en assisterende rolle til indkøberen på BLEND i forhold til de daglige indkøbsrelaterede opgaver. Du får en bred kontaktflade, både internt, såvel som internationalt, hvor det forventes, at du har en god dialog med vores leverandører.

Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, og hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres.

ARBEJDSOPGAVER

• Oprettelse af ordrer til leverandører

• Daglig leverandørkontakt/-opfølgning

• Produktions-/ordreopfølgning

• Opfølgning af godkendelsesprøver, lab dips, pre-production, bulk fabric samt shipment samples

• Afskibningskontrol i henhold til deadlines og koordinering af produktionshjemtagelser

• Igangsætning af salgsprøver og opfølgning

• Briefing til Design og Salg på prøvestatus

• Kontinuerlig udfyldelse af follow-up lister på produktion

DIN BAGGRUND

Vi forventer, at du er en stærk og passioneret indkøbsassistent, der elsker at have travlt og ikke tøver når beslutningerne skal tages. Du arbejder målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk, udadvendt og proaktiv, samt forstår at bevare overblikket i hektiske situationer. Du har en vindermentalitet og trives i en spændende og udfordrende stilling, hvor du selv må tage ansvar, og vise handlekraft.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

• Uddannet indkøbsassistent

• Erfaring som indkøbsassistent i tekstilbranchen

• Stærk på tal og analyser

• Kommunikerer flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale

• Kendskab til IT (Navision er en fordel)

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Palle Pilgaard på +45 30526579

ANSØGNINGSFRIST: 24. maj 2019 – men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com – mærket ”Indkøbsass. Blend Vejle"

ARBEJDSSTED: Vejle

TILTRÆDELSE: Snarest

DK Company A/S er en dynamisk og vækstorienteret international virksomhed med passionerede mennesker, der ønsker at gøre en forskel. Produktporteføljen er bred og mulighederne i markedet store. Der designes, produceres og distribueres mellem 4 og 8 kollektioner årligt fra hver af de 17 brands til 14.000 engroskunder og 200 helt og delvist ejede detailbutikker.

Den årlige omsætning er 3,5 mia.kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Spanien og Tyskland. Domicil i Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013367Phoenix-6394903312019-04-30T00:00:00INDKØBSASSISTENT TIL BLEND

VI HAR FORRYGENDE TRAVLT!

DERFOR SØGER VI HANDLEKRAFTIG INDKØBSASSISTENT TIL BLEND MED MOD PÅ NYE UDFORDRINGER OG LYST TIL VARIERENDE ARBEJDSOPGAVER.

Du vil få en assisterende rolle til indkøberen på BLEND i forhold til de daglige indkøbsrelaterede opgaver. Du får en bred kontaktflade, både internt, såvel som internationalt, hvor det forventes, at du har en god dialog med vores leverandører.

Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, og hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres.

ARBEJDSOPGAVER

• Oprettelse af ordrer til leverandører

• Daglig leverandørkontakt/-opfølgning

• Produktions-/ordreopfølgning

• Opfølgning af godkendelsesprøver, lab dips, pre-production, bulk fabric samt shipment samples

• Afskibningskontrol i henhold til deadlines og koordinering af produktionshjemtagelser

• Igangsætning af salgsprøver og opfølgning

• Briefing til Design og Salg på prøvestatus

• Kontinuerlig udfyldelse af follow-up lister på produktion

DIN BAGGRUND

Vi forventer, at du er en stærk og passioneret indkøbsassistent, der elsker at have travlt og ikke tøver når beslutningerne skal tages. Du arbejder målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk, udadvendt og proaktiv, samt forstår at bevare overblikket i hektiske situationer. Du har en vindermentalitet og trives i en spændende og udfordrende stilling, hvor du selv må tage ansvar, og vise handlekraft.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

• Uddannet indkøbsassistent

• Erfaring som indkøbsassistent i tekstilbranchen

• Stærk på tal og analyser

• Kommunikerer flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale

• Kendskab til IT (Navision er en fordel)

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Palle Pilgaard på +45 30526579

ANSØGNINGSFRIST: 24. maj 2019 – men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com – mærket ”Indkøbsass. Blend Vejle"

ARBEJDSSTED: Vejle

TILTRÆDELSE: Snarest

DK Company A/S er en dynamisk og vækstorienteret international virksomhed med passionerede mennesker, der ønsker at gøre en forskel. Produktporteføljen er bred og mulighederne i markedet store. Der designes, produceres og distribueres mellem 4 og 8 kollektioner årligt fra hver af de 17 brands til 14.000 engroskunder og 200 helt og delvist ejede detailbutikker.

Den årlige omsætning er 3,5 mia.kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Spanien og Tyskland. Domicil i Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København

2019-05-25T00:52:16.907 VI HAR FORRYGENDE TRAVLT! DERFOR SØGER VI HANDLEKRAFTIG INDKØBSASSISTENT TIL BLEND MED MOD PÅ NYE UDFORDRINGER OG LYST TIL VARIERENDE ARBEJDSOPGAVER. Du vil få en assisterende rolle til indkøberen på BLEND i forhold til de daglige indkøbsrelaterede opgaver. Du får en bred kontaktflade, både internt, såvel som internationalt, hvor det forventes, at du har en god dialog med vores leverandører. Vi tilbyder en stilling med masser af udfordringer i en spændende virksomhed, hvor vi sammen skaber resultaterne. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, og hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres. ARBEJDSOPGAVER Oprettelse af ordrer til leverandører Daglig leverandørkontakt -opfølgning Produktions- ordreopfølgning Opfølgning af godkendelsesprøver, lab dips, pre-production, bulk fabric samt shipment samples Afskibningskontrol i henhold til deadlines og koordinering af produktionshjemtagelser Igangsætning af salgsprøver og opfølgning Briefing til Design og Salg på prøvestatus Kontinuerlig udfyldelse af follow-up lister på produktion DIN BAGGRUND Vi forventer, at du er en stærk og passioneret indkøbsassistent, der elsker at have travlt og ikke tøver når beslutningerne skal tages. Du arbejder målrettet og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du er positiv, energisk, udadvendt og proaktiv, samt forstår at bevare overblikket i hektiske situationer. Du har en vindermentalitet og trives i en spændende og udfordrende stilling, hvor du selv må tage ansvar, og vise handlekraft. FAGLIGE KVALIFIKATIONER Uddannet indkøbsassistent Erfaring som indkøbsassistent i tekstilbranchen Stærk på tal og analyser Kommunikerer flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale Kendskab til IT (Navision er en fordel) Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Palle Pilgaard på 45 30526579 ANSØGNINGSFRIST: 24. maj 2019 men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com mærket Indkøbsass. Blend Vejle ARBEJDSSTED: Vejle TILTR DELSE: Snarest DK Company A S er en dynamisk og vækstorienteret international virksomhed med passionerede mennesker, der ønsker at gøre en forskel. Produktporteføljen er bred og mulighederne i markedet store. Der designes, produceres og distribueres mellem 4 og 8 kollektioner årligt fra hver af de 17 brands til 14.000 engroskunder og 200 helt og delvist ejede detailbutikker. Den årlige omsætning er 3,5 mia.kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Spanien og Tyskland. Domicil i Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København11jobnet63949033100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3516079DK Company Vejle A/S11Edisonvej 47100VejleDKDanmark0
jobvejle@dkcompany.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750787JobNet4980100498010010029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63949033https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=63949033https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63949033&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=63949033&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/2.jpgINDKØBSASSISTENT TIL BLEND12008031Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik361627599Palle Pilgaardjobvejle@dkcompany.comDKDanmarkDKDanmark330099800Ambitiøs/energisk indkøbstraineeRobot Vi har travlt og søger derfor en indkøbstraniee til vores indkøbssafdeling i Trige - lidt nord for Århus. DCS ApS er en af DK s førende IT distributører med salg af harware til IT forhandlere og computerbutikker. Vi har eksisteret siden 1994 og er i dag ca. 45 ansatte. Vores nuværende indkøbsafdeling består af 3-4 indkøbere. Udover i Trige lidt nord for Århus har vi salgskontor i København. Vi er inde i en rivende udvikling både internt og externt - vi har egen IT afdeling der konstant udvikler og optimerer vores systemer. Vi har flad organisationsstruktur og korte beslutningsprocessor. Vores kommende medarbejder skal brænde for IT herunder mobiltelefoner og andet forbruger elektronik samt formå at holde sig orienteret om hvad der sker af udvikling. Du har en handelsuddannelse bag dig evt. færdig som indkøbsøkonom. mangler praktiksted som indkøbsøkonom eller markedsføringsøkonom. Du har måske arbejdet med It før i en detailbutik og har været med til indkøb, nørdet med IT ved selv af samle din PC. Jo mere du ved om IT, jo bedre. Du kan også være IT supporter og gerne vil prøve kræfter med indkøb - vi leder efter talenter, du skal viljen og lysten så har vi også tålmodigfheden. Vi forventer Du interesser dig for IT - og kan følge med I den løbende udvikling Du arbejder målrettet, strukturet og effektivt Du kan analysere data og omdanne data til beslutningsgrundlag Du er resultatorienteret, har drive, tændes af modstand Du kan træffe beslutninger på oplyst grundlag Du kan holde mange bolde i luften og formår at komme i mål. Du behersker dansk i skrift og tale - engelske på forhandlingsniveau Du er udadvendt og serviceminded og kan håndtere leverandører på højt niveau Du har indkøbsgen - og har den lille indkøber i maven Du kan skabe relationer, nysgerrig og energisk af natur Du forstår betydningen af at bidrage i et team Du er løsningsorinteret og lærenem Du kan lide at arbejde med systemer og udnytte dem til det yderste Jobbet Få dine egne varegrupper du skal købe ind Udvikle samarbejdet med nuværende leverandører Opbygning af stærke leverandørrelationer Udvikle dig som produkt manager Finde nye leverandører nye varegrupper Backup for øvrige indkøbere Deltage på messer Vi tilbyder Hurtig og effektiv oplæring Du vil blive en del af et effektivt indkøbsteam og deltage i ugentlige møder Uformlet arbejdsmiljø med blanding af humor professionallisme Gode karriere muligheder Målrettet 2 årig tranieeforløb med 1 2 års evaluering. Efter det 2 årig tranieeforløb vil der være et job som indkøber for egne produktområder eller udviklet sig som produktmanager.. eller hvad det har udviklet sig til. Synes du stillingen lyder interessant modtager vi din ansøgning med opdateret CV hurtigst muligt på jpp@dcs.dk. Vi behandler ansøgninger løbende. Ønker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at sende en mail på jpp@dcs.dk Løn og ansættelsesvilkår er efter kvalifikationer med udgangspunktet i en traniee stilling. Synes du emner du ikke du opfylder kravene til traniee stillingen kan eventuelt tilbydes en elevstilling. udover http: www.dcs.dk der kun er til forhandler sálg har vi også et par detail sider http: www.comopumail.dk samt http: www.pc-lager.dk. Vi behandler ansøgninger løbende - opstart hurtigst muligt.

Vi har travlt og søger derfor en indkøbstraniee til vores indkøbssafdeling i Trige - lidt nord for Århus.

DCS ApS er en af DK's førende IT distributører med salg af harware til IT forhandlere og computerbutikker. Vi har eksisteret siden 1994 og er i dag ca. 45 ansatte. Vores nuværende indkøbsafdeling består af 3-4 indkøbere. Udover i Trige lidt nord for Århus har vi salgskontor i København.

Vi er inde i en rivende udvikling både internt og externt - vi har egen IT afdeling der konstant udvikler og optimerer vores systemer. Vi har flad organisationsstruktur og korte beslutningsprocessor.

Vores kommende medarbejder skal brænde for IT herunder mobiltelefoner og andet forbruger elektronik samt formå at holde sig orienteret om hvad der sker af udvikling.

Du har en handelsuddannelse bag dig evt. færdig som indkøbsøkonom. mangler praktiksted som indkøbsøkonom eller markedsføringsøkonom. Du har måske arbejdet med It før i en detailbutik og har været med til indkøb, nørdet med IT ved selv af samle din PC. Jo mere du ved om IT, jo bedre. Du kan også være IT supporter og gerne vil prøve kræfter med indkøb - vi leder efter talenter, du skal viljen og lysten så har vi også tålmodigfheden.

Vi forventer

  • Du interesser dig for IT - og kan følge med I den løbende udvikling
  • Du arbejder målrettet, strukturet og effektivt
  • Du kan analysere data og omdanne data til beslutningsgrundlag
  • Du er resultatorienteret, har drive, tændes af modstand
  • Du kan træffe beslutninger på oplyst grundlag
  • Du kan holde mange bolde i luften og formår at komme i mål.
  • Du behersker dansk i skrift og tale - engelske på forhandlingsniveau
  • Du er udadvendt og serviceminded og kan håndtere leverandører på højt niveau
  • Du har indkøbsgen - og har den lille indkøber i maven
  • Du kan skabe relationer, nysgerrig og energisk af natur
  • Du forstår betydningen af at bidrage i et team
  • Du er løsningsorinteret og lærenem
  • Du kan lide at arbejde med systemer og udnytte dem til det yderste

Jobbet

  • Få dine egne varegrupper du skal købe ind
  • Udvikle samarbejdet med nuværende leverandører
  • Opbygning af stærke leverandørrelationer
  • Udvikle dig som produkt manager
  • Finde nye leverandører / nye varegrupper
  • Backup for øvrige indkøbere
  • Deltage på messer

 

Vi tilbyder

  • Hurtig og effektiv oplæring
  • Du vil blive en del af et effektivt indkøbsteam og deltage i ugentlige møder
  • Uformlet arbejdsmiljø med blanding af humor / professionallisme
  • Gode karriere muligheder
  • Målrettet 2 årig tranieeforløb med 1/2 års evaluering.

Efter det 2 årig tranieeforløb vil der være et job som indkøber for egne produktområder eller udviklet sig som produktmanager.. eller hvad det har udviklet sig til.

Synes du stillingen lyder interessant modtager vi din ansøgning med opdateret CV hurtigst muligt på jpp@dcs.dk. Vi behandler ansøgninger løbende. Ønker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at sende en mail på jpp@dcs.dk

Løn og ansættelsesvilkår er efter kvalifikationer med udgangspunktet i en traniee stilling.

Synes du emner du ikke du opfylder kravene til traniee stillingen kan eventuelt tilbydes en elevstilling.

udover http://www.dcs.dk der kun er til forhandler sálg har vi også et par detail sider http://www.comopumail.dk samt http://www.pc-lager.dk.

Vi behandler ansøgninger løbende - opstart hurtigst muligt.

 

DCS ApSTrige2019-10-03T00:00:002019-11-26T00:00:00
330083473Strategic Purchaser, Tail SpendRobot Play a significant part in developing game-changing sourcing and procurement strategies in the offshore wind industry Are you looking for a position where you can use your sourcing knowledge and experience to build strong and beneficial supplier relations? Are you ready to apply your strong negotiation and collaboration skills in a dynamic and international environment? Tasks responsibilities: You will… …secure that all KPIs and targets are achieved at supplier level, incl. safety, quality, delivery, contract compliance and cost. You will be responsible for your own supplier portfolio and secure and increase savings and customer satisfaction through sourcing projects and supplier development programs. It will be your responsibility to optimise our Tail Spend category to ensure a strategic approach towards this area. Today, the area consists of a significant number of parts and suppliers, which we will consolidate, organise and optimise in regard to quality, cost and delivery performance. You will also support the Head of Sourcing Execution with tactical and operational tasks, as well as support the factories on escalated supplier issues, and in order to secure best utilisation of resources, you will support across categories when needed. Your tasks will furthermore include: Manage own supplier portfolio SRM, master data, supplier performance and contracts Support the Category Manager and the Category Team from a commercial perspective Lead RFQ processes and negotiations with suppliers Support the development and execution of the sourcing strategy, supplier selection and cost reduction efforts Coordinate and align efforts initiatives with SCM colleagues Support factory logistic purchasers and category purchasers in escalated delivery issues Skills experience: Our new colleague… …has strategic sourcing and category management experience from relevant industry. You have good interpersonal skills and a development-oriented mindset combined with a good understanding of business processes. As a person, you have strong negotiation- and project management skills. To succeed in this role, you must be able to prioritise your tasks and be a strong communicator as well as thrive in a dynamic and international environment. We expect that you: Have financial understanding and good IT skills, especially Excel and PowerPoint Analytical and structured work style Have in-depth understanding of the value chain Are flexible, open-minded and works independently Are fluent in English Join us if you… ...want to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Sourcing, we offer you: The opportunity to work with highly skilled sourcing professionals A broad interface with many stakeholders The opportunity to work with a determined and motivated Category Management team Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The opportunity to make your mark on our Category Management strategies The opportunity to work with challenging tasks and ambitious objectives Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Sourcing Execution, Thomas Lyng-Jeppesen, on 45 4038 2776. Your primary work location will be Warrington, UK and you should expect 50-80 travel days of per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Japan, Taiwan and the USA.

Play a significant part in developing game-changing sourcing and procurement strategies in the offshore wind industry  

Are you looking for a position where you can use your sourcing knowledge and experience to build strong and beneficial supplier relations? Are you ready to apply your strong negotiation and collaboration skills in a dynamic and international environment?

Tasks & responsibilities: You will…  

…secure that all KPIs and targets are achieved at supplier level, incl. safety, quality, delivery, contract compliance and cost. You will be responsible for your own supplier portfolio and secure and increase savings and customer satisfaction through sourcing projects and supplier development programs.  

It will be your responsibility to optimise our Tail Spend category to ensure a strategic approach towards this area. Today, the area consists of a significant number of parts and suppliers, which we will consolidate, organise and optimise in regard to quality, cost and delivery performance. You will also support the Head of Sourcing Execution with tactical and operational tasks, as well as support the factories on escalated supplier issues, and in order to secure best utilisation of resources, you will support across categories when needed.  

Your tasks will furthermore include:   

  • Manage own supplier portfolio – SRM, master data, supplier performance and contracts 
  • Support the Category Manager and the Category Team from a commercial perspective 
  • Lead RFQ processes and negotiations with suppliers 
  • Support the development and execution of the sourcing strategy, supplier selection and cost reduction efforts 
  • Coordinate and align efforts/initiatives with SCM colleagues 
  • Support factory logistic purchasers and category purchasers in escalated delivery issues 

Skills & experience: Our new colleague…  

…has strategic sourcing and category management experience from relevant industry. You have good  interpersonal skills and a development-oriented mindset combined with a good understanding of business processes. As a person, you have strong negotiation- and project management skills. To succeed in this role, you must be able to prioritise your tasks and be a strong communicator as well as thrive in a dynamic and international environment.  

We expect that you:   

  • Have financial understanding and good IT skills, especially Excel and PowerPoint 
  • Analytical and structured work style
  • Have in-depth understanding of the value chain 
  • Are flexible, open-minded and works independently 
  • Are fluent in English 

Join us if you…  

...want to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.  

In Sourcing, we offer you:  

  • The opportunity to work with highly skilled sourcing professionals   
  • A broad interface with many stakeholders  
  • The opportunity to work with a determined and motivated Category Management team   
  • Great colleagues that support each other and work together  
  • Excellent opportunities for professional and personal development  
  • The opportunity to make your mark on our Category Management strategies  
  • The opportunity to work with challenging tasks and ambitious objectives  

Apply now  

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Sourcing Execution, Thomas Lyng-Jeppesen, on +45 4038 2776. Your primary work location will be Warrington, UK and you should expect 50-80 travel days of per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially.    

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Japan, Taiwan and the USA.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-09-03T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs/energisk indkøbstrainee

DCS ApS

Trige
Vi har travlt og søger derfor en indkøbstraniee til vores indkøbssafdeling i Trige - lidt nord for Århus. DCS ApS er en af DK s førende IT distributører med salg af harware til IT forhandlere og computerbutikker. Vi har eksisteret siden 1994 og er i...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Strategic Purchaser, Tail Spend

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Play a significant part in developing game-changing sourcing and procurement strategies in the offshore wind industry Are you looking for a position where you can use your sourcing knowledge and experience to build strong and beneficial supplier rel...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019