Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbschef

Som indkøbschef hos Hercules Fundering får du selvstændigt ansvar for at håndtere rammeaftaler og indkøbe materialer til produktionen, i tæt samarbejde med forretningen i begge lande.

HERCULES – alt begynder med en god grund

Hercules Fundering arbejder med fundering til alle typer projekter – fra byggeri og anlægsarbejde til havneprojekter. Her bliver du en del af en ung organisation, hvor metoder hele tiden udfordres, optimeres og gennemprøves, så selv det mest vanskelige fundament kan bebygges. 

Indkøb af materialer og tjenester er et vigtigt fundament for Hercules forretningen – og det er her, du kommer ind i billedet. Indkøbsfunktionen har tidligere været drevet fra Sverige, men din opgave bliver nu at etablere den på kontoret i Søborg.

Indkøb på strategisk og operationelt plan

Som indkøbsansvarlig står du for al indkøb af materiale til de projekter, Hercules har i både Danmark og Sydsverige. Det gør du i tæt samarbejde med tilbudschefen og projektlederne i Hercules, og du kommer derfor til at besøge Hercules’ kontor i Aarhus og Malmö/Helsingborg/Göteborg en gang imellem. 

Derudover håndterer du eksisterende rammeaftaler og forhandler nye rammeaftaler med leverandører, så du altid sikrer Hercules de bedste aftaler. Du holder derfor altid et vågent øje med leverandørmarkedet og tager fra tid til anden på leverandørbesøg og messer. 

Bliv en del af en nordisk indkøbsorganisation

Leverandøraftalerne og processerne for indkøbsområdet er allerede på plads, men som ny indkøbsansvarlig på det danske kontor har du rig mulighed for at sætte den strategiske retning på området og påvirke din egen stilling. Du refererer til den nordiske divisionsindkøbschef, der har base i Stockholm, og som du altid kan sparre med. Derudover indgår du i Hercules’ centrale indkøbsnetværk, hvor I sammen sørger for at drive forretningens indkøbsudvikling i samme retning. 

Udvikling og sparring gennem et kompetent bagland

Hos Hercules ligger virksomhedens styrke hos kompetente medarbejdere. Derfor gør Hercules meget for at etablere et højt fagligt ståsted, hvor deres medarbejdere kan udvikle sig sammen. Det har betydet, at deres trivselsmålinger ligger helt i top, og at Hercules’ medarbejdere har lyst til at blive i virksomheden. Det er de stolte af. 

Er indkøb dit fundament?

Har du minimum 5 års erfaring med indkøb – gerne inden for industrien, hører vi gerne fra dig. 

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital ved Senior Consultant Jan Rudebeck på tlf. + 26 27 18 04 eller e-mail jar@uhc.dk.Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025259Phoenix-1d72234712019-06-04T00:00:00Indkøbschef

Som indkøbschef hos Hercules Fundering får du selvstændigt ansvar for at håndtere rammeaftaler og indkøbe materialer til produktionen, i tæt samarbejde med forretningen i begge lande.

HERCULES – alt begynder med en god grund

Hercules Fundering arbejder med fundering til alle typer projekter – fra byggeri og anlægsarbejde til havneprojekter. Her bliver du en del af en ung organisation, hvor metoder hele tiden udfordres, optimeres og gennemprøves, så selv det mest vanskelige fundament kan bebygges. 

Indkøb af materialer og tjenester er et vigtigt fundament for Hercules forretningen – og det er her, du kommer ind i billedet. Indkøbsfunktionen har tidligere været drevet fra Sverige, men din opgave bliver nu at etablere den på kontoret i Søborg.

Indkøb på strategisk og operationelt plan

Som indkøbsansvarlig står du for al indkøb af materiale til de projekter, Hercules har i både Danmark og Sydsverige. Det gør du i tæt samarbejde med tilbudschefen og projektlederne i Hercules, og du kommer derfor til at besøge Hercules’ kontor i Aarhus og Malmö/Helsingborg/Göteborg en gang imellem. 

Derudover håndterer du eksisterende rammeaftaler og forhandler nye rammeaftaler med leverandører, så du altid sikrer Hercules de bedste aftaler. Du holder derfor altid et vågent øje med leverandørmarkedet og tager fra tid til anden på leverandørbesøg og messer. 

Bliv en del af en nordisk indkøbsorganisation

Leverandøraftalerne og processerne for indkøbsområdet er allerede på plads, men som ny indkøbsansvarlig på det danske kontor har du rig mulighed for at sætte den strategiske retning på området og påvirke din egen stilling. Du refererer til den nordiske divisionsindkøbschef, der har base i Stockholm, og som du altid kan sparre med. Derudover indgår du i Hercules’ centrale indkøbsnetværk, hvor I sammen sørger for at drive forretningens indkøbsudvikling i samme retning. 

Udvikling og sparring gennem et kompetent bagland

Hos Hercules ligger virksomhedens styrke hos kompetente medarbejdere. Derfor gør Hercules meget for at etablere et højt fagligt ståsted, hvor deres medarbejdere kan udvikle sig sammen. Det har betydet, at deres trivselsmålinger ligger helt i top, og at Hercules’ medarbejdere har lyst til at blive i virksomheden. Det er de stolte af. 

Er indkøb dit fundament?

Har du minimum 5 års erfaring med indkøb – gerne inden for industrien, hører vi gerne fra dig. 

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital ved Senior Consultant Jan Rudebeck på tlf. + 26 27 18 04 eller e-mail jar@uhc.dk.Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt.

2019-07-11T00:51:07.323 Som indkøbschef hos Hercules Fundering får du selvstændigt ansvar for at håndtere rammeaftaler og indkøbe materialer til produktionen, i tæt samarbejde med forretningen i begge lande. HERCULES alt begynder med en god grund Hercules Fundering arbejder med fundering til alle typer projekter fra byggeri og anlægsarbejde til havneprojekter. Her bliver du en del af en ung organisation, hvor metoder hele tiden udfordres, optimeres og gennemprøves, så selv det mest vanskelige fundament kan bebygges. Indkøb af materialer og tjenester er et vigtigt fundament for Hercules forretningen og det er her, du kommer ind i billedet. Indkøbsfunktionen har tidligere været drevet fra Sverige, men din opgave bliver nu at etablere den på kontoret i Søborg. Indkøb på strategisk og operationelt plan Som indkøbsansvarlig står du for al indkøb af materiale til de projekter, Hercules har i både Danmark og Sydsverige. Det gør du i tæt samarbejde med tilbudschefen og projektlederne i Hercules, og du kommer derfor til at besøge Hercules kontor i Aarhus og Malmö Helsingborg Göteborg en gang imellem. Derudover håndterer du eksisterende rammeaftaler og forhandler nye rammeaftaler med leverandører, så du altid sikrer Hercules de bedste aftaler. Du holder derfor altid et vågent øje med leverandørmarkedet og tager fra tid til anden på leverandørbesøg og messer. Bliv en del af en nordisk indkøbsorganisation Leverandøraftalerne og processerne for indkøbsområdet er allerede på plads, men som ny indkøbsansvarlig på det danske kontor har du rig mulighed for at sætte den strategiske retning på området og påvirke din egen stilling. Du refererer til den nordiske divisionsindkøbschef, der har base i Stockholm, og som du altid kan sparre med. Derudover indgår du i Hercules centrale indkøbsnetværk, hvor I sammen sørger for at drive forretningens indkøbsudvikling i samme retning. Udvikling og sparring gennem et kompetent bagland Hos Hercules ligger virksomhedens styrke hos kompetente medarbejdere. Derfor gør Hercules meget for at etablere et højt fagligt ståsted, hvor deres medarbejdere kan udvikle sig sammen. Det har betydet, at deres trivselsmålinger ligger helt i top, og at Hercules medarbejdere har lyst til at blive i virksomheden. Det er de stolte af. Er indkøb dit fundament? Har du minimum 5 års erfaring med indkøb gerne inden for industrien, hører vi gerne fra dig. Interesseret? Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital ved Senior Consultant Jan Rudebeck på tlf. 26 27 18 04 eller e-mail jar@uhc.dk.Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt.11jobnet1d722347100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-10T00:00:000000https://uhc.dk/indkoebschef-2/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3528340Unique Consult Danmark A/S11Tobaksvejen 2A2860SøborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent761801JobNet4989782498978210015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d722347https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d722347https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d722347&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d722347&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123503Indkøbschef12Transport og logistik361824746Elisabethelh@uhc.dkDKDanmarkDKDanmark330058929Procurement Manager, OperationsRobot AGC Biologics is a leading global Contract Development and Manufacturing Organization, with a deep commitment to improving life quality by bringing new biopharmaceuticals to market. Because of our dedication to building and empowering our internal teams, AGC Biologics is an innovative leader in the industry with an extensive network of cGMP facilities in the US, Europe and Asia. As such, we deliver a deep expertise, dynamic solutions and technologies, as well as customized services for the scale-up and cGMP manufacturing of protein-based therapeutics. We forge exceptionally strong partnerships with our clients, and we never lose sight of our pledge to deliver a reliable and compliant drug substance supply. Right. On time. For more information, visit www.agcbio.com. Procurement Manager Do you want to lead a smaller team and set the direction for procurement within a successful biotech company? As our new Procurement Manager, you will be leading a team of specialist while still being part of operations yourself. You will join the Supply Chain Management department consisting of 18 dedicated colleagues with main responsibility for procurement, planning, warehousing and shipping. We support all AGC Biologics production and collaborate closely with key stakeholders and external suppliers through the entire supply chain. We are working in an international and customer oriented way to secure fast and reliable support to our customers. The Role As our new Procurement Manager, you will have an excellent opportunity for making a real difference. You will be managing contracts with vendors and while working closely with relevant stakeholders, you will be critical to providing excellent internal and external customer satisfaction. You will be utilizing our ERP, Dynamics AX, to manage day to day activities supporting the purchasing operation including reviewing requisitions and analyzing each line item for quantity, specifications and delivery requirements. You will be leading the tracking and confirmation of delivery of all orders by maintaining an intense follow up structure to ensure timely control of orders, amendments, shipping notices and other required documents. For you to become successful in the role, you will have to thrive in a fast-paced environment. While possessing the skills and passion for creating a strong foundation, you will be acting as a member of the team and contribute to operations yourself. As a leader, you focus on and are creating a positive and inspiring working environment and you lead by example. Further responsibilities include: Manage our purchasing process working closely with the VP SCM, stakeholders and vendors. Leading contract negotiations for operational purchases, ensuring the best price while taking into consideration quality, cost and service levels. Proactively monitor and manage the portfolio of vendors to ensure that they are performing all their contracted responsibilities. Provide guidance on cost projections and forecasting on larger procurements as well as analyze and validate vendor proposals and pricing in order to provide recommendations. Manage and develop employees including individual performance management. Qualifications Being successful requires you to have the necessary skills to drive a first-class procurement team. More specifically, you have: A bachelor or master s degree within supply chain or similar. Experience of working in a fast-paced environment with an ability to multi-task and prioritize workloads, preferably in the biotech or pharmaceutical industry. Highly analytical and problem solving capabilities with incredible attention to detail. A tactical understanding yet an operational mindset and are not afraid of getting hands on with the activities. Either a few years of leadership experience or the ambition to become a leader within procurement. Interested? Send your application as soon as possible and no later than August 9th 2019. We are reviewing and processing applications as we receive them and we urge you to submit your papers as sooner rather than later. If you need further information about the position, please feel free to contact Senior HR Business Partner Martin Skyum Funch at mfunch@agcbio.com.

AGC Biologics is a leading global Contract Development and Manufacturing Organization, with a deep commitment to improving life quality by bringing new biopharmaceuticals to market. Because of our dedication to building and empowering our internal teams, AGC Biologics is an innovative leader in the industry with an extensive network of cGMP facilities in the US, Europe and Asia. As such, we deliver a deep expertise, dynamic solutions and technologies, as well as customized services for the scale-up and cGMP manufacturing of protein-based therapeutics. We forge exceptionally strong partnerships with our clients, and we never lose sight of our pledge to deliver a reliable and compliant drug substance supply. Right. On time. For more information, visit  www.agcbio.com.

Procurement Manager      

Do you want to lead a smaller team and set the direction for procurement within a successful biotech company? As our new Procurement Manager, you will be leading a team of specialist while still being part of operations yourself.

You will join the Supply Chain Management department consisting of 18 dedicated colleagues with main responsibility for procurement, planning, warehousing and shipping. We support all AGC Biologics production and collaborate closely with key stakeholders and external suppliers through the entire supply chain. We are working in an international and customer oriented way to secure fast and reliable support to our customers.

The Role

As our new Procurement Manager, you will have an excellent opportunity for making a real difference. You will be managing contracts with vendors and while working closely with relevant stakeholders, you will be critical to providing excellent internal and external customer satisfaction. You will be utilizing our ERP, Dynamics AX, to manage day to day activities supporting the purchasing operation including reviewing requisitions and analyzing each line item for quantity, specifications and delivery requirements. You will be leading the tracking and confirmation of delivery of all orders by maintaining an intense follow up structure to ensure timely control of orders, amendments, shipping notices and other required documents.

For you to become successful in the role, you will have to thrive in a fast-paced environment. While possessing the skills and passion for creating a strong foundation, you will be acting as a member of the team and contribute to operations yourself. As a leader, you focus on and are creating a positive and inspiring working environment and you lead by example.

Further responsibilities include:

  • Manage our purchasing process working closely with the VP SCM, stakeholders and vendors.
  • Leading contract negotiations for operational purchases, ensuring the best price while taking into consideration quality, cost and service levels.
  • Proactively monitor and manage the portfolio of vendors to ensure that they are performing all their contracted responsibilities.
  • Provide guidance on cost projections and forecasting on larger procurements as well as analyze and validate vendor proposals and pricing in order to provide recommendations.
  • Manage and develop employees including individual performance management.


Qualifications
Being successful requires you to have the necessary skills to drive a first-class procurement team.

More specifically, you have:

  • A bachelor or master’s degree within supply chain or similar. 
  • Experience of working in a fast-paced environment with an ability to multi-task and prioritize workloads, preferably in the biotech or pharmaceutical industry.
  • Highly analytical and problem solving capabilities with incredible attention to detail.
  • A tactical understanding yet an operational mindset and are not afraid of getting hands on with the activities.
  • Either a few years of leadership experience or the ambition to become a leader within procurement.


Interested?
Send your application as soon as possible and no later than August 9th 2019. We are reviewing and processing applications as we receive them and we urge you to submit your papers as sooner rather than later.

If you need further information about the position, please feel free to contact Senior HR Business Partner Martin Skyum Funch at mfunch@agcbio.com.

AGC Biologics A/SSøborg2019-07-12T00:00:002019-08-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Procurement Manager, Operations

AGC Biologics A/S

Søborg
AGC Biologics is a leading global Contract Development and Manufacturing Organization, with a deep commitment to improving life quality by bringing new biopharmaceuticals to market. Because of our dedication to building and empowering our internal t...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019