Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbschef med stærke kompetencer på både strategisk og operationelt niveau

Vil du være med til at videreudvikle indkøbsafdelingen i en virksomhed, som leverer højteknologiske produkter? Så er du måske vores nye kollega?

Vi søger en struktureret indkøbschef med teknisk forståelse og som har både operationelt og strategisk fokus.


Du vil få ansvar for følgende opgaver

  • Leverandørudvælgelse
  • Samhandelsaftaler
  • Leverandørvurdering og -audit
  • Reduktion af indkøbspriser
  • Operative opgaver, bl.a. dagligt indkøb
  • Produktansvarlig for handelsvarer og indkøbte komponenter:
    • Sourcing af nye produkter og agenturer
    • Sikre uddannelse af kolleger i nye produkter
    • Sparring med marketing ift. nye produkter
  • Personaleledelse

Du bliver leder for indkøbsafdelingen, som er en af de fire afdelinger i vores fabrik, og med ledelsesansvar for en dygtig indkøbsassistent. Du vil have tæt samarbejde med de tre øvrige afdelinger, som er komponentproduktion, montage og kvalitet & miljø, derudover også R&D og salg. Du vil referere direkte til den administrerende direktør og vil være med i vores udvidede ledergruppe.

Succeskriterierne for dig som indkøbschef er kontinuerlige reduktioner i indkøbspriser, forsyningssikkerhed og god styring af produktsortimentet, hvad angår handelsvarer og indkøbte komponenter.


Kvalifikationer

  • Du besidder godt købmandskab
  • Du har flere års erfaring som ansvarlig indkøber i en produktionsvirksomhed
  • Du har god teknisk erfaring, gerne med industrikomponenter
  • Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale
  • Du har gode engelskkundskaber
  • Du er ERP- og Excel-superbruger

Derudover forestiller vi os, at du er energisk, vedholdende og resultatorienteret. Du har evnen til at sætte dig ind i nye opgaver og samtidigt trives med faste rutiner. Du er teamplayer, har gode kommunikationsevner og kan begå dig i hele organisationen.

Timeantal og tiltrædelse:

Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Ansøgningsfristen er den 16. november 2020 og tiltrædelse er snarest muligt.


Vi tilbyder:

Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst, god løn, attraktive personalegoder og ordnede forhold. Hvis du finder ovenstående interessant og har lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, er du meget velkommen til at sende en ansøgning med CV til økonomi- og HR-chef Marina Poulsen: e-mail HR@bj-gear.com.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrerende direktør Flemming Graversgaard på T: 23 24 44 40.


Vi glæder os til at høre fra dig!

_________________________________________________________________________________


BJ-Gear A/S har domicil i attraktive lokaler i Skanderborg, tæt på motorvejen.
Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 100 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60 %.


BJ-Gear A/S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger.

Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder.


Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.dk



Se mere på vores ansøgersite: https://bj-gear.ofir.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.