Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbschef til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune

Har du lyst til at påtage dig ansvaret for ledelsen af Afdeling for Frit Valg og Indkøb i Sundheds- og Om­sorgsforvaltningen i Københavns Kommune?  
 
Afdelingen er en del af Center for Administration i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.  
Afdelingen koordinerer forvaltningens arbejde med kommunens indkøbspolitik og sikrer, at der er et frit valg mellem forskellige leverandører af praktisk og personlig hjælp efter Serviceloven.  
 
Du bliver leder for syv engagerede og vidende medarbejdere, der brænder for at få kommunens indkøbspoli­tik til at leve og for at give borgerne de bedst mulige forudsætninger for et frit valg af leverandører.
 
Afdelingens opgaver er bl.a. at 
  • implementere Københavns Kommunes indkøbspolitik i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.  
  • gennemføre udbud, implementere aftaler og følge op på kontrakter vedrørende forvaltnings­specifikke indkøb af varer og tjenesteydelser.  
  • sikre, at forvaltningens samlede faglige behov indarbejdes i kravspecifikationer ved deltagelse i arbejdsgrupper vedrørende udbud i SKI/Københavns Kommune. 
  • sikre, at borgerne har et frit valg af hjemmeplejeleverandør ved at gennemføre udbud og imple­mentere aftalerne med de forskellige leverandører af hjemmeplejeydelser.  
  • sikre compliance i forhold til indgåede kontrakter.  
  • gennemføre controlling af leverandørafregninger. 
Vi løser opgaverne i et tæt samarbejde med forvaltningens faglige centre, forvaltningens borgerrettede en­heder og med Københavns Kommunes øvrige forvaltninger. 
 
Vi tilbyder  
  • En spændende stilling med fokus på effektive indkøb med positiv effekt for hele organisationen.  
  • En udfordrende arbejdsplads under konstant forandring, med tætte relationer til både det politiske niveau og forvaltningens enheder.  
  • En travl og uforudsigelig hverdag, hvor der konstant er mange bolde i luften.  
  • Et nært samarbejde med centrets øvrige fem afdelingsledere og administrationschefen.  
  • En god mulighed for faglig og personlig vækst, samt en attraktiv løn.  
Vi forventer, at du 
  • har en akademisk uddannelse, f.eks. jurist, økonom eller statskundskab.  
  • har kendskab til offentlig forvaltning og erfaring med arbejde i politisk ledede miljøer.  
  • kan tænke strategisk i forhold til at føre kommunens politikker ud i livet.  
  • har et godt overblik og er god til at prioritere og støtte dine medarbejdere i at prioritere.  
  • har interesse for ledelse, og at du er god til at skabe teamsammenhold.  
  • ser helheder uden at miste forståelsen for, at djævelen ligger i detaljen.  
  • har gode kommunikationsevner og flair for samarbejde på tværs i en stor organisation med mange ak­tører.  
  • har en åben og tillidvækkende personlighed, og at du kan skabe resultater gennem overblik og kon­struktiv dialog.  
Yderligere information
Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen og Center for Administration på www.kk.dk
Nærmere information om stillingen kan fås ved at kontakte administrationschef Lars Matthiesen på 3530 3499.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 25. april 2018
Første samtalerunde finder sted torsdag den 3. maj. Anden samtalerunde finder sted onsdag den 16. maj. For ansøgere som går videre til anden samtalerunde vil der være et testforløb.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790522Phoenix-d3a1f84812018-04-10T12:01:07.183Indkøbschef til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune
Har du lyst til at påtage dig ansvaret for ledelsen af Afdeling for Frit Valg og Indkøb i Sundheds- og Om­sorgsforvaltningen i Københavns Kommune?  
 
Afdelingen er en del af Center for Administration i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.  
Afdelingen koordinerer forvaltningens arbejde med kommunens indkøbspolitik og sikrer, at der er et frit valg mellem forskellige leverandører af praktisk og personlig hjælp efter Serviceloven.  
 
Du bliver leder for syv engagerede og vidende medarbejdere, der brænder for at få kommunens indkøbspoli­tik til at leve og for at give borgerne de bedst mulige forudsætninger for et frit valg af leverandører.
 
Afdelingens opgaver er bl.a. at 
  • implementere Københavns Kommunes indkøbspolitik i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.  
  • gennemføre udbud, implementere aftaler og følge op på kontrakter vedrørende forvaltnings­specifikke indkøb af varer og tjenesteydelser.  
  • sikre, at forvaltningens samlede faglige behov indarbejdes i kravspecifikationer ved deltagelse i arbejdsgrupper vedrørende udbud i SKI/Københavns Kommune. 
  • sikre, at borgerne har et frit valg af hjemmeplejeleverandør ved at gennemføre udbud og imple­mentere aftalerne med de forskellige leverandører af hjemmeplejeydelser.  
  • sikre compliance i forhold til indgåede kontrakter.  
  • gennemføre controlling af leverandørafregninger. 
Vi løser opgaverne i et tæt samarbejde med forvaltningens faglige centre, forvaltningens borgerrettede en­heder og med Københavns Kommunes øvrige forvaltninger. 
 
Vi tilbyder  
  • En spændende stilling med fokus på effektive indkøb med positiv effekt for hele organisationen.  
  • En udfordrende arbejdsplads under konstant forandring, med tætte relationer til både det politiske niveau og forvaltningens enheder.  
  • En travl og uforudsigelig hverdag, hvor der konstant er mange bolde i luften.  
  • Et nært samarbejde med centrets øvrige fem afdelingsledere og administrationschefen.  
  • En god mulighed for faglig og personlig vækst, samt en attraktiv løn.  
Vi forventer, at du 
  • har en akademisk uddannelse, f.eks. jurist, økonom eller statskundskab.  
  • har kendskab til offentlig forvaltning og erfaring med arbejde i politisk ledede miljøer.  
  • kan tænke strategisk i forhold til at føre kommunens politikker ud i livet.  
  • har et godt overblik og er god til at prioritere og støtte dine medarbejdere i at prioritere.  
  • har interesse for ledelse, og at du er god til at skabe teamsammenhold.  
  • ser helheder uden at miste forståelsen for, at djævelen ligger i detaljen.  
  • har gode kommunikationsevner og flair for samarbejde på tværs i en stor organisation med mange ak­tører.  
  • har en åben og tillidvækkende personlighed, og at du kan skabe resultater gennem overblik og kon­struktiv dialog.  
Yderligere information
Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen og Center for Administration på www.kk.dk
Nærmere information om stillingen kan fås ved at kontakte administrationschef Lars Matthiesen på 3530 3499.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 25. april 2018
Første samtalerunde finder sted torsdag den 3. maj. Anden samtalerunde finder sted onsdag den 16. maj. For ansøgere som går videre til anden samtalerunde vil der være et testforløb.  
 
2018-04-25T10:51:02.523 Har du lyst til at påtage dig ansvaret for ledelsen af Afdeling for Frit Valg og Indkøb i Sundheds- og Om­sorgsforvaltningen i Københavns Kommune? Afdelingen er en del af Center for Administration i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Afdelingen koordinerer forvaltningens arbejde med kommunens indkøbspolitik og sikrer, at der er et frit valg mellem forskellige leverandører af praktisk og personlig hjælp efter Serviceloven. Du bliver leder for syv engagerede og vidende medarbejdere, der brænder for at få kommunens indkøbspoli­tik til at leve og for at give borgerne de bedst mulige forudsætninger for et frit valg af leverandører. Afdelingens opgaver er bl.a. at implementere Københavns Kommunes indkøbspolitik i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. gennemføre udbud, implementere aftaler og følge op på kontrakter vedrørende forvaltnings­specifikke indkøb af varer og tjenesteydelser. sikre, at forvaltningens samlede faglige behov indarbejdes i kravspecifikationer ved deltagelse i arbejdsgrupper vedrørende udbud i SKI Københavns Kommune. sikre, at borgerne har et frit valg af hjemmeplejeleverandør ved at gennemføre udbud og imple­mentere aftalerne med de forskellige leverandører af hjemmeplejeydelser. sikre compliance i forhold til indgåede kontrakter. gennemføre controlling af leverandørafregninger. Vi løser opgaverne i et tæt samarbejde med forvaltningens faglige centre, forvaltningens borgerrettede en­heder og med Københavns Kommunes øvrige forvaltninger. Vi tilbyder En spændende stilling med fokus på effektive indkøb med positiv effekt for hele organisationen. En udfordrende arbejdsplads under konstant forandring, med tætte relationer til både det politiske niveau og forvaltningens enheder. En travl og uforudsigelig hverdag, hvor der konstant er mange bolde i luften. Et nært samarbejde med centrets øvrige fem afdelingsledere og administrationschefen. En god mulighed for faglig og personlig vækst, samt en attraktiv løn. Vi forventer, at du har en akademisk uddannelse, f.eks. jurist, økonom eller statskundskab. har kendskab til offentlig forvaltning og erfaring med arbejde i politisk ledede miljøer. kan tænke strategisk i forhold til at føre kommunens politikker ud i livet. har et godt overblik og er god til at prioritere og støtte dine medarbejdere i at prioritere. har interesse for ledelse, og at du er god til at skabe teamsammenhold. ser helheder uden at miste forståelsen for, at djævelen ligger i detaljen. har gode kommunikationsevner og flair for samarbejde på tværs i en stor organisation med mange ak­tører. har en åben og tillidvækkende personlighed, og at du kan skabe resultater gennem overblik og kon­struktiv dialog. Yderligere information Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen og Center for Administration på www.kk.dk Nærmere information om stillingen kan fås ved at kontakte administrationschef Lars Matthiesen på 3530 3499. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 25. april 2018 Første samtalerunde finder sted torsdag den 3. maj. Anden samtalerunde finder sted onsdag den 16. maj. For ansøgere som går videre til anden samtalerunde vil der være et testforløb.10Phoenixd3a1f848101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-25T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150230&DepartmentId=20243&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3211207Afdeling for Frit Valg og Indkøb11Sjællandsgade 402200København NDKDanmarkORS/d3a1f848_logo.pngORS/Small/d3a1f848_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent552173KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3a1f848https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3a1f848https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3a1f848&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3a1f848&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Afdeling for Frit Valg og Indkøb får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12007991Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse354282277mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK