Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbselever til Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen

Kunne du tænke dig en spændende indkøbsuddannelse, hvor du selv kan være med til at sætte målet?

Til Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen i Ballerup søger vi pr. 15. august 2018 tre nye indkøbselever, der ønsker en uddannelse med mange udfordringer.

Om os

Vi er mange mennesker samlet hos Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen i Ballerup, og mange af os har vidt forskellige typer arbejdsopgaver og uddannelsesbaggrund. I vores organisation vil du opleve stor mangfoldighed, men også et godt sammenhold da alles funktion er nødvendig for at kunne levere et godt produkt til vores kunder. Der hvor vi især skiller os ud, er at hverdagen har et militært islæt, idet en tredjedel af medarbejderne er uniformeret, og vi har flere forskellige militære traditioner som bl.a. nytårsparole og flagdage.
Derudover har vi stor fokus på trivsel, både hos den enkelte men også i Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen som helhed.


Om stillingen

Som indkøbselev i Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen vil du få en alsidig indkøbsuddannelse, hvor der er mulighed for at styrke både faglige samt personlige kompetencer. Derudover vil du også i høj grad have mulighed for at påvirke dine opgaver ud fra din erfaring og dit engagement. Du vil i løbet af din elevtid være tilknyttet tre-fire forskellige sektioner i Indkøbsdivisionen, hvor du vil få et indblik i de arbejdsprocesser og opgaver, der kan være her.

Vi lægger stor vægt på, at du har lyst til at bidrage aktivt for at blive en del af vores elevgruppe. Udover mulighed for sparring, bruger vi også elevgruppen til at udvikle vores elever fagligt i form af elevmøder. På disse møder er det eleverne selv, der planlægger indholdet og faciliterer mødet.
Derudover tilbyder vi, at du kan påbegynde en akademiuddannelse om aftenen, hvis du opfylder kravene.

Derudover vil du lære at:
- Kende udbudsreglerne
- Udsende forespørgsler
- Foretage indkøb /udstede indkøbsordrer
- Booke transport
- Håndtere fakturaer
- Håndtere reparationer af materiel
- Foretage lagerstyring
- Være mødeleder for vores elevmøder
- Tage referater mv.

Der vil være mulighed for rejseaktivitet, og du vil komme til at deltage i besøg ved værksteder, kaserne og depoter i hele landet.


Om dig

Vi forventer, at du er åben og imødekommende. Du har lyst til at arbejde i en stor organisation, hvor du vil komme i kontakt med mange forskellige kollegaer. Du er mødestabil og brænder for en hverdag, hvor der både er varierende samt rutinemæssige opgaver, der skal løses. Du er servicemindet og sætter en ære i at følge dine opgaver til dørs med bedst mulige resultat. Da indkøb ofte foregår med internationale leverandører er det vigtigt, at du kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk.

Du motiveres af mange forskellige typer opgaver, og opsøger selvstændigt viden for at kunne løse opgaverne på bedst mulige måde. At indgå i en større elevgruppe er noget for dig, og det er naturligt for dig at bidrage og tage initiativer, der sikrer et godt sammenhold og elevnetværk.

Du har bestået/består EUD eller EUX med fagretning handel, en gymnasial uddannelse som STX, HTX, HF eller tilsvarende, og efterfølgende gennemført et kort grundforløb.

Er du over 25 år og har bestået HGS, bedes du vedlægge en uddannelsesplan (realkompetencevurdering, RKV) fra en erhvervsskole. Er du i tvivl om kravene bedes du kontakte en erhvervsskole.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Lønnen er afhængig af din alder, og udgør efter endt grundforløb for dig som er under 18 år, det første år 10.686,00 kr. pr. måned. Er du over 18 år vil lønnen det første år være 13.400,83 kr. pr. måned. Er du derimod over 25 år vil lønnen være 19.639,08 kr. pr. måned.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Marika Landgren på tlf. 7281 5993 eller Jan K. Brundby på tlf. 7281 4111.
Har du spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Lars Holte på 728 19158.

Sådan søger du
Hvis du er interesseret, skal du søge stillingen via linket, og du bedes vedhæfte relevante dokumenter til din ansøgning.

Ansøgningsfristen er den 16. februar 2018. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9 til 10.
Tiltrædelse 15. august 2018.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ’vugge til grav’. FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Knap 850 af FMI’s ca. 1.900 medarbejdere er placeret i domicilet i Ballerup. FMI’s hovedopgave er at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materiel til hele Forsvarsministeriets koncern, lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. Til at gøre dette administrerer FMI årligt ca. 7 mia. kr. af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder, da det er støtten hertil, som altid er i centrum.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329745663Phoenix-5ef9ea0512018-01-23T03:09:37.940Indkøbselever til Forsvarsministeriet Materiel- og IndkøbsstyrelsenKunne du tænke dig en spændende indkøbsuddannelse, hvor du selv kan være med til at sætte målet?

Til Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen i Ballerup søger vi pr. 15. august 2018 tre nye indkøbselever, der ønsker en uddannelse med mange udfordringer.

Om os

Vi er mange mennesker samlet hos Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen i Ballerup, og mange af os har vidt forskellige typer arbejdsopgaver og uddannelsesbaggrund. I vores organisation vil du opleve stor mangfoldighed, men også et godt sammenhold da alles funktion er nødvendig for at kunne levere et godt produkt til vores kunder. Der hvor vi især skiller os ud, er at hverdagen har et militært islæt, idet en tredjedel af medarbejderne er uniformeret, og vi har flere forskellige militære traditioner som bl.a. nytårsparole og flagdage.
Derudover har vi stor fokus på trivsel, både hos den enkelte men også i Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen som helhed.


Om stillingen

Som indkøbselev i Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen vil du få en alsidig indkøbsuddannelse, hvor der er mulighed for at styrke både faglige samt personlige kompetencer. Derudover vil du også i høj grad have mulighed for at påvirke dine opgaver ud fra din erfaring og dit engagement. Du vil i løbet af din elevtid være tilknyttet tre-fire forskellige sektioner i Indkøbsdivisionen, hvor du vil få et indblik i de arbejdsprocesser og opgaver, der kan være her.

Vi lægger stor vægt på, at du har lyst til at bidrage aktivt for at blive en del af vores elevgruppe. Udover mulighed for sparring, bruger vi også elevgruppen til at udvikle vores elever fagligt i form af elevmøder. På disse møder er det eleverne selv, der planlægger indholdet og faciliterer mødet.
Derudover tilbyder vi, at du kan påbegynde en akademiuddannelse om aftenen, hvis du opfylder kravene.

Derudover vil du lære at:
- Kende udbudsreglerne
- Udsende forespørgsler
- Foretage indkøb /udstede indkøbsordrer
- Booke transport
- Håndtere fakturaer
- Håndtere reparationer af materiel
- Foretage lagerstyring
- Være mødeleder for vores elevmøder
- Tage referater mv.

Der vil være mulighed for rejseaktivitet, og du vil komme til at deltage i besøg ved værksteder, kaserne og depoter i hele landet.


Om dig

Vi forventer, at du er åben og imødekommende. Du har lyst til at arbejde i en stor organisation, hvor du vil komme i kontakt med mange forskellige kollegaer. Du er mødestabil og brænder for en hverdag, hvor der både er varierende samt rutinemæssige opgaver, der skal løses. Du er servicemindet og sætter en ære i at følge dine opgaver til dørs med bedst mulige resultat. Da indkøb ofte foregår med internationale leverandører er det vigtigt, at du kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk.

Du motiveres af mange forskellige typer opgaver, og opsøger selvstændigt viden for at kunne løse opgaverne på bedst mulige måde. At indgå i en større elevgruppe er noget for dig, og det er naturligt for dig at bidrage og tage initiativer, der sikrer et godt sammenhold og elevnetværk.

Du har bestået/består EUD eller EUX med fagretning handel, en gymnasial uddannelse som STX, HTX, HF eller tilsvarende, og efterfølgende gennemført et kort grundforløb.

Er du over 25 år og har bestået HGS, bedes du vedlægge en uddannelsesplan (realkompetencevurdering, RKV) fra en erhvervsskole. Er du i tvivl om kravene bedes du kontakte en erhvervsskole.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Lønnen er afhængig af din alder, og udgør efter endt grundforløb for dig som er under 18 år, det første år 10.686,00 kr. pr. måned. Er du over 18 år vil lønnen det første år være 13.400,83 kr. pr. måned. Er du derimod over 25 år vil lønnen være 19.639,08 kr. pr. måned.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Marika Landgren på tlf. 7281 5993 eller Jan K. Brundby på tlf. 7281 4111.
Har du spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Lars Holte på 728 19158.

Sådan søger du
Hvis du er interesseret, skal du søge stillingen via linket, og du bedes vedhæfte relevante dokumenter til din ansøgning.

Ansøgningsfristen er den 16. februar 2018. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9 til 10.
Tiltrædelse 15. august 2018.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ’vugge til grav’. FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Knap 850 af FMI’s ca. 1.900 medarbejdere er placeret i domicilet i Ballerup. FMI’s hovedopgave er at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materiel til hele Forsvarsministeriets koncern, lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. Til at gøre dette administrerer FMI årligt ca. 7 mia. kr. af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder, da det er støtten hertil, som altid er i centrum.

2018-02-17T01:05:51.440 Kunne du tænke dig en spændende indkøbsuddannelse, hvor du selv kan være med til at sætte målet? Til Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen i Ballerup søger vi pr. 15. august 2018 tre nye indkøbselever, der ønsker en uddannelse med mange udfordringer. Om os Vi er mange mennesker samlet hos Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen i Ballerup, og mange af os har vidt forskellige typer arbejdsopgaver og uddannelsesbaggrund. I vores organisation vil du opleve stor mangfoldighed, men også et godt sammenhold da alles funktion er nødvendig for at kunne levere et godt produkt til vores kunder. Der hvor vi især skiller os ud, er at hverdagen har et militært islæt, idet en tredjedel af medarbejderne er uniformeret, og vi har flere forskellige militære traditioner som bl.a. nytårsparole og flagdage. Derudover har vi stor fokus på trivsel, både hos den enkelte men også i Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen som helhed. Om stillingen Som indkøbselev i Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen vil du få en alsidig indkøbsuddannelse, hvor der er mulighed for at styrke både faglige samt personlige kompetencer. Derudover vil du også i høj grad have mulighed for at påvirke dine opgaver ud fra din erfaring og dit engagement. Du vil i løbet af din elevtid være tilknyttet tre-fire forskellige sektioner i Indkøbsdivisionen, hvor du vil få et indblik i de arbejdsprocesser og opgaver, der kan være her. Vi lægger stor vægt på, at du har lyst til at bidrage aktivt for at blive en del af vores elevgruppe. Udover mulighed for sparring, bruger vi også elevgruppen til at udvikle vores elever fagligt i form af elevmøder. På disse møder er det eleverne selv, der planlægger indholdet og faciliterer mødet. Derudover tilbyder vi, at du kan påbegynde en akademiuddannelse om aftenen, hvis du opfylder kravene. Derudover vil du lære at: - Kende udbudsreglerne - Udsende forespørgsler - Foretage indkøb udstede indkøbsordrer - Booke transport - Håndtere fakturaer - Håndtere reparationer af materiel - Foretage lagerstyring - Være mødeleder for vores elevmøder - Tage referater mv. Der vil være mulighed for rejseaktivitet, og du vil komme til at deltage i besøg ved værksteder, kaserne og depoter i hele landet. Om dig Vi forventer, at du er åben og imødekommende. Du har lyst til at arbejde i en stor organisation, hvor du vil komme i kontakt med mange forskellige kollegaer. Du er mødestabil og brænder for en hverdag, hvor der både er varierende samt rutinemæssige opgaver, der skal løses. Du er servicemindet og sætter en ære i at følge dine opgaver til dørs med bedst mulige resultat. Da indkøb ofte foregår med internationale leverandører er det vigtigt, at du kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Du motiveres af mange forskellige typer opgaver, og opsøger selvstændigt viden for at kunne løse opgaverne på bedst mulige måde. At indgå i en større elevgruppe er noget for dig, og det er naturligt for dig at bidrage og tage initiativer, der sikrer et godt sammenhold og elevnetværk. Du har bestået består EUD eller EUX med fagretning handel, en gymnasial uddannelse som STX, HTX, HF eller tilsvarende, og efterfølgende gennemført et kort grundforløb. Er du over 25 år og har bestået HGS, bedes du vedlægge en uddannelsesplan (realkompetencevurdering, RKV) fra en erhvervsskole. Er du i tvivl om kravene bedes du kontakte en erhvervsskole. Ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Lønnen er afhængig af din alder, og udgør efter endt grundforløb for dig som er under 18 år, det første år 10.686,00 kr. pr. måned. Er du over 18 år vil lønnen det første år være 13.400,83 kr. pr. måned. Er du derimod over 25 år vil lønnen være 19.639,08 kr. pr. måned. Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Marika Landgren på tlf. 7281 5993 eller Jan K. Brundby på tlf. 7281 4111. Har du spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Lars Holte på 728 19158. Sådan søger du Hvis du er interesseret, skal du søge stillingen via linket, og du bedes vedhæfte relevante dokumenter til din ansøgning. Ansøgningsfristen er den 16. februar 2018. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9 til 10. Tiltrædelse 15. august 2018. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning. Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra vugge til grav . FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Knap 850 af FMI s ca. 1.900 medarbejdere er placeret i domicilet i Ballerup. FMI s hovedopgave er at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materiel til hele Forsvarsministeriets koncern, lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. Til at gøre dette administrerer FMI årligt ca. 7 mia. kr. af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder, da det er støtten hertil, som altid er i centrum.11Jobnet5ef9ea05100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=153737&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3084496Civile stillinger11Lautrupbjerg 12750BallerupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent511993JobNet47464181000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ef9ea05https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ef9ea05https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ef9ea05&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ef9ea05&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee352467833importimport_5ef9ea05DKDanmarkDKDanmarkda-DK