Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbskonsulent

Vi søger en ny indkøbskonsulent til at være det fjerde ben i et engageret og fagligt stærkt indkøbsteam. Er du serviceorienteret, har flair for IT og erfaring med indkøb og indkøbsanalyser, er det dig, som vi er på udkig efter.

Som indkøbskonsulent hos os skal du rådgive og vejlede kommunens indkøbere om indkøb og anvendelse af kommunens E-handelssystem og sikre at indkøbsaftalerne anvendes. Derudover arbejde struktureret med indkøbsanalyser og opsamle viden i kontraktperioden til brug for kommende udbud. Det er en del af den løbende optimering samt Contract Management, som teamet arbejder med, hvilket indebærer kontakt til leverandører og kommunens udbudsteam.

Som indkøbskonsulent er du med til at udvikle kommunens service til borgerne, idet effektive indkøb betyder en krone mere til borgernær service.

Hvad vil du komme til at arbejde med

  • Support på E-handelssystemet til kommunens indkøbere, herunder undervisning
  • Controlling, hvilket indebærer udarbejdelse af indkøbs- og omkostningsanalyser og opfølgning på aftaler
  • Implementere og administrere indkøbsaftaler, herunder godkende E-kataloger
  • Kontakt til kommunens leverandører og indkøbsfællesskabet KomUdbud, som vi deltager i sammen med 14 andre kommuner
  • Udarbejde og formidle målrettet information om indkøb og indkøbsaftaler til ledelse, medarbejdere og andre samarbejdspartnere
  • Medvirke til udvikling af E-handelssystemet
  • Indgå i interne og eksterne netværk og i andre økonomiske og administrative opgaver i afdelingen

Dine primære værktøjer vil være kommunens E-handelssystem (TrueTrade), indkøbsanalysesystem (TrueAnalyze), økonomisystem (ØS-Indsigt) og Excel til indhentning og bearbejdning af data.

Vi forventer, at du
  • har en relevant videregående uddannelse eller anden uddannelse og erfaring, som modsvarer stillingen
  • er struktureret og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer og opgaver
  • er erfaren med IT på et niveau, hvor du kan sikre drift af E-handelssystemet og bearbejde indkøbsdata
  • kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver og samtidig være en god teamspiller
  • har en positiv indstilling til arbejdet og kolleger krydret med et godt humør
  • har gode kommunikative evner
  • er nysgerrig, har gå-på mod og kan se nye muligheder

Hvem er vi
Indkøbsteamet indgår i en afdeling på 15 medarbejdere, der desuden arbejder med kommunens overordnede økonomi og betjening af Herning Byråd og Direktion. Afdelingen er en del af Direktionens Stab, hvis formål er at være bindeled mellem direktionen og de enkelte forvaltninger og decentrale institutioner.

Vi tilbyder
Et spændende job med faglige udfordringer, hvor dialog og sparring er i højsædet. Gode muligheder for at sætte dit præg på stillingen, herunder gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Der er tale om en fuldtidsstilling med løn og ansættelse efter kvalifikationer og gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Torsdag den 8. marts kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler
Fredag den 16. marts og eventuelt mandag den 19. marts.

Tiltrædelse
1. maj.

Ansættelsessted
Herning Rådhus

Interesseret?
Du kan få flere oplysninger om stillingen hos afdelingsleder for Økonomi, Indkøb og Sekretariatet - Hanne Østergaard Rasmussen, telefon 96 28 22 22 / e-mail: aosho@herning.dk - eller hos Teamkoordinator Dennis Steffensen, telefon 96 28 23 44 / e-mail: aosds@herning.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758115Phoenix-0c4df60112018-02-09T11:02:02.343IndkøbskonsulentVi søger en ny indkøbskonsulent til at være det fjerde ben i et engageret og fagligt stærkt indkøbsteam. Er du serviceorienteret, har flair for IT og erfaring med indkøb og indkøbsanalyser, er det dig, som vi er på udkig efter.

Som indkøbskonsulent hos os skal du rådgive og vejlede kommunens indkøbere om indkøb og anvendelse af kommunens E-handelssystem og sikre at indkøbsaftalerne anvendes. Derudover arbejde struktureret med indkøbsanalyser og opsamle viden i kontraktperioden til brug for kommende udbud. Det er en del af den løbende optimering samt Contract Management, som teamet arbejder med, hvilket indebærer kontakt til leverandører og kommunens udbudsteam.

Som indkøbskonsulent er du med til at udvikle kommunens service til borgerne, idet effektive indkøb betyder en krone mere til borgernær service.

Hvad vil du komme til at arbejde med
  • Support på E-handelssystemet til kommunens indkøbere, herunder undervisning
  • Controlling, hvilket indebærer udarbejdelse af indkøbs- og omkostningsanalyser og opfølgning på aftaler
  • Implementere og administrere indkøbsaftaler, herunder godkende E-kataloger
  • Kontakt til kommunens leverandører og indkøbsfællesskabet KomUdbud, som vi deltager i sammen med 14 andre kommuner
  • Udarbejde og formidle målrettet information om indkøb og indkøbsaftaler til ledelse, medarbejdere og andre samarbejdspartnere
  • Medvirke til udvikling af E-handelssystemet
  • Indgå i interne og eksterne netværk og i andre økonomiske og administrative opgaver i afdelingen

Dine primære værktøjer vil være kommunens E-handelssystem (TrueTrade), indkøbsanalysesystem (TrueAnalyze), økonomisystem (ØS-Indsigt) og Excel til indhentning og bearbejdning af data.

Vi forventer, at du
  • har en relevant videregående uddannelse eller anden uddannelse og erfaring, som modsvarer stillingen
  • er struktureret og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer og opgaver
  • er erfaren med IT på et niveau, hvor du kan sikre drift af E-handelssystemet og bearbejde indkøbsdata
  • kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver og samtidig være en god teamspiller
  • har en positiv indstilling til arbejdet og kolleger krydret med et godt humør
  • har gode kommunikative evner
  • er nysgerrig, har gå-på mod og kan se nye muligheder

Hvem er vi
Indkøbsteamet indgår i en afdeling på 15 medarbejdere, der desuden arbejder med kommunens overordnede økonomi og betjening af Herning Byråd og Direktion. Afdelingen er en del af Direktionens Stab, hvis formål er at være bindeled mellem direktionen og de enkelte forvaltninger og decentrale institutioner.

Vi tilbyder
Et spændende job med faglige udfordringer, hvor dialog og sparring er i højsædet. Gode muligheder for at sætte dit præg på stillingen, herunder gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Der er tale om en fuldtidsstilling med løn og ansættelse efter kvalifikationer og gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Torsdag den 8. marts kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler
Fredag den 16. marts og eventuelt mandag den 19. marts.

Tiltrædelse
1. maj.

Ansættelsessted
Herning Rådhus

Interesseret?
Du kan få flere oplysninger om stillingen hos afdelingsleder for Økonomi, Indkøb og Sekretariatet - Hanne Østergaard Rasmussen, telefon 96 28 22 22 / e-mail: aosho@herning.dk - eller hos Teamkoordinator Dennis Steffensen, telefon 96 28 23 44 / e-mail: aosds@herning.dk
2018-03-09T00:50:35.007 Vi søger en ny indkøbskonsulent til at være det fjerde ben i et engageret og fagligt stærkt indkøbsteam. Er du serviceorienteret, har flair for IT og erfaring med indkøb og indkøbsanalyser, er det dig, som vi er på udkig efter.Som indkøbskonsulent hos os skal du rådgive og vejlede kommunens indkøbere om indkøb og anvendelse af kommunens E-handelssystem og sikre at indkøbsaftalerne anvendes. Derudover arbejde struktureret med indkøbsanalyser og opsamle viden i kontraktperioden til brug for kommende udbud. Det er en del af den løbende optimering samt Contract Management, som teamet arbejder med, hvilket indebærer kontakt til leverandører og kommunens udbudsteam.Som indkøbskonsulent er du med til at udvikle kommunens service til borgerne, idet effektive indkøb betyder en krone mere til borgernær service.Hvad vil du komme til at arbejde medSupport på E-handelssystemet til kommunens indkøbere, herunder undervisningControlling, hvilket indebærer udarbejdelse af indkøbs- og omkostningsanalyser og opfølgning på aftalerImplementere og administrere indkøbsaftaler, herunder godkende E-katalogerKontakt til kommunens leverandører og indkøbsfællesskabet KomUdbud, som vi deltager i sammen med 14 andre kommunerUdarbejde og formidle målrettet information om indkøb og indkøbsaftaler til ledelse, medarbejdere og andre samarbejdspartnereMedvirke til udvikling af E-handelssystemetIndgå i interne og eksterne netværk og i andre økonomiske og administrative opgaver i afdelingenDine primære værktøjer vil være kommunens E-handelssystem (TrueTrade), indkøbsanalysesystem (TrueAnalyze), økonomisystem (ØS-Indsigt) og Excel til indhentning og bearbejdning af data.Vi forventer, at duhar en relevant videregående uddannelse eller anden uddannelse og erfaring, som modsvarer stillingener struktureret og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer og opgaverer erfaren med IT på et niveau, hvor du kan sikre drift af E-handelssystemet og bearbejde indkøbsdatakan arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver og samtidig være en god teamspillerhar en positiv indstilling til arbejdet og kolleger krydret med et godt humørhar gode kommunikative evnerer nysgerrig, har gå-på mod og kan se nye mulighederHvem er viIndkøbsteamet indgår i en afdeling på 15 medarbejdere, der desuden arbejder med kommunens overordnede økonomi og betjening af Herning Byråd og Direktion. Afdelingen er en del af Direktionens Stab, hvis formål er at være bindeled mellem direktionen og de enkelte forvaltninger og decentrale institutioner.Vi tilbyderEt spændende job med faglige udfordringer, hvor dialog og sparring er i højsædet. Gode muligheder for at sætte dit præg på stillingen, herunder gode muligheder for personlig og faglig udvikling.Der er tale om en fuldtidsstilling med løn og ansættelse efter kvalifikationer og gældende overenskomst.AnsøgningsfristTorsdag den 8. marts kl. 12.00.AnsættelsessamtalerFredag den 16. marts og eventuelt mandag den 19. marts.Tiltrædelse1. maj.AnsættelsesstedHerning RådhusInteresseret?Du kan få flere oplysninger om stillingen hos afdelingsleder for Økonomi, Indkøb og Sekretariatet - Hanne Østergaard Rasmussen, telefon 96 28 22 22 e-mail: aosho@herning.dk - eller hos Teamkoordinator Dennis Steffensen, telefon 96 28 23 44 e-mail: aosds@herning.dk11Jobnet0c4df601100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-08T00:00:000010https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2330&ERId=257580EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3106034Herning Kommune11Torvet 57400Herning96282828DKDanmark156.136955608.97488880
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523515JobNet47680771000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c4df601https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c4df601https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c4df601&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0c4df601&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/12.jpgØnsker du et spændende job som Indkøber? Hos Herning Kommune tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik352908496Hanne Østergaard Rasmussennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK